![]() |
![]() |
![]() |
Јавен автобуски превоз (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 5556575859 86> |
Author | ||
Граѓанин ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 29-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 233 |
![]() ![]() |
|
На запад изгледот на станиците како концепт и нивните реклами обично се како нашите во Скопје. Примериве во Белград се многу интересни и добри, но не се нешто стандардно и затоа не треба со нив да се споредуваме или „вода да им носиме“. |
||
![]() |
||
Граѓанин ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 29-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 233 |
![]() ![]() |
|
Мислам дека сите станици имаат имиња, кои до сега беа само за службена употреба. Еве ја анимацијата на маршрутата на „двојка“ кајшто во балончиња излегуваат сите имиња на станиците. |
||
![]() |
||
OCB ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: 54 Online Status: Offline Posts: 921 |
![]() ![]() |
|
Во една од нишките на форумов беше постирана информација во врска со планот на ЈСП да промовира ново софтверско решение:
![]() Ќе биде интересно да се види кои ќе бидат иминњата на автобуските станици. Постои ли официјален документ во кој се запишани сегашните имиња? Доколку нема, ќе мора да биде одлучено на некоја седница на советот на град Скопје. Ќе останат ли во употреба имињата онака како што се популарни кај народот? Што правиме со имиња како „кај бензинската“, „кај школото“ и „кај самопослугата“? А со оние кои носат име на фирмата пред која се наоѓаат (пр. „Симпо“, „Тобако“)? Или па имиња според фирми кои повеќе не постојат (пр. „Мирка Гинова“, „Ким“). Фирмите се менуваат а именување на станици со имиња на фирми може да се сфати и како бесплатна реклама. А оние станици кои воопшто немаат име? Или пак оние кои имаат универзално меѓу кои попознати се „последна“ и „претпоследна“? ![]() |
||
![]() |
||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
|
![]() Нископодниот изгледа современо, но овој изложен на саем во 2004 навистина е заглавен во 1980-те. Инаку, Александар, и кај нас скопски Санос (денешен Санос, поранешен ФАС 11 Октомври http://www.sanos.com.mk/) го чека ликвидација, освен ако некој го раздолжи и го спаси. Ова е официјалниот веб сајт на српски ФАП: http://www.fap.co.rs/home.htm Еве ги спецификациите на нископодниот единечен автобус: http://www.fap.co.rs/A547.3.htm Чудно, на веб сајтот пишува дека на лагер го имаат и овој нископоден зглобен автобус, ама не го дава на листата на веб сајтот: http://www.fap.co.rs/fapZglobni1.htm Не знам дали го произведуваат или не, бидејќи го нема на листата на веб сајтот. Edited by Dexter26 - 03-Jul-2011 at 21:58 |
||
![]() |
||
Александар ![]() Senior Member ![]() Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
![]() ![]() |
|
Ово на слици је аутобус приватног превозника Транспродукт који ради у Нишу. Аутобус је марке ФАП, вероватно А-537.2 или А-537.3, негде 2003-2005. годиште. Дизајн је остао у осамдесетим годинама
![]() 2004. на сајму изложен ![]() busevi.com и нископодни ФАП ![]() Фабрика иначе у јако тешком финансијском стању, пред затварање ![]() |
||
![]() |
||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
|
![]() Па токму затоа и реков дека ЈСП Скопје ќе бидат за нијанса подобри од ЈГП Ниш откако ќе пристигнат сите нови градски автобуси од украински ЛАЗ и од кинески Јутонг, но организацијата, барем според досегашнава пракса, ќе им остане иста, и понатаму идиотските картони, и понатаму старите идиотски хартиени билети, зборувам за сегашните околности, не за идните. |
||
![]() |
||
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
|
Што збориш глупости каков ЈГП Ниш новите ЛАЗ и Јутонг не можат да се споредуваат со овие.
|
||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
||
![]() |
||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
|
ЈГП Ниш
http://www.jgpnis.rs/ Е со овие можеме да се споредуваме. За нијанса се подобри со ЈСП Скопје, но мислам дека ќе бидат на исто ниво откако ќе ни пристигнат сите нови градски автобуси и од украински ЛАЗ и од кинески Јутонг, можеби за нијанса и ЈСП Скопје ќе станат подобри од ЈГП Ниш до тогаш, но и понатаму ќе можат вода да му носат на белградски ГСП. Како познато ми делуваат фотките од галеријата: http://www.jgpnis.rs/index.php/galerija-slika.html Автобусов што сообраќа на линија со број 6 делува идиотски со тој картонот на кој е запишан бројот и релацијата на линијата на која сообраќа автобусот, но сепак вклучени се и електронските дисплеи: Хаха, белградска регистрација на автобусот. ![]() Edited by Dexter26 - 03-Jul-2011 at 17:12 |
||
![]() |
||
Александар ![]() Senior Member ![]() Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
![]() ![]() |
|
Постоје различити циљеви, нпр. у Београду је речено да контроли мотивишу путнике да купују карту, не да ”тероришу”. У Бечу на пример неки контролори имају овакве прслуке, а неки су у цивилу. Присуствовао сам једном случају где је контролор ухватио дете које је ишло са својом мајком и заборавило карту, опроштаја није било и мајка је морала да плати казну од 100 евра на лицу места због безазлене грешке детека! За мене такав облик контроле је престрог.
Иначе са горње слике се види стајалиште какво се задњих година уграђује. Та стајалишта ГСП Београд није платио ни динара, јер су расписали тендер и доделили приватној фирми посао да постави и одражава сва стајалишта, а да узврат добије рекламни простор. Ово су са пуним рекламним садржајем, обично са стакленим површинама около. ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
||
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
|
Миракулис венаш да те демантирам. Како се облечени контролорите тоа најверојатно зависи од град до град и не е унифицирано. Некогаш дури се случува на иста релација некогаш да влегуват во цивил некогаш во униформа. Со оглед на тоа дека во Германија ништо не е случајно сигурно си имат некој математики зошто е тоа така.
|
||
![]() |
||
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
|
Се тоа точно ама во сите средства за јавен градски транспорт во германија конторолорите се облечени како најобични луѓе кои ги вадат легитимациите и бараат карти кога ќе се затвори возилото. Најекстремен случај беше кога тип во кожњак и пирсови на лице извади легитимација и почна да проверува карти....така да бар во германија контролорите се релативно непрепознатливи односно идат секогаш инкогнито. |
||
![]() |
||
Goran ![]() Senior Member ![]() Joined: 09-Jul-2009 Online Status: Offline Posts: 195 |
![]() ![]() |
|
Imam Napisano predhodno grad Skopje treba da napravi regulativi za javen trasport i da pocnr so okrupnuvajne na privatnion kapital da nema privatnici so pomalnu od 20 avtobusi vosen park.
Solucija da se odredi pausalna cena po km opsluzen i grad Skopje da plaka fiksno na privatnici po km opsuzen da se optimizira frekfetnosta prodazbata na bileti da bide od grad skopje i kontrola na bileti ni i na privatnicote da se pridrzuvaat kon vozen red i sostjbata na vozilata. Samo na ovaj nacin mozi da se postigni dobar standard na vozen park frekfetnost i tocnost i da se trgne glavobolka od Javno prepriatie.
|
||
![]() |
||
nylon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 23-Oct-2010 Online Status: Offline Posts: 168 |
![]() ![]() |
|
Pa i kade sto ima kameri za merenje na brzina na avtopatite pisuva deka ima kamera na 500 metri pred toa i kamerata e staveno vo golema zolta kutija, lesno vidliva (vo zapadnite zemji). Ne e celta da izveduvaat fantomi. |
||
![]() |
||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
|
![]() Хаха, апсолутно се во право. Момците и девојките носат флуоресцентни елеци, како оние што се задолжителни за во кола и плус им пишува со големи букви ГСП. Така да увек коа и да влезат штом ги видиш си откуцуеш карта и никому ништо. Ние во поглед на тоа сме за неколку класи поуспешни, особено у задње време коа со свои очи видов напишани преку 10 казни. |
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
FOTO NJUZ: GSP predstavio nove, manje upadljive uniforme za kontrolore
![]() Извор:http://www.njuz.net/foto-njuz-gsp-predstavio-nove-manje-upadljive-uniforme-za-kontrolore/ Повторно njuz.net овојпат контролорите на удар ![]() Edited by BOJAN - 28-Jun-2011 at 23:05 |
||
![]() |
||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
|
![]() Ти држи вода за флотата, или возниот парк сеедно, исто како и за AVL GPS системот, за LRT има посебна тема на форумов, оваа година се прави студијата за трамвајската мрежа во Скопје, истата треба да им биде претставена на јавноста и на градот Скопје во 2012, а потоа треба да се најде на седница на Советот на град Скопје и да биде прифатена, па дури доколку биде прифатена, ќе следува распишување на тендер на кој ќе се бира фирма изведувач која ќе ја гради трамвајската мрежа. Добро е тоа што имавме вонредни парламентарни избори сега во 2011, бидејќи во спротивно ќе имавме редовни парламентарни избори во 2012, па најверојатно ќе се чекаше за распишување на тендерот за избор на фирма изведувач која ќе ја гради трамвајската мрежа, а вака градот Скопје ќе има одврзани раце за да го распише тендерот веднаш откако студијата ќе биде прифатена од страна на Советот на град Скопје, доколку биде прифатена, се разбира. И ќе мора во 2012 да се избере фирмата изведувач која ќе ја гради трамвајската мрежа, бидејќи во спротивно, ќе се влечка јавната набавка, бидејќи имаме редовни локални избори во 2013, па редовни претседателски избори во 2014, па редовни парламентарни избори во 2015, а во такви околности, тешко дека во 2014 ќе ја дочекаме првата трамвајска превозна линија во Скопје да биде пуштена во употреба. Edited by Dexter26 - 28-Jun-2011 at 18:35 |
||
![]() |
||
Max ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3686 |
![]() ![]() |
|
флота се обовуе, авл-џипиесот напат, останува ето уште лрт-то, може ренесансава ќе се вклопи во ск14... |
||
![]() |
||
mitatos ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
![]() ![]() |
|
Пред неколку години бев во турција, таму во сред автопат ,и низ градските урбани автопати имаше една посебна линија се викаше ЕКСПРЕС БУС ,што поминуваа автобусите во своја посебна линија без пречки ,така нема да се создаваат гужви низ градот, мислам дека тоа беше солидно решение, највеќе ние како грагани на Скопје можеме да земеме пример од Истанбул ,не затоа што е голем град, туку затоа што тие веќе ги пробале нашите проблеми , и знаат каде стои дефектот.
|
||
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
||
![]() |
||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
|
Потпис! |
||
![]() |
||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
|
![]() Новата 45 од Санос е стара повеќе од 5 години, јас ја помнам од средношколски денови, а завршив средно пред повеќе од 5 години, но тоа не е важно, добро е тоа што го има барем тој еден нов автобус директно од фабрика, па уште и од македонска фабрика, што значи дека парите од продажбата остануваат овде во Македонија, што може само позитивно да делува врз македонската економија. Се согласувам со тебе за воведувањето на регулатива со која ќе се обврзат превозниците возниот парк да не им е постар од 10 години, но дури и да се воведе таква регулатива, еве, ќе го повторам примерот со бојата на автобусите, за тоа има регулатива, ама никој не ја почитува истата. Лесно може да им се случи да го натераат градот да го одлага стапувањето на регулативата на сила, или уште полошо, укинувањето на истата, повеќе од доволни ќе бидат недела дена блокада на градот со старине канти од автобуси кои ги имаат, ниту еден приватен превозник не би превезувал патници тие недела дена, туку сите приватњаци заедно би го блокирале градот. Лесно ќе се предизвика револт и незадоволство кај граѓаните, ем градот е блокиран, ем нема приватен превоз, ќе мораат да се возат или со ЈСП Скопје, или со таксистите, или да замолат некој од фамилија или пријател да ги превезе, или пешки да одат, вистински хаос, по што градот, наместо да ја спроведува регулативата, ќе седне на маса со приватњаците за да преговара за измени и надополнувања на регулативата, одлагање на нејзиното стапување на сила, или во најлош можен случај, нејзино укинување. Е па, што друго да се каже, освен, ова е рекетарски бизнис. Edited by Dexter26 - 28-Jun-2011 at 10:02 |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 5556575859 86> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |