build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Јавен автобуски превоз (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3940414243 86>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #801 Posted: 26-Jul-2012 at 10:07
Originally posted by sanos_a

малку од донираните автобуси возат или ке возат низ општините каде се подарени оти сите се вон возна состојба и не знам како ги возеле низ скопје технички неисправни Question


Нема ми даде некој пример од друга држава која направила ваков потег. Ќе повторам, најнормалната работа што треба да ја направат општините е да ги испратат овие возила на отпад, барем некаква финансиска корист ќе видат од нив. Ако се ЈСП Скопје до толку великодушни, тогаш можат на Битола, Прилеп, Охрид, Куманово и Тетово да им подарат по по еден - два двокатни автобуси. Со новата пратка ние ваквиот дар нема да го забележиме, но во овие градови ќе може да се оддржува некоја линија од градскиот или од приградскиот превоз.
Back to Top
sanos_a View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 149
  Quote sanos_a Quote  Post ReplyReply #802 Posted: 21-Jul-2012 at 19:35
малку од донираните автобуси возат или ке возат низ општините каде се подарени оти сите се вон возна состојба и не знам како ги возеле низ скопје технички неисправни Question
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #803 Posted: 21-Jul-2012 at 18:29
Previous
 
Алармантна состојба, очигледно.
 
Треба да се превземат конкретни чекори против ова лудило, ако ЈСП Скопје и покрај новите автобуси со кои се обнови, сепак сеуште не еволуирале до степен на почитување на природата и грижа за здравјето и безбедноста на жителите на местата низ кои сообраќаат ваквите стари канти, останува да се надеваме дека општините кои ги примиле ваквите стари канти ќе демонстрираат почитување на природата и грижа за здравјето и безбедноста на своите жители со тоа што ќе ги продадат овие стари канти како старо железо, по можност прво нека одберат фирми кои ќе ги исечат и расклопат, па потоа нека ги продадат парче по парче, чисто колку за да се осигураме дека тие кои ќе ги купат старите канти како старо железо нема да ги пуштат во сообраќај.


Edited by Dexter26 - 21-Jul-2012 at 18:59
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #804 Posted: 21-Jul-2012 at 17:31

Состојба и од Крушево.

Извор
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #805 Posted: 21-Jul-2012 at 15:38
Во Дојран и околината на Гевгелија стојат две канти на ЈСП во нечии дворови, баш како што санос_а кажа, како споменици. Важно е дека се донирани, а за нивната употреба рано е да се мисли.
23ka.wordpress.com
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #806 Posted: 21-Jul-2012 at 10:15
Previous
 
Ако се доволно паметни, општините во кои пристигнале тие стари канти, ќе ги продадат како старо железо, а со парите од продажбата ќе отворат свои фондови за собирање на финансиски средства за набавување на нови современи автобуси, наместо да се трујат со старите канти кои не исполнуваат ама баш никакви еколошки стандарди.


Edited by Dexter26 - 21-Jul-2012 at 10:16
Back to Top
sanos_a View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 149
  Quote sanos_a Quote  Post ReplyReply #807 Posted: 21-Jul-2012 at 09:48
 nesto imam problemi so makedonskata podrskata na pc
vo kocani mislam deka ne dojde avtobus od donacijata na JSP, ama vo okolnite opstini pristignaa po eden od tie avtobusi i sega im se namesteni kako spomenici oti od ko gi donesoa ne gi pomrdnaa od mestoto kade gi parkiraa
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #808 Posted: 17-Jul-2012 at 10:12
Старите автобуси треба да ги пратат на КАСАЦИЈА! Премногу дрска е одлуката на ЈСП - Скопје да им се  поклонат дотраени автобуси на македонските општини. Ѓубрето треба да се исече и да се продаде на отпад, а дури и да сакаа да помогнат некако би требало да ги дадат на оние општини каде има реални потреби (за превоз на ученици во селски средини, за организирање јавен автобуски превоз во градови...). Не гледам логика во одлукава.
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #809 Posted: 17-Jul-2012 at 00:15
   И после се чудат зашто Скопје има близу милион жители. Со ваков памет, за неколку години ќе станат милион и половина.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #810 Posted: 16-Jul-2012 at 23:43
значи кај нас критериум за автобус што смее да се пушти во сообраќај е да биде во возна состојба??? ај да не се чудам како во Скопје беше дозволено пола век да врват, ќе се чудам со кој памет ги донираат на градови место да ги фрлат на топење
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #811 Posted: 16-Jul-2012 at 23:37

СКОПЈЕ

    
16.07.2012, 17:01
ЈСП ќе подари 33 автобуси на општините низ државава

Преку дваесет општини од внатрешноста ќе добијат донација автобуси од ЈСП. Одлучено е вкупно 33 автобуси кои до неодамна беа дел од возниот парк за јавниот превоз во Скопје да се донираат на неколку општини. По два автобуса на ЈСП ќе се возат низ Василево, Конче и Кочани, а донација автобус за потреби на општината ќе добијат и Арачиново, Валандово, Берово, Вевчани... Станува збор за старите автобуси на ЈСП, кои откако почна да се обновува возниот парк на претпријатието со двокатните и украинските автобуси, се исфрлија од сообраќај. Автобусите што ќе се донираат, како што објаснуваат надлежните, се во возна состојба.

Инаку, ова практично е втора по ред донација на ЈСП на општините од внатрешноста на државава. Неодамна, претпријатието подари 39 автобуси од стариот возен парк, исто така на заинтересираните општини. За донациите дадоа дозвола и советниците од Град Скопје.

утрински
Back to Top
mladen_s View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-May-2010
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 407
  Quote mladen_s Quote  Post ReplyReply #812 Posted: 14-Jun-2012 at 10:49


Еве неколку мои размислувања:

1. Основно нешто е воведување поинаков начин на наплата - односно временски ограничен билет. Секако, може да остане и сегашниот билет како поевтина опција (нешто како Берлинскиот билет за неколку станици).

2. Претходното би создало услови за редефинирање на линиите, односно оформување трансферни точки и зајакнување на најважните линии. Секако, во ова спаѓаат и периферните терминали за приградските линии. Кога би имал време би предложил некакви модели и локации, а веројатно ти веќе работиш на тоа.

3. Секако, мора да се размисли и за некакво решение за приватните превозници бидејќи истите се веќе долго присутни и нема да исчезнат ни на подолг рок. Мое лично размислување е дека ним може да им се доделат експресни линии кои директно поврзуваат некои населби и села со центарот (пример би бил Амстердам), па можеби и ноќните линии. Стои и можноста за интегрирана наплата, со што истите целосно би се интегрирале во мрежата.

4. Планирање на линиите со можност да бидат лесно трансформирани во соодветни ЛРТ линии. Ова воопшто не е лесно со оглед на нетранспарентноста на Градот во поглед на новиот ГУП и трамвајот воопшто.. Дополнително, доколку се воведе концесионерот како автономен оператор тоа би предизвикало целосен хаос, но тоа е веќе среднорочно прашање.

5. Ренумерација за истите да добијат некаква логика: моделот би можел да биде едноцифрени броеви за најважните линии, двоцифрени за секундарните и троцифрени за приградските. Можеби не е најважно, но секако битно за корисниците - како што е битна и картата која никако да ја довршам: во мртва трка сум со ЈСП

6. Како што веќе напишав во нишката за Малиот ринг, сметам дека идејата за наменување на Рекорд исклучиво за јавен транспорт е добра. Можеби истото може да се направи и на други локации.

Со повеќе идеи и предлози кога ќе ги имам..

Edited by mladen_s - 14-Jun-2012 at 11:00
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #813 Posted: 11-Jun-2012 at 14:54
Во последно време многу размислувам во насока како краткорочно и ефтино (до воведување на брз и ефикасен алтернативен шински превоз со голем капацитет) да се подобри јавниот автобуски превоз во Скопје. Имате ли вие некакви идеи, макар и дофрлувања или забелешки? Јас засилено работам на еден комплет предлози, кој брзо и ефтино би можел да се примени во Скопје и значително да го подобри функционирањето на јавниот превоз, но многу би сакал да слушнам ваши конструктивни предлози.
Може исто така да споделите ваши впечатоци или видувања од позитивни примери кои сте ги виделе при посета на некој град во странство. Има множество одлични идеи и решенија, кои би биле идеални за примена во Скопје.
Повеќе глави= повеќе и подобри идеи!


Edited by Andrej_LJ - 11-Jun-2012 at 14:55
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #814 Posted: 11-Jun-2012 at 02:28

Датум: 09.06.2012, 14:06

Возач од приватен автобус нападнал возач на ЈСП во Скопје

Скопјанецот А.П. (24), возач на приватната линија број 22, го нападнал Р.А. (43), возач на автобусот, исто со број 22, на ЈСП „Скопје“ кој сообраќал на линија од Ѓорче Петров кон Центар.

Возачот од приватната 22-ка го нападнал колегата од ЈСП, зашто тој на постојка на булеварот „Партизански одреди“ му го пресекол патот со автобусот, при што дошло и до оштетување на еден од ретровизорите.

Како што соопшти МВР, А.П. со тупаница го удрил Р.А. во пределот на главата и лицето, нанесувајќи му видливи повреди. Полициската станица-Карпош презема мерки за целосно расчистување на случајот.

http://dnevnik.com.mk/default.asp?ItemID=89FFD64FBDE715479002DC42F564F9C5

23ka.wordpress.com
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3686
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #815 Posted: 19-May-2012 at 14:25

2012-05-15 - Macedonia accept China school bus and purchased another 202 buses

www.chinabuses.org: It was reported that on May 14th, the prime minister of Macedonia said that, " The school bus donated from China have very good quality, and now the school bus have worked on the whole county. Because we trust China manufacturer, and the government Macedonia had purchased 202 units school buses to improved our public traffic conditions."

Last November, a piece of news about China donation 23 units school buses to Macedonia had caused a very big uproar. It is reported that his visit is to attract investment. There are several familiar companies of China which had cooperative relationship with Macedonia at infrastructure and communication fields. " our two countries still exist less investment problem for each other. " said from the Mr.Ji President of CCPIT.
http://www.chinabuses.org/news/2012/0515/article_5273.html


Originally posted by theMac3donian

Ќе ни се налутат обичните Кинези.

30.11.2011 - http://blip.tv/ntdtv-daily-news/20111129-cn-02_chinese-regime-scorned-for-school-bus-donation-to-macedonia-v2-5780191

Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #816 Posted: 10-May-2012 at 20:28
Originally posted by Dexter26

Вчера поминав низ Автокоманда и го видов овој автобус кај постарата градинка која е веднаш до трговскиот центар Автокоманда.

Очигледно овој мини-автобус е наменет за велешани, бидејќи има велешки регистарски таблички, и тоа од новите.



Dexter26 ne mislev na ovie ovie se donacijata za opstinite !!!! Mislev na ovie Crvenite sto gi ima nekolku posta nanazad sto se slikani vo garazata na JSP a se kupeni so golemiot tender na Vladata i se prefrleni na JSP i bea najaveni deka vo mart ke pocnat da se soobrakat !!!
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #817 Posted: 09-May-2012 at 23:41
Вчера поминав низ Автокоманда и го видов овој автобус кај постарата градинка која е веднаш до трговскиот центар Автокоманда.

Очигледно овој мини-автобус е наменет за велешани, бидејќи има велешки регистарски таблички, и тоа од новите.



Edited by Dexter26 - 09-May-2012 at 23:46
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #818 Posted: 09-May-2012 at 22:33
Луѓе има ли некој инфо што се случува со мини-автобусите што се најавени уште во февруари дека ќе треба да почнат да се сообраќат во март !!!!!???
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #819 Posted: 08-May-2012 at 14:26

Само надевај се. Зарем ЈСП повторно ти наплаќа билет, ако пред тоа нивните искршени поништувачи го уништат, па така ти се фаќа цена од 70 денари, колку што е билетот од Куманово до Скопје. Гледаш какви подмолни методи применуваат, а ти очекуваш да спроведат некој експеримент кој се покажал успешен во Германија?

Edited by phenomenon - 08-May-2012 at 14:28
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #820 Posted: 08-May-2012 at 14:12

Ако имаш автомобил, вози се бесплатно со трамвај!


Објавено на: 08.05.2012


"Цените на бензинот се луди - качувајте се веднаш!" Вака пишува на плакатите поставени на сите трамвајски постојки во Лајпциг, каде се одржа интересен маркетиншки, но и еко експеримент.

Градските власти им понудиле на сите сопственици на возила да го да го користат градскиот транспорт и тоа бесплатно. Без посебни дозволи, туку само со сообраќајната книшка на нивниот автомобил. Експериментот беше во сила скоро една недела, а бесплатно можеше да се вози не само сопственикот на возилотото, туку и членовите на неговото семејство. Ова е со единствена цел да се наведат граѓаните да користат градски превоз, бидејќи е поевтино и „почисто“.


Во период на рекордно високи за последните десет години цени на горивата, експериментот беше повеќе од успешен. Истиот тој беше поддржан и од некои организации кои излегоа со финансиски извешати, кои велат дека секое семејство автомобилот го чини годишно 6.200 евра, а претплатата за градски превоз излегува 563 евра. Во празнични денови и викендите претплата важи за двајца возрасни и до три деца. Втор плус во Лајпциг е дека со трамвај може да се стигне на секое место во градот, што не важи за автомобилите.

Дали мислите дека ваков експеримент ќе функционира и во Скопје со новите градски автобуси?

Извор: Авто Плус

Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3940414243 86>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.807 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.