build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Автопат Демир Капија - Смоквица

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1415161718 42>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Мартин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 366
  Quote Мартин Quote  Post ReplyReply #301 Posted: 02-Jun-2013 at 17:29
Originally posted by alexsend

Originally posted by FoSsiL

Добро утро...

од секогаш било така...


И што ќе биде со постоечкиот пат?
Логично, побрзо и поевтино ќе беше да се доградеа уште 2 ленти само.
Прочитај го седмиот по ред post во темава на Clover, има добро објаснување дадено зошто е одбрана сосема нова траса. Инаку, постоечкиот пат ќе се користи како алтернативен, локален пат за кој нема да се наплаќа патарина.
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #302 Posted: 02-Jun-2013 at 18:09
ОК, фино.
Значи од 33,5 км делницата ќе се скрати на 28,5. А постоечкиот пат станува локален.

5km помалку

Edited by alexsend - 02-Jun-2013 at 19:21
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #303 Posted: 24-Jun-2013 at 11:19
Датум: 23.06.2013, 17:33

ИНТЕНЗИВНО СЕ ПРОБИВА ТУНЕЛОТ НА АВТОПАТОТ KОН СМОKВИЦА

Македонец и Грк ја тресат Демиркаписката Kлисура

Гоце не знае грчки, а Сотирис не знае македонски, но двајцата одлично го знаат минерскиот јазик и одлично се разбираат, па велат дека работата оди без проблем и прецизно се следат инструкциите и планот за минирање на инженерот Спиридон Магларас

Светлана Дарудова

Главниот минер Гоце од Паланечко, кој има повеќе од 30 години искуство со минирање, работите ги извршува прецизно до детаљ, смирено и без да трепне со око кога се поставува моќниот експлозив со кој се пробиваат тунелите на автопатот од Демир Kапија кон Смоквица. Тој со Гркот Сотирис работи заедно, иако не знае грчки, а Сотирис не знае македонски, но работата оди без никаков проблем, како подмачкана и се следи планот за минирање на Спиро (Спиридон Магларас), рударски инженер со големо искуство, кој дипломирал на Рударскиот факултет во Белград пред 30 години. Чудни комбинации, но пред с` ефикасни, досега без никакви проблеми и без ризични ситуации.

- Но, кога ќе се случи од полицијата да добиеме наредба, нема минирање до следната наредба зашто некој функционер требало да помине по магистралниот пат, е тогаш срцата заигруваат. Знаеме дека с` е како што треба, ама си мислиш, дупки полни со експлозив не се оставаат да чекаат. Што ако се случи да пукне, да се добие некаков иницијал. Но смирува мислата дека е тоа експлозив од реномираниот производител. А гледај сега, запалките се турски производ, врвна технологија на денешното време, најдобрата грчка компанија за експлозив користи турски запалки - ни рекоа изведувачите.

Тие нагласија дека не постојат емоции при работа со експлозиви. Постои само правило за безбедност и цел што треба да се постигне. Адреналинот си е на стенд бај, овде се сите професионалци и с` си тече по зацртаниот редослед. Посебни возбудувања нема, ни рекоа некои од пробивачите на тунелот од новата делница Демир Kапија-Смоквица. Убавата страна од таа работа, освен онаа корисната, рекоа дека се состои во задоволството од сумирањето на резултатите по секоја завршена смена.

Додека трае пробивањето на тунелот Т-1, се минира по неколкупати во текот на 24 часа. Дупката во карпата е полна со влага, прашина, машини ечат, но работата мора да се заврши и тоа прецизно и успешно. Само тоа е најважно.

- Нема никакви проблеми. Ризици при вакви работи, како и насекаде во светот има, но тоа е нормално за ваква работа. Досега немало инциденти, се надеваме дека и во иднина ќе биде така. Строго се внимава на правилата и на прописите. Инаку, минирања се вршат по целата траса каде што има потреба од ископ со помош на експлозиви - ни беше кажано.

Меѓу луѓето што работат со експлозиви е позната изреката минерот греши само еднаш во животот.

- Така е, минерите грешат само еднаш. Но, денес технологијата и правилата за безбедност при работа даваат можност грешките да бидат исправени навреме и последиците да бидат минимални. Иако, рака на срце, секогаш постои ризик нешто да не е направено како што треба или нешто непланирано да се случи - велат тие.

На прашањето какви емоции имаат пробивачите на тунелите додека работат, ни одговорија дека емоции ќе има, но дури откако ќе се излезе на другата страна од клисурата. Тогаш може и да се прослави. Се интересиравме колку е карпата во Демиркаписката Kлисура погодна за пробивањето на тунелот.

- Kарпата е од варовен камен измешан со седименти и други примеси. Изведувањето на работите засега оди релативно лесно поради тврдиот материјал затоа што колку е материјалот потврд толку е полесно, побезбедно и поефикасно за ископ со минирање -објаснија минерите.

На прашањето што е најважно за успешна работа, тие велат дека најважно им е да се работи, да нема застои, да не се чека на материјали, дозволи и на одобрувања. Сакавме да знаеме каков е предизвикот да се изгради тунел, какво е чувството човек да вгради дел од себе во еден таков објект, кој подоцна ќе го користат огромен број луѓе многу години.

- Секое постигнување е предизвик, па макар да е и тунел од 15 метри, а не како овој од 1.024 - ни беше одговорено инженерски кратко и едноставно.

Според тоа што го дознавме, неофицијално, од изведувачите, работите на новата делница земаат замав. Од подготвителни зафати полека се преоѓа на главната работа, сега веќе има градежни активности речиси на целата траса. Неодамна во посета на градителите на овој дел од автопатот беше и премиерот Никола Груевски.

На автопатот работат 350 градители

На изградбата на оваа делница од автопатот работат околу 350 работници од сите профили. Во моментов Демир Kапија претставува едно големо градилиште. Таму работат луѓе од гратчето, но и од селата Смоквица, Миравци, Давидово и други.

- Од градежен аспект не е важно колку е долг тунелот, туку колку е сложена изведбата. Самата сложеност, пак, е условена од многу нешта. Се надеваме дека до крајот на септември овој тунел ќе биде завршен - изјавија за „Дневник“ градителите.

http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=F6CA8983E4FC324C9273C905436DECA3

Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #304 Posted: 29-Jun-2013 at 11:32
Изградба на автопатот Демир Капија - Смоквица: Студентски „десант“ на најголемото инфраструктурно градилиште

studentski-desant-1.jpgКонтинуираната и неопходна потреба од практика, студентите на Градежен факултет имаат можност да ја остварат низ наменски предмети или во рамки на редовните часови преку организирање на теренска настава. Со оглед на тоа што наставниот кадар е во постојан дослух со градежната оператива, се овозможува посета на објекти чија изградба е актуелна. Последен во низата беше делницата Демир Капија – Смоквица од Коридорот 10, односно автопатот Е-75 (A1), кој е главна транспортна комуникација на релација север–југ и е наменет за моторен сообраќај од Австрија до Грција во должина од 1.451 km.

 

 Изградбата на автопатот започна во август минатата година, и е заеднички македонско- грчки потфат чија реализација се очекува да биде околу 270 милиони евра. Со него, освен поморското поврзување на Македонија, ќе се овозможи побрз и побезбеден транспорт на луѓе и стока од Централна Европа до Грција, или до Турција и Блискиот Исток, бидејќи ќе се надоврзе на автопатот "Виа Игнација" што ги поврзува западните брегови на Грција со нејзините источни краеви. Запознавањето со активностите на делницата започна недалеку од Демир Капија, во канцелариските простории кои се наоѓаат во кругот на сместувачките капацитети за околу 300 работници на фирмата "АКТОР" од Грција, која е реализатор и главен носител на работите.

studentski-desant-2.jpg

 

Должината на трасата изнесува околу 28 километри, а започнува на крајот од релативно новиот автопат Неготино– Демир Капија и завршува на почетокот од постоечката делница на автопатот Смоквица - Гевгелија. Таа најпрвин оди покрај Демир Капија, после што во два наврата ја премостува реката Вардар, во меѓувреме поминувајќи низ тунели со должини од околу 1,2 километри и висина 5,2 метри. Автопатот ќе има по две ленти со широчина од 3,5 m, a двата правци на автопатот физички ќе бидат одвоени со средна разделна лента од 3 m.

 

За поврзување на урбаните места со идниот автопат се предвидени два патни јазли: еден за село Миравци, а другиот за врска со село Смоквица. Покрај нив, се предвидени уште неколку патни премини за локални патишта. Предвидената брзина е 110 km/h, и според неа се дефинирани елементите на патот што минува низ рамничарско–ридски и планински предели, заради што дел од придружните објекти се диктирани од теренските услови и просторните ограничувања.

studentski-desant-3.jpg

Пред заминување, одговорниот инженер за безбедност, Никос Константелиас, кој во текот на целата посета постојано ја придружуваше групата, ги запозна присутните со правилата за однесување и опасностите на градилиштата, како и вообичаените мерки за безбедност, после што беше поделена ХТЗ опрема: заштитни флуоресцентни елеци и шлемови, а за кои континуирано беше укажувано дека е обврзно да се носат. Освен по високите температури, демиркаписката клисура е позната и како простор каде свој дом наоѓаат и неколку животински вида, меѓу кои најпознати се мршојадците.

Ненарушувањето на нивниот мир, особено во сезоната на размножување, беше еден од еколошките услови поставен пред градежниците. Тоа подразбира темпирано користење на експлозивни средства за потребите на изградбата на тунелите. Сепак, се очекува тие да предизвикаат одрони на растреситата карпеста маса во површинските предели, па за да не доспеат на коловозот, каде сообраќајот и онака е веќе со контролиран застој, неопходно е да се постават силни заштитни челични мрежи на повисоките делови, но не во онаква форма каква е вообичаена на македонските патишта.

Разликата, освен во непристапноста на теренот и капацитетот за прием на масивни одронети карпи кои со голема брзина паѓаат од голема височина, се состои во тоа што тие мрежи се поставени нормално на површината на косината, а за таа цел се потпрени на неколку челични столбови прицврстени во карпестата косина. Токму нивната реализација се одвива на исклучително специфичен начин, и тоа не само за локални услови, бидејќи е неопходна хеликоптерска поддршка, заради што задачата за спроведување беше доделена на специјализираната фирма "GEOBRUGG" од Швајцарија.

studentski-desant-4.jpg

 

studentski-desant-5.jpg

 

Студентите со деталите ги запозна претставникот на компанијата за Република Македонија, Вјекослав Будимир, и благодарение на него тие имаа исклучително ретка можност да ја видат демонстрацијата на одвивање на работите. Имено, со хеликоптерот се врши транспорт на материјал, опрема и рачна механизација за потребите за бушење на дупнатини во кои ќе се постават челичните столбови, достава и "придржување" на столбовите при нивното поставување, како и пренос на плетените мрежи кои се поврзуваат за челичните столбови и на друг материјал потребен за вбризгување во дупнатините. Сепак, предизвик се ограничувањата: максимална транспортирана маса е до 150 kg, а можен временски термин за работа е само наутро и околу два часа, бидејќи потоа започнуваат појаки ветрови на повисоките делови.

 

Вакви мрежи со столбови се поставени над северниот портал на постоечкиот тунел, како и над јужните портали на новопроектираните, кои во моментов се изведуваат (два тунели, посебно за секоја насока на движење). Заради минерските активности и потенцијалната опасност од внатрешни одрони, истовремено и постоечкот тунел се зајакнува со анкери, арматурна мрежа и прскан бетон. Изградбата на новите тунели се врши со машини во погодните зони, и повремено со експлозив, а што ќе биде речиси стандардно за подлабоките делови. За подграда се користат анкери, ременати, арматурна мрежа, прскан бетон и финална бетонска облога, кои се подготвени во локалната бетонска база. Воедно, на сличен начин се стабилизирани и влезните портали. Тунелите, како впрочем и сите останати конструкции, активности и мерки за безбедност, ги почитуваат европските стандарди со излези за случаи на итност, современ систем на вентилација, осветлување, SOS ормарчиња, SOS телефони и видео надзор кој ќе се контролира од посебен центар во Неготино. За премостување на реката и суводолиците се предвидени вкупно шест мостови со различни меѓусебни должини, како и со различни распони.

 

Притоа, вкупната должина на мостовските конструкции е 2,3 километри, а најдолгиот ќе биде 660 метри, кој ќе биде и најдолг мост во Република Македонија. Инаку, дел од столбовите за едниот од мостовите преку Вардар се лоцирани во водотекот, па заради олеснување на нивната изведба, а за која потреба, освен заштита на градежна јама се неопходни и многу пумпи со голем капацитет за црпење на подземна вода која е обилна благодарение на реката, одлучено е тој да се препроектира и столбовите од коритото на реката да се "преселат" на брегот, со што е обезбедена значителна финансиска заштеда. Трасата на автопатот потоа продолжува кон село Удово и село Миравци после кои, во повисоките предели, е изградена бетонска база со дробилка и сепаратор за гранулат и армирачки погон на "АКТОР", како и паркинг-простор за механизацијата и придружни лаборатории за контролно испитување на и онака квалитетните градежни материјали.

  studentski-desant-1.jpg

Попатно има можност да се видат активности на неколку објекти: потпорни ѕидови, пропусти, насипи, армирана земја итн. Во близина на локалитетот, но на безбедна оддалеченост е и магацинот за експлозивните материи. На целиот овој простор, освен за безбедноста на вработените, се води особена грижа и за заштита на природната средина, па сите непотребни или неискористени течности од бројните возила се складираат во станици, а се одржува и "хигиена" на самите возила не дозволувајќи тие да излезат од базата или да се вклучат на коловоз со прашливи гуми.

Имајќи предвид дека добар дел од проектот е ограничен со еколошки барања, може да се наведе уште еден куриозитетен еколошки податок, поврзан со пропустите: во одредени делови на трасата се внимавало нивната висина и широчина да бидат доволно големи за да може да помине мечка. На таков начин, "џентлеменски" е водено сметка поврзувањето на народите и економиите да не биде на штета на незасегнатите, нешто што, за жал, неретко се случува помеѓу државите.

 

На крајот од увидот во реализацијата на сложените работи, како од технички и безбедносен аспект, така и од еколошки и археолошки, компанијата "АКТОР" организираше и ручек, а воедно и остави отворена покана за нови посети на автопатот за чија изградба претстојат уште три и пол години, на што студентите од Градежниот факултет од Скопје искрено се заблагодаруваат.

 

http://porta3.com.mk/index.php?option=com_content&task=view&id=3513&Itemid=122

Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #305 Posted: 02-Jul-2013 at 19:15
Само што влегов на гоогле мапс да ги видам сателитските снимки на оваа делница,мислам дека со 300 мил евра ќе направеја 60 км ,а не да изградат цел нов автопат од 28 км, не викам дека инвестицијата е промашена или нешто такво, но велам дека со тие пари ќе можевме да направиме повеќе од тоа.
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Online
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #306 Posted: 02-Jul-2013 at 20:36
мислам дека околу парите нема што многу да се интервенира.ние го правиме проектот,а на тендер фирмите се натпреваруваат со најниски цени.неможиме ние да ги натераме да бидат поевтини.можиме само во проектот да скратиме нешто,да биди поевтино а со тоа и понеквалитетно.наместо тунел-превој....
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #307 Posted: 14-Jul-2013 at 09:32

80% од трасата пробиена од делницата Демир Капија – Смоквица

Напредува изградбата на автопатската делница Демир Капија - Смоквица. 80% од трасата веќе е пробиена, а на 5 километри од истата е поставен и тампонскиот слој. Согласно предвидената динамика тече и пробивањето на двете цевки од првиот тунел кој ќе биде со вкупна должина од околу 1200 метри.
 
-Станува збор веќе на пробиеност на тунелите од двете делници, односно  од двете цевки од тунелите и во едниот и во другиот правец од 550 метри од вкупно километар и двеста. Се очекува да се заврши некаде до октомври, ноември месец, значи до крајот на оваа година тој тунел, вели Љупчо Георгиевски – директор на ЈП за државни патишта
 
Првиот човек на јавното претпријатие за државни патишта вели дека е задоволен од текот на активностите и динамиката на изведувањто на градежните работи бидејќи досега се завршени над 20% од предвидената работа за реализација на проектот.
 
-До сега се почитува динамиката и мислам дека има добра прогрес. До крајот на годината се планира да се завршат некаде околу 7, 5 километри. Тоа е од делот на последниот на последниот мост до Смоквица и најверојатно веќе наредната година ќе почне со асфалтирање на тие 7,5 километри. После тоа за пробивање има уште еден тунел со иста должина, значи после овој тунел кој што е на делот на Демир Капија продолжува со мост. На целат траса се предвидени да постојат шест моста од кои што на три веќе е отпочнато со работа, додаде Георгиевски
 
Во моментов на изградбата на автопатот Демир Капија - Смоквица работат 150 машини,  бројка која за еден месец треба да биде зголемена на 350. Вкупната должината на целата траса изнесува 28,2 километри, а нејзината комплетна реализација треба да заврши за 3 години.

http://www.sitel.com.mk/mk/80-od-trasata-probiena-od-delnicata-demir-kapija-smokvica
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #308 Posted: 14-Jul-2013 at 11:31
На 1-ви јуни имаа пробиено 500 метри од тунелите, 45 дена подоцна 550
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Online
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #309 Posted: 14-Jul-2013 at 14:06
можеби до 1 јуни едната цевка била помалку пробиена,а се известило само за цевката која е повеќе пробиена.сега двете цевки се по 550 метри пробиени.

како што се кажа на минирањето работат двајца минери,еден наш и еден грк.вероватно од нивното темпо зависи и брзината на пробивањето.
прво со бушилица се бушат неколку десетици дупки од по неколку метри во хоризонтала,се полни со експлозив и се минира,после тоа се расчистува каменот со механизација.

пошто се двајца минери треба да се земи и човечкиот фактор-годишен одмор,и тие се луѓе и сакаат малку да се разладат.

се на се битен е вкупниот биланс,што ќе се сработи за една година
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #310 Posted: 14-Jul-2013 at 17:01
Најверојатно тогаш била пробиена само едната цевка, а за овие 45 дена пробиле дополнителни 500м од втората, само така има логика.
Значи во моментов двете цевки од првиот тунел се пробиени до пола. Би требало почетокот на октомври да ги комплетираат.
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Online
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #311 Posted: 14-Jul-2013 at 17:30
и јас тоа го мислев(кажав)
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #312 Posted: 15-Aug-2013 at 10:11
Дечки, имате ли некои нови фотографии од изградбата на автопатот Демир Капија-Смоквица? Сигурно некој застанал да услика пар фотографии додека бил на одмор надоле. Претпоставувам дека во моментов се одвиваат поинтензивни градежни активности.
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #313 Posted: 15-Aug-2013 at 12:39
Иако пред еден месец пишуваше дека биле пробиени 80% од трасата јас градежни активности видов само на 2 места(пред два дена го возев).
1.кај Демир Капија (за тунелите и една машина до коритото на Вардар за ископување темели за мост)
2.кај Смоквица ископување за патот/пробивање на траса.

Сем овие две позиции друго ништо не видов, којзнае може и не се гледа...
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #314 Posted: 15-Aug-2013 at 22:02

Originally posted by BOJAN

Дечки, имате ли некои нови фотографии од изградбата на автопатот Демир Капија-Смоквица? Сигурно некој застанал да услика пар фотографии додека бил на одмор надоле. Претпоставувам дека во моментов се одвиваат поинтензивни градежни активности.


Бојан ќе се обидам да одговорам на твоето барање иако се работи за фотографии направени во движење сепак колку толку се гледа еден дел од автопатот кој досега мислам дека не е разработен овде на форумот. Имено се работи на делницата која се наоѓа во подножието на Кожув над селото Миравци. Ние се движевме по локалниот пат Миравци Петрово а цел но беше Белиот Рај (омилено место за бањање и совежување кај околното население и пошироко) автопатот го сече овој пат и токму од таму се направени овие фотографии. 

Фотографиите се  од недела 28 Јули и покрај тоа што беше неработен ден се работеше и тоа интензивно со тешка машинерија. 



Господата на подолната слика мислам дека се работници а може и да се некој локални каубојци. Како и да е фотографијата ми прави ептен кејф.

Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Online
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #315 Posted: 15-Aug-2013 at 22:56
Култузин,за белиот рај мислиш на езерото во близина?ако мижиш напиши координати каде е сликано,за да можиме колку толку да ја видиме трасата на јужниот дел од оваа делница.Мислам дека слабо знаеме каде ќе поминува трасата
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #316 Posted: 16-Aug-2013 at 09:47
Чудно е како за проект вреден четврт милијарда евра немаме детално обележана траса
Дел по дел може ќе успееме приближно да ја составиме.
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #317 Posted: 16-Aug-2013 at 10:02

Originally posted by gjoko

Култузин,за белиот рај мислиш на езерото во близина?ако мижиш напиши координати каде е сликано,за да можиме колку толку да ја видиме трасата на јужниот дел од оваа делница.Мислам дека слабо знаеме каде ќе поминува трасата


Незнам точно Ѓоко отприлика овде:

+41° 18' 0.26", +22° 24' 56.19"

Белиот Рај не е езеро туку е (види фотографии)


Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Online
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #318 Posted: 16-Aug-2013 at 14:46
Кој би рекол во најсувиот дел од македонија да постои ваков природен рај.Кај нас во западот ги имаме еден куп,ама ми е чудно за овој дел
Back to Top
gorco View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Google Maps: Regional Expert

Joined: 22-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 642
  Quote gorco Quote  Post ReplyReply #319 Posted: 16-Aug-2013 at 15:18
Во Македонија има еден куп преубави места. Жално е што никој не прави маркетинг на истите или пак средување на инфраструктурата до нив. Но да не забегуваме од темава, Е-754 и Демир Капија - Смоквица.
Back to Top
elnino View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Mar-2010
Location: kavadarci
Online Status: Offline
Posts: 129
  Quote elnino Quote  Post ReplyReply #320 Posted: 17-Aug-2013 at 16:23
сабајле се вратив од демир капија и ми кажаа дека се урнал дел од тунелот....срека немало работници таму, се мисле на новиот тунел. сега грците викнале специјална екипа од франција да истражува која сигурно ке ги забави тунелите. подетално ако разберам од некој стручен ке кажам
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1415161718 42>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.336 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.