build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од светот

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <12345 20>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
sase View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 02-Apr-2015
Location: makedonija
Online Status: Offline
Posts: 429
  Quote sase Quote  Post ReplyReply #41 Posted: 29-Sep-2018 at 16:44
Поглед кон депото кое е во близина на железничката станица.


Back to Top
sase View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 02-Apr-2015
Location: makedonija
Online Status: Offline
Posts: 429
  Quote sase Quote  Post ReplyReply #42 Posted: 29-Sep-2018 at 16:42
Поглед према пешачкиот мост над железничката станица кој се користи за премин помеѓу колосеците.




Edited by sase - 29-Sep-2018 at 17:13
Back to Top
sase View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 02-Apr-2015
Location: makedonija
Online Status: Offline
Posts: 429
  Quote sase Quote  Post ReplyReply #43 Posted: 29-Sep-2018 at 16:38
Back to Top
sase View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 02-Apr-2015
Location: makedonija
Online Status: Offline
Posts: 429
  Quote sase Quote  Post ReplyReply #44 Posted: 29-Sep-2018 at 16:37
Back to Top
sase View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 02-Apr-2015
Location: makedonija
Online Status: Offline
Posts: 429
  Quote sase Quote  Post ReplyReply #45 Posted: 29-Sep-2018 at 16:36
Железничка станица Халсберг Шведска



 
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #46 Posted: 20-Jan-2018 at 11:27
Во железничката станица во Краков, Полска:

За сè има вторпат
Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 1631
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #47 Posted: 10-Nov-2017 at 01:40

по свет се откачени, ама ние терсене наопаку ...

http://vecer.mk/komentari/vecher-analiza/koj-kje-vladee-so-svetot-evroazija-i-zheleznicata

сад и канада нели заостануваат, веројатно со агитпропот, овие на харфи им свират народ пак чека у весник за тоа да прочита ..

https://www.usatoday.com/story/money/2017/07/20/elon-musk-hyperloop/495735001/]https://www.usatoday.com/story/money/2017/07/20/elon-musk-hyperloop/495735001/

http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=1711&PID=213431#213431

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #48 Posted: 16-Aug-2017 at 01:26

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #49 Posted: 05-Aug-2017 at 20:19

Малку железнички тајмлапс порн од Лондон

Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #50 Posted: 01-Jun-2017 at 21:52


слична прикаска има во Мароко. Само замени ја Кина со Франција и нивното TGV. Секако, нивото на овој проект е друго, но и стартната позиција на Мароко е друга во споредба со Кенија

http://edition.cnn.com/2017/01/20/travel/morocco-high-speed-tgv-trains/

Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #51 Posted: 01-Jun-2017 at 21:43


Да, но така функционира светот. Секако дека Кинезите (или било кој друг) влегуваат во овие проекти поради нивни конкретен или стратешки интерес (или двата). И да ја поседуваат пола Момбаса тоа е сосема во ред, значи ќе имаат интерес да го развиваат карго транспортот во тој дел. Така да Кенија неможе а да нема бенефит.

Можеш да повлечеш паралела со прикаските за Вардарска долина каде што кинески капитал веќе е влезен во пристаништата во Солун и Пиреја, кинески капитал ќе ја финансира (во најава) брзата железница Белград-Будимпешта и кинески капитал се споменува за евентуална реализација на вардарската долина.

Ако Кенија (или Македонија) можат подобро супер. Само што очигледно неможат.
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #52 Posted: 01-Jun-2017 at 20:54
Дека е стратешки е стратешки, но крајната сума ја плаќаат Кенијците со тоа што концесионерот е повторно инвеститорот (Кинезите) , конечното завршување на овој инфраструктурен проект (поврзување на цела копнена африка со Момбаса) не е сеуште ни на видик па дотогаш Кенијците ќе ја плаќаат цената. Да ќе имаат и ќар но колкав ќе биде со оглед на тоа што мислам дека пола Момбаса ја поседуваат кинези и најмногу корист овој проект им носи повторно на нив и нивните компании.
Не не сум ја посетил Африка сеуште но имам неколку пријатели кој се оттаму па имам некаква претстава.

Кинескиве проекти за развој на африка не се ништо друго освен правење на инфраструктура која они ќе ја користат за изнесување на суровините од земјата враќајќи им готови производи. Исто како и оние проекти кој сега на големо се промовираат за Европа како Патот на свилата.

Инаку да импресивно, ние 25 години неможеме 32км железница од Куманово до Бељаковце да ја реконструираме, а не пак да изградиме нешто ново.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #53 Posted: 01-Jun-2017 at 13:31


Твојот пријател можеби има добри намери што не значи дека е во право.

1. Ова е пред се стратешки проект за Кенија. Пругата ќе се продолжи до Кисуму кој е трет најголем град во Кенија и најголемо нивно пристаниште на езерото Викторија. Од тука значајно ќе се прошири карго приказната за оваа пруга. Дополнително, пругата ќе се прошири до Кампала (Уганда), Кигали (Руанда) и Џуба (Јужен Судан). Тоа се три држави кои немаат излез на море и кои ќе ја користат Момбаса како излез кон светот. Кенија и во моментов е една од најсилните држави во тој регион, ова само ќе и ја засили позицијата.
2. Транспорт. Дали си се возел некогаш со автобус низ Африка? Тоа ти е од прилика како руски рулет. Патиштата, возилата, возачката култура... се тотален хаос. Ако според ова што го кажуваш возот почнува од маргинално повисоки цени во однос на автобусот, изборот би требало да биде јасен за секој кој сака да преживее. Да не зборуваме за кваитетот на патувањето.
3. За патување П2П, авиосообраќајот секогаш ќе биде исплатлива опција во Африка. Се работи за огромни земји. Кенија е голема скоро колку Франција и сите земји околу се од таков профил. Железницата не е туак да се бори со авиосообраќајот туку да постави основа за нов развоен импулс.

Се на се, за мене многу импресивна приказна каде за помалку од 4 години изградија ваква траса. Каде стоиме ние после 20 години? Дали стигнавме до Бељаковце?
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #54 Posted: 01-Jun-2017 at 13:11
Ширењето дезинформации од БиБиСи не е ништо ново, ова е податок од човек кој е роден, живее и работи во Кенија целиот свој живот и не го интересира ништо друго освен напредокот на Кенија.
А за нас.... немам коментар ,ќе ги видиме „реформаториве“ дали ќе бидат како „преродбениците“ или ќе направат нешто навистина.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #55 Posted: 01-Jun-2017 at 11:13
Previous
 
БиБиСи вели нешто поинакво, белким знаат што објавуваат.
 
Но како и да е, новата железница е тазе сефтосана, па времето допрва ќе покаже чии бројки се поточни и поверодостојни.
 
А кога сме кај сликата, тоа не е баш нешто ново, кога ќе се потсетиме какви приказни и бајки за деца ни` продаваат тука на нас, уште помалку би биле изненадени за тоа што се случува во Кенија, каде што ова е прв поголем железнички зафат за повеќе од 100 години.
 
Тие барем работат на железницата, додека ние со пастирот и пвеводбениците негови дремевме во место 10 години, а повеќе од сигурно е дека истото не` чека и со зајко кукурајко и неговите плави жолтици.


Edited by Dexter26 - 01-Jun-2017 at 11:14
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #56 Posted: 01-Jun-2017 at 10:51
Еден коментар и една слика извадени од кај мој пријател активист во Кенија

Using a flight ,it only takes 45 minutes to reach Mombasa and you are charged 3500 Bob.

The normal buses takes approximately 6 hours to reach Mombasa and the charges are 500-650 shillings.

The SGR launched today takes 6 to 8 hours to reach Nairobi.And you are charged 700-3,000 shillings.

https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/18767396_1344178685650773_1529476923047887456_n.jpg?oh=f5305b50a06497247fa76e950f8f25d0&oe=59B5E8D6


Edited by daci92 - 01-Jun-2017 at 10:52
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #57 Posted: 31-May-2017 at 21:20
Кој чека ќе дочека, само не знам дали треба да почнеме да им се умилкуваме на Кинезите за да ни` ја изградат и на нас железницата.
 
После 3 ипол години изградба, Кенија ја пушти во употреба новата железничка пруга Мадарака Експрес која ги поврзува главниот град Најроби - меѓу другото и најголем град во Кенија, и Момбаса - најголемиот пристанишен град и втор најголем град во Кенија.
 
Патувањето со воз помеѓу Најроби и Момбаса преку Мадарака Експрес е скратено на 4 ипол часа, наспроти сегашните 9 часа со автобус или досегашните 12 часа преку старата железничка пруга.
 
Инвестицијата вредна 3 милијарди и 200 милиони американски долари, завршена 18 месеци пред зададениот краен рок, е првата поголема инвестиција во кенијската железница за повеќе од 1 век, иако за волја на вистината, 80% од трошоците паѓаат на Кина, која ја реализира оваа инвестиција, а за возврат добива концесија врз железничката пруга Мадарака Експрес долга 470 километри се` додека Кенија не ги исплати тие 80% од инвестицијата во период од 30 до 40 години, со 10 години грејс период за кој се очекува дека ќе биде доволен за новата железничка пруга да почне да остварува приходи за кенијската железница.
 
Завршувањето на изградбата на новата железничка пруга Мадарака Експрес е само почеток на поголем долгорочен инвестициски зафат на Кина планиран за наредните 25 години за изградба на источно-афричка железница која би ги поврзала копнено-затворените држави Уганда, Јужен Судан, Етиопија, Руанда, Бурунди и источна Демократска Република Конго, а преку Кенија би им овозможила железнички пристап до Индискиот Океан.
 
На неколку дена пред пуштањето во употреба на новата железничка пруга Мадарака Експрес, веќе беа уапсени неколку лица поради вандализам на пругата, а за кои кенијскиот претседател Ухуру Кенијата најави дека ќе бара законски измени со кои вандализмот ќе се казнува со смртна казна со бесење.
 
http://www.bbc.com/news/world-africa-40092600
 

Kenya opens Nairobi-Mombasa Madaraka Express railway

 
31 May 2017
 
Kenya has opened a major new railway between the port city of Mombasa and the capital, Nairobi, 18 months early.
 

The railway is financed by the Chinese government
 
President Uhuru Kenyatta said during the launch that the $3.2bn (£2.5bn) Chinese-funded line signalled a new chapter in the country.
 
He warned that he would authorise the execution of vandals after four people were arrested damaging sections of a guardrail.
 
It is Kenya's biggest infrastructure project since independence.
 
 • Africa Live: More updates on this and other stories
 
 • The new railway in pictures
 
 • Kenya's gospel train
 
The 470km (290 miles) line is part of China's Belt and Road initiative of massive global infrastructure projects.
 
The railway is supposed to eventually connect land-locked South Sudan, eastern Democratic Republic of Congo, Rwanda, Burundi and Ethiopia to the Indian Ocean.
 
Last week, Mr Kenyatta secured an additional $3.6bn from China to extend the railway line 250km (155 miles) west from the central town of Naivasha to Kisumu.
 

 
Mr Kenyatta, who is touting his development record as he seeks a second term in August's election, said the railway line heralded a new chapter in Kenya's history:
 
"A history that was first started 122 years ago when the British, who had colonised this nation, kicked off the train to nowhere... it was then dubbed the 'Lunatic Express'."
 
"Today... despite again a lot of criticism we now celebrate not the 'Lunatic Express' but the Madaraka [named after the day Kenya's attained internal self-rule) Express that would begin to reshape the story of Kenya for the next 100 years."
 

Railway deepens China's Africa links: By Judith Wambare, BBC Africa

 

Michael Khateli
 
The railway may be Kenya's biggest infrastructure project since independence but it is also a part of a strategic plan for China to deepen its economic links in Africa.
 
A concessionary loan from China will pay for 80% of the cost.
 
The loan has a 10-year grace period, within which the railway line is expected to have started to generate income. The repayments will then be spread over 30-40 years.
 
The Mombasa-Nairobi line is the first phase of a 840km (525 mile) line linking the port city of Mombasa to the western border town of Malaba.
 
The Chinese will be in charge of the new railway line for some time, while Kenyans are being trained to take over.
 
During the Belt and Road Forum for International Corporation meeting on 15 May, Mr Kenyatta asked China to ensure a win-win situation in its economic relationship with Kenya, as the country formally joined the infrastructure initiative.
 
The cost of the project has been criticised by opposition parties, who say it is too expensive and the economic returns exaggerated.
 
The government says that it needs to invest in infrastructure to attract foreign investment.
 

Kenya's new railway at a glance:

 
 • Cost $3.2bn (£2.5bn)
 
 • Funding for the 470km (290 miles) project was provided by China
 
 • It took three-and-a-half years to build, using Chinese track-laying technology
 
 • The line is supposed to eventually connect land-locked South Sudan, eastern Democratic Republic of Congo, Rwanda, Burundi and Ethiopia to the Indian Ocean
 
 • Cuts the journey-time from Mombasa to Nairobi to four-and-a-half hours, compared to nine hours by bus or 12 hours on the previous railway
 
 • An economy class ticket will cost 900 Kenyan shillings ($9; £7), slightly cheaper than a bus ticket. A business class ticket will be $30.
 

'Vandals to be hanged'

 
On Monday, police arrested three men for vandalising sections of the railway and are pursuing charges of economic sabotage.
 
Mr Kenyatta said such vandalism would not be tolerated:
 
"I acknowledge that the presidency gives me the right to pass laws... those found vandalising the infrastructure... I will pass a law for them to be hanged."
 

The spectacular Mombasa terminus was designed to resemble waves and ripples in the water radiating from the central tower
 

Michael Khateli

 
http://www.bbc.com/news/world-africa-40099643
 

Kenya's new Madaraka Express railway in pictures

 
31 May 2017
 
Kenya has inaugurated its first major new railway for more than a century, running from the capital, Nairobi, to the port city of Mombasa.
 

Michael Khateli
 
The $3.2bn (£2.5bn) Chinese-funded railway is the country's biggest infrastructure project since independence. It was also built by a Chinese company and many of the drivers and engineers will be Chinese to start with, while Kenyans are being trained to take over.
 

EPA
 
For now, the line stretches for 472km (293 miles). But there is a 25-year masterplan for it to link land-locked South Sudan, Rwanda, Burundi, Ethiopia and eastern DR Congo to the Indian Ocean. It took three-and-a-half years to build the railway line, using Chinese track-laying technology. The line is interposed by 79 bridges, two major stations, seven intermediate stations and 23 passing stations.
 

Michael Khateli
 
It takes four-and-a-half hours to get from Mombasa to Nairobi, compared to nine hours by bus or 12 hours on the previous railway. The railway passes through some of Kenya's famed national parks, where this woman photographed a zebra.
 

AFP
 
Each station on the railway, known as the Madaraka Express, has been designed to blend in with the local environment. Athi River station is intended to mirror the nearby hills, while the stripped Miasenyi station was inspired by zebras.
 

Michael Khateli
 
The spectacular Mombasa terminus was designed to resemble waves and ripples in the water radiating from the central tower.
 

Michael Khateli
 

Michael Khateli
 
The platforms and track lines represent the ocean shores.
 

Michael Khateli
 
Nairobi is the main station and passenger terminal. It will also be a locomotive maintenance depot for vehicles, wagons and coaches. It is designed to resemble two locomotives approaching each other.
 

Michael Khateli
 

Michael Khateli
 


Images courtesy of Michael Khateli, AFP and EPA

Back to Top
kokimih View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 18-Jan-2017
Online Status: Offline
Posts: 15
  Quote kokimih Quote  Post ReplyReply #58 Posted: 25-Jan-2017 at 11:39
"Vozot na svilata" 18 dena od Kina do Velika Britanija.

http://kajgana.com/prviot-tovaren-voz-od-kina-pristigna-vo-london
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #59 Posted: 21-Dec-2016 at 12:41
Железничката станица во Катовице е посебен случај за кој е потребно детално објаснување. Објектот е дизајниран во втората половина на 21 век од „Варшавските тигри“, архитектите кои работат и на Музејот на современа уметност во Скопје. Во првата деценија од 20 век, полските државни железници се решаваат да градат нов мол во комбинација со железничка станица.

Во Катовице избиваат протести за заштита на стариот објект на железничката станица. Со двајца од тие предводници на протестот разговарав лично во Катовице и Скопје, архитект и професорка по историја на уметност. Успеваат да се спротивстават на идејата на полските државни железници. Разговараат со новиот приватен инвеститор, но и со архитектите од Португалија кои планирале да изградат целосно нов објект.

Професорката Ирма Козина успева да ги убеде новите архитекти дека стариот дизајн на железничката станица во Катовице е успешна приказна која е дел од меморијата на самиот град. Главниот архитект и ветува дека носечките столбови во натур бетон ќе мора да се срушат поради проблеми со статиката, но и ветува дека идејата на „Варшавските тигри“ ќе ја вгради во својот план, ќе го испочитува делото на авторите и историјата на градот. Да резимирам, бетонските столбови се новоизградени заедно со целиот објект на железничката станица. Тие остануваат сеќавање на градот, кое е изнедрено од активистичка борба која не запира со еден протест или петиција.

Edited by BOJAN - 21-Dec-2016 at 12:42
Back to Top
hcitrS View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2015
Online Status: Offline
Posts: 893
  Quote hcitrS Quote  Post ReplyReply #60 Posted: 21-Dec-2016 at 12:21
Според формиве на железничката во Катовице, се соменвам дека се работи за нов објект. Во секој случај многу убаво изгледа (реновирање, нова градба, што и да е..)
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12345 20>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.160 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.