![]() |
![]() |
![]() |
Електрични локомотиви |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 12131415> |
Author | ||
MIKI1 ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Jan-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 313 |
![]() ![]() |
|
Да, локомотивава навистина има „профил„ од моделите од BR 185/189. Колку ми е познато, кинеските локомотиви за Србија (за ТЕНТ) се градени во соработка со “Сименс„, веројатно до делот од електриката и моторите, оти шасијата е типичен кинески дизајн. Изненадува тоа што Кинезите се‘ уште се повикуваат на лиценци, иако самите градат свои извозни модели од локомотиви. Edited by MIKI1 - 28-Apr-2019 at 22:03 |
||
![]() |
||
sase ![]() Senior Member ![]() Joined: 02-Apr-2015 Location: makedonija Online Status: Offline Posts: 429 |
![]() ![]() |
|
Новата локомотива е веќе во Скопје ја видов пред околу полувина час на главната пруга Скопје-Велес кај Кисела Вода.
Најверојатно ја тестираа Брзо пролета покрај мене не успеав да ја сликам целата само фатив еден дел на поминување. ![]() ![]() |
||
![]() |
||
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
|
![]() |
||
![]() |
||
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
|
Дали некој налетал на информација за наводна некомпатибилност (што и да значи) на кинеските електрички?
|
||
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
Немам сретнато таква вест по медиумите.
|
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
sase ![]() Senior Member ![]() Joined: 02-Apr-2015 Location: makedonija Online Status: Offline Posts: 429 |
![]() ![]() |
|
Скоро 2 месеци поминаа откога ја видов како ја возеа оваа локомотива и од тогаш ја немам видено незнам што се случи
![]() |
||
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
Владата се подготвува да ја тужи кинеската компанија за неиспорачаните локомотиви
Кинеската „ЦРРЦ Џуџоу“ која годинава требаше да ги испорача локомотивите за македонската железница најверојатно ќе заврши на меѓународен арбитражен суд бидејќи не го исполнила договорот за испорака на уште три локомотиви од договорените четири. Владата планира да ги заштити павата на земјава во договорот со кинеската фирма. Неодамна Владата ѝ даде рок од 15 дена на Железници транспорт да достави информација за тоа кој арбитражен суд е надлежен за овој договор и да достави информација за состојбата со локомотивите со правно и техничко образложение зошто е испорачана само една од договорените четири локомотиви, како и за моменталната состојба со патничките гарнитури, со причини зошто не е направен технички прием за истите. Од ова информација ќе зависи дали кинеската компнија ќе биде тужена за непочитување на договореното. Проектот за набавка на локомотиви како и Проектот за набавка на патнички гарнитури се финансирани од кредити од ЕБОР. Договорот за набавка на четири електрични ломотиви меѓу кинеската „ЦРРЦ Џуџоу“ (China National Railway Locomotive & Rolling Stock Industry Corporation) и МЖ „Транспорт“ беше потпишан во јануари 2017 година. Него од македонска страна го потпиша поранешниот директор на транспорт Никола Костов. Обврска на кинеската компанија беше да ги испорача локомотивите до април годинава, но пристигна само една од четирите планирани. Инвестицијата вредна осум милиони евра беше обезбедена преку кредит од Европската банка за обнова и развој (ЕБОР), а се реализира во рамки на Проектот за обнова на возниот парк. Од кинеската компанија претходно беа набавени и шест нови патнички гарнитури. Од Железници-транпорт велат дека е формирана комисија кој работи на задачата, но до каде е постапката и дали има улови за тужба, иако ветија не одговорија на прашањата на Плусинфо. https://plusinfo.mk/%d0%b2%d0%bb%d0%b0%d0%b4%d0%b0%d1%82%d0%b0-%d1%81%d0%b5-%d0%bf%d0%be%d0%b4%d0%b3%d0%be%d1%82%d0%b2%d1%83%d0%b2%d0%b0-%d0%b4%d0%b0-%d1%98%d0%b0-%d1%82%d1%83%d0%b6%d0%b8-%d0%ba%d0%b8%d0%bd%d0%b5%d1%81/ |
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
mon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Dec-2009 Location: Europa Online Status: Offline Posts: 763 |
![]() ![]() |
|
Sase (или некој од останатите членови на форумов) дали од некаде може да се направи фотографија од височина на која би се гледале пантографите и останатата кровна опрема на локомотивава? . |
||
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/ exYU: http://malezeljeznice.net |
||
![]() |
||
sase ![]() Senior Member ![]() Joined: 02-Apr-2015 Location: makedonija Online Status: Offline Posts: 429 |
![]() ![]() |
|
Таква фотографија може да направи некој што работи во влеча зошто мислам дека локомотивата е паркирана внатре во некоја од гаражите.
|
||
![]() |
||
mon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Dec-2009 Location: Europa Online Status: Offline Posts: 763 |
![]() ![]() |
|
Или доколку некој може да ја „начека„ локомотивата на поминување покрај некое повисоко место (мост, зграда)
па де направи фотографија од горе. ![]() |
||
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/ exYU: http://malezeljeznice.net |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
|
||
![]() |
||
hcitrS ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Nov-2015 Online Status: Offline Posts: 893 |
![]() ![]() |
|
Дали испорачувањето на сите овие локомотиви ќе значи на пример враќање на експресниот воз СК-БТ? Јас колку што разбрав укинат е веќе скоро две години поради недостиот на возни гарнитури...
|
||
![]() |
||
ehrlich ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
![]() ![]() |
|
![]() Нема електрифицирана пруга кон Битола, може да сообраќаат само дизел. |
||
![]() |
||
FiLo ![]() Senior Member ![]() Joined: 26-Apr-2015 Online Status: Offline Posts: 148 |
![]() ![]() |
|
![]() Баш ме интересира дали има некој инфо колку чини да се изврши електрификација на пругата Велес - Битола ? Ја мислам дека возењето со електричен воз е каде каде поштедливо отколку со дизел, плус да додадеме дека електричните каде каде побрзо забрзуваат од дизелите, особено од Кенеди (иако ми е легендарна локомотива со невероватен звук кога забрзува) |
||
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
Од фејсбук страницата на Клуб на љубители на железниците во Македонија
![]() |
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
Стигнати се:
![]() ![]() ![]() |
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Online Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|
![]() Шо барале преку Бугарија? |
||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
Поради Договорот за добрососедство, отсега па натаму сѐ ќе мора да оди преку Бугарија
![]() (мала шега) |
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 12131415> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |