build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - ЛАЗ)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3940414243 44>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #801 Posted: 25-Jan-2010 at 04:59
Тој истакна дека фабриката, која има капацитет од 84 автобуси годишно, нема да има проблем да направи исто толку до крајот на годината само за Скопје.
Овде дефинитивно ми мириса дека има некоја грешка, а и таков капацитет секако ми изгледа премал за производител како ЛАЗ


Edited by Cloverstack - 25-Jan-2010 at 04:59
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #802 Posted: 25-Jan-2010 at 00:32

Градоначалникот ги бара новите автобуси до крајот на годината

Украинците ниту ја уважиле ниту ја одбиле молбата на Трајановски

Сања Наумовска


Градоначалникот Коце Трајановски бара дел од новите едноподни автобуси да стигнат во Скопје до септември, а остатокот од вкупно 84 до крајот на годинава, а не како што беше предвидено со тендерот, првите да дојдат до крај на оваа година, а другите до крајот на 2011 година. Трајановски неофицијално им го соопштил ова барање и на претставниците на украинската фирма „Лвивски автобуски завод, ЛАЗ“, која победи на тендерот. Украинците не ветиле дека ќе ја уважат молбата на градоначалникот, но не ни одбиле, со образложение дека и ним им одговара еден дел од автобусите да го испорачаат порано од првичните рокови дадени во тендерот.

Во Градот Скопје официјално не го потврдуваат разговорот на Трајановски со Украинците, но, сепак, остануваат на ставот дека и натаму ќе бараат наесен ЈСП да се поднови со поголем број автобуси. За градските власти многу е важно до почетокот на следната зима да се поднови возниот парк на ЈСП, бидејќи е неизвесно дали прастарите автобуси ќе ја истуркаат и оваа зима.

Дека Украинцте се подготвени да го реализираат тендерот една година порано, пред еден месец во интервју за македонските медиуми потврди и сопственикот на ЛАЗ, рускиот бизнисмен Игор Чуркин. Тој истакна дека фабриката, која има капацитет од 84 автобуси годишно, нема да има проблем да направи исто толку до крајот на годината само за Скопје.

Во Министерството за транспорт и врски, кое кон крајот на јануари ќе треба да го потпише договорот со ЛАЗ за набавка на автобусите, велат дека тендерот е јасен, Украинците мора годинава да го испорачаат минималниот број автобуси, а максималниот број не е ограничен. Тоа значи дека во зависност од можностите и желбата на производителот, Скопје може до есен навистина да ги добие новите автобуси. Сепак, условите за плаќање ќе останат исти, што значи Министерството целата сума ќе ја плати дури на крајот на идната година.

„Согласно со условите од тендерот, Министерството за транспорт и врски годинава треба да исплати аванс во висина од 10 отсто од вредноста на договорот, а остатокот во 2011 година по извршената испорака. Производителот има обврска во 2010 година да испорача автобуси најмалку во висина на авансот, а остатокот во 2011 година. Доколку фирмата побара да се промени динамиката на испорака и во 2010 година да испорача повеќе автобуси од предвидениот минимум, тоа би било прифатливо, бидејќи е во согласност со тендерските услови каде што е дефиниран минимумот за испорака, а не максимумот. Сепак, динамиката на исплата е утврдена во тендерската документација и не може да биде променета“, информираат од Министерството за транспорт.

Украинската ЛАЗ треба да ги испорача автобусите во две пратки до крајот на 2011 година. Според тендерот, 4 зглобни и 8 соло-автобуси треба да стигнат до крајот на годинава, а останатите 72 до крајот на наредната година. За нив Владата треба да плати 11 милиони евра, односно по 125 илјади евра за единечен и 170 илјади евра за зглобен автобус.                                                                                                                                          http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=B95EADCF60EA8044AB9C326DB6CBAA41

Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #803 Posted: 08-Jan-2010 at 13:50
Е тек од 2011. ќе се возам со автобус и ќе имам различен поглед кон јавново претпријатие
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #804 Posted: 08-Jan-2010 at 05:40

Украинските нископодни автобуси доаѓаат до крајот на годинава

За 80 соло-автобуси и за четири зглобни автобуси државата ќе треба да плати околу 11 милиони евра

Застарениот возен парк на ЈСП „Скопје“ дефинитивно ќе се обнови со украински 84 нископодни автобуси. Од нив 80 ќе бидат соло, а четири зглобни. Наскоро се очекува Министерството за транспорт да ја официјализира набавката, односно да го потпише договорот со „Лвивски автобусни завод ЛТД“, фирма што беше избрана како најповолен понудувач на тендерот за набавка на нископодни автобуси за потребите на јавниот превоз во Скопје.

„Во тек е подготовка на договорот за спроведување на јавната набавка што ќе биде потпишан наскоро“, накусо информираат надлежните, не кажувајќи дали некоја од останатите фирми-учеснички на тендерот, кинеската компанија „Џенгџоу групацијата“ и полската „Соларис“, поднеле жалби по спроведената електронска аукција.

Во согласност со прифатената понуда, за оваа набавка државата ќе треба да плати околу 11 милиони евра. За производство на 80 нископодни соло- автобуси Украинците побарале 10 милиони евра, а за четирите нископодни зглобни автобуси 680.000 евра. Предвидено е први по скопските улици да возат четирите зглобни автобуси што треба да бидат испорачани до крајот на оваа година, до кога се очекуваат и најмалку уште осум соло-автобуси. Останатите ќе треба да пристигнат во 2011 година.

Во согласност со понудата, Украинците за потребите на скопскиот јавен превоз ќе изработат автобуси со емисија за издувни гасови еуро 4, мотор ДЕУТЗ, автоматски менувач, предна и задна оска ЗФ, дигитален тахограф за работа, автоматски управувана рампа за инвалидски и за детски колички.

http://utrinski.com.mk/?ItemID=D1BE7BA6FA44AF41B1CFBB4470E62181
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1321
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #805 Posted: 29-Dec-2009 at 15:01

Зошто толку негативизам.
Барем оваa ми се гледа како свршена работа.
Е сега дали месец порано или подоцна ќе стигнат автобусите нема некаква разлика.
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #806 Posted: 29-Dec-2009 at 14:52
Да на лето 2012. Во оваа мафијашка бирократска и пропала држава тешко дека во 2010. на лето ќе има нови автобуси. Мачкање очи и новинарски глупости.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #807 Posted: 29-Dec-2009 at 14:50
А чим било така кнап, кај ви е паметот кога толку запињате во потрагата по специфични „ретро двокатни“ автобуси ?!?


Edited by Cloverstack - 29-Dec-2009 at 14:57
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #808 Posted: 29-Dec-2009 at 12:54

Новите автобуси ќе стигнат на лето

Градоначалникот Трајановски лично инсистирал кај украинската фирма која го доби тендерот за еднокатните автобуси, тие да бидат готови пред рокот, оти овие кои сега се во јавниот превоз се толку катастрофални, што едвај излегуваат од гаража

Во украинските еднокатни автобуси скопјани ќе се возат на лето. Градоначалникот Коце Трајановски веднаш откако "Лвивски автобусни завод" била избрана на тендерот, разговарал со раководството на фирмата и побарал од нив кон крајот на летото автобусите да бидат испорачани во Скопје.
"Состојбата со јавниот превоз ни е катастрофална. Овие автобуси не смееме да дозволиме уште една зима да возат низ улиците. Не знаеме дали кога ќе излезат од гаражата, ќе стигнат на улиците. Поради тоа граѓаните со часовите стојат на постојките и ги чекаат. Затоа јас разговарав со претставници на фирмата "Лвивски автобусни завод" и побарав од нив најбрзо што можат да ги направат автобусите. Од нив добив ветување дека ќе сторат сè што можат и оти ако не стигнат до лето да ги направат, во септември сигурно скопјани ќе добијат поквалитетен превоз", вели градоначалникот Коце Трајановски.
Договорот кој украинската фирма го потпиша со Министерството за транспорт и врски не ги обврзува автобусите да стигнат на лето оваа година туку во 2011. Според договорот, јавниот градски превоз треба да се поднови со 80 единечни автобуси, кои ќе чинат околу 620 милиони денари.
Иако беше најавувано дека наредната година ќе стигнат и двокатните автобуси, тоа нема да се случи бидејќи тендерот пропадна по четврти пат. Дали ќе биде успешен новиот петти тендер, ќе се знае дури во февруари.

http://vest.com.mk/?ItemID=73F08BCD64726A4F82551B83AF86CD1C

Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #809 Posted: 17-Dec-2009 at 20:41
Да, поскоро ние инвестиравме во Украина отколку тие кај нас. Каква базична неинформираност! Ајде побрзо да ги доставуваат автобусиве, па барем еден можеше овој билмез да донесе во Скопје, експериментално при неговата визита.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #810 Posted: 17-Dec-2009 at 20:30

Руските бизнисмени инвестираат во целиот регион, но ја заобиколуваат Македонија. Вие сте еден од првите што вложува тука. Зошто се одлучивте на тој чекор?

- Начинот на кој што се спроведе тендерот за нови автобуси за главниот град ни отвори шанса тука да го пласираме својот производ. Електронските тендери отвораат можности за многу нови вложувања.


Ако ова е руска инвестиција и вложување во Македонија, тогаш комотно можеме цел увоз да си го прокнижиме како инвестиција. Ем ќе бидеме рекордери по странски инвестиции, ем преку ноќ ќе си го решиме проблемот со трговскиот дефицит  Crazy
Браво за новинарот!




Зошто не бевте присутни на тендерите за двокатни автобуси?

- Тие не ни се на листата на приоритети. Како редовен превоз се употребуваат само во Лондон. Во ниту една земја каде што извезуваме не ни барале двокатни автобуси. Мислам дека за успешен транспорт треба да има унификација. Едноподните и двокатните автобуси не возат со иста брзина.
Се надевам дека изјавава не е случајна. Можеби човеков знае нешто што ние не знаеме дека се случува зад кулисите во власта... На крајот на краиштата веќе не се ни бројат пропаднатите тендери за двокатни.

Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1321
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #811 Posted: 17-Dec-2009 at 15:16
Јас мислам дека веќе и нема смисла да дискутираме зошто се подобри еднокатните.

Толку многу причини и факти беа наведени,по што надлежните би требало до сега да ја сфатат грешката и да ја поправат.А не тврдоглаво да одат со единствената причина што ја слушнавме во полза на двокатни автобуси,традицијата Ohno
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3686
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #812 Posted: 17-Dec-2009 at 14:52
 
Originally posted by ovaj_stariov

 
Зошто не бевте присутни на тендерите за двокатни автобуси?

  - Тие не ни се на листата на приоритети. Како редовен превоз се употребуваат само во Лондон. Во ниту една земја каде што извезуваме не ни барале двокатни автобуси. Мислам дека за успешен транспорт треба да има унификација. Едноподните и двокатните автобуси не возат со иста брзина.

 

ова е издржан аргумент и требало да го имаат предвид надлежните кога решеија да го расцепкаат муабетот со двокатните, но добро и така кај нас сите автобуси заради сообраќајниот хаос каснат и заглавуваат, па ова неубифицираноста и нема дотолку да се одрази, осбено не додека на големо не се интервенира во примарната сообраќајна мрежа, или со веќе зацртаната или со некои преодни но издржани решенија!

како и да е интервјуво ветува доста, камо да го купат санос и да добие некоја поголема трака, вели дали имате кадар, ако почекаат уште малку и навистина ќе нема, нензма зошто не се си мислам дека техничките школи и факултети се се' помалку од интерес на младите, речиси сите средни технички училишта отворија во своите рамки гимназија, текстилно, ветерина, електро, дрводелско, добро ова последново најнапред и беше гимназија, но ова веќе е мислам замината во метлари работава, имајќи предвид дека не сите од тие општи гимназии продолжуваат на факултет, добро последните бројки се сменети поприлично па сега има и навала за високо образование (прашање колку квалитетно), но повторно во техничките науки за разлика од порано прилично слабо стоиме!



Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #813 Posted: 17-Dec-2009 at 14:13
informacija od ruskata/ukrainskata strana za avtobusite vo skopje
 
ЛАЗ виграв тендер на поставку 84 автобусів до Македонії
 

Компанія Львівські автобусні заводи виграла тендер на поставку 84 автобусів на загальну суму 10 млн євро до Македонії, повідомив генеральний директор City Transport Group (керуюча компанія ЛАЗ) Олександр Лобко.

ЛАЗ%20виграв%20тендер%20на%20поставку%2084%20автобусів%20до%20Македонії
Фото: laz.ua
ЛАЗ виграв тендер на поставку 84 автобусів на € 10 млн у Македонію

Зокрема, як повідомляється, ЛАЗ виграв тендер на поставку 80 автобусів соло та 4 зчленованих автобусів для потреб громадських перевезень у Скоп'є.

За словами Лобка, 7 грудня відбувся відповідний інтернет-аукціон.

"Аукціон проходив з використанням міжнародної електронної системи проведення тендерів Electronic System for Public Procurement", - зазначив гендиректор City Transport Group.

Варто відзначити, що в тендері брали участь 3 компанії: Solaris Bus & Coach SA (Польща), Zhengzhou Yutong Group Co. Ltd (Китай) і ЛАЗ.

"Найбільш вигідною було визнано пропозицію ЛАЗу", - резюмував Лобко.

За його словами, автобуси ЛАЗу сертифіковані на відповідність вимогам Євро-4, обладнані двигунами DEUTZ, автоматичною коробкою передач, цифровим тахометром і спеціальним устаткуванням - автоматично регульованим пандусом для інвалідних і дитячих колясок.

При цьому, за словами Лобка, у 2010 році ЛАЗ має намір поставити до Македонії 4 зчленованих автобуси і не менше 8 автобусів соло. Решта автобусів будуть поставлені замовнику в 2011 році.

8 грудня повідомлялося, що заступник голови Львівської облдержадміністрації Тарас Федак заявив, що ЛАЗ переміг у тендері на постачання 100 автобусів до Чорногорії. Однак незабаром власники холдингу спростували цю інформацію.

Нагадаємо, 9 листопада ЛАЗ переміг у тендері на поставку Львову 2 автобусів на 4,6 млн грн. Львівський автобусний завод (ЛАЗ) за 10 місяців 2009 року випустив 100 машин (автобусів і тролейбусів).

Як повідомлялося у жовтні, ЛАЗ сподівається на перемогу в ряді тендерів на поставку тролейбусів на ринки Болгарії, Угорщини, Сербії та інших країн.

 

http://news.bigmir.net/business/218476/

Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1321
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #814 Posted: 17-Dec-2009 at 13:50



Можеме за една година да ги направиме сите 84 автобуси


Украинската фирма што го доби тендерот за нови едноподни возила за јавниот превоз има рок до крајот на 2010 да испорача 12 парчиња, а во 2011 останатите 72, но нејзиниот газда тврди дека нема да чекаат до тогаш бидејќи нарачката е многу мал дел од капацитетите што ги имала фабриката

Рускиот тајкун Игор Чуркин, сопственик на украинската фабрика „Лвивски автобуски завод“, која победи на тендерот за 84 едноподни автобуси за ЈСП, деновиве престојуваше во Скопје и рече дека бил воодушевен од начинот на кој што се спровела набавката и оти таквите постапки ќе го отворат патот за нови руски и украински инвестиции. Чуркин е еден од елитните руски бизнисмени, кој во Украина поседува и бизнис со бродоградилишта, а сакал да купи и фабрики во Србија, како „ФАП“, „14 Октомври“ и „Прва петолетка“, кои произведувале стопански возила. Син е на Виталиј Чуркин, руски амбасадор во Обединетите нации и еден од најмоќните политичари во таа земја.



Руските бизнисмени инвестираат во целиот регион, но ја заобиколуваат Македонија. Вие сте еден од првите што вложува тука. Зошто се одлучивте на тој чекор?

- Начинот на кој што се спроведе тендерот за нови автобуси за главниот град ни отвори шанса тука да го пласираме својот производ. Електронските тендери отвораат можности за многу нови вложувања.



Дали планирате и други бизниси во земјава освен испораката на овие автобуси?

- Соработката нема да запре овде. Во иднина внимателно ќе го следиме пазарот и мислам дека би било перспективно овде да отвориме и свој погон. Треба да видиме колку има квалификувани лица кај вас, односно колку е развиена техничката култура, бидејќи не би можеле од Украина да носиме и професионален кадар. Но ова ќе ја продлабочи и соработката меѓу двете земји. Тие се слични, бидејќи се релативно млади како држави, но со многу богата историја.



Колку квалитетни возила можеме да очекуваме, со оглед на тоа што понудивте најниска цена, односно 125 илјади евра за единечен и 170 илјади евра за зглобен автобус?

- Автобусите што ние ги правиме се со стандарден квалитет. Главните делови се носат од фабрики во Западна Европа, односно од „МАН“ и од „Мерцедес“. „ЛАЗ“ го прави само дизајнот и го врши производството. Подготвени сме да ги испорачаме сите 84 возила порано од предвидениот рок, можеби до крајот на 2010 година. Нашата фабрика има капацитет од 84 автобуси годишно, па оваа нарачка нема да биде проблем.



Вие би се возеле со нив?

- Да, секако. Планирам да се повозам низ градот во автобус кога ќе ги донесеме.



Зошто не бевте присутни на тендерите за двокатни автобуси?

- Тие не ни се на листата на приоритети. Како редовен превоз се употребуваат само во Лондон. Во ниту една земја каде што извезуваме не ни барале двокатни автобуси. Мислам дека за успешен транспорт треба да има унификација. Едноподните и двокатните автобуси не возат со иста брзина.


http://novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=121791039533&id=14&setIzdanie=21864

build.mk, гради форумска историја
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #815 Posted: 13-Dec-2009 at 17:52
Веројатно не треба да се вика нишката ЛАЗ автобуси, туку еднокатни нископодни автобуси - Скопје, бидејќи има информации за цела процедура, не само за ЛАЗ. Исто како со двокатните.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #816 Posted: 13-Dec-2009 at 14:48
Само ко инфо - тролебус од ЛАЗ
 
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #817 Posted: 13-Dec-2009 at 13:55
se soglasuvam trebase da mu pomogne na sanos.ama tie imaat nekoi interesi valjda i zaradi toa sanos go isfrlija od igra.i bojata ne treba da e crvena.bi bilo dobro da e zolta,plavaaspored mene zolta bi bilo najdobra


Edited by pbanks - 13-Dec-2009 at 14:38
Back to Top
46&2 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2008
Location: Куманово
Online Status: Offline
Posts: 347
  Quote 46&2 Quote  Post ReplyReply #818 Posted: 13-Dec-2009 at 13:55
Originally posted by Max

а за бојата, луѓе во тропикалистичка земја каде има 300 сончеви денови црвена боја на јавен автобуски превоз едноставно не оди, се знае за на југ какви бои се тераат, поопуштени и посвежи, сина, жолта, зелена, па и бела, но не и црвена, но во сеој случај и така ќе бидат излепени тоа автобусите со реклами па од тој аспект најдобро е да лимените шасии да тераат или во бело или во жолто!




Бојата е најмал проблем. Мене црвената боја воопшто не ми смета. Може да се освежи целокупниот изглед ако на пример место црвено-бела комбинација се направи црвено-сиво металик (има многу такви примери).
Уште подобро ако се направи конкурс за изгледот во кој би се вклучиле наши млади студенти од машински или ликовна уметност и би конкурирале со свои цртежи и визии. Така не само што ќе се добие оригинално решение за изгледот туку и самиот настан ќе добие поголемо медиумско ПОЗИТИВНО внимание и со тоа можеби и би се избришала досегашната лоша слика на поништени тендери и манипулации со јавноста.

Edited by 46&2 - 13-Dec-2009 at 13:55
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #819 Posted: 13-Dec-2009 at 13:50
se slozuvam i so max 100% e vo pravo< ="">< ="">


Edited by pbanks - 13-Dec-2009 at 14:43
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3686
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #820 Posted: 13-Dec-2009 at 13:44

хм некни премиерот спомна дека единствен проблем кај сановци е банкарска гаранција инаку ќе оделе со нив во случајот за двокатните, но се ми се чини дека сановци имаат и технички потфрлено, особено што тука не станува збор за лиценца како што беше тоа случајот порано туку за своја линија за која никој не им верува од банките на збор дека би можеле и да ја истераат како што треба... лично сметам дека најдобро е да имаме домашен бренд и тоа од повеќе аспекти, да не набројувам имам нешто потфрлено во нишката со двокатни

сепак требаш владата да има малку повеќе осет и по секоја цена да му помогнеше на санос да застане на нозе, но очигледно е дека санос е трн во здрава нога кој човек би се нафатил да си го брце евентуално доколку е подмитен, но не и доколку игра по правила, што во случајов мислам дека ептен ја претераа, па волку правно-процедурално цепидлачење околу услови и гаранции не сум чул да сме имале досега! ајде и тоа е демократија, но истата може да се тера кога човек е богат а не сиромав, ваквото одложување ај што времето ни го зема туку не држи во постојана хистерија за едно и не толку суштно прашање...

~

а за бојата, луѓе во тропикалистичка земја каде има 300 сончеви денови црвена боја на јавен автобуски превоз едноставно не оди, се знае за на југ какви бои се тераат, поопуштени и посвежи, сина, жолта, зелена, па и бела, но не и црвена, но во сеој случај и така ќе бидат излепени тоа автобусите со реклами па од тој аспект најдобро е да лимените шасии да тераат или во бело или во жолто!

Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3940414243 44>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.239 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.