![]() |
![]() |
![]() |
Железнички станици |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 56789 41> |
Author | |
avijacijamk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Jan-2013 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 364 |
![]() ![]() |
Не се гради веќе. Пропадна во корупција as always |
|
![]() |
|
geny ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 16-Mar-2013 Location: Bulgarya Online Status: Offline Posts: 306 |
![]() ![]() |
Ако е така докъде сте с изграждането на линията към Лерин -постнете некоя слика!!!!
![]() |
|
![]() |
|
geny ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 16-Mar-2013 Location: Bulgarya Online Status: Offline Posts: 306 |
![]() ![]() |
Евала това Битола ли е!!!!!
![]() |
|
![]() |
|
macedonia ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Feb-2008 Location: Lerinsko Online Status: Offline Posts: 754 |
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Конечно и вториот град по големина во земјава да добие достојно железничко здание. Се надевам дека ќе ја уредат и околината.
|
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
macedonia ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Feb-2008 Location: Lerinsko Online Status: Offline Posts: 754 |
![]() ![]() |
сполај ти Могли за сликите
![]() |
|
![]() |
|
Могли ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 21-Apr-2015 Online Status: Offline Posts: 97 |
![]() ![]() |
ЖС Битола (26.08.2016)
[1] ![]() [2] ![]() |
|
![]() |
|
Могли ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 21-Apr-2015 Online Status: Offline Posts: 97 |
![]() ![]() |
Интересни се роковите за реконструкција на ЖС Битола кои се објавени на таблата пред самата станица. Мислам дека пролонгирањето е поради доцнење на дозволата од Управата за заштита на културното наследство.
![]() |
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Алелуја! Некои од наведените работи требале да се направат уште пред едно 50-60 години (на пример, асфалтирање на паркингот покрај железничката). Но, добро е, кај и да е ќе фатиме чекор со нормалниот свет.
|
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
hcitrS ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Nov-2015 Online Status: Offline Posts: 893 |
![]() ![]() |
![]() "..инвестицијата е вредна 1.9 мил евра..“ Ова само за битолската? Бидејќи делува конфузно со информацијата од порталот Билд: „Со проектот вреден 5 милиони евра досега се санираа железничките станици во Велес, Градско, Прилеп, Неготино, Демир Капија, Табановце и во Скопје.“ |
|
![]() |
|
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
Ова е одлична вест. Да се надеваме дека и односите помеѓу железниците на Словенија, Хрватска и Србија ќе се оправат за повторно да видиме воз од Љубљана или евентуално од Загреб па до Солун.
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
СРБИЈА И МАКЕДОНИЈА ЌЕ ИМААТ ЗАЕДНИЧКА ЖЕЛЕЗНИЧКА СТАНИЦА
Србија и Македонија ќе имаат заедничка железничка станица на преминот Табановце. Двете земји денеска во Белград потпишаа договор со кој овозможија формирање на заедничка станица, со што значително ќе се намали времето на патување и царинските процедури на граничниот премин. Воспоставувањето на заедничка станица за двете земји ќе го скрати преминот на патничките возови во просек за 30 минути, а ќе се забрза и постапката за царинење стока, бидејќи возовите ќе застануваат само еднаш. Единствениот премин ќе ги замени постојните два гранични пункта во Прешево и во Табановце. Тој ќе се наоѓа во Табановце, на македонска територија, каде што ќе бидат лоцирани граничните служби на двете земји. Со потпишувањето на протоколите меѓу двете земји, надлежните институции во Србија и Македонија ја регулираа соработка на граничната полиција, царината, фитосанитарните и ветеринарните власти, како и организацијата на железничкиот сообраќај на граничната линија во заедничката станица Табановце. http://utrinski.mk/?ItemID=AB36DEC1D035124B8E287A7D38A8783A |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
Obedineta Makedonija ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1744 |
![]() ![]() |
![]() Edited by Obedineta Makedonija - 26-Jun-2016 at 23:12 |
|
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
|
![]() |
|
Obedineta Makedonija ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1744 |
![]() ![]() |
Извинете за лошиот квалитет.
![]() ![]() Edited by Obedineta Makedonija - 24-Jun-2016 at 23:46 |
|
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
|
![]() |
|
Bojan10 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 21-Jun-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 504 |
![]() ![]() |
Како изгледа сега просторот, а каков потенцијал има,..., страшно нешто. Од ругло на градот може да биде симбол на градот. Да се сруши првиот ред стари куќи, ромска населба, и да се направи барем 1 ред столбови да се прошри спрема реката и да се направи нешто со кое што ќе се гордее градот и ќе има долгорочна привлечна енергија.
Тука треба да се направи транспортен центар како во Скопје. Ама на кого да му текне. Има повеќе од доволно простор. ![]() Можеби е подобро луѓе што немаат визија да не чепкаат ништо да не го упропастат потенцијалот. Edited by Bojan10 - 11-Jun-2016 at 20:04 |
|
Од чаламот си патиме!
|
|
![]() |
|
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
Тоа и е проблемот. Може да воведе ново стојалиште, но не може стојалиштето да го преправи во железничка станица, бидејќи истата подразбира минимум два пружни колосека. А за стојалиштето Перо Чичо, почетокот на тие два колосека треба да биде уште пред надвозникот над улицата Ѓ. Петров, што значи ако тоа не се направи сега, односно да се преправи и прошири сегашниот надвозник за да има место за два колосека, тогаш нема да се направи никогаш. Меѓународните возови нема да стојат на постојки, туку само на станици, така што кумановци може да бираат дали да се симнат на сегашната Железничка Станица или во нивите покрај Режановце, (јасно е дека нема да изберат ниедна од овие две опции), кога МЖ не зема во предвид да ја изгради главната станица за Куманово во Перо Чичо, која со својата централизираност и близината на градските автобуски постојки одговара на 90% од жителите на градов. |
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|
![]() |
|
Bojan10 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 21-Jun-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 504 |
![]() ![]() |
Од проектираната Перо Чичо до плоштадот има 700м. Таа треба да биде главна станица.
|
|
Од чаламот си патиме!
|
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Тоа е така бидејќи ретардирани луѓе ни работат на проектната документација, која е правена па преправена, па повторно правена, за да биде повторно преправена, и така едно n-та пати добри години наназад. Најбитната работа е барем да ја видам таа пруга веќе еднаш, па после ќе се преправаат сите тие грешки.
Генерално земено, железница воведува нови стојалишта на места каде што граѓаните ќе упатат петиција дека има потреба од тоа. На пример, меѓу Скопје и Велес од пред неколку години беше воведено стојалиштето Смесница. Во Зелениково возот два пати стои, не само на железничката станица, така што некои корекции ќе може да се направат. Перо Чичо од стојалиште може да си добие некоја помала зграда во соработка со локалните власти во иднина. |
|
![]() |
|
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
На коридор 8, главната железничка станица за Куманово е ставена вон градот, кај аеродромот Аџитепе, на крајно небезбедно место, и оддалечена 2 километри од градот и 600 метри од првата урбана улица Никола Тесла.
Додека, кај Перо Чичо ќе има постојка, иако постојкава се наоѓа во урбана зона, оддалечена 900 метри од центарот, и 300 метри од станиците на градските автобуси 8 и 4, кои одат до населбите Ајдучка Чешма, Иго Тричковиќ и Тромеѓа (8), односно до населбите Гоце Делчев, Зелен Рид, Вера Которка и Доброшане (4). Исто така, има постојка Доброшане која никој нема да ја користи, зашто постојката и населбата Вера Которка ја дели река преку која нема мост, ниту пристапен пат, додека станицата Шупљи камен е оддалечена 3.5 километри од селото Доброшане и 4.5 километри од населбата Вера Которка. Клечовце кое е десет пати по население поголемо од Бељаковце има постојка, додека Бељаковце има станица. Димонце и Коњух (селото каде може да се видат многу интересни работи и антички град и тврдина, како и Цоцевиот Камен) немаат ниту постојка. Ранковце, кое е најголемо село на трасата со 1200 жители, нема ниту станица, ниту постојка. Види од стр.64 па понатаму: http://www.moepp.gov.mk/wp-content/uploads/2014/10/ESIA%20-%20Studija%20Zeleznicki%20koridor%20VIII-Istocna%20delnica%20mkd.pdf Edited by phenomenon - 11-Jun-2016 at 11:00 |
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 56789 41> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |