![]() |
![]() |
![]() |
Железнички станици |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 34567 41> |
Author | |
WolfLeader ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
![]() ![]() |
Аха , не сум знаел за ова , па и мислам дека има доста вакви објекти низ државата кој што се многу одамна..
|
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Станува збор за станицата „Бакарно Гумно“, која на времето претставувала важен железнички објект. Од оваа станица се одвојува крак кон Демир Хисар и рудникот „Сапотница“. Оваа пруга била активна во периодот на поранешна СФР Југославија за патнички и за товарен железнички сообраќај, но е надвор од функција повеќе од две децении.
|
|
![]() |
|
WolfLeader ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
![]() ![]() |
Џоле а зошто не е во функција дали знаеш ? нема ли потреба од станицава или што е проблемот што е вака запрепастена ?
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
geny ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 16-Mar-2013 Location: Bulgarya Online Status: Offline Posts: 306 |
![]() ![]() |
Браво! А с пругата до Гърция докаде стигнахте!!!
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Чекаат да се стопи снегот
![]() Мал историјат на железничката станица:
http://utrinski.mk/default.asp?ItemID=D5EE6590AE7ACC4DA9E0B2713841B49A |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
Битола
![]() ![]() ![]() Ама среде зима карти се купувале надвор. ![]() Ќе ја пуштеле во употреба во Март.Баш се чудам зошто ![]() |
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Фотографииве се малку постари (2015 г.), ама нека ги има во архива на форумов:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
hcitrS ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Nov-2015 Online Status: Offline Posts: 893 |
![]() ![]() |
Автоматите се таму со сигурност пола година, ама мислам и подолго. Арно ама до последно шо бев на железничка, не беа во функција. Не знам за лифтовите, ако пробал некој нека каже дали функционират, оти јас со самото влегување во железничката бев обесхрабрен и да се обидам. Единствено плочникот на пероните би го пофалил, убаво изведено по прописи, со граница за слепи, жолта линија, и идеална висина, буквално само 4-5 цм хоризонтална разлика има од возот до платформата.
Останатиот дел од „реновирањето“ го доживувам како навреда, толку е никакво и лицемерно да се нарече реновирање. Патем, мислам дека имам прашано но не се сеќавам, колкав дел од инвестицијата се наши буџетскит пари? Бидејќи според некоја логика и овие би требало да се само европски пари, како и за другите станици на линијата. Инаку, @zabegan, мислам дека во моментов нема насушна потреба од подземни премини. Премногу скапа работа е, а нема толку промет на станиците... ете можда на велешката само, како разгранувачка. А за другите, пример Прилеп или Битола, засега нема потреба од толкаво трошење. Макар што задолжително треба да се постават рампи пред патеките кои преминуваат преку шините за да означуваат доаѓање на воз. И секако најважното, некаква проклета настрешница на самиот перон. Edited by hcitrS - 22-Jan-2017 at 13:23 |
|
![]() |
|
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
Издвоената сума од 2.5 милиони евра го руши секој концепт за целосна, темелна реконструкција и реорганизација на станицата уште во самиот старт. |
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|
![]() |
|
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
не сакам да звучам политички пристрасен, ама вината тука е кај нарачателите на прокетот, кои како прво, не се заангажираа за целосна, темелна реконструкција и реорганизација на станицата, туку крпење и гланцање на тоа што не било одржувано |
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
![]() |
|
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
Тоа сум го зборувал и порано неможе а да се нема надзор на работа, контрола и гаранција за квалитет. Неможе единствен услов да биде најмала цена а гаранција да има додека не си заминат работниците а некогаш и порано.
|
|
![]() |
|
Obedineta Makedonija ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1744 |
![]() ![]() |
Значи продолжила агонијата.... Мизерии е овој невиден аматеризам, овие аматерски и примитивни „реконструкции“ се страшни а не барокот ![]() |
|
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
![]() Не, јас кога бев пред некој ден имаше паднати парчиња од плочките на плафонот, откршени парчиња. |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
Obedineta Makedonija ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1744 |
![]() ![]() |
не се паднати, туку извадени уште пред „официјалното“ пуштање кога кажаа дека завршила првата фаза од реконструкцијата пред околу 2 години и од тогаш до ден денешен не е санирано тоа, мизерии! |
|
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Пред некој ден бев на скопската железничка станица и забележав две вакви машини за издавање возни билети. Едната е до влезот/излезот кон автобуската станица, а другата на сосем спротивниот крај лево. Фотографирав со мобилен, затоа простете за квалитетот на сликата. Исто така, забележав дека на неколку места протекуваше вода од таванот и беа паднати плочи од плафонот.
![]() |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
![]() па доволно е и да почнеме со тоа што на самите „реновирани“ железнички станици, нема подземни/надземни пешачки премини |
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
![]() |
|
WolfLeader ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
![]() ![]() |
Добро е добро е , како и да е има напредок , полека но сигурно се оди кон добра насока кога станува збор околу железничките станици.Но премините главно низ целата држава сепак се проблем ,и се во многу лоша состојба ,на многу места рампата не се ни пушта , нема никаков знак звучен или светлосен каде што ќе те предупреди дека надоаѓа воз , башка за со возило да го преминеш преминот не е рамно нема убав под така што треба скрос да забавиш и полека да 'лазиш' и се тоа доведува до многу опасни ситуации , под итно мора да се реши тој проблем и да се среди ,немора тоа да биде кој знае што , доста е и една цевка да се стави ама да работи да се пушта и крева може некој ќе ми се смее ама жалосно е во 21 век да не работат рампите ,и да се пуштаат и знаците да работат и да знаеш дека надоаѓа воз.Постепено или целосно да се направи проект за реконструкција на сите премини во државата.Убаво е кога има нови возови еве и кога станиците добиваат нов изглед и се тоа пропаѓа во вода кога нај основното нешто за одвивање на еден железнички сообраќај е во катастрофална состојба а воедно и опасно по животот на сите кој што ги користат тие премини , по секоја цена мора под итно да се решава тој проблем.Ако сакаме да чекориме кон замислената Европа и да сварно заличиме на нешто мора прво да се средат основните работи а без тоа никаде.
|
|
![]() |
|
WolfLeader ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
![]() ![]() |
обро е добро е , како и да е има напредок , полека но сигурно се оди кон добра насока кога станува збор околу железничките станици.Но премините главно низ целата држава сепак се проблем ,и се во многу лоша состојба ,на многу места рампата не се ни пушта , нема никаков знак звучен или светлосен каде што ќе те предупреди дека надоаѓа воз , башка за со возило да го преминеш преминот не е рамно нема убав под така што треба скрос да забавиш и полека да 'лазиш' и се тоа доведува до многу опасни ситуации , под итно мора да се реши тој проблем и да се среди ,немора тоа да биде кој знае што , доста е и една цевка да се стави ама да работи да се пушта и крева може некој ќе ми се смее ама жалосно е во 21 век да не работат рампите ,и да се пуштаат и знаците да работат и да знаеш дека надоаѓа воз.Постепено или целосно да се направи проект за реконструкција на сите премини во државата.Убаво е кога има нови возови еве и кога станиците добиваат нов изглед и се тоа пропаѓа во вода кога нај основното нешто за одвивање на еден железнички сообраќај е во катастрофална состојба а воедно и опасно по животот на сите кој што ги користат тие премини , по секоја цена мора под итно да се решава тој проблем.Да не
|
|
![]() |
|
zokidac ![]() Newbiе ![]() Joined: 24-Aug-2009 Location: MKD Online Status: Offline Posts: 13 |
![]() ![]() |
Klupata e del od istoriskoto nasledstvo, nema logika da ja menuvaat
![]() ![]() |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 34567 41> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |