![]() |
![]() |
![]() |
Скопје преку наши идеи, замисли, решенија |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2345> |
Author | |
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
@gorco
Прво не ми е јасно зошто правиш забуни за Јужен булевар односно за Народен Фронт и за сегашниот Јужен Булевар. Значи Народен Фронт НЕ се продолжува и НЕ се спојува со Јужен булевар во правецот на НЛБ бидејќи останува маалска и сервисна улица на ДЕНИВЕЛИРАН Јужен Булевар којшто оди од Студентски дом Гоце Делчев и се што сече од раскрсници оди под земја и само има приклучоци надземни тука може со кружен надземен текови (зборам за раскрсниците кај Алумина, Капиштец и Соборна Црква) и потоа се прави еден голем тунел под Климент Охридски којшто ги ја собира и раскрсницата кај Нова Македонија тоа е веќе во Урбанистички план и го имаше на форумов постирано некој од членовиве. А сегашниот Јужен или Октомвриска останува како сервисна улица на Јужната обиколница односно денивелираниот Јужен Булевар. Ова е страшно добро решение но се плашам оти од импровизации ќе се зауби проектот но битно е да не ги мешаме работите непотребно. |
|
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Со реализиран Јужен Булевар, Васил Ѓоргов многу помалку би се користел за транзит, па мене ми изгледа океј такво решение. Еве единствено ова успеав да го најдам како визуелна поткрепа за планираното: ![]() |
|
![]() |
|
gorco ![]() Senior Member ![]() Google Maps: Regional Expert Joined: 22-Oct-2009 Online Status: Offline Posts: 642 |
![]() ![]() |
@ALL
-"Топ им е и на нив планирано". Само освен ако не влеземе во ЕУ - па да ни даваат милијарди и на нас за секакви проекти - тешко дека нешто од ова ќе се реализира во скоро време. Инаку поентава највеќе ми беше за спојувањето на Ленинова со Козара, како и спојување на таа улицата кај Пексим / Охридска Банка накај Универзална. Другото онака по мое си го нацртав, бидејки ако вака го направат, многу би ме интересирало каде ќе оди и каков ќе биде планот со Васил Ѓорѓов ??? @lslcrew Горчо е ![]() @Cloverstack - поим немаат овие што мапираат, тоа е едно, а второ е што ја сменија сликава месецов на ГЕ, па има новини - ќе морам да им бришам улици пак ![]() |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Предлогот сам по себе е добар, но е во колизија со идните планови за јужниот булевар. Да се надоврзам на ова што спомнаа дечкиве пред мене, во суштина Јужен Булевар треба да се продолжи (прилично) и да функционира како класичен урбан автопат. Оската Мито Хаџивасилев - Теодосиј Гологанов треба да се претвори во еднонасочна колекторска/дистрибуторска улица во негова функција (во правец од центар кон Нерези). Оската Улица Железничка - Народен Фронт - Јуриј Гагарин исто така треба да се претвори во еднонасочна колекторска/дистрибуторска улица (во правец од Нерези кон центар) Еве како таков концепт изгледа во пракса: http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=33&PID=44626#44626 А еве како е планирано за во Скопје: http://www.build.com.mk/docs/GUP-Transport.jpg Не знам колку дилеми ќе ти одговори сообраќајниов ГУП, а колку нови ќе ти отвори, но прелистај ја нишкава, има доста инфо и објаснувања: http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=33&PN=1 Нормално за дополнителни објаснувања и дискусија повторно сме тука ![]() Инаку што напраиле бе дечкиве што мапираат на google earth?!? Каква каша... ![]() |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Ѓорчо извини што доцнам со одговоров, ќе звучам малку како шалтерџија: Отвори го ГУП-от на Скопје го имаме тука во посебна нишка ќе видиш тамо е убаво нацртано да не се дуплирам.
|
|
![]() |
|
gorco ![]() Senior Member ![]() Google Maps: Regional Expert Joined: 22-Oct-2009 Online Status: Offline Posts: 642 |
![]() ![]() |
@supervisor, ај ако не е проблем некако да го видам тоа решение. Инаку во прилог на тоа е проширување на народен фронт за да има вкупно 6 ленти, од кои 2 за паркирање. Сеа добро - тоа си е мое мислење. Кое што со некој си кружен тек (малку ќе е невозможно решението со оглед на буџетот).
@lslcrew може да нацрташ, ако имаш време како би изгледало и народен фронт Железничка, и јужен кај би одел и Васил Ѓорѓов како би останал ко слеп крак ?! |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Ѓорчо хароден фронт треба да биде колектроска улица на идниот јужен булевар, а то значи дека треба да се спои со железничка.
|
|
![]() |
|
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
Значи вака Народен Фронт не се продолжува кон Тутунска тоа е една голема заблуда!
Јужен булевар се продолжува со тунел под Климент Охридски и над него има голем кружен тек што ја собира и раскрсницата кај Нова Македонија. |
|
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|
![]() |
|
gorco ![]() Senior Member ![]() Google Maps: Regional Expert Joined: 22-Oct-2009 Online Status: Offline Posts: 642 |
![]() ![]() |
![]() @Cloverstack - во врска со разговорот баш кога си одевме. Ленинова да се спои со Козара, а исто така Народен Фронт (т.е. Јуруј Гагарин како што е грешно означена), да се спои соЈужен булевар со надвозник преку Климент Охридски/Водњанска, со тоа што новава Ленинова-Козара би одела под надвозникот. Исто и улицава кај што е ПЕКСИМ и Охридска Банка да биде продолжена да излегува на Лола Рибар/Гологанов, со тоа што лево и право ќе бидат забранети правци, а би можело да се продолжи по тој правец откако ќе сврти десно , па ќе изврти кај кружниот тек кај СТАР КАФЕ/Хрватска амбасада. |
|
![]() |
|
alexgizh ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 07-Jan-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1976 |
![]() ![]() |
Оваа маалска уличка? Сеедно, се додека бул.Гоце Делчев се спојува со бул.АСНОМ, добро е. А за мостот кон Ќерамидница, моментално е доволен само пешачки. Овој другиов е ИТЕН!
![]() |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Алкес во ГУП-от стои сосема различна варијанта, а тоа е од источната страна на фабриката треба да проаѓа спојувањето преку мост. Веќе се познава некоја контура од маалска уличка.
|
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Алекс ј апланирав за цртам скица, а ти всушнотс и на нацрта, онаа со зелените, истото го мислев, а всупшност и градските улици така и се изпланирани според ГУП-от, а и не верувам дека нешто различно би било во ДУП-от. Само кога би се реализриало ова нешто, зависи од општината и градот.
|
|
![]() |
|
alexgizh ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 07-Jan-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1976 |
![]() ![]() |
@lsl
На ова мислам ![]() Варијантата со црвено е поарна, меѓутоа колку што знам во ГУП стои оваа другава... |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Aleks нема ништо лошо тука. Тие "ќорсокаци" се маалски улици и не е вооптшто битно и проблем како завршуваат, башка се за да служат за маалкси потреби и се оставени за евентуално ширење на маалото. Онаа раскрница со 6 улици всушност е многу нормална раскрница со 4 улици. Две се Бутелска и две се страничите од маалата. Едниот натрапник тука е оваа косава улица што треба всушност да биде на појужната раскрница а не на оваа, а другиот натрапник е исто така маалска улица (оваа паралелната на бутелска) кој и воопшто не треба да биде споена со оваа рсакрница. Еве сега ќе скицирам како долгорочно треба да изгледа овој дел...
|
|
![]() |
|
Max ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3686 |
![]() ![]() |
па изгледа она што го зборувавме за пешачки кон керамидница, ова alexgizh најеројатно мисли таков да има но колски мост!? сепак истото нема логика освен за пешачки мост, премногу блиску ќе бидат т.н. мостот близнак и овој новиов меѓу Гоце и АСНОМ за и меѓу нив да има автомобилски мост! сепак за пешачки мост може и има простор особено што во иднина преку истиот би се поврзала автокоманда со ова водениот парк кој е зацртан во сегашната бетонска база на маврово... |
|
![]() |
|
alexgizh ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 07-Jan-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1976 |
![]() ![]() |
Исто така, би сакал и да додадам нешто што лично многу ми смета и мислам дека ќе биде и тоа како од корист, посебно за нас северните Скопјани.
1. Би сакал да се продолжи бул.Христијан Тодоровски-Карпош до обиколницата, поминувајќи по западната страна на Бутел 1. 2. Кога сме кај Бутел 1, секој што поминал низ него ја знае проклетата спојка на 6 улици, каде што најчесто се случуваат сообраќајни метежи (и несреќи за жал). Тука има многу елегантно решение! (кое го приложувам како слика). Проблем бр.1: Невидена глупост од раскрсница. Проблем бр.2: ул.Хо Ши Мин завршува со ќорсокак. Проблем бр.3: сите улици нормални на Хо Ши Мин завршуваат со ќорсокак. ![]() Со продолжување на бул.Христијан Тодоровски-Карпош се добива улица паралелна на ул.Хо Ши Мин, а со продолжување на ул.Боца Ивановска би се добила раскрсница со продолжениот булевар. Така се решаваат проблемите со ќорсокаците. На крај, големата глупа раскрсница ќе се „раздели“. А супер е и што за да се изведе ова не треба да се руши ниту една куќа. Освен една-две бараки кои се сервис за миење коли или слично. Ама и на тие им е поарно да си изградат нови објекти и да искочат на поасална улица... ![]() Edited by alexgizh - 14-Dec-2009 at 20:35 |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Алекс за какви два моста збориш кај МЗТ?! Ај ако може скицирај!
|
|
![]() |
|
alexgizh ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 07-Jan-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1976 |
![]() ![]() |
Го поддржувам тоа за тунел низ Кале, со таа замерка што мислам дека поарно би било да се поврзе бул.Св.Климент Охридски со бул.Македонско-Косовска Бригада (кој треба навистина да се прошири во булевар бај д веј), наместо со Џон Кенеди. Во однос на мостови кај МЗТ, мојот став е од одамна познат дека треба да има 2 моста. Едниот кон Ќерамидница, а вториот кон фабриката 11ти Октомври (мислам дека беше таа), каде што би се споиле бул.АСНОМ со бул.Гоце Делчев. За Илинденска се согласувам 102,3%. Во врска со ул.Никола Парапунов, морам да ти заблагодарам што ми ја воочи можноста да се продолжи (и спои со Адолф Циборовски). Веднаш се гледа дека источната страна на Тафталиџе 2 е добро урбанизирана, а дека нешто гадно закочило на западниот потег што излегува на Вардар. |
|
![]() |
|
gorco ![]() Senior Member ![]() Google Maps: Regional Expert Joined: 22-Oct-2009 Online Status: Offline Posts: 642 |
![]() ![]() |
Дај појасни малку на што мислиш ? Која коцка поточно ?
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2345> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |