build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 23456 42>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #61 Posted: 18-Feb-2012 at 11:36
кај нас репението е на неколку саати да поминува дизелката и нема проблем,со браникот што го има напред поминува без проблем
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3686
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #62 Posted: 18-Feb-2012 at 01:21
немам видено, се наоѓа ли кај нас поголем плуг за локомотивите како по клиповиве

од она што по комшии може да се види во употреба по бившата ни федерација има мали плугови [1][2]





по тоа енциклопедиите за обичен плуг не најдов инфо, освен за мелница http://en.wikipedia.org/wiki/Rotary_snowplow

Edited by Max - 18-Feb-2012 at 01:28
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #63 Posted: 13-Dec-2011 at 23:00
Очито со Адреј не се разбравте Бојане,

...многу подобро доколку неколку средни воза имаат релативно чест возен ред ...

Ја со ова би се сложил, и се надевам дека кога ќе дојдат новите гарнитури и со нивно зголемување ќе го постигнеме тоа.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #64 Posted: 13-Dec-2011 at 15:12
Originally posted by Andrej_LJ

Ама гарнитурите се разликуваат по својата должина! Има многу подолги нормални (демек стандардни) гарнитури од миниатурните наши Шпанци, така што стандардните гарнитури можат слободно да се справат со многу поголем наплив на патници од сегашниот. Да не збориме дека е многу подобро доколку неколку средни воза имаат релативно чест возен ред, отколку мал број на возови со висок капацитет да одат само неколку пати во денот. 



Се сложувам со Андреј, можеме да купиме четвороделни дизел моторни гарнитури наместо троделни, дури и се надевам дека нема да ја направиме истата грешка како со Шпанците. Во Русија, на пример, нивните „електрички“(ЕМГ) се и неколкуделни и можат да соберат огромен број патници.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #65 Posted: 13-Dec-2011 at 01:28
Ама гарнитурите се разликуваат по својата должина! Има многу подолги нормални (демек стандардни) гарнитури од миниатурните наши Шпанци, така што стандардните гарнитури можат слободно да се справат со многу поголем наплив на патници од сегашниот. Да не збориме дека е многу подобро доколку неколку средни воза имаат релативно чест возен ред, отколку мал број на возови со висок капацитет да одат само неколку пати во денот. 
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #66 Posted: 13-Dec-2011 at 01:19

Previous

Јас лично ја гледам од причина што речиси во секоја композиција која оди од и до Велес има далеку поише патници од предвиденото, а истото се случува и на линиите до Прилеп и Битола. 

Со оглед на пропоциите кои ги имаат нашите тунели, според сликата која ја постираше Владимир, не би било проблем вакви гарнитури да возат и до Битола. За други линии не гледам логика, можеби еднаш до денот и до Гевгелија. 

Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #67 Posted: 13-Dec-2011 at 01:14
А знае ли некој колкава е разликата во цената на обичните гарнитури и на двоспратните? Ако е голема тогаш не гледам логика да се пуштаат кај нас. Двокатните гарнитури се пуштаат на многу оптоварени кратки дестинации каде пропусниот капацитет на пругата е мал, односно недоволен. Така на пример наместо да имате 40 композиции во 24 часа (што воопшто не е реткост) на дадена релација, имате 20 кои значително помалку (временски) ја оптоваруваат пругата. Иначе каде ја гледате практичната примена на истите во Македонија и по кој основ би биле подобри од нормалните гарнитури? 
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
vlatko.mk View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Sep-2010
Online Status: Offline
Posts: 259
  Quote vlatko.mk Quote  Post ReplyReply #68 Posted: 13-Dec-2011 at 00:03
Originally posted by kultuzin

Originally posted by vlatko.mk

станува збор за хибридна гарнитура од германскиот производител bombardier


Се работи за канадски производител.Кој од 1995 година превзема неколку фабрики за вагони во Франција, Астрија и Германија и почнува да произведува возови и вагони за Европскиот пазар.


Веројатно си во право - јас за хибридниот модел од погоре прочитав дека се произведува во Германија.

Edited by vlatko.mk - 13-Dec-2011 at 00:04
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #69 Posted: 12-Dec-2011 at 22:38
Originally posted by vlatko.mk

станува збор за хибридна гарнитура од германскиот производител bombardier


Се работи за канадски производител.Кој од 1995 година превзема неколку фабрики за вагони во Франција, Астрија и Германија и почнува да произведува возови и вагони за Европскиот пазар.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #70 Posted: 12-Dec-2011 at 22:27
Originally posted by Cloverstack

Претпоставувам дека и тунелите на нелектрифицираните пруги кон Кичево и Битола исто така имаат доволна висина за вметнување на контактен вод, па не би имале проблем ниту на тие линии засега да пуштиме двокатни дизел гарнитури, а понатака и електрични?


Да иако се градени 18..19..год сепак се со стандарди усте тогаш.

Имаш димензии на еден тунел на: http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=476&PID=118811&SID=f3df331e7287zd87z51bcd34bf27682z#118811
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
vlatko.mk View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Sep-2010
Online Status: Offline
Posts: 259
  Quote vlatko.mk Quote  Post ReplyReply #71 Posted: 12-Dec-2011 at 22:10
Мене барем вака од око ми изгледа дека висината на електричниот вод е сосем доволна, а со тоа и тунелите на трасата скопје-гевгелија.

Што се однесува до удобноста - доколку се набават вакви или слични нови возови едноставно ќе ме натераат да се возам со нив.
Искрено поради сегашниот возен ред, лошите услови и проблемите кои се јавуваат јас воопшто се немам возено во воз. Секогаш ја избирам алтернативата автомобил или автобус.

Според возните редови низ европа можам да забележам дека на некои релации возовите се побрзи од кој било друг копнен транспорт, доколку тоа стане пракса и кај нас тоа ќе биде одлично од економски и ЕКОЛОШКИ аспект.

Инаку еве и една хибридна гарнитура што изгледа дека е најдобро решение за нашата железница ...

станува збор за хибридна гарнитура од германскиот производител bombardier



Operator     SNCF
Length       57,400 mm*
Width       2,950 mm
Max. Speed         160 km/h*
Seated Passengers   208*
Standees         200 (4 pass/m²)*



“Hybrid AGC : the worlds first hybrid train
The hybrid AGC combines certain operating features for the first time ever in a train. Dual-mode (electrical and diesel) and dual-voltage (1500 and 25000 V) technology enables the Hybrid AGC to glide seamlessly across the entire railway network and to access electricity from any available source. This will result in energy savings and reduced CO2 emissions, as well as negating infrastructure constraints and the need for passengers to change trains.“


Edited by vlatko.mk - 12-Dec-2011 at 22:19
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #72 Posted: 12-Dec-2011 at 17:14


Претпоставувам дека и тунелите на нелектрифицираните пруги кон Кичево и Битола исто така имаат доволна висина за вметнување на контактен вод, па не би имале проблем ниту на тие линии засега да пуштиме двокатни дизел гарнитури, а понатака и електрични?
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #73 Posted: 12-Dec-2011 at 17:01
Originally posted by Cloverstack



Дали некој има информација за димензиите на аншите тунели? Дали можеме
како опција за разгледување да ги имаме и ваквите решенија, без или со
некакви рестрикции.

Висина на електричниот вод (контактниот вод) е: мин. 5,00 m; ном. 5,50 m; макс. 6,50 m
А висината на пример на TGV Duplex е 4.32 m , па сега ...
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #74 Posted: 12-Dec-2011 at 16:14
Мислам дека имаме зборувано на оваа тема дека ќе имаме потешкотии за спроведување на оваа идеја поради тунелите. Инаку ова не е нешто спектакуларно, а е извонредно ефикасно средство за транспорт бидејќи собира поголем број луѓе. Знам дека се користат во многу градови, лично ги имам испробано, а најблиску до нас се оние во Романија каде се користат децении наназад во густата железничка мрежа.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #75 Posted: 12-Dec-2011 at 16:01


Дали некој има информација за димензиите на аншите тунели? Дали можеме како опција за разгледување да ги имаме и ваквите решенија, без или со некакви рестрикции.
Back to Top
vlatko.mk View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Sep-2010
Online Status: Offline
Posts: 259
  Quote vlatko.mk Quote  Post ReplyReply #76 Posted: 12-Dec-2011 at 15:48
Случајно налетав на нешто интересно -
Кога веќе тргнавме кон двокатно со автобуси добро би било така да продолжиме и во железничкиот транспорт.
Бидејќи сега очигледно владата нема мотив зошто да набави нови возови еве нешто што сигурно ќе им се допадне:

ДВОКАТНИ ВОЗОВИ
ем ќе имаме одличен железнички транспорт ем може да си нарачаме во ретро стил па да бидеме пак уникатни ...

шала на страна воопшто не изгледаат лошо





На сликите е прикжан воз кој сообраќа во литванија

Product properties

Gauge: 1435 mm
Maximum speed: 160 kph
Vehicle length over couplers: 79200 mm
Vehicle width: 2820 mm
Vehicle height: 4635 mm
Number of seats: 307
Output: 4 x 500 kW
Nominal voltage: 3 kV DC + 25kV/50Hz

Според мене изгледа како одлично решение за македонскиот транспорт ...

Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #77 Posted: 07-Nov-2011 at 18:29

Со модерни возови ќе се заменат прастарите „шпанци“ купени во 1979 година

А зар мислиш дека и „шпанците“ ке бидат заменети.
Како и секогаш новинарско филе
А и тоа дека председник Тито ги купил, требаше уште да кажат од председник Кенеди па да биде целосна веста.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #78 Posted: 07-Nov-2011 at 15:09
Originally posted by Утрински Весник

а во пензија ќе заминат и локомотивите „кенеди“, кои во 1961 година за потребите на тогашната „Југословенски железници“ ги купил Јосип Броз Тито.
Од каде па сега оваа (дез)информација? Кога ќе заминат во пензија и со што ќе бидат заменети 10-тината локомотиви „кенеди“? Не верувам дека некој во моментов крои некакви конкретни планови за ваква работа.
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #79 Posted: 07-Nov-2011 at 12:15

Конечно, и ние ќе патуваме во нови возови

За новите пет гарнитури ќе бидат потрошени 45 милиони евра, кои ќе се обезбедат од меѓународните банки

Сања Наумовска

Пет нови гарнитури возови ќе го освежат возниот парк на„Македонски железници“ и, конечно, на нашите граѓани ќе им овозможат пристојни услови за патување. Чисти, модерни, со уредни тоалети, па дури и со интернет, и нашите железници ќе можат да се пофалат со европски возила. Возовите ќе сообраќаат на сите релации низ Македонија, а новите дваесетина вагони ќе го зголемат капацитетот и квалитетот на превозот на патниците. Се очекува на нашите пруги да се појават најрано во 2013 година, бидејќи се изработуваат само по нарачка и долго време. Ова е првата посериозна инвестиција во домашната железница во последните неколку децении. Со модерни возови ќе се заменат прастарите „шпанци“ купени во 1979 година, а во пензија ќе заминат и локомотивите „кенеди“, кои во 1961 година за потребите на тогашната „Југословенски железници“ ги купил Јосип Броз Тито.

„Колку и да крпиме, старо си е старо“, вели директорот Оливер Деркоски и нагласува дека и покрај сериозните инвестиции во одржувањето на хигиената и поправките на вагоните, патниците и понатаму им се незадоволни. Старите возови многу често се расипуваат, а „Железници“ нема соодветна замена, па се случува и на кратки релации, како што се македонските, да има доцнења по неколку часа. За новите возови ќе бидат потрошени 45 милиони евра, кои ќе се обезбедат од меѓународните финансиски институции, а кредитот ќе се враќа од државниот буџет.

„Ќе се набавуваат нови три дизел-моторни гарнитури со по три вагони и две електромоторни гарнитури со по четири вагони. Цената на една од нив достигнува од 4 до 4,5 милиони евра. За нив ќе треба да се чека, бидејќи се работат по нарачка, најчесто од 12 до 18 месеци“, вели директорот Деркоски. Тој објаснува дека заедно со возовите, ќе бидат купени и две електрични локомотиви, од кои една на европските пазари достигнува цена до 4 милиони евра. Ќе се олесни и транспортот на стоки со 150 нови товарни вагони, за кои ќе се потрошат околу 12 милиони евра.

Оваа набавка, сметаат во „Железници“, нема целосно да ги реши сите напластени проблеми, но, секако, ќе придонесе за заштеди во буџетот на компанијата, кој сега најмногу се троши на гориво за старите машини и поправки на крш вагоните. Моментно на нашите пруги сообраќаат сите 14 вагони, две дизел-моторни и две електромоторни гарнитури. Тие трошат трипати повеќе гориво од новите возови, што е сериозен трошок за претпријатието. „Кога ќе се направи пресметката, инвестицијата многу брзо ќе се врати само од заштедата на гориво“, смета Деркоски и посочува дека во иднина се можни и корекции на цените на билетите, кои не се променети од 1995 година.

Тој вели дека додека да се реализира набавката, „Македонски железници“, заради подобрување на условите за патување во нашите возови, ќе продолжи и реновирањето на вагоните во велешката фабрика „Колска“, каде што досега целосно се подновени 11 вагони. Според Деркоски, „Железници“ на секои три месеци ќе се ангажира и фирма за темелно чистење на вагоните со што, колку-толку, ќе се подобри хигиената во нив. Компанијата има доволно вагони за да ги одржува сите линии низ нашата земја. Сепак, засега нема можност кога возот ќе дојде на станица, да може да остане тука, да се измие и провери, а наместо него да замине друг. Поради тоа, возовите се трошат побрзо и кога еден ќе остане дефект, проблем е да се најде замена. Од тие причини, се случува возовите да доцнат и по неколку часа, а многу често сообраќаат и со мал број вагони во кои патниците мора да се туркаат.

http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=852B326D51016E4F92CBC9410FB10563
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #80 Posted: 06-Nov-2011 at 21:10

Originally posted by BOJAN

Во Дневник 2 на МТВ 1 имаше прилог од Прилеп за купувањето на новите патнички моторни гарнитури, нов момент што го кажа директорот на МЖ - Транспорт е дека компанијата ја има подготвено тендерската документација, се чека само на обезбедување на финансиските средства и веднаш ќе се распише тендерот.

Другар, тендерската документација одамна е спремна и предлози и слични ствари се упатени до Владата, но начинот на кој ќе одлучат како ќе се финансира оваа набавка е најголем проблем. Да беше само до тендерот, уште пред неколку месеци ќе беше распишан истиот и можеби веќе ќе знаевме каков тип на гарнитури ќе се купува. Но сепак друг одлучува за тоа.

Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 23456 42>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.203 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.