![]() |
![]() |
![]() |
Предлог стратегија против сообраќаен хаос - Скопје |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 123 5> |
Author | ||
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() Posted: 21-Mar-2013 at 00:30 |
|
Проблемот со Првомајска и ТМБ е дека тие неможат реално да бидат главни артерии за врска со центар и западниот дел од скопје. За тоа е предвиден Јужен булевар, додека Првомајска и ТМБ престставуваат како буфер булевари за Јужен булевар и како брзи врски за внатре во општините (Кислеа вода и јужниот дел од Аеродром). Ко ќе се помисли дека овие два дела од Скопје претставуваат голем процент од населението во Скопје станува повеќе од јасно дека Првомајска и ТМБ немаат доволно капацитет во ударните часови особено поради фактот дека нивните врски со други булевари се ограничени. ТМБ нема реално врска со ниеден булевар, а Првомајска само се сече со голему улици и булевари на две места, кај тутунски и со бул Србија.
изградбата на крушевска, како и јужен булевар со улици кои ќе го поврзуваат со Првомајска и ТМБ се единственото решение за дадениот проблем. |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
![]() |
||
fichot ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
![]() ![]() |
|
Џабе проширување на ТМБ ако завршува со тесно грло. Жив пример Првомајска. Ја проширија, го забрзаа протокот по неа, за само да се начука целиот сообраќај на семафорите кај Тутунски (во шпиц редовно има колони кои во правец према Кисела вода може да продолжат и 2 семафори понатаму, т.е. до споменикот на Т.А.
|
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
![]() Точно е и тоа за поврзувањето со Кисела Вода. Јас сепак сакав пред се да посочам дека клучната комуникација (со центарот) наскоро ќе колабира. Не дека не е насушно потребна врска со Кисела Вода (меѓудругото и во поглед на тоа што го пишав, односно поради значително растоварување на 3-та Македонска бригада), но критичната ситуација која се развива во поглед на поврзаноста на Аеродром со центарот на градот е со далеку поголема тежина и е далеку поопасна. Edited by Cloverstack - 20-Mar-2013 at 00:39 |
||
![]() |
||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
|
![]() поврзувањето на бул. АВНОЈ со бул. Гоце Делчев би го ставил на примарна линија во градските булевари, како една од главните средишни артерии на градот Запад - Исток, која завршува со завршувањето на Илинденска, и растеретува многу други линии на градот што се однесува до Аеродром, според мене проширување на 3-та македонска бригада е задоволително, но само привремено, на Аеродром му се потребни нови поврзувања со Кисела Вода, поради неверојатните кругови што треба да се свртат за да се стигне до било кој дел од Кисела вода |
||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
![]() ![]() На оваа мапа се обидов посликовито да ја претставам масивноста на градежната експанзија во Аеродром (дополнете ме или исправете ме ако сум испуштил или згрешил нешто). Целта ми е да ја доловам големината на сообраќајните проблеми кои надоаѓаат, особено во однос на врските со центарот на градот, а за тоа очигледно никој особено не се замара. Повремено само слушаме по којзнае кој пат рециклирани празни најави за некои од проектите кои треба да бидат решение, но во реалноста тие проекти воопшто не се наѕираат. - Површините опфатени со црвените линии се простори на кои е планирана изградба на објекти или се вршат повремени градежни активности. - Површините пополнети со црвена боја се простори на кои моментално активно се работи на реализација, или во тек е вселување, на објекти кои ќе креираат значителен дополнителен сообраќај. Накратко, голема населба никнува кај Горно Лисиче, а Реонскиот центар продолжува да се пополнува. Во Стар Аеродром на огромниот простор на местото на воените бараки штотуку започнува огромен градежен бум кој ќе донесе неколку десетини нови згради. Облакодерите на Џеваир (од кои два веќе се градат) сами носат нови речиси 1400 станови, а дополнително сообраќајно оптоварување ќе биде и тамошниот трговски центар. Долж 3-та Македонска бригада во реонот на касарната веќе се градат неколку станбени згради, а уште поголем број се планирани. Во Мичурин во моментов нема особена градежна активност, но со урбанистичкиот план е дозволена доградба и надградба на старите згради (по теркот по кој веќе е започнато) со што ќе биде отворен простор за доселување на значителен број нови жители. И покрај Вардар е вистинска градежна зона, макар што целосно отсуствуваат станбени објекти, сепак тамошните објекти ќе генерираат доста сообраќај. Го зедов во предвид и „Космос“ (иако е од другата страна на Вардар) бидејќи во недостаток на адекватни сообраќајни врски, јасно е дека најголем дел од неговите идни жители транзитот кон центарот на градот ќе го вршат токму преку преоптоварената мрежа во Аеродром. Има уште неколку поединечни проекти расфрлани низ засегнатиот простор... Од друга состојбата со сообраќајот станува алармантна дури и без да ја вкалкулираме ваквата градежна експанзија. Врските со центарот се мизерни и во суштина се сведуваат на две сообраќајни оски: - бул Јане Сандански - бул Кузман Јосифовски Питу - ул 3-та Македонска Бригада Колку е лоша состојбата знае секој што поминува кај транспортен центар во време на шпиц. Еве ова видео колку и да е симпатично, добро доловува колку може да биде критична ситуацијата таму: Решението за долгорочно добра поврзаност Аеродром-Центар е очигледно и одамна испланирано: 1. Изградба на мост кај салата МЗТ на кој ќе се надоврзе изградба на булевар низ Ќерамидница што ќе се спои со булеварот Гоце Делчев (исто така проширување на постоечкиот дел од булеварот АВНОЈ и АСНОМ кои и покрај името „булевар“ имаат еден коловоз со 3 ленти). 2. Проширување на 3-та Македонска бригада на ниво на булевар. За жал веќе долги години надлежните си спијат и ништо од ова не се наѕира. Дури ни сега предизборно, освен една крајно неконкретна најава за 3-та Македонска бригада без никакви рокови, која не влева премногу оптимизам, нема нешто опипливо. За мостот кај МЗТ и за продолжувањето на АВНОЈ/АСНОМ колку што приметив, воопшто не се ни зборува. Ваљда се чека проблемов да влезе во критична фаза, па тогаш ќе им текне ![]() Edited by Cloverstack - 19-Mar-2013 at 23:20 |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Каково ново сообраќајно поврзување пријателе, нели гледаш дека тоа што се прави таму ќе ги надмаши и Дебар Маало и Кисела Вода ![]() Еве го ДУП-от: (мада вистинскиот хорор се доживува доколку човек е на лице место) http://www.opstinacentar.gov.mk/page7903141.aspx |
||
![]() |
||
4skopje ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 22-Feb-2011 Online Status: Offline Posts: 284 |
![]() ![]() |
|
FoSsiL
Јас неможам, немам кола :С а немам ни пари за кафе :С (кои и не се баш некои којзнае какви изговори) Извинете. Заебав работа. Vo konteks na muabetov.Prvo bravo za trudot za resavanje na soobrakajot! No ovde na forumov sto pati imaat lugeto diskutirano deka nekompetentni sluzbi vo gradov i drzavata ni ja resavaat sudbibata. Ova e isto taka golem primer. Nemam kola ,nevozam a znam kako da se resi soobrakajot.Uste ednas se izvinuvam i potenciram bravo za trudot, ama mene malku mi se cudni i prevrteni rabotive. |
||
![]() |
||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|
Ај нека стојат тука бидејќи се целина... ако треба префрлете ги.. Инаку тоа тиркизната и зелената се дополнителни, иако и непотребни.... но за секој случај... Edited by FoSsiL - 21-Dec-2011 at 02:03 |
||
![]() |
||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|
Па да Сакав да го претставам делот од прстенот кој се формира. А јас лично не би го продолжил автопатот до Драчево. Од Охис па до Драчево може да биде нешто како булеварот 8 Септември (а.к.а. Октомвриска Револуција) ПС. Работам на клучката.... Edited by FoSsiL - 21-Dec-2011 at 01:20 |
||
![]() |
||
alexgizh ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 07-Jan-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1976 |
![]() ![]() |
|
FoSsiL, дообјасни се, што е поентата на ова. Во однос на предлогот за клучката на Clover? Ако е така, нели е посоодветно да оди во другата нишка?
|
||
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
|
||
![]() |
||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|
Нешто вака.... Портокаловата и зелената се алтернативи на црвената и жолтата, соодветно Edited by FoSsiL - 21-Dec-2011 at 00:15 |
||
![]() |
||
alexgizh ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 07-Jan-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1976 |
![]() ![]() |
|
Еве една мапа со мои предлози која ја склопив последниов саат време:
![]() (за оригиналната резолуција кликнете на следниот линк) http://img829.imageshack.us/img829/476/primarnamrezaskopje.png - Најголемата промена што може да ја приметите е во трасата на продолжението на Булевар Словенија. Имено, наместо да продолжува спрема Ѓорче Петров, мојот предлог е да сврти позади Зајчев Рид, и преку мост да се поврзе со Љубљанска. - Во врска со улицата што би одела кон Ѓорче Петров, предлагам да не е продолжението на Булевар Словенија, туку некое продолжение на улица Боца Ивановска (во Бутел 1) кон Запад, а од истата улица кон Исток да се изгради евентуалната врска меѓу Бутел 1 и Ченто, од каде пак кон Југ предвидувам мост измеѓу Маџари и Лисиче. Со горниве 2 предлога се задржува радијалната распределеност на скопските прстени (Мал Ринг, Голем Ринг, Југословенските Булевари, овој мојот предвиден прстен Ѓорче-Бутел-Ченто-Маџари-Лисиче, и на крај Обиколницата) - На мапата не стои, но тотално го поддржувам предлогот на Cloverstack за додатна клучка кај Трубарево. Така би се заокружила Обиколницата, и би добиле вистинска граница на Градот Скопје. Ако нешто не ви е јасно во предлогов, слободно прашајте. И давајте предлози, критики и слично! Edited by alexgizh - 20-Dec-2011 at 23:57 |
||
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
|
||
![]() |
||
gorco ![]() Senior Member ![]() Google Maps: Regional Expert Joined: 22-Oct-2009 Online Status: Offline Posts: 642 |
![]() ![]() |
|
Не би сакал таму да одам, со сегашнава ситуација, поконкретно ![]() |
||
![]() |
||
fichot ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
![]() ![]() |
|
http://maps.google.com/maps?um=1&ie=UTF-8&q=vila+ani&fb=1&hq=vila+ani&cid=0,0,11959463418787884077&ei=yO3vTqL9BYWEOs3D0JYI&sa=X&oi=local_result&ct=image&ved=0CCgQ_BI |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
![]() Каде е поточно „Вила Ани“? |
||
![]() |
||
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
|
Дали за десетината нови згради, што се градат над Вила Ани, на Водно, е предвидено некакво сообраќајно поврзување и пробивање на булевар преку Пржино? Или до нив ќе се приоѓа по тесниот булевар Водњанска, тесната улица Салвадор Аљенде и сокачињата на Славејко Арсов, со што ќе се ствара дополнителна гужва во овој дел од градот?
|
||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
![]() Северниот и Јужниот булевар мора да бидат поврзани со сообраќајница од адекватен ранг. Комуникацијата би било најдобро да биде таму каде што нивните коридори се: - меѓусебно најблиску - на локација која ќе овозможува најкратки релации помеѓу најголем број делови од градот (особено за најбитните) Идеална за таа функција секако е Крушевска република односно Источниот булевар и не случајно е вцртана таму. Може да се оди и на опцијата Источен булевар малку да се помести кон исток и да се изведе од двете страни на Транспортен центар (комплетно денивелирано се разбира, а Бојмија и Никола Карев да бидат колектори). Вакво решение би имало негативни страни, но и бројни предности. Всушност вакво можно решение досега и било спомнувано од надлежните, но јас лично секогаш сум го дочекувал на клизачи затоа што ми буди сомнеж дека не е искрена желба за барање алтернатива, туку дека е обично замајување и фрлање прашина во очи. Ова особено откога ќе се слушнат „аргументите“ кои ги наведуваат за ваквото дислоцирање, кои не се темелат на вистинските потенцијални предности, туку се класични скопски бапски приказни. Што се однесува до бул. Србија како алтернатива за поврзување на Јужен и Северен Булевар, мислам дека е многу лоша опција бидејќи е комплетно надвор од двата клучни критериуми кои ги спомнав погоре (за тоа каде би било најдобро да биде таа спојка). Ситуацијата би можела да се подобри со надградба на бул. 8ми Септември во урбан автопат. Но вкупната должина на булеварите 8ми Септември и Србија/Војводина е повеќекратно поголема од должината на Крушевска република. А како и за Крушевска република, и при вакво решение би имало редица крупни проблеми, како на пример повеќеколосечниот железнички мост кај Фершпед кој и сега е затка на трасата, потоа недостаток на простор за изведба на адекватни клучки на некои локации без кои концептот би имал битни слабости итн. Така да мислам дека за да се направи било какво доволно добро алтернативно решение на Крушевска Република, веројатно повторно би се соочиле со слични или поголеми трошоци. Покрај тоа, ако еднаш ја избришат, не знам колку ќе може воопшто да се надеваме дека некој ќе се замара со алтернативи... се плашам дека ако се збогуваме од Крушевска, ќе се збогуваме за навек, а со тоа ќе се простиме и од сите оние огромни бенефити кои ќе ги имаме доколку правилно ги реализираме клучните сообраќајни коридори. Затоа мислам дека Источниот Булевар мора жестоко да се брани. Еве направив еден анимиран gif на ГУП-от наспроти опишаното во твојот пост. Мислам колку-толку визуелно доловува дека бул. Србија не е најсреќно решение како замена за Крушевска република: ![]() |
||
![]() |
||
mladen_s ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 04-May-2010 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 407 |
![]() ![]() |
|
Па, еве отприлика, за да не се повлечам една година и да размислувам
![]() две-три основни варијанти на профил: 2 х 3, со тоа што крајната десна скоро секогаш би била вклучување - исклучување. Во овој случај јавниот транспорт би бил димензиониран како брз трамвај по средината. Ова е сегашното решение и е добро само за делови од трасата. 2 х 2 и странични улици за забрзување-успорување, со тоа што целиот булевар се движи долу-горе за да ги избегне големите крстосници. Има простор за зеленило од страните, но не и во средниот дел. Јавниот транспорт е на површинско ниво од страните и/или метро-трам на ниво -3. Добро решение за периферните делови од трасата и поевтино - комбинира експресна со собирна улица 2 х 2 за подолги секции без приклучувања Секако, решението е во наизменична употреба на различни профили. Сегашниот план упорно турка еден, скоро ист профил по цела должина.. Крајните точки на целосните профили би се поместувале фазно, според потребите. Јавниот превоз би користел сосем други траси кои би поминувале низ најгусто населените области - кои не секогаш се крај Јужниот булевар. насока запад: Католичка црква, Рузвелтова, пресек со 8-ми Септември, Студентски Дом Гоце Делчев после оваа точка работите стануваат посложени, но некаков профил (2 х 2)би се донел до автопатот за Тетово.. насока исток: Стара рампа, Булевар Србија, потоа (2 х 2) до Драчево, ако воопшто има потреба. Во делот на Кисела Вода булеварот би имал барем едно спојување со Аеродром, преку кој потоа би се надоврзал со Северниот Булевар. Ќе мора да се прифати редефинирање на рангот на некои сообраќајници, можеби најмногу на булевар Србија.. Но на крај можеби нема да мора да се копа под Малиот Ринг - и понатаму сметам дека тунелот под Кеј треба да биде наменет за јавниот превоз, а големиот тунел е помалку веројатен и од Источниот булевар.. Ете вака набрзина.. Има многу недоречености, но мислам дека останува како решение. Се надевам дека ИДОМ работеле повеќе ![]() Edited by mladen_s - 16-Nov-2011 at 19:16 |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Младен, во каков формат и со кои крајни точки го замислуваш Јужен булевар во случај на бришење на Крушевска? А за достапноста на студијата: http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=1265&PID=114527#114527
![]() Edited by Cloverstack - 16-Nov-2011 at 17:09 |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 123 5> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |