![]() |
![]() |
![]() |
Булевар АСНОМ / АВНОЈ (+изградба на нов мост) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2627282930> |
Author | |
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
Мостот АПСОЛУТНО МОЖЕ да се пушти во употреба и со сегашната улична инфраструктура. Претходно позанад имам скицирано уште еден можен сообраќаен режим, еве уште еден. Работата е како ДА НЕ СЕ ПУШТИ, тоа е главната намера на глупачата во Град Скопје. Исто како и Есенинова, го чува за пред избори, или едноставно не сака да се осетат придобивките од проектите на Шилегов.
![]() |
|
![]() |
|
Leo ![]() Groupie ![]() Joined: 02-Mar-2022 Online Status: Offline Posts: 99 |
![]() ![]() |
Научна фантастика е ова,за нас.
Треба да сменат правци на движење,законска регулатива,преасвалтирање,нова хоризонтална и вертикална сигнализација... |
|
![]() |
|
Graditelot ![]() Groupie ![]() Joined: 17-May-2016 Online Status: Offline Posts: 77 |
![]() ![]() |
Претесни и ископани се тие мали улички, нема шанси да функционира тоа. Мада има и многу вистина во постот.
|
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
Најдено решение – мостот „Михајло Апостолски“ ќе стане функционален
![]() На булеварот „Александар Македонски“ ќе се прави кружен тек. Овој булевар е еден од најоптоварените, бидејќи е источната влезна порта во Скопје и поради тоа често пати има застои во сообраќајот. Во отсуство на одговор од Град Скопје, кој е надлежен за проектот, градоначалникот на Гази Баба, Бобан Стефковски, за весникот ВЕЧЕР го појасни планот за ставање во функција на мостот „Михајло Апостолски“ со кој Аеродром ќе се поврзе со Автокоманда. Според ГУП на Град Скопје, на вкрстувањето треба да има кружен тек на ниво, а над него надвозник. Друг кружен тек според ДУП е предвиден и кај седиштето на Бригадата за противпожарна заштита на Град Скопје. Додека во населбата Ќерамидница, каде што треба да се пробие новиот булевар како продолжение на булевар АСНОМ во Аеродром, ќе има раскрсница ![]() На булеварот „Александар Македонски“ ќе се прави кружен тек. Овој булевар е еден од најоптоварените, бидејќи е источната влезна порта во Скопје и поради тоа често пати има застои во сообраќајот. До неодамна во опција беше да се направи голема современа крстосница со високи портали на кои ќе бидат поставени семафори. Но, најверојатно надлежните се откажале од таа идеја, па сега во опција е кружниот тек кој ќе овозможи непречено одвивање на сообраќајот. Од Град Скопје весникот ВЕЧЕР веќе неколку дена чека одговори за повеќе детали околу изведбата на овој кружен тек, но оттаму молк. Градоначалникот на Општина Гази Баба, Бобан Стефковски, потврди дека станува збор за таков проект за кој надлежен е Град Скопје. Тој информираше дека се правеа геомеханички испитувања околу раскрсницата на булеварот „Александар Македонски“ со улицата „16. Македонска бригада“, која оди кон населбата Железара каде што ќе се прави кружниот тек. – Улицата „16 Македонска бригада“ е собирна улица која се вкрстува со булевар „Александар Македонски“. Според ГУП на Град Скопје, на вкрстувањето треба да има кружен тек на ниво, а над него надвозник – објасни Стефковски. Исто така, како што кажа Стефковски, друг кружен тек, според ДУП, е предвиден и кај седиштето на Бригадата за противпожарна заштита на Град Скопје. Додека во населбата Ќерамидница, каде што треба да се пробие новиот булевар како продолжение на булевар АСНОМ, во Аеродром, ќе има раскрсница. На овој начин новоизградениот мост „Михајло Апостолски“, кој во моментов е затворен за сообраќај, ќе стане функционален и населбата Аеродром ќе се поврзе со Автокоманда. За да се случи тоа, во Ќерамидница ќе треба да се урнат само десетина објекти. Од Град Скопје не се изјаснуваат дали се направени договори за експропријација со сопствениците на објектите и дворовите каде што ќе минува трасата на булеварот, но според информации од жители на Ќерамидница, наводно градоначалничката на Град Скопје, Данела Арсовска, им понудила многу повисоки износи од оние што претходно им ги нудеше екс-градоначалникот, Петре Шилегов. https://www.vecer.press/најдено-решение-мостот-михајло-апо/ |
|
Carpe diem
|
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
Ќе се реконструира булеварот „АСНОМ“ од крстосницата со бул. „Србија“ до ФФМ
Град Скопје ќе го реконструира булеварот „АСНОМ“ и тоа на потегот од крстосницата со булеварот „Србија“ до пристапната улица за влез во „Куќата на фудбалот“- ФФМ. ![]() За таа цел Град Скопје склучи договор со фирмата „Бауер БГ“ ДОО од Скопје, вреден 21.851.465 денари која треба работите да ги заврши во рок од 3 месеци. Оваа фирма треба да изработи сообраќаен проект за времен режим на сообраќај со прибавување на сите согласности од институциите, да ја постави потребната хоризонтрална и вертикална сигнализација за времен режим на сообраќај, да ја обележи и осигури трасата, да ги исчисти постоечките сливници и шахти од земја и шут, да ги урне оштетните бетонски рабоници, да го отстерани дел од тампонскиот слој, да го уреди постоечкиот коловоз со стругање, како и постоечките тротоари исто така со стругање, да постави нов тампон и асфалт, како и да ги нивелира шахтите и сливниците. https://www.vecer.press/ќе-се-реконструира-булеварот-асном/ |
|
Carpe diem
|
|
![]() |
|
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
Какви копуци, ајде ќе мењаме асфлат кајшто ќе стигнеме само да се врти пара и да се преплати асфалтот. Само незнам дали жмро го срка тоа што си го надроби во Ќерамидница, или Скопјани го сркаат тоа што си го надробија со тоа што не го избраа Шилегов да ги заврши проектите. Или па можеби и двете.
|
|
![]() |
|
FT ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 22-Jun-2010 Location: Kocani Online Status: Offline Posts: 574 |
![]() ![]() |
Пооолека малку, може прво да го завршат булеварот кај Фон, која мизерија е тоа...
|
|
![]() |
|
skopskodete ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 17-Feb-2017 Online Status: Offline Posts: 926 |
![]() ![]() |
Нели требаше да се прошири овој дел од булеварот за да има број на сообраќајни ленти еднаков со новоизградениот дел и дополнително да се направат пешачки и велосипедски патеки?
|
|
![]() |
|
The Wild Boy ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 504 |
![]() ![]() |
Тој дел (за кој што претходно имав напишано и пратено слики ако погледнете на претходните страни) е навистина во ужасна состојба и редно беше веќе да се среди, да се реновира и да се прошири.
Очигледно за време на претходната локална власт не е изведено реновирањето во целост, до кај послена 5ка па така да секако дека сега некој ќе си го лапне тендерот за оваа делница. Нека не ве чуди зошто се делат одредени патишта на повеќе делници, тоа е сосема нормална пракса овде на балканот. Него, што мислите со "преплатен асфалт"? Премногу е висока цената? Како овде некој би можел злонамерно да профитира од тоа?
И нели планираат да го прошират булеварот овде? Ако го прошируваат нека го изградат прво новиот дел, па нека го пренасочат сообраќајот на новиот дел (како што направија со бул. 3-та Македонска Бригада) и после нека го реновираат од темел веќепостоечкиот дел. |
|
![]() |
|
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
650m фалат.
За толку малку може да го прошират... |
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
![]() |
|
hcitrS ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Nov-2015 Online Status: Offline Posts: 893 |
![]() ![]() |
Не сум фан на твитерџискиот жаргон на user8642, ама кога гледам што (не) се случува во Скопје поради злобните и простачки мотиви на принцезата, нејзината бивша свита и дебилната централна власт - и мене ми иди да расфрлам со секаков вокабулар. Ова дно досега го немавме допрено. Сите повици за линч се оправдани
![]() Среќна нова ![]() |
|
![]() |
|
MKDSTRUGA ![]() Senior Member ![]() Joined: 20-Jun-2018 Online Status: Offline Posts: 465 |
![]() ![]() |
Абе јасно дека може да се коменитира за градоначалничката и утки, ама вреѓање жморони и комуњара на твитер нека си тераат, мене тука сите исти ми сте (верувам културни форумаши). Не знам за кого тука би упатил такви недолични напади и навреди. Такви шлајмови од луѓе по твитер има со тапија тука не сакам да верувам дека има така шо најдобро да се коментираат власти проекти и слично а не гласачи на вмро, сдсм, левица, дуи или некој друг политички субјект. Ептен гаден би бил форумов партиски ботови ако се пуштат да лаат тука а тука неколку такви коментари има погоре...
Edited by MKDSTRUGA - 06-Jan-2023 at 22:20 |
|
![]() |
|
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
Kolku i da se pravime fini i apoliticni sepak ovie temi se tesno povrzani so politikata. Toa sto treba ovde da se izbegniva e dnevnoto politikanstvo, prepukuvanje, obvinuvanje i otvorena pristrasnost kon odreden politicki subjekt. Klucnite proekti za razvojot na eden grad gi nosat strucni tela i institucii a politicarite gi sproveduvaat na delo i toa tekovno, bez politinakstvo, profiterstvo i revizii. Za zal vo Makedonija toa se pravi obratno so golema doza na politicno profiterstvo i primitivizam.
|
|
![]() |
|
MKDSTRUGA ![]() Senior Member ![]() Joined: 20-Jun-2018 Online Status: Offline Posts: 465 |
![]() ![]() |
Како што реков коментирање за политичари и функционери од кои зависаат повеќето проекти на форумов е ок, ама вреѓање на гласачи од идеолошки фанатизам и партиско едноумие не чини. Ок си е да е некој партиски определен се додека партијата во умот не му налага да вреѓа и напаѓа луѓе со други политички ставови. А за политичариве горе доле сите си заслужуваат по некој солен коментар.
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
User, последна опомена пред да добиеш бан!
А и другите може да се воздржите од примитивно политичко коментирање. |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
Ајде важи, ќе балансираме по принцип "минута за Хитлер, минута за Евреите".
Место оркестрирано да се понижи политиката што го уништува градот, оставате простор на жмровски копуци да хараат и да ни објаснуваат како е одлично тоа што во Скопје шајка не се заковала од кога е данела. А тоа се приметува и на формуов, освен темите за стамбени згради (читај урбана мафија и поткровја), и нема што друго да се пиште. Место админите да застанете зад мене, вие оставате простор на ботовиве. Ама ако... |
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
Мостот во Аеродром добар за ловење риби но уште подобар за нов паркинг
![]() Мостот на булеварот „АСНОМ“ во скопски Аеродром никако да се заврши. Познато е дека неговото завршување го кочат незавршените предмети околу обештетувањето на граѓаните чиишто имоти треба да се експроприраат за потребите на трасата на булеварот низ населбата Ќерамидница. Во март минатата година скопската градоначалничка Данела Арсовска изјави дека од 2018 година кога е започнат проектот имало 139 парцели и 136 објекти што треба да се решат или вкупно 275 постапки за експропријација. -За три години претходните градски власти успеале да решат 31 предмет, а за 8 влегле во постапка на спор. Ние само за четири месеци решивме 82 предмети, изјави тогаш Арсовска. До каде е сега обештетувањето на граѓаните не е познато. Познато е и тоа дека решавањето на предметите одвај продолжи бидејќи Арсовска првично немаше намера да го заврши мостот. Во сеќавањето остана нејзината изјава на почетокот на мандатот дека мостот ќе им служи само на рибарите. -Нема да се заврши, ќе биде мост за ловење риба. Ќе биде нешто што нема никаков ефект и бенефит за граѓаните. Постапката за да се заврши тој мост ќе трае десетина години. Ние ќе почнеме да ги решаваме, но кога ќе ги решиме е прашање на време и не знаеме кога ќе се заврши, изјави Арсовска кон крајот на 2021 година. Состојбата и денеска е статус-кво. Но, разликата е во тоа што граѓаните последнице месеци му најдоа новата намена на мостот: тој со својот пристапен дел се повеќе служи како паркиралиште. Посетителите на спортскиот центар „Јане Сандански“ но и граѓаните од околните згради се повеќе тука ги оставаат своите возила со оглед дека насекаде околу е потребно да се плаќа паркинг. За среќа, простапот до средишниот дел на мостот е затворен. Очигледно, некоја полза од мостот се најде. https://skopskoeho.mk/mostot-vo-aerodrom-dobar-za-lovenje-ribi-no-ushte-podobar-za-nov-parking/ |
|
Carpe diem
|
|
![]() |
|
пеперутка16 ![]() Newbiе ![]() Joined: 02-Feb-2023 Online Status: Offline Posts: 19 |
![]() ![]() |
сето тоа е перење пари!
|
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
Пешачките препреки на новиот мост меѓу Аеродром и Гази Баба
Она за кое денес пишуваме е неразбирливото проектантско игнорирање на пешачкото движење. Мостот за да ја постигне потребната височина над вардаровите насипи на високото корито започнува со издигнување на котата уште кај спортската сала „Јане Сандански“. Потребата од безбедност наложува од двете страни да ве прати заштитната ограда. Но имаме еден неразбирлив пропуст, кој во XXI век во кој се стремиме да го стимулираме пешачењето, велосипедизмот и алтернативните форми на движење е присутен кај новиот мост. На ниту едно место оваа ограда не е прекината со вертикални комуникации (скали, рампа) како би имале можност да го смените правецот на движење. Има две проблематични правци. Првиот е грубиот прекин на горната пешачка патека на кејот, практично игнорирајќи ја. Истата многу лесно преку рампи или скали може да ја совлада висинската разлика од 2 метри, па преку пешачки премин да остане возможна врската. Но, за овој правец алтернатива е долната зона на коритото каде е рекреативната патека, со тоа што треба да се предвидат соодветни комуникации. Вториот правец кој е целосно непромислен е доаѓањето од правец на Општина Гази Баба, кон Аеродром и можноста да продолжите да се движите по кејот на Вардар, воглавно истите врзни точки на претходно споменатиот правец. За да можете да ја заобиколите пречката и да дојдете до точката на поврзување, доколку движите кон запад, ќе треба да минете 265 метри во еден правец, или половина километар. Доколку движите кон исток тогаш треба да минете 190 метри во правец. ![]() ![]() ![]() https://marh.mk/peshackite-prepreki-na-noviot-most-megju-aerodrom-i-gazi-baba/ |
|
Carpe diem
|
|
![]() |
|
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
Малку е безвезе критиката, односно е ок само во еден дел, а тоа е дека не е решена комуникацијата помеѓу горната патека и долната патека. Зашто нивелацијата на мостот нема врска? Дури и да е горнава патека на ниво со мостот, сепак тука не е предвиден пешачки премин преку булеварот, туку пешачкиот сообраќај треба да се одвива со скали кон долната патека, под мостот, па со скали кон горната патека. И тоа не само скали туку и рампи за колички/велосипеди. Поврзувањето на пешачкава патека со тротоарите на мостот имаат смисла само заради пешачки сообраќај преку од кеј директно преку мост, ама тоа и не е некој главен правец, доволно се макар и обични скали/рампа да се изведат.
Слична ваква ситуација веќе има на мостот Обединети Нации каде што патеките излегувата на мостот, ама нема пешачки и пак исто. И тамо би требало да се решава на сличен начин. Edited by user8642 - 13-Feb-2023 at 18:37 |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2627282930> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |