![]() |
![]() |
![]() |
Скопје преку наши идеи, замисли, решенија |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 123 5> |
Author | |
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() Posted: 16-Sep-2008 at 15:10 |
http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=672&PID=16356#16356
![]() Исто така време е да почне да се бара чаре и за станбените блокови во тој дел на кои мислам дека им доаѓа времето да се тргнат. Нема да биде лесно, се работи за 2 големи блока, еден позади Business Center Skopje а другиот на раскрсницата кај поранешна германска амбасада. Исто време е за интервенција и на зградата Тетекс (веднаш до BC Skopje) и таму и има реални предуслови да се направи нешто и да биде добро. Edited by lslcrew - 24-Jun-2009 at 19:30 |
|
![]() |
|
46&2 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 04-Jan-2008 Location: Куманово Online Status: Offline Posts: 347 |
![]() ![]() |
Не ти ја сфаќам логиката околу рушењето на станбените згради. Како прво има други згради кои повеќе би сакал да бидат срушени. Две на Бул. Климент Охридски кои што излегуваат од градежната линија и го стеснуваат тротоарот и се стари. Како второ ако ти е логиката да се преместат домовите вон центарот а на тоа место да имаме деловни простории тогаш тоа не држи вода. По останатите делови од централното градско подрачје се градат станбени згради со уште полоши услови за живот со послаби критериуми и сега би требало тие да останат а ови другите да се рушат. Зошто да не се претвори станбен простор во канцелариски како на запад и да имаме мали фирми кои ќе работат по станови и апартмани???
|
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Пренамена на станбен во деловен простор нема врска со градежна линија. Јас се залагам за урбанистичка правилност и треба да се придржуваме кон некои норми. Порнао се градело по друг план, сега по друг. Да не го должам.... примената на објектот нема никаква поврзаност со тоа дали е тој објектурбанистички вклопен. На тие објекти им е пројдено времето, а воедно и не се некој атрактивен простор. Една иста таква зграда кај зелено пазарче ќе се руши у скоро време.
|
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
@46&2
Дa elaboriram poubavo. Kje se posluzam so panoramata koja ja postirase theone koja dojde kako poracana. ![]() Prvo ne sum za demoliranje na site stanbeni zgradi vo centarot no mislam deka nekoi od najstarite blokovi treba da se srusat ili integriraat vo nekoj nov objekt (ne gledam logicen nacin da se rekonstruiraat) Na slikava toa se pred se objektite 1 i 2. Za 1 ne gledam nikakvo resenie. Samo rusenje. Za 2 veruvam deka moze da se integrira vo nekoj nov objekt so pogolem gabarit. Nema da bide prv pat toa da se napravi vo Skopje (najocigleden primer e MT Almako). Slicni zgradi niz centarov sto mi teknuvaat od prva se Avtomakedonija, blokot pomegju T-Mobile i Telekom i uste nekolku drugi. Ne sum za cepnuvanje na kulite od gradski zid nitu na blokovite. Definitivno im treba renoviranje (no avtenticno a ne nekoe cetkanje so boja). Oni bi bile odlicni za mali firmi po apartmani kako sto spomenuvas. Da se vratime na konkretnava situacija. Br. 3 e uste edna stanbena zgrada koja moze da se integrira vo nov objekt a br. 4 e trgotekstil. Tuka moze da se napravi odlicen kancelariski blok, dvata objekta se vovleceni malce navnatre, vrz niv moze da se digne pogolem objekt so visina i vo linija so Business Center Skopje i kje dobieme edna odlicna celina. P.S. Se zakucav latinica :( |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
![]() Јас сум против тоа да се „зачаурат“ вакви поголеми објекти, сепак тоа си носи редица негативности. Значи ја био идел на сосема нови објекти... Што се однесува до редоследот, мој впечаток е дека бр.3 е во најлоша состојба и е прв конкурент за рушење. За бр.1 и бр.2 исто така конечно решение би требало да биде рушење, но според мене не е толку ургентно колку за бр.3. За единицата дури и би оставил просттор да не се оди на рушење, туку на некаква темелна реконструкција. За двојката тоа не е случај затоа што со својата Г конфигурација лошо ќе се вклопува во новата ситуација на терен. Уз пат да ги спомнам и оние две пониски зградички тука во близина, пред гимназијата ЈБТ. Тие исто би ги ставил у групата за обавезно рушење. А бр.4 според мене не би требало да се руши, сепак е сосема друга класа него сите овие останати и мислам дека со редизајнирање и реновирање може да се добие многу солиден краен резултат. |
|
![]() |
|
46&2 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 04-Jan-2008 Location: Куманово Online Status: Offline Posts: 347 |
![]() ![]() |
@ lscrew
Тоа што го зборам за пренамена на простор нема врска со тоа што сум го спомнал со градежната линија. Тие два објекта реков дека отстапуваат од останатите згради - значи се многу блиску до улица, пониски се од околните, го стеснуваат тротарот и го нагрдуваа центарот (ги нема во тие 4 кои се наведени погоре).
@pbanks
Гледам дека ја цениш архитектурата што се јави после земјотресот во Скопје, па тогаш објасни ми зошто се налагало да се гради градски ѕид (грдосија со илјадници станови од кои половина се петособни со тесни соби и без некаков квалитет на живеење) кога еве сега после 40 години се налага центарот на градот да не биде само центар по положбата туку и да биде деловен и административен во поголема мера отколку што е денес. Епа сега вака значи се бутаат згради станбени што биле подолго време а се оставаат десетици пати повеќе згради кои што го створија хаосот во центарот на градот со недостиг на паркинг места (секој мора да има по 2-3 коли) и кои очигледно не ги запазуваат основните норми кои треба да ги има едно трусно урбано подрачје. Тие згради се изградени како урнек по кој би требало да се движи урбанизмот во Скопје а тогаш зошто (конкретно градски ѕид) има многу повеќе жители на км квадратен од колку што е дозволено со тие норми за трусно подрачје кои денес очигледно ги злоупотребуваат граѓаните кога треба да се гради нова станбена зграда со смешна висина во однос на нив. Значи или е ова пропуст или сепак јас не сум доволно упатен во таква проблематика зашто тоа не ми е струката. Од тие наведените нјмногу би сакал да се урне бр. 3 кога веќе мора.
Значи уште еднаш ќе повторам : ова е само мое гледиште на дел од проблемите и сигурно не е релевантно и професионално туку е стекнато само преку чувство за рационалност и естетика.
|
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
Рушење и градење од почеток е скапо, и спрема мене барем во моментов и во догледна иднина нереално. Тоа значи дека некој треба да обесштети цела станбена зграда по пазарни цени за центар на град, да ги плати трошоците за рушење и расчистување на не мали објекти и на крајот да гради се од почеток. Со "зачауривање" има голема заштеда. Постоечкиот корисен простор може со мали интервенции да се зачува во најголема мера и да се интегрира во новиот објект. Парцелите околу објектите кои ги посочив дозволуваат да се изградат доста масивни објекти каде интеграцијата на постоечкиве би била логична. Секако дека и мене највеќе ми се допаѓа рушење и градба од нула но мислам дека вакво сценарио е доста пореално. |
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
Па види прво дискусијата која ја водиме погоре е малку од друг аспект. Градски ѕид денеска е тука независно дали ни се допаѓа или не и е апсолутно нереално да се руши. Објектите пак кои ги посочувам се во најголема мера остатоци од станбената изградба од периодот непосредно после втората светска војна и дефинитивно не припаѓаат во новата слика на Скопје, повторно каква и да е таа и независно дали ни се допаѓа или не. Така да воопшто не е релевантно дали се тие постари или дали се структурно подобри. Инаку градски ѕид дефинитивно ми се допаѓа. Прв пат слушам дека има некакви стандарди околу густината на населението во трусни подрачја. Не викам дека не си во право, само прв пат слушам за вакво нешто. Градски ѕид е граден апсолутно по сите норми во времето кога е граден. Структурите се сигурно едни од сеизмички најотпорните. Дизајнот мислам дека и ден денеска е пристоен иако како што споменав им треба реновирање. Дури и паркинг местата ако не се лажам се комплетно на место во однос на нормите кои важеле од тоа време. Друго е тоа што денеска просекот на коли по семејство е зголемен па и стандардите се изменети. Неможе баш така да сметаме, ако земеш така треба да ја критикуваме и Ристиќева палата или Даут Пашиниот Амам дека не предвиделе доволно паркинг простор кога ги граделе. Исто така не заборавај дека градски ѕид има еден тон подземен паркинг кој служи како простор за демо бендови, складиште за кисел купус или собиралиште на џанаци. И секако за крај функцијата на Скопје во 70те, неговата големина и развиеност е многу различна од оваа денеска. Потребата за создавање на финансиски, бизнис и административен центар е нормална со преминот од комунизам > капитализам, изминување на транзицијата, финансискиот раст и секако стекнување на независноста и трансформација од републички во државен главен град. Се на се, мислам дека на градски ѕид ништо не му фали, убаво го дефинира малиот ринг и дефинитивно е еден од симболите на Скопје. Edited by pbanks - 17-Sep-2008 at 22:55 |
|
![]() |
|
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
Оваа тема ја отварам за размена на идеи и замисли како според вас треба да изгледа Скопје. Воглавно мислам за сообраќајот, но и за некои делови и области од градот, на кои може да се гради. Се работи за реални, рационални, исплатливи, но и иновативни решенија. Па повелете. Edited by FoSsiL - 14-Dec-2009 at 11:12 |
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
![]() Нема подобар начин за почнување од ваква тема со пример ![]() ![]() |
|
![]() |
|
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
знам. има многу идеи по другите теми од други членови. Ќе постирам нешто вечер сега во школо сум.
![]() |
|
![]() |
|
gorco ![]() Senior Member ![]() Google Maps: Regional Expert Joined: 22-Oct-2009 Online Status: Offline Posts: 642 |
![]() ![]() |
И јас мислам дека би требало да има хотел на плоштад. Исто така и идејава за обнова на Офицерскиот Дом би рекол дека е ОК.
---------------------------------------- Редно време е малку да живне плоштадов. А верувам дека со изградбата на сите објекти во целото тоа подрачје - прилично поголем број на луѓе ќе има. Само со тој паркингот не знам што би се праело... не му е местото таму (а би можело да го направат подземен - но тука се јавува проблем ако се решат на онаа толку најавувана подземна сообраќајница Партизанска - Комплекс Банки). ---------------------------------------- Не дека е оваа идеја моја - но сум ја видел на карта како планирана - поврзување на Климент Охридски со Џон Кенеди преку мост и тунел низ Кале. ---------------------------------------- Неопходен е исто така еден мост кај салата МЗТ за на другата страна кај Керамидница. ---------------------------------------- Поврзување на Народен Фронт преку надвозник (значи рушење на Адриа сервисот) со т.н. Јужен булевар. Ова ќе придонесе за огромно намалување на сообраќајниот метеж во Скопје секој ден пред и по работно време. Ова би требало да е двонасочно. ---------------------------------------- Мито-Хаџивасилев да си продолжи еднонасочна до Алумина, а како се вика таа улица незнам што иде во Козле (главната ) да тера од таа раскрсница паралелно еднонасочно виа Васил Ѓоргов по Железничка. ---------------------------------------- Поврзување на Булевар Илинденска (откако ќе го направат во К4), преку мост со Злокуќани и Влае. Мостот од Влае да продолжи преку улица кон планираниот булевар Шарпланинска во Ново Село (ГЕ-ГЕ), и понатаму би излегол на РИНГРОУДОТ. ---------------------------------------- Исто така мислам дека е приоритетно ул. Никола Парапунов да излегува кај мостот на Вардар во близина на Хром. Знам дека ова ќе резултуира со рушење на едно 30-40 куќи - ама ако сакаме да го направиме Скопје - град во вистинска смисла на зборот , ќе мора да се тргнат многуте грешки и слепи црева оставени од порано. ---------------------------------------- За крај Партизанска. ДА!!! Како што некој напомена претходно во нишката за Првомајска - стави семафори за да не се тркаат и летаат по неа, така и тука. Мислам дека на Партизанска задолжително мора да се направат повеќе семафори (зелен бран) и тоа кај Ленинова, Универзална, Хотел Карпош, на Лондонска... |
|
![]() |
|
Keeray ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 27-Sep-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
Улицата кај алумина се вика Брадфорска, А исто да дополнам иам огромна желба на плоштад она позади City Gallery Мавровка или како и да е коцкана бетонска да се реновира
|
|
![]() |
|
gorco ![]() Senior Member ![]() Google Maps: Regional Expert Joined: 22-Oct-2009 Online Status: Offline Posts: 642 |
![]() ![]() |
Дај појасни малку на што мислиш ? Која коцка поточно ?
|
|
![]() |
|
alexgizh ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 07-Jan-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1976 |
![]() ![]() |
Го поддржувам тоа за тунел низ Кале, со таа замерка што мислам дека поарно би било да се поврзе бул.Св.Климент Охридски со бул.Македонско-Косовска Бригада (кој треба навистина да се прошири во булевар бај д веј), наместо со Џон Кенеди. Во однос на мостови кај МЗТ, мојот став е од одамна познат дека треба да има 2 моста. Едниот кон Ќерамидница, а вториот кон фабриката 11ти Октомври (мислам дека беше таа), каде што би се споиле бул.АСНОМ со бул.Гоце Делчев. За Илинденска се согласувам 102,3%. Во врска со ул.Никола Парапунов, морам да ти заблагодарам што ми ја воочи можноста да се продолжи (и спои со Адолф Циборовски). Веднаш се гледа дека источната страна на Тафталиџе 2 е добро урбанизирана, а дека нешто гадно закочило на западниот потег што излегува на Вардар. |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Алекс за какви два моста збориш кај МЗТ?! Ај ако може скицирај!
|
|
![]() |
|
alexgizh ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 07-Jan-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1976 |
![]() ![]() |
Исто така, би сакал и да додадам нешто што лично многу ми смета и мислам дека ќе биде и тоа како од корист, посебно за нас северните Скопјани.
1. Би сакал да се продолжи бул.Христијан Тодоровски-Карпош до обиколницата, поминувајќи по западната страна на Бутел 1. 2. Кога сме кај Бутел 1, секој што поминал низ него ја знае проклетата спојка на 6 улици, каде што најчесто се случуваат сообраќајни метежи (и несреќи за жал). Тука има многу елегантно решение! (кое го приложувам како слика). Проблем бр.1: Невидена глупост од раскрсница. Проблем бр.2: ул.Хо Ши Мин завршува со ќорсокак. Проблем бр.3: сите улици нормални на Хо Ши Мин завршуваат со ќорсокак. ![]() Со продолжување на бул.Христијан Тодоровски-Карпош се добива улица паралелна на ул.Хо Ши Мин, а со продолжување на ул.Боца Ивановска би се добила раскрсница со продолжениот булевар. Така се решаваат проблемите со ќорсокаците. На крај, големата глупа раскрсница ќе се „раздели“. А супер е и што за да се изведе ова не треба да се руши ниту една куќа. Освен една-две бараки кои се сервис за миење коли или слично. Ама и на тие им е поарно да си изградат нови објекти и да искочат на поасална улица... ![]() Edited by alexgizh - 14-Dec-2009 at 20:35 |
|
![]() |
|
Max ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3686 |
![]() ![]() |
па изгледа она што го зборувавме за пешачки кон керамидница, ова alexgizh најеројатно мисли таков да има но колски мост!? сепак истото нема логика освен за пешачки мост, премногу блиску ќе бидат т.н. мостот близнак и овој новиов меѓу Гоце и АСНОМ за и меѓу нив да има автомобилски мост! сепак за пешачки мост може и има простор особено што во иднина преку истиот би се поврзала автокоманда со ова водениот парк кој е зацртан во сегашната бетонска база на маврово... |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Aleks нема ништо лошо тука. Тие "ќорсокаци" се маалски улици и не е вооптшто битно и проблем како завршуваат, башка се за да служат за маалкси потреби и се оставени за евентуално ширење на маалото. Онаа раскрница со 6 улици всушност е многу нормална раскрница со 4 улици. Две се Бутелска и две се страничите од маалата. Едниот натрапник тука е оваа косава улица што треба всушност да биде на појужната раскрница а не на оваа, а другиот натрапник е исто така маалска улица (оваа паралелната на бутелска) кој и воопшто не треба да биде споена со оваа рсакрница. Еве сега ќе скицирам како долгорочно треба да изгледа овој дел...
|
|
![]() |
|
alexgizh ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 07-Jan-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1976 |
![]() ![]() |
@lsl
На ова мислам ![]() Варијантата со црвено е поарна, меѓутоа колку што знам во ГУП стои оваа другава... |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 123 5> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |