build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Јавен автобуски превоз (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 5556575859 86>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Граѓанин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 233
  Quote Граѓанин Quote  Post ReplyReply #1121 Posted: 05-Jul-2011 at 01:37
Originally posted by Dexter26


За нијанса се подобри со ЈСП Скопје, но мислам дека ќе бидат на исто ниво откако ќе ни пристигнат сите нови градски автобуси и од украински ЛАЗ и од кинески Јутонг, можеби за нијанса и ЈСП Скопје ќе станат подобри од ЈГП Ниш до тогаш, но и понатаму ќе можат вода да му носат на белградски ГСП.


На запад изгледот на станиците како концепт и нивните реклами обично се како нашите во Скопје. Примериве во Белград се многу интересни и добри, но не се нешто стандардно и затоа не треба со нив да се споредуваме или „вода да им носиме“.
Back to Top
Граѓанин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 233
  Quote Граѓанин Quote  Post ReplyReply #1122 Posted: 05-Jul-2011 at 01:28
Originally posted by OCB

Во една од нишките на форумов беше постирана информација во врска со планот на ЈСП да промовира ново софтверско решение:


Ќе биде интересно да се види кои ќе бидат иминњата на автобуските станици. Постои ли официјален документ во кој се запишани сегашните имиња? Доколку нема, ќе мора да биде одлучено на некоја седница на советот на град Скопје. Ќе останат ли во употреба имињата онака како што се популарни кај народот? Што правиме со имиња како „кај бензинската“, „кај школото“ и „кај самопослугата“? А со оние кои носат име на фирмата пред која се наоѓаат (пр. „Симпо“, „Тобако“)? Или па имиња според фирми кои повеќе не постојат (пр. „Мирка Гинова“, „Ким“). Фирмите се менуваат а именување на станици со имиња на фирми може да се сфати и како бесплатна реклама. А оние станици кои воопшто немаат име? Или пак оние кои имаат универзално меѓу кои попознати се „последна“ и „претпоследна“?


Мислам дека сите станици имаат имиња, кои до сега беа само за службена употреба. Еве ја анимацијата на маршрутата на „двојка“ кајшто во балончиња излегуваат сите имиња на станиците.
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #1123 Posted: 05-Jul-2011 at 01:05
Во една од нишките на форумов беше постирана информација во врска со планот на ЈСП да промовира ново софтверско решение:


Ќе биде интересно да се види кои ќе бидат иминњата на автобуските станици. Постои ли официјален документ во кој се запишани сегашните имиња? Доколку нема, ќе мора да биде одлучено на некоја седница на советот на град Скопје. Ќе останат ли во употреба имињата онака како што се популарни кај народот? Што правиме со имиња како „кај бензинската“, „кај школото“ и „кај самопослугата“? А со оние кои носат име на фирмата пред која се наоѓаат (пр. „Симпо“, „Тобако“)? Или па имиња според фирми кои повеќе не постојат (пр. „Мирка Гинова“, „Ким“). Фирмите се менуваат а именување на станици со имиња на фирми може да се сфати и како бесплатна реклама. А оние станици кои воопшто немаат име? Или пак оние кои имаат универзално меѓу кои попознати се „последна“ и „претпоследна“?
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #1124 Posted: 03-Jul-2011 at 21:40
Previous
 
Нископодниот изгледа современо, но овој изложен на саем во 2004 навистина е заглавен во 1980-те.
 
Инаку, Александар, и кај нас скопски Санос (денешен Санос, поранешен ФАС 11 Октомври http://www.sanos.com.mk/) го чека ликвидација, освен ако некој го раздолжи и го спаси.
 
Ова е официјалниот веб сајт на српски ФАП:
http://www.fap.co.rs/home.htm
 
Еве ги спецификациите на нископодниот единечен автобус:
http://www.fap.co.rs/A547.3.htm
 
Чудно, на веб сајтот пишува дека на лагер го имаат и овој нископоден зглобен автобус, ама не го дава на листата на веб сајтот:
http://www.fap.co.rs/fapZglobni1.htm
 
Не знам дали го произведуваат или не, бидејќи го нема на листата на веб сајтот.


Edited by Dexter26 - 03-Jul-2011 at 21:58
Back to Top
Александар View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 13-Dec-2010
Location: Beograd
Online Status: Offline
Posts: 205
  Quote Александар Quote  Post ReplyReply #1125 Posted: 03-Jul-2011 at 19:55
Ово на слици је аутобус приватног превозника Транспродукт који ради у Нишу. Аутобус је марке ФАП, вероватно А-537.2 или А-537.3, негде 2003-2005. годиште. Дизајн је остао у осамдесетим годинама Ohno

2004. на сајму изложен

busevi.com

и нископодни ФАП


Фабрика иначе у јако тешком финансијском стању, пред затварање
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #1126 Posted: 03-Jul-2011 at 17:15
Previous
 
Па токму затоа и реков дека ЈСП Скопје ќе бидат за нијанса подобри од ЈГП Ниш откако ќе пристигнат сите нови градски автобуси од украински ЛАЗ и од кинески Јутонг, но организацијата, барем според досегашнава пракса, ќе им остане иста, и понатаму идиотските картони, и понатаму старите идиотски хартиени билети, зборувам за сегашните околности, не за идните.
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #1127 Posted: 03-Jul-2011 at 17:12
Што збориш глупости каков ЈГП Ниш новите ЛАЗ и Јутонг не можат да се споредуваат со овие.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #1128 Posted: 03-Jul-2011 at 17:11
ЈГП Ниш
 
http://www.jgpnis.rs/
 
Е со овие можеме да се споредуваме.
 
За нијанса се подобри со ЈСП Скопје, но мислам дека ќе бидат на исто ниво откако ќе ни пристигнат сите нови градски автобуси и од украински ЛАЗ и од кинески Јутонг, можеби за нијанса и ЈСП Скопје ќе станат подобри од ЈГП Ниш до тогаш, но и понатаму ќе можат вода да му носат на белградски ГСП.
 
Како познато ми делуваат фотките од галеријата:
 
http://www.jgpnis.rs/index.php/galerija-slika.html
 
Автобусов што сообраќа на линија со број 6 делува идиотски со тој картонот на кој е запишан бројот и релацијата на линијата на која сообраќа автобусот, но сепак вклучени се и електронските дисплеи:
 

 
Хаха, белградска регистрација на автобусот. LOL


Edited by Dexter26 - 03-Jul-2011 at 17:12
Back to Top
Александар View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 13-Dec-2010
Location: Beograd
Online Status: Offline
Posts: 205
  Quote Александар Quote  Post ReplyReply #1129 Posted: 30-Jun-2011 at 20:00
Постоје различити циљеви, нпр. у Београду је речено да контроли мотивишу путнике да купују карту, не да ”тероришу”.  У Бечу на пример неки контролори имају овакве прслуке, а неки су у цивилу. Присуствовао сам једном случају где је контролор ухватио дете које је ишло са својом мајком и заборавило карту, опроштаја није било и мајка је морала да плати казну од 100 евра на лицу места због безазлене грешке детека! За мене такав облик контроле је престрог.

Иначе са горње слике се види стајалиште какво се задњих година уграђује. Та стајалишта ГСП Београд није платио ни динара, јер су расписали тендер и доделили приватној фирми посао да постави и одражава сва стајалишта, а да узврат добије рекламни простор.

Ово су са пуним рекламним садржајем, обично са стакленим површинама около.



Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #1130 Posted: 30-Jun-2011 at 13:07
Миракулис венаш да те демантирам. Како се облечени контролорите тоа најверојатно зависи од град до град и не е унифицирано. Некогаш дури се случува на иста релација некогаш да влегуват во цивил некогаш во униформа. Со оглед на тоа дека во Германија ништо не е случајно сигурно си имат некој математики зошто е тоа така.
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #1131 Posted: 30-Jun-2011 at 13:02
Originally posted by nylon

Originally posted by N23


Хаха, апсолутно се во право. Момците и девојките носат флуоресцентни елеци, како оние што се задолжителни за во кола и плус им пишува со големи букви ГСП. Така да увек коа и да влезат штом ги видиш си откуцуеш карта и никому ништо. Ние во поглед на тоа сме за неколку класи поуспешни, особено у задње време коа со свои очи видов напишани преку 10 казни.


Pa i kade sto ima kameri za merenje na brzina na avtopatite pisuva deka ima kamera na 500 metri pred toa i kamerata e staveno vo golema zolta kutija, lesno vidliva (vo zapadnite zemji). Ne e celta da izveduvaat fantomi.


Се тоа точно ама во сите средства за јавен градски транспорт во германија конторолорите се облечени како најобични луѓе кои ги вадат легитимациите и бараат карти кога ќе се затвори возилото. Најекстремен случај беше кога тип во кожњак и пирсови на лице извади легитимација и почна да проверува карти....така да бар во германија контролорите се релативно непрепознатливи односно идат секогаш инкогнито.
Back to Top
Goran View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jul-2009
Online Status: Offline
Posts: 195
  Quote Goran Quote  Post ReplyReply #1132 Posted: 30-Jun-2011 at 02:29
Imam Napisano predhodno grad Skopje treba da napravi regulativi za javen trasport i da pocnr so okrupnuvajne na privatnion kapital da nema privatnici so pomalnu od 20 avtobusi vosen park.
Solucija da se odredi pausalna cena po km opsluzen i grad Skopje da plaka fiksno na privatnici po km opsuzen da se optimizira frekfetnosta
prodazbata na bileti da bide od grad skopje i kontrola na bileti ni i na privatnicote da se pridrzuvaat kon vozen red i sostjbata na vozilata.
Samo na ovaj nacin mozi da se postigni dobar standard na vozen park frekfetnost i tocnost i da se trgne glavobolka od Javno prepriatie. 
Back to Top
nylon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Oct-2010
Online Status: Offline
Posts: 168
  Quote nylon Quote  Post ReplyReply #1133 Posted: 29-Jun-2011 at 11:19
Originally posted by N23


Хаха, апсолутно се во право. Момците и девојките носат флуоресцентни елеци, како оние што се задолжителни за во кола и плус им пишува со големи букви ГСП. Така да увек коа и да влезат штом ги видиш си откуцуеш карта и никому ништо. Ние во поглед на тоа сме за неколку класи поуспешни, особено у задње време коа со свои очи видов напишани преку 10 казни.


Pa i kade sto ima kameri za merenje na brzina na avtopatite pisuva deka ima kamera na 500 metri pred toa i kamerata e staveno vo golema zolta kutija, lesno vidliva (vo zapadnite zemji). Ne e celta da izveduvaat fantomi.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #1134 Posted: 29-Jun-2011 at 00:44

Хаха, апсолутно се во право. Момците и девојките носат флуоресцентни елеци, како оние што се задолжителни за во кола и плус им пишува со големи букви ГСП. Така да увек коа и да влезат штом ги видиш си откуцуеш карта и никому ништо. Ние во поглед на тоа сме за неколку класи поуспешни, особено у задње време коа со свои очи видов напишани преку 10 казни.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #1135 Posted: 28-Jun-2011 at 23:02
FOTO NJUZ: GSP predstavio nove, manje upadljive uniforme za kontrolore







Извор:http://www.njuz.net/foto-njuz-gsp-predstavio-nove-manje-upadljive-uniforme-za-kontrolore/

Повторно njuz.net овојпат контролорите на удар

Edited by BOJAN - 28-Jun-2011 at 23:05
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #1136 Posted: 28-Jun-2011 at 18:18
Previous
 
Ти држи вода за флотата, или возниот парк сеедно, исто како и за AVL GPS системот, за LRT има посебна тема на форумов, оваа година се прави студијата за трамвајската мрежа во Скопје, истата треба да им биде претставена на јавноста и на градот Скопје во 2012, а потоа треба да се најде на седница на Советот на град Скопје и да биде прифатена, па дури доколку биде прифатена, ќе следува распишување на тендер на кој ќе се бира фирма изведувач која ќе ја гради трамвајската мрежа.
 
Добро е тоа што имавме вонредни парламентарни избори сега во 2011, бидејќи во спротивно ќе имавме редовни парламентарни избори во 2012, па најверојатно ќе се чекаше за распишување на тендерот за избор на фирма изведувач која ќе ја гради трамвајската мрежа, а вака градот Скопје ќе има одврзани раце за да го распише тендерот веднаш откако студијата ќе биде прифатена од страна на Советот на град Скопје, доколку биде прифатена, се разбира.
 
И ќе мора во 2012 да се избере фирмата изведувач која ќе ја гради трамвајската мрежа, бидејќи во спротивно, ќе се влечка јавната набавка, бидејќи имаме редовни локални избори во 2013, па редовни претседателски избори во 2014, па редовни парламентарни избори во 2015, а во такви околности, тешко дека во 2014 ќе ја дочекаме првата трамвајска превозна линија во Скопје да биде пуштена во употреба.


Edited by Dexter26 - 28-Jun-2011 at 18:35
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3686
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #1137 Posted: 28-Jun-2011 at 16:50

CIVITAS - RENAISSANCE

The RENAISSANCE Project is “Testing Innovative Strategies for Clean Urban Transport for historic European cities”. It is an Integrated Project (CP) between 5 European cities, including historical cities of World-wide recognition. These cities face significant additional transport problems in comparison with other cities, which arise from seasonal tourist demand.

The RENAISSANCE Project involves 5 cities - Perugia (Italy) - the Co-ordinating city for the group, Bath (UK), Gorna Oryhavitsa (Bulgaria), Skopje (Macedonia) and Szczecinek (Poland). In addition to having 2 cities in the project from ‘new member states’ and one from an EU Accession country; RENAISSANCE introduces cities from Bulgaria and Macedonia to the CIVITAS family of European cities.

...

http://www.civitas-initiative.org/project_sheet?lan=en&id=13

Skopje's approach to public transport is framed by a combination of facts and events. Skopje is quite large, (7088ha) and is home to 25% of all Macedonians. As such, the proportion of car ownership is high, with 202 Passenger cars/1000 inhabitants. In 1963, a major earthquake hit and devastated the city, which was then rebuilt rapidly.

The majority of inhabitants travel through the city when returning home (47.2%) and going to work (22.3%). The favoured means of transport are public transport (34%), walking (33.5%) and passenger vehicles (28.4%).

The average daily mobility of the inhabitants of the City of Skopje is 2,11 travels per inhabitant, broken down as follows: 0,71 travels accomplished by walking and 1,40 travels by other means of transport.

The current situation of public transport in the city is characterised by an old organisational concept of transportation, an aging vehicle fleet, no appropriate or non-existant passenger information in real time, no existing systems for smart ticketing and intelligent cards and lacking urban transport policy that is supported by the local government. However, new concepts are being developed to improve the quality of service in Skopje's public transport.

These will focus on:

- Creating a strategy for the development of sustainable urban transport system 

- Creating a strategy for the development of PT system in Skopje, including solutions for the problems of PT organisation - market definition, financing, quality of service, etc.

- Regulating the market with the establishment and implementation of the new organisational concept 

- Improving the quality of service through renewal of the vehicle fleet, introducing real-time passenger information, smart ticketing based on integrated fare system for all PT service providers, Light Rail Transit for better service - faster, greater capacity, more environmentally friendly, greater comfort Introduction of the AVL system and passenger real time information 

- Reducing the pollution from PT vehicles through conversion of transit diesel vehicles to CNG and the introduction of electric powered LRT vehicles 

- Supporting urban transport policy by the local government

 Best practices and the know how of other CIVITAS cities will be used to implement measures and should be treated as a high priority in the future traffic development policy, which will be the result of the RENAISSANCE project .

Measures implemented in Skopje
 - Conversion of public transport diesel buses to CNG alternative fuel
- Intelligent traffic management and control in the city centre
- Introduction of AVL system for the public transport vehicles and the real-time passenger information at bus stops
- Plan for development of sustainable urban transport system

Contacts
Site Manager: Lovren Markic
Local Evaluation Manager: Nikola Krstanovski
Local Dissemination Manager: Mirjana Apostolova

http://www.civitas-initiative.org/city_sheet.phtml?lan=en&id=106

флота се обовуе, авл-џипиесот напат, останува ето уште лрт-то, може ренесансава ќе се вклопи во ск14...

Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #1138 Posted: 28-Jun-2011 at 13:52
Пред неколку години бев во турција, таму во сред автопат ,и низ градските урбани автопати имаше една посебна линија се викаше ЕКСПРЕС БУС ,што поминуваа автобусите во своја посебна линија без пречки ,така нема да се создаваат гужви низ градот, мислам дека тоа беше солидно решение, највеќе ние како грагани на Скопје можеме да земеме пример од Истанбул ,не затоа што е голем град, туку затоа што тие веќе ги пробале нашите проблеми , и знаат каде стои дефектот.
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #1139 Posted: 28-Jun-2011 at 11:47
Originally posted by Dexter26


Е па, што друго да се каже, освен, ова е рекетарски бизнис.


Потпис!
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #1140 Posted: 28-Jun-2011 at 10:01
Previous
 
Новата 45 од Санос е стара повеќе од 5 години, јас ја помнам од средношколски денови, а завршив средно пред повеќе од 5 години, но тоа не е важно, добро е тоа што го има барем тој еден нов автобус директно од фабрика, па уште и од македонска фабрика, што значи дека парите од продажбата остануваат овде во Македонија, што може само позитивно да делува врз македонската економија.
 
Се согласувам со тебе за воведувањето на регулатива со која ќе се обврзат превозниците возниот парк да не им е постар од 10 години, но дури и да се воведе таква регулатива, еве, ќе го повторам примерот со бојата на автобусите, за тоа има регулатива, ама никој не ја почитува истата.
 
Лесно може да им се случи да го натераат градот да го одлага стапувањето на регулативата на сила, или уште полошо, укинувањето на истата, повеќе од доволни ќе бидат недела дена блокада на градот со старине канти од автобуси кои ги имаат, ниту еден приватен превозник не би превезувал патници тие недела дена, туку сите приватњаци заедно би го блокирале градот.
 
Лесно ќе се предизвика револт и незадоволство кај граѓаните, ем градот е блокиран, ем нема приватен превоз, ќе мораат да се возат или со ЈСП Скопје, или со таксистите, или да замолат некој од фамилија или пријател да ги превезе, или пешки да одат, вистински хаос, по што градот, наместо да ја спроведува регулативата, ќе седне на маса со приватњаците за да преговара за измени и надополнувања на регулативата, одлагање на нејзиното стапување на сила, или во најлош можен случај, нејзино укинување.
 
Е па, што друго да се каже, освен, ова е рекетарски бизнис.


Edited by Dexter26 - 28-Jun-2011 at 10:02
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 5556575859 86>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 3.836 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.