build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Коридор 8

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  123 54>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Galileo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-May-2010
Location: Wien
Online Status: Offline
Posts: 1549
  Quote Galileo Quote  Post ReplyReply #1 Topic: Коридор 8
    Posted: 14-Mar-2025 at 19:09
Originally posted by Џоле

Бугарите пак нешто се премислуваат...

Кој куди и кој му пресуди на дел од Коридорот 8?

Молк во Бугарија, откако на завчерашната седница бугарската влада ги одобрила промените во Програмата „Транспортна поврзаност“ 2021-2027 година, со кои отпаднал проектот за модернизација на железничката линија од Софија - Перник - Радомир, кој треба да води кон граничниот премин со Македонија.

За бугарските институции и експертите во оваа област, одлуката не е изненадувачка. Додека бугарските власти ја вперуваа вината во Скопје за застој во изградбата на железничката пруга низ Македонија кон Бугарија (дел од „приоритетниот“ Коридор 8), токму во Софија се кроел план за промени во Програмата „Транспортна поврзаност" 2021-2027. Промените биле презентирани уште на 27- ми јануари годинава, на Шестото заседание на Комитетот за набљудување на оваа Програма, одржано во Софија, а во присуство на претставници од бугарските надлежни инстиутуции, но и на претставници од Европската комисија.


целиот текст на линкот

https://www.dw.com/mk/koj-kudi-i-koj-mu-presudi-na-del-od-koridorot-8/a-71920026?maca=maz-rss-maz-all-1489-xml-mrss


Парите се пренасочени да се заврши модернизацијата на линијата Софија - Пловдив - Бургас, која е дел од бугарскиот дел од Коридорот 8, така што не гледам никаква драма.
Овој дел се гради 10 години а требаше да биде готов во 2023 година. Има сериозно доцнене и бугарите се обидуваат да го компензираат со долевање на дополнителни средства и форсирање на градежните работи.
Кога ќе имам повеќе време и желба, ќе ставам фотографии од различни области на градбата.

Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #2 Posted: 14-Mar-2025 at 12:11
Бугарите пак нешто се премислуваат...

Кој куди и кој му пресуди на дел од Коридорот 8?

Молк во Бугарија, откако на завчерашната седница бугарската влада ги одобрила промените во Програмата „Транспортна поврзаност“ 2021-2027 година, со кои отпаднал проектот за модернизација на железничката линија од Софија - Перник - Радомир, кој треба да води кон граничниот премин со Македонија.

За бугарските институции и експертите во оваа област, одлуката не е изненадувачка. Додека бугарските власти ја вперуваа вината во Скопје за застој во изградбата на железничката пруга низ Македонија кон Бугарија (дел од „приоритетниот“ Коридор 8), токму во Софија се кроел план за промени во Програмата „Транспортна поврзаност" 2021-2027. Промените биле презентирани уште на 27- ми јануари годинава, на Шестото заседание на Комитетот за набљудување на оваа Програма, одржано во Софија, а во присуство на претставници од бугарските надлежни инстиутуции, но и на претставници од Европската комисија.


целиот текст на линкот

https://www.dw.com/mk/koj-kudi-i-koj-mu-presudi-na-del-od-koridorot-8/a-71920026?maca=maz-rss-maz-all-1489-xml-mrss
За сè има вторпат
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #3 Posted: 24-Jan-2025 at 21:11


開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #4 Posted: 24-Jan-2025 at 21:03

開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #5 Posted: 24-Jan-2025 at 20:59

開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #6 Posted: 24-Jan-2025 at 20:54
Oдиме накај станицата. Поглед испод надвозниците на Автопатот Пријателство.

開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #7 Posted: 24-Jan-2025 at 20:49
Улица Никола Тесла - Куманово, кракот лево е крак кон ЖС Ново Куманово. Мостот десно е железнички мост на коридорот 8.



Edited by phenomenon - 24-Jan-2025 at 20:50
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
JovanOdGjorche View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Oct-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 518
  Quote JovanOdGjorche Quote  Post ReplyReply #8 Posted: 21-Jan-2025 at 20:46
ЖС Перо Чичо е поблиску до центарот на градот.
And something, somewhere was lost in 1938...
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #9 Posted: 21-Jan-2025 at 19:40
Originally posted by hcitrS


Не му мислам добро на тој „генијалец“ што ги измисли ПВЦ вратите, најбескорисниот пордукт на пазарот. Од моментот на излегување од фабрика се веќе расипани, да не збораме колку се грди. Дното на транзициската естетика.

А Куманово ќе добие нова станица уште подалеку од градот од постојната? Пругата до Бугарија е нај ради-реда инфраструктурен проект, колку да се речи се гради. Не разбирам како може вториот најголем град во државата да не го поврзеш реално со железница која врви покрај него.
За максималните брзини на возовите да не прајме муабет, со просек задоволителен во 1897.



Не е подалеку, но станицата Ново Куманово е далеку понеповолна од постоечката ЖС Куманово.

За поскап билет, бидејќи е подалеку за околу 6 километри, станицата ЖС Ново Куманово пружа можност да се симнеш во понеурбанизиран крај, покрај неколку ромски куќи и напуштена фабрика на Циглана (потенцијална територија на кучиња-скитница) и неповрзана со никаков градски превоз. Треба да одиш 800 метри за да стигнеш до главната улица Никола Тесла (Врањско џаде) каде имаш една градска линија,линија бр. 2 за Центар, Долно и Горно Којнаре.

Постоечката ЖС Куманово се наоѓа во поурбанизиран и понаселен дел, во непосредна близина имаш хотел и бензинска пумпа и четири градски линии, 3-Центар, нас. Гоце Делчев, нас. Зелен Рид, 5- Центар, нас. Карпош, 9- Черкези, Центар и 11-Умин Дол, Ново Село, Љубодраг, Центар.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
hcitrS View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2015
Online Status: Offline
Posts: 893
  Quote hcitrS Quote  Post ReplyReply #10 Posted: 21-Jan-2025 at 17:06

Не му мислам добро на тој „генијалец“ што ги измисли ПВЦ вратите, најбескорисниот пордукт на пазарот. Од моментот на излегување од фабрика се веќе расипани, да не збораме колку се грди. Дното на транзициската естетика.

А Куманово ќе добие нова станица уште подалеку од градот од постојната? Пругата до Бугарија е нај ради-реда инфраструктурен проект, колку да се речи се гради. Не разбирам како може вториот најголем град во државата да не го поврзеш реално со железница која врви покрај него.
За максималните брзини на возовите да не прајме муабет, со просек задоволителен во 1897.

Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2041
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #11 Posted: 21-Jan-2025 at 14:13
Цела железничка станица нова, ама стариот пулт од некаде го довлечкале. Ваљда заради компатибилност на системите, или можеби само обична македонштина.     





Edited by user8642 - 21-Jan-2025 at 14:13
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1161
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #12 Posted: 19-Jan-2025 at 19:41
Секој со своите очекувања. Јас мислев дека никакви станици нема да има, само обични постојки, така да ова е пријатно изненадување. Уште еден автомат за билети и вендинг машина да стават и доволно е.

Веројатно Куманово Ново и Шупли Камен се станици од ваков калибар, а другите се само постојки. Некои поголеми места како Кратово кога ќе биде завршена цела треса ќе треба да си воведат организиран превоз до најблиска станица, или уште подобро МЖ да воведе такви билети (воз + автобус).

Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #13 Posted: 19-Jan-2025 at 17:25
Originally posted by Bridgeburner

Оградава е обична плетена мрежа на профилчиња..

Вакви помпи да праиш за пруга која не види никаде во моментов. Што има у тоа Бељаковце, да не има индустрија па да се сликаш волку гарант долж пругава нема 15,000 луѓе што живеат.


Долж пругата имаше и сѐ уште има голем потенцијал кој политичарите го упропастија.

Спортски аеродром Аџи-тепе, во близина е индустриската зона Речица (потенцијален железнички крак и можност за товарен железнички сообраќај), град Куманово, Кумановска Бања (што некогаш се мерела со Карлови Вари и Виши, денес упропастена), ресторан Фрателис Визијана кај Клечовце, и после Бељаковце се наоѓаат археолошкиот локалитет Транупара во Коњух и опсерваторијата Цоцев Камен кај Шопско Рударе, кои имаат огромен туристички потенцијал, река Пчиња, Крива Река.

Edited by phenomenon - 19-Jan-2025 at 17:51
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
FiLo View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 26-Apr-2015
Online Status: Offline
Posts: 148
  Quote FiLo Quote  Post ReplyReply #14 Posted: 19-Jan-2025 at 15:50
Има, кооперација Бељаковце, веднаш до станицата е.

https://www.google.mk/maps/place/Koperacija+Beljakovce/@42.1164243,21.9282428,414m/data=!3m1!1e3!4m6!3m5!1s0x1355ad001a395df9:0xde3251e967f04c3f!8m2!3d42.1156116!4d21.9311504!16s%2Fg%2F11wj5jv8sv?hl=en&entry=ttu&g_ep=EgoyMDI1MDExNS4wIKXMDSoASAFQAw%3D%3D

Edited by FiLo - 19-Jan-2025 at 15:50
Back to Top
Bridgeburner View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 17-Jan-2023
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 97
  Quote Bridgeburner Quote  Post ReplyReply #15 Posted: 19-Jan-2025 at 12:22
Оградава е обична плетена мрежа на профилчиња..

Вакви помпи да праиш за пруга која не види никаде во моментов. Што има у тоа Бељаковце, да не има индустрија па да се сликаш волку гарант долж пругава нема 15,000 луѓе што живеат.

Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1161
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #16 Posted: 19-Jan-2025 at 09:41
Проектот како што рече Николовски чини 452 милиони евра, а со надзор, техничка поддршка и електрификација чини ќе достигне 560 милиони евра, од коишто 350 милиони евра се кредити.

Електрификација изгледа спаѓа во третата фаза.

Станицата од ФБ Патувања низ Македонија:

















Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 504
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #17 Posted: 18-Jan-2025 at 19:37
Имаат намера да ја електрифицираат пругата, или тоа само кога ќе се заврши остатокот до Бугарската граница за едно 10 - 15 години (најоптимистичко сценарио)?

Бедно изгледаат овие станици, што со платформите има само некоја евтина ограда, а нема ни трунка зеленило или да биде соодветно средено.

Не зимаме пример од Европските држави, до кои што сакаме да се доближиме со стандард...

Edited by The Wild Boy - 18-Jan-2025 at 19:37
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1161
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #18 Posted: 18-Jan-2025 at 18:36
Од Владата најавуваат дека за две до три недели започнува меѓуградскиот превоз на релација Скопје – Куманово, а во одредени денови и до Бељаковце.

Добро што ќе се користи првава делница за да не се запушти и пропадне дури се чека на делницата до Крива Паланка.
Back to Top
Fli12 View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 04-Jan-2025
Online Status: Offline
Posts: 8
  Quote Fli12 Quote  Post ReplyReply #19 Posted: 18-Jan-2025 at 17:25
Прва делница што беше веќе готова лани.

Втората делница до Ранковце е трасирана уште пред 25 години има и неколку вијадукти сето тоа може да се види на гугл. Ништо не е продолжено. Слепа пруга.
Третата делница од Ранковце таму има едвај 2-3 километри трасирани исто почетокот на 2000 година со неколку вијадукти може да се види на гугл и завршува баеги пред Крива Паланка. Натаму нема ништо.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #20 Posted: 17-Jan-2025 at 18:12
Денес ја пуштивме во употреба првата секција од железничката пруга кон Бугарија, делницата Куманово – Бељаковце, долга 31 километар. Оваа пруга не е само инфраструктурен проект, туку нова можност за економски развој, подобра поврзаност и просперитет за целиот регион.


https://www.facebook.com/MickoskiHristijan?locale=mt_MT







Видео на фб со послаб квалитет, од Куманово до Бељаковце:

https://www.facebook.com/NikoloskiA/videos/1329109648124912/

Edited by Џоле - 17-Jan-2025 at 18:19
За сè има вторпат
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123 54>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.398 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.