build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Железнички станици

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 56789 41>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
avijacijamk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2013
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 364
  Quote avijacijamk Quote  Post ReplyReply #121 Posted: 18-Sep-2016 at 15:25
Originally posted by geny

Ако е така докъде сте с изграждането на линията към Лерин -постнете некоя слика!!!!Thumbs%20Up


Не се гради веќе. Пропадна во корупција as always
Back to Top
geny View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 16-Mar-2013
Location: Bulgarya
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote geny Quote  Post ReplyReply #122 Posted: 17-Sep-2016 at 09:59
Ако е така докъде сте с изграждането на линията към Лерин -постнете некоя слика!!!!Thumbs%20Up
Back to Top
geny View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 16-Mar-2013
Location: Bulgarya
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote geny Quote  Post ReplyReply #123 Posted: 17-Sep-2016 at 09:58
Евала това Битола ли е!!!!!Bow
Back to Top
macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Feb-2008
Location: Lerinsko
Online Status: Offline
Posts: 754
  Quote macedonia Quote  Post ReplyReply #124 Posted: 17-Sep-2016 at 03:34
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #125 Posted: 28-Aug-2016 at 14:33
Конечно и вториот град по големина во земјава да добие достојно железничко здание. Се надевам дека ќе ја уредат и околината.
За сè има вторпат
Back to Top
macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Feb-2008
Location: Lerinsko
Online Status: Offline
Posts: 754
  Quote macedonia Quote  Post ReplyReply #126 Posted: 27-Aug-2016 at 22:10
сполај ти Могли за сликите
Back to Top
Могли View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 21-Apr-2015
Online Status: Offline
Posts: 97
  Quote Могли Quote  Post ReplyReply #127 Posted: 27-Aug-2016 at 15:49
ЖС Битола (26.08.2016)
[1]

[2]
Back to Top
Могли View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 21-Apr-2015
Online Status: Offline
Posts: 97
  Quote Могли Quote  Post ReplyReply #128 Posted: 20-Jul-2016 at 21:41
Интересни се роковите за реконструкција на ЖС Битола кои се објавени на таблата пред самата станица. Мислам дека пролонгирањето е поради доцнење на дозволата од Управата за заштита на културното наследство.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #129 Posted: 19-Jul-2016 at 11:32
Алелуја! Некои од наведените работи требале да се направат уште пред едно 50-60 години (на пример, асфалтирање на паркингот покрај железничката). Но, добро е, кај и да е ќе фатиме чекор со нормалниот свет.
За сè има вторпат
Back to Top
hcitrS View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2015
Online Status: Offline
Posts: 893
  Quote hcitrS Quote  Post ReplyReply #130 Posted: 19-Jul-2016 at 11:10

"..инвестицијата е вредна 1.9 мил евра..“

Ова само за битолската?

Бидејќи делува конфузно со информацијата од порталот Билд: „Со проектот вреден 5 милиони евра досега се санираа железничките станици во Велес, Градско, Прилеп, Неготино, Демир Капија, Табановце и во Скопје.“

Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #131 Posted: 18-Jul-2016 at 17:54
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #132 Posted: 29-Jun-2016 at 09:45
Ова е одлична вест. Да се надеваме дека и односите помеѓу железниците на Словенија, Хрватска и Србија ќе се оправат за повторно да видиме воз од Љубљана или евентуално од Загреб па до Солун.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #133 Posted: 29-Jun-2016 at 08:47
СРБИЈА И МАКЕДОНИЈА ЌЕ ИМААТ ЗАЕДНИЧКА ЖЕЛЕЗНИЧКА СТАНИЦА

Србија и Македонија ќе имаат заедничка железничка станица на преминот Табановце. Двете земји денеска во Белград потпишаа договор со кој овозможија формирање на заедничка станица, со што значително ќе се намали времето на патување и царинските процедури на граничниот премин. Воспоставувањето на заедничка станица за двете земји ќе го скрати преминот на патничките возови во просек за 30 минути, а ќе се забрза и постапката за царинење стока, бидејќи возовите ќе застануваат само еднаш. Единствениот премин ќе ги замени постојните два гранични пункта во Прешево и во Табановце. Тој ќе се наоѓа во Табановце, на македонска територија, каде што ќе бидат лоцирани граничните служби на двете земји.

Со потпишувањето на протоколите меѓу двете земји, надлежните институции во Србија и Македонија ја регулираа соработка на граничната полиција, царината, фитосанитарните и ветеринарните власти, како и организацијата на железничкиот сообраќај на граничната линија во заедничката станица Табановце.

http://utrinski.mk/?ItemID=AB36DEC1D035124B8E287A7D38A8783A
За сè има вторпат
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #134 Posted: 26-Jun-2016 at 23:11


Edited by Obedineta Makedonija - 26-Jun-2016 at 23:12
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #135 Posted: 24-Jun-2016 at 23:45
Извинете за лошиот квалитет.





Edited by Obedineta Makedonija - 24-Jun-2016 at 23:46
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Bojan10 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 21-Jun-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 504
  Quote Bojan10 Quote  Post ReplyReply #136 Posted: 11-Jun-2016 at 20:00
Како изгледа сега просторот, а каков потенцијал има,..., страшно нешто. Од ругло на градот може да биде симбол на градот. Да се сруши првиот ред стари куќи, ромска населба, и да се направи барем 1 ред столбови да се прошри спрема реката и да се направи нешто со кое што ќе се гордее градот и ќе има долгорочна привлечна енергија.
Тука треба да се направи транспортен центар како во Скопје. Ама на кого да му текне. Има повеќе од доволно простор.



Можеби е подобро луѓе што немаат визија да не чепкаат ништо да не го упропастат потенцијалот.

Edited by Bojan10 - 11-Jun-2016 at 20:04
Од чаламот си патиме!
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #137 Posted: 11-Jun-2016 at 14:57
Originally posted by BOJAN


Генерално земено, железница воведува нови стојалишта на места каде што граѓаните ќе упатат петиција дека има потреба од тоа. На пример, меѓу Скопје и Велес од пред неколку години беше воведено стојалиштето Смесница. Во Зелениково возот два пати стои, не само на железничката станица, така што некои корекции ќе може да се направат. Перо Чичо од стојалиште може да си добие некоја помала зграда во соработка со локалните власти во иднина.


Тоа и е проблемот. Може да воведе ново стојалиште, но не може стојалиштето да го преправи во железничка станица, бидејќи истата подразбира минимум два пружни колосека. А за стојалиштето Перо Чичо, почетокот на тие два колосека треба да биде уште пред надвозникот над улицата Ѓ. Петров, што значи ако тоа не се направи сега, односно да се преправи и прошири сегашниот надвозник за да има место за два колосека, тогаш нема да се направи никогаш.

Меѓународните возови нема да стојат на постојки, туку само на станици, така што кумановци може да бираат дали да се симнат на сегашната Железничка Станица или во нивите покрај Режановце, (јасно е дека нема да изберат ниедна од овие две опции), кога МЖ не зема во предвид да ја изгради главната станица за Куманово во Перо Чичо, која со својата централизираност и близината на градските автобуски постојки одговара на 90% од жителите на градов.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
Bojan10 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 21-Jun-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 504
  Quote Bojan10 Quote  Post ReplyReply #138 Posted: 11-Jun-2016 at 11:36
Од проектираната Перо Чичо до плоштадот има 700м. Таа треба да биде главна станица.
Од чаламот си патиме!
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #139 Posted: 11-Jun-2016 at 11:15
Тоа е така бидејќи ретардирани луѓе ни работат на проектната документација, која е правена па преправена, па повторно правена, за да биде повторно преправена, и така едно n-та пати добри години наназад. Најбитната работа е барем да ја видам таа пруга веќе еднаш, па после ќе се преправаат сите тие грешки.

Генерално земено, железница воведува нови стојалишта на места каде што граѓаните ќе упатат петиција дека има потреба од тоа. На пример, меѓу Скопје и Велес од пред неколку години беше воведено стојалиштето Смесница. Во Зелениково возот два пати стои, не само на железничката станица, така што некои корекции ќе може да се направат. Перо Чичо од стојалиште може да си добие некоја помала зграда во соработка со локалните власти во иднина.
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #140 Posted: 11-Jun-2016 at 10:53
На коридор 8, главната железничка станица за Куманово е ставена вон градот, кај аеродромот Аџитепе, на крајно небезбедно место, и оддалечена 2 километри од градот и 600 метри од првата урбана улица Никола Тесла.

Додека, кај Перо Чичо ќе има постојка, иако постојкава се наоѓа во урбана зона, оддалечена 900 метри од центарот, и 300 метри од станиците на градските автобуси 8 и 4, кои одат до населбите Ајдучка Чешма, Иго Тричковиќ и Тромеѓа (8), односно до населбите Гоце Делчев, Зелен Рид, Вера Которка и Доброшане (4).

Исто така, има постојка Доброшане која никој нема да ја користи, зашто постојката и населбата Вера Которка ја дели река преку која нема мост, ниту пристапен пат, додека станицата Шупљи камен е оддалечена 3.5 километри од селото Доброшане и 4.5 километри од населбата Вера Которка.

Клечовце кое е десет пати по население поголемо од Бељаковце има постојка, додека Бељаковце има станица.

Димонце и Коњух (селото каде може да се видат многу интересни работи и антички град и тврдина, како и Цоцевиот Камен) немаат ниту постојка.

Ранковце, кое е најголемо село на трасата со 1200 жители, нема ниту станица, ниту постојка.

Види од стр.64 па понатаму:

http://www.moepp.gov.mk/wp-content/uploads/2014/10/ESIA%20-%20Studija%20Zeleznicki%20koridor%20VIII-Istocna%20delnica%20mkd.pdf



Edited by phenomenon - 11-Jun-2016 at 11:00
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 56789 41>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.234 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.