![]() |
![]() |
![]() |
Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 6263646566 90> |
Author | ||||||||||||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||
|
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||
Абе ај што распишаа уште еден оглас за двокатни, ама откако никој не се јави на тендерот за 16-те минибуси помислил некој да го распише пак тој тендер? Нели беше планот 100 еднокатни автобуси, од кои 80 единечни, 4 зглобни, и 16 минубуси. Затоа само 84 зедоа од Киев, не 100.
Има некој информација дали беше негде споменато повторување на огласот? |
||||||||||||||||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
fichot ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||
Епа ако ги довлечкаат бусовиве двокатни па уште и со ретро дизајн |
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
Max ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3686 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||
а од кај знаете дека патинираниот услов е кавлитетно исполнет?! колку што знам досега кинг лонг не извадија на маса издржан ретро дизајн!
|
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
blejdsk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 05-Feb-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 320 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||
Кина си е Кина , нормално да кинез во фабрика не зима плата од 2000 фунти ,па така логично да цената е ниска и конкуретна на пазарот.
цената во овој случај не треба да го одредува квалитетот на автобусите. Иначе мое мислење е нема потреба од 200 двокатни автобуси, подобра варјанта би било некои 30 автобуси нека возаркаат низ центарот а останатите да си бидат нископодни. |
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||
И јас сум против двокатни автобуси. Но уште повеќе сум против возење на раскантани автобуси до некое си фиктивно време во иднина кога ќе имаме пари за англиски автобуси.
|
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||
а парите од буџетите се наменети за трошење, а не за чување, но под ова не се подразбира да се испразни целата државна каса за два дена, туку рационално да се алоцираат ресурсите, за што нормално се прават прецизни пресметки само ај да не идеме офтопик |
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
ovaj_stariov ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-May-2008 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 1321 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||
da dobro izgledaat,a za toa kolku se kvalitetni ne mozeme mnogu da komentirame,sepak imaat garancija,pa ne bi trebalo da ima problem.
Inaku po princip sum apsolutno protiv dvokatni avtobusi |
||||||||||||||||
build.mk, гради форумска историја
|
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||
Пак за пари, бидејќи некои овде се понашаат како да пари има на претек, па ние само треба да замислуваме што треба да се направи.
|
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||
крале бе, колку чинат еве да речеме 100 (засега доволно и толку) дуппли нископодни автобуси? еве да речеме немаме доволно пари, треба да набавиме помал број на автобуси привремено, па потоа ќе се додава и додава, плус ако немаме пари зошто тогаш ја избираат најскапата и најретката варијанта, двокатни автобуси? само на тендери колку пари отидоа! |
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||
Wow вакви коментари. Да помисли човек дека подобро е да се возиме во 30години старите словенечки грдосии што сега крвопролеваат по улиците, отколку макар и автобуси со послаб квалитет (сигурно не се како англиските, нема збор!). Интересно што алтернатива нудиш да се направи со толку пари? Веројатно да не се направи ништо како и досега! |
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||
ne izgledaat loso,ama neli se kineski..................
|
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
VirginAtlantic ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jun-2009 Location: Софиjа Online Status: Offline Posts: 254 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||
Не мисла дека е практично користенето на двукатни автобуси. Еве слика от автобуси на кинеската King Long /во Бугариjа е само неин регионален центар за пласмен/.
![]() ![]() ![]() ![]() |
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
La Linea ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||
http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=A27F8439A111894E98D1E9A887C1FC42 Edited by La Linea - 16-Feb-2010 at 01:10 |
||||||||||||||||
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||
Никоја нормална компанија не прави 200. двокатни автобуси за 30 милиони евра. Прво сумата е би рекол ниска за квалитет што треба да го имаат истите.
Оваа кинеска компанија е светлосни години далеку поназад барем од најголемата и најуспешна во овој домен, англиската компанија која понуди изработка на истите. Edited by Supervisor - 15-Feb-2010 at 18:03 |
||||||||||||||||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||
Нели е ова уствари истата фирма?!
![]()
Edited by lslcrew - 15-Feb-2010 at 16:31 |
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||
Edited by Cloverstack - 15-Feb-2010 at 13:28 |
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||
|
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||
Марфи од толку многу автобуси еден ќе се преврти. Едноставно е.
За кај нас... Катастрофа за овој сообраќаен хаос некултура примитивизам и лоши улици ќе биде една голема грешка што ќе ја снајде оваа "метропола" наречена Скопје. |
||||||||||||||||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
||||||||||||||||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 6263646566 90> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |