build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Железници (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 5152535455 69>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1041 Posted: 24-Mar-2010 at 05:12
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1042 Posted: 24-Mar-2010 at 01:51
Се приклучувам кон забелешките и сомнежите. Таинственоста на целава работа му доаѓа како потврда дека нешто смрди. Луѓе со чисти сметки и чисти намери не настапуваат вака:

Од друга страна, најкопетентните од новоформираната фирма, чиј претставник засега е Иван Илиевски, тврди дека постојат уште двајца газди, но дека нивните имиња не се важни, туку позитивната нишка во овој потег е тоа што тие се граѓани на Македонија кои сакаат да придонесат за развојот на нашата држава.
Од Министерството за транспорт и врски, иако е сопственик на МЖ како Јавно претпријатие, не обелоденуваат за газдите на оваа фирма.


Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #1043 Posted: 23-Mar-2010 at 19:27
На кратко коментар на делови од текстот кој е толку нелогичен и прозирен дали од незнаење на фирмата што го дала интервјуто или од слободното интерпретирање на новинарот.

... e подготвена да се откаже од одредени средства во делот на превозот, а кој се однесува на маневарските операции, царинските формалности, одржување на локомотивите и вагоните и слично.

- Маневарски операции - потрена огромна инфра структура (ранжирна станица) и неколку маневарски локомотиви.
- Царински формалности - потрена огромна инфра структура (складиште) и голема администрација.
- Одржување на локомотивите - потрена огромна инфра структура (депо со работилници магацини ...) и секоко мајстори и работници
- Одржување на вагоните - исто ко предходното

Па сега соберете ги трошоците за купување - изнајмување на земја, дозволи, изградба на објекти, инфраструктура, возен парк, кадри .... СО САМО 500.000.- ЕУР. нека биде само и почетен капитал.

И велат се откажуваме да не биде на штета на државата.

... Исто така, новата компанија најавува инвестиции во делот на реконструкција и модернизација на вагоните и локомотивите, со кои сега располага МЖ, а кои се надвор од употреба повеќе од 10 години.


Е ова веќе ме забринува, да се договориме да собереме се на кило старо железо, и потоа истите да ни ги направите за 1 денар.

За почеток, главно бизнисот ќе го води со однапред договорени клиенти, нешто пониски цени за транспорт и најважно, со нови, ...


Дали само ќе се вртат фиктивни пониски понуди за обарање на вистинската цена, од страна на самите клиенти.


... со нови, модерни вагони и локомотиви од производителот „Сименс“ од Германија.


Па нели ке се модернизираат старите од МЖ, и се знае ли или знаат колку чини една Сименс локомотива, почнува од само 3.000.000,- ЕУР !!!???


Но да причекаме па ќе се отвори

Иначе имаат и своj Facebook -> Delta Rail Cargo
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1044 Posted: 23-Mar-2010 at 14:42
Ова сега за сега не ми изгледа како што јас замислувам либерализација, пред се поради тоа што можно е да се вистинити претпоставките дека внатрешни кругови сакаат да приватизираат тоа што има треба од имотот на МЖ-транспорт, по примерот на многу компании кај нас.

Втора работа која се коси со она што јас поназад во нишкава го објаснувам како либерализација е ова.
Впрочем, оваа компанија е подготвена за понатамошна соработка со Македонски железници. Несамо што ќе го разбуди пазарното размислување и во таа насока досегашното однесување на железничарите, туку е подготвена да се откаже од одредени средства во делот на превозот, а кој се однесува на маневарските операции, царинските формалности, одржување на локомотивите и вагоните и слично. Односно, за таа цел, според утврдениот тарифник да плаќа одредена сума пари за користење на инфраструктурата и тоа на МЖ Инфраструктура. Исто така, новата компанија најавува инвестиции во делот на реконструкција и модернизација на вагоните и локомотивите, со кои сега располага МЖ, а кои се надвор од употреба повеќе од 10 години.

За каква соработка зборат за меѓу МЖТ и ДРК?! ДРК да не си "приватизира" и некоја ложилница па после како знак на добра воља за соработка да го остави МЖТ да маневрира на нејзин терен?! Или па втора опција, ДРК да не маневрира бесплатно на МЖТ терен? Како што веќе една товарна утоварна станица е приватизирана уште пред многу години во пакет со друга фирма.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1045 Posted: 23-Mar-2010 at 14:20

Возовите во рацете на домашни капиталисти
ТОВАРНИОТ ЖЕЛЕЗНИЧКИ СООБРАЌАЈ СЕ СЕЛИ ВО ПРИВАТНИ РАЦЕ

НЕ СЕ ОБЕЛОДЕНУВА ИМЕТО НА ИДНИТЕ СОПСТВЕНИЦИ НА „ДЕЛТА РЕИЛ КАРГО“,
НО ПОТВРДУВА ДЕКА СЕ ТОА НАШИ ДРЖАВЈАНИ

ПИШУВА: ВЕСНА СИМЈАНОВСКА

За неполн месец приватната фирма „Делта Реил Карго“ ќе го преземе приматот за товарен железнички сообраќај во државава од рацете на јавниот превозник. Тоа е фирма со стоотстотен домашен капитал, која во мигот чека само дозволата за работа и безбедност, која ја издава Министерството за транспорт и врски на РМ, што, според Законот за железнички систем, е легална процедура. Со ваквиот чекор уште едно јавно претпријатие ќе ја изгуби монополистичката положба, во случајов ЈП МЖ Транспорт АД Скопје. - Како и во секоја област што се појавува конкуренција, така и монополите ќе мора еднаш да ја изгубат позицијата на привилегирани во работењето. Нашите планови за комплетен влез во бизнисот со железнички транспорт на стоки беше планиран за први април - не информира Иван Илиевски, еден од косопствениците на новата компанија. - За таа цел барањето за испочитување на законските прописи во Министерството на маса е дадено уште на 8 - ми март, но до денес с` уште нема конкретен одговор. Тоа најмалку значи дека ќе се добие негативен одговор, туку, по се изгледа, се доцни заради процедурални проверки. Во „Делта реил карго“ се оптимисти дека на овој начин ќе се направи нешто што нема да биде на штета на државата. Впрочем, оваа компанија е подготвена за понатамошна соработка со Македонски железници. Несамо што ќе го разбуди пазарното размислување и во таа насока досегашното однесување на железничарите, туку е подготвена да се откаже од одредени средства во делот на превозот, а кој се однесува на маневарските операции, царинските формалности, одржување на локомотивите и вагоните и слично. Односно, за таа цел, според утврдениот тарифник да плаќа одредена сума пари за користење на инфраструктурата и тоа на МЖ Инфраструктура. Исто така, новата компанија најавува инвестиции во делот на реконструкција и модернизација на вагоните и локомотивите, со кои сега располага МЖ, а кои се надвор од употреба повеќе од 10 години. За почеток, главно бизнисот ќе го води со однапред договорени клиенти, нешто пониски цени за транспорт и најважно, со нови, модерни вагони и локомотиви од производителот „Сименс“ од Германија. Засега, се наведува дека се работи за инвестиција од 500 илјади евра. Главните корисници на железничкиот превоз, двата најголеми производители во скопската Железарница, по зитивно гледаат на новите случувања во оваа дејност. - Ако „Макстил“ годишно превезува 450-650 илјади тони челични производи со железнички транспорт, или 80 отсто од вкупното производство, разбирливо е дека за нив конкуренцијата во превозот е добредојдена. Но, истовреме но голема е претпазливоста кому може да се довери токму овој обем на производство за да го превезе до крајните корисници. Наспроти ниските цени и неколку други бенефиции, потребна е и здрава и сериозна компанија, која ќе има капацитет да го прати нашиот систем во секој сегмент - истакнува Александар Панов, генерален директор на „Макстил“. Секако дека крајниот избор ќе следи по детални преговори со некои нови компании кои ќе се појават на пазарот и во тој контекст конкуренцијата може да биде само здрава работа, додава тој. Засега, иако „Делта Реил Карго“ веќе доставила понуди за работа во „Арцелор Митал“ и „Макстил“, ниту една од двете компании немаат дефинирано на која страна ќе се приклонат во иднина. Од Министерството за транспорт и врски, потврдуваат дека појавата на приватен газда во оваа област е неспорна. Уште повеќе, тие ја поддржуваат либерализацијата на пазарот за давање на железнички услуги и создавање правни услови за еднаков третман на превозниците, односно барателите на соодветни дозволи со цел истите да бидат применувани на транспарентен и недискриминаторен начин. Како што не информираше потпаролот на ова Министерство - Драган Симоновски, веќе е изготвен Закон за железнички систем и Закон за сигурност во железничкиот систем, кои се предложени пред Собранието на РМ. Токму со овие закони се предвидува олеснување на постапката за добивање на дозволи за дејност и сертификат за сигурност. Но, пред да се потврдат овие закони, како што додава Симоновски, во моментов на сила е Законот за железници во кој се пропишани условите кои треба да ги исполнува секој заинтересиран правен субјект за да врши превоз на патници или стока по железница. Потребно е само време целосно да се разгледа документацијата на „Делта Реил Карго“дали е во согласност со законските услови и најдоцна за еден месец ќе се обелодени резултатот од барањето на оваа Компанија. Впрочем, конкуренцијата во оваа област е легализирана и во Статутот на двете претпријатија на МЖ - Транспорт и Инфраструктура. Ако добивањето дозвола за работа на втор превозник очигледно е само прашање на време, јавноста истовремено е заинтригирана за моќниците кои можат да „стават рака“ во овој бизнис. Несомнено се работи за бизнисмени со „длабоки џебови“, но и добро познавање на проблематиката. Од страна на најзаинтересираните, според употребата на железничкиот превоз, категорично се отфрла можноста дека токму тие се идните газди на новоформираното претпријатие. „Ниту сме заинтересирани, ниту пак наша стратешка цел е да влеземе во бизнис со кој треба да стопанисуваат специјализирани фирми - потенцираше во разговор за „Глобус“ генералниот директор на „Макстил“ - Панов. Досегашното искуство на монопол на ваков вид услуга, ни говори дека најкоптентни да отворат паралелна компанија се токму лица од Македонски железници. Особено, што анонимни извори од оваа средина истакнуваат дека финансиската и воопшто работна атмосфера во МЖ во последно време е катастрофална. Се работи ли за намерно доведување на работите до најнискиот степен на опстанок, за да се формира ново претпријатие и постојниот капитал едноставно да се прелее во рацете на поединци под името „Делта Реил Карго“. Од Министерството за транспорт и врски, иако е сопственик на МЖ како Јавно претпријатие, не обелоденуваат за газдите на оваа фирма. Наведуваат дека двата дела на МЖ се всушност два посебни правни лица, и според таа основа тие се газди сами на себе. Од друга страна, најкопетентните од новоформираната фирма, чиј претставник засега е Иван Илиевски, тврди дека постојат уште двајца газди, но дека нивните имиња не се важни, туку позитивната нишка во овој потег е тоа што тие се граѓани на Македонија кои сакаат да придонесат за развојот на нашата држава. Да покажат дека не мора да се бара странски капитал за инвестирање, со што ќе повлечат нога и за останатите домашни инвеститори кои поседуваат огромни количества капитал, а не го инвестираат на домашен терен. Отворањето на ваков инвестициски циклус, додава Илиевски, особено во време на криза, од аспект на поволноста на цените и условите, претставува најдобра инвестиција, што во моментов се случува токму во оваа дејност.

http://www.globusmagazin.com.mk/



Edited by lslcrew - 23-Mar-2010 at 14:34
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #1046 Posted: 23-Mar-2010 at 12:49
Дај боже да не сум во право,
но се ова ми мирише на една нова „транзициска“ ујдурма од некој транзициски тајфуни за брз црн профит.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #1047 Posted: 23-Mar-2010 at 11:30
Новиот број на неделникоt "Глобус" објавува текст за влегувањето на приватни фирми во железничкиот товарен сообраќај со наслов "Возовите во рацете на домашни капиталисти".
Интегралниот текст може да го прочитате на http://www.globusmagazin.com.mk/WBStorage/Files/15309.pdf. Има неколку интересни елементи за дискусија во овој текст:
1.Контрадикторности изнесени од новата компанија: ..."новата компанија најавува инвестиции во делот на реконструкција и модернизација на вагоните и локомотивите со кои сега располага МЖ, а кои се надвор од употреба"... за потоа да следи ..."главно бизнисот ќе го води со... нови, модерни вагони и локомотиви од производителот Сименс од Германија"!
2. Нови моменти за сопствениците на компанијата: "Досегашното искуство на монопол на ваков вид услуги ни говори дека најкомпетентни да отворат паралелна компанија се токму лица од Македонски железници. Особено, што анонимни извори од оваа средина истакнуваат дека финансиската и воопшто работната атмосфера во МЖ во последно време е катастрофална"...
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #1048 Posted: 21-Mar-2010 at 00:45
Мислам дека е најсоодветно место да се постави овде:
Според податоците на Државниот завод за статистика за четвртото тримесечје од 2009 година, товарниот железнички сообраќај е намален за 7,2% во однос на 2008 година. Истовремено и патничкиот железнички сообраќај во четвртото тримесечје од 2009 година е исто така намален за 7,2% во однос на четвртото тримесечје од 2008 година. Единствен позитивен податок е тоа што во 2009 година се превезени 1.523.000 патници, што претставува зголемување во однос на вкупниот број на патници од 2008 година. Најалармантен останува и понатаму меѓународниот патнички железнички сообраќај со превезени само 23.000 патници во текот на цела 2009 година.
Сите овие показатели треба да загрижуваат, а особено, натамошното намалување на товарниот сообраќај.

Извор: Државен завод за статистика,
http://stat.gov.mk/pdf/2010/8.1.10.04.pdf 
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #1049 Posted: 16-Mar-2010 at 10:11
Пред 32 години на 16-03-1978 година
oд Железничката станица во Скопје тргна првиот електричен воз на магистралната пруга од делницата Скопје - Гевгелија.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3686
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #1050 Posted: 12-Mar-2010 at 17:43

да во светот па и тука истиот ќе се субвенционира, муабетот е зошто државата сеуште да ја шлепа врз свои плеки нерентабилноста на компанија општо! но доколку се приватизира мж-транспорт, јасно е дека секој кој ќе инвестира во патничкиот сообраќај од активните играчи на пазарот ќе биде подеднакво субвенциониран од државата во некоја форма!

може и треба железницата да остане под капа на државата доколку сакаме ефтини билети, сепак доколку влетаат почесто и попатно по пругиве комшиските жтп-а МЖ ќе има силна конкуренција заради што и досегашната нерентабилност дополнително ќе се зголемува, а заради што доколку е сеуште во државни раце во недоглед дека ќе ја тераме со изветреана услуга, што од друга страна се одразува врз популаризацијата на патничкиот превоз... 

Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #1051 Posted: 12-Mar-2010 at 16:53
Продаде, либерализација, ... Повторно го заборавате патничкиот сообраќај, ај да не се повторувам, секаде во светот ....
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3686
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #1052 Posted: 12-Mar-2010 at 16:33

значи тоа е тој модел кој го предложив сега комотно можат србите и грците да влетаат доколку тоа им е рентабилно! од овој аспект се наметнува јасна недоумица колку МЖ-Транспорт ќе биде конкуретна и дали воопшто ќе успее да го издржи притисокот од конкуренцијата! затоа и најдобро е што поскоро да се продаде бар одлучувачки пакет на надворешен инвеститор...

инаку на ХЖ конекцијата со босна преку книн но линкот е во аут, од војната наваму босна сеуште инфраструктурно се нема опоравено на тој потег! 

инаку ваквиот модел е погоден за секаде бидејќи релано тешко е да одржуваш рентабилност на мал пазар, какви што се балканскиве, а уште потешко бидејќи сеуште патничката железничка услуга е на ниво од 19 век



Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #1053 Posted: 12-Mar-2010 at 16:21
Извадок од денешна статија...


Во Министерството за транспорт и за врски велат дека со либерализацијата на железничкиот сообраќај се дава пристап до железничката инфраструктура на странски превозници, кои дозволата ја имаат добиено во земјата во која се регистрирани и таа се признава во Македонија. За да оперира во Македонија предвидено е странскиот превозник да добие сертификат за сигурност, кој ќе го издава Управата за сигурност во железничкиот систем. Ова е дел од новата и подобрена законска регулатива во областа на железниците, која е усогласена со директивите на Европската унија за современ транспортен систем и“8211; вели Драган Симоновски, портпаролот на Министерството. За еден месец домашната фирма „Делта реил карго“ ќе почне со работа. За товарниот превоз, фирмата веќе склучила договори со други компании за да им превезува суровини и готови производи. Прво, превозот ќе се врши со изнајмени возови, само за потребите на клиентите, а подоцна ќе се воспостават линии и со сопствени вагони.

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1054 Posted: 12-Mar-2010 at 16:10
Види тоа така да, ама ако сакаме да си упукаме у нога. На странските компании да им обезбедиме дополнителен пазар во никој случај без притоа на нашите компании да им го прошириме пазарот не доаѓа в предвид. затоа либерализацијата е пожелно да се одвива паралелно и регионално.

Може би тој модел што го предлагаш е погоден да речеме за Хрватска каде што нејзините градови железнички се поврзани преку Босна како на пример Книн или слични случаеви.
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3686
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #1055 Posted: 12-Mar-2010 at 15:58
лсл па размислувам од аспект на регионално развозување, пример возовите што и така сообраќаат до граница потоа да си продолжат нормално до крај по нашите траси! е сега колку тоа би било рентабилно за нивните компании незнам бидејќи и кај нив на големо се субвенционира патничкиот сообраќај!

а за ова либерализација-трансформација-приватизација во право си затоа укажувам што имаше наведено лани власта дека сега приоритет е опоравување на компанијата а потоа и продажба на истата, односно се разгледува кој модел би бил најидеален дали партнерство или целосна продажба... ова го укажуваат доста упатени во проблематиката!

 

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1056 Posted: 12-Mar-2010 at 15:57
Па да да секако договор, само што договорите не се на ниво приватна фирма со странска држава, него држава со држава за соработка не на нивните државни железнички компании него на ниво на соработка меѓу два железнички пазари и сите домашни компании што тие ги опфаќаат.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #1057 Posted: 12-Mar-2010 at 15:34
Да не мешаш нешто ! Либерализација и во регионот не значи кој каде сака да вози и иде. Погоре некаде веќе спомнав, вагони да локомотиви повторно со меѓу договор.
Земи пример од авио, секој може да оперира ако предходно добие дозвола и се регистира по постојните правила, или просто РЕД И ПОРЕДОК.

Edited by Vladimir P - 12-Mar-2010 at 15:36
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1058 Posted: 12-Mar-2010 at 15:19
Либерализација не мора под дифолт да значи и приватизација. Одвоени процеси се. Меќутоа секако за приватизација предуслов е либерализаицја, а не да повториме грешки.

А ова предлогов на странски оператори. Чекај малку сега, зборуваш за сдж и бдж. Мислиш за сите компании што оперираат во Србија и во Бугарија, така? Пошто нели и тамо треба да е либерализиран пазарот, па да може да има нормална соработка по хоризонтала. Така да не гледам причина да треба посебни државни договори или којзнае какви напори да една приватна компанија што оперира во Македонија да си оперира и во Бугарија. Да се работеше за исклучително по една државна компоанија од секоја држава па во тој случај да имаше меќудржавни договори. Баш затоа ни треба либерализација и кај нас и во цел комшилук, за да не ни требаат вакви импровизации со договори и крпеници туку да имаме ефективен систем регионално.
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3686
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #1059 Posted: 12-Mar-2010 at 15:12

значи либерализација подразбира дека наскоро ќе има и приватизација односно државата сака да се реши од постојната компанија таква каква што е! евентуално може потоа да субвенционира вака или онака! исто како и со телеком и со есм каде сега државата е партнер во ад-то но нема одлучувачки пакет на акции! значи ја продава компанијата на некој надворешен играч кој би превзел 51% од акциите а со тоа и управувањето, заради што потоа и никој неможе да бара одговорност од државата за работењето на компанијата!

јасно укажа порано министерот јанакиевски дека сега се во процедура чистење на долговите на мж, потоа обновување на возниот парк во одредена мера, а со тоа и поправање на сликата за мж, со што и би се привлекол инвеститор за да ја превземе... 

инаку гледано што е а што не е приоритет за државата од јавно притпријатие и врз кое мора да има контрола тоа е мислам релативно, ете словенците пример електростопанството и телефонијата не ги продадоа и сеуште се државни, додека кај нас тоа не е случај! реално ние имаме проблем со инфраструктура пред се, а доколку се расплинуваме и понатака во сервисирање на нерентабилни државни претпријатија и бркање кредити и нивна модернизација дефинитивно ќе потфрлиме и непотребно ќе ја дозаглавиме! самата либерализација на пазарот може потенцијално да внесе конкуренција и без никакво субвенционирање, доволно е да дозволат пример српски или бугарските жтп-а да транзитираат непречено и без особен надоместок и да добиеме некој квалитетн и евтин модел кој и без субвенционирање ќе донесе квалитетен и ефтин железнички транспорт! 

Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #1060 Posted: 12-Mar-2010 at 11:30
Тешко дека може некој друг да ја постане државен железнички превозник, поради тоа што со мислам дека со законот за железници е основано претпријатието во 90-тите години, а нов закон е донесен во 2005 година. Да не се лажете, во многу земји железниците потпаѓаат под системот на т.н. "режиски" претпријатија, каде што главната контрола врз претпријатието ја има министерот за сообраќај, односно транспорт и врски по наше, носењето на униформи е задолжително за сите вработени и многу сличности. Скратено, железничкиот систем се изедначува со полицискиот систем на една земја, државен орган, пример за тоа беше, а можеби и сеуште се Германските железници. 
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 5152535455 69>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.432 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.