![]() |
![]() |
![]() |
Брза железница Будимпешта-Белград-Скопје-Солун |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 123 5> |
Author | |
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() Posted: 15-Mar-2024 at 18:27 |
![]() The grammar police called - it's spelled "LOSER". Повели и друг пат. |
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
![]() |
|
Dinger Carlos ![]() Newbiе ![]() Joined: 06-Mar-2024 Online Status: Offline Posts: 9 |
![]() ![]() |
Извор на пресметките: Централна разузнавачка агенција (2024) ме изнасмеа таа логика на домордната снизхолдивост. Државата му ја банкротира најсомителен конзорциум со договор во четири очи за автопат кој никад нема да го види денот, на него му сметала брза пруга праена со заем од држава која не бара никави политички компезации или бак да му праи државен удар. Имаше една песна - sore looser. ![]() |
|
![]() |
|
Max ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3686 |
![]() ![]() |
опа иха како звучи фино што кинезите и официјално не се откажани за полуостровска артерија!, неможеле да им испорачаат поарно поздрав од ова линкуванио инфографик на србите ... а прекуним и нанам, фали само патоказо кон Македонија ние да го осигураме, чунки геополитички веќе сме чекор поблизу до отпушување на постојнио ќорсокак [1] |
|
![]() |
|
<Fresno> ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1161 |
![]() ![]() |
Е не на Македонија ќе чекаат за со Грција да се поврзат. Дечки, сите си тераат работа, со или контра Брисел, само ние и уште пар земји од регионов не сме ни во кафанска смисла држави.
|
|
![]() |
|
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
Со други зборови, додека не дојде саглам империја да го завладее просторов.
![]() |
|
![]() |
|
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
![]() Има пресметки дека пругава нема да се исплати ни по 2400 години, особено не додека има граници, и нема брза пруга во Македонија и Грција. https://index.hu/gazdasag/2017/12/01/budapest_belgrad_megterules_vam_kereskedelem_pireusz_kina_131_ev/ Ова е само непотребно задолжување кај Кинезите, кое Србите и Унгарците го прават за инает на ЕУ. |
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Ние до кај сме со пругата кон Бугарија?
![]() Во меѓувреме, во Србија: |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
Staro Skopje ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
![]() ![]() |
Србија ќе гради брза пруга Белград – Ниш
plusinfo.mk |
|
Градот убав никна, но го откорнаа
|
|
![]() |
|
Zelenikovo ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Oct-2017 Online Status: Offline Posts: 1631 |
![]() ![]() |
ова ветува дека може да ни се посреќи и нам, доколку брзо се озвади за хиперлупот подобра машинерија за копање, во кој случај може да се понадеваме на К-8 освен К-10 Цевка за Хиперлуп ... http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=296&PID=242896#242896 https://forum.nasaspaceflight.com/index.php?topic=42143.msg2103234#msg2103234 https://www.youtube.com/c/ABoringRevolution/videos [1] https://www.dw.com/en/3-ways-you-could-die-while-riding-a-hyperloop/a-46776789 https://www.investopedia.com/articles/investing/050815/elon-musks-hyperloop-economically-feasible.asp |
|
![]() |
|
Zelenikovo ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Oct-2017 Online Status: Offline Posts: 1631 |
![]() ![]() |
фрлајќи абер за К-8 хајспид муабетов в нишката ВиСко’50 се задумав дали европеите би се нафатиле на вакво нешто (како макроекономски инвестициски амортизер посковидно заради потенцијално итно градежно реанимирање на својте економски перспективи и ризици) и што да кажам, ништо не е сигурно, тоа америте кои имаат унисона фискална и монетарна политика па неможат да си дозволат вакви експерименти, а не пак европеите кои како сега се неурамнотежени тешко и да се одржат во однос постојните приливи изливи и подливи, а не пак да натфрлат инвестирајќи на ангро во еден ваков предлог! можеби федерализација на еу би извадила брзо на маса од вакви концепти проекти, но повторно зависи како ќе им пријдат на приоритетите, особено знаејќи дека кинезите веќе на ангро думаат за ваква инвестиција по К-10 ем во однос конкуретноста изведбено и ценовно се прилично пофлексибилни, што е до инфраструктурата ... https://www.fircroft.com/blogs/engineering-feat-of-the-month-the-slj90032-bridge-building-machine-71021212039 но колку ова значи максимален комфор во однос композициите, комотно може да се земат за споредба скопските автобуси оние двокатните на ytong и сега дуплите на man, арно ама нам ни е сега битна инфраструктура и брзина а не комфор т.е. пред се’ брза регионална сплотеност што поитно за да може да привлекуваме брза бизнис соработка но и кадар земено регионално, бонус би било да се влечкаме за влез во еу за така задржувајќи ги тирз-оите да влечеме полесно странски инвестиции за кои вака со хајспидки по К-8 и К-10 нема да бидеме кусур, иако дефакто ова не е најбитниот предуслов за инвестициска атрактивност, но прилично корисен долгорочно, само што времето не одминува ко крадец, муабет кој требало пред една деценија да завози тука а сега да бревта, наместо допрва да чекаме на нечија Добра Волја ... Сепак Треба Да Се Има На Ум дека кинезите дури и кога би сакале во моемнтов виа BRI да инвестираат на балкан, за такво нешто имаат терсене балкански политички ризици, та поверојатно е да си одржат и бустаат раст преку слична домашна инерција <> China International Capital Corporation said that the core of the 2008 stimulus was a short-term and rapid boost in infrastructure demand, with virtually no reductions in taxes or other costs, or any policies designed to spur consumer demand [1] така речи испуштивме возот пред некои 5 години, иако возможно е да ги заинтересираме поозбилно доколку вакво нешто бараме за Мираз во костец итно отстапување простор за Пловна Вардарска Долина ... |
|
![]() |
|
Zelenikovo ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Oct-2017 Online Status: Offline Posts: 1631 |
![]() ![]() |
https://www.railtech.com/infrastructure/2020/07/01/will-high-speed-rails-boost-post-covid-europe/?gdpr=accept ![]() ~ има логика, уште со Италија да ја спојат Турција ![]() може вака би почнале трка кинезите за/на К-10 но ни треба Влада која ќе биде помалку еа-полтронска ~ Edited by Zelenikovo - 12-Jul-2020 at 07:00 |
|
![]() |
|
Zelenikovo ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Oct-2017 Online Status: Offline Posts: 1631 |
![]() ![]() |
https://wiiw.ac.at/p-5352.html short version of the interview with Mario Holzner https://rs.sputniknews.com/radio_energija_sputnjika/202006291122895779-veceras-hoce-li-evropu-premreziti-brze-pruge/ ~ тргни застани за едно 2-3 децении ако репер се Британци https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_support_and_opposition_to_High_Speed_2#Other http://www.railtechnologymagazine.com/Rail-Industry-Focus-/the-characteristics-of-high-speed-rail-track-around-the-world https://www.hs2.org.uk |
|
![]() |
|
Staro Skopje ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
![]() ![]() |
300 км/ч би биле одлично сценарио, во Солун би се стигнувало за ~45 минути, а во Белград за час и половина (се разбира без граници), но во наредниве 50-тина години не е возможно.
Колку би чинела пруга од Табановце до Богородица со брзина од 200 км/ч (каква што веќе постои во Грција)? Впрочем првичниот проект на Кинезите беше за 200 километри на час од Будимпешта до Белград, а помалку на другите делници; во веста погоре не можам да најдам колку планираат сега. А пари и знаење за железничко поврзување со Бугарија и Албанија има, макар било тоа и со брзина од 100 или 120 км/ч, нема способност и визија. Колку пари се фрлија на СК14, корупција, вишок администрација и еден куп бунари без дно? За 30 години можеа да се изградат клучните железнички врски и да се постават основи за развој на секундарната железничка мрежа. Edited by Staro Skopje - 29-Apr-2020 at 21:09 |
|
Градот убав никна, но го откорнаа
|
|
![]() |
|
ehrlich ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
![]() ![]() |
![]() Најдов сличен проект со географска поставеност. Имено Германците градеа брза пруга помеѓу Нирнберг (Баварија) и Ерфурт (Тирингија) во должина од 190 километри со два колосеци, од кои до 2017 е направено само 107 километри брза пруга со максимални брзини од 300 км/ч, и ги чинело 5,5 милијарди евра ![]() Така да, во целост се согласувам со тебе. Проектот Нирнберг-Ерфурт Edited by ehrlich - 29-Apr-2020 at 20:27 |
|
![]() |
|
ironm ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
![]() ![]() |
Веста е за делницата од Будимпешта до граница со Србија која ќе чини 2.1 милијарди долари. Со оглед на тоа што одлучиле да ги класифицираат сите документи поврзани со проектот и договорот, се остава голем простор дека има инволвирана корупција, потсеќа многу на нашите закони за автопатите.
Инаку моето мислење за прашањата што ги поставивте (дали планираат и колку ќе чини) е ова од погоре:
|
|
![]() |
|
ehrlich ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
![]() ![]() |
Па јас во веста читам Белград-Будимпешта, не мора да значи дека ќе биде и понатаму.
И воедно, ако добро разбирам дека вредноста ќе биде две милијарди во таа рамница, кај нас колку ќе биде, 6-7? |
|
![]() |
|
Staro Skopje ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
![]() ![]() |
Ишала некоја вест. Планираат нешто нашиве (по можност без кинеско ропство)?
|
|
Градот убав никна, но го откорнаа
|
|
![]() |
|
ironm ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
![]() ![]() |
Не знам дали објавија во нашите медиуми за ова, ме мрзи да барам па затоа еве на англиски.
Hungary, China sign loan deal for Budapest-Belgrade Chinese rail project BUDAPEST (Reuters) - Hungary and China have signed a loan agreement to finance the construction of a railway link between Budapest and Belgrade, Finance Minister Mihaly Varga announced on Friday. Varga said in a video on his Facebook page that the loan carried a fixed interest rate and an early repayment option but he did not say what the exact terms were. A key piece of data in the loan agreement is what interest rate Hungary will pay. Earlier this month, Hungary drafted legislation to classify all data included in contracts for the $2.1 billion, tax-payer funded rail project for 10 years. “We have a loan agreement that is advantageous and secure for Hungary,” Varga said in the video, adding that the terms of the loan were “favourable relative to the currently available debt financing conditions.” Some 85% of the financing comes from China as a loan, while 15% is provided by Hungary, he said. Varga said the new rail link, to be completed by 2025, would allow Hungary to be a centre for European logistical networks as Chinese goods travel from Greece to western Europe. The 150-km (93-mile) Hungarian stretch of the railway will be built by CRE Consortium which includes holding company Opus Global, controlled by Lorinc Meszaros, an associate of Prime Minister Viktor Orban. The other half of the winning consortium is owned by China Tiejiuju Engineering & Construction Kft. and China Railway Electrification Engineering Group Kft., representing the Chinese state railways company. According to a statement by Opus in 2019, the holding company could earn revenues worth about 295 billion forints from the project over the planned construction period. The project has suffered significant delays. China, Serbia and Hungary signed a memorandum of understanding on the 370-km (230 mile) rail route in December 2014 in Belgrade. https://www.reuters.com/article/us-hungary-china-railway-loan/hungary-china-sign-loan-deal-for-budapest-belgrade-chinese-rail-project-idUSKCN226123 |
|
![]() |
|
Zelenikovo ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Oct-2017 Online Status: Offline Posts: 1631 |
![]() ![]() |
заборавате дека ако на ПетреШ му се може да дума за вијадукти в сред Скопје што пак на кинезите заради полуостровски маркетинг, та и по сосем нова траса него постојната на К10, особено доколку извадат некој нов маглев или хиперлуп карго систем кој би одел под столбоите додека горе леткаат пасажерите, арно ама не дали економски е исплатливо вакво нешто туку колку нам би ни било ризик истото како од туристички така и вирусен па и криминален аспект [1] може да антиципирам дека ќе имаат голем Ќар сите од вакви инфраструктурни екскурзии кој и да земе да ги исфинансира, но може да прејудицирам дека многу арно не секогаш е на арно, само два милиона балкански туристи да имаме годишно па кој сите нив да ги пази помага во небрано здравствено а не пак да ги трпи зар сите тие се елоквенција во движење туку нормал многу ошле на одмор и да си се очукаат поштено дал со шишето со природата или месото, сетне ето га месо од Бразил бидејќи вашето најубавото ќе си го шитнете и беспари само некого да навлечете трајно тука да доаѓа директно или индиректно, хм само како тогај во манастирите да стигне некој да си лекува озбилни гурабии [1] та полсле кога ќе бидат принудени монасите да затворат порти бидејќи со време некој не се сетил да стави подобна културна стандардизација каде кој кога може и треба да оди да се свртитат полуписмени и против Црква зошто не дозволуе Свети Места да сстанат хедонистичко буниште како би спречила и тие да се искомерцијализираат! Радувајте се и на она што го имате, и не посакувајте преку Леб погача за да не се загрцнете! само колку треба предострожност во вакви кризни корона времиња а ете вие сте си заробиле и времето и парите во проекти кои на крај за мала земја како нашата се поголем товар него растеретување ... |
|
![]() |
|
ironm ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
![]() ![]() |
Убаво е да имаш желби, веројатно сите на форумов имаат по некоја, но реалноста е сосема поинаква и премногу очигледна - немаме пари и немаме знаење. Немаме пари да изградиме 15 км од Крива Паланка до Деве Баир, а немаме знаење да изградиме пруга до Бугарија и Албанија веќе 30 години.
Инаку како за споредба брзата железница од Франкфурт до Келн чинеше 6 милијарди евра (тоа е околу 8 милијарди евра во денешни пари), должина од 180 км, макс. брзина 300 км/ч. Тие пари ќе ги имаме кога ќе имаме БДП колку Словенија во 2030, а можеби ни тогаш. |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 123 5> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |