![]() |
![]() |
![]() |
Трамвај Скопје ( Лесна железница / LRT ) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 4546474849 60> |
Author | |
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
Bravo momci
![]() Vi cestitam na entuzijazmot i resilnosta da se odi do kraj. Samo se plasam (ako ne im odgovarada vakov proekt, a kako sto stojat rabotite ne im odgovara) ne vi/ni udrat nekoja etiketa deka zad ova stoi SOROS t.e. opozicijata ![]() |
|
![]() |
|
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
Си викам.... Why not.... (?)
|
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
![]() |
|
kara ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 19-May-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
Браво момци, ви честитам за ентузијазмот, решителноста, храброста и пред се за ВРЕМЕТО кое го одвојувате за ова.....
Јас следам оваа нишка долго време и мислам дека во секој момент да можам би ги сменил овие од градската администрација и би ве поставил вас и мислам дека Скопје би станал многу пријатно место за живеење... ![]() Честитки до вас и се јавувам доброволно за помош..... Edited by kara - 04-Oct-2012 at 13:50 |
|
@LEK$
|
|
![]() |
|
shule ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 17-Sep-2010 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
Перспектива од страна... Моментално се дискутира за изградба на трамвај во Гронинген (и регионот) - град во северна Холандија. За повеќе информации клик овде.
Секако, има и противници на иницијативава (за жал страната е достапна само на Холандски јазик), главно поради цената, и дополнителното оданочување. Гронинген има околу 200 000 жители (самиот град), споредба со Скопје е можна, но со соодветни модификации на плановите ![]() |
|
![]() |
|
Max ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3686 |
![]() ![]() |
споредбава само за со Битола, а Скопје споредувај го со Хаг
![]() |
|
![]() |
|
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
Ако веќе претходниот модел бил достапен само за во Америка, еве еден многу поблизок -Škoda 15T For City http://en.wikipedia.org/wiki/%C5%A0koda_15_T.
Можност за возење на колосек од 950мм до 1524мм.Во Прага користат класичен железнички 1435мм колосек, а во Рига 1524мм. или некој ‘руски тип‘ на колосек.Можност за погон на сите осовини, во случаи за понерамни терени. Чешката верзија ![]() Латвиската верзија ![]() Во профил ![]() Ако веќе запнале за трамвај во скопје или во случајов лесна железница, не е лошо комбинација на набавката за МЖ со овие чешки возила, т.е. нивната ČD Class 471 (287 седишта во 2 класа и 23 во прва/140 - 160 кмч/2700КС/155 тони), поради близина,резервни делови и евентуални(колку-толку)попусти во цените ... ![]() Само тешко дека би било од две причини, потребни ни се и ДМВ, а возот е само ЕМВ комбинација, а и тешко дека би добиле тендер освен ако не се двете набавки споени (дали и тогаш би понудиле најдобра понуда). |
|
![]() |
|
mr bombastic ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 420 |
![]() ![]() |
Пак зачкрипи ова со трамвајов, изгледа нешто го плаши Коце да распише тендер
![]() |
|
![]() |
|
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
![]() Се додека не превземаат конкретни чекори околу реализирањето на глупоста наречена класичен трамвај, треба да сме среќни и задоволни и да се надеваме дека после редовните локални избори 2013 ќе имаме понова градска администрација која ќе гледа на јавниот шински превоз од поинаква перспектива. |
|
![]() |
|
SJCF ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 10-Nov-2009 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
@ Andrej_LJ
Какви се резултатите од анкетата за трамвајот што стои во твојот потпис? |
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
До вечерва ќе ги постнам ветувам. Страшно малку слободно време имам периодов, но како што ќе кажам после, работата оди напред, макар и пополека отколку што би сакал!
|
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
![]() |
|
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
243 милиони евра!?
![]() Можам да набројам сигурно 5 проекти кои може да се финансираат со овие пари и да придонесат драстично повеќе кога е сообраќајот во Скопје во прашање. ![]() |
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
![]() |
|
mladen_s ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 04-May-2010 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 407 |
![]() ![]() |
Значи, за 121,5 милиони евра (- можни концесии понатаму) некој ќе добие монопол врз најважниот и најдоходовниот потег во Градот. Ова ќе трае 35 години, без обврска да се шири системот (ако некој си замислува втор оператор, нека си купи мобилен) и со максимум 22 возила кои ќе сообраќаат на 10 минути.
Неминовно, ЈСП ќе претрпи големи загуби, а прашање е и како ќе се интегрира трамвајот во евентуален единствен систем за наплата. Во време кога сите нормални држави посветуваат особено внимание на развојот на јавниот транспорт, некој тука се обидува истиот да го закопа. Ама важно, странска инвестиција. Покрај ваквиот примарен капитализам, малку е тешко да се разговара за траси и технички решенија... |
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Еве ги ветените резултати од мене. Направени се на релативно мала база гласови (под 50) , но апсолутно реално ја отсликуваат состојбата на мислење. Ме радува што резултатите покажуваат дека барем тука на форумов сме запознати со проблемите кои ги крие класичниот трамвај, како и со далеку поповолното за Скопје решение наречено ЛРТ. Сепак, голем проблем останува генералното незнаење на тематикава на поширокото население!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Edited by Andrej_LJ - 26-Oct-2012 at 12:51 |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
![]() Важноста на автономните траси: ![]() Важноста на тунелот под пл. Македонија: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Околу името на нашата иницијатива: ![]() ![]() ![]() ![]() Edited by Andrej_LJ - 26-Oct-2012 at 12:50 |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
MartiniMKD ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 15-Jan-2010 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 44 |
![]() ![]() |
Противник сум на воведување на трамвај во Скопје.
Трамвајот никого нема да натера да остави автомобил по дома. Тоа е работа на општа култура на граѓаните од Скопје и сите си знаеме таа каква е. Трамвајот е застарена форма на превоз и тој во Скопје само ќе допринесе за поголеми гужви, непотребно трошење на финансиски средства, непотребно раскопување на штотуку реконструирани булевари, и гарантирам зголемен број на сообраќајни несреќи бидејќи ретко кој од нашиве граѓани има искуство со трамвај по улиците ![]() Edited by MartiniMKD - 26-Oct-2012 at 14:29 |
|
![]() |
|
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
Денес накај 16 часот возев долж Партизанска, делот од Тифани до Рузвелтова е таков хаос што доколку имаше и трамвај на една од трите ленти ќе беше трагикомично. Ова може е решение за некој друг град во светот но за Скопје не е. Решение треба да се бара за оние кои користат автомобили, не за оние кои користат јавен превоз, тие добија нови автобуси и тоа е одлично, тој проблем е минато. Моменталниот проблем во Скопје се решава со повеќе мерки, трамвајот не е една од нив, проширување на улиците е добро решение, но привремено.
|
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
![]() |
|
mr bombastic ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 420 |
![]() ![]() |
Во ноември избор на концесионер за трамвај Тендер за избор на фирма-концесионер за трамвајската линија во Скопје
ќе биде распишан во ноември годинава, најави вчера градоначалникот на
Скопје, Kоце Трајановски, одговарајќи на советничко прашање на седница
на Советот на Скопје. www.dnevnik.com.mk/default.asp?ItemID=DEF630E6B81A184C8954598009E5E920 Добро до кога ќе се заебаваат со ова трамвајот, прво ќе распишат тендер во мај/јуни па после во септември па октомври сега еве во ноември најавено на крај ќе излезе една недела пред избори да распишат... И не ми е јасно кога веќе по секоја цена треба да има трамвај зошто толку долго ќе трае повикот ако се знае дека Коце последниот пат рече дека до нова година ќе се одбере концесионер, значи тоа е негде 3 месеци траење на тендерот а зошто сега ќе трае дури цела една година? |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Најпрвин би сакал да му се заблагодарам на Андреј за големиот труд што го вложил во обработката и прикажувањето на резултатите со табели и пити, со што се отсликува иницијативноста на барем мал дел од граѓаните што имаат став за скопскиот трамвај.
Дечки, треба да се бара „Гласност“ од Град Скопје! Наместо да си нафрлаат кратки информации тука-таму за трамвајот, мислам дека треба да организираат една трибина на која ќе се говори на оваа тема а на чиј почеток одговорните лица од градот детално ќе ги запознаат експертите и заинтересираните граѓани со тоа што ќе се гради низ Скопје. Мислам дека од ваков начин на дејствување ќе излезе квалитетна критика, од која би произлегле солуции за критичните точки кои можат да се применат во натамошната постапка. |
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Бојан, одлична статија за градските превози на Скопје и регионалните главни градови! Јас истото мислев да го напишам и за Солун, но си ме претркал
![]() Секако дека треба да се бара гласност од Град Скопје. Не смее проект кој би го трасирал развојот на нашиот главен град за децении напред, да не се зборува воопшто, а информацијата да се поднесува селективно по желба на Градот. Но, кои се механизмите на наше располагање со кои можеме да го постигнеме тоа? Што се однесува на нашата мобилизација, таа признавам заглави периодов, но имаме раздвижување. Едноставен, но со вкус сајт е во изработка (волонтираат мои другар и другарка кои имаат завршено ЕТФ), но изработката е зависна од нивното слободно време. Очекувам во почетокот на идната година да биде завршен и ставен во функција. Истото се однесува и за ФБ страницата, која ја чека веб верзијата за да започне да функционира. Навистина мислам дека треба повеќе да се обединиме и заложиме за запирање на овој безумен проект доколку не се променат скоро сите параметри. Влечењето на Град Скопје само ни оди во прилог. Но еве за почеток, кажете како можеме да извршиме притисок врз градот и јавноста за да не чујат и посериозно ги објаснат параметрите. Да не забораваме дека од консултантската куќа Виалто не добив никаков одговор околу нивната студија иако им беа испратени 3 е-мејла, вклучително и еден на унгарски јазик се разбира од различни адреси и акаунти те. не мои. |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 4546474849 60> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |