![]() |
![]() |
![]() |
Од светот |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 123 5> |
Author | |
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() Posted: 22-Oct-2024 at 18:26 |
ЈАВНИОТ ПРЕВОЗ ЈА ПРАВИ ВИЕНА НАЈПОГОДЕН ГРАД ЗА ЖИВЕЕЊЕ ВО СВЕТОТ, ЗА ЕДНО ЕВРО ДНЕВНО ГО КОРИСТАТ ПОЛОВИНА ОД ЖИТЕЛИТЕ
Виена во разни избори често се прогласува за најпогоден град за живеење на светот и тоа делумно се должи на неговиот јавен превоз. „Градот има два милиона жители и половина од нив редовно користат јавен превоз. Дневна карта чини едно евро, односно 365 евра за годишна карта и така е од 2012. Тоа исто така има голем удел во заштитата на климата“, вели Јозеф Таухер, градски советник од редовите на Социјалдемократската партија. Градските власти се посветени да ја направат Виена јаглеродно неутрална до 2040 година, одлука која беше донесена пред две години. „Ние секој ден возиме петпати околу светот со нашите автобуси, трамваи и подземна железница“, вели Таухер, алудирајќи на километрите што се поминуваат со јавниот превоз. Според градските статистики, тројца од петмина луѓе во Виена се возат со јавен превоз, а повеќе од една третина жители одат пешки. Само една четвртина патува со автомобил секој ден. Од 792 милиони патувања со „Виенските линии“ во 2022, 352 милиони биле со метро и 274 милиони со трамвај. Едно неодамнешно истражување покажа дека 91% жители се задоволни со јавниот превоз, во што Виена е прва во Европа. Градот работи и на проширувањето на мрежата на јавниот превоз. „Го подобруваме системот зашто имаме и застарена инфраструктура. Некои трамваи возат од почетокот на 20. век. За 2026 е планирана и целосно нова автоматизирана метро линија“, кажа Таухер. Проширувањето треба да донесе дополнителни 300 милиони патувања годишно и заштеда на 75.000 тони јаглероден диоксид. https://sdk.mk/index.php/magazin/javniot-prevoz-ja-pravi-viena-najpogoden-grad-za-zhiveene-vo-svetot-za-edno-evro-dnevno-go-koristat-polovina-od-zhitelite/ |
|
Carpe diem
|
|
![]() |
|
Vire ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 17-Aug-2021 Online Status: Offline Posts: 416 |
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Во меѓувреме, видео од една друга димензија... Јавен превоз со автономни [(самоуправувачки?) – како би го превеле ова?] возила во кинескиот град Гуангжу.
|
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
![]() |
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|
![]() |
|
ehrlich ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
![]() ![]() |
Берлин
![]() |
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
![]() Берлин лабавее Најмногу што на времето можеше да се ќари од јавниот превоз во Скопје беа филтерчиња од картите за автобус. Сега Берлин оди еден чекор понапред и пушти во оптек карти за метро од коноп што се јадат. ![]() ЈСП Берлин одлучи да ги пушти коноп картите за да им помогне на патниците од главниот град малку да се опуштат од стресот на Божиќ и КОВИД. Картите чинат 8,8 евра изработени се од хартија што може да се јаде, која е испрскана со „не повеќе од три капки“ масло од коноп, а ветувањето на ЈСП е дека тие имаат „смирувачки ефект“ кога ќе бидат изедени. Се работи за масло добиено од семето, а не од цветот, заради што не содржи воопшто ТХЦ и ЦБД. Заради сето ова картите „воопшто не се штетни за здравјето“ и се „комплетно легални.“ „Вака без проблем можеш да патуваш низ Берлин цел ден, и потоа едноставно да го проголташ божиќниот стрес заедно со твојата карта,“ порачуваат од компанијата. https://off.net.mk/zhivot-i-zabava/zanimlivosti/berlin-labavee |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Трамвајската мрежа меѓу урбаните зони во Шлезија е една од најголемите во светот. Поврзувајќи градови оддалечени на само неколку километри еден од друг, веројатно даваат егзотична замисла за патување од еден во друг град со трамвај. Во Катовице, заедно со помалите градови во околината, има повеќе трамвајски линии од автобуски. Системот одлично функционира, а граѓаните се навикнати да патуваат од едно до друго место со трамвај. Единствен проблем денес е времето на патување, така што со автомобил или автобус се стигнува побрзо од трамвај. Нешто повеќе на Википедија: https://en.wikipedia.org/wiki/Silesian_Interurbans
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
se_manda ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 15-Nov-2007 Online Status: Offline Posts: 259 |
![]() ![]() |
Еве статија од Гардијан
https://www.theguardian.com/cities/2016/oct/11/tallinn-experiment-estonia-public-transport-free-cities |
|
![]() |
|
hcitrS ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Nov-2015 Online Status: Offline Posts: 893 |
![]() ![]() |
Скромен рисрч на вики спроведов и се работи за бесплатен превоз само во зона 1. Значи за деловите понастрана од центарот, сепак се наплаќа.
За профитот не побарав, ама многу се некако 20 мил само од туристи и странци да ги вадат. |
|
![]() |
|
Navigator ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-May-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 678 |
![]() ![]() |
Тоа се тие булет статии. А да ни пренесеше авторот малку од приказната, па да разберевме како успеваат да ги направат тие 20 милиони евра профит. Или зошто секогаш има место кога се повеќе луѓе го користат јавниот транспорт.
|
|
![]() |
|
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
![]() тоа „25 000 луѓе се преселија во градот“ баш и не звучи добро за град како Скопје на пример... |
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
![]() |
|
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
http://faktor.mk/ovaa-metropola-so-godini-ima-besplaten-gradski-prevoz Edited by jyvation - 12-Oct-2016 at 19:14 |
|
![]() |
|
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
Addis Abeba 31.6 km - $475m [1] ~ Casablanca 31km 48 stations $745m [1] ~ за Рабат цехот не го најдов, но има нешто абер од проекциите, иако чудна диспропорција со Казабланка Rabat two tram lines totalling 20 km and serving 31 stations – with an additional 10 km at an estimated cost of Dh800m (€71m) / Casablanca the project will run over a distance of 15 km and will cost between Dh8bn (€710.4m) and Dh9bn (€799.2m) [1] The Rabat Tramway company wants to extend its service to a number of new places in the Moroccan capital, including New Sale, Moulay Smail and Oulad Moussa. The new plans to extend the tramway network to cover 20 kilometers will cost between MAD 170 (EUR 15.7 mln) and 210 million (EUR 19.4 mln) [1] ~ [1] https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_town_tramway_systems_in_Africa#Morocco. |
|
![]() |
|
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
![]() |
|
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
кај нас нит пешачките мостови волку фино не ги вајаме, а тек па транспортните http://www.thepolisblog.org/2013/02/tramway-casablanca.html http://urban-obs.com/role-street-furniture-public-spaces/ [1][2]
уште сите марокански хејтери да ги повозат во трамов [1] иако со право ги хејтаат заради садр [2] ситуација слична налик онаа на македонците по балканските војни |
|
![]() |
|
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
![]() мал лапсус ![]() ~ по инерција, го запамтив рабатскиот трам заради постојките, но и мостоиве се за поздрав http://www.archdaily.com/426544/five-projects-win-aga-khan-award-for-architecture ![]() ![]() ![]() Edited by beTon - 08-Jul-2016 at 22:28 |
|
![]() |
|
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
Мароко не е супсахарска Африка, Мароко е сахарска Африка, така да точно си напишале.
|
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
![]() |
|
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
мал лапсуз, во Рабат имаат веќе некое време трам, така да втори |
|
![]() |
|
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
![]() Етиопија ја доби првата трамвајска линија ![]() Властите во главниот град на Етиопија, Адис Абеба неодамна ја пуштија во сообраќај првата трамвајска линија не само во таа земја туку и во цела Субсахарска Африка. Воведувањето на трамвај е проект што во голема мера е финансиран од Кина, што се смета за важен чекор на соработка. Двете трамвајски линии долги 34 километри и со капацитет од 60.000 патници дневно, ги изгради Кинеската железничка градежна компанија (China Railway Engineering Corporation). Вредноста на инвестицијата е 475 милиони долари од кои 85% се финансирани од страна на кинеската „Ексим банка“. ![]() Трамвајскиот превоз го субвенционира државата, а цената на билетите, во зависност од должината на патувањето, изнесува од 0,08 до 0,25 евра. Трамваите за кои шините и останата опрема се поставувани три години, ќе го олесни превозот на петте милиони жители на Адис Абеба кои досега користеле застарени и лошо одржувани автобуси и комбиња. ![]() Во текот на последната предизборна кампања, во мај оваа година, државната власт повторуваше дека трамвајот е „симбол на модернизацијата и симбол на нова Етиопија“. Владата во Етиопија се потпира на Кина и во врска со други големи проекти: железница, автопати, хидроцентрали и сл. http://www.porta3.mk/etiopija-ja-dobi-prvata-tramvajska-linija/ |
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Развој на системот на подземна железница во Минск, Белорусија
![]() |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 123 5> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |