![]() |
![]() |
![]() |
Од светот |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <12345 20> |
Author | ||
sase ![]() Senior Member ![]() Joined: 02-Apr-2015 Location: makedonija Online Status: Offline Posts: 429 |
![]() ![]() |
|
Поглед кон депото кое е во близина на железничката станица.
![]() |
||
![]() |
||
sase ![]() Senior Member ![]() Joined: 02-Apr-2015 Location: makedonija Online Status: Offline Posts: 429 |
![]() ![]() |
|
Поглед према пешачкиот мост над железничката станица кој се користи за премин помеѓу колосеците.
![]() Edited by sase - 29-Sep-2018 at 17:13 |
||
![]() |
||
sase ![]() Senior Member ![]() Joined: 02-Apr-2015 Location: makedonija Online Status: Offline Posts: 429 |
![]() ![]() |
|
![]() |
||
![]() |
||
sase ![]() Senior Member ![]() Joined: 02-Apr-2015 Location: makedonija Online Status: Offline Posts: 429 |
![]() ![]() |
|
![]() |
||
![]() |
||
sase ![]() Senior Member ![]() Joined: 02-Apr-2015 Location: makedonija Online Status: Offline Posts: 429 |
![]() ![]() |
|
Железничка станица Халсберг Шведска
![]() |
||
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
Во железничката станица во Краков, Полска:
![]() |
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
Zelenikovo ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Oct-2017 Online Status: Offline Posts: 1631 |
![]() ![]() |
|
по свет се откачени, ама ние терсене наопаку ... http://vecer.mk/komentari/vecher-analiza/koj-kje-vladee-so-svetot-evroazija-i-zheleznicata сад и канада нели заостануваат, веројатно со агитпропот, овие на харфи им свират народ пак чека у весник за тоа да прочита .. https://www.usatoday.com/story/money/2017/07/20/elon-musk-hyperloop/495735001/]https://www.usatoday.com/story/money/2017/07/20/elon-musk-hyperloop/495735001/ http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=1711&PID=213431#213431 |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
![]() |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Малку железнички тајмлапс порн од Лондон ![]() |
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
![]() слична прикаска има во Мароко. Само замени ја Кина со Франција и нивното TGV. Секако, нивото на овој проект е друго, но и стартната позиција на Мароко е друга во споредба со Кенија http://edition.cnn.com/2017/01/20/travel/morocco-high-speed-tgv-trains/ |
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
![]() Да, но така функционира светот. Секако дека Кинезите (или било кој друг) влегуваат во овие проекти поради нивни конкретен или стратешки интерес (или двата). И да ја поседуваат пола Момбаса тоа е сосема во ред, значи ќе имаат интерес да го развиваат карго транспортот во тој дел. Така да Кенија неможе а да нема бенефит. Можеш да повлечеш паралела со прикаските за Вардарска долина каде што кинески капитал веќе е влезен во пристаништата во Солун и Пиреја, кинески капитал ќе ја финансира (во најава) брзата железница Белград-Будимпешта и кинески капитал се споменува за евентуална реализација на вардарската долина. Ако Кенија (или Македонија) можат подобро супер. Само што очигледно неможат. |
||
![]() |
||
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
|
Дека е стратешки е стратешки, но крајната сума ја плаќаат Кенијците со тоа што концесионерот е повторно инвеститорот (Кинезите) , конечното завршување на овој инфраструктурен проект (поврзување на цела копнена африка со Момбаса) не е сеуште ни на видик па дотогаш Кенијците ќе ја плаќаат цената. Да ќе имаат и ќар но колкав ќе биде со оглед на тоа што мислам дека пола Момбаса ја поседуваат кинези и најмногу корист овој проект им носи повторно на нив и нивните компании.
Не не сум ја посетил Африка сеуште но имам неколку пријатели кој се оттаму па имам некаква претстава. Кинескиве проекти за развој на африка не се ништо друго освен правење на инфраструктура која они ќе ја користат за изнесување на суровините од земјата враќајќи им готови производи. Исто како и оние проекти кој сега на големо се промовираат за Европа како Патот на свилата. Инаку да импресивно, ние 25 години неможеме 32км железница од Куманово до Бељаковце да ја реконструираме, а не пак да изградиме нешто ново. |
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
![]() Твојот пријател можеби има добри намери што не значи дека е во право. 1. Ова е пред се стратешки проект за Кенија. Пругата ќе се продолжи до Кисуму кој е трет најголем град во Кенија и најголемо нивно пристаниште на езерото Викторија. Од тука значајно ќе се прошири карго приказната за оваа пруга. Дополнително, пругата ќе се прошири до Кампала (Уганда), Кигали (Руанда) и Џуба (Јужен Судан). Тоа се три држави кои немаат излез на море и кои ќе ја користат Момбаса како излез кон светот. Кенија и во моментов е една од најсилните држави во тој регион, ова само ќе и ја засили позицијата. 2. Транспорт. Дали си се возел некогаш со автобус низ Африка? Тоа ти е од прилика како руски рулет. Патиштата, возилата, возачката култура... се тотален хаос. Ако според ова што го кажуваш возот почнува од маргинално повисоки цени во однос на автобусот, изборот би требало да биде јасен за секој кој сака да преживее. Да не зборуваме за кваитетот на патувањето. 3. За патување П2П, авиосообраќајот секогаш ќе биде исплатлива опција во Африка. Се работи за огромни земји. Кенија е голема скоро колку Франција и сите земји околу се од таков профил. Железницата не е туак да се бори со авиосообраќајот туку да постави основа за нов развоен импулс. Се на се, за мене многу импресивна приказна каде за помалку од 4 години изградија ваква траса. Каде стоиме ние после 20 години? Дали стигнавме до Бељаковце? |
||
![]() |
||
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
|
Ширењето дезинформации од БиБиСи не е ништо ново, ова е податок од човек кој е роден, живее и работи во Кенија целиот свој живот и не го интересира ништо друго освен напредокот на Кенија.
А за нас.... немам коментар ,ќе ги видиме „реформаториве“ дали ќе бидат како „преродбениците“ или ќе направат нешто навистина. |
||
![]() |
||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
|
![]() БиБиСи вели нешто поинакво, белким знаат што објавуваат. Но како и да е, новата железница е тазе сефтосана, па времето допрва ќе покаже чии бројки се поточни и поверодостојни. А кога сме кај сликата, тоа не е баш нешто ново, кога ќе се потсетиме какви приказни и бајки за деца ни` продаваат тука на нас, уште помалку би биле изненадени за тоа што се случува во Кенија, каде што ова е прв поголем железнички зафат за повеќе од 100 години. Тие барем работат на железницата, додека ние со пастирот и пвеводбениците негови дремевме во место 10 години, а повеќе од сигурно е дека истото не` чека и со зајко кукурајко и неговите плави жолтици. Edited by Dexter26 - 01-Jun-2017 at 11:14 |
||
![]() |
||
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
|
Еден коментар и една слика извадени од кај мој пријател активист во Кенија
Using a flight ,it only takes 45 minutes to reach Mombasa and you are charged 3500 Bob. The normal buses takes approximately 6 hours to reach Mombasa and the charges are 500-650 shillings. The SGR launched today takes 6 to 8 hours to reach Nairobi.And you are charged 700-3,000 shillings. https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/18767396_1344178685650773_1529476923047887456_n.jpg?oh=f5305b50a06497247fa76e950f8f25d0&oe=59B5E8D6Edited by daci92 - 01-Jun-2017 at 10:52 |
||
![]() |
||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
|
Кој чека ќе дочека, само не знам дали треба да почнеме да им се
умилкуваме на Кинезите за да ни` ја изградат и на нас железницата.
После 3 ипол години изградба, Кенија ја пушти во употреба новата железничка пруга Мадарака Експрес која ги поврзува главниот град Најроби - меѓу другото и најголем град во Кенија, и Момбаса - најголемиот пристанишен град и втор најголем град во Кенија. Патувањето со воз помеѓу Најроби и Момбаса преку Мадарака Експрес е скратено на 4 ипол часа, наспроти сегашните 9 часа со автобус или досегашните 12 часа преку старата железничка пруга. Инвестицијата вредна 3 милијарди и 200 милиони американски долари, завршена 18 месеци пред зададениот краен рок, е првата поголема инвестиција во кенијската железница за повеќе од 1 век, иако за волја на вистината, 80% од трошоците паѓаат на Кина, која ја реализира оваа инвестиција, а за возврат добива концесија врз железничката пруга Мадарака Експрес долга 470 километри се` додека Кенија не ги исплати тие 80% од инвестицијата во период од 30 до 40 години, со 10 години грејс период за кој се очекува дека ќе биде доволен за новата железничка пруга да почне да остварува приходи за кенијската железница. Завршувањето на изградбата на новата железничка пруга Мадарака Експрес е само почеток на поголем долгорочен инвестициски зафат на Кина планиран за наредните 25 години за изградба на источно-афричка железница која би ги поврзала копнено-затворените држави Уганда, Јужен Судан, Етиопија, Руанда, Бурунди и источна Демократска Република Конго, а преку Кенија би им овозможила железнички пристап до Индискиот Океан. На неколку дена пред пуштањето во употреба на новата железничка пруга Мадарака Експрес, веќе беа уапсени неколку лица поради вандализам на пругата, а за кои кенијскиот претседател Ухуру Кенијата најави дека ќе бара законски измени со кои вандализмот ќе се казнува со смртна казна со бесење. http://www.bbc.com/news/world-africa-40092600 Kenya opens Nairobi-Mombasa Madaraka Express railway
http://www.bbc.com/news/world-africa-40099643 Kenya's new Madaraka Express railway in pictures
|
||
![]() |
||
kokimih ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 18-Jan-2017 Online Status: Offline Posts: 15 |
![]() ![]() |
|
"Vozot na svilata" 18 dena od Kina do Velika Britanija.
http://kajgana.com/prviot-tovaren-voz-od-kina-pristigna-vo-london |
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Железничката станица во Катовице е посебен случај за кој е потребно детално објаснување. Објектот е дизајниран во втората половина на 21 век од „Варшавските тигри“, архитектите кои работат и на Музејот на современа уметност во Скопје. Во првата деценија од 20 век, полските државни железници се решаваат да градат нов мол во комбинација со железничка станица.
Во Катовице избиваат протести за заштита на стариот објект на железничката станица. Со двајца од тие предводници на протестот разговарав лично во Катовице и Скопје, архитект и професорка по историја на уметност. Успеваат да се спротивстават на идејата на полските државни железници. Разговараат со новиот приватен инвеститор, но и со архитектите од Португалија кои планирале да изградат целосно нов објект. Професорката Ирма Козина успева да ги убеде новите архитекти дека стариот дизајн на железничката станица во Катовице е успешна приказна која е дел од меморијата на самиот град. Главниот архитект и ветува дека носечките столбови во натур бетон ќе мора да се срушат поради проблеми со статиката, но и ветува дека идејата на „Варшавските тигри“ ќе ја вгради во својот план, ќе го испочитува делото на авторите и историјата на градот. Да резимирам, бетонските столбови се новоизградени заедно со целиот објект на железничката станица. Тие остануваат сеќавање на градот, кое е изнедрено од активистичка борба која не запира со еден протест или петиција. Edited by BOJAN - 21-Dec-2016 at 12:42 |
||
![]() |
||
hcitrS ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Nov-2015 Online Status: Offline Posts: 893 |
![]() ![]() |
|
Според формиве на железничката во Катовице, се соменвам дека се работи за нов објект. Во секој случај многу убаво изгледа (реновирање, нова градба, што и да е..)
|
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <12345 20> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |