build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 6364656667 90>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1281 Posted: 16-Dec-2009 at 16:06
Двоспратен автобус се преврте во Лондон, повредени дваесетина патници

Дваесетина патници се потешко и полесно повредени денеска во Лондон, кога еден двоспратен автобус на градскиот сообраќај се преврте



Инцидентот се случи во лондонскиот кварт Батерси, кога еден камион удри во една од страните на автобусот, по што тој се преврте. Тројца од луѓето во двоспратниот автобус, меѓу кои и возачот, се потешко повредени и се задржани на лекување во болница. Други 17 патници имаат здобиено скршеници по телото, а најголемиот број се со посекотини од стаклата на превртениот автобус. Од 12 со возилата на итна медицинска помош се пренесени во лондонските болници, но по укажаната помош повеќето веднаш се пуштени на домашно лекување.

Во моментот на судирот, во автобусот имало 30 патници. Сите останале заробени во него по превртувањето, па морала да интервенира противпожарната служба која со апарати за сечење метал правела отвори од каде се извлекувани луѓето.

Градските сообраќајни власти отворија истрага за инцидентот, настојувајќи да утврдат зашто автобусот се превртел по сударот со камионот. Превртувањето на големите двоспратни автобуси во Лондон е мошне ретко. Возачот на камионот што го предизвика сударот е уапсен од полицијата.

http://www.kirilica.com.mk/vest.asp?id=38939
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #1282 Posted: 02-Dec-2009 at 21:35

Еве ти ЕЛВО


Еве ти мини бус irisbus од британија.


Цитарото.


Сините, не се како во Софија или Љубљана, ама јебига уште возат и климатизирани се, а имаат и рампи за инвалиди.

Edited by гитардемон - 02-Dec-2009 at 21:36
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #1283 Posted: 02-Dec-2009 at 21:23
Оооо легендарните сини Елво на Солун. Преубави автобуси (иако веќе стари) со едни жолти рачки за држење внатре. Ги паметам уште како мал, кога немав прошетано низ светов, ми оставаа прав вселенски впечаток. Па уште и имаа/т и електронски натписи. Исто така многу се убави нивните минибусчиња (далеку поубави од жолтите во Скопје), кои имаат прекрасен и ведар надворешен дизајн. Која марка се, Ирибус ли? Ајде ако можеш да најдеш некоја слика од сините и минито да си ја освежам меморијата. Ако имаш време де.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #1284 Posted: 02-Dec-2009 at 20:58
Грешно си ми ги сфатил сликите ама нема врска. Тоа со границите беше дека живееме вака баш дека сме ограничени (во мозокот). Како и да е, јас во Солун се возам од едниот крај на светот до другиот (преку 30-40 km со автобус некогаш се берат) па нема никогаш проблем, иако со автомобил сообраќајот е ужасен тука. Си има жолта лента, автобусите се сите еднокатни, поголемиот дел хармоникаши, мерцедес цитаро и елво (грчко волво), па никој никогаш не задоцнил. До минута си се точни. А пази, тоа е Грција, исти чобани како нас. Затоа не ми вели дека зглобните автобуси биле виновни. Ако немаме ние култура, никогаш нема да бидне. А додека на некого му се прогледува низ прсти за сè што не прави точно (вклучително и непоправањето на асфалтот), нормално дека ќе продолжи да си го прави. Е кога ќе запалиме во Скопје 10 супермаркети и 20 банки, можеби ќе почне да се поправа асфалтот, бидејќи очигледно друг начин нема. А ако 200 автобуси во САНОС ја спасуваат економијата, тогаш не ни е воопшто тешко.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3686
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #1285 Posted: 02-Dec-2009 at 20:31

не дека си офтопик но сликовитоста ама врска нема со проточноста во сообраќајот, ниту останатите проблеми! тоа е барање оправдување за состојбите, но не и решение! ниту народ ќе излезе на протест за асфалтот (особено не сега кога имаат илјада поприоритетни проблеми) ниут намалување на корупцијата ќе доведе поголема вработеност, а уште помалку пак убаво ќе биде место во кое живееш доколку границите ти се незаштитени! 

што е до сообраќајот особено во скопје, бељата е што неконтролирано се дозволува сите коли да можат да минат низ центар, без вињети ова уште долго ќе не кочи, сепак зглобни автобуси требаат и може без проблем да функционираат но во вакви услови (а не ми се верува дека нешто ќе се смени) истите прилично го блокираат сообраќајот...

а за подвижна реклама мислам дадов линк, еве го пак само за тебе http://www.medialifemagazine.com/news2003/jul03/jul28/1_mon/news5monday.html едноставно не се споредува џамбо со мал билборд, капак ова автобусите и така и вака тераат, додека за ова имаш дополнителна ставка гориво!

   

Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #1286 Posted: 02-Dec-2009 at 20:17
Max, не ми е јасно како можеш проблемот во сообраќајот да го препишеш на зглобните автобуси? Не знам дали си бил во странство или не за да споредиш, меѓутоа можам да ти потврдам дека проблемот во Скопје не лежи во зглобните автобуси, туку напротив во неписмените возачи, некалибрираните семафори и уште 100 работи поврзани со нашата колективна неписменост и некомпетентност. Впрочем, ние Македонците како секогаш сакаме да измислиме топла вода - демек попаметно било двокатни (кои имаат само 10 седишта повеќе од еднокатни единечни) бидејќи неписмените сељаци кои паркираат на жолта лента не можеле да возат низ Скопје, ги попречувале автобусите. Ако ништо друго, учи од Јапонците (кај нив нема двокатни), и онака тие знаат сè.

А инаку:

Ако сакаш подвижен билборд (за владата и севернокорејските методи), еве ти идеја:



Ако сакаш добар асфалт еве ти идеја:



Ако сакаш вработувања во македонските фирми, еве ти го проблемот:



А ако сакаш да живееш во убаво место, има еден проблем:



Извинете за сликовитоста, ама мислам дека ни е јасно на сите ова.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3686
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #1287 Posted: 02-Dec-2009 at 19:29

незнам на кој свет живеети но терањето домашен производ повеќекратно би било во наша корист, во секој случај дали и колку е тоа исплатливо со двокатни модели тоа не би знаел, не секој во иднина може да биде конкурентен со специфичен производ, сосем друга ќе беше приказната пример кончар да излезеше со двоспрати трамваи... сепак вреди да се проба и така се фрла камен во неповрат!

што е за другите муабети, бар за маркетинг тоа можам да потврдам дека џамбо подвижен билборд и те како дрма потсвест, а за ова со влијание и медиуми тоа на друг тие приказни, што влијание имаше оваа власт, сите ја прдешат освен сител и мтв, и тук таму по некоја емисија на канал 5, но ајде и да е така по секако расфрлањето по улични билборди ќе биде компензирано што и колку за покривање на бесплатен превоз на учениците и социјалните категории е доволно!

а за договор во четири очи, сметам дека такво нешто со себе повлекува поголема одговорност и дури и да се испере некое евро сепак ќе мора да се испорача квалитет но и се брзо и подмакано ќе помине, но како што наведов и претходно и идеолошки и маркетиншки ваквиот потег со тендери и оди од рака на власта, но тоа доведува ефтини понуди и избори, се надевам дека до тоа и нема да дојде но сите тендери досега каде најголеми поени носи цената извадиле на видело шкарт

и на крај да улиците но и секоја друга раскрчмена работа во градов па и државава се оправо причински-последично, тргнете од преговорите за името па завршете со здравството, за градежништво и да не говориме, дури откако цела држава ни стана дивоградба решија да удрат строго по дивоградби... 

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1288 Posted: 02-Dec-2009 at 18:49
Секој што го комнетира санос и двокатниве а не прочитал доволно, паќа уште на првата сопка што санос сака даја постави во јавноста. Зашто ја би требало од национло-еконско-протеккционистички или некои национално-романтични побуди да го поддржам санаос да ме опљачка?! Зашто нудеа највиско цена толку тендери уназад и покрај тоа што се во поповлна позиција од сите да не плаќаат царина. Токму царината е продноста што оваа држава му ја дава на санос. И не сакам веќе да чујам прикаски дека санос е нешто нациопнално и ние сега не го користиме и ќе има давае пари на страни! Доста со вакви глупи тези, глејте малку бројки. Санос можеше да го добие тендерот ако понудеше многу многу пониска цена од останатите. И да биде перверзијата поголема уште дошле непооканети на последното отварање понуди! Срамота! Ако некогаш оваа држава треба да почне со ревизија на криминални приватизации, еве нека почне од санос!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1289 Posted: 02-Dec-2009 at 18:39
Originally posted by Max

улиците тоа мислам на сите ни е јасно дека кај нас истите се средуваат или доколку се случи некоја хаварија или ако е крајна нужда, во случајов со двокатниве ќе мора да се оди на пресоблекување на многу места
А да набавиме речни бродови како потстрек за средување на коритото и нивото на Вардар?

Не дека ради двокатни автобуси би се средиле улиците... Со оглед на моменталната состојба, и до сега морало, па никому ништо. Значи дека работата веројатно ќе се сведе на она што спомнав - уште поизразени проблеми при движењето на двокатните, на кои со време ќе затапеме и ќе ни изгледаат како нормална состојба. А може и уште  полоши улици да добиеме, со оглед на поголемото оскино оптоварување на двокатните.

Туку ај нека биде како што велиш, ама мора ли да се набават баш 202 двокатни за таа цел? Нема ли 20-30 двокатни автобуси да ја постигнат целта, а за останатите да се водиме од понормални критериуми?


Originally posted by Max

што е за бројката на патници сепак двокатните носат повеќе народ од единечните, не дупло но доволно за да не треба да чека човек постојано втора тура единечен бидејќи првиот е преполн, практичноп кај нас зглобните веќе и на партизанска прават метеж а не па низ центар, и особено во шпиц
Како што реков, пролистај ја нишкава од почеток, има доста примери за капацитети на различни модели. Ќе се увериш и сам дека двокатните не се воопшто толку убедливи. Инсистирањето на ретардиран ретро-дизајн дополнително негативно ќе се одрази врз капацитетот и функционалноста. Проблематичноста на вториот спрат уште повеќе ќе го сроза капацитетот во пракса. А кога веќе збориш за шпиц, зглобните со својот капацитет уште како компензираат за поголемата должина и се апсолутно најефикасни токму за во тој период.


Originally posted by Max

а панорамскиот момент како туристичка опција тоа е плус (не е само лондон, ете го и берлин и ред други) од која во секој случај скопјани ќе имаат највеќе аир, но ова се практикува најчесто онаму каде и има што да се види по урбаното ткиво што кај нас прашање е колку ќе биде случај
Лондон рековме ќе го оставиме на страна, во претходниот пост објаснив зошто. Каде е Берлин и тие „ред други“? Прашав за било каков конкретен податок. Дали некој оди во Берлин за да се вози во двокатен автобус? Дали некој турист за спомен купил модел или играчка на берлински двокатен? Дали во некој град што вовел двокатни автобуси во јавниот превоз е забележан пораст на туризмот поради таквиот чекор?

Но ајде уште еднаш да земеме дека си во право. Ама повторно се наметнува истото прашање. Мора ли да се набават баш 202 двокатни за таа цел? Всушност кои се линиите што се макар минимално прикладни за таков „туристички феномен“ и колку автобуси би биле доволни за нивно опслужување?


Originally posted by Max

е веќе за рекламите доколку бидне нешто што не ми се верува, тоа ако се земе како маркетиншки момент на кој владата би штедела секоја година 20мил евра за неогласување по електронски медиуми и билборди, тоа ќе биде топ, но најбитно е ваквите џамбо реклами во контекст на социјалните кампањи ќе имаат далеку поголем импакт на таргет групите него тоа што го имаат оние неколку минути на тв, кои најчесто ги прерипуваме...
Не дека ти држи маркетиншката логика и не дека двокатни автобуси се прикладен медиум за беседите на владата (освен ако не замислуваш да одат наоколу со разглас), ама ај да одиме директно на коренот. Си помислил ли дека можеби владата не сака да заштеди на кампањите низ медиумите? Да не бидеме наивни... Големи пари потрошени за реклама по медиуми купуваат влијание во медиумите, за разлика од „гратис“ рекламирање по двокатни автобуси.

Во секој случај, макар и до таму да стигнала работата, нека купат нормални автобуси и нека се рекламираат на нив. Ваљда треба рекламирањето да го прилагодиме на јавниот превоз, а не обратно...


Originally posted by Max

во принцип најглавниот момент е потреба од домашен бренд кој воедно парите ќе ги сврти дома, а и ќе има утре со што да излезе како понуда во светот, доколку се најде некаде простор санос да им парира на кинезиве, како направија кончар со трамваите во зг, негледам зошто и ние не би успеале цо двокатниве дома!?
Еве зошто:
- Хрватите не го раскрчмија и уништија Кончар
- Кончар создаде современ и практичен трамвај, а не ваков „спектакл“:




Originally posted by Max

сепак не требаше волку глумење некорумпираност и приципи за ефтини тендери, туку требаше во четири очи да се склопи договор со санос и пријатно!
Не сум правник, ама ваква работа во четири очи, тоа тешко богами... и добро е што е така.




Се на се, тргаш од многу желби и претпоставки: дека ќе се сределе улиците, дека ќе имало значаен туристички ефект, дека владата ќе заштедела на рекламирање, дека Санос ќе победел и дека ќе застанел на нозе, дека ќе го сределе дизајнот, дека ќе сме извезувале автобуси...  И мене сето тоа ми звучи убаво, ама:




Edited by Cloverstack - 02-Dec-2009 at 18:54
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3686
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #1290 Posted: 02-Dec-2009 at 05:16

улиците тоа мислам на сите ни е јасно дека кај нас истите се средуваат или доколку се случи некоја хаварија или ако е крајна нужда, во случајов со двокатниве ќе мора да се оди на пресоблекување на многу места

што е за бројката на патници сепак двокатните носат повеќе народ од единечните, не дупло но доволно за да не треба да чека човек постојано втора тура единечен бидејќи првиот е преполн, практичноп кај нас зглобните веќе и на партизанска прават метеж а не па низ центар, и особено во шпиц

а панорамскиот момент како туристичка опција тоа е плус (не е само лондон, ете го и берлин и ред други) од која во секој случај скопјани ќе имаат највеќе аир, но ова се практикува најчесто онаму каде и има што да се види по урбаното ткиво што кај нас прашање е колку ќе биде случај

е веќе за рекламите доколку бидне нешто што не ми се верува, тоа ако се земе како маркетиншки момент на кој владата би штедела секоја година 20мил евра за неогласување по електронски медиуми и билборди, тоа ќе биде топ, но најбитно е ваквите џамбо реклами во контекст на социјалните кампањи ќе имаат далеку поголем импакт на таргет групите него тоа што го имаат оние неколку минути на тв, кои најчесто ги прерипуваме...

во принцип најглавниот момент е потреба од домашен бренд кој воедно парите ќе ги сврти дома, а и ќе има утре со што да излезе како понуда во светот, доколку се најде некаде простор санос да им парира на кинезиве, како направија кончар со трамваите во зг, негледам зошто и ние не би успеале цо двокатниве дома!? сепак не требаше волку глумење некорумпираност и приципи за ефтини тендери, туку требаше во четири очи да се склопи договор со санос и пријатно! но како велат чим си закачиш етикета на поштен сетне тешко е истата да ја пеплосаш, макар смата таа идеологија носела и недоквакани резултати




Edited by Max - 02-Dec-2009 at 05:18
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1291 Posted: 02-Dec-2009 at 04:15

@ Max
Дали тоа дека двокатните автобуси се „туристичкиот феномен“ (сами по себе) може да се поткрепи со некакви емпириски податоци или треба едноставно да ги купиме и да се надеваме? Влечење на паралела со Лондон е во најмала рака наивно, затоа што „даблдекерот“ е еден вид лондонски бренд. Затоа и прашувам дали двокатните сами по себе се туристички феномен.

И дури ако постои туристички феномен, колку милиони туристи се очекува да го користат скопскиот јавен превоз и на кои линии, за да биде оправдана бројката од 202 двокатни?

Она со рекламниот простор е муабет во сличен стил... Како да забораваш која треба да е примарната цел на оваа набавка. Кога купуваме 202 автобуси за јавен превоз, не може секакви маргинални критериуми да се ставаат пред суштинските.

Она со асфалтот е дури уште почуден муабет. Зарем мора да набавуваме двоспратни автобуси за да си го подсредиме асфалтот? Крајно нерационално размислување... Всушност, какви сме, зарем се двокатните макар гаранција за таква работа? Многу поверојатно ми изгледа дека асфалтот ќе си остане каков што е, а двоспратните ќе бидат принудени да се влечкаат и да користат креативни маневри за да не се превртат.
И што станува со онаа инфраструктура што си е во ред, а што сепак ќе мора принудно да се прилагодува на натрапнициве?

За сообраќајната гужва си применил погрешна математика. Ниту двокатните имаат ист капацитет како зглобните, ниту пак еден двокатен е еднаков на два „единечни еднокатни“. Всушност, капацитетот на двокатните е скромно поголем од единечните еднокатни. Провери поназад во нишкава, има податоци за капацитетите на различни модели.


Edited by La Linea - 12-Dec-2009 at 19:35
Back to Top
VirginAtlantic View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jun-2009
Location: Софиjа
Online Status: Offline
Posts: 254
  Quote VirginAtlantic Quote  Post ReplyReply #1292 Posted: 01-Dec-2009 at 09:37
Originally posted by pbanks

Кај другиот тендер прилично очајно стојат работите... За Соларис имам доста читано на ССЦ и јас дефинитивно навивам за нив.
 
Исто и jас. Модерни и квалитетни автобуси.
А все се чуда зошто „Кинг лонг" се jа пишат како бугарска фирма. Реално се работи за бугарскиот офис на кинеска фирма.
А не знам во Софиjа да има автобуси Соларис /както пише во Утрински/. Бих се радвал ако е така, но мисла дека нема.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1293 Posted: 01-Dec-2009 at 04:32
Ја сакам и меѓукат да имаат автобусиве, мезанин!
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3686
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #1294 Posted: 01-Dec-2009 at 01:02
хехе може ќе добиеме и квалитетни двоспратни на крај, ова имаат англичаниве цврста позиција! чим не било точно наведено во тендерот дополнително на кои се ставки треба да се темели гаранцијата, ова ако не помине жалбава на второстепена, доколку имаат интерес АД ќе помине на суд, изгледа се фатија во небрано од мтв!?
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #1295 Posted: 01-Dec-2009 at 00:46
Само едно да се знае.
Таа компанија е сериозна односно една од најголемите и најквалитетните во своето работење во Европа.
Сето тоа кинеско и бугарско би рекол ѓубре што беше презентирано е даалеку поназад.
Што би се рекло колку пари толку музика!
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1296 Posted: 30-Nov-2009 at 22:53

„Александар Денис“ ќе се жали на поништувањето на тендерот за автобуси

понеделник, 30 ноември 2009, 18:20


Англиската компанија Александар Денис најавува жалба на одлуката на министерството за транспорт и врски за поништување на тендерот за купување на 202 двокатни автобуси. Во официјалниот допис доставен до Алфа британскиот производител констатира дека не им јасно зошто нивната банкарска гаранција не била доволна. Тврдат дека во тенерската документација не било наведено дека гаранцијата од 1 процент треба да се пресметува од вкупната вредност вклучувајќи ја царината. Иако разочарани и изненадени од ваквиот однос на министерството британците најавуваат дека ќе бидат упорни.

„Александар Денис потроши многу време и пари во подготвување и доставување на банкарската гаранција. Ако тендерот се повтори, ние секако ќе доставиме уште еден предлог, но не очекуваме да ја зголемиме банкарската гаранција и да се изложиме на дополнителни трошоци.“

Од англиската компанија исто така предлагаат измени на условите во тендерот. Според нив, во наредниот тендер квотите за набавка на автобусите ќе треба да се намалат бидејќи тоа ќе ја зголемело флексибилноста за нивно купување. На потребата од промена на условите за купување на двокатните автобуси упатуваат и експертите за јавни набавки.

Но, и покрај тоа што овој тенер се поништува по четврти пат во министерството за транспорт пак изјавуваат дека нема да има промена на тендерските услови и дека новиот петти тендер ќе биде објавен веднаш по истекот на рокот за жалби.
 
Никола Толов

http://vesti.alfatv.com.mk/default.aspx?mId=37&eventId=15632


Edited by Cloverstack - 30-Nov-2009 at 22:55
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3686
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #1297 Posted: 30-Nov-2009 at 22:14

абе кој квалитетен транспорт, и така и вака тој ќе биде каов што ќе биде, квалитет незначи по дифолт ергономско решение! тоа сообраќајот петпати по закрчен ќе биде доколку пуштат зглобни него двоспратни или пак наместо 200 дваспратни да тераат 400 едноспратни... но како појава добро оди во контекст на подвижниот маркетинг (особено ако власта го искористи за своите кампањи и наголемо годишно да заштеди на расфрлање народен камен по медиуми) но и за туристички па и домашен панорамски момент преку кој сосем поинка ќе се доживу скопје, воопшто ова тешка хоризонтала на која се имаме навикнато!

се останато околу штимањето на инфраструктурата дополнително оди во прилог на двоспратниве, бар тоа збрчканите први ленти по булеварите ќе се поминат со квалитетен асфалт, тоа е еден спектал за европски главен град кој поинаку негледам како би се решил по брза постапка! тоа асфалтните набори по абтобуските и раскрсниците се можеби една од погрдите сцени и за нас домашните но и за надворешните учесници во сообраќајот...

Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1298 Posted: 30-Nov-2009 at 21:36
инаку јас сум целосно за двокатни, и по можност домашни, како истите без проблем и за ефтини пари би се сервисирале! дополнително спектаклот е панорамскиот момент како туристички феномен, но доколку само еден два се кабрио тогаш затворените бар пола од нив нека ги склепаат со стакла и на кровот, нешто како конвертибилен кров.

зошто да жртвуваме квалитетен јавен транспорт за вакво нешто?
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3686
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #1299 Posted: 29-Nov-2009 at 21:49

муабетов за нов возен парк на јсп излезе добар спин и се извозе квалитетно низ годиниве, воопшто од сите власти, но мене последново со двокатниве освен од овој аспект што им оди во прилог на надлежните, воедно и му се остава екстра простор на распашковски за да извади некоја издржана понуда! која јасно кај него падна во однос на банкарската гаранција, инаку лично јас би се изненадил позитивно доколку санос истера домашен производ, сети почетни тегавења меѓу власта и распашковски на тоа упатуваа, но сега ова инаетењево од негова страна малку ми е чудно, но може станува збор за блеф како ете покритие односно оправдување дека и ова пропаѓање на тендерот не е заради санос!?!

инаку јас сум целосно за двокатни, и по можност домашни, како истите без проблем и за ефтини пари би се сервисирале! дополнително спектаклот е панорамскиот момент како туристички феномен, но доколку само еден два се кабрио тогаш затворените бар пола од нив нека ги склепаат со стакла и на кровот, нешто како конвертибилен кров.

во секој случај како подвижни билборди двокатните ќе бидат идеални за прибирање средства за одржување на истите, јасно доколку паметно се пазарат за тоа од јсп, иако според мене најдобро би било наместо владини пари во иднина да се даваат за општествени кампањи по приватни билборди ова да тера бадијала по двокатните, но ова мора уште на почеток со примопредавањето да се врзе со долгорочен договор помеѓу државата и јсп, бар она за пола двокатни да има во секое време слободен простор! http://www.medialifemagazine.com/news2003/jul03/jul28/1_mon/news5monday.html

инаку ретро дизајнот не е проблем само нека го затераат по минималистички, она повеќе стаклена површина а помалку алуминиумска каросерија, на санос концептоп им е добар само треба околу застаклувањето да се доработи! горната предна шофершајба да не подела со столб, а долните бочни прозори да бидат далеку поголеми, во секој случај нивниот концепт засега најиздржан излезе во однос на останатите!? еве нешто минимализам само уште ете на истиот да се закачи тоа ретро дизајнот

единствено што е дискутабилно па и спорно е тоа колку ќе бидат квалитетно изработени двокатниве доколку упорно се брка најниската понуда? најголемиот удар ќе биде мислам фушерајската изведба! како и со се останато што ни се случува, како беше онаа сиромавијат десет пати доплаќа! ова се случи со сите ефтини проекти кои се истуркаа низ годиниве во скопје! а изгледа и во иднина ќе остане на тоа!

Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1300 Posted: 29-Nov-2009 at 11:47
Originally posted by SJCF


Јас баш обратно од тебе Smile
После толку вложено време стварно ќе биде штета на крај пак прикаската да заврши со 200 двоспратни. Ова поглавје поарно да остане отворено до некој по поволен момент него да се затвори со реализација на глупоста. Уште па ако помине тендерот за едноспратни автобуси, тогаш тек уште помала логика ќе има брзање по секоја цена со двоспратни.


Ова би било најдоброто сценарио. Иако и тука имам резерви особено што повторно се зборува дека во игра се Кинг Лонг и слични... После толку пропадната тендери не е ни чудо што асални компании воопшто не се пријавуваат.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 6364656667 90>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.643 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.