build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - ЛАЗ)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3132333435 44>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #641 Posted: 20-Jan-2011 at 01:55
Originally posted by vlatko.mk

Инаку кога ќе ја имаме честа да го видиме првиот/те лаз во сообраќај и на која линија/ии ???
Нема никаква информација кога ќе биде пуштен во сообраќај, а мислам имаше муабет дека дека првите петнаесет автобуси ќе биле пуштени на линиите 3, 15 и уште една-две линии, не ми текнуваат сега.
Back to Top
vlatko.mk View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Sep-2010
Online Status: Offline
Posts: 259
  Quote vlatko.mk Quote  Post ReplyReply #642 Posted: 20-Jan-2011 at 01:49
Originally posted by Тркало

Originally posted by Cifra

Ме интересира дали има некакво значајно влијание тоа што моторот е поставен толку странично?

Ништо посебно,поради то шо е нископоден и не е монтиран исто како кај *нормалните* автобуси.Само имам приметено ,по странство шо сум се возел со овие нископодниве(Ивеко,БредаМенарини Бус -италијански,ЛИАЗ-руски и германскиот МАН)можда баш поради ова скоро сите се малку побучни внатре


Верувај побучни од саносиве што се тркалаат денес нема да се   

Инаку кога ќе ја имаме честа да го видиме првиот/те лаз во сообраќај и на која линија/ии ???

Edited by vlatko.mk - 20-Jan-2011 at 01:49
Back to Top
Cifra View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 25-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 85
  Quote Cifra Quote  Post ReplyReply #643 Posted: 17-Jan-2011 at 21:01
Originally posted by Тркало

Originally posted by Cifra

Ме интересира дали има некакво значајно влијание тоа што моторот е поставен толку странично?

Ништо посебно,поради то шо е нископоден и не е монтиран исто како кај *нормалните* автобуси.Само имам приметено ,по странство шо сум се возел со овие нископодниве(Ивеко,БредаМенарини Бус -италијански,ЛИАЗ-руски и германскиот МАН)можда баш поради ова скоро сите се малку побучни внатре

Прашував во смисол дал има некакво влијание тоа што тежиштето е толку изместено на страна
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #644 Posted: 11-Jan-2011 at 02:59
Originally posted by Cifra

Ме интересира дали има некакво значајно влијание тоа што моторот е поставен толку странично?

Ништо посебно,поради то шо е нископоден и не е монтиран исто како кај *нормалните* автобуси.Само имам приметено ,по странство шо сум се возел со овие нископодниве(Ивеко,БредаМенарини Бус -италијански,ЛИАЗ-руски и германскиот МАН)можда баш поради ова скоро сите се малку побучни внатре
Back to Top
Cifra View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 25-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 85
  Quote Cifra Quote  Post ReplyReply #645 Posted: 11-Jan-2011 at 01:33
Ме интересира дали има некакво значајно влијание тоа што моторот е поставен толку странично?
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3686
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #646 Posted: 07-Jan-2011 at 23:05
играњето со зборови, политика и практика, сегде во сите држави секој реформатор ги манипулира односно користи, тоа каков мотор ќе имале автобусите верувам ни 90% од граѓаните нема да ги интересира, битно да користи и биде светнато, сепак манипулацијата со маркетингот ќе си го направи своето, кога при пуштањето во употреба на автобусите ќе се потенцира и официјално дека истите се со топ опрема... но ајт ќе гледам да се видам пак со шоферо
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #647 Posted: 07-Jan-2011 at 17:12


Мислем дека е многу погрешна дијагнозата, ако се работи за манипулација (а не за зацементираната дифолт нетранспарентност, неспособност и игнорантност), тогаш таа манипулација веројатно е со поинаква цел. Но да баталиме офтопик, гледај ти ако можеш сврзи уште еден подетален муабет со твојов шофер, можеби ќе ни се разјасни бар нешто.
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3686
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #648 Posted: 07-Jan-2011 at 13:58
манипулација со маркетинг бе кло, ако нема изненадувања како ќе жнејат поени реформаторите
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #649 Posted: 07-Jan-2011 at 03:15
Еве правам едно истражување по нет ради споредба на моделите со кои ќе се поднови градскиот превоз во Скопје и тек сега сум комплетно збунет околу моторите во нашите автобуси од ЛАЗ.

И од украински и од домашни официјални извори цело време се зборува дека се работи за Deutz мотори според Еуро 4 стандарди. Но всушност таков мотор никогаш не фигурираше на сајтот на ЛАЗ. Најпрвин фигурираа мотори Еуро 3, а сега во понудата имаат Еуро 5 и EEV (ЕEV бил некој си преод помеѓу Еуро 5 и Еуро 6). Патем, во палетата (барем според наведеното) имаат мотори исклучиво од Deutz и од MAN.

Наидов на несигурен податок за моќноста на „нашите“ мотори (213kW) и тој се поклопува со Deutz TCD 2013 L06 4V, но тој мотор всушност не бил Еуро 4 туку EEV (а јас заведен од целата конфузија претходно наведов дека е ем Еуро 4 ем EEV, што испадна дека е невозможно).

Толку ли е „проблем“ надлежните прецизно да ни ги соопштат основните карактеристики на производот што сме го набавиле со не баш мала сума народни пари?
Back to Top
Dave Gahan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Oct-2008
Location: 42°0′N,21°26′E
Online Status: Offline
Posts: 986
  Quote Dave Gahan Quote  Post ReplyReply #650 Posted: 06-Jan-2011 at 19:19
Originally posted by Cloverstack

...Но не се натегаме, едноставно добро е да располагаме со точна информација  Smile
Да де, погрешен термин употребив....не мислев шофер или некаков опасен стручњак...ама гледам дека има и овде некои членови што се поупатени во оваа област...јас лично овие теми, па и железница и сл. повеќе ги читам отколку што сакам да нагаѓам за нешто...
Разлики постојат сигурно и кај врвните производители има подобри и полоши, па и разлики во цените, потрошувачка на гориво, цени на резервни делови исл. Знам дека може и вакви податоци да се смешни за некого, ама пошо за вакви „детаљи“ секогаш ни е многу гајле - „пливаме во пари“ како држава, а и како поединци....
MAKE CAPITALISM HISTORY
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3686
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #651 Posted: 06-Jan-2011 at 18:49
да не спамирам шоферо нит ќе се закачи на форумов нит ќе постира на истиов, постар чоек беше, јас само споделив инфо што чув, а што и како ќе биде ќе дознаеме скоро!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #652 Posted: 06-Jan-2011 at 18:46
Епа Мах што да ти кажам, типот нека се регистрира на форумов и нека ги сподели подетално неговите информации. И мене живо би ме интересирало доколку едно се соопштува официјално, а друго се случува во пракса.


Edited by Cloverstack - 06-Jan-2011 at 18:47
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3686
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #653 Posted: 06-Jan-2011 at 18:30
шофер од градски е релевантен информатор, што би ме лажел сигурно е поупатен од сите нас тука...
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #654 Posted: 06-Jan-2011 at 18:16
Во право си, се работи за реномирани германски производители и се работи за мотор според Еуро 4 стандарди, така да разликата сигурно не е особено коренита.

Но не се натегаме, едноставно добро е да располагаме со точна информација  Smile
Back to Top
Dave Gahan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Oct-2008
Location: 42°0′N,21°26′E
Online Status: Offline
Posts: 986
  Quote Dave Gahan Quote  Post ReplyReply #655 Posted: 06-Jan-2011 at 17:38
Originally posted by Тркало

А место да купуваа кинески преработен нуклеарен отпад ,со тие средства да се набават зглобни ЛАЗ.Али ај да не пишам напамет,после свадба тапани...
Ако за нешто на форумов има консензус, тоа е за тоа...дури и сега од кога ги гледам овие украинскиве ми е уште повеќе криво...не се spaceshuttle, ама изгледаат културно, од сликиве можам да кажам дека и мене ми се допаѓаат, за во реален свет ќе видиме...

За ова со моториве...како лаик, ме интересира што ви прави разлика дали се Мan или Deutz, се работи за постари мотори, побучни, помалку еколошки или што? Ако се натегавте за Man со Sang-yong (ако има таков воопшто) ми е јасно, а вака дискусијава е малку конфузна...некој што е поупатен веројатно може да направи некаква погруба паралела на тоа што е актуелна понуда во моментов од некои поважни европски производители (германци би требало да се во поголем број)...


MAKE CAPITALISM HISTORY
Back to Top
sanos_a View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 149
  Quote sanos_a Quote  Post ReplyReply #656 Posted: 06-Jan-2011 at 14:25
на официјалната страна на ЛАЗ www.laz.ua воп понудата има опција за ман мотор а мерцедес никаде не се спомнува. инаку лаз не работат со EvoBus а и задниот дел на автобусот е малку сличен со постарите модели на MAN а исто и штоповите се од MAN автобусите
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #657 Posted: 06-Jan-2011 at 02:28
Можда било план за MB мотори,ЛАЗ работат со EvoBus(MB+Setra) или EvoBus имаа нешто акции во ЛАЗ.Ама тешко за манови,сигурно не би користеле конкурентски мотори од NeoMan(Neoplan+MAN).

А место да купуваа кинески преработен нуклеарен отпад ,со тие средства да се набават зглобни ЛАЗ.Али ај да не пишам напамет,после свадба тапани...
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #658 Posted: 05-Jan-2011 at 18:46
Уште од почеток официјално беа најавени DEUTZ мотори. Во меѓувреме јас не сум сретнал ни една единствена информација каде се спомнува MAN мотор  Dunno
Back to Top
sanos_a View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 149
  Quote sanos_a Quote  Post ReplyReply #659 Posted: 05-Jan-2011 at 16:27
Originally posted by Cloverstack

Постоеше збрка околу моторот на ЛАЗ автобусите за Скопје, особено што не беа дадени други информации освен дека се работи за Deutz мотор според Еуро4 стандарди, а на сајтот на ЛАЗ таков не фигурираше. Пребарувајќи по нет конечно успеав да поврзам некои точки и верувам дека се работи за овој мотор (барем за едноделните, но претпоставувам истиот ќе биде и за зглобните):

Deutz TCD 2013 L06 4V, Turbo Intercooler Diesel EEV
Number of Cylinders 6 (In-line)
Engine Volume 7150 cc
Max. Rating 213 KW(290 HP) @ 2100 rpm
Max. Torque 1200 Nm @ 1050-1650 rpm
Euro 4

Од каде сега ова дека во LAZ-овите за Скопје има DEUTZ мотор? Па нели требаше да биде MAN мотор?
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #660 Posted: 05-Jan-2011 at 14:39
Originally posted by BOJAN

Дали јас добро разбрав или сум грешка, од вкупниот број на украински автобуси единствено 4 ќе бидат дупли!
Се знаеше ова од сам почеток, нарачката беше за 80 единечни и 4 зглобни.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3132333435 44>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.244 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.