build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Јавен автобуски превоз (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 4041424344 86>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
aleksovski View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 29-May-2010
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote aleksovski Quote  Post ReplyReply #821 Posted: 21-Apr-2012 at 15:09
Жолтите минибуси се распоредени во општините низ Македонија за превоз на ученици. А црвените ни јас ги немам видено
Back to Top
SJCF View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 10-Nov-2009
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote SJCF Quote  Post ReplyReply #822 Posted: 20-Apr-2012 at 23:49
^

Има вести неколку страници поназад. Мини-автобусите пристигнаа уште во јануари и ги пратија на хомологација. Ама досега не сум видел некој од нив по улициве а најголем дел од времето го поминувам во Скопје.
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #823 Posted: 20-Apr-2012 at 23:09
Луѓе дали некој има инфо што се случува со МИНИ-АВТОБУСИТЕ ??
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #824 Posted: 15-Apr-2012 at 22:53
Originally posted by BOJAN

Долгот на ЈСП - Скопје е пресметуван врз основа на неговата загуба плус субвенциите што ги добива или пак се работи за минус којшто е создаван низ годините?

За периодот 2008 - 2010 ЈСП добил субвенции во износ од околу 4,7 милиони евра. За истиот период и покрај субвенциите остварил загуба од околу 2,4 милиони евра. Тоа кумулативно изнесува над 7 милиони евра реална загуба. Ова е само за покривање трошоци за тековно работење. Кога ќе се додадат и долговите кон доверители, во билансната сметка за 2010, евидентирани се околу 3,8 милиони евра вкупно непокриени загуби.

http://www.jsp.com.mk/Upload/dokumenti/IZVESTAJ%20JSP%20SKOPJE%202010.pdf

На тоа треба да се надодаде и загубата од околу 800.000 евра за 2011. За жал, иако изготвен, Финансискиот извештај на ЈСП за 2011 сѐ уште не е објавен на нивната веб страна.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #825 Posted: 15-Apr-2012 at 10:02
Долгот на ЈСП - Скопје е пресметуван врз основа на неговата загуба плус субвенциите што ги добива или пак се работи за минус којшто е создаван низ годините?
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #826 Posted: 13-Apr-2012 at 23:45
ЈСП НИKАKО ДА ВОВЕДЕ ЕЛЕKТРОНСKА НАПЛАТА

Старите апарати голтаат и кинат билети



Возниот парк на јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“ е обновен, но во автобусите останаа старите и амортизирани поништувачи на билети. Овој стар систем на наплата, наместо електронски, веќе не функционира како порано. Апаратите често се расипуваат и им задаваат маки на скопјани. Патниците сведочат дека во нив постојано се заглавуваат билети, а често и непрописно кине билети за едно или повеќе возења. Во напорите на корисниците да ја извлечат картата од апаратот, се создаваат застој и турканици не само во внатрешноста туку и на улица, бидејќи автобусот подолго се задржува на станицата. Често може да се слушнат и викотници и расправии меѓу возачите и патниците. Расипаните поништувачи граѓаните ги чини нерви и дополнителни трошоци.

Никој не им ги враќа парите

- Kога се качив во автобусот со број „57“ во населбата Бутел, на еден граѓанин му се заглави билетот и не можеше да го извади од апаратот. Мораше да купи нов, кој потоа му беше поништен од возачот. Така му рече возачот, за да не го фати контролор и да биде принуден да плати дополнителна казна. Истото се случи и на наредната станица, бидејќи тие што се качија не знаеја дека апаратот е расипан - раскажува скопјанката Зорица Здравевска, која вели дека вакви ситуации има речиси секој ден.

Ана Неделковска, која мора да менува неколку автобуси до своето работно место, раскажува дека апаратот целосно ~ уништил картичка за десет возења.

- Билетот чини 250 денари. Отпрвин ми се заглави. Kонтролорот, кој беше во близина, ми помогна да ја извадам, но кога успеа да ја извлече таа се искина на половина, со што стана неупотреблива - вели Неделковска.

На ден - 20 дефекти

Kорисниците се револтирани од ваквото искуство во автобусите на ЈСП. Оние што често користат јавен превоз велат дека никој не им ги намирува таквите двојни трошоци. Возачите само креваат раменици, објаснувајќи им дека тие не се виновни.

Директорот на ЈСП, Мишо Николов, признава дека имаат проблем со поништувачите. Обелодени дека дневно им се расипуваат по 20 апарати.

- Kупивме 50 поништувачи кои се користени неколку години, но сепак се понови од постојните. Гоставивме во сите видови автобуси. Во двокатните, во украинските и во постарите. Тие се од италијанско производство, но ни ги продаде македонска фирма за два милиона денари. Останаа уште 270 стари, кои често се расипуваат - изјави директорот.

Поради тоа што голем број од поставените поништувачи им прават проблеми на граѓаните, тој рече дека она што им останува е редовно да ги поправаат дефектните.

- Имаме мобилни екипи кои се обидуваат на лице место да го отстранат дефектот. Оние што не можат да се поправат во самиот автобус, се носат во нашиот сервис - објасни тој.

Само лани за поправка на поништувачи раководството потрошило 60.000 денари, што според Николов и не е голема сума.

Она што со години раководството на ЈСП го најавува како новина, уште од 2008, а никако да се воведе, е системот на електронска наплата со ваучери. Дури пред неколку месеци на тендер беше избрана фирма со која ЈСП допрва треба да потпише договор за приватно-јавно партнерство, но, според директорот, сѐ уште не е изминат рокот за жалби за останатите што конкурирале на повикот. Според замислата, фирмата треба да инсталира нов систем во 450 автобуси, како и да постави 40 апарати за издавање билети на автобуските постојки.

Што се однесува до приватните превозници, тие воведоа електронски картички и читачи уште во 2008 година. Но и покрај тоа, системот не профункционира комплетно во сите автобуси, со што не успеа да се реализира онака како што беше најавен.

Анела Петрова

http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=B59EF80E9F1AD74BA94BC36717D43C8C
------------------------------------------------------------------

Доколку се чита меѓу редови на болдираниот текст, станува јасно зошто се одолговлекува воведувањето на електронската наплата. Еден половен италијански поништувач чини 650 евра(!), а Мишко го купува од македонска фирма!? Словачката „ЕМ тест“ пред повеќе од 7 месеци на тендер беше избрана како најповолен понудувач за воведување на системот на електронска наплата. Според тоа, рокот за жалбени постапки е одамна изминат (обично овие постапки не траат подолго од 2 месеца дури и кога стигнуваат до Управниот суд). Значи Мишко и компанија свесно одолговлекуваат за да можат да купат уште некој половен поништувач од некоја наша квази-фирма по нереална цена. Во меѓувреме ЈСП тоне во долгови кои се приближуваат кон цифрата од 8 милиони евра.

Класичен пример за корупција.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #827 Posted: 07-Apr-2012 at 23:28


СОВРЕМЕН СЕРВИСЕН ЦЕНТАР НА ЈСП ВО ЃОРЧЕ ПЕТРОВ


Градоначалникот на Град Скопје, Коце Трајановски, градоначалникот на Општина Ѓорче Петров, Сокол Митревски и  директорот на Јавното сообраќајно претпријатие Скопје, Мишо Николов, денеска /06.04.2012 година/ ја пуштија во употреба реновираната хала на Јавното сообраќајно претпријатие Скопје, којашто е преадаптирана во современ сервисен центар за автобуси.

- Оваа хала којашто ја пуштаме во употреба е реновирана во современ сервисен центар  со капацитет истовремено да опслужува најмалку 5 единечни или 3 зглобни автобуси, а за да може да се сервисираат и двокатните автобуси е зголемена висината.  Во наредните месеци треба да се реновира и втората хала којашто ќе биде опремена со современа перална, а за реализација на овој проект Градот од Буџетот одвои 15 милиони денари - изјави градоначалникот Трајановски.

Во оваа реновирана хала  заменети се влезно/излезните врати со нови роло-алуминиумски врати, на електричен погон, со рачно и далечинско управување и со сигурносни сензори за заштита од незгоди, коишто овозможуваат брз и безбеден проток на возилата.Поставен е  современ уред за проверка на  системот за кочење со оперативен систем за целосна детекција и графички приказ на сите податоци од оваа област. Монтиран е систем за замена на различни флуиди во автобусите што опфаќа соодветни резервоари, пумпи и систем за електронска евиденција.Ископани се долнителни попречни канали-џепови, на два од постојните канали за специфични механичарски работи и изградена е нова просторија за техничко-административниот персонал којшто ќе работи во сервисот.

Директорот на Јавното сообраќајно претпријатие Скопје, Мишо Николов,   истакна дека со отворањето на овој сервис, што е опремен со современ систем за контрола на маслото и соодветни резервоари за негово складирање, ќе се продолжи векот на автобусите, и нагласи дека ова е прва инвестиција во  халите на ЈСП од 1995 година наваму. 










http://www.skopje.gov.mk/ShowAnnouncements.aspx?ItemID=4956&mid=482&tabId=1&tabindex=0
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #828 Posted: 06-Apr-2012 at 17:30

Јавното сообраќајно претпријатие доби нова сервисна хала. Автоматски систем за долевање масло и нов систем за проверка на сопирачки се дел од новата опрема во сервисниот центар на ЈСП.

Според градоначалникот Трајановски набавката на новите автобуси со себе носи и модернизирање на халата за сервисирање.

- Оваа хала којашто ја пуштаме во употреба е реновирана во современ сервисен центар  со капацитет  истовремено да опслужува најмалку 5 единечни или 3 зглобни автобуси, а за да може да се сервисираат и двокатните автобуси е зголемена висината.  Во наредните месеци треба да се  реновира и втората хала којашто ќе биде опремена со современа перална, а за реализација на овој проект Градот  од Буџетот одвои 15 милиони денари- изјави градоначалникот Трајановски.

Директорот на ЈСП, вели дека новата сервисна хала ќе ја зголеми ефикасноста, а воедно ќе го намали временскиот период за поправка на автобусите.

За реновирање на халата и пералната која треба да почне да се гради во текот на следните месеци градот издвои 15 милиони денари. 

Антонио Крстевски

http://www.sitel.com.mk/dnevnik/makedonija/sovremen-servisen-centar-na-jsp-vo-gjorche-petrov
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
sanos_a View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 149
  Quote sanos_a Quote  Post ReplyReply #829 Posted: 03-Apr-2012 at 07:29
тие автобуси првенствено беа наменети за наши потреби за возење на локани линии во околина на кочани, мегутоа во мегувреме излезе тендер за набавка на половни автобуси кои овие ги исполнуваа условите и се понудија и бидејки беа со поволна цена нашата понуда се профати и заминаа за жал за кичево. имам детални слики од сите 4 автобуси кои ке ги прикачам на форумот 
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #830 Posted: 02-Apr-2012 at 22:36
да,проверив,од Кочани биле купени за по 24 000 евра по автобус,а со германците им пробаднал бизнисот од замене непознати причини(не ми е згодно да ги препрашувам зошто)
Back to Top
ko4ani View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-May-2010
Online Status: Offline
Posts: 288
  Quote ko4ani Quote  Post ReplyReply #831 Posted: 02-Apr-2012 at 21:25
ne ne .. ovie avtobusi se kupani od avto atom pa se prodadeni vo kicevo stie 4 vo petokot ili cetvrtokot gi odnesoa 
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #832 Posted: 02-Apr-2012 at 17:43
ќе прашам точно, но мислам дека представници на ФОРД при РЕК Осломеј беа во Германија,па мислам дека се дирекно набавени.еден мој другар требаше да оди таму,но нешто му испадна па беа други на пазарење.како и да е ќе прашам и точно ќе се знае
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #833 Posted: 02-Apr-2012 at 16:55
Originally posted by Тркало


Моделот е Setra 315 NF, марката е во автобускиот свет како Мерцедес во автомобилскиот.Нормално, германска
Со 4 исти вакви модели и со иста колор шема се поднови и Авто Атом - Кочани, Санос_а би знаел нешто плус информации.Прво помислив дека ги зеле од Кочани, ама сигурно се други 4 возила.
Инаку, Симекс возат Кичево - Охрид со нешто слично на ова.
Вториот модел е Sanos S-415, произведувани од 1983 - 1992.Со оглед на шарата (фабричка од Санос), двокрилните врати и состојбата би требало да е најкасно од 1988/9, после почнаа еднокрилни врати.По некоја случајност се имам возено во Кичево со ова или со тој до него - уште постар модел Санос S-314, прекинат со п-во во 1984...Очигледно воопшто не се одржувани пали вози    


Значи, официјално овие се автобусите купени од Авто Атом - Кочани и се препродадени во Кичево.
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #834 Posted: 31-Mar-2012 at 18:20

Моделот е Setra 315 NF, марката е во автобускиот свет како Мерцедес во автомобилскиот.Нормално, германска
Со 4 исти вакви модели и со иста колор шема се поднови и Авто Атом - Кочани, Санос_а би знаел нешто плус информации.Прво помислив дека ги зеле од Кочани, ама сигурно се други 4 возила.
Инаку, Симекс возат Кичево - Охрид со нешто слично на ова.
Вториот модел е Sanos S-415, произведувани од 1983 - 1992.Со оглед на шарата (фабричка од Санос), двокрилните врати и состојбата би требало да е најкасно од 1988/9, после почнаа еднокрилни врати.По некоја случајност се имам возено во Кичево со ова или со тој до него - уште постар модел Санос S-314, прекинат со п-во во 1984...Очигледно воопшто не се одржувани пали вози    
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #835 Posted: 31-Mar-2012 at 16:22
`ФОРД`(фабрика за резервни делови-мислам така нешто беше) во склоп на РЕК Осломеј Кичево кое е дел на ЕЛЕМ,задолжено покрај другото за превоз на вработените на електраната за превоз на патниците,се `поднови` со половни 4 нископодни автобуси купени од Германија по цена 24 000 евра по автобус.автобусите делуваат многу очувани,во состојба каква што нема шанса да бидат ако биле користени во РМ,поради нашиот менатлитет на унишување на заедничката имовина.на секој од држачите каде би се држеле со рака патниците има прекинувачи,кои ако некој го притисне прекинувачот автобусот застанува ако после 50 метри возачот не го застане автобусот.е сега можам да замислам што ќе се дешава во автобусот знаеејќи што се се случувало во старите автобуси(зафрканции од најголем степен рамни на скриена камера)





а вака изгледа еден од автобусите што досега се употребуваше

Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #836 Posted: 22-Mar-2012 at 21:49
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #837 Posted: 22-Mar-2012 at 17:55
Веста е постара од 6 месеци.

http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=14&PID=110949#110949

Останува нејасно дали е потпишан договорот.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #838 Posted: 22-Mar-2012 at 17:06


- Словачката фирма „Ем-тест“, која го доби тендерот за воспоставување систем на електронска наплата и на системот на автоматска локација на автобусите, ќе ја преземе продажбата на билети. Има обврска да постави 40 автомати за купување билети на постојките, кои ќе работат на принципот „внеси паричка-земи билет“. Тоа би профункционирало заедно со електронскиот систем на наплата, кој на почетокот од 2013 година ќе биде инсталиран во 450 автобуси - објасни директорот на ЈСП.


Јас бев во hibernation mode, или ова е сосем нова вест?
Back to Top
Djole88 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-May-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 611
  Quote Djole88 Quote  Post ReplyReply #839 Posted: 22-Mar-2012 at 16:16
ден исполнет со добри вести од ЈСП. се надевам дека ќе се оствари се што е тука спомнато

Автобусите ќе ги мијат во германска пералница

Пералницата се очекува да биде готова за три месеци, а ќе има капацитет да измие 30 автобуси за еден час


Рачното миење на автобусите на ЈСП наскоро ќе стане минато. Цревото и четките ќе се заменат со современа германска пералница која ќе гарантира за чистотата на новиот возен парк на јавниот превоз. Во интерес на подобрување на условите за работа, од ЈСП деновиве привршуваат со активностите за изградба на модерна пералница во базата што се наоѓа во Ѓорче Петров.

Во фабриката во Германија од каде што ќе се набавува пералницата ги испратиле потребните димензии и нацрти за објектот чија изградба ќе ја финансира Јавното претпријатие со помош на градските власти. Се очекува пералницата да биде готова за три месеци.

Мишо Николов, директор на ЈСП, вели дека новиот начин на миење на возилата ќе биде од голема корист за вработените во базата во Ѓорче Петров, бидејќи во голема мера ќе го заштеди времето потребно за миење, а истовремено ефектите ќе бидат далеку поголеми од сегашните што ги нуди рачното одржување на автобусите.

„Пералницата ќе биде полн погодок, зашто новите и модерни возила бараат и соодветно одржување. Таа ќе биде германско производство, а ќе се изработува по нарачка. Ќе има капацитет да измие 30 возила за еден час. Неделава треба да го потпишеме договорот и да дадеме аванс. Очекуваме пералницата да биде готова за два-три месеци“, вели Николов.

Со изградбата на пералницата за потребите на автобусите што ги должи базата во Ѓорче Петров, ЈСП практично ќе заврши со модернизација на базата која се користи и за таканаречената дневна нега. Таму веќе е завршена санација на халата, во неа е вграден модерен систем за проверка на сопирачките, а се користи и систем за електронско досипување масло во возилата. Во оваа хала се третираат околу 200 автобуси од кои 130 секојдневно се пуштаат во сообраќај. За обнова на халата ЈСП потроши речиси 115.000 евра. Парите се од субвенции што ги доби од Град Скопје. Иако не се изгради наполно нова хала, туку само се реконструираше постојната, сепак, надлежните велат дека таа ги има сите нишани потребни за тековно одржување на подновениот возен парк.

Инаку, од ЈСП планираат да ја подноват и другата база, онаа што се наоѓа во Автокоманда. Сепак, велат, таа ќе стаса на дневен ред в година.

http://www.utrinski.com.mk/default.asp?ItemID=6C02F09C40687945BC67B86B1DB52B19

Вест број 2:

ПРЕТПРИЈАТИЕТО-ЗАГУБАР ГО СИТНАТ KОНЦЕСИИ

Половина ЈСП под приватна капа


По приватизацијата на продажбата на билети и на 275 стојалиштата с` повеќе фирми заинтересирани и за преземање други дејности, како на пример службата на контролорите


Домашна фирма е заинтересирана за приватизација на Службата за контрола на патници во Јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“, сметајќи дека менаџментот не ја води оваа служба добро и таа му носи загуби. Со давањето во приватни раце, велат претставници од „Лоза прес“ кои воделе разговори со ЈСП, ќе се зголеми не само ефикасноста во казнувањето на несовесните граѓани туку и ќе му тргнат голем товар на претпријатието од грб. Раководството на ЈСП, како што потврдуваат оттаму, идејата ја оценило како добра, но с` уште е на два ума околу конечната одлука.

Наспроти овој сектор, неколку други, профитабилни во перспектива, се веќе дадени, како на пример продажбата на билети, стојалиштата, а за гаражите и сервисирањето се размислува. Раководството ќе добива само мал дел од профитот.

Менаџментот негира дека работи со загуби

- Оваа служба не работи по светски теркови. Имаме во план ЈСП да го ослободиме од годишна загуба од 300.000 евра. Службата во летниот период речиси и да не работи. Имавме средби, но допрва ќе бидеме информирани дали претпријатието има намера да се ослободи од оваа служба - појаснуваат од „Лоза прес“, една од заинтересираните фирми.

Нивната идеја е да преземат оптимален број вработени контролори, но не и администрацијата, која е дел од овој сектор. Со секој контролор би одел и полицаец кој би бил платен од фирмата според тарифата за изнајмување во МВР. Сметаат дека на тој начин нивната работа ќе биде поефикасна во казните за несовесните граѓани што не плаќаат билети.

- Во сегашните услови, од казнениот билет кој чини 200 денари, 150 денари одат за контролорот. а 50 за ЈСП, сума со која е невозможно да работи профитабилно. Полицаецот би ги легитимирал граѓаните и би казнувал - сметаат од „Лоза прес“.

Директорот на ЈСП, Мишо Николов, потврди дека се разговарало, но не се сложи дека службата му носи загуби на ЈСП. Не ја исклучи можноста за приватизација, но рече дека тоа нема да се случи набрзо.

- Не знам колку е паметно во моментов да се дава оваа служба. Приходите на претпријатието зависат од неа. Kолку приватникот би се согласил приходите да одат кај нас е друга работа. Не е точен впечатокот дека е голем бројот на луѓе што не плаќаат. На пример, средношколците имаат обезбедено билети од државата преку Министерството за образование и наука, а возрасните граѓани се срамат да не плаќаат. Немаме проблем со наплата на билети - тврди Николов.

Во оваа служба, како што рече, работат 60 контролори. Се согласи дека во лето таа не е целосно функционална, односно половина од нив се на одмор, бидејќи тогаш има и помал број патници.

Билетите приватизирани, за гаражите се размислува

Договорот за приватизација на продажбата на карти се очекува да се потпише набрзо, а за вакво нешто интензивно се размислува и околу гаражите во Автокоманда и во Ѓорче Петров, рече Николов. Тоа ќе значи дека приватна фирма ќе ги сервисира автобусите на претпријатието, но ќе може и други. Под концесија на 15 години им беа дадени и 275 автобуски стојалишта на грчка компанија „Ремеди адвертајзинг“. До крајов на годинава таа има обврска да ги уреди и да ги опреми со урбана опрема и информативни електронски табли.

- Словачката фирма „Ем-тест“, која го доби тендерот за воспоставување систем на електронска наплата и на системот на автоматска локација на автобусите, ќе ја преземе продажбата на билети. Има обврска да постави 40 автомати за купување билети на постојките, кои ќе работат на принципот „внеси паричка-земи билет“. Тоа би профункционирало заедно со електронскиот систем на наплата, кој на почетокот од 2013 година ќе биде инсталиран во 450 автобуси - објасни директорот на ЈСП.



Четири милиони евра долг

На почетокот од оваа година долгот на ЈСП кон фирмите од кои набавува делови и нафта беше околу 4 милиони евра, информираше на седница на Советот самиот директор на претпријатието, Мишо Николов, одговарајќи на советничко прашање од опозицијата. Од овие долгови само на „Макпетрол“ за гориво и за нафтени деривати отпаѓаа околу 740.000 евра. Се работи за трошоци што стасале во форма на фактури, а не се намирени. Николов тогаш не појасни колку е силата на ЈСП од своја каса да намири дел од оваа сума, а за колку од неа ќе бара субвенции од Градот.

Kако што е познато, долговите на ЈСП веќе четврта година ги покрива градската власт од своја каса. Лани дупките во претпријатието беа закрпени со 2,5 милиона евра

http://www.dnevnik.com.mk/default.asp?ItemID=104504FB1C0AA74CBC5CFECFBA8D69DF
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #840 Posted: 21-Mar-2012 at 16:06
Има и бетер автобуси од тие кои возат за Hauptbahnhof (што е всушност друг израз за централна станица или главна станица), имаме автобуси кои се Schulbus, односно кои се училишни автобуси.
 
А за учениците кои се возат во нив, судејќи по нивната возраст, останувам без зборови за нив.
 
Можам да кажам само:
 
Блазеси ни и на нас и на државата со такви основци и средношколци.


Edited by Dexter26 - 21-Mar-2012 at 16:07
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 4041424344 86>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.514 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.