![]() |
![]() |
![]() |
Моторни гарнитури |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 678910 41> |
Author | |
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
Би било интересно да провозат еден сименс десиро или бомбардиер по нашиве пруги за да се направи споредба.
|
|
![]() |
|
stratus ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Aug-2010 Location: Bitola/Skopje Online Status: Offline Posts: 755 |
![]() ![]() |
Денес имав прилика да пробам еден од новите дизел „Кинези“ на релација Битола-Скопје и со вас би го споделил моето искуство. Притоа би споменал дека се имам возено со доста возови низ Европа, како на пример Siemens Desiro, вклучително и супербрзиот воз во Шпанија Renfe, поради што како корисник се сметам за доволно компетентен да споредувам и оценувам.
- Вузуелно, возот (гарнитурата) изгледа модерно од надвор и од внатре и доста ми се допаѓа, во тој поглед воопшто не заостанува. Но тука за жал, завршувааѕт и позитивните критики. - Возот е крајно НЕУДОБЕН. Амортизацијата е лоша, се осеќаат сите нерамнини, можеби е и заради пругата. Меѓутоа на пр. во постарите Сименси Словенија имаат подобро потпирање иако и таму не се баш реновирани пругите. - Седиштата се УЖАСНИ. Како за во гратски автобус. Многу се тврди, со кус наслон (за кинези), со мал простор за нозете (помал и од во автобус) и со неможност за нивно навалување и адаптирање. - Моторот е доста бучен, речиси како кај „Шпанците“, иако како за дизел тоа и се очекува. - За време на возењето цело време се слушаат звуци на тропање, крцкање, шуштење. Такви звуци не сум слушнал досега кај друг воз, вклучително и нашите стари. Нешто слично, а и полошо како кај украинските гратски автобуси. Имав чувство како сите компоненти да не се соодветно заштрафени и како во секој момент ќе падни некој панел. - Има некои нелогичности. На пример на сите столици од назад има расклоплива масичка, вклучително и на тие кои се така поставени да не може да се отвори. А такви има доста. - Отварањето на сите врати е електронско. Но една врата не секое отварање/затварање имаше проблем со што на секое доаѓаше еден од кондуктерите рачно да ја дозатвора. Вратата од вецето е многу не квалитетна. - Од не знам која причина. Во возот имаше специјално техничко лице (кинез) кој им објаснуваше на вработените во МЖ на секое за како функционираат и некои банални работи. Патем од други информации истиот кинез на секое патување бил во возот. Толку ли се ови вработните од МЖ да не речам какви, за да не можат со еден кинески воз да се справат. - Дисплеите за дестинација (следна, крајна) цело време покажуваа грешни информации. - Со помош на андроид апликација измерив макс 87км/ч. Со еден збор од возот сум крајно РАЗОЧАРАН. Квалитетот и ергономијата се ужасни и не сакам ни да помислам како ќе изгледаат овие возови за 5-10 години. Камо да грешам. Чекавме 40 години нови возови и добивме нашминкано ѓубре. Ако некој знае. Колку е цена на една ваква гарнитура од европско производство? Толку ли е голема разликата? И за капак на се. Низ возот има поставено 6-7 екрани (телевизори) на кои обично би требало да се прикажуваат информации за патувањето. Меѓутоа имаше нон-стоп „владини“ пропагандни документарци (знаете на кој мислам), дури и политички обраќања (со звук) на министерката за култура и поранешниов ни премиер (знаете кој). Жално! |
|
![]() |
|
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
Прост народ силна држава
|
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
За овие неколку дена по трет пат ја откорнуваат - вадат од шини вратата од тоалетот, пробувајќи „врата без квака“ насила да ја отворат.
Електричната врата иако има симболи - дугмиња за нејзино отварање и затварање, мораше додатно да се назначи како се употребува. Се надеваме дека ова ќе биде последен пат за да не останеме и без тоалет. ![]() ![]() |
|
![]() |
|
ViktorMKD ![]() Newbie ![]() ![]() Joined: 07-Jan-2016 Online Status: Offline Posts: 39 |
![]() ![]() |
https://www.youtube.com/watch?v=D9pvcjvCbjE Edited by ViktorMKD - 21-Mar-2016 at 08:08 |
|
![]() |
|
mr bombastic ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 420 |
![]() ![]() |
![]() Значи ти си се возел со деловниот воз "Пелагонија" , а втората дизелка ќе му дојде дека сеуште не е пуштена у сообраќај или како? Edited by mr bombastic - 21-Mar-2016 at 04:16 |
|
![]() |
|
Могли ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 21-Apr-2015 Online Status: Offline Posts: 97 |
![]() ![]() |
Не. Оваа иста гарнитура сообраќа уште еднаш со тргнување од Битола во 20:50 часот и пристигнување во Скопје во 23:39 часот. Од Скопје тргнува во 01:40 часот по полноќ и пристигнува во Битола во 04:30 часот. Останатите 3 линии се со старите возни гарнитури, претежно шпанци. Е сега, ќе видиме дали уште некоја линија ќе биде заменета со новите гарнитури, иако не верувам.
|
|
![]() |
|
hcitrS ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Nov-2015 Online Status: Offline Posts: 893 |
![]() ![]() |
![]() ![]() Само во 17:10 оваа гарнитура сообраќа кон Битола? Има ли друг термин? Така ќе остане до наредниот закуп на гарнитури или сите линии ќе се покријат со новите? |
|
![]() |
|
Могли ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 21-Apr-2015 Online Status: Offline Posts: 97 |
![]() ![]() |
Вчера се возев во новата дизел гарнитура на релација Прилеп - Битола. Па еве неколку зборови. Возот доцнеше дваесетина минути и во Прилеп слегоа многу патници, но и покрај ова возот беше преполн (се разбира, вчера беше трет викенд во месецот). За Битола се качија околу десетина луѓе. Возот изгледа одлично и комфорен е. Чисто е (барем засега), имаше греење (а се надевам ќе има и ладење во текот на летните месеци), возењето е различно и многу подобро во однос на шпанците кои често сообраќаат на оваа релација. Телевизорите работеа и на нив се емитуваше емисија за прогонот на Евреите од Македонија. Меѓутоа, иако на нив стоеше почетна, крајна и следна дестинација и празно место до сите нив, не ги пишуваше дестинациите. Исто така, дисплеите воопшто не работеа, па очекував звучна информација, но и тоа го немаше. Но, пред да стигнеме во Битола кондуктерот поминуваше низ целиот воз и кажуваше: „Ајде подгответе се, пристигнуваме во Битола“
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
Во ред, точно, ама никој не рече сите линии да се експрес туку зачувување на сегашните патнички и јакнење на експрес опциите. |
|
![]() |
|
mr bombastic ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 420 |
![]() ![]() |
Кој кого лаже тука не ми е јасно...Според официјалната страна на МЖ транспорт пуштени се и двете нови дизел гарнитури кон Битола, а овие од Утрински треба да знаат дека третата дизелка не стигна баш деновиве него доста порано.. Тргнаа двата нови воза кон Битола 14.03.2016 година Од денес, Понеделник 14 март, пуштени се во комерцијална работа современите кинески дизел-моторни гарнитури на релацијата Скопје-Битола-Скопје. Имено, во 1.40 часот по полноќ од Скопје кон Битола тргна новововедениот патнички воз 941. Истовремено во сообраќај повторно е пуштен и популарниот деловен воз „Пелагонија“. Пелагонија, како што информиравме, ќе вози по важечкиот возен ред - што ќе рече дека од Битола ќе тргнува во 5.18 часот, а во Скопје ќе пристигнува во 8.02. Од Скопје за Битола ќе тргнува во 17.10, а во Битола ќе пристигне во 19.51 часот. Новововедениот воз 941 од Скопје ќе тргнува во 1.40 по полноќ, а во Битола ќе пристигнува во 4.30 часот. Од Битола за Скопје возот 940 ќе тргнува во 20.50, а во Скопје ќе пристигне во 23.39 часот. Двата воза ќе возат под задолжителна резервација на место за седење. http://mztransportad.com.mk/index.php?option=com_content&view=article&id=462%3A2016-03-14-13-15-10&catid=1%3A2013-08-29-12-07-13&lang=mk |
|
![]() |
|
FiLo ![]() Senior Member ![]() Joined: 26-Apr-2015 Online Status: Offline Posts: 148 |
![]() ![]() |
Експресниот воз до Битола стигнува за околу 2 часа и 40 минути. Застанува само на 5 станици. Да речеме дека на овие станици губи максимум 10 минути, сигурно во Чашка, Богомила и Гостиражни не стои повеке од 30 секунди поединечно на секоја од тие станици.
Тоа значи дека просечната брзина му е негде 70 км/ч. Заклучок, не е до толку проблемот во застанувањето по станиците, туку во инфраструктурата која не дозволува брзини поголеми од 100 км/ч. Последно во 2012 кога се возев со воз од Битола до Скопје, на доста делови од Битола до Велес возеше претерано споро, не повеке од 60-70 км/ч. Се секавам дека и мостот на Црна река го поминуваше со 10-20 км/ч. Најреално би било до Битола експресниот воз сосе застанување да стигнува за 2 часа, а патничкиот што застанува на сите станици и стојалишта до 3 часа. Ама си треба саглам пруга. Пелагонија е рамна, пругата е генерално права, без претерано остри кривини, таму во глобала од Гостиражни до Битола движењето по саглам пруга треба да е во најмала рака постојано 120 км/ч. Edited by FiLo - 17-Mar-2016 at 01:17 |
|
![]() |
|
stratus ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Aug-2010 Location: Bitola/Skopje Online Status: Offline Posts: 755 |
![]() ![]() |
Кон повеќето од селата не само што не сообраќа автобус туку и некои не се нити со пат поврзани. Возот им е единствена врска со светот. Не е никаков проблем да застануваат возовите во овие места. Единствено е потребно повеќе линии на „обични“ возово и „експресни“. А кој не се возел со воз, пропуштил многу. Дури и старите возови нудат поудобно и поинтересно искуство и патување од кој и да е автобус.
|
|
![]() |
|
Obedineta Makedonija ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1744 |
![]() ![]() |
Да си жив и здрав - се заборавија со барањата небаре македонски железници е TrenItalia ![]() ![]() |
|
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
|
![]() |
|
ehrlich ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
![]() ![]() |
![]() Заборавате дека за многу од овие села не сообраќаат никакви автобуси. |
|
![]() |
|
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
Јас никогаш не сум патувал со воз, но доколку досегашните возови застанувале на секоја помала локална станица и во секое село, тогаш навистина автобусите се подобро решение за тоа, на крајот на краиштата, во Скопје градските автобуси се експлоатираат на таков начин.
Во мала држава не се потребни возови за да застануваат во секое наредно село, за тоа автобусите се доволни. |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
За да бидат било каква конкуренција на автобускиот превоз, сметам дека новите возови кон Кичево и Кочани би требало да бидат брзи по категорија, односно да не застануваат на железничките стојалишта. Колку што сум патувал кон Кичево со воз, брз воз би можел да застанува единствено на железничките станици: Скопје-Север, Ѓорче Петров, Радуша, Јегуновце, Тетово, Гостивар, Падалиште, Зајас и Кичево.
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
ПОЧНА ДА СООБРАЌА И НОВИОТ ДИЗЕЛ КИНЕСКИ ВОЗ
Новиот кинески патнички воз почна да сообраќа во редовниот железнички сообраќај. Од вчера попладне сообраќа на релацијата Скопје - Битола и обратно. Така, популарниот „Пелагонија експрес“ по неколкумесечен застој повторно вози по македонските пруги. Новата дизел моторна гарнитура нуди современи, модерни и квалитетни услуги за патниците. „Станува збор за супер модерна кинеска дизел моторна гарнитура со 120 места за седење. Одлично ја искачува делницата кон Богомила, каде другите возови имаа проблеми поради угорнината. Оваа гарнитура е идентична како и електричната која сообраќа на релација Скопје - Велес и обратно, само што за движење користи гориво наместо електрична енергија“, велат од ЈП Македонски Железници Транспорт. Возот сообраќа како деловен со доплата и не сопира на секоја станица, туку само на поголемите, Велес, Чашка, Богомила и Прилеп. Така, патувањето од Скопје до Битола трае 2 часа и 40 минути, многу помалку отколку со автобус. „Пелагонија експрес“ трнува од Скопје во 17,10, а во Битола стигнува во 19,50часот. Наутро од Битола за Скопје тргнува во 5,18, а стигнува во 8 часот. Првите патници кои се возеа со новата кинеска дизел моторна гарнитура до Битола беа задоволни. „Супер е во возот, чисто, брзо, немам забелешки. Добро е што пуштија и нов воз така што можеме до Скопје за секоја пригода и потреба. Конечно добивме одлични услови за патување“, рече помлада битолчанка, на кратката пауза додека возот стоеше на железничката станица во Велес. Ова е втор од новите патнички возови кои Владата ги набави од Кина и сообраќаат по македонските пруги од почетокот на годинава. Деновиве стигна и третата, откако ќе биде тестирана, се најавува да вози на релацијата од Скопје до Кичево и до Кочани. http://www.utrinski.mk/?ItemID=6979429F28777646ADEE1ACA038C5E8B |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Моите инсајдерски информации говорат дека дизел моторната гарнитура ќе ги нема проблемите на постоечките возови со прегревање/застој на возовите на секцијата Велес-Прилеп.
Еден мотор од кинезот има околу 600 коњски сили, а гарнитурата се состои од два мотори. За споредба, „Шпанецот“ има 260 коњски сили по мотор. Искачувањето од Велес кон Прилеп можело комотно да се совлада и со само еден мотор. Е сега останува да се пресмета колкава би била потрошувачката на гориво, која сигурно не би била помала од „Шпанецот“, но дефинитивно помала од дизел локомотивите. |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 678910 41> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |