build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - ЛАЗ)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 41424344>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #841 Posted: 11-Dec-2009 at 02:23
ИнтерЛАЗ 12:



InterLAZ-12 (Low Entry) создан инженерами ЛАЗ на базе модели автобуса «CityLAZ». В основу идеи заложена концепция комфортных перевозок пассажиров на пригородных маршрутах. Компании удалось достигнуть оптимального соотношения между комфортом, безопасностью и современным дизайном.

Габаритные размеры, м:     длина / ширина / высота 12,00 / 2,55 / 3,06
Высота уровня пола, м     0,35 в передней и средней части салона
Формула дверей     2-2-0
Пассажировместимостъ, пас.:     полная / мест для сидения 100 / 47-53


ОБРНЕТЕ ВНИМАНИЕ НА ПРИГОРОДСКИ АВТОБУС, ФОРМУЛАТА НА ВРАТИТЕ 2-2-0 И МЕСТАТА ЗА ПАТНИЦИ, ОДНОСНО 110 ВКУПНО, ОД КОИ ДУРИ ПОЛОВИНАТА СЕ СЕДИШТА.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #842 Posted: 11-Dec-2009 at 02:12
Ништо, ќе повелите и друг пат презентации, затоа сме тука.
Да и јас тоа се чудев како страницата им е толку бавна и сега недостапна. Јас вчера и денес убаво ја расчепкав и неа и други руски форуми на тема советско производство на машини (автомобили на руски), односно сите тие XX-МАШ
На сајтот имаше секција автобуси, во кои освен овие (и соодветните на овие модели тролејбуси) немаше никакви други градски автобуси. Под ова мислам на класични градски автобуси. Плус ова се најновите модели на ЛАЗ од тој сегмент. Еве до што стигнав јас на руски форум:

1998: ЛАЗ-А073 / ЛАЗ-А0731 ЛАЗ-52529
2001: ЛАЗ-А291
2004-н.д.: ЛАЗ-А183 (CityLAZ-12) ЛАЗ-A152 (ИнтерЛАЗ-10, InterLAZ-10 Low Entry)
2005-н.д.: ЛАЗ-E183 (ЭлектроЛАЗ-12, ElectroLAZ-12)
2006: ЛАЗ-АХ045 «Школярик»
2006-н.д.: ЛАЗ-E301 (ЭлектроЛАЗ-20, ElectroLAZ-20)
2007-н.д.: ЛАЗ-А292 (СитиЛАЗ-20, CityLAZ-20) НеоЛАЗ-12 (NeoLAZ-12) ЛАЗ-AX183 (АэроЛАЗ-12, AeroLAZ-12) ЛАЗ-A183 (ИнтерЛАЗ-12, InterLAZ-12 Low Entry) ЛАЗ-A191 (ИнтерЛАЗ-13.5, InterLAZ-13.5 Low Entry) ЛАЗ-A152 (СитиЛАЗ-10, CityLAZ-10 Low Entry) ЛАЗ-A183 (СитиЛАЗ-12, CityLAZ-12 Low Entry)
2008-н.д.: НеоЛАЗ-10 (NeoLAZ-10) ЛАЗ-А141 (Лайнер 9, LAZ-Liner 9) ЛАЗ-А141 (Лайнер 9 «Туристический», LAZ-Liner 9)


НеоЛАЗ се туристички
ЛаинерЛАЗ се регионални/маршрутки
ЕлекртоЛАЗ се тролеите
ИнтерЛАЗ е градски но мини, како тие во Солун да речеме
АероЛАЗ се за аеродроми (нели со голема платформа и врати на обете страни

Имаше и маршрутки, мини-автобуси и меѓуградски па заклучив дека ако овие модели се сега популарни и ги купуваат градовите од Советскиот Сојуз (и др.) ваљда нашиве се одлучиле нив да ги купат! Навистина 10 години и повеќе, ЛАЗ нема други класични градски автобуси освен СитиЛАЗ 12/20.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #843 Posted: 11-Dec-2009 at 01:45
Applause   @  Andrej за презентацијата


Инаку Андреј како успеа да ги идентификуваш моделите? Моментално страницата на ЛАЗ е недостапна (надминат бендвит, не баш многу професионално, ама тоа е...), но кога ја разгледав вчера ми се чини видов повеќе од еден модел и кај соло и кај зглобните.

А кај моторите има флексибилност. Дури и да им се еуро 3 во стандардно производство, веројатно не е проблем да се инсталира друг мотор, така да немам причина да се сомневам во информацијата што ја лиферуваа од министерство за транспорт.






Edited by Cloverstack - 11-Dec-2009 at 01:46
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3686
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #844 Posted: 11-Dec-2009 at 01:13

интересна комбинација и доволно ко за освежување, но без СИСТЕМ ЗА ПОДИГАЊЕ/СПУШТАЊЕ НА ВОЗИЛОТО (kneeling) ич да не ги купуваат, а ова сигурно ќе им ја крене цената имајќи предвид дека е во дополнителна опрема, незнам зошто но имам чувство дека во тендерскава комисија со волку брзо одлучување и немале баш време да ги проверат и потврдат сите опции во понудите и следствено со тоа да ја вагаат цената, ова по се изгледа било "најефтино-најдобро" веќе неголемо затераната опција, сигурно ја терале на: и така има доволно работите во стандардна опрема кои ќе ги биде па сега за една две плус минус ништо не менува!  

друга да неречам смешка ќе биде различниот дизајн на двокатните и единечните! смешно но ваков коктел ќе биде раритетна комбинација, ај на крај после ваков избор може и навистина ќе се откажат од двокатните во спротивно повторно кич... а ова со еуро 3 моторот мислам дека ја утнале незнам дали и како мислат со еуро 3 во европа но во догледно време најверојатно ќе треба да ги менуваме или преадаптираме...

и на крај ај аирлија нека се кога ќе пристигнат по една година!



Edited by Max - 11-Dec-2009 at 02:54
Back to Top
Dave Gahan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Oct-2008
Location: 42°0′N,21°26′E
Online Status: Offline
Posts: 986
  Quote Dave Gahan Quote  Post ReplyReply #845 Posted: 10-Dec-2009 at 19:12
Сега за сега, мислам дека не треба многу да скокаме...естетиката точно дека е прифатлива (не е space-shuttle, ама за скопски услови е одлично), со тоа што повеќето не сме го виделе дизајнот што е избран, туку материјаливе се извлечени од интернет (не дека не им верувам, ама којзнае какви чуда биле поставени како тендерски услови)...единствено што ме радува сега е тоа што не се работи за двоспратни автобуси (барем еден поголем дел не се такви), за понатаму ќе видиме...
...многу позначајно е да се фати континуитет во одржувањето на овие возила, т.е. ЈСП (или кое и да е), да стане рентабилно претпријатие што ќе може на помали циклуси да прави обнова на возниот парк, а не како до сега, тој период да трае и по 30 години и плус...
MAKE CAPITALISM HISTORY
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #846 Posted: 10-Dec-2009 at 18:27
Андреј одличен преглед.

Од ова што можев да го прочитам до сега, задоволен сум со изборот. Немора по секоја цента автобусите да бидат топ марка, сосема е доволно да се функционални, еколошки, релативно квалитетни и со прифатлива естетика. Мислма дека сите овие критериуми ги исполнуваат.
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1321
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #847 Posted: 10-Dec-2009 at 18:24
Тролејбусите во Стара Загора се од истата фирма,мислам дека Андреј_лј ги објави некаде,сум се возел,супер се.
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #848 Posted: 10-Dec-2009 at 17:35
Одлични автобуси! Редно беше. Инаку тендерот за двокатни кога ќе биде спроведен?
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #849 Posted: 10-Dec-2009 at 17:06
Епа тоа е цена од 125.000 евра / автобус. Ова не е некоја просечна цена. А за тие што викаш електронски за линија покажување, такви има една фирма у маџари кај нас се произведуваат па можеме и домашни да си купиме. Со вакви автобуси би требало и некој нов систем за наплата, освен што би имале автобусите електронски табли, и за автобуските би требало електронски табли. Немора сега по селата, ама барем поширокио центар за почеток.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #850 Posted: 10-Dec-2009 at 17:01
Тоа што мене лично ми паѓа во очи е автобус со генерално добри карактеристики. Се зависи од тоа колку луксузна опрема ќе изберат нашите. Пред се со тоа мислам на елктронски покажувач на линиите и секако за Скопје- климатизирани автобуси со стакла кои не се отвараат. Исто така на официјалниот сајт на ЛАЗ (од каде е земена и преведена оваа информација), пишува дека моторот е со стандард ЕУРО 3 а не ЕУРО 4 како што се соопшти кај нас. Исто така смешничка е цената, отприлика 10 милиони евра за цели 80 едноделни автобуси. Ајде останува да се надевам дека моите очекувања ќе се исполнат. Честито на граѓаните и гостите на нашиот главен град за новата придобивка и многу години да ги пазиме, за да ни служат овие автобуси.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #851 Posted: 10-Dec-2009 at 16:55
Малку општа информација за карактеристиките на двата типа автобуси:

ПАТНИЧКИ САЛОН:
Комфорт
Градскиот автобус ЛАЗ 12/20 има голем и просторен хол. Нема скали, со што се забрзува самото качување/симнување на патниците. Вентилацијата е осигурена и потпомогната од вентилациони фенови преку покривот, како и внатрешно греење на течност. Големата површина на стакла овозможува лесно проникнување на светлината во салонот. Удобно-распоредените седишта (тип-кофа) се прекриени со издржлив, против-вандалски материјал.

Дополнителни удобности:
Рампата за колички овозможува брзо и удобно качување на патниците со потреби. Одличната амортизација ги израмнува грешките на патот и ги заштитува патниците од тресење.

ШОФЕРСКА КАБИНА:
Кабината е одвоена од салонот за патници со преграда која допринесува за топлотна и звучна изолација. Големи панорамни и сферни огледала му овозможуваат на шоферот целосен поглед врз салонот за патници.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #852 Posted: 10-Dec-2009 at 16:53
Дводелните:

CityLAZ 20

ДИМЕНЗИИ (должина/височина/
широчина)        18,80 / 2,55 / 3,06

РАСПОРЕД НА ВРАТИ     2-2-2-2

ВИСОЧИНА НАД ЗЕМЈАТА     0,35 М

ПАСАЖЕРО-СПОСОБНОСТ
(вкупно/за седење)     230 / 46

ТЕЖИНА
(само возилото/полна)     17000 / 28000

МОТОР     DEUTZ BF6M1013 (Еurо 3)

МЕНУВАЧ     АВТОМАТИЧЕН

ГРЕЕЊЕ     ТЕЧНОСТ, ГРЕАЧ 30 Kw

ВЕНТИЛАЦИЈА     ПРИТОДНА, ПРЕКУ ОТВОРИ НА КРОВОТ И ПРОЗОРЦИТЕ

ШАСИЈА     ВАГОНСКИ ТИП, ГАЛВАНИЗИРАН. ВРАТИТЕ И БРАНИЦИТЕ СЕ АЛУМИНИУМСКИ. АРКИТЕ НАД ГУМИТЕ СЕ ОД НЕРЃОСУВАЧКИ ЧЕЛИК, КОМПЛЕТНО АНТИКОРОЗИВНА ОБВИВКА.

БОЧНИ СТАКЛА     БЕЗБЕДНИ, ЗАЛЕПЕНИ, ТЕРМИЧКИ ОБРАБОТЕНИ И ЗАТЕМНЕТИ
ОПРЕМА     РАМПА И ПЛАТФОРМА ЗА (ИНВАЛИДСКИ) КОЛИЧКИ

ДОПОЛНИТЕЛНА ОПРЕМА     ЕЛЕКТРОНСКИ ПОКАЖУВАЧ НА ЛИНИИТЕ, КЛИМАТИЗАЦИЈА, РАЗГРАНИЧУВАЊЕ НА ВОЗАЧОТ, ВИДЕО-НАДЗОР, СИСТЕМ ЗА ПОДИГАЊЕ/СПУШТАЊЕ НА ВОЗИЛОТО (kneeling)

МАКСИМАЛНА БРЗИНА (КМ/Ч)     100

ПОТРОШУВАЧКА НА ГОРИВО Л/100КМ     28













Edited by Andrej_LJ - 10-Dec-2009 at 16:54
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #853 Posted: 10-Dec-2009 at 16:46
Мислам дека премалку внимание обрнавме на овој колосален за Скопје настан, а имено купувањето на цели 84 автобуси. Еве изготвив малку информација за автобусите на ЛАЗ кои ги купивме, па да видиме во што ќе се возиме следниве децении.

Едноделните:

CityLAZ 12

ДИМЕНЗИИ (должина/височина/
широчина)      12,00 / 2,55 / 3,06 М

РАСПОРЕД НА ВРАТИ     2-2-2

ВИСОЧИНА НАД ЗЕМЈАТА     0,35 М

ПАСАЖЕРО-СПОСОБНОСТ
(вкупно/за седење)     120 / 24-36

ТЕЖИНА
(само возилото/полна)     11200 / 18000

МОТОР     DEUTZ BF6M1013 (Еurо 3)

МЕНУВАЧ     АВТОМАТИЧЕН

ГРЕЕЊЕ     ТЕЧНОСТ, ГРЕАЧ 30 Kw

ВЕНТИЛАЦИЈА     ПРИТОДНА, ПРЕКУ ОТВОРИ НА КРОВОТ И ПРОЗОРЦИТЕ
ШАСИЈА     ВАГОНСКИ ТИП, ГАЛВАНИЗИРАН. ВРАТИТЕ И БРАНИЦИТЕ СЕ АЛУМИНИУМСКИ. АРКИТЕ НАД ГУМИТЕ СЕ ОД НЕРЃОСУВАЧКИ ЧЕЛИК, КОМПЛЕТНО АНТИКОРОЗИВНА ОБВИВКА.

БОЧНИ СТАКЛА     БЕЗБЕДНИ, ЗАЛЕПЕНИ, ТЕРМИЧКИ ОБРАБОТЕНИ И ЗАТЕМНЕТИ
ОПРЕМА     РАМПА И ПЛАТФОРМА ЗА (ИНВАЛИДСКИ) КОЛИЧКИ

ДОПОЛНИТЕЛНА ОПРЕМА     ЕЛЕКТРОНСКИ ПОКАЖУВАЧ НА ЛИНИИТЕ, КЛИМАТИЗАЦИЈА, РАЗГРАНИЧУВАЊЕ НА ВОЗАЧОТ, ВИДЕО-НАДЗОР, СИСТЕМ ЗА ПОДИГАЊЕ/СПУШТАЊЕ НА ВОЗИЛОТО (kneeling)

МАКСИМАЛНА БРЗИНА (КМ/Ч)     120

ПОТРОШУВАЧКА НА ГОРИВО Л/100КМ     24






Edited by Andrej_LJ - 10-Dec-2009 at 16:56
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #854 Posted: 10-Dec-2009 at 00:31


Украинскиот „ЛАЗ“ ја доби зделката за 84 автобуси за Скопје

Логото%20на%20ЛАЗМинистерството за транспорт и врски соопшти дека на тендерот за 80 соло и 4 зглобни автобуси победил украинскиот ЛАЗ (Львівський автомобільний завод). Автомобилскиот завод од градот Лавов понудил автобуси со мотор од германскиот производител Deutz според еуро 4 стандарди, автоматски менувач, предна и задна осовина ЗФ, дигитален тахограф за работа, автоматски управувана рампа за инвалидски и детски колички. Вкупната цена за 80-те соло автобуси изнесува 617.267.510 денари, а за 4-те  зглобни 41.968.191 денари. Предвидено е до крајот на 2010 година да бидат испорачани зглобните и најмалку 8 соло автобуси, а останатите во 2011 година.


Градски%20автобус%20ЛАЗЛАЗ е основан во 1945 год, а првиот автобус го произвел во 1956 год. Во Советскиот Сојуз бил помеѓу поголемите производители на автобуси и тролејбуси. Заводот се приватизирал во 2001.


На тендерот учествуваше и полскиот Соларис, а и кинескиот Јутонг кој е учесник и на тендерите за двокатни автобуси. Во последниот обид за набавка на нови автобуси за јавниот превоз во Скопје, бројката на двокатни се намали од 302 на 202, но тендерот за нив повторно пропадна. Исто така никој не достави понуда за 16 минибуси.



Извор: build.mk
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #855 Posted: 09-Dec-2009 at 21:22
Види градот неможе да експропреира две куќи, а ти очекуваш да сузбие вакви колосални грабежи кои се на некој начин еден од неколкуте табу криминали за кои не се збори многу. Еве вака би сакал да изгледа решението. Владата да ги одземе од град Скопје надлежностите во врска со ЈСП и да спроведе стечај, па ревизија од државен и од независен ревизор за две децении наназад, нормално како и финансисика полиција. После тоа очекувам опширна постапка од МВР и некое обвинение во неколку томови од обвинителството. И нормално судска разврска.

А во ЈСП (новото реформирано) прво што ќе се набавува да бидат системи за наплата, фискални каси во автобус, во билетари и пос-терминали фискални за контролори. Отчет на три месеца.

Ништо од ова нема да видиме, се додека се сомневаме во постоење на ваква јавно-сообраќајна мафија, такси мафија и слични мафии што о држат на дно јавниот превоз на државно ниво, а воедно тие многу пари од јсп не треба да се биде многу паметен да се претпостави каде се зафршуваат, а дел сигурно во стимулирање на служби како не би потегнале постапки!
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #856 Posted: 09-Dec-2009 at 21:07
Ама дај бе решение! Дали си за приватизација на ЈСП? Затоа што јас сум против тоа. И сметам дека во градот треба да има едно претпријатие под капа на Град Скопје и самите експерти од градот да му наложуваат на ЈСП критериуми за работа (линии, возила, фрекфренција итн.). Инаку јас кажав јасно дека редизајнирањето би одело во чекор со другите реформи во транспортот (со менување на линии, возен парк, воведување на ЛРТ и С-Бан...).
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #857 Posted: 09-Dec-2009 at 21:03
Збориме за традиција од 60-70 години што и не е така малку, а незнам кој го има кредибилитетот да бира боја на автобуси. Па макар и да немале ЈСП еден ден стаж, па ќе бидат они тие заедно со град Скопје кои си ги бираат ваквите детаљи. А ако перцепцијата се сменеше со префрбавување на втобусите, до сега верувај дека стопати ќе ги префарбаа. И ова е школски пример за занимавање со опаковската, а внатре труло. Џабе бил розев, зелен каков сака нека, пак доволно ќе биде човек еднаш да се качи и дам,у се врати старото мислење.

А за спас на јавното претпријатие гледам единствено стечај, а новите автобуси да бидат под ново прептрпијатие кое тековно ќе превземе вработени и инфраструктура, а и оној релативно нов возен парк. Све друго е импровизиција, мачкање очи и дополнително сакатење на ЈСП. Темелна реформа не се 300 автобуси, темелна реформа е претпријатие што ќе може 300 години да работи самостојно и независно.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #858 Posted: 09-Dec-2009 at 20:51
Јас не би се сложил со тебе. Сепак не збориме за некаква 150 годишна долга и богата традиција на јавниот транспорт во Скопје. Ниту пак нашето ЈСП има некаков кредибилитет или име за жал па да се налага колорната шема дека мора да остане. Дури би кажал дека ако се зафатиме за темелна обнова на градскиот транспорт треба тоа да го сфатиме како долгорочен проект кој би зафаќал промена на линиите и подвижниот состав. Но, мислам дека не би било лошо да се смени целосно и бојата на возилата и тие да се унифицираат при што луѓето би се оттргнале од перцепцијата која ја имаат за јавниот транспорт, а таа е слаба (и со право во Скопје).
Се разбира има градови во светот кои ја користат црвената боја како примарна (Мадрид, Прага, Виена, Стокхолм...), но таа секогаш е прошарана со други и навистина изгледа убаво и примамливо. Но, не се согласувам дека само (или најмногу) црвената боја допринесува за доминантноста на автобусите.
За мене најубави колор-шеми има низ Италија (најчесто портокалово-сиво-зелено) или плаво-белите комбинации. Мислам дека на Скопје како град кој цела зима е во магла и со темни и олуштени фасади му треба ведар и унифициран дизајн на автобусите.

Инаку мои фаворити покрај Мерцедес Цитаро се и Волво и Сканиа ОмниСити. Еве на што мислам: 1) Краков 2) Венеција:




"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #859 Posted: 09-Dec-2009 at 19:48
Црвена, веќе е запоседната како традиционална и нема ништо лошо во тоа. Приметливи се на улица и доминантни се некако. За шарање да, и не гледам зашто жолто би било толку трагично лошо, небаре се граничи со некој радикален национализам. И жолто би изгледало симпатично. Друга работа, би го ставил и грбот на град Скопје напред на автобусите, во некој нормални димензии, да речеме 50х50. Но боиве како и да ги искомбинираме, денеска пак поголемиот број од автобуси се веќе со реклави од глава до петици, па исто ни се фаќа.

Но џабе ни се и нови и било какви автобуси кога пак ќе станат ако стариве по брза постапка. Неможе јавниот превоз да добива вакви постојани инјекции, а јсп сеуште да биде финансиска црна дупка, аждаја! Немаме видено еден ревизорски извештај, еден годишен извештај. Според мои рачуници ЈСП може квалитетно да живее со 30-40 посто од парите. ЈСП моментално може да биде појако финансиски одколку град Скопје само, може да купуваат нови автобуски, штотијазнам какви системи за наплати и триста чуда. Какви било и инјекции да пуштаме дали во пари, дали во автобуси, во бенефиции, ослободувања од давачки, пак ламјава ЈСП ќе ги изеде. На наши очи ќе гледаме како нов возен парк се крши и распаѓа. Душа ќе не боли за тие автобуси. Додека да стигне втората пратка, првава ќе биде за у ѓубре.


Edited by lslcrew - 09-Dec-2009 at 19:52
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #860 Posted: 09-Dec-2009 at 15:48


Добро прашање потегнуваш, и мене никогаш не ми се допаѓала црвената боја на автобусите. Може убава комбинаторика да се направи од некои од боите кои ги има на грбот на Скопје.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 41424344>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.227 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.