![]() |
![]() |
![]() |
Автопат Демир Капија - Смоквица |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1213141516 42> |
Author | |
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Навистина не ми е логично што прават со старите тунели, сепак, она што може да се каже е дека новите тунели минуваат под истиот гребен со старите тунели. Изведбените работи на едната страна значително напредуваат, но допрва треба да се пробие тунелот од другата страна. Подготвителни работи се вршат и на други сегменти од трасата, на пример пробиени се патишта за механизацијата, но наскоро ќе следуваат фотографии и подетално објаснување.
|
|
![]() |
|
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
Информации од татко ми според сликите што ги виде , ми рече дека можно е да бушат и да ставаат анкери за мрежа и мрежа за отпосле да поминат шприц бетон (колку што разбрав се вика торпедирање) за заштита на тунелските ѕидови .
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Чекаме, нестрпливи сме! Интензивно ли се гради патов и какви се твоите проценки околу неговото завршување? Ќе треба ли да чекаме уште 4 години според овој нереален изведбен рок? Всушност на самата компанија изведувач не и е од полза кадарот и техниката да и стојат заглавени на градилиште толку многу време. Имам надеж дека за 2 години ќе се пушти делницава, но ајде сликите ќе покажат колку се тие оправдани. И ајде веќе да се почнат и Гостивар-Кичево и Скопје-Штип барем малку да фатиме темпо со регионов! Edited by Andrej_LJ - 06-May-2013 at 10:54 |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
pfc ![]() Groupie ![]() Joined: 27-Nov-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 55 |
![]() ![]() |
Т.Н. Торпедирање најчесто се користи за заштита на тунелските ѕидови и тие изгледаат како малтерисани посебно тоа е за тунелите кои се влажни односно каде што капе/тече вода за да се спречат евентуални одрони, во случајов Демир Капија тој тунел е сув и затоа до сега немало потреба од таква работа сега ја ставаат заради минирањата на новиот тунел кој ќе биде во близина па да не се пренесе детонацијата и да се одрони некоја карпа, а со оглед дека ова е многу прометен тунел во ситуација на некој одрон голема е веројатноста да падне на некое возило или во најмала рака да направи застој.
|
|
![]() |
|
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
|
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
![]() |
|
ehrlich ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
![]() ![]() |
Датум:
12.05.2013, 12:12 Се минира во карпата кај Демир Капија Се минира во карпата на Демиркаписката клисура за потребите од
изградба на два нови тунели на делницата од Демир Капија до Смоквица.
Полицајци ги запираа возилата за кратко додека траеја минирањата. |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Кога се најавуваше проектов, беше спомнувано дека ќе ги избрка орлите од местото каде што ќе се градат тунелите, а јас се надевав дека сепак можеби некои екологисти само ги преувеличуваат негативните ефекти од градежните работи. Во петокот бев во близина на Демир Капија и имав можност лично да слушнам една експлозија (всушност мислам дека беше мала серија на експлозии на кратки интервали). После тоа искуство мислам дека орлите ќе се разбегаат не само од познатите карпи кои се влез во клисурата, туку и во радиус од 10 километри.
Прашањето ми е дали некој знае дали минирање е единствен физибилен начин на дупчење на тунели во такви карпи? Зарем нема некакви прикладни машини? На пример оние „кртиците“ колку што ми е познато се прилично флексибилни за модификување и можат да бушат буквално низ се... Инаку според муабет од месното население (кој сепак не го земам баш 100% здраво за готово), најпрвин било планирано Грците од Актор да изнајмат токму некаква си машина за дупчење, ама тоа било значително поскапа варијанта, па со премолчена согласност од власта си се прешалтале на минирање. |
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
http://en.wikipedia.org/wiki/New_Austrian_Tunnelling_method
Тунелот Св. Рок во Хрватска (5 680 метри) бил изграден со Ново Австриски тунелен метод, да не зборуваме за метро тунелите во Софијското метро кои исто така се градени со овој метод (дел од нив кои не се градени со кртица или со отворен коп). http://www.hac.hr/en/motorways/major-structures/sv-rok-tunnel/ Споро е, но има многу поволности. ЕДИТ: И тунелите Бианка кои се градат моментално како дел од Прашкиот внатрешен ринг се градат по овој метод, тунелите на автопатот Копер-Изола во Словенија,а и многу други се разбира. Овие сега ми доаѓаат на памет. ЕДИТ2: Нов австрийски тунелен метод. Този метод се прилага ефективно на участъци със значително заложение от терена и ограничен воден приток. При него на части се разработва малък участък от забоя, върху него се полага първична конструкция /облицовка/ от армиран торкрет и на определено разстояние зад него се армира и с торкрет или специален преместваем кофраж се бетонира вторична конструкция /облицовка/ на тунела. Методът е прилаган за връзката на метростанцията на стадион В. Левски и тунела под бул. Драган Цанков пред националното радио. Поради спецификата на геоложките условия, дълбоките подземни води и значителната дълбочина на заложение на тунелите от втория метродиаметър в участъка под бул. Черни връх от хотел Хемус до бул. Дж. Баучер строителството им е извършено по Нов австрийски метод. http://www.metropolitan.bg/bg/progress/technology/ Edited by Andrej_LJ - 12-May-2013 at 22:07 |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Најдобро ќе добиеш претстава за НАТМ тука:
http://www.youtube.com/watch?v=GMFo1fN_Exk |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
минирањето немора секогаш да значи голема бучавост.ако се минира со поевтини средства(детонаторски штапин) тогаш многу се слуша ескплозијата,а ако се употребуваат Нонел детонатори тогаш палењето на експлозивнато полнење оди во обратен правец и многу малку се слуша.
кај мене кога ќе побараат минирање во близина на некои куќи или населби,јас обавезно им барам да употребуваат нонели(ама неможам да им наредам со закон) Edited by gjoko - 12-May-2013 at 22:55 |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Ако зборуваме реално, друга негативност за која што се зборува низ Демир Капија во врска со изградбата на автопатот се негативните реперкусии по туризмот за овој град, кој живее од приливот на групи за качување по карпи. Според информациите што ги добивме од еден странец што има куќа во градот, речиси половина од веќе подготвените патеки за искачување ќе пропаднат со реализацијата на новите тунели што во моментов се прават. Тој напомена дека можат да се направат и нови патеки, но сакам да кажам дека кога се планирало вакво нешто требало да се земе во предвид и тоа како ќе се развива туризмот на ова место, бидејќи има доста загреани луѓе од таму за оваа работа.
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
http://www.build.mk/?p=25335 ![]() |
|
![]() |
|
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
Одлични слики
![]() ![]() |
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
позитивно изненаден(ретко се дешава)
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
БОМБА! Аман да видиме и ние истрадали души како се гради автопат кај нас
![]() Колкав дел од трасата е лесен за изградба терен (каков што е на сликите јужно кон Миравци и Смоквица)? Бидејќи сум изненаден дека има ваков дел воопшто. Иначе природата е феноменална и ќе биде задоволство да се вози по делницава. Ова за мене е модерен и правилен патриотизам! Edited by Andrej_LJ - 20-May-2013 at 18:55 |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
Се гради во двете насоки?
|
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Да ама не знам колку длабоко се навлезени во планината.
|
|
![]() |
|
UrbanFreak ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
![]() ![]() |
Дај и аматерски фотки кловер кои ги нема на порталот
|
|
אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1213141516 42> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |