![]() |
![]() |
![]() |
Од регионот (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 4950515253 69> |
Author | ||
OCB ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: 54 Online Status: Offline Posts: 921 |
![]() ![]() |
|
Oбем на сообраќај на делницата Лугој - Калафат
За 2010 биле предвидени помеѓу 3500 и 8000 возила на ден. http://www.magnadevelopment.ro/mmvi/docs/pos_transport_en.pdf Кога грците почнаа да го градат автопатот Солун - БГ, кога точно планираат да се комплетира и колкава е вкупната инвестиција. Почеток на градба во 2009, предвидено е да заврши во 2012, вкупна инвестиција 4,7 милиони евра од кои 50% обезбедени преку ЕУ. http://tentea.ec.europa.eu/download/map_review/ppbundles/pp7.pdf Сегашна состојба: http://www.egnatia.eu/files/images/Project_Status_ENG.jpg |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Браво соседи ![]() Туку може ли некој да ми одговори на овие прашања, еве не мора Андреј кога не сака ![]()
Edited by Cloverstack - 05-Aug-2011 at 00:08 |
||
![]() |
||
ink ![]() Senior Member ![]() Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530 |
![]() ![]() |
|
Еве мал update на граденето на автопатот "Тракиja"(целостно дел от Коридор 8 и поврзува Бургас со Софиja) во Бугариja.
Во моментот от неja се градад сите фалешти 115 км. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Edited by ink - 04-Aug-2011 at 22:24 |
||
![]() |
||
pavche ![]() Senior Member ![]() Joined: 17-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 431 |
![]() ![]() |
|
И уште една новина от минатата седмица. Стартира изградбата на 8 км. од А2 Хемус, помегу Шумен и Белокопитово во Северна Бугариjа.
http://www.investor.bg/news/article/120211/332.html |
||
![]() |
||
pavche ![]() Senior Member ![]() Joined: 17-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 431 |
![]() ![]() |
|
Утре почнува изградбата на уште 34 км. автопат во Бугариjа. Делница од А3 Марица, Димитровград – Харманли.
http://www.investor.bg/news/article/120575/332.html И уште една новина односно Софискиот ринг. Стартира се со процедурата по изградба на уште 8.5 км. от неjниoт западен дел.
Източник: в. Дневник, http://www.dnevnik.bg/bulgaria/2011/07/25/1128870_oshte_155_mln_lv_se_otpuskat_za_razshirenieto_na/ Edited by pavche - 25-Jul-2011 at 14:37 |
||
![]() |
||
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
|
Косово ќе гради автопат до Македонија и покрај високата цена
![]() Додека ние во Македонија се расправаме за парите фрлени на споменици, на Косово полемиката се води околу тоа дали земјата може да си дозволи изградба на автопат до Македонија. Косовската влада најави изградба на нов голем автопат до Македонија и покрај финансиските обврски за завршување на изградбата на првиот автопат во земјата кон Албанија, известува порталот „Балкан Инсајт“ од Приштина. Владата најави дека ќе го гради автопатот од Приштина до Скопје со должина од 55 километри и со два тунели. Најдолгиот ќе биде кај Качаник и ќе биде долг 2,2 километри. Американско-турскиот конзорциум Бехтел-Енка во моментов го гради првиот автопат во земјата до Албанија по цена од 700 милиони до една милијарда евра. Ваквите проекти се смета дека можат да ја доведат во прашање солвентноста на буџетот, пишува „Балкан Инсајт“, повикувајќи се на експерти. До 2007 година косовскиот буџет беше во позитива и тоа до нивото од 7 отсто, но во 2010 година буџетскиот дефицит изнесуваше 2,6 отсто од бруто домашниот производ, токму заради големите средства кои требаше да се платат за автопатот до Албанија. Овогодишниот буџетски дефицит се очекува да изнесува 5 отсто. Токму заради зголемената буџетска потрошувачка и особено заради трошењето пари на патишта и на зголемување на платите на вработените во администрацијата, Меѓунардониот монетарен фонд ги сопре средствата од стенд-бај аранжманот со Косово, со што земјата ќе остане без 150 милиони евра во грантови и заеми. Во оценката на ММФ за Косово се вели: - Новите иницијативи за трошење треба да се оценат внимателно и нивното спроведување изискува зголемени буџетски приходи и намалување на потрошувачката на друго место. Најважно, Владата планира изградба на уште еден автопат од Приштина до Скопје/Македонија, за што реален план за финансирање е незаменлив предуслов – смета Фондот. Тендерот за изградба на автопатот треба да биде објавен овој месец и надлежните во Министерството за финансии велат дека тој е вклучен во долгорочните планови за потрошувачка. Според нив, работата на овој автопат треба да започне во последниот квартал на 2012 година и да трае 3 години. Експертите што ги цитира „Балкан Инсајт“велат дека овој автопат не би можел да биде изграден само со буџетски пари зашто нема одвоено средства за дополнителни буџетски трошоци. Тие сметаат дека Косово не би можело да ги најде потребните 600 милиони евра за изградбата на овој автопат и дека финансиската стабилност на земјата веќе е поткопана со изградбата на постоечкиот. Од друга страна, претставниците на власта велат дека ги зеле предвид сите овие прашања и се уште веруваат дека проектот може да биде завршен без да се ризикува финансиската стабилност. http://www.time.mk/read/NONE/a13fda3c4a/index.html |
||
![]() |
||
pavche ![]() Senior Member ![]() Joined: 17-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 431 |
![]() ![]() |
|
Уште две делници от Коридорот 4 во Бугариjа са при краj со прецедурата на тендерите:
http://www.dnevnik.bg/pazari/2011/07/07/1119548_glavbolgarstroi_nai-veroiatno_shte_stroi_purviia/
http://www.napi.government.bg/index.php/%D0%9D%D0%B0%D1%87%D0%B0%D0%BB%D0%BE/1060-%D0%92-%D0%90%D0%9F%D0%98-%D0%B1%D1%8F%D1%85%D0%B0-%D0%BE%D1%82%D0%B2%D0%BE%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%B8-%D1%86%D0%B5%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%82%D0%B5-%D0%BE%D1%84%D0%B5%D1%80%D1%82%D0%B8-%D0%B7%D0%B0-%D1%81%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%BE-%D0%BD%D0%B0-%D0%90%D0%9C-%E2%80%9E%D0%A5%D0%95%D0%9C%D0%A3%D0%A1%E2%80%9D-%E2%80%9E%D0%A1%D0%9E%D0%9F-%E2%80%93-%D0%9F%D0%AA%D0%A2%D0%95%D0%9D-%D0%92%D0%AA%D0%97%D0%95%D0%9B-%D0%AF%D0%9D%D0%90%E2%80%9D-%D0%BE%D1%82-%D0%BA%D0%BC-0-000-%D0%B4%D0%BE-%D0%BA%D0%BC-8-460%E2%80%9D Edited by pavche - 08-Jul-2011 at 22:33 |
||
![]() |
||
Max ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3686 |
![]() ![]() |
|
тематски мапи за К-10 - http://edessa.topo.auth.gr/X/Pres/New/GIS.ppt - http://edessa.topo.auth.gr/x/Road_Maps_GIS.html - http://www.invest-in-serbia.com/databits/corridor_x/Corridor_X_maps_road.htm авто репортажи
http://www.putovanja.info/forum/forum/5-evropa/
Edited by Max - 05-Aug-2011 at 16:50 |
||
![]() |
||
OCB ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: 54 Online Status: Offline Posts: 921 |
![]() ![]() |
|
Бугарија до 2020 година со седум нови автопати
![]() Бугарија до 2020 година ќе има седум автопати и седум брзи патишта како дел од трансевропската патна мрежа, најави во Софија бугарскиот министер за регионален развој и инфраструктура Росен Плевнелиев. Изградбата на овие патишта чини околу три милијарди евра, од кои Европската унија ќе обезбеди 80 проценти или 2,5 милијарди евра. Средствата се очекува, на предлог на Европската комисија да бидат одобрени од страна на Европскиот парламент кон крајот на оваа или почетокот на следната година, истакна министерот Плевнелиев. Министерот изјави дека Бугарија има нужна потреба од подобри патишта, истакнувајќи дека во претходните 20 години се изградени 177 километри автопатишта, а во изминатите две години откако на власт е Владата на партијата Граѓани за европски развој на Бугарија (ГЕРБ) се изградени 52 километра, а во изградба се уште 132. Плевнелиев истакна дека до крајот на 2011 година ќе започне изградбата на уште 117 километри патишта. http://www.dnevnik.com.mk/default.asp?ItemID=B4E254E755932D48BE91186FBF900529 Еве за кои автопати станува збор: ![]() Со полна линија се означени постоечките а со испрекината планираните автопати. Извор: Decision No 661/2010/EU of the European Parliament and of the Council of 7 July 2010 on Union guidelines for the development of the trans-European transport network http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:L:2010:204:0001:0129:EN:PDF (73,6MB) Во Одлуката имате мапи од патни, железнички и водени транспортни мрежи како и пристаништа и аеродроми кои ќе ги финансира ЕУ во сите 27 земји членки до 2020. Edited by OCB - 30-Jun-2011 at 02:20 |
||
![]() |
||
OCB ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: 54 Online Status: Offline Posts: 921 |
![]() ![]() |
|
Значи доколку се' се одвива според планираното и двата коридора ќе бидат целосно завршени до 2018. Предноста на К4 се ЕУ фондовите кои можат да ги користат Бугарија, Романија и Грција. Од огромна важност е што Бугарија и Романија наскоро ќе бидат дел од Шенген зоната. Без граници и со хармонизирано законодавство и правила кои се однесуваат на транспортот на луѓе и добра во ЕУ, повеќе од јасно е дека К4 ќе преземе огромен дел од транзитниот сообраќај на К10.
|
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Андреј, одлична компарација на моменталната состојба на патните коридори 4 и 10
![]() Не знаев дека за Лугој - Калафат допрва ќе се прави физибилити студија, мислев дека секако е зацртан како автопат, само што на Романците (бидејќи не толку одамна ги изградија првите километри автопат во државата) не им е баш на врвот на приоритетите, па затоа немаше најави за нешто поконкретно. Располагаш ли со податоци за обемот на сообраќај на оваа делница? Исто така дали знаеш кога грците почнаа да го градат автопатот Солун - БГ, кога точно планираат да се комплетира и колкава е вкупната инвестиција. И дали имаш податоци за обемот на сообраќај на К4 делниците низ Бугарија, а особено ме интересира за Струма. Edited by Cloverstack - 28-Jun-2011 at 00:58 |
||
![]() |
||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
|
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
Romanian Government has launched a tender for feasibility studies for Lugoj-Calafat Motorway (the south CIV corridor)
![]() ![]() Со други зборови, во Романија се спремаат да почнат да ја градат врската помеѓу Лугој, Крајова и Калафат/Видин, со што коридор 4 се врзува на автопатот Трансилванија (Букурешт-Питешти-Сибиу-Арад-Унгарија). Ова го пишувам затоа што Коридорот 4 е паралелен на Коридорот 10 кој минува низ Македонија и негов главен конкурент (иако сум од оние кои мислат дека коридорите меѓусебно не се конкуренти а се комплементарни и за секој од нив има доволно сообраќај бидејќи се така зацртани да поврзуваат големи градови и извори на голема економска дејност). Сепак факт е дека побрзо изградениот коридор привлекува голем број на транзитен сообраќај! К4 (Солун-Кулата-Софија-Видин-Крајова-Арад-Унгарија-..) К10 (Солун-Скопје-Ниш-Белград-Хоргош-Унгарија-...) На Коридорот 4 ситуацијата е моментално следнава: Во Грција се скоро при крај со изградба на последните отсечки од автопатот Солун-Промахонас-Кулата. Во Бугарија К4 е поделен на две отсечки и тоа: ЈУЖНА - АМ Струма (Софија-Благоевград-Кулата). Неодамна беше отворена делницата Софија-Даскалово (АМ Лјулин), надоврзување на постоечката и веќе изградена делница на АМ Струма од Даскалово до Долна Диканија. ЛОТ 1 (Долна Диканија - Дупница) и ЛОТ 4 (Кулата - Сандански) се веќе дадени на тендер и нивната градба треба да почне во текот на оваа есен. ЛОТ 2 (Дупница - Симитли) и ЛОТ 3 (Симитли-Сандански) треба да бидат дадени на тендер до крајот на оваа година и нивната изградба да започне на пролет 2012 година, заедно со 13,3 км долгиот тунел низ Кресненската клисура. Целосното завршување на АМ Струма е најавено најкасно за до крајот на 2015 година, што е многу амбициозно, заради долгата делница и многу тешкиот терен низ кој минува. СЕВЕРЕН - Софија-Ботевград-Видин-Дунав мост 2 Во овој дел влегува делницата помеѓу Софија и Ботевград, која е изградена и е веќе дел од АМ Хемус. Точно пред Софија има една кратка 8,5 км долга отсечка која не е изградена, за која во моментов тече тендер за изведувач и која ќе биде завршена доста брзо. Делот од Ботевград до Видин е предвиден да биде експресен пат (2*2, без лента за застанување и без вкрстувања на исто ниво, со дозволена брзина од 110 км на час). Тој е планиран да се гради по 2014 година, но од новата оперативна програма ќе биде пиоритетен, така што неговото завршување треба да се очекува кон 2017-2018 година. Дунав Мост 2 е веќе во напредната фаза на изградба и се очекува да се заврши следната година. Во Романија се градат или се дадени на тендер многу делници од автопатот Трансилванија, кој ги сврзува Букурешт и Констанца со Европа, преку Унгарија. Новост е фактот што делницата Лугој-Крајова-Калафат/Видин се разгледува како автопат, кој ја зајакнува позицијата на К4. Така според мене до 2018, Коридорот 4 помеѓу Солун и Романија, а можеби и Унгарија ќе биде една цела делница од непрекинат автопат. На Коридорот 10 ситуацијата е следната: Во Грција недостасува доста голем дел од Солун кон Евзони, кој треба да биде подигнат на ниво на класичен автопат (скоро целиот дел е со вкрстувања на едно ниво, при што има доста голем дел кој не е одвоен ниту со разделителна ивица). Кога и како ќе се гради не е соопштено, но треба да се признае дека сегашната ситуација на патот дозволува задоволително брзо движење. Во Македонија фалат делниците Демир Капија-Смоквица, која според најавите треба да се гради бесконечно долго (до 2018 ако се оди според планот), иако се работи за многу кратка делница, која може комотно да се изгради во рамките на 30-36 месеци). Потоа Табановце-Куманово, делница која исто така се гради веќе недопустливо долго време, многукратно пробивајќи ги сите рокови. Останува нејасно што се планира во делницата Велес-Катланово, односно кога ќе се реконструира постоечкиот коловоз и кога (и дали) ќе се гради нов, паралелен коловоз по автопатски стандарди за насоката Катланово-Велес. Во Србија пак исто така Коридорот 10 може да се подели на два дела: СЕВЕРЕН (Белград-Нови Сад-Унгарија), кој е моментално во изградба по целата своја должина. Оваа делница многукратно ги проби роковите, но се навестува дека би била завршена кон крајот на оваа година. Се работи и на паралелниот мост Бешка 2. Далеку попроблематична делница за изградба е ЈУЖНАТА (Белград-Ниш-Прешево), од кои делницата Белград-Лесковац е изградена, но останува најтешката делница од Лесковац до Прешево, на која нема изградено ниту еден километар автопат. Овој сегмент, поделен на неколку подсегменти е заглавен во отуѓувања и неговата изградба не е јасно кога же почне. Потребното време за завршување на ваква долга делница, низ тежок терен (Грделица), според мене а и многумина е 3-4 години од почнувањето со изградба. Значи, делницата од Ниш кон Макеоднската граница може да се очекува во периодот 2016-2017 година. Голем проблем останува и Белградската обиколница, која не е пробиена во целата своја траса, но и делницата која е отворена неодамна, се состои од полуавтопат (само едниот коловоз е изграден, другиот чека подобри времиња). Кога би почнала изградбата на целиот автопат, долж целата траса, сеуште е непознато. |
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
![]() |
||
ink ![]() Senior Member ![]() Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530 |
![]() ![]() |
|
Еве тук може да се види подобро проблемот. Самата обиколница преминува многу близко до куки,бензиски пумпи и други различни обиекти. ![]() ![]() Во този проблемен дел ке е вака на 2 нива. Edited by ink - 06-Jun-2011 at 13:12 |
||
![]() |
||
ink ![]() Senior Member ![]() Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530 |
![]() ![]() |
|
ЛОТ 3(от Симитли до Сандански) на автопатот Струма е 60 км и точно тамо преминава преку Кресненското дефиле.Самото то е 18км. Можно е тунелот да обхване и мал дел от предходниот ЛОТ2,но се уште се прават планове. По молба на владата от светската банка пратиха немски инженери за прецизниот проект. Изненадуване било,кога германците дошли и со немските мапи от XIX век на Кресненското дефиле. Првиот проблем,дека това е местност под закрила на закона заради многуто видове животни от црвената книга на Бугариja, втор проблем е дел от европската класификациja за зачувани територии "Натура 2000", трет проблем - точно тамо се намира наjсеизмичното место во Бугариja. Еве и самиот ЛОТ3. Edited by ink - 01-Jun-2011 at 23:57 |
||
![]() |
||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
|
http://www.b92.net/automobili/aktuelno.php?yyyy=2011&mm=05&nav_id=515375
Интересна статија за Коридор 10 низ Србија. Подоле има и други линкови за тоа каква е состојбата со автопатиштата кои моментално се градат таму. |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
13,3 километри
![]() Импозантно! Може ли некој да нацрта која делница од Струма е тоа?
Така да не е најдолг тунел на Балканот, а уште помалку втор во Европа (каде има десетици и десетици подолги тунели). Не е ниту најдолг автопатски тунел на Балканот. Хрватите на својот А1 автопат ги имаат: Мала Капела - 5.821 m и Свети Рок - 5.679 m |
||
![]() |
||
MGS ![]() Senior Member ![]() Joined: 10-May-2011 Location: Охрид,МКД Online Status: Offline Posts: 307 |
![]() ![]() |
|
Јас колку што знам(а од овие наши квази-новинари сигурно знам повеќе) најдолг тунел на Балканов(а втор во Европа) е во близина на Скадар или Кукс беше во Албанија.Должина скоро 7 км.Баш минатото лето врвев низ Албанија и тој тунел тогаш се пушташе во употреба.Тоа со 8000 км автоапат не е ни за смеење.Инаку автопатите во Албанија се градени на ниво на германските.Ептен профи.
Edited by MGS - 01-Jun-2011 at 13:57 |
||
![]() |
||
ink ![]() Senior Member ![]() Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530 |
![]() ![]() |
|
Проблемот со автопатот Струма и поточно ЛОТ 3 е многу голем поради и големата сеизмичност на региона,а и ужасниот терен.Ако проекта се реализира вака со един тунел това ке е наjдолгиот во Европа и втори во светот. Првиот е во Кина - 18 км. Како цело има можност за преминуване през дефилето и чрез редица мали тунели и редица виадукти,но тук проблема уште еднаж идва со сеизмологиjaта на регионот. Този автопат ке има и големо значане за сите погранични села и градови и во Македониja како Делчево,Пехчево,Крива Паланка,Струмица и така натаму. На сите нив ке им е поблизо автопатот Струма отколкото автопатот по коридор 10 во Македониja за пат ком Белото море.
Edited by ink - 01-Jun-2011 at 14:04 |
||
![]() |
||
pavche ![]() Senior Member ![]() Joined: 17-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 431 |
![]() ![]() |
|
До месец треба да се приеме од ЕК проeктот за трасата преку Кресна на Бугарската Струма. Ако се е ок, титулата "најдолг на Балканот"ке оди другаде...
http://www.dnevnik.bg/pazari/2011/05/30/1097715_proektut_za_struma_predvijda_nad_13_km_tunel/ Edited by pavche - 01-Jun-2011 at 12:10 |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 4950515253 69> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |