build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Железнички станици

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <12345 41>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Marxentric View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Apr-2020
Location: Paionia
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote Marxentric Quote  Post ReplyReply #41 Posted: 02-Nov-2020 at 20:29
Ништо навредливо немало во тоа ословување. Побарајте извадоци од радио и телевизија од пред 60-70 години, нарекувањето "Шиптари" било нормално и произлегувало од тоа што самите луѓе се така нарекувале, со една буква плус де. Исто како што некаде фигурираат како Арнаути, Арбанаси итн. Но дојдоа модерни времиња, јбг.
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #42 Posted: 02-Nov-2020 at 20:19
Шиптари а потоа братство единство😂 абе невидени безобразни луѓе.
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2041
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #43 Posted: 02-Nov-2020 at 19:12
Спомен плочата е тргната од пред неколку години кога имаше претходна реконструкција.
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #44 Posted: 02-Nov-2020 at 19:00
Спомен-плочата очигледно нема да се врати гледајќи ја содржината и сигурно се смета за неподобна повеќе.

Edited by ehrlich - 02-Nov-2020 at 19:00
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #45 Posted: 02-Nov-2020 at 14:47


ЖЕЛЕЗНИЧКАТА СТАНИЦА ВО ТЕТОВО ОБНОВЕНА ЗА ПРВПАТ ОТКАКО БЕШЕ ИЗГРАДЕНА ПРЕД СЕДУМ ДЕЦЕНИИ



По речиси седум децении откако е изградена, железничката станица во Тетово доби ново руво. Таа е целосно надворешно и внатрешно реконструирана, а обновени се и пероните на станицата.

„Откако е изградена, на железничката станица само еднаш е интервенирано и тоа за поправка на покривот. Сега со реновирањето е решен долгогодишниот проблем со атмосферската канализација, целиот паркинг простор околу станицата е асфалтиран, направен е пристап за лица со посебни потреби, променет е покривот, обновени се чекалната и билетарницата и поставена е енергетски ефикасна фасада. Обновени се и станичните колосеци, а променети се и дотраените железнички прагови“, изјави Фестим Халили, директорот на ЈП за железничка инфраструктура при Железници на Република Северна Македонија.



Сега треба да се работи на зголемувањето на бројот на возови кои поминуваат низ станицата. Според сегашниот возен ред, возовите на релација Скопје-Кичево сообраќаат само двапати на ден, еднаш наутро и еднаш навечер.

Железничката станица во Тетово е пуштена во употреба на 25 мај 1952 година. На нејзината предна фасада стоеше спомен-плоча која објаснуваше дека станицата е изградена со доброволна работа на 52.000 жители од тетовскиот крај и со помош на припадниците на тогашна ЈНА. За изградбата биле дадени 996.832 работни часови, во вредност од тогашни 139.570.480 динари. Со денешната реконструкција, спомен-плочата ја снема од фасадата и не се знае каде е. Халили вели дека не знаел за ова и дека ќе испита кој ја тргнал плочата и каде завршила.

https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/zheleznichkata-stanitsa-vo-tetovo-obnovena-za-prvpat-otkako-beshe-izgradena-pred-sedum-detsenii/
За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #46 Posted: 20-Sep-2020 at 19:53
Реконструкција на тетовската железничка станица (од фб)







рендери





За сè има вторпат
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #47 Posted: 02-Sep-2020 at 15:00
Железничките станици во Тетово, Гевгелија и Скопје се реконструираат, патници на станиците нема

Трите железнички станици во Тетово, Гевгелија и Скопје годинава е предвидено да се санираат со финансиски средства обезбедени од Јавното претпријатие за железничка инфраструктура Железници на РСМ. Во Тетово во тек е темелна реконструкција на станичната зграда, со која ќе се обноват чекалната, билетарата, санитарните јазли и останатите простории во рамките на железничката станица, а предвидена е и санација на фасадата, прозорците и вратите, со што надворешноста на објектот ќе добие нов лик.

Од јавното претпријатие во моментов работат и на хидроизолацијата во рамките на главната железничка станица во Скопје, така што конечно треба да се реши проблемот со протекувањето на вода и влагата што се појавуваат во просториите во рамките на Транспортниот центар-Скопје. За изведувач на реконструкцијата на тетовската железничка станица е избрана фирмата „АННРА-ЦЕНТРУМ“ од Мала Речица, додека во Скопје работите ги изведува „Дрво-пром“ од село Мородвис.

За изведба на двата реконструктивни зафати се издвоени финансиски средства од околу 430.000 евра. Дополнителни финансии се планирани и за доградба на објектот на железничката станица Гевгелија, која е влезена во годинешната програма за работа на Јавното претпријатие, но за овој градежен зафат неодамна пропадна распишаниот тендер за избор на изведувач. Градежните работи на гевгелиската железничка станица ќе отпочнат штом се избере изведувач.

Во меѓувреме, Јавното претпријатие за железничка инфраструктура склучи договор за чистење на главната железничка станица во Скопје, како и на железничките станици во Велес, Тетово и Скопје-Товарна. Со склучениот договор со фирмата „Стед-комерц“ од околу 11.500 евра треба да се стави крај на нечистите тоалети, чекални, билетари и останати простории на овие железнички станици, за кои патниците голем број пати реагираа во минатото.

И додека од ова јавно претпријатие работат на создавање на минимум услови за нормално патување на граѓаните со воз, на железничките станици во земјава има сè помалку патници. Од железничките станици во Тетово лани отпатувале само 3.000 патници, додека гевгелиската станица во 2019 година имала 21.000 патници, покажуваат податоците на Државниот завод за статистика. Во Скопје со воз во текот на 12-те месеци лани патувале само 245.000 патници. Причина за ова е малиот број на возови што сообраќаат во земјава, па така на релацијата Скопје-Кичево-Скопје годинава сообраќа само еден пар возови дневно, додека меѓу Скопје и Гевгелија има два пара патнички возови во едно деноноќие.

https://meta.mk/zheleznichkite-staniczi-vo-tetovo-gevgelija-i-skopje-se-rekonstruiraat-patniczi-na-staniczite-nema/
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2041
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #48 Posted: 21-Aug-2020 at 17:07
Оваа станица кобајаги беше реновирана 2014-та. Уствари беше тогаш само окречена и од фасадата се тргна еден политички неподобна табла со еден збор што денес помалку се користи, а порано бил колоквијален израз за една етничка заедница. Неможам да најдам вест за истата работа од архива.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #49 Posted: 21-Aug-2020 at 12:05
Со 120.000 евра се реконструира ЖЕЛЕЗНИЧКАТА СТАНИЦА ВО ТЕТОВО



Железничката станица во Тетово со реконструкцијата која е во тек, треба да добие комплетно нов изглед и инфраструктура.

Јавното претријатие за железничка инфраструктура „Железници на Република Северна Македонија“ согласно Договорот за јавна набавка на работи објавен на Бирото за јавни набавки на фирма со седиште во Мала Речица за реконструкцијата треба да плати 7.306.558 денари (околу 120 илјади евра) и 1.315.180 денари за данок на додадена вредност (над 21 илјади евра). Предвидени се градежни работи (како и рушење и демонтажна), електричарски работи, термотехнички работи и водоинсталатерски работи.

Договорот е потпишан на 20 мај и според обврските, економскиот оператор има 90 дена за извршување на градежните работи и реконструкцијата.

Железничката станица во Тетово е изградена 1952 година заедно со тогашното поставување на нова железничка пруга од Скопје преку Тетово и Гостивар до Кичево.

– Поврзувањето на Тетово со Скопје и Гостивар преку денешната пруга почнало во 1951 и е завршено наредната година, со тоа што е изграден објектот на железничката станица. Новата пруга е замена на старата теснолинејка (градена уште од 1916) со нова стандарна поширока железничка пруга, наведува Дарко Гавроски, на својот портал за историјата на Тетово.

Од Тетово со воз засега има две линии, една кон Скопје и една кон Кичево.

https://vecer.mk
Back to Top
gorazd View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Oct-2011
Online Status: Offline
Posts: 551
  Quote gorazd Quote  Post ReplyReply #50 Posted: 23-May-2018 at 18:07

Промоција на реконструираните железнички станици во Велес и Чашка

http://www.mtc.gov.mk/promocija-na-rekonstruiranite-zeleznichki-stanici-vo-veles-i-chashka

Back to Top
JOE View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2010
Location: Bitola
Online Status: Offline
Posts: 226
  Quote JOE Quote  Post ReplyReply #51 Posted: 14-May-2018 at 20:03
i vo Bitola ne e pustena vo upotreba, a e gotova
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #52 Posted: 26-Apr-2018 at 09:51
Реконструираните железнички станици и по речиси три години од завршениот зафат не се пуштени во употреба. Говорам за железничката станица во Демир Капија. Наместо во реконструирана чекална, патниците чекаат воз на перон, во тревникот до станицата, на под пред зградата, на скалите од железничкиот магацин.

КОЛКАВА Е НЕСПОСОБНОСТА ШТОМ НЕ МОЖЕ ДА СЕ ИЗВАДИ УПОТРЕБНА ДОЗВОЛА ЗА СТАНИЦИТЕ?
Back to Top
gorazd View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Oct-2011
Online Status: Offline
Posts: 551
  Quote gorazd Quote  Post ReplyReply #53 Posted: 20-Feb-2018 at 11:06

Студентски проект за ревитализација на железничката станица во Скопје

http://www.design.mk/talenti/nikolovski-revitalizacija-na-zeleznicka-so-murali/





Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #54 Posted: 18-Dec-2017 at 10:22
Иако железничките станици се реновирани пред повеќе од една година, во сиот овој изминат период, ова го говорам особено за железничката во Велес, не се направи напор објектите да се стават во функција. Сите патници седат надвор за да ги чекаат возовите. Со сила да сакаш да ги отргнеш патниците од воз, ова немаше да го правиш!
Back to Top
hcitrS View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2015
Online Status: Offline
Posts: 893
  Quote hcitrS Quote  Post ReplyReply #55 Posted: 09-Dec-2017 at 22:16
Лоши слики од битолската.

Страната што гледа кон перонот е готова околу самата зграда веќе подолго време, ама сепак карти се продаваа (до Октомври барем, можда се уште е така) во една шупа во распаѓање, залепена за железничката. Тоа што е завршено изгледа многу убаво.

Страната што гледа кон улицата, кон градот, е убаво средена до таму до кај што морало, но на 70 см од зградата „тревник“ од раскопана земја, кабли, ѓубре... стварно не знам што треба да се превземи, дали Хан лично со камшик да дојди па да го допази реновирањето до детал... Џабе бомбона зградата ако во гној лежи.

Кон перонот:


Кон улицата:


(не знам како да ги ротирам)


Патем, не се ли стандардите за боите на таблите на железниците меѓународни? До кај што се имам возено низ Европа, имињата на станиците се бели букви на сина позадина, а кај нас гледам сите табли се со црни букви на бела позадина.

Edited by hcitrS - 09-Dec-2017 at 22:16
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #56 Posted: 09-Dec-2017 at 17:02
За сè има вторпат
Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 1631
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #57 Posted: 23-Oct-2017 at 21:42

бреј песимист, верувам дека кога би имало јавни анкети и дебати, ко што порано бараше сдсм од вмро, дека како точка ќе биде опраена многу брзо со подвозници, Градот може и треба да си дозволи слични решенија, наједноставно би било меѓуградска да ја префрлат кај Пошта а неа да ја дислоцираат некаде кај МТВ, во кој случај кај постојната меѓуградска би ставиле некој градски туристички автобуси и минибуси да би се искористила некако, исто добар хотспот за рент-а-бајк сервис итн. но во тој случај нека припазат бар околу униформноста на дизајнот, па и тоа црната алуминиумска дограма на Пошта да ја офорбаат сребрено во тон со алу-бонд панелите на постојната меѓуградска ... незнам само кога му истекува концесијата на Руле како инвеститор, мислам на 20 години му беше дадена ...

за почеток нека здрмаат јако околу хигиената, ако не градот бар општините, иако ова е обврска на градот ко пешачки коридори на булевар

во секој случај општина Аеродром има екстра празен простор уште одма да се покаже за ова паркот зад Црквата, и така речиси се попатно од паркови по булеварските страни е стокмено, но да видиме, којзнае може ко реформски наштимани ќе срочат и некоја нова футуристичка фонтана, во кој случај би било корисно да е едноставна а во контекст стилот на Црквата, ех ќе беше идеално ко таква партерно да беше дел и од дворот на самата Црква ...





Edited by Zelenikovo - 23-Oct-2017 at 21:43
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #58 Posted: 22-Oct-2017 at 22:37

жалосната реалност е што сето ова, освен идејата за денивелација, се лесно изводливи и многу евтини проекти... кои доколку некогаш згрешат да се одлучат да ги реализираат, ќе бидат презентирани како проект на столетието
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 1631
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #59 Posted: 22-Oct-2017 at 14:14
Originally posted by FlytheSky

Овие таканаречени реконструкци може да се рече си одговараат со менталитетот на народот нивната традиција и култура. Кога би биле средени, модерни и со напредни решенија не би одговарале во оваа средина.


точно, но најпретставителните објекти, пример ко Нова Железничка Станица треба да бидат беспрекорни, во овој случај и отповеќе, бидејќи прв впечаток од Македонија за многумина е оваа точка ...

неколку работи пример кои бодат одма очи

1. Хигиената
- Кровот надворешно
- Плочниците наоколу посебно кај градските автобуски и кај Пошта
- Вецето во автобуската
- недостаток Корпи за селектиран отпад

2. Клупи
- нема доволно нит на преоните на железничка а не пак околу железничка, конечно би требало да има и на приодите до меѓуградска и кај градските постојки, иако тука проблем би биле велосипедските патеки кои тука заради ова но и заради проточност би вило корисно да се во средина на булеварот, можеби како тесно грло се до НБРМ ... исто би било логично и жардињерите зад Црквата да се покријат со дрвени клупи односно талпи исцело а каде ко за беља нема нит една корпа за отпадоци исто

п лус тука во овој "парк" можат во овој контекст општински да се искористат гаражните вентилациони канали (дел од нив сега алу покриви) за општински рекламни паноа со оглед неопходноста од материјалистичко-сексистичка цензура заради новата Црква ... дури паметно би било такви паноа да се од информативен карактер за туристи околу знаменитостите на градот, но освен пешачкиот коридор од кај семофароите до таму друг нема со оглед дека средишните се затворени со оградата на Црквата а на која кога веќе ја има не би било лошо ко таква бар пејсажно да се достокми ... ќе беше идеално да останеше оригиналниот проект на а.с. Лелелеле каде оградата наместо бетонска беше предвидена само симболично како ниска жива ограда колку да се отцртаат границите на маркичката која сега ете е баш импровизација во однос естетскиот момент на околината и цела визура сеопфатно во тој дел

3. Паркинг и такси постојки
- тука и на двата паркинга би било логично да е дозволено само скутери и точаци, додека таксистите би требало да ги дислоцираат внатре кај пероните односно спроти нив каде сега има паркинг за возила на вработените, комотно да отворат еден посебен влез и излез само за такси возила, за само таму да може патник да се симне и качи од/во такси на меѓуградска како би се избегнал цел оној метеж од постојните турниме да кинисам паркинзи, додека оној ко пред ехро кај Пошта да бидат за приватни возила кои имаат букирано онлајн карта а сега се користат од вработените во ПТТ кои пзк логично би требало да го ползуваат паркингот подоле ...

4. Боја
- самата железничка односно шалуваниот труп мора и треба да е обоен по секоја логиката, бар во овој век можеме локалниот брутализам ако не другде тука да го освежиме достојно, само тоа би требало да е со самочистечки нано бои како не би требало постојано да се тимари наново и наново

5. Сообраќај
- бул. Никола Карев и ул. Борис Кидрич би требало да ги денивелираат за да нема застој на сообраќајот од/до/околу меѓуградска и железничка станица, со кои подвозници би се растеретил голем дел од сообраќајниот ќорсокак тука нормално доколку биднат идеално три клучки или бар кружни токови кај Тутунски, НБРМ и Саем ...

Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #60 Posted: 28-Aug-2017 at 16:20
Демир Капија

Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12345 41>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.203 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.