![]() |
![]() |
![]() |
Возен парк (ЈСП - ЛАЗ) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 41424344> |
Author | |
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
ИнтерЛАЗ 12:
![]() InterLAZ-12 (Low Entry) создан инженерами ЛАЗ на базе модели автобуса «CityLAZ». В основу идеи заложена концепция комфортных перевозок пассажиров на пригородных маршрутах. Компании удалось достигнуть оптимального соотношения между комфортом, безопасностью и современным дизайном. Габаритные размеры, м: длина / ширина / высота 12,00 / 2,55 / 3,06 Высота уровня пола, м 0,35 в передней и средней части салона Формула дверей 2-2-0 Пассажировместимостъ, пас.: полная / мест для сидения 100 / 47-53 ОБРНЕТЕ ВНИМАНИЕ НА ПРИГОРОДСКИ АВТОБУС, ФОРМУЛАТА НА ВРАТИТЕ 2-2-0 И МЕСТАТА ЗА ПАТНИЦИ, ОДНОСНО 110 ВКУПНО, ОД КОИ ДУРИ ПОЛОВИНАТА СЕ СЕДИШТА. |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Ништо, ќе повелите и друг пат презентации, затоа сме тука.
Да и јас тоа се чудев како страницата им е толку бавна и сега недостапна. Јас вчера и денес убаво ја расчепкав и неа и други руски форуми на тема советско производство на машини (автомобили на руски), односно сите тие XX-МАШ ![]() На сајтот имаше секција автобуси, во кои освен овие (и соодветните на овие модели тролејбуси) немаше никакви други градски автобуси. Под ова мислам на класични градски автобуси. Плус ова се најновите модели на ЛАЗ од тој сегмент. Еве до што стигнав јас на руски форум: 1998: ЛАЗ-А073 / ЛАЗ-А0731 ЛАЗ-52529 2001: ЛАЗ-А291 2004-н.д.: ЛАЗ-А183 (CityLAZ-12) ЛАЗ-A152 (ИнтерЛАЗ-10, InterLAZ-10 Low Entry) 2005-н.д.: ЛАЗ-E183 (ЭлектроЛАЗ-12, ElectroLAZ-12) 2006: ЛАЗ-АХ045 «Школярик» 2006-н.д.: ЛАЗ-E301 (ЭлектроЛАЗ-20, ElectroLAZ-20) 2007-н.д.: ЛАЗ-А292 (СитиЛАЗ-20, CityLAZ-20) НеоЛАЗ-12 (NeoLAZ-12) ЛАЗ-AX183 (АэроЛАЗ-12, AeroLAZ-12) ЛАЗ-A183 (ИнтерЛАЗ-12, InterLAZ-12 Low Entry) ЛАЗ-A191 (ИнтерЛАЗ-13.5, InterLAZ-13.5 Low Entry) ЛАЗ-A152 (СитиЛАЗ-10, CityLAZ-10 Low Entry) ЛАЗ-A183 (СитиЛАЗ-12, CityLAZ-12 Low Entry) 2008-н.д.: НеоЛАЗ-10 (NeoLAZ-10) ЛАЗ-А141 (Лайнер 9, LAZ-Liner 9) ЛАЗ-А141 (Лайнер 9 «Туристический», LAZ-Liner 9) НеоЛАЗ се туристички ЛаинерЛАЗ се регионални/маршрутки ЕлекртоЛАЗ се тролеите ИнтерЛАЗ е градски но мини, како тие во Солун да речеме АероЛАЗ се за аеродроми (нели со голема платформа и врати на обете страни Имаше и маршрутки, мини-автобуси и меѓуградски па заклучив дека ако овие модели се сега популарни и ги купуваат градовите од Советскиот Сојуз (и др.) ваљда нашиве се одлучиле нив да ги купат! Навистина 10 години и повеќе, ЛАЗ нема други класични градски автобуси освен СитиЛАЗ 12/20. |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
![]() Инаку Андреј како успеа да ги идентификуваш моделите? Моментално страницата на ЛАЗ е недостапна (надминат бендвит, не баш многу професионално, ама тоа е...), но кога ја разгледав вчера ми се чини видов повеќе од еден модел и кај соло и кај зглобните. А кај моторите има флексибилност. Дури и да им се еуро 3 во стандардно производство, веројатно не е проблем да се инсталира друг мотор, така да немам причина да се сомневам во информацијата што ја лиферуваа од министерство за транспорт. Edited by Cloverstack - 11-Dec-2009 at 01:46 |
|
![]() |
|
Max ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3686 |
![]() ![]() |
интересна комбинација и доволно ко за освежување, но без СИСТЕМ ЗА ПОДИГАЊЕ/СПУШТАЊЕ НА ВОЗИЛОТО (kneeling) ич да не ги купуваат, а ова сигурно ќе им ја крене цената имајќи предвид дека е во дополнителна опрема, незнам зошто но имам чувство дека во тендерскава комисија со волку брзо одлучување и немале баш време да ги проверат и потврдат сите опции во понудите и следствено со тоа да ја вагаат цената, ова по се изгледа било "најефтино-најдобро" веќе неголемо затераната опција, сигурно ја терале на: и така има доволно работите во стандардна опрема кои ќе ги биде па сега за една две плус минус ништо не менува! друга да неречам смешка ќе биде различниот дизајн на двокатните и единечните! смешно но ваков коктел ќе биде раритетна комбинација, ај на крај после ваков избор може и навистина ќе се откажат од двокатните во спротивно повторно кич... а ова со еуро 3 моторот мислам дека ја утнале незнам дали и како мислат со еуро 3 во европа но во догледно време најверојатно ќе треба да ги менуваме или преадаптираме... и на крај ај аирлија нека се кога ќе пристигнат по една година! Edited by Max - 11-Dec-2009 at 02:54 |
|
![]() |
|
Dave Gahan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Oct-2008 Location: 42°0′N,21°26′E Online Status: Offline Posts: 986 |
![]() ![]() |
Сега за сега, мислам дека не треба многу да скокаме...естетиката точно дека е прифатлива (не е space-shuttle, ама за скопски услови е одлично), со тоа што повеќето не сме го виделе дизајнот што е избран, туку материјаливе се извлечени од интернет (не дека не им верувам, ама којзнае какви чуда биле поставени како тендерски услови)...единствено што ме радува сега е тоа што не се работи за двоспратни автобуси (барем еден поголем дел не се такви), за понатаму ќе видиме...
...многу позначајно е да се фати континуитет во одржувањето на овие возила, т.е. ЈСП (или кое и да е), да стане рентабилно претпријатие што ќе може на помали циклуси да прави обнова на возниот парк, а не како до сега, тој период да трае и по 30 години и плус... |
|
MAKE CAPITALISM HISTORY
|
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
Андреј одличен преглед.
Од ова што можев да го прочитам до сега, задоволен сум со изборот. Немора по секоја цента автобусите да бидат топ марка, сосема е доволно да се функционални, еколошки, релативно квалитетни и со прифатлива естетика. Мислма дека сите овие критериуми ги исполнуваат. |
|
![]() |
|
ovaj_stariov ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-May-2008 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 1321 |
![]() ![]() |
Тролејбусите во Стара Загора се од истата фирма,мислам дека Андреј_лј ги објави некаде,сум се возел,супер се.
|
|
build.mk, гради форумска историја
|
|
![]() |
|
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
Одлични автобуси! Редно беше. Инаку тендерот за двокатни кога ќе биде спроведен?
|
|
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Епа тоа е цена од 125.000 евра / автобус. Ова не е некоја просечна цена. А за тие што викаш електронски за линија покажување, такви има една фирма у маџари кај нас се произведуваат па можеме и домашни да си купиме.
![]() |
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Тоа што мене лично ми паѓа во очи е автобус со генерално добри карактеристики. Се зависи од тоа колку луксузна опрема ќе изберат нашите. Пред се со тоа мислам на елктронски покажувач на линиите и секако за Скопје- климатизирани автобуси со стакла кои не се отвараат. Исто така на официјалниот сајт на ЛАЗ (од каде е земена и преведена оваа информација), пишува дека моторот е со стандард ЕУРО 3 а не ЕУРО 4 како што се соопшти кај нас. Исто така смешничка е цената, отприлика 10 милиони евра за цели 80 едноделни автобуси. Ајде останува да се надевам дека моите очекувања ќе се исполнат. Честито на граѓаните и гостите на нашиот главен град за новата придобивка и многу години да ги пазиме, за да ни служат овие автобуси.
|
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Малку општа информација за карактеристиките на двата типа автобуси:
ПАТНИЧКИ САЛОН: Комфорт Градскиот автобус ЛАЗ 12/20 има голем и просторен хол. Нема скали, со што се забрзува самото качување/симнување на патниците. Вентилацијата е осигурена и потпомогната од вентилациони фенови преку покривот, како и внатрешно греење на течност. Големата површина на стакла овозможува лесно проникнување на светлината во салонот. Удобно-распоредените седишта (тип-кофа) се прекриени со издржлив, против-вандалски материјал. Дополнителни удобности: Рампата за колички овозможува брзо и удобно качување на патниците со потреби. Одличната амортизација ги израмнува грешките на патот и ги заштитува патниците од тресење. ШОФЕРСКА КАБИНА: Кабината е одвоена од салонот за патници со преграда која допринесува за топлотна и звучна изолација. Големи панорамни и сферни огледала му овозможуваат на шоферот целосен поглед врз салонот за патници. |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Дводелните:
CityLAZ 20 ДИМЕНЗИИ (должина/височина/ широчина) 18,80 / 2,55 / 3,06 РАСПОРЕД НА ВРАТИ 2-2-2-2 ВИСОЧИНА НАД ЗЕМЈАТА 0,35 М ПАСАЖЕРО-СПОСОБНОСТ (вкупно/за седење) 230 / 46 ТЕЖИНА (само возилото/полна) 17000 / 28000 МОТОР DEUTZ BF6M1013 (Еurо 3) МЕНУВАЧ АВТОМАТИЧЕН ГРЕЕЊЕ ТЕЧНОСТ, ГРЕАЧ 30 Kw ВЕНТИЛАЦИЈА ПРИТОДНА, ПРЕКУ ОТВОРИ НА КРОВОТ И ПРОЗОРЦИТЕ ШАСИЈА ВАГОНСКИ ТИП, ГАЛВАНИЗИРАН. ВРАТИТЕ И БРАНИЦИТЕ СЕ АЛУМИНИУМСКИ. АРКИТЕ НАД ГУМИТЕ СЕ ОД НЕРЃОСУВАЧКИ ЧЕЛИК, КОМПЛЕТНО АНТИКОРОЗИВНА ОБВИВКА. БОЧНИ СТАКЛА БЕЗБЕДНИ, ЗАЛЕПЕНИ, ТЕРМИЧКИ ОБРАБОТЕНИ И ЗАТЕМНЕТИ ОПРЕМА РАМПА И ПЛАТФОРМА ЗА (ИНВАЛИДСКИ) КОЛИЧКИ ДОПОЛНИТЕЛНА ОПРЕМА ЕЛЕКТРОНСКИ ПОКАЖУВАЧ НА ЛИНИИТЕ, КЛИМАТИЗАЦИЈА, РАЗГРАНИЧУВАЊЕ НА ВОЗАЧОТ, ВИДЕО-НАДЗОР, СИСТЕМ ЗА ПОДИГАЊЕ/СПУШТАЊЕ НА ВОЗИЛОТО (kneeling) МАКСИМАЛНА БРЗИНА (КМ/Ч) 100 ПОТРОШУВАЧКА НА ГОРИВО Л/100КМ 28 ![]() ![]() Edited by Andrej_LJ - 10-Dec-2009 at 16:54 |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Мислам дека премалку внимание обрнавме на овој колосален за Скопје настан, а имено купувањето на цели 84 автобуси. Еве изготвив малку информација за автобусите на ЛАЗ кои ги купивме, па да видиме во што ќе се возиме следниве децении.
Едноделните: CityLAZ 12 ДИМЕНЗИИ (должина/височина/ широчина) 12,00 / 2,55 / 3,06 М РАСПОРЕД НА ВРАТИ 2-2-2 ВИСОЧИНА НАД ЗЕМЈАТА 0,35 М ПАСАЖЕРО-СПОСОБНОСТ (вкупно/за седење) 120 / 24-36 ТЕЖИНА (само возилото/полна) 11200 / 18000 МОТОР DEUTZ BF6M1013 (Еurо 3) МЕНУВАЧ АВТОМАТИЧЕН ГРЕЕЊЕ ТЕЧНОСТ, ГРЕАЧ 30 Kw ВЕНТИЛАЦИЈА ПРИТОДНА, ПРЕКУ ОТВОРИ НА КРОВОТ И ПРОЗОРЦИТЕ ШАСИЈА ВАГОНСКИ ТИП, ГАЛВАНИЗИРАН. ВРАТИТЕ И БРАНИЦИТЕ СЕ АЛУМИНИУМСКИ. АРКИТЕ НАД ГУМИТЕ СЕ ОД НЕРЃОСУВАЧКИ ЧЕЛИК, КОМПЛЕТНО АНТИКОРОЗИВНА ОБВИВКА. БОЧНИ СТАКЛА БЕЗБЕДНИ, ЗАЛЕПЕНИ, ТЕРМИЧКИ ОБРАБОТЕНИ И ЗАТЕМНЕТИ ОПРЕМА РАМПА И ПЛАТФОРМА ЗА (ИНВАЛИДСКИ) КОЛИЧКИ ДОПОЛНИТЕЛНА ОПРЕМА ЕЛЕКТРОНСКИ ПОКАЖУВАЧ НА ЛИНИИТЕ, КЛИМАТИЗАЦИЈА, РАЗГРАНИЧУВАЊЕ НА ВОЗАЧОТ, ВИДЕО-НАДЗОР, СИСТЕМ ЗА ПОДИГАЊЕ/СПУШТАЊЕ НА ВОЗИЛОТО (kneeling) МАКСИМАЛНА БРЗИНА (КМ/Ч) 120 ПОТРОШУВАЧКА НА ГОРИВО Л/100КМ 24 ![]() ![]() Edited by Andrej_LJ - 10-Dec-2009 at 16:56 |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
Извор: build.mk |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Види градот неможе да експропреира две куќи, а ти очекуваш да сузбие вакви колосални грабежи кои се на некој начин еден од неколкуте табу криминали за кои не се збори многу. Еве вака би сакал да изгледа решението. Владата да ги одземе од град Скопје надлежностите во врска со ЈСП и да спроведе стечај, па ревизија од државен и од независен ревизор за две децении наназад, нормално како и финансисика полиција. После тоа очекувам опширна постапка од МВР и некое обвинение во неколку томови од обвинителството. И нормално судска разврска.
А во ЈСП (новото реформирано) прво што ќе се набавува да бидат системи за наплата, фискални каси во автобус, во билетари и пос-терминали фискални за контролори. Отчет на три месеца. Ништо од ова нема да видиме, се додека се сомневаме во постоење на ваква јавно-сообраќајна мафија, такси мафија и слични мафии што о држат на дно јавниот превоз на државно ниво, а воедно тие многу пари од јсп не треба да се биде многу паметен да се претпостави каде се зафршуваат, а дел сигурно во стимулирање на служби како не би потегнале постапки! |
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Ама дај бе решение! Дали си за приватизација на ЈСП? Затоа што јас сум против тоа. И сметам дека во градот треба да има едно претпријатие под капа на Град Скопје и самите експерти од градот да му наложуваат на ЈСП критериуми за работа (линии, возила, фрекфренција итн.). Инаку јас кажав јасно дека редизајнирањето би одело во чекор со другите реформи во транспортот (со менување на линии, возен парк, воведување на ЛРТ и С-Бан...).
|
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Збориме за традиција од 60-70 години што и не е така малку, а незнам кој го има кредибилитетот да бира боја на автобуси. Па макар и да немале ЈСП еден ден стаж, па ќе бидат они тие заедно со град Скопје кои си ги бираат ваквите детаљи. А ако перцепцијата се сменеше со префрбавување на втобусите, до сега верувај дека стопати ќе ги префарбаа. И ова е школски пример за занимавање со опаковската, а внатре труло. Џабе бил розев, зелен каков сака нека, пак доволно ќе биде човек еднаш да се качи и дам,у се врати старото мислење.
А за спас на јавното претпријатие гледам единствено стечај, а новите автобуси да бидат под ново прептрпијатие кое тековно ќе превземе вработени и инфраструктура, а и оној релативно нов возен парк. Све друго е импровизиција, мачкање очи и дополнително сакатење на ЈСП. Темелна реформа не се 300 автобуси, темелна реформа е претпријатие што ќе може 300 години да работи самостојно и независно. |
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Јас не би се сложил со тебе. Сепак не збориме за некаква 150 годишна долга и богата традиција на јавниот транспорт во Скопје. Ниту пак нашето ЈСП има некаков кредибилитет или име за жал па да се налага колорната шема дека мора да остане. Дури би кажал дека ако се зафатиме за темелна обнова на градскиот транспорт треба тоа да го сфатиме како долгорочен проект кој би зафаќал промена на линиите и подвижниот состав. Но, мислам дека не би било лошо да се смени целосно и бојата на возилата и тие да се унифицираат при што луѓето би се оттргнале од перцепцијата која ја имаат за јавниот транспорт, а таа е слаба (и со право во Скопје).
Се разбира има градови во светот кои ја користат црвената боја како примарна (Мадрид, Прага, Виена, Стокхолм...), но таа секогаш е прошарана со други и навистина изгледа убаво и примамливо. Но, не се согласувам дека само (или најмногу) црвената боја допринесува за доминантноста на автобусите. За мене најубави колор-шеми има низ Италија (најчесто портокалово-сиво-зелено) или плаво-белите комбинации. Мислам дека на Скопје како град кој цела зима е во магла и со темни и олуштени фасади му треба ведар и унифициран дизајн на автобусите. Инаку мои фаворити покрај Мерцедес Цитаро се и Волво и Сканиа ОмниСити. Еве на што мислам: 1) Краков 2) Венеција: ![]() ![]() |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Црвена, веќе е запоседната како традиционална и нема ништо лошо во тоа. Приметливи се на улица и доминантни се некако. За шарање да, и не гледам зашто жолто би било толку трагично лошо, небаре се граничи со некој радикален национализам. И жолто би изгледало симпатично. Друга работа, би го ставил и грбот на град Скопје напред на автобусите, во некој нормални димензии, да речеме 50х50. Но боиве како и да ги искомбинираме, денеска пак поголемиот број од автобуси се веќе со реклави од глава до петици, па исто ни се фаќа.
Но џабе ни се и нови и било какви автобуси кога пак ќе станат ако стариве по брза постапка. Неможе јавниот превоз да добива вакви постојани инјекции, а јсп сеуште да биде финансиска црна дупка, аждаја! Немаме видено еден ревизорски извештај, еден годишен извештај. Според мои рачуници ЈСП може квалитетно да живее со 30-40 посто од парите. ЈСП моментално може да биде појако финансиски одколку град Скопје само, може да купуваат нови автобуски, штотијазнам какви системи за наплати и триста чуда. Какви било и инјекции да пуштаме дали во пари, дали во автобуси, во бенефиции, ослободувања од давачки, пак ламјава ЈСП ќе ги изеде. На наши очи ќе гледаме како нов возен парк се крши и распаѓа. Душа ќе не боли за тие автобуси. Додека да стигне втората пратка, првава ќе биде за у ѓубре. Edited by lslcrew - 09-Dec-2009 at 19:52 |
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
![]() Добро прашање потегнуваш, и мене никогаш не ми се допаѓала црвената боја на автобусите. Може убава комбинаторика да се направи од некои од боите кои ги има на грбот на Скопје. |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 41424344> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |