build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Моторни гарнитури

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 678910 41>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #141 Posted: 24-Mar-2016 at 02:36
Би било интересно да провозат еден сименс десиро или бомбардиер по нашиве пруги за да се направи споредба.
Back to Top
stratus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Aug-2010
Location: Bitola/Skopje
Online Status: Offline
Posts: 755
  Quote stratus Quote  Post ReplyReply #142 Posted: 24-Mar-2016 at 01:35
Денес имав прилика да пробам еден од новите дизел „Кинези“ на релација Битола-Скопје и со вас би го споделил моето искуство. Притоа би споменал дека се имам возено со доста возови низ Европа, како на пример Siemens Desiro, вклучително и супербрзиот воз во Шпанија Renfe, поради што како корисник се сметам за доволно компетентен да споредувам и оценувам.

- Вузуелно, возот (гарнитурата) изгледа модерно од надвор и од внатре и доста ми се допаѓа, во тој поглед воопшто не заостанува. Но тука за жал, завршувааѕт и позитивните критики.
- Возот е крајно НЕУДОБЕН. Амортизацијата е лоша, се осеќаат сите нерамнини, можеби е и заради пругата. Меѓутоа на пр. во постарите Сименси Словенија имаат подобро потпирање иако и таму не се баш реновирани пругите.
- Седиштата се УЖАСНИ. Како за во гратски автобус. Многу се тврди, со кус наслон (за кинези), со мал простор за нозете (помал и од во автобус) и со неможност за нивно навалување и адаптирање.
- Моторот е доста бучен, речиси како кај „Шпанците“, иако како за дизел тоа и се очекува.
- За време на возењето цело време се слушаат звуци на тропање, крцкање, шуштење. Такви звуци не сум слушнал досега кај друг воз, вклучително и нашите стари. Нешто слично, а и полошо како кај украинските гратски автобуси. Имав чувство како сите компоненти да не се соодветно заштрафени и како во секој момент ќе падни некој панел.
- Има некои нелогичности. На пример на сите столици од назад има расклоплива масичка, вклучително и на тие кои се така поставени да не може да се отвори. А такви има доста.
- Отварањето на сите врати е електронско. Но една врата не секое отварање/затварање имаше проблем со што на секое доаѓаше еден од кондуктерите рачно да ја дозатвора. Вратата од вецето е многу не квалитетна.
- Од не знам која причина. Во возот имаше специјално техничко лице (кинез) кој им објаснуваше на вработените во МЖ на секое за како функционираат и некои банални работи. Патем од други информации истиот кинез на секое патување бил во возот. Толку ли се ови вработните од МЖ да не речам какви, за да не можат со еден кинески воз да се справат.
- Дисплеите за дестинација (следна, крајна) цело време покажуваа грешни информации.
- Со помош на андроид апликација измерив макс 87км/ч.

Со еден збор од возот сум крајно РАЗОЧАРАН. Квалитетот и ергономијата се ужасни и не сакам ни да помислам како ќе изгледаат овие возови за 5-10 години. Камо да грешам. Чекавме 40 години нови возови и добивме нашминкано ѓубре. Ако некој знае. Колку е цена на една ваква гарнитура од европско производство? Толку ли е голема разликата?

И за капак на се. Низ возот има поставено 6-7 екрани (телевизори) на кои обично би требало да се прикажуваат информации за патувањето. Меѓутоа имаше нон-стоп „владини“ пропагандни документарци (знаете на кој мислам), дури и политички обраќања (со звук) на министерката за култура и поранешниов ни премиер (знаете кој). Жално!
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #143 Posted: 23-Mar-2016 at 18:57
Прост народ силна држава
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #144 Posted: 23-Mar-2016 at 00:24
За овие неколку дена по трет пат ја откорнуваат - вадат од шини вратата од тоалетот, пробувајќи „врата без квака“ насила да ја отворат.
Електричната врата иако има симболи - дугмиња за нејзино отварање и затварање, мораше додатно да се назначи како се употребува.
Се надеваме дека ова ќе биде последен пат за да не останеме и без тоалет.



Back to Top
ViktorMKD View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 07-Jan-2016
Online Status: Offline
Posts: 39
  Quote ViktorMKD Quote  Post ReplyReply #145 Posted: 21-Mar-2016 at 08:07
Originally posted by Могли

Вчера се возев во новата дизел гарнитура на релација Прилеп - Битола. Па еве неколку зборови. Возот доцнеше дваесетина минути и во Прилеп слегоа многу патници, но и покрај ова возот беше преполн (се разбира, вчера беше трет викенд во месецот). За Битола се качија околу десетина луѓе. Возот изгледа одлично и комфорен е. Чисто е (барем засега), имаше греење (а се надевам ќе има и ладење во текот на летните месеци), возењето е различно и многу подобро во однос на шпанците кои често сообраќаат на оваа релација. Телевизорите работеа и на нив се емитуваше емисија за прогонот на Евреите од Македонија. Меѓутоа, иако на нив стоеше почетна, крајна и следна дестинација и празно место до сите нив, не ги пишуваше дестинациите. Исто така, дисплеите воопшто не работеа, па очекував звучна информација, но и тоа го немаше. Но, пред да стигнеме во Битола кондуктерот поминуваше низ целиот воз и кажуваше: „Ајде подгответе се, пристигнуваме во Битола“ . Бидејќи имаше многу патници, единствено не успеав да проверам дали функционира WC-то, но да го оставиме тоа за друг пат. Сè на сè, гарнитурата е одлична и ми остави многу добар впечаток.
Ти си патувал со дизел-гарнитурата, а, јас само ја "уловив" од прозор утрово

https://www.youtube.com/watch?v=D9pvcjvCbjE

Edited by ViktorMKD - 21-Mar-2016 at 08:08
Back to Top
mr bombastic View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 420
  Quote mr bombastic Quote  Post ReplyReply #146 Posted: 21-Mar-2016 at 04:16


Значи ти си се возел со деловниот воз "Пелагонија" , а втората дизелка ќе му дојде дека сеуште не е пуштена у сообраќај или како?

Edited by mr bombastic - 21-Mar-2016 at 04:16
Back to Top
Могли View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 21-Apr-2015
Online Status: Offline
Posts: 97
  Quote Могли Quote  Post ReplyReply #147 Posted: 20-Mar-2016 at 23:07
Не. Оваа иста гарнитура сообраќа уште еднаш со тргнување од Битола во 20:50 часот и пристигнување во Скопје во 23:39 часот. Од Скопје тргнува во 01:40 часот по полноќ и пристигнува во Битола во 04:30 часот. Останатите 3 линии се со старите возни гарнитури, претежно шпанци. Е сега, ќе видиме дали уште некоја линија ќе биде заменета со новите гарнитури, иако не верувам.
Back to Top
hcitrS View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2015
Online Status: Offline
Posts: 893
  Quote hcitrS Quote  Post ReplyReply #148 Posted: 20-Mar-2016 at 22:49


Само во 17:10 оваа гарнитура сообраќа кон Битола? Има ли друг термин? Така ќе остане до наредниот закуп на гарнитури или сите линии ќе се покријат со новите?
Back to Top
Могли View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 21-Apr-2015
Online Status: Offline
Posts: 97
  Quote Могли Quote  Post ReplyReply #149 Posted: 20-Mar-2016 at 22:23
Вчера се возев во новата дизел гарнитура на релација Прилеп - Битола. Па еве неколку зборови. Возот доцнеше дваесетина минути и во Прилеп слегоа многу патници, но и покрај ова возот беше преполн (се разбира, вчера беше трет викенд во месецот). За Битола се качија околу десетина луѓе. Возот изгледа одлично и комфорен е. Чисто е (барем засега), имаше греење (а се надевам ќе има и ладење во текот на летните месеци), возењето е различно и многу подобро во однос на шпанците кои често сообраќаат на оваа релација. Телевизорите работеа и на нив се емитуваше емисија за прогонот на Евреите од Македонија. Меѓутоа, иако на нив стоеше почетна, крајна и следна дестинација и празно место до сите нив, не ги пишуваше дестинациите. Исто така, дисплеите воопшто не работеа, па очекував звучна информација, но и тоа го немаше. Но, пред да стигнеме во Битола кондуктерот поминуваше низ целиот воз и кажуваше: „Ајде подгответе се, пристигнуваме во Битола“ . Бидејќи имаше многу патници, единствено не успеав да проверам дали функционира WC-то, но да го оставиме тоа за друг пат. Сè на сè, гарнитурата е одлична и ми остави многу добар впечаток.
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #150 Posted: 17-Mar-2016 at 22:16
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #151 Posted: 17-Mar-2016 at 15:07
Originally posted by ehrlich



Заборавате дека за многу од овие села не сообраќаат никакви автобуси.

Во ред, точно, ама никој не рече сите линии да се експрес туку зачувување на сегашните патнички и јакнење на експрес опциите.
Back to Top
mr bombastic View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 420
  Quote mr bombastic Quote  Post ReplyReply #152 Posted: 17-Mar-2016 at 04:20
Originally posted by Џоле

ПОЧНА ДА СООБРАЌА И НОВИОТ ДИЗЕЛ КИНЕСКИ ВОЗ

Новиот кинески патнички воз почна да сообраќа во редовниот железнички сообраќај. Од вчера попладне сообраќа на релацијата Скопје - Битола и обратно. Така, популарниот „Пелагонија експрес“ по неколкумесечен застој повторно вози по македонските пруги. Новата дизел моторна гарнитура нуди современи, модерни и квалитетни услуги за патниците.

„Станува збор за супер модерна кинеска дизел моторна гарнитура со 120 места за седење. Одлично ја искачува делницата кон Богомила, каде другите возови имаа проблеми поради угорнината. Оваа гарнитура е идентична како и електричната која сообраќа на релација Скопје - Велес и обратно, само што за движење користи гориво наместо електрична енергија“, велат од ЈП Македонски Железници Транспорт.

Возот сообраќа како деловен со доплата и не сопира на секоја станица, туку само на поголемите, Велес, Чашка, Богомила и Прилеп. Така, патувањето од Скопје до Битола трае 2 часа и 40 минути, многу помалку отколку со автобус. „Пелагонија експрес“ трнува од Скопје во 17,10, а во Битола стигнува во 19,50часот. Наутро од Битола за Скопје тргнува во 5,18, а стигнува во 8 часот. Првите патници кои се возеа со новата кинеска дизел моторна гарнитура до Битола беа задоволни.

„Супер е во возот, чисто, брзо, немам забелешки. Добро е што пуштија и нов воз така што можеме до Скопје за секоја пригода и потреба. Конечно добивме одлични услови за патување“, рече помлада битолчанка, на кратката пауза додека возот стоеше на железничката станица во Велес.

Ова е втор од новите патнички возови кои Владата ги набави од Кина и сообраќаат по македонските пруги од почетокот на годинава. Деновиве стигна и третата, откако ќе биде тестирана, се најавува да вози на релацијата од Скопје до Кичево и до Кочани.

http://www.utrinski.mk/?ItemID=6979429F28777646ADEE1ACA038C5E8B





Кој кого лаже тука не ми е јасно...Според официјалната страна на МЖ транспорт пуштени се и двете нови дизел гарнитури кон Битола, а овие од Утрински треба да знаат дека третата дизелка не стигна баш деновиве него доста порано..


Тргнаа двата нови воза кон Битола
14.03.2016 година
Од денес, Понеделник 14 март, пуштени се во комерцијална работа современите кинески дизел-моторни гарнитури на релацијата Скопје-Битола-Скопје. Имено, во 1.40 часот по полноќ од Скопје кон Битола тргна новововедениот патнички воз 941. Истовремено во сообраќај повторно е пуштен и популарниот деловен воз „Пелагонија“.
Пелагонија, како што информиравме, ќе вози по важечкиот возен ред - што ќе рече дека од Битола ќе тргнува во 5.18 часот, а во Скопје ќе пристигнува во 8.02. Од Скопје за Битола ќе тргнува во 17.10, а во Битола ќе пристигне во 19.51 часот. Новововедениот воз 941 од Скопје ќе тргнува во 1.40 по полноќ, а во Битола ќе пристигнува во 4.30 часот. Од Битола за Скопје возот 940 ќе тргнува во 20.50, а во Скопје ќе пристигне во 23.39 часот.
Двата воза ќе возат под задолжителна резервација на место за седење.



http://mztransportad.com.mk/index.php?option=com_content&view=article&id=462%3A2016-03-14-13-15-10&catid=1%3A2013-08-29-12-07-13&lang=mk
Back to Top
FiLo View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 26-Apr-2015
Online Status: Offline
Posts: 148
  Quote FiLo Quote  Post ReplyReply #153 Posted: 17-Mar-2016 at 01:14
Експресниот воз до Битола стигнува за околу 2 часа и 40 минути. Застанува само на 5 станици. Да речеме дека на овие станици губи максимум 10 минути, сигурно во Чашка, Богомила и Гостиражни не стои повеке од 30 секунди поединечно на секоја од тие станици.
Тоа значи дека просечната брзина му е негде 70 км/ч.
Заклучок, не е до толку проблемот во застанувањето по станиците, туку во инфраструктурата која не дозволува брзини поголеми од 100 км/ч.
Последно во 2012 кога се возев со воз од Битола до Скопје, на доста делови од Битола до Велес возеше претерано споро, не повеке од 60-70 км/ч.
Се секавам дека и мостот на Црна река го поминуваше со 10-20 км/ч.
Најреално би било до Битола експресниот воз сосе застанување да стигнува за 2 часа, а патничкиот што застанува на сите станици и стојалишта до 3 часа. Ама си треба саглам пруга. Пелагонија е рамна, пругата е генерално права, без претерано остри кривини, таму во глобала од Гостиражни до Битола движењето по саглам пруга треба да е во најмала рака постојано 120 км/ч.

Edited by FiLo - 17-Mar-2016 at 01:17
Back to Top
stratus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Aug-2010
Location: Bitola/Skopje
Online Status: Offline
Posts: 755
  Quote stratus Quote  Post ReplyReply #154 Posted: 16-Mar-2016 at 20:27
Кон повеќето од селата не само што не сообраќа автобус туку и некои не се нити со пат поврзани. Возот им е единствена врска со светот. Не е никаков проблем да застануваат возовите во овие места. Единствено е потребно повеќе линии на „обични“ возово и „експресни“. А кој не се возел со воз, пропуштил многу. Дури и старите возови нудат поудобно и поинтересно искуство и патување од кој и да е автобус.
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #155 Posted: 16-Mar-2016 at 13:16
Originally posted by ehrlich



Заборавате дека за многу од овие села не сообраќаат никакви автобуси.


Да си жив и здрав - се заборавија со барањата небаре македонски железници е TrenItalia
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #156 Posted: 16-Mar-2016 at 13:05


Заборавате дека за многу од овие села не сообраќаат никакви автобуси.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #157 Posted: 16-Mar-2016 at 12:32
Јас никогаш не сум патувал со воз, но доколку досегашните возови застанувале на секоја помала локална станица и во секое село, тогаш навистина автобусите се подобро решение за тоа, на крајот на краиштата, во Скопје градските автобуси се експлоатираат на таков начин.
 
Во мала држава не се потребни возови за да застануваат во секое наредно село, за тоа автобусите се доволни.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #158 Posted: 16-Mar-2016 at 11:16
За да бидат било каква конкуренција на автобускиот превоз, сметам дека новите возови кон Кичево и Кочани би требало да бидат брзи по категорија, односно да не застануваат на железничките стојалишта. Колку што сум патувал кон Кичево со воз, брз воз би можел да застанува единствено на железничките станици: Скопје-Север, Ѓорче Петров, Радуша, Јегуновце, Тетово, Гостивар, Падалиште, Зајас и Кичево.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #159 Posted: 16-Mar-2016 at 09:16
ПОЧНА ДА СООБРАЌА И НОВИОТ ДИЗЕЛ КИНЕСКИ ВОЗ

Новиот кинески патнички воз почна да сообраќа во редовниот железнички сообраќај. Од вчера попладне сообраќа на релацијата Скопје - Битола и обратно. Така, популарниот „Пелагонија експрес“ по неколкумесечен застој повторно вози по македонските пруги. Новата дизел моторна гарнитура нуди современи, модерни и квалитетни услуги за патниците.

„Станува збор за супер модерна кинеска дизел моторна гарнитура со 120 места за седење. Одлично ја искачува делницата кон Богомила, каде другите возови имаа проблеми поради угорнината. Оваа гарнитура е идентична како и електричната која сообраќа на релација Скопје - Велес и обратно, само што за движење користи гориво наместо електрична енергија“, велат од ЈП Македонски Железници Транспорт.

Возот сообраќа како деловен со доплата и не сопира на секоја станица, туку само на поголемите, Велес, Чашка, Богомила и Прилеп. Така, патувањето од Скопје до Битола трае 2 часа и 40 минути, многу помалку отколку со автобус. „Пелагонија експрес“ трнува од Скопје во 17,10, а во Битола стигнува во 19,50часот. Наутро од Битола за Скопје тргнува во 5,18, а стигнува во 8 часот. Првите патници кои се возеа со новата кинеска дизел моторна гарнитура до Битола беа задоволни.

„Супер е во возот, чисто, брзо, немам забелешки. Добро е што пуштија и нов воз така што можеме до Скопје за секоја пригода и потреба. Конечно добивме одлични услови за патување“, рече помлада битолчанка, на кратката пауза додека возот стоеше на железничката станица во Велес.

Ова е втор од новите патнички возови кои Владата ги набави од Кина и сообраќаат по македонските пруги од почетокот на годинава. Деновиве стигна и третата, откако ќе биде тестирана, се најавува да вози на релацијата од Скопје до Кичево и до Кочани.

http://www.utrinski.mk/?ItemID=6979429F28777646ADEE1ACA038C5E8B
За сè има вторпат
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #160 Posted: 14-Mar-2016 at 11:06
Моите инсајдерски информации говорат дека дизел моторната гарнитура ќе ги нема проблемите на постоечките возови со прегревање/застој на возовите на секцијата Велес-Прилеп.

Еден мотор од кинезот има околу 600 коњски сили, а гарнитурата се состои од два мотори. За споредба, „Шпанецот“ има 260 коњски сили по мотор. Искачувањето од Велес кон Прилеп можело комотно да се совлада и со само еден мотор.

Е сега останува да се пресмета колкава би била потрошувачката на гориво, која сигурно не би била помала од „Шпанецот“, но дефинитивно помала од дизел локомотивите.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 678910 41>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.172 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.