![]() |
![]() |
![]() |
Фотографирање - совети и искуства |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 7891011 16> |
Author | ||||
Max ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3686 |
![]() ![]() |
|||
не е страшно доколку немате сталак доколку апаратот има оптички стабилизатор http://en.wikipedia.org/wiki/Image_stabilization#Optical_Image_Stabilization еве како игра стабилизаторот на канон објективите
и додека IS-от на канон е најтурбо од DSLR класата (се јадат со никон), кај компактните според постојната ситуација мене ми изгледа дека панасоник и самсунг се јадат, но самсунг го има надминато бидејќи кај компактните веќе тера со OIS + DIS и оптичка и дигитална стабилизација на сликата, а ова сето зачинето со багателна цена 9000ден. го прави топ идиот! капак и 720p HD видео тера... http://www.technomarket.com.mk/product_detail.php?product_id=09042960
|
||||
![]() |
||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||
Се спремам да се подновам со нов апарат и дополнителна опрема, па узпат направив еден research за батерии и полначи. Еве да споделам со вас што научив околу проблемот со „самопразнење“ на батериите. Јас ја покренав таа тема уште одамна, но не бев баш многу специфичен.
Значи вака. Зборуваме за моментално најраспространетите NiMH "обновливи" батерии. NiMH батериите не се случајно толку распространети, тие генерално имаат одлични карактеристики. Но брзото спонтано самопразнење е огромен минус. Решението за ова сепак може да се најде во рамките на NiHM фамилијата, доколку човек не се лакоми за занемарливо повеќе mAh. Имено, доколку сте спремни да прифатите малку помали, но сосема адекватни вредности на mAh, тогаш на пазарот се лесно достапни и ефтини low self discharge батерии, кај кои самопразнењето е занемарливо, а плус може да се користат веднаш по купување, без прво полнење, токму поради претходната особина. Се разбира, помалку mAh не значи дека некоја батерија автоматски е low self discharge, туку е предуслов. А повисоки вредности обавезно го зголемуваат самопразнењето. Инаку овие "low self discharge" во пракса се сведуваат на Sanyo Eneloop (Иако има и други, на нет гледам дека практично сите се сложни околу ова, а на нет такво нешто ретко се среќава. Се изначитав секакви контрадикторни информации и совети за разноразни работи, но кога станува збор за low self discharge батерии, сите се крстат во овој производ). Батериите не се ништо поскапи од останатите, а Sanyo декларира дека после една година задржуваат 85% од полнењето ![]() Конкретно АА големината има капацитет од 2000mAh Edited by Cloverstack - 18-Oct-2009 at 04:25 |
||||
![]() |
||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|||
2000 воопшто не е мал mAh! А зашто мора да бидат NiMH кога постој околу дваесетина приницпа за rechargeable батерии. Пошто викаш дека си се рапрашувал, што има кај нас понуда од вакви батерии?! И друга работа, незнам зашто толку инсистираш на low self discharge кога ионака на секој чекор има струја денеска!
|
||||
![]() |
||||
Max ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3686 |
![]() ![]() |
|||
а зошто никел кога може литиум, денешниве апарати речиси сите се Lithium-ion http://nordicgroup.us/battery/#_Why_the_Debate_over_NiMH_versus_Li-Ion_Batteries но и L-i не е цвеќе за мирисиње треба познавање за куландрисвање
исто L-i по новиве апарати има можност за USB recharge што значи во секоја ситуација можат да се полнат, кола, штекер, компјутер, јасно за првите две треба адаптер, но во принцип далеку поголема оперативност нудат него NiMHот за кои исто се наоѓаат адаптеери и за во кола и за на компјутер, но далеку поскапи и сето тоа далеку погломазно делува, не е за ситни или тесни џебови |
||||
![]() |
||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||
Инаку не се распрашував него читав по нет и „филтрирав“.
![]() Како да си ја пропуштил целата поента. Каква врска има на колку чекори „има струја“? Кога ќе ти затреба да фотографираш, клучно е дали со себе имаш полни батерии. На пример со класични NiMH голема е веројатноста самите да ти се испразниле во голема мерка или сосема (без разлика дали се тие кои стоеле во апаратот или се „резервните“ кои стоеле на страна). Со low self discharge батерии знаеш дека нема да останеш на цедило и дека батериите ќе те чекаат речиси полни и после долги неактивни периоди. @ Max Се разбира може и Li-ion, секој треба да си одмери за себе што повеќе му одговара. Јас зборев конкретно за проблемот со самопразнење кај NiMH и затоа само на нив се задржав. Kако што и сам спомна Li-ion се разбира не се без маани. Јас би ја додал осетно поголемата цена и нефлексибилноста во контекст на она што го има на пазарот (во пракса се сведува на специфични модели на батерии и полначи врзани за одреден модел на апарат/камкордер, а диктирани од произведувачот... ова покрај што е ограничување, дополнително влијае на цената). Мене лично флексибилноста ми е важна работа. Сакам да бидам во можност лесно и ефтино да дојдам до батерии и да можам да ги користам со разни полначи и разни апарати или друга опрема. На ова поле NiMH AA едноставно немаат конкуренција. Во секој случај, Li-ion се смета за технологија која се уште има простор за голем напредок, така да во иднина може комплетно да ги засени NiMH, но во моментов се уште не е така. Јас се надевам дека покрај технолошки напредок, кај Li-ion набргу ќе почнеме да гледаме и се поголема флексибилност. Edited by Cloverstack - 18-Oct-2009 at 15:23 |
||||
![]() |
||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|||
За хитни случаеви може да те спасат и алкални батерии, ама тоа во зависност од апаратот ако не троши многу! Или па евентуално ја дома знам да ги извадам батериите од безчиниот телефон кои се иста величина, а и се стално полни!
![]() ![]() |
||||
![]() |
||||
Max ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3686 |
![]() ![]() |
|||
кло добро цената на L-i е оправдано поголема со оглед дека добиваш потрајна и покомпактна батерија, ем е мала ем носи 3.7V додека NiMHот се погломазни и една носи 1.5V +-1 а за специфичноста да, но мислам дека речиси и тоа не е проблем доколку можеш во секое време на секое место батеријата да си ја наполниш преку USB, додека едната слика другата полни и обратно, на секое место и во секое време |
||||
![]() |
||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|||
А што ќе му се 3.7 волти кога му треба 1.5?!
|
||||
![]() |
||||
Max ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3686 |
![]() ![]() |
|||
кој вели дека нему му треба да го заменува едното со другото, велам дека L-i има поголем потенцијал - притисок, односно помалку цедење на батеријата! значи купуваш апарат со Li-ion батерија и во подобра позиција си околу преносот на струјата а може да си набави и Li-ion AA батерии доколку сака, но во таков случај колку е муабетов исплатлив тоа незнам http://www.madeinchina.com/76217/P5797802/Li-ion-3-7V-18650-2600mAh-battery.shtml |
||||
![]() |
||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|||
Нешто што добро би дошло за секого, за марфи кога ќе те начека
![]() ![]() |
||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||
![]() |
||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|||
Ова некој пуњач на клатење?! Ја имав батериска ламба на клешта ама некако не полнеше баш!
|
||||
![]() |
||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|||
Точно, клатиш , наполниш и имаш уште некоја фотка |
||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||
![]() |
||||
Max ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3686 |
![]() ![]() |
|||
ова е фора, но кај Li-ion појако е да имаш динамо http://www.target.com/gp/detail.html/191-8210825-8232156?asin=B000HVEBHK&AFID=Nextag_df&LNM=|B000HVEBHK&CPNG=home%20improvement&ref=tgt_adv_XSN10001 а што е до батеријата ако истече колку може да го уништи тоа апаратот ова за NiMH, додека за L-i доколку пукне сигурно ќе направи голема беља |
||||
![]() |
||||
Max ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3686 |
![]() ![]() |
|||
сега по клипов со лаптопов малку се загрижив за константното преоптеретување на батеријата додека е истиот нон-стоп вклучен во струја, но прочепкувајќи по нет налетав на уште една предност кај L-i наспроти NiMH
Edited by Max - 18-Oct-2009 at 20:22 |
||||
![]() |
||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||
![]() Ама тоа се два различни вида батерии. ![]() NiMH (Nickel metal hydride) е едно, а NiCd (Nickel Cadmium) е друго. Инаку знам за постоењето на Li-ion АА, но некаде мора да има пречка чим како универзални батерии за ваква намена се користат речиси исклучиво NiMH. Дали пречката е во цената, во волтажата или во нешто осумнаесто јас не знам. Само знам дека во овој момент, ако сакаш опрема која прима стандардни AA или ААА обновливи батерии, тогаш во пракса изборот ти се сведува во рамките на NiMH. @ Vladimir Многу симпатично ![]() Да не знаеш дали може чудово да се набави некаде кај нас? Edited by Cloverstack - 18-Oct-2009 at 21:01 |
||||
![]() |
||||
Max ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3686 |
![]() ![]() |
|||
да несоодветен пример, но во недостакот од друг, а и воедно како потсетник нека оди, е сега колку се различни никеловиве меѓусебе тоа незнам бар што е до дисчарџот, но и тие се подложни на ветреење, додека во отровот тоа да се разликуваат поприлично
а зошто нема АА литиумски тоа е само заради неисплатливоста бар таков заклучок има чоеков од http://nordicgroup.us/battery/#Why_Dont_Li-Ion_Rechargeable_AA_Batteries_Exist |
||||
![]() |
||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||
Па треба да се филтрира тоа што се чита на нет, бидејќи ако веруваш на се што ќе прочиташ, најверојатно ќе навлезеш во заблуда, или во најдобар случај ќе останеш збунет. NiMH се декларирани дека немаат мемориски ефект. Всушност и кај NiCd тој се јавува само кај некој „подвид“ и во многу специфични услови. Но перформансите на батериите со самото користење опаѓаат од најразлични фактори и ваљда звучи многу кул сето тоа да се препише на злогласниот "memory effect".
Еве мислам дека ова е прилично кредибилно објаснување, без разлика на стилот на пишување на авторот:
http://www.dansdata.com/gz011.htm Edited by Cloverstack - 18-Oct-2009 at 21:43 |
||||
![]() |
||||
Max ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3686 |
![]() ![]() |
|||
кло не сум баш најупатен но кога цитирам нешто гледам колку толку да е од порелевантен извор а воедно и разбирливо како што е предходниот мој цитат од електропедија, а ако веќе одиме темелно тогаш сигурно ќе најдам уште тон линкови каде ова забелешка околу ветреењето е потврдена и научно, еве еден линк колку да не не ја преполнуваме нишкава со цитати http://www.batteryuniversity.com/parttwo-33.htm инаку во одредена мера корисен цитат е овој твојот горе посочениот, но самиот стил кажува дека можеби типот и баш не е најупатен за да дели лекции |
||||
![]() |
||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||
Интересен и корисен текст за оне што имаат трпение да го соџвакаат. Колизијата со претходниот ми се чини семантичка, не суштинска. Сепак во право си, премногу забегавме во непрактични детали. Батериите со стареење ќе „ветреат“, без разлика како ќе ги наречеме причините за тоа, а има логика да се превземаат само главните и најпрактичните мерки за тоа да се ублажи. Она за што мислам дека има консензус кај NiMH е дека главен непријател им е прекумерна температура при полнење во „глупи“ полначи.
|
||||
![]() |
||||
Max ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3686 |
![]() ![]() |
|||
тоа незнам нека процени секој според кажаното! во најмала рака дискусијава мислам поттикна бар малку простор за човек да се подзамисли кои се комбинации и батери во каква ситуација се најидеални... да не остане недоречено горе цитираниот текст во #174 и препораката за отсранување на батериите на лаптопите во случај на надворешно напојување воопшто не е загрижувачки т.е. не треба да се паничи доколку литиумската батерија е постојано во лаптоп или апарат, напротив кај лаптоп воедно е и потребно заради евентуално одржување на напонот кој доколку падне кај надворешното напојување веднаш батеријата се вклучува и истиот го корегира, во спротивно истата е исклучена, односно не се цеди иако е внатре...
ај ако има некој абер нека ми потврди за да бидам на чисто дали со преполнување на мобилниот, апаратот или мр3то може да предизвикам во најмала рака ситна експлозија или заради случајна заборавеност и пожар (што и не е така случајно бидејќи неретко ми се случува да ги преполнувам батериите) |
||||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 7891011 16> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |