build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Железнички станици

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 45678 41>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
JovanOdGjorche View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Oct-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 518
  Quote JovanOdGjorche Quote  Post ReplyReply #101 Posted: 16-Jan-2017 at 18:41
Не сум нешто да кажам "фан" на овој вин на превоз, поради тоа што не ми е исплатлив, барем за мојот студентски буџет Big%20smile, но за поздрав е оваа реновација која се одвива на станициве, сепак барем од тоа што го знам, низ балканот останатите држави се многу по напредни од нас. Ми се допаѓа "унифицирањето" на сите станици во еден ист/сличен стил, пристијно, чисто, сосема доволно како за почеток. Одамна немам патувано низ МК, така се надевам ќе има можност во блиска иднина..
And something, somewhere was lost in 1938...
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #102 Posted: 16-Jan-2017 at 18:00
Чекалницата во жел. станица во Велес - немале доволно пари за нова клупа, па ја оставиле старата Инаку, мора да се признае дека лека-полека Македонија граби напред, и сега затоплени и чисти чекалници зимно време стануваат дел од нашата реалност.





Од петокот отворена е чекалницата на Железничка станица Велес. Таа е затоплена и чиста, така што може да ги прими патниците кои патуваат од Велес.

Ова доаѓа откако минатата седмица тие реагираа, дека на -15 степени мораат и по пола саат на отворено, да ги чекаа возовите додека стигнат во Велес, и го продолжат патувањето.

Станицата во Велес е реновирана уште во ноември минатата година, тогаш завршија градежните активности, но се уште   не е предадена во функција.


http://tirekovmirece.com/Novost/%D0%A7%D0%B5%D0%BA%D0%B0%D0%BB%D0%BD%D0%B8%D1%86%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D0%BD%D0%B0--%D0%96%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%B7%D0%BD%D0%B8%D1%87%D0%BA%D0%B0-%D0%B2%D0%BE-%D0%92%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D1%81%2c-%D0%B3%D0%B8-%D0%BE%D1%82%D0%B2%D0%BE%D1%80%D0%B8-%D0%B2%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%B8%D1%82%D0%B5--

Edited by Џоле - 16-Jan-2017 at 18:01
За сè има вторпат
Back to Top
TUR_ View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 03-Jan-2017
Location: POLSKA
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote TUR_ Quote  Post ReplyReply #103 Posted: 06-Jan-2017 at 09:15
Thank you for your message. If there is no wagons, I'll try to travel to Bitola by Macosa DMU, and then go back to Skopje from Kicevo. But still don't now which train will be operating with Macosa DMU between Skopje and Bitola... 541 641 643 543 645? 
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #104 Posted: 03-Jan-2017 at 21:50
Originally posted by TUR_



There are five trains between Skopje and Bitola 541 641 643 543 645.
Which one is operating as traditional train: diesel locomotive with
wagons?


Unfortunately, they don't operate anymore. Macedonian Railways use only DMU's for all trains to Bitola. I recommend you to travel between Skopje and Prishtina. For sure, on this line you can find diesel locomotive with 1-2 wagons. Also, from time to time, diesel locomotives are used for trains to Kicevo. Again, there's only one afternoon train between Skopje and Kicevo.
Back to Top
TUR_ View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 03-Jan-2017
Location: POLSKA
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote TUR_ Quote  Post ReplyReply #105 Posted: 03-Jan-2017 at 19:33
There are five trains between Skopje and Bitola 541 641 643 543 645. Which one is operating as traditional train: diesel locomotive with wagons?




Edited by TUR_ - 03-Jan-2017 at 19:56
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #106 Posted: 25-Dec-2016 at 22:00
После две и пол години од т.н. реконструкција на железничките станици и уште барем две-три години претходно од активна пропаганда на цела влада, железничката станица во Велес СЕ УШТЕ не е пуштена. Ако сакате да чекате воз во декември, тоа ќе мора да го направите надвор на ладно. Како и досега, има импровизирана билетара во железничката барака до станицата. Повеќе на фото:














Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #107 Posted: 21-Nov-2016 at 18:17

тоа што пероните не се поплочени до крај не ми смета многу, со оглед на тоа дека и дава и така не се користат (е сега нормално дека можеле малку да ги средат за естетика)
тоа што не ми се допаѓа е што ги сменија плафоните, се изгуби интересната форма што ја имаше плафонот со носачите, а исто така не инвестирале малку повеќе во осветлувањето... џабе што е ново се, кога пак личи на некоја запуштена дупка во темница (а и баш на сликава од Џоле се гледа дека не работа две неонки )
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #108 Posted: 20-Nov-2016 at 21:36
„Реконструираната“ скопска железничка станица...


010 Скопье-Жд.jpg


018 Скопье-Жд.jpg

Внатре


012 Скопье-Жд.jpg



Edited by Џоле - 20-Nov-2016 at 21:37
За сè има вторпат
Back to Top
Kid_A View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 24-Nov-2014
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 452
  Quote Kid_A Quote  Post ReplyReply #109 Posted: 16-Nov-2016 at 12:55
Колку време ќе помине додека фасадите не бидат надоградени со навивачките натписи и графити на дебилите кои ги упропастуваат сите можни нови фасади?
Back to Top
macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Feb-2008
Location: Lerinsko
Online Status: Offline
Posts: 754
  Quote macedonia Quote  Post ReplyReply #110 Posted: 16-Nov-2016 at 04:20
2016.11.08







Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #111 Posted: 10-Nov-2016 at 23:05














извор:

https://www.facebook.com/misajlovskivlado/posts/1595375567436140

Edited by Џоле - 10-Nov-2016 at 23:07
За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #112 Posted: 06-Nov-2016 at 21:06
Кај тетовската мислам дека се реновираше само зградата.
За сè има вторпат
Back to Top
Robbi-MKD View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Oct-2008
Location: GER, Dortmund
Online Status: Offline
Posts: 100
  Quote Robbi-MKD Quote  Post ReplyReply #113 Posted: 06-Nov-2016 at 20:32
@Џоле
Прилепската ми изгледа kako комплетно да е готова, реновирана жел.станица, подигнати перони,  ново осветлување...кај тетовската не гледам ново осветлување, нови т.е  подигнати перон... не се стигнати до таму?
Не си глуп кога нешто незнаеш, туку кога се правиш дека знаеш сe´!
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #114 Posted: 06-Nov-2016 at 18:38
Тетовската (лево)...

2016-04 - MK - Tetovo by J. N., on Flickr

...и прилепската.

2016-04 - MK - Prilep by J. N., on Flickr
За сè има вторпат
Back to Top
Могли View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 21-Apr-2015
Online Status: Offline
Posts: 97
  Quote Могли Quote  Post ReplyReply #115 Posted: 02-Nov-2016 at 17:24
Проблемот со чекалницата на ЖС Битола е тоа што покрај тоа што беше заклучена со години, полна со пајажини и на средина стоеше само едно мало ќумбенце - погледот не е кон пероните, туку кон улицата, па така, луѓето кои би седеле внатре не се информирани за ништо. Затоа се бараше покривање на пероните, за да има каде да се чека. А, што се однесува до бекатонот... немам зборови
Back to Top
hcitrS View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2015
Online Status: Offline
Posts: 893
  Quote hcitrS Quote  Post ReplyReply #116 Posted: 30-Oct-2016 at 11:16
ЕУ ни плати за ВЦ-иња конечно на железнички да имаме, не можат секој детаљ да ни го купат.
А битолската општина е презафатена со обемот на проекти кои се во реализација, не можи да мисли на вакви тривијални работи.
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #117 Posted: 30-Oct-2016 at 09:42
Настрана од него, ете спомна Могли погоре - ја скратиле должината планирана за поплочување, за другите колосеци ништо, се барало покривање барем до првиот перон - ништо..нека седат луѓето на минус во зима.Топло е на зима во Битола
Посериозно да го сфатеа ќе се покриеше помеѓу :
- сите колосеци до првиот премин кај Карпош/Кланица
- сите индустриски/помошни колосециод пред ЖС до СД Пелагонија

Дополнително надземен премин преку пругата на две места после станицата каде често се движат пешаци (па макар и заградена била од страна оти секогаш ќе имаме херои кои упорно би се движеле по колосек и од тие пет дневни воза ќе читаме црни хроники).Истото можда и кај Јени Маале и Торпедо.

Добро би било и странично заградување на колосекот кај црквата Св. Недела, Лукоил, Лозар се до Оризари, сепак тука пругата е залепена помеѓу патот и сите овие објекти со доста движење на пешаци и возила.

Досадно е да звучиме како расипана плоча и 'да се жалиме' на овие недостатоци, ама еднаш нешто да се изградеше според планираното или посерозно...


Edited by Тркало - 30-Oct-2016 at 10:00
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #118 Posted: 29-Oct-2016 at 19:15
Ах, тој бекатон...
За сè има вторпат
Back to Top
macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Feb-2008
Location: Lerinsko
Online Status: Offline
Posts: 754
  Quote macedonia Quote  Post ReplyReply #119 Posted: 29-Oct-2016 at 16:25
Back to Top
Могли View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 21-Apr-2015
Online Status: Offline
Posts: 97
  Quote Могли Quote  Post ReplyReply #120 Posted: 29-Oct-2016 at 14:25
Еве нешто повторно од денес Подлогата за фасадата е поставена, се надевам за брзо ќе биде и фасадата. Бидејќи внатре се работеше, немам слики од внатрешноста. Инаку, бидејќи зградата на железничката е малку подалеку од главниот перон, железничарите побарале да се покријат пероните, за да има каде да чекаат патниците, бидејќи чекалницата е многу мала, но ништо од тоа.

[1] Поглед од влезната страна


[2] Поглед од пероните - левиот дел од железничката зграда е продолжен и таму се сместени тоалетите.
(никако не можев да сликам убаво, сонцето не беше баш пријателски расположено )


[3] Еве нешто одблиску


[4] Првиот перон. Интересно е тука што прво беше предвидено да се подигни целиот перон, но потоа го подигнаа само половина со изговор, цитирам: „Толку е долг возот, нема потреба да биде до крај“. (Тоа може да се забележи во далечината на сликата). А дали и вториот перон ќе го подигнат, ќе видиме, иако не верувам.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 45678 41>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.301 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.