![]() |
![]() |
![]() |
Предлог стратегија против сообраќаен хаос - Скопје |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2345> |
Author | ||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|||
Ете гледаш каде ти е забуната. Неможе тоа да чини 5 милиони. За згради што се избацени од плановите пред повеќе од 50 години не се третираат исто како и останатите. И не се 40 стана него се дали има и десетина зашто е влез од зграда и не се по 100000 евра. Неможе да кошта ни милион. Твојава логика некако пак ми е сомнителна и 5 милиона ги прогласи за многу наспроти 30 за малку кои патем имаат исти ефект, две ленти плус во премостување на централно градско подрачје. Да не одоговлекувам ни јас, екпропријација не е повеше од милион, а и милион е хипотетичка сума за тие објекти. 5 милиони може да кошта целата изградба на булеварот, па и таа нема да биде толку.
|
||||
![]() |
||||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|||
Рушењето на двете згради цирка ќе кошта 5 милиони евра (40 стана, по 100000е, плус трошоци за рушење итн). Тоа е пола буџет на Скопје за капитални инвестиции. Не гледам како некоја општинска гарнитура може тоа да го оправда - ќе се свртат сто написи по медиуми против тоа, поарно било фабрика да се отвори, вака... така. Го заборавате тој момент а е многу битен.
|
||||
![]() |
||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|||
Ајде ќе ве молам да не ми ја труете нишкава пак со споменици. Ова пола на шала, пола озбилно го пишувам
Како можеш да кажеш дека решението мора било ефтино кога ти дадов пример дека со рушење на зграда може да се добијат две ленти што ќе го премостат Скопје, многу пофункционални од тие две што се влез во гаражи. И сега рушење зграда е капото решение, а 30 милиони за две ленти што нема да функционираат некако особено, тоа било ефтиноото. Што ќе оставиме ние во наследство. Сообраќајна гужва или растеретен град плус некој малку зголемена задолженост од 100 милиони на којзнае колку години. |
||||
![]() |
||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||
Добро крале, нека биде твој последниот збор, ако е тоа важно. Јас мислам дека дискусијата по овие неколку прашања засега е исцрпена и нема смисла во сите нишки да продолжиме да се вртиме во истиот круг...
Edited by Cloverstack - 09-Apr-2011 at 23:59 |
||||
![]() |
||||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|||
И јас сум за инвестирање во транспортната инфраструктура, кога тоа дава реални економски ефекти. Во моментов на Македонија и се најмалку потребни луксузирања (од типот лавови од пола милион, и тунели од 100 и кусур).
Самиот тунел е проектиран за околу 80 милиони, во времето пред 10 години кога се лицитираше со таа бројка. Таа бројка ни е јасно на сите дека е потценета. Прво, цените сега и тогаш не се исти. Второ сигурно ќе има одолжувања, непредидливи трошоци, бла бла бла... така доаѓам до сосема реална претпоставка дека ќе чини најмалку 150 милиони. Се разбира додека не излезе проект, никој од нас не може да знае точно колку. За штедливоста низ тунелот, не може да биде ни од ДАЛЕКУ 20-30 денари по возило во еден правец. Едноставно ќе го провериш ова. Стави наплатна рампа од 30 денари на влез и види колку луѓе ќе одат низ тунел. Заштедата реално може да биде околу 10 пати помала од таа. Јас зборувам за градска вожња, со тргни-застани, дека за пола евро се поминва 5км. Тоа е да го заобиколиш цел центар до Аеродром - во сред гужви. За енергенсите секако дека ќе им расте цената, тоа е предвидливо. Но не е проблем ако им расте цената, а ние имаме обезбедено домашно производство, па дури и извоз. Во таков случај ние имаме и заработка од високата цена на енергенсите кои ќе се користат за транспорт (а тоа во следните децении ќе биде струјата, заради напливот хибридни и електрични возила). Затоа е во овој момент од НЕНОРМАЛНА и најголема важност да се инвестира во енергетско производство. Тоа ќе значи ОГРОМНО намалување на дефицитот, кој секоја година го имаме со арапите. А овие тунели не можат ни од далеку да се приближат на стратешката важност на ова што ти го појаснив погоре. |
||||
![]() |
||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||
А горивото заштедено со транзит во тунелот е само една ставка. Треба да се рачунаат сите оние други заштеди кои ги спомнав и тоа не само ради транзит во тунелот, туку и со индиректно влијание врз поправање на состојбата на целокупната сообраќајна мрежа.
Се слагам за насушната потреба за инвестирање во енергетиката, но таа никако не ја исклучува неопходноста за инвестирање во транспортната инфраструктура. Да не одиме во непотребен офтопик. Edited by Cloverstack - 09-Apr-2011 at 23:39 |
||||
![]() |
||||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|||
СЕ работи навистина за намалени трошоци, но ова не е инфраструктурен проект кој продуцира развој (како нов автопат, железница, или пак енергетски објект).
На долг рок, зборам 100 години, веројатно ќе се вратат парите. Ама кој може да предвидува што ќе биде за 100 години - воопшто како ќе изгледа градот и каков ќе биде транспортот во него. Математиката за заштеда ти е многу преувеличана. 30000 возила не може да транзитираат низ тој тунел. И да транзитираат, не можат да заштедат пола евро во правец (пола евро купува најмалку 5 км возење, со сегашна штедливост на возилата, а не па со идна). 5км е кружење од мостот Гоце Делчев, до Рузвелтова и назад. Нема никаква теорија да е толкава заштедата и тоа по правец. Заштедата може максимално да се движи од 1-2 милиони евра годишно. Според некоја груба проценка за колку се скратува линијата на движење и намалено чекање. Најсилниот аргумент за тунелот е унапредување на сообраќајот. Нема збор дека тоа е светско решение. Ама е прескапо и неисплатливо за вакви екномски услови во кои живееме. Многу подобро ќе беше тие 200 милиони за СК2014 и тие 150-200 милиони за тунелот, да се инвестираа во некој енергетски производствен капацитет, кој ќе можеше многу брзо да ги врати парите. Знаете што значи објект од 400 милиони евра, кој секоја година продуцира 35-40 милиони? Практично тој ви обезбедува за 12 години враќање, наместо на 100. |
||||
![]() |
||||
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
|||
Мое лично мислење е дека ниеден потенцијален инвеститор кога ќе дојде во Скопје, нема да се предомисли ако градот не му заличи на Фиренца или Париз. Но сигурен сум дека ќе се предомисли кога ќе ја здогледа очајната инфраструктура. Ако доаѓа со авион, што прво ќе види? Мизерен аеродром со грандиозно име и диви таксисти кои ќе го "одерат". Ако доаѓа откај Табановце, ќе го пречекат глутница кучиња, преполни контејнери кои никој не ги чисти, реа од урината и изметот, бидејќи нема јавно веце, и доколку е лето - питачи на сезонска работа. А по автопатот кога ќе поминува, толку ќе му се стемни, што потоа, не Триумфалната Капија, туку и Сикстинската Капела во Скопје да му ја покажеш, нема да вреди.
Имајте во предвид, на колку свои бизнис-партнери би можел да им каже за своето искуство.
|
||||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
||||
![]() |
||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||
|
||||
![]() |
||||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|||
За неколку од тие работи си утнал. Двокатните автобуси се и те како ефикасни и исплатливи. Кажував некаде, да не се повторувам зошто. Другите работи се слагам дека не беа приоритетни и не требаше да се градат во ваков обем и посебно стил, кога приоритет требаше да има инфраструктурниот развој. И за исплатливоста си во право. Таа е основниот репер. Дури и задолжување кое е исплатливо, односно добивките го враќаат самиот долг - тоа е многу логично да се направи. Ама тунелот под плоштад, не е такво нешто. Тоа е само непотребно луксузирање во моментов, од проста причина што сто други работи поефикасно би ни заработиле пари. Тунелот по кеј е исто така неиспатлив, ако гледаме чисто од економска логика. Ама барем помалку пари се фрлаат, а нудат некое солидно решение за сега. |
||||
![]() |
||||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|||
Не знам дали си учел сколија за оваа работа (бидејќи се нудиш да ни објаснуваш основи по економија), ама задолжувањето и долгот се сосема нормална работа за развојот на една држава! Да не треба да имаме пари на страна, да бериме 20 години, па после да градиме? Не знам зошто упорно контрираш, ја претера веќе. Или сфаќаш, ама се преправаш дека не сфаќаш за да ја продолжиш дискусијата, или навистина не сфаќаш. Како и да е, разбирам дека не си поборник на задолжувањето, тоа го сфатив, но еве ти кажувам дека ниту инфлацијата, ниту долгот не се непријатели, ако знаеш што и како со нив. Е сега дали тие што нè воделе, нè водат, и ќе нè водат, знаеле или знаат, тоа ќе покаже времето. Edited by Cloverstack - 09-Apr-2011 at 22:08 |
||||
![]() |
||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||
|
||||
![]() |
||||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|||
Не е темата пак да ви објаснува основи по економија. Муабетот ми беше дека по едната работа кај што бевме добри, сега ќе се угледуваме на другите балкански земји што биле многу позадолжени од нас. Е браво бе логика. Ај грцине да ги стигнеме ако не? |
||||
![]() |
||||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|||
Долгот се враќа со неколку суфуцитни години во буџетот, се враќа со кредити со помали каматни стапки. Има милијарда начини. И верувал или не, ние сме балканска земја со најмал надворешен долг. Тоа што последниве неколку години имаме дефицитен буџет може да е лошо бидејќи дефицитот е за плати и споменици, а не за индустрија, но сепак, земјите излегле од многу подлабоки гомненици, ние ќе се сеќираме небаре имаме долг невиден.
|
||||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||||
![]() |
||||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|||
Не постојат квази тунели и тунели. Има само виртуелни тунели (на хартија и на гугле мапс) и реални тунели.
Ако пратиш малку, ќе чуеш дека во последните 5 години долгот на Македонија е дуплиран. Да да... дуплиран. Ако ти планираш не само ние, него и нашите деца и внуци крв да плукаат додека ги исплатат тие проекти, ондак ОК. Ама пак се вртиме во круг. Не знам зашто е толку тешко да се сфати дека проектот МОРА да биде и евтин. Мора. Не сме богата земја и тоа сите го знаеме, ама овде гледам се заборава. Добар проект и евтин проект е тоа што на Скопје му треба. Не скапи луксузирања што ќе не задават во долгови. |
||||
![]() |
||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|||
Умно! Единствено имај го во предвид темелот на триумфална, новосоздаде ситуација што иамме, па така може да треба главниот тунел да иде на ниво -1,3 одприлика, а од трговски таа на -2,3 или колку и да треба повеќе или нешто помалку, немаме сега податок. |
||||
![]() |
||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||
А можеби и малодушноста игра некаква улога за таквата ситуација? И немање осет за тоа што е навистина (по)битно во такви случаи.
Edited by Cloverstack - 09-Apr-2011 at 16:42 |
||||
![]() |
||||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|||
Кловер, ние крв исплукавме во градов, од архитекти со бујна фантазија. Нивните сообраќајни решенија, тунели, подземни паркинзи и булевари... па па па... милина се тоа да се гледа. А во реалноста една куќа до Железничка се заобиколува и се крати целиот булевар. Иста таква ја стеснува Водњанска. Слична таква ја прекинува 4 Јули во Ѓ.П. Таква стои и на патчено во Керамидница, зад Саем. Да не редам примери ваљда знаете во кој град живеете, ама пак гледам не ви „светнува“. Edited by krale - 09-Apr-2011 at 16:30 |
||||
![]() |
||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||
http://i906.photobucket.com/albums/ac263/lslcrew3/sobb.jpg , сигурно ќе требаат ужасно стрмни нагиби, што за ваква сообраќајница е неприфатливо. Без реметење на севкупниот концепт кој го презентираше, решението за оваа конкретна точка би можело да биде обратно - улицата од ГТЦ да поминува под булеварскиот тунел. Како прво таа веќе стартува од ниво -1, а како второ далеку би биле поевтини било какви манипулации со улица од таков ранг, отколку со булеварот.
<<<<< Д. Чуповски <<<<< >>>>> Даме Груев >>>>> <<<<< М.Х.Јасмин <<<<< >>>>> Железничка >>>>> отколку: >>>>> Д. Чуповски >>>>> <<<<< Даме Груев <<<<< <<<<< М.Х.Јасмин <<<<< >>>>> Железничка >>>>>
Ама дури и да се поведеме по оваа твоја логика, пак не си во право. Еве пример за рушење на легална станбена зграда за пробивање на булевар, од доцните 80-ти. По твојата логика на „континуитет“, значи баш неопходно е да се држиме до ваквата пракса, а нереално е да не рушиме. ![]() Edited by Cloverstack - 09-Apr-2011 at 16:17 |
||||
![]() |
||||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|||
Куќите на Илинденска беа нелегални (или приврмени не ми текнува). Тоа е голема разлика од легални згради со станови во сред центар на град. Мене не ми пречи, не сум против твоето решение, да не ме сфатиш погрешно. Само со среќа со вакви идеи што ќе се фрустрираш цел живот бидејќи нема ништо да биде од тоа. Мајсторите на архитектурата се оние кои успеале од ресурсите достапни во нивно време, да направат ремек-дела. Не да сонуваат за поголеми ресурси - тоа се поетите ![]() |
||||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2345> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |