build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Скопје преку наши идеи, замисли, решенија

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2345>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #61 Posted: 01-Feb-2010 at 16:50
Originally posted by Supervisor


А сегашниот Јужен или Октомвриска останува како сервисна улица на Јужната обиколница односно денивелираниот Јужен Булевар.
Question Question Question
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #62 Posted: 01-Feb-2010 at 15:18
@gorco
Прво не ми е јасно зошто правиш забуни за Јужен булевар односно за Народен Фронт и за сегашниот Јужен Булевар.
Значи Народен Фронт НЕ се продолжува и НЕ се спојува со Јужен булевар во правецот на НЛБ бидејќи останува маалска и сервисна улица на ДЕНИВЕЛИРАН Јужен Булевар којшто оди од Студентски дом Гоце Делчев и се што сече од раскрсници оди под земја и само има приклучоци надземни тука може со кружен надземен текови (зборам за раскрсниците кај Алумина, Капиштец и Соборна Црква) и потоа се прави еден голем тунел под Климент Охридски којшто ги ја собира и раскрсницата кај Нова Македонија тоа е веќе во Урбанистички план и го имаше на форумов постирано некој од членовиве.
А сегашниот Јужен или Октомвриска останува како сервисна улица на Јужната обиколница односно денивелираниот Јужен Булевар. Ова е страшно добро решение но се плашам оти од импровизации ќе се зауби проектот но битно е да не ги мешаме работите непотребно.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #63 Posted: 01-Feb-2010 at 11:34
Originally posted by gorco


Другото онака по мое си го нацртав, бидејки ако вака го направат, многу би ме интересирало каде ќе оди и каков ќе биде планот со Васил Ѓорѓов ???
Васил Ѓоргов на крајот би се спојувал со ул. Бел Камен. Последната врска со Народен Фронт то ест со системот на Јужен Булевар би бил пролазот што е веднаш западно од ТЦ Зебра.

Со реализиран Јужен Булевар, Васил Ѓоргов многу помалку би се користел за транзит, па мене ми изгледа океј такво решение. Еве единствено ова успеав да го најдам како визуелна поткрепа за планираното:


Back to Top
gorco View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Google Maps: Regional Expert

Joined: 22-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 642
  Quote gorco Quote  Post ReplyReply #64 Posted: 01-Feb-2010 at 09:40
@ALL

-"Топ им е и на нив планирано". Само освен ако не влеземе во ЕУ - па да ни даваат милијарди и на нас за секакви проекти - тешко дека нешто од ова ќе се реализира во скоро време.

Инаку поентава највеќе ми беше за спојувањето на Ленинова со Козара, како и спојување на таа улицата кај Пексим / Охридска Банка накај Универзална.

Другото онака по мое си го нацртав, бидејки ако вака го направат, многу би ме интересирало каде ќе оди и каков ќе биде планот со Васил Ѓорѓов ???

@lslcrew Горчо е
@Cloverstack - поим немаат овие што мапираат, тоа е едно, а второ е што ја сменија сликава месецов на ГЕ, па има новини - ќе морам да им бришам улици пак
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #65 Posted: 01-Feb-2010 at 05:13
Originally posted by gorco




Предлогот сам по себе е добар, но е во колизија со идните планови за јужниот булевар.

Да се надоврзам на ова што спомнаа дечкиве пред мене, во суштина Јужен Булевар треба да се продолжи (прилично) и да функционира како класичен урбан автопат. Оската Мито Хаџивасилев - Теодосиј Гологанов треба да се претвори во еднонасочна колекторска/дистрибуторска улица во негова функција (во правец од центар кон Нерези). Оската Улица Железничка - Народен Фронт - Јуриј Гагарин исто така треба да се претвори во еднонасочна колекторска/дистрибуторска улица (во правец од Нерези кон центар)

Еве како таков концепт изгледа во пракса:
http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=33&PID=44626#44626

А еве како е планирано за во Скопје:
http://www.build.com.mk/docs/GUP-Transport.jpg

Не знам колку дилеми ќе ти одговори сообраќајниов ГУП, а колку нови ќе ти отвори, но прелистај ја нишкава, има доста инфо и објаснувања:
http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=33&PN=1

Нормално за дополнителни објаснувања и дискусија повторно сме тука



Инаку што напраиле бе дечкиве што мапираат на google earth?!?  Каква каша...  Doh
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #66 Posted: 01-Feb-2010 at 01:54
Ѓорчо извини што доцнам со одговоров, ќе звучам малку како шалтерџија: Отвори го ГУП-от на Скопје го имаме тука во посебна нишка ќе видиш тамо е убаво нацртано да не се дуплирам.
Back to Top
gorco View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Google Maps: Regional Expert

Joined: 22-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 642
  Quote gorco Quote  Post ReplyReply #67 Posted: 31-Jan-2010 at 17:06
@supervisor, ај ако не е проблем некако да го видам тоа решение.  Инаку во прилог на тоа е проширување на народен фронт за да има вкупно 6 ленти, од кои 2 за паркирање. Сеа добро - тоа си е мое мислење. Кое што со некој си кружен тек (малку ќе е невозможно решението со оглед на буџетот).

@lslcrew може да нацрташ, ако имаш време како би изгледало и народен фронт Железничка, и јужен кај би одел и Васил Ѓорѓов како би останал ко слеп крак ?!
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #68 Posted: 31-Jan-2010 at 15:00
Ѓорчо хароден фронт треба да биде колектроска улица на идниот јужен булевар, а то значи дека треба да се спои со железничка.
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #69 Posted: 31-Jan-2010 at 14:30
Значи вака Народен Фронт не се продолжува кон Тутунска тоа е една голема заблуда!
Јужен булевар се продолжува со тунел под Климент Охридски и над него има голем кружен тек што ја собира и раскрсницата кај Нова Македонија.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
gorco View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Google Maps: Regional Expert

Joined: 22-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 642
  Quote gorco Quote  Post ReplyReply #70 Posted: 31-Jan-2010 at 13:15


@Cloverstack - во врска со разговорот баш кога си одевме. Ленинова да се спои со Козара, а исто така Народен Фронт (т.е. Јуруј Гагарин како што е грешно означена), да се спои соЈужен булевар со надвозник преку Климент Охридски/Водњанска, со тоа што новава Ленинова-Козара би одела под надвозникот.

Исто и улицава кај што е ПЕКСИМ и Охридска Банка да биде продолжена да излегува на Лола Рибар/Гологанов, со тоа што лево и право ќе бидат забранети правци, а би можело да се продолжи по тој правец откако ќе сврти десно , па ќе изврти кај кружниот тек кај СТАР КАФЕ/Хрватска амбасада.
Back to Top
alexgizh View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 07-Jan-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1976
  Quote alexgizh Quote  Post ReplyReply #71 Posted: 14-Dec-2009 at 20:45
Оваа маалска уличка? Сеедно, се додека бул.Гоце Делчев се спојува со бул.АСНОМ, добро е. А за мостот кон Ќерамидница, моментално е доволен само пешачки. Овој другиов е ИТЕН!


Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #72 Posted: 14-Dec-2009 at 20:39
Алкес во ГУП-от стои сосема различна варијанта, а тоа е од источната страна на фабриката треба да проаѓа спојувањето преку мост. Веќе се познава некоја контура од маалска уличка.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #73 Posted: 14-Dec-2009 at 20:38
Алекс ј апланирав за цртам скица, а ти всушнотс и на нацрта, онаа со зелените, истото го мислев, а всупшност и градските улици така и се изпланирани според ГУП-от, а и не верувам дека нешто различно би било во ДУП-от. Само кога би се реализриало ова нешто, зависи од општината и градот.
Back to Top
alexgizh View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 07-Jan-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1976
  Quote alexgizh Quote  Post ReplyReply #74 Posted: 14-Dec-2009 at 20:36
@lsl

На ова мислам



Варијантата со црвено е поарна, меѓутоа колку што знам во ГУП стои оваа другава...
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #75 Posted: 14-Dec-2009 at 20:35
Aleks нема ништо лошо тука. Тие "ќорсокаци" се маалски улици и не е вооптшто битно и проблем како завршуваат, башка се за да служат за маалкси потреби и се оставени за евентуално ширење на маалото. Онаа раскрница со 6 улици всушност е многу нормална раскрница со 4 улици. Две се Бутелска и две се страничите од маалата. Едниот натрапник тука е оваа косава улица што треба всушност да биде на појужната раскрница а не на оваа, а другиот натрапник е исто така маалска улица (оваа паралелната на бутелска) кој и воопшто не треба да биде споена со оваа рсакрница. Еве сега ќе скицирам како долгорочно треба да изгледа овој дел...
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3686
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #76 Posted: 14-Dec-2009 at 20:35

 

Originally posted by lslcrew

Алекс за какви два моста збориш кај МЗТ?!

па изгледа она што го зборувавме за пешачки кон керамидница, ова alexgizh најеројатно мисли таков да има но колски мост!? сепак истото нема логика освен за пешачки мост, премногу блиску ќе бидат т.н. мостот близнак и овој новиов меѓу Гоце и АСНОМ за и меѓу нив да има автомобилски мост! сепак за пешачки мост може и има простор особено што во иднина преку истиот би се поврзала автокоманда со ова водениот парк кој е зацртан во сегашната бетонска база на маврово...

Back to Top
alexgizh View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 07-Jan-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1976
  Quote alexgizh Quote  Post ReplyReply #77 Posted: 14-Dec-2009 at 20:30
Исто така, би сакал и да додадам нешто што лично многу ми смета и мислам дека ќе биде и тоа како од корист, посебно за нас северните Скопјани.

1. Би сакал да се продолжи бул.Христијан Тодоровски-Карпош до обиколницата, поминувајќи по западната страна на Бутел 1.

2. Кога сме кај Бутел 1, секој што поминал низ него ја знае проклетата спојка на 6 улици, каде што најчесто се случуваат сообраќајни метежи (и несреќи за жал). Тука има многу елегантно решение! (кое го приложувам како слика).

Проблем бр.1: Невидена глупост од раскрсница.
Проблем бр.2: ул.Хо Ши Мин завршува со ќорсокак.
Проблем бр.3: сите улици нормални на Хо Ши Мин завршуваат со ќорсокак.



Со продолжување на бул.Христијан Тодоровски-Карпош се добива улица паралелна на ул.Хо Ши Мин, а со продолжување на ул.Боца Ивановска би се добила раскрсница со продолжениот булевар. Така се решаваат проблемите со ќорсокаците.

На крај, големата глупа раскрсница ќе се „раздели“. А супер е и што за да се изведе ова не треба да се руши ниту една куќа. Освен една-две бараки кои се сервис за миење коли или слично. Ама и на тие им е поарно да си изградат нови објекти и да искочат на поасална улица...




Edited by alexgizh - 14-Dec-2009 at 20:35
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #78 Posted: 14-Dec-2009 at 19:56
Алекс за какви два моста збориш кај МЗТ?! Ај ако може скицирај!
Back to Top
alexgizh View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 07-Jan-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1976
  Quote alexgizh Quote  Post ReplyReply #79 Posted: 14-Dec-2009 at 19:50
Originally posted by gorco


Не дека е оваа идеја моја - но сум ја видел на карта како планирана - поврзување на Климент Охридски со Џон Кенеди преку мост и тунел низ Кале.
----------------------------------------
Неопходен е исто така еден мост кај салата МЗТ за на другата страна кај Керамидница.
----------------------------------------
Поврзување на Булевар Илинденска (откако ќе го направат во К4), преку мост со Злокуќани и Влае. Мостот од Влае да продолжи преку улица кон планираниот булевар Шарпланинска во Ново Село (ГЕ-ГЕ), и понатаму би излегол на РИНГРОУДОТ.
----------------------------------------
Исто така мислам дека е приоритетно ул. Никола Парапунов да излегува кај мостот на Вардар во близина на Хром. Знам дека ова ќе резултуира со рушење на едно 30-40 куќи - ама ако сакаме да го направиме Скопје - град во вистинска смисла на зборот , ќе мора да се тргнат многуте грешки и слепи црева оставени од порано.


Го поддржувам тоа за тунел низ Кале, со таа замерка што мислам дека поарно би било да се поврзе бул.Св.Климент Охридски со бул.Македонско-Косовска Бригада (кој треба навистина да се прошири во булевар бај д веј), наместо со Џон Кенеди.

Во однос на мостови кај МЗТ, мојот став е од одамна познат дека треба да има 2 моста. Едниот кон Ќерамидница, а вториот кон фабриката 11ти Октомври (мислам дека беше таа), каде што би се споиле бул.АСНОМ со бул.Гоце Делчев.

За Илинденска се согласувам 102,3%.

Во врска со ул.Никола Парапунов, морам да ти заблагодарам што ми ја воочи можноста да се продолжи (и спои со Адолф Циборовски). Веднаш се гледа дека источната страна на Тафталиџе 2 е добро урбанизирана, а дека нешто гадно закочило на западниот потег што излегува на Вардар.
Back to Top
gorco View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Google Maps: Regional Expert

Joined: 22-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 642
  Quote gorco Quote  Post ReplyReply #80 Posted: 14-Dec-2009 at 16:38
Дај појасни малку на што мислиш ? Која коцка поточно ?
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2345>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.117 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.