build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Автопат Демир Капија - Смоквица

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1213141516 42>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #261 Posted: 06-May-2013 at 10:20
Навистина не ми е логично што прават со старите тунели, сепак, она што може да се каже е дека новите тунели минуваат под истиот гребен со старите тунели. Изведбените работи на едната страна значително напредуваат, но допрва треба да се пробие тунелот од другата страна. Подготвителни работи се вршат и на други сегменти од трасата, на пример пробиени се патишта за механизацијата, но наскоро ќе следуваат фотографии и подетално објаснување.
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #262 Posted: 06-May-2013 at 10:41
Информации од татко ми според сликите што ги виде , ми рече дека можно е да бушат и да ставаат анкери за мрежа и мрежа за отпосле да поминат шприц бетон (колку што разбрав се вика торпедирање) за заштита на тунелските ѕидови .
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #263 Posted: 06-May-2013 at 10:53
Originally posted by BOJAN

Навистина не ми е логично што прават со старите тунели, сепак, она што може да се каже е дека новите тунели минуваат под истиот гребен со старите тунели. Изведбените работи на едната страна значително напредуваат, но допрва треба да се пробие тунелот од другата страна. Подготвителни работи се вршат и на други сегменти од трасата, на пример пробиени се патишта за механизацијата, но наскоро ќе следуваат фотографии и подетално објаснување.


Чекаме, нестрпливи сме!
Интензивно ли се гради патов и какви се твоите проценки околу неговото завршување? Ќе треба ли да чекаме уште 4 години според овој нереален изведбен рок? Всушност на самата компанија изведувач не и е од полза кадарот и техниката да и стојат заглавени на градилиште толку многу време. Имам надеж дека за 2 години ќе се пушти делницава, но ајде сликите ќе покажат колку се тие оправдани.

И ајде веќе да се почнат и Гостивар-Кичево и Скопје-Штип барем малку да фатиме темпо со регионов!

Edited by Andrej_LJ - 06-May-2013 at 10:54
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
pfc View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 27-Nov-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 55
  Quote pfc Quote  Post ReplyReply #264 Posted: 06-May-2013 at 19:20
Т.Н. Торпедирање најчесто се користи за заштита на тунелските ѕидови и тие изгледаат како малтерисани посебно тоа е за тунелите кои се влажни односно каде што капе/тече вода за да се спречат евентуални одрони, во случајов Демир Капија тој тунел е сув и затоа до сега немало потреба од таква работа сега ја ставаат заради минирањата на новиот тунел кој ќе биде во близина па да не се пренесе детонацијата и да се одрони некоја карпа, а со оглед дека ова е многу прометен тунел во ситуација на некој одрон голема е веројатноста да падне на некое возило или во најмала рака да направи застој.     
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #265 Posted: 06-May-2013 at 22:10
Originally posted by pfc

Т.Н. Торпедирање најчесто се користи за заштита на тунелските ѕидови и тие изгледаат како малтерисани посебно тоа е за тунелите кои се влажни односно каде што капе/тече вода за да се спречат евентуални одрони, во случајов Демир Капија тој тунел е сув и затоа до сега немало потреба од таква работа сега ја ставаат заради минирањата на новиот тунел кој ќе биде во близина па да не се пренесе детонацијата и да се одрони некоја карпа, а со оглед дека ова е многу прометен тунел во ситуација на некој одрон голема е веројатноста да падне на некое возило или во најмала рака да направи застој.     
е како не е влажен тунелот? во зима има огромни мразулци од кои имам фобија дека ќе ми пробијат шофершајбна секој момент и релативно често шлеперите поради висината ги кршат
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #266 Posted: 12-May-2013 at 13:55
Датум: 12.05.2013, 12:12

Се минира во карпата кај Демир Капија

Се минира во карпата на Демиркаписката клисура за потребите од изградба на два нови тунели на делницата од Демир Капија до Смоквица. Полицајци ги запираа возилата за кратко додека траеја минирањата.

- Минирањата ги правиме со експлозив и специјални машини. Ќе се градат два нови тунели па така на местото на кое што треба да се отвори секој од нив се минира по најмногу 4 пати дневно. Досега во еден ден сме минирале најмногу 7 пати. Минирањето се врши со посебна стратегија, зависно од тоа што сакаме да постигнеме - ни беше речено кога се интересиравме околу самите минирања.

Заменик менаџерот на проектот инжењер  Димитрис Каваропулос од компанијата “Актор” која работи на терен ни кажа дека во моментов се одвиваат градежни активности за заштита од одрони од карпи во постоечкиот тунел. Пробивањето на новиот тунел со експлозии  бара заштита и во стариот тунел бидејќи може да дојде до одрон на карпи. 

- Главна работа е сега пробивањето на тунелот Т-1 и подготовка за изградба на мостовите Б-1 и Б-2 со кои ќе се премости реката Вардар два пати. Потоа ќе се продолжи со пробивањето на патот кон селото Клисура па оттаму кон селото Миравци - објасни тој. 

Најави изградба и на насипи и ископи и четири други мостови кои се посложени градежни активности и бараат посложени градежни зафати. Се прават пристапни патишта до позициите на кои се работи. 

- Роковите на изградба се многу стриктни па за да се испочитуваат,  граджените активности ќе продолжат со засилено темпо со максимална ангжираност како на вработените така и на механизацијата. Засега нема никакви проблеми, се се одвива според планираното. Имаме многу добра соработка со државните институции околу прашања кои се појавуваат во текот на работите -нагласи Каваропулос. (С.Д.)

#
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #267 Posted: 12-May-2013 at 21:57
Кога се најавуваше проектов, беше спомнувано дека ќе ги избрка орлите од местото каде што ќе се градат тунелите, а јас се надевав дека сепак можеби некои екологисти само ги преувеличуваат негативните ефекти од градежните работи. Во петокот бев во близина на Демир Капија и имав можност лично да слушнам една експлозија (всушност мислам дека беше мала серија на експлозии на кратки интервали). После тоа искуство мислам дека орлите ќе се разбегаат не само од познатите карпи кои се влез во клисурата, туку и во радиус од 10 километри.

Прашањето ми е дали некој знае дали минирање е единствен физибилен начин на дупчење на тунели во такви карпи? Зарем нема некакви прикладни машини? На пример оние „кртиците“ колку што ми е познато се прилично флексибилни за модификување и можат да бушат буквално низ се...

Инаку според муабет од месното население (кој сепак не го земам баш 100% здраво за готово), најпрвин било планирано Грците од Актор да изнајмат токму некаква си машина за дупчење, ама тоа било значително поскапа варијанта, па со премолчена согласност од власта си се прешалтале на минирање.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #268 Posted: 12-May-2013 at 22:00
http://en.wikipedia.org/wiki/New_Austrian_Tunnelling_method

Тунелот Св. Рок во Хрватска (5 680 метри) бил изграден со Ново Австриски тунелен метод, да не зборуваме за метро тунелите во Софијското метро кои исто така се градени со овој метод (дел од нив кои не се градени со кртица или со отворен коп).

http://www.hac.hr/en/motorways/major-structures/sv-rok-tunnel/

Споро е, но има многу поволности.

ЕДИТ: И тунелите Бианка кои се градат моментално како дел од Прашкиот внатрешен ринг се градат по овој метод, тунелите на автопатот Копер-Изола во Словенија,а и многу други се разбира. Овие сега ми доаѓаат на памет.

ЕДИТ2: Нов австрийски тунелен метод. Този метод се прилага ефективно на участъци със значително заложение от терена и ограничен воден приток. При него на части се разработва малък участък от забоя, върху него се полага първична конструкция /облицовка/ от армиран торкрет и на определено разстояние зад него се армира и с торкрет или специален преместваем кофраж се бетонира вторична конструкция /облицовка/ на тунела.
Методът е прилаган за връзката на метростанцията на стадион В. Левски и тунела под бул. Драган Цанков пред националното радио. Поради спецификата на геоложките условия, дълбоките подземни води и значителната дълбочина на заложение на тунелите от втория метродиаметър в участъка под бул. Черни връх от хотел Хемус до бул. Дж. Баучер строителството им е извършено по Нов австрийски метод.

http://www.metropolitan.bg/bg/progress/technology/

Edited by Andrej_LJ - 12-May-2013 at 22:07
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #269 Posted: 12-May-2013 at 22:18
Најдобро ќе добиеш претстава за НАТМ тука:

http://www.youtube.com/watch?v=GMFo1fN_Exk
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #270 Posted: 12-May-2013 at 22:54
минирањето немора секогаш да значи голема бучавост.ако се минира со поевтини средства(детонаторски штапин) тогаш многу се слуша ескплозијата,а ако се употребуваат Нонел детонатори тогаш палењето на експлозивнато полнење оди во обратен правец и многу малку се слуша.

кај мене кога ќе побараат минирање во близина на некои куќи или населби,јас обавезно им барам да употребуваат нонели(ама неможам да им наредам со закон)

Edited by gjoko - 12-May-2013 at 22:55
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #271 Posted: 13-May-2013 at 10:34
Ако зборуваме реално, друга негативност за која што се зборува низ Демир Капија во врска со изградбата на автопатот се негативните реперкусии по туризмот за овој град, кој живее од приливот на групи за качување по карпи. Според информациите што ги добивме од еден странец што има куќа во градот, речиси половина од веќе подготвените патеки за искачување ќе пропаднат со реализацијата на новите тунели што во моментов се прават. Тој напомена дека можат да се направат и нови патеки, но сакам да кажам дека кога се планирало вакво нешто требало да се земе во предвид и тоа како ќе се развива туризмот на ова место, бидејќи има доста загреани луѓе од таму за оваа работа.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #272 Posted: 20-May-2013 at 06:50
ФОТО ВЕСТ: Се пробива автопатот Демир Капија – Смоквица

Се интензивираат работите на изградбата на автопатот Демир Капија – Смоквица, последната делница од патниот коридор 10 низ земјава по која сè уште се вози по пат со две ленти. Со минирање и специјална механизација се пробива двоцевниот тунел во карпата на Демиркаписката клисура, а во тек се подготовки и за изведба на двете премостувања на Вардар кои ќе се надоврзуваат на тунелот од двете негови страни. Кај селото Клисура се подготвени пристапни патишта до тешко достапниот планински терен низ кој треба да поминува трасата во тој сектор, додека кон југ во близина на селата Миравци и Смоквица дел од автопатот е веќе трасиран. Паралелно со работите на изградбата на автопатот, поради минирањето за новиот тунел во моментов се одвиваат и градежни активности за заштита од одрони од карпи во старите тунели на магистралниот пат, кои се во непосредна близина.

Реализацијата на оваа автопатска делница во должина од 28,2 километри започна пред осум месеци, а целиот проект треба да биде заокружен до септември 2016 година. Изведувач на градежните работи е грчката компанија „Актор“.

 

 

Порталите на новиот двоцевен тунел во близина на Демир Капија:

#   #   #

 

 

Пробивање на трасата на автопатот во близина на селото Миравци:

#   #   #

#   #   #

 

 

Пристапни патишта во близина на селото Клисура и кај Демир Капија:

#   #   #




#
Објавено на 20.05.2013 во категорија Вести.

Тагови: Автопати, Актор, Демир Капија, Инфраструктура, Клисура, Коридор 10, Кредити, Миравци, Мостови, Патишта, Смоквица, Тунели


http://www.build.mk/?p=25335




Cheers
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #273 Posted: 20-May-2013 at 07:20
Одлични слики
Cheers
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #274 Posted: 20-May-2013 at 08:19
позитивно изненаден(ретко се дешава)
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #275 Posted: 20-May-2013 at 09:38
За сè има вторпат
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #276 Posted: 20-May-2013 at 09:43
БОМБА! Аман да видиме и ние истрадали души како се гради автопат кај нас

Колкав дел од трасата е лесен за изградба терен (каков што е на сликите јужно кон Миравци и Смоквица)? Бидејќи сум изненаден дека има ваков дел воопшто. Иначе природата е феноменална и ќе биде задоволство да се вози по делницава. Ова за мене е модерен и правилен патриотизам!

Edited by Andrej_LJ - 20-May-2013 at 18:55
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #277 Posted: 20-May-2013 at 18:15
Originally posted by Andrej_LJ

Колкав дел од трасата е лесен за изградба терен (каков што е на сликите јужно кон Миравци и Смоквица)
Токму само делот помеѓу Смоквица и Миравци е таков (благо ридест). Должината на тој дел е околу 6 километри. Веднаш над Миравци веќе се влегува во планина.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #278 Posted: 20-May-2013 at 18:32
Се гради во двете насоки?
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #279 Posted: 20-May-2013 at 18:40
Да ама не знам колку длабоко се навлезени во планината.
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #280 Posted: 20-May-2013 at 21:06
Дај и аматерски фотки кловер кои ги нема на порталот
אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1213141516 42>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.436 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.