build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Моторни гарнитури

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 45678 41>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
stratus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Aug-2010
Location: Bitola/Skopje
Online Status: Offline
Posts: 755
  Quote stratus Quote  Post ReplyReply #101 Posted: 28-Mar-2016 at 16:39
Цените кои што успеав да ги најдам, не се многу различни од тоа колку ние плативме. Затоа упорно го поставувам тоа прашање, сакајќи да ги поттикнам и другите малку да подистражат.
А за потпирањето, македонски збор за suspension е склоп од сите уреди (амортизери, пружини, стабилизатори...) кои што ги поврзуваат тркалата со каросеријата. Колку и да не чинат шините (подогата), работата на овој систем е што е можно повеќе да ги пригуши осцилациите кои доаѓаат од надвор. За жал, овој систем лошо ја прави таа работа. Има многу подобри.
А да, да не бидам толку негативен интернетот и штековите се за поздравување.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #102 Posted: 28-Mar-2016 at 15:44
Добро бе мој македонци кој вели дека треба да фалите, него помислете, истражите, прегледајте па аргументирано поставете го вашето мислење.
Немојте во старт закерање без никакви аргументи;

- еве на пример на mirakuliks не му беше тешко да пребара и да постира фотоси за кој бар една од темите се надевам се затвара

- mirakuliks место за колички има секако и за инвалидски, а во wc-то има и маса за пресвлекување на бебињата, како и помагала за инвалидите. WiFI и 220 v има но проблем е покриеноста на целата траса, сега се преговара со провајдерите за вкучување и на оваа опција.

- за разлика од stratus кој упорно прашува колку чинат, истражи !. Ако веќе не успееш ќе го добиеш одговорот. Друго сам спомнуваш производител - нарачател - спрема потребите. И повторно ќе ти одговорам како велиш „потпирањето“ , па веќе е одговорено - пругите.

- ајде и на one1 да одговорам, обука во европа !!!??? со секоја гарнитура наши луге се тамо во Кина и секој инг. е одговорен за истата. (купис мерцедес и се обучуваш во фиат!!!!???)

- ehrlich, тука можам како реков да се сложам до некаде, (еве мислам дека и тоа може да се изведе) и стварно би сакал после тоа да се направи статистика.

- И на крај оставете ја политиката на страна и говорете за нешто што е проверено, издржано да бар овој дел од форумот има некоја основна тежина.

И некој фотоси да се тргнат уште некој дилеми

Пулт за пресвлекување на бебиња и WC за хедикепирани.



Место за дечји и хедикепирани колички.



220 волти штекери



WiFi во гарнитурите

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #103 Posted: 28-Mar-2016 at 14:51
Zabegan, набавката на овие возови е сосема во ред и на место. Точно е дека иако сега и најголем производител на возови во светот помалку се знае во европа за кинескиот магнат. Реално цената е значително пониска од реноминираните европски производители што остава сомнеж за долгорочниот квалитет. Сепак она што е сигурно е дека одржувањето барем во догледно време најверојатно ќе биде исто поевтино бидејќи резервните делови сигурно се произведуваат во поголем обем. Единствениот реален tradeoff во кај возовите е пониската цена за сметка на можниот пократок животен век на овие гарнитури. Сепак немаме никакви искуства и податоци за издржливоста за да можеме да влечеме конкретни заклучоци.
Во однос на опциите не верувам дека има многу што да се додаде. Тоалет има, клима има, евентуално Wi-Fi интернет да може да се инсталира или да има штекери до седиштата за луѓе да можат да работат на лаптопи или да полнат телефони. Удобноста на седиштата е таа лало што покажав во повеќето возови од оваа класа. Постојат нешто подобри седишта пред се со повеќе простор за нозе кои ги нудат за дел од возот како прва класа седишта. Но кај нас пазарот уште не стигнал да има потреба од повисока класа седишта реално. Друга можна модификација која може да ја нудат е малку поинаков распоред на седиштата за повеќе простор за инвалиди и точаци.

Edited by mirakuliks - 28-Mar-2016 at 15:01
Back to Top
Macedunicus View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 02-Nov-2014
Location: Неготино МАК
Online Status: Offline
Posts: 42
  Quote Macedunicus Quote  Post ReplyReply #104 Posted: 28-Mar-2016 at 14:06
Originally posted by zabegan

значи збориме за тоа како во набавката на возила може да се даваат одредени барања... кога веќе сме купиле евтини возови, барем да потрошевме некој денар повеќе на удобноста и услигите што ги нудат самите возови


Тебе кога ќе те изгласаме на следните избори ќе зборуваме (имаш шанса на 05.06) како си земал скапи возови со масажери и климатизација на седиштата, фрижидери со виски на секое седиште, брзина од 250км/час итн. до тогаш ќе се возиме во, по тебе “евтините“ “кинески возови„ кои се према старите комунистички возови квантен чекор напред и за потрошените пари со соодветен квалитет и перформанси и комфорт...
А Сега кажи што ти се допаѓа, а не само што НЕ!??!!?


Edited by Macedunicus - 28-Mar-2016 at 14:09
Back to Top
Macedunicus View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 02-Nov-2014
Location: Неготино МАК
Online Status: Offline
Posts: 42
  Quote Macedunicus Quote  Post ReplyReply #105 Posted: 28-Mar-2016 at 13:58
Originally posted by MIKI1

Во ред: ајде да престанеме со „пљукањево„ и да прејдеме на пофалби.Освен што возовите се нови, што друго е пофално за нив?




На некои луѓе не им се допаѓа ама апсолутно ништо, да не пофалиш ништо е едноставно смешно...критикуваат едноставно заради критика и пљукање, а не заради контрусктивна дискусија...толку негативна енергија е страшно...до 12часот сами се мразат...после 12 цаел свет! позз
Back to Top
MIKI1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Jan-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 313
  Quote MIKI1 Quote  Post ReplyReply #106 Posted: 28-Mar-2016 at 11:42
Во ред: ајде да престанеме со „пљукањево„ и да прејдеме на пофалби.

Освен што возовите се нови, што друго е пофално за нив?
Back to Top
Navigator View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 678
  Quote Navigator Quote  Post ReplyReply #107 Posted: 28-Mar-2016 at 09:47
Originally posted by Vladimir P

Дефинитивно, за овој „екпертски“ народ важи изреката; „рџавом к....у и длаке сметају“
Остави гарнитури и возови од пред 30-50 год. и ќе биде среќен и нема да води никаква академска дискусија.

А секој компјутер, монитор, телевизор, мобилен,...... не им смета на истите бидејќи никој не спомнал или не начуле дека се made in china

И само како информација за Вас:
- Фабрики како CSR & CNR (од оваја година во една корпорација CRRC Corp.) кој од 2010 па се до денес се далеку најголеми производители на железнички возила во светот a ние кафанираме; дали се овакви или онакви.

И на сам крај за целата оваја долга дискусија околу велосипедите, подразмислете дали е тоа најголемиот сегашен проблем во МК-МЖ или предност имаат патниците и сегашниот нивен подостоинствен превоз. Во ред е да се постави и ова прашање откако ќе биде задоволено првото.

П.С. Кој ме познава знае дека по цел ден сум на велосипед.
П.С.С. Ве молам немојте да спомнувате стабдарди. Седнете и изгубете неколку дена само да ги прочитате.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #108 Posted: 28-Mar-2016 at 03:48
значи збориме за тоа како во набавката на возила може да се даваат одредени барања... кога веќе сме купиле евтини возови, барем да потрошевме некој денар повеќе на удобноста и услигите што ги нудат самите возови
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #109 Posted: 28-Mar-2016 at 01:08
Не знам за вас, ама од сликите од новите возови можам да ви потврдам дека повеќето сименс десиро и бомбардиер возови во германија во кои се имам возено го имаат истиот тип на седишта. И тие возови се регионални експреси чии релации се од два до четири саати. А големината на нашата железничка мрежа соодветствува на регионалните мрежи во германија кои се опслужувани од овој тип на возови. Мене лично ми се има случено неколкупати да се имам возено во германија по три саати во воз со вакви седишта. Следствено мој заклучок е дека има широко непознавање и недоволно искуство со железничките услови во поразвиените држави.
Возови од бомбардиер со слични ако не и покрути седишта се користат и тука во регионалните возови во австралија на релации кои ради потребите и географијата се дво два саати.
Во однос на велосипедите сосема се сложувам дека треба да биде дозволено внесувањето на велосипед исто како што треба да биде дозволено внесувањето на количка за бебе.
Еве малку слики за споредба:
Германски регионални возови и регионални експреси:








Edited by mirakuliks - 28-Mar-2016 at 01:42
Back to Top
stratus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Aug-2010
Location: Bitola/Skopje
Online Status: Offline
Posts: 755
  Quote stratus Quote  Post ReplyReply #110 Posted: 27-Mar-2016 at 14:53
Значи повторно ќе прашам. Колку би чинел ваков воз (гарнитура) сличен од европски пореномиран производител?
Колку што јас знам, при купување на ваков тип на производ (возови, автобуси, авиони..) купувачот (инвеститорот) има можност да си нарача каков сака да изгледа финалниот производ спрема потребата.
Овој тип на седишта се вградуваат во возови за кратки релации (дури и во метро возови) каде што патникот седи ~30мин. Никако нема да се сложам со Владимир, дека во сите Desiro гарнитури има ваков тип на седишта. Desiro е фамилија на гарнитури и спрема потребите на нарачителите се вградуваат најразлични седишта и дополнителни компоненти кои се рабира дека влијаат на цената.
Исто така, потпирањето е повторно ќе кажам ужасно. А за квалитетот не ми се ни зборува.
Многу се нервирам, кога некој при здрав разум ќе сака да ме убеди дека нешто чини, а од километар се гледа дека не е така.
Изборот на возови не е добар и крај на дискусијата. Секој коментар е излишен.
Муабетот е сличен како и при набавката на Кинеските и Украински автобуси за ЈСП. Времето ќе покаже. Кога еден десет годишен кинески наш автобус (воз, сеедно) ќе споредиме со деседгодишно превозно средство што сега на пр. се купува во Соседна Бугарија од пореномирани европски производители.
И да, сите користиме смартфони произведени во Кина, но каде се тие развиени и по чии стандарди се прават. И споредбата со Шкода ви е смешна.
Не разбирам, кој толку ве тера слепо да браните несовесно трошење на наши пари.
Back to Top
Macedunicus View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 02-Nov-2014
Location: Неготино МАК
Online Status: Offline
Posts: 42
  Quote Macedunicus Quote  Post ReplyReply #111 Posted: 27-Mar-2016 at 12:44
Originally posted by phenomenon

Originally posted by Bube

Јас лично се возев и ќе се возам во старите и во новите возови, набавката на возовите е во секој случај за поздрав, па и ако се кинески, па и ако се неквалитетни....
Жално е само што некој не се потрудил, да го мониторира производството и развојот, барем малку да има квалитет....

А друга тема е одржувањето на овие возови, почнивајќи од чистење, па завршувајќи до сервисирање..


Зошто во возниот парк на Владата не можам да видам ниту еден SAIC, Dongfeng, FAW, BAIC, Changan, Chery, Geely или некој друг автомобил од раскошната палета на кинески производители?


Како да читам потсмев и иронија во напишаното за кинеските произбодители!?
DongFeng Commercial Vehicle Company е на пример еден од најголемите производители на камиони и трактори во тој дел на светот, DongFeng Motors Co. co удел 50:50 на Nissan i Dongfeng Peugeot-Citroën Automobile Limited се Јоинт Вентуре за производство на автомобили...сите заедно имат нето-добивка од      1.3 милијарди УСД!!!...ако ги исполнуваат критериумите за комфорт, перформанси и стандарди за заштита на лица кои се на такви функции (влада, министри, премиер и сл.), можно е да видиме во скора иднина и такви марки кај нашата влада и фунционери, Why Not!? (Впроче и за SKODA се смеевме пред 10-15 години а сега ги гледаме скоро насекаде)...Ama нeкакo одговорите, негативните коментари и дискусиите во врска со тој избор како да ги знаеме уште сега...

ps. не е проблемот во никаков квалитет туку во менталниот склоп на некои личности кои немат ни грам општа култура и почит кон јавното добро, па мислат дека можат да кршат, мацат, се глупираат...кообајаги сме УСА или Германија па можеме секоја година да обновуваме...и да биде од челик ќе го расипат (примери има милион) проблемот е до тиа луѓе т.е нелуѓе!

Edited by Macedunicus - 27-Mar-2016 at 12:55
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #112 Posted: 27-Mar-2016 at 11:39
Originally posted by Bube

Јас лично се возев и ќе се возам во старите и во новите возови, набавката на возовите е во секој случај за поздрав, па и ако се кинески, па и ако се неквалитетни....
Жално е само што некој не се потрудил, да го мониторира производството и развојот, барем малку да има квалитет....

А друга тема е одржувањето на овие возови, почнивајќи од чистење, па завршувајќи до сервисирање..


Зошто во возниот парк на Владата не можам да видам ниту еден SAIC, Dongfeng, FAW, BAIC, Changan, Chery, Geely или некој друг автомобил од раскошната палета на кинески производители?
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
Bube View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 06-May-2014
Online Status: Offline
Posts: 24
  Quote Bube Quote  Post ReplyReply #113 Posted: 27-Mar-2016 at 09:14
Јас лично се возев и ќе се возам во старите и во новите возови, набавката на возовите е во секој случај за поздрав, па и ако се кинески, па и ако се неквалитетни....
Жално е само што некој не се потрудил, да го мониторира производството и развојот, барем малку да има квалитет....

А друга тема е одржувањето на овие возови, почнивајќи од чистење, па завршувајќи до сервисирање..
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #114 Posted: 27-Mar-2016 at 03:49
Originally posted by Bube

Originally posted by Vladimir P

Дефинитивно, за овој „екпертски“ народ важи изреката; „рџавом к....у и длаке сметају“
Остави гарнитури и возови од пред 30-50 год. и ќе биде среќен и нема да води никаква академска дискусија.

А секој компјутер, монитор, телевизор, мобилен,...... не им смета на истите бидејќи никој не спомнал или не начуле дека се made in china

И само како информација за Вас:
- Фабрики како CSR & CNR (од оваја година во една корпорација CRRC Corp.) кој од 2010 па се до денес се далеку најголеми производители на железнички возила во светот a ние кафанираме; дали се овакви или онакви.

И на сам крај за целата оваја долга дискусија околу велосипедите, подразмислете дали е тоа најголемиот сегашен проблем во МК-МЖ или предност имаат патниците и сегашниот нивен подостоинствен превоз. Во ред е да се постави и ова прашање откако ќе биде задоволено првото.

П.С. Кој ме познава знае дека по цел ден сум на велосипед.
П.С.С. Ве молам немојте да спомнувате стабдарди. Седнете и изгубете неколку дена само да ги прочитате.


Кинезите знаат да испорачаат калитет, само ако нарачателот е писмен.
Купувачите од западот сто пати им враќаат производи на поправки и доправки, и целиот процес на производство и развој е мониториран по етапи.

Вакви башибозук испораки на производи прифаќаат купувачи чија што нарачка е, во најмала рака, сомнителна.
кратко и јасно

и извинете, може возовите се многу поповолни за користење од страна на МЖ, може имаат многу доблести од таа страна... ама од страна на патник, да патуваш четири часа со воз за брзи релации со минимална удобност и да ти наплатат дебело за тоа (приближно на цената за автобуска карта, превоз кој е далеку побрз)... не е хумано
не е само ново да е, треба да е добро склопено и да одговара на просторот на кој се користи... без политика, без други ствари... не знам што толку се навредивте од вистината



колку за паралела, комплетно иста беше дискусијата за новите автобуси на ЈСП, дури и на пониско ниво... дури тогаш требаше да ги обожаваме затоа што имале клима уреди... клима уреди бе... основна потреба на секое возило и објект во 21-ви век, и тоа во земја каде има многу високи и многу ниски температури... а тоа што пола возен парк отиде у мајчину, тоа што целиот автовбус е крајно неудобен и клаустрофобичен и што не одговара на тоа како ЈСП го користи, тоа нема везе... битно го вратија духот на градот и ги задоволија своите фетиши за нивниот екстериерен изглед, кој верувам бил основен услов... исто и возовиве... побитно е дека после 30 години МЖ добива инвестиција, отколку тоа каква е самата инвестиција... патетични сме

Edited by zabegan - 27-Mar-2016 at 03:54
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #115 Posted: 27-Mar-2016 at 02:15
Originally posted by Obedineta Makedonija

Друже многу почнавте да завземате политички страни


МЖ-транспорт е државна фирма и возовите се купени на кредит. Затоа неприфатливо е да се рече, цитирам: „ако не ви чинат новите возови не се качувајте во нив“.


Ова ти го квалификуваш како заземање политичка страна.

Што да се дискутира понатака...


Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #116 Posted: 27-Mar-2016 at 00:47
да ама барем овде можевме да ги изоставиме - тие за кои мислиме дека не чинат.....
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #117 Posted: 27-Mar-2016 at 00:35
Previous
 
За подобро или за полошо, дискусиите на Интернет форумот и статиите на Интернет порталот на build.mk ја отсликуваат реалноста во Македонија, а реалноста е дека политиката е навлезена во речиси секој сегмент од општеството.
 
Имаше тендер за воведување на втор железнички превозник и транспортер во Македонија, истиот беше поништен, па железничката либерализација ја оставија за ниедно време - за кога Македонија ќе станела членка на ЕУ, или со други зборови кажано - никогаш.
 
Градежништвото, урбанизмот, образованието, медиумите, а државната и јавната администрација па да не ги спомнуваме - сите се окупирани од политиката и од политичарите.
 
Ако во вакви околности очекуваш неполитичка дискусија, тогаш за почеток треба да почнеш да бараш отстранување на политиката и политичарите од секојдневниот живот во македонското општество.


Edited by Dexter26 - 27-Mar-2016 at 00:36
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #118 Posted: 27-Mar-2016 at 00:26
Originally posted by Cloverstack


Originally posted by 11111

Па ако не ви чинат новите возови не се качувајте во нив него одете со автобусине плаќајте поскапа карта, ако ви се приоди за WC на сред пат трчајте по меѓи и ........а времето за пишување и препирање џабе си го трошите
Да беше МЖ-транспорт приватна фирма, ова што го кажуваш ќе беше во ред.Ама МЖ-транспорт е фирма во државна сопственост, а возовиве се купени на кредит. Патем, се работи за замашен кредит, гарантиран од државниот буџет. Така да секој граѓанин на Македонија има потполно право да биде заинтересиран и загрижен за оваа набавка, дури и ако не го земеме во предвид обемот на тендерски криминал во државава.


Друже многу почнавте да завземате политички страни - излеговте од баланс(без да правиме проценки - се гледа по текстовите одбјавени на build.mk) впрочем и форумот почна да ја губи душата, може и јас имам удел во тоа ама све ви отиде надвор од балан а за тоа вие како админи сте најодговорни(криви).
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #119 Posted: 26-Mar-2016 at 23:28
Originally posted by 11111

Па ако не ви чинат новите возови не се качувајте во нив него одете со автобусине плаќајте поскапа карта, ако ви се приоди за WC на сред пат трчајте по меѓи и ........а времето за пишување и препирање џабе си го трошите

Да беше МЖ-транспорт приватна фирма, ова што го кажуваш ќе беше во ред.

Ама МЖ-транспорт е фирма во државна сопственост, а возовиве се купени на кредит. Патем, се работи за замашен кредит, гарантиран од државниот буџет. Така да секој граѓанин на Македонија има потполно право да биде заинтересиран и загрижен за оваа набавка, дури и ако не го земеме во предвид обемот на тендерски криминал во државава.
Back to Top
11111 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 04-Jan-2015
Location: tetovo
Online Status: Offline
Posts: 27
  Quote 11111 Quote  Post ReplyReply #120 Posted: 26-Mar-2016 at 22:28
Па ако не ви чинат новите возови не се качувајте во нив него одете со автобусине плаќајте поскапа карта, ако ви се приоди за WC на сред пат трчајте по меѓи и ........а времето за пишување и препирање џабе си го трошите
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 45678 41>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.188 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.