![]() |
![]() |
![]() |
Моторни гарнитури |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2829303132 41> |
Author | ||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
тест-пруга !!!???
|
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
Obedineta Makedonija ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1744 |
![]() ![]() |
|
каков СМЕТ се има испособрано во последно време по форумот........
*Одлично видео Владимир. |
||
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Vladimir, не знам зошто чудење за посебни пруги што служат за тестирање на возови. Еве линк од една таква пруга: https://en.wikipedia.org/wiki/Old_Dalby_Test_Track. Во Србија новите гарнитури ги тестираа на посебен полигон во Романија. Откако беше добиен сертификатот од европските регулаторни тела, продолжи стандардната подготовка за пуштање во употреба на гарнитурите. Не знам што е тука нејасно. Можеби електро моторната гарнитура минала ваков тест веќе во Кина.
|
||
![]() |
||
MIKI1 ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Jan-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 313 |
![]() ![]() |
|
Еве уште една, релативно блиску до нас, во Романија: http://www.think-railways.com/tag/faurei-testing-ring/ |
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
Бојане,
Неколкуте „Тест-пруги“ се обична полигони кои служи за тестирање на нови производи за компаниите кој ги произведуваат истите во таканаречени реални услови на еден мал простор. Тоа им е „потребно“ за да не плаќаат изнајмување на разни траси кој се со редовен сообраќај. Иначе сите мерења-тестови се во самите возила и можат да се вршат на секоја пруга која има различити радијуси, успони, грпки, дилатациони изместувања, можност на максимално оптеретување - брзина, и ... А што се однесува до нашата гарнитура таа е веќе тестирана и СЕРТИФИЦИРАНА уште во Кина. П.С. слободно може да се спореди со автомомилските тест патеки кој ги имаат самите автомобилски компании. Еве погледајте па пресудете: https://www.dropbox.com/s/i35s2hr9c58g77d/CTFF-2.flv?dl=0&preview=CTFF-2.flv |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
Bube ![]() Newbie ![]() Joined: 06-May-2014 Online Status: Offline Posts: 24 |
![]() ![]() |
|
Многу едноставно, кога некој купувач нарачува стока, се склучува договор кој содржи меѓу другото и рок на испорака. Тој рок ако не се испочитува следуваат пенали, т.е. плаќање на казни за ненавремена испорака, со камати итн. Купувачот претпел штети бидејќи ги веќе прокнижил добивките и обртот со употрба на нарачаната стока. Бидејќи од наша страна, нема ескалација за прекршувањето на договорот за закаснетата и некомплетната испорака на нарачаната стока, ме наведува да мислам дека можеби и купувачот не исполнил некои обрски од договорот.... Натаму се свири.... п.с. Види проект „Коридор 8 „ . |
||
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
Без паника, молам...
НОВИОТ ВОЗ ОД НЕДЕЛАВА НА ПРУГА Новиот воз конечно ќе стартува неделава на линиите од Скопје до Велес и до Табановце. Деновиве се очекува да дојде и втората електрична композиција, која кинескиот производител ЦРС требаше да ја испорача до крајот на 2015 година. Директорот на „Македонски железници – Транспорт“, Никола Костов, вчера демантираше дека кинескиот воз има технички проблеми, односно дека стои повеќе од два месеца паркиран во Скопје затоа што е дефектен системот за отворање и затворање на вратите. Возот, кој имаше едно пробно возење во ноември од Скопје до Велес, чекаше сертификат од Европско нотификациско тело, како и завршување на обуката на машиновозачите кои ќе управуваат со шесте нови возови. На редовните линии по Коридорот 10, каде што е електрифицирана пругата, според првичните најави, требаше да почне да сообраќа на почетокот од годината. Сепак, според извори од компанијата, првиот од новите возови имал проблеми со вратите, односно се случувало да не се отвораат вратите, а кинеските техничари не можеле да утврдат која е причината за тоа, ниту пак како да го решат проблемот. Директорот Костов, пак, тврди дека возот, кој е со капацитет за 200 патници, нема технички проблеми, а дека причина што се' уште е паркиран во Скопје е изминување на пробниот период. Возот е со електронска табла за управување, камери наместо ретровизори, монитори за кабината на машиновозачот, климатизирани вагони, електронски дисплеи за означување на станиците, вакуум-тоалети. „Речиси сите подготовки се завршени, претставници на кинескиот производител ги прават финалните проверки, а очекувам возот да почне да сообраќа веќе од неделава“, вели Костов. Тој објаснува дека возот мора да помине 50.000 километри, како тест-период, а нив ќе ги вози на две релации, од Скопје до Велес и од Скопје до Табановце. Што се однесува до четирите дизел-композиции, кои треба да сообраќаат на пругите кои не се електрифицирани, Костов вели дека кинеската компанија ќе ги испорача до крајот на јуни годинава, иако и тие беа најавени дека ќе стигнат во првите три месеци од годинава. Набавката на шесте нови возови, со кредит од Европската банка за обнова и развој, се прави откако, по четири децении, се презедоа инвестиции во македонските пруги. Иако новите локомотиви се со најнови технологии и ги задоволуваат светските стандарди и можат да возат и со 160 километри на час, сепак по нашите пруги нема да смеат да бидат побрзи од 120 километри на час. Дотраеноста на шините е една од причините, како и конфигурацијата на теренот. „Македонските пруги се безбедни и во добра кондиција. На нив може да се вози со 120 километри на час, но секако не секаде. Во зависност од условите на теренот, на пример, кај тунелите, брзината мора да е пониска“, велат од Синдикатот на работниците за одржување на пруги во „Железници-Инфраструктура“. http://www.utrinski.mk/?ItemID=16AD904334C49C48A69A60AA291C167C |
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
hcitrS ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Nov-2015 Online Status: Offline Posts: 893 |
![]() ![]() |
|
Од луѓе вработени во железници разбрав дека токму старите пруги се една од причините што толку се чека на новите возови. Имено, возот опремен со сите современи безбедносни системи и сензори има големи проблеми со сообраќањето по нашите шини кои ги восприема како небезбедни. Глупа машина, никако да сфати дека избори се движат и шините се одлични. Со исклучувањето на некои од тие сензори се испореметил целосно софтверот, па при застанување на секоја станица, мора да се рестартира цел систем, што предизвикува околу 30 мин. стоење. Првата екипа експерти од Кина не ги решила проблемите, па се чекало на нови и сл.
Па нели и пермиерот со кола се врати од Велес? ![]() |
||
![]() |
||
MartinX ![]() Newbiе ![]() Joined: 11-Jan-2016 Online Status: Offline Posts: 10 |
![]() ![]() |
|
Новиот современ електро-моторен воз денес почна да сообраќа на македонските шини.
Возот почна да сообраќа на релација Скопје – Велес и обратно, а се планира истиот да сообраќа до сите останати релации што се наоѓаат долж коридорот 10, односно до Гевгелија. До крајот на месецов се очекува да пристигне уште еден ист ваков воз со електричен мотор, а до крајот на годинава ќе пристигнат уште четири возови што ќе бидат управувани од дизел машини. Новиот воз е со капацитет од 200 седишта, но може да прими и до 300 патници. Утрово нозиот воз се упати од Скопје до Велес, а попладнево се врати повторно на железничката станица во Скопје. http://skopjeinfo.mk/noviot-voz-pochna-da-soobrakja-na-relacija-skopje-veles |
||
![]() |
||
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
|
![]() |
||
avijacijamk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Jan-2013 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 364 |
![]() ![]() |
|
Со исклучени сензори и софтвер...ќе има жртви
|
||
![]() |
||
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
|
Возот пуштен, пуштени низ вода и лагите на БАГРАТА негативци. Сега не им останува ништо друго туку како и за се останато да се молат да се случи нешто лошо, некоја несреќа, дефект или слично за да ги видиме пак во медиуми.
|
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Култузин, нека е со среќа новиот воз. И покрај тоа што мислиш поинаку, јас искрено се надевам дека железничкиот превоз може да биде подобар ако се сака, а не возот да заврши во ендек.
|
||
![]() |
||
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
|
Не мислам поинаку. Го мислам истото како и ти. И тоа сум го кажал, железницата може и треба да биде подобра. Не само во делот на подобри пруги и нови возови. Туку и во делот на подобри возни редови, подобра веб страна, побрзо, поточно и пофлексибилно информирање, подобро одржување на пругите, подобри железнички станици, со автомати са купување на карти, нормални и чисти тоалети во железниците, интегриран и ускладен градски со железнички превоз. Можност за купување на карти кои ќе важат и за градски и за железнички превоз. Можност за превоз на велосипеди и многу други работи. Она што јас со тебе не се согласувам е тоа што твоите критики се идеолошки и политички мотивирани, додека јас секогаш се трудам да бидам реален и конструктивен. Знаеш и самиот дека го критикувам онаа што не ми се допаѓа. Последно беше со офицерскиот дом во Битола. А еве како што гледаш и за железницата имам што да кажам но не можам да не реагирам кога БАГРА од политичари кои во животот со прст не мрднале за ништо во земјата сега излегуваат со лажни обвинувања и критики. Тие луѓе за мене се нерелевантни и нивниот збор нема ама воопшто никаква тежина. |
||
![]() |
||
MartinX ![]() Newbiе ![]() Joined: 11-Jan-2016 Online Status: Offline Posts: 10 |
![]() ![]() |
|
![]() ![]() Пристигнува вториот воз од Кина. Предвидено е да биде пуштен во сообраќај следната недела. Првично ќе сообраќа на релација Скопје-Битола. |
||
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
![]() |
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
|
Многу ми направи мерак купувањето на новите гарнитури. За вакво задолжување немам ништо против. Но исто ми е многу и жал кога ќе видам дека и со ваква смешна фрекфенција на пругите како и со смешната брзина на возовите сепак се случуваат несреќи. Да има тука удел лошата инфраструктура но стравот е во тоа што има случаи и каде се гледа необученоста на оние од кои зависат стотици животи...
|
||
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
||
![]() |
||
ehrlich ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
![]() ![]() |
|
Па сите овде Култизин истото го сакаме и бараме, но нашата влада, која да не го забораваме фактот дека е десет години на власт, не започна со ниеден од овие проекти, а најголем дел од ова што ни си го посакуваме не е ни во најава. Многу ли е тешко да се спроведат сите овие работи, да се отпочне проект за приградска железница, да се поврзе аеродромот со главната железничка станица (се работи за факинг два-три километри), ама не, нашите власти не размислуваат за вакви работи. И да ги најават сега, нема да им поверувам, затоа што можеби 90% од луѓето се партиски обоени, но јас си ги следам сите, и им ги памтам работите. Воедно, ќе кажам и ова, како син на железничар, кој буквално пораснал во воз, Македонски железници ја имаа најбедната година, минатата година, во текот на своето постоење. Ова треба само да се признае, а не да се етикетираат луѓе дека биле опозиција. |
||
![]() |
||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
|
|
||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
||
![]() |
||
ehrlich ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
![]() ![]() |
|
Освен насмеани лица кои видовме дека се возат низ возовите (барем на првиот ден), некој да сподели повеќе искуство ако се возел.
Вчера, моите родители биле на кратко растојание до Зелениково, и рекоа дека возот на излегување од станицата „Јане Сандански“ сам запрел поради наклонот кој го има самата пруга на таа делница. Мислам, навистина не би сакал, но се повеќе оди кон тоа дека навистина има проблем со самите пруги. Исто така, кажаа дека во возот, цело време имало Кинез, веројатно од самата компанија. |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2829303132 41> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |