![]() |
![]() |
![]() |
Експресен пат Битола - Меџитлија |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <12 |
Author | |
hcitrS ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Nov-2015 Online Status: Offline Posts: 893 |
![]() ![]() |
Па мами*ата нивна, до кога ќе трае ова системско и систематско игнорирање и погребување на Пелагонискиот регион? 30 години салам лопата се нема фрлено, па со иницијативи ќе ги натерале да земат карта на Македонија и да видат дека и ова е дел од државата.
Ете го РЕК, примарен ресурс. Блокади на сите пристапи до Централата па ќе видиме колку долго ќе чекаме одговор... |
|
![]() |
|
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
Е добро, веќе е најавен и автопатот Битола-Прилеп, и објавена е трасата за експресниот пат од кај Тополчани дирек до Жабени па до грчка граница. Има веќе 2-3 месеци.
|
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
![]() |
|
ovaj_stariov ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-May-2008 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 1321 |
![]() ![]() |
Ne zafrkavaj od Topolcani ke se deli patot za Zabeni, nekako mnogu rano mi izgleda?
|
|
build.mk, гради форумска историја
|
|
![]() |
|
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
Не е од Тополчани, од кај Могила е некаде. Побарај поназад има мапа.
|
|
![]() |
|
ovaj_stariov ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-May-2008 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 1321 |
![]() ![]() |
Sega razgledav, taka e vo red, makar po ova sto gledam, ako avtopatot zavrsuva kaj Mogila a najverojatno ke pocnuva od Lagovo prilepsko (potegot od Lagovo do Prilep e poln so vikendici, ne veruvam deka ke se odlucat za ekspropriacija), zboruvame za okolu 25 km avtopat. Ke bide intersno da vidime kade bi se postavile patarini sl.
Idealnoto bi bilo avtopatot da pocnuva od severniot vlez na Prilep do kluckata pred Bitola. Idealno mislam ako se izgradi klucka na severniot vlez na Prilep, koj spored mene e edna od najopasnite tocki vo toj region. Koga izleguvas od Prilep za Skopje vozis po ulica so dve lenti vo pravec i doagas do tocka kade ima znak STOP i bukvalno go presekuvas magistralniot Bitola-Skopje. Dopolnitelno ako obikolnicata okolu Prilep stane avtopat,ke se ogardi i obezbedi prostorot, kade momentalno mozes da nacekas kravi na patot, motorcikli so neosvetleni prikolku, tocaci, kucinja skitnici... |
|
build.mk, гради форумска историја
|
|
![]() |
|
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
Кукуречани де
![]() |
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
НА ПАТОТ БИТОЛА – ГРЧКА ГРАНИЦА НЕ СЕ КРПАТ НИ ДУПКИТЕ, А НОВ ЕКСПРЕСЕН ПАТ ОСТАНА САМО ВО ВЕТУВАЊАТА ОД ПРЕД ДВЕ ГОДИНИ
![]() Експресниот пат од Битола до грчка граница засега останува исцртан само на хартија во проектите и во ветувањата на политичарите дадени уште пред две години. На терен не се реахабилитира ни постоечкиот пат, кој е единствена сообраќајна врска од југозападна Македонија кон Грција. Патот е стар, нерамен, полн со крпени дупки, зарастен со трева и грмушки, а е на прагот на ЕУ. „За 30 години македонска независност, низ овој пат кој води за грчка граница сме виделе од автомобилско рели со цел да ги поврзе Битола и Лерин, до блокади и спуштени рампи. Но, подобар пат никогаш не сме виделе. Ова е меѓународен пат, а има само две ленти со максимална брзина од 70 километри на час“, велат жителите од Крвари. Рехабилитација на постоечкиот пат за Грција пред две години вети тогашниот министер за транспорт и врски Горан Сугарески. Имаше изјавено дека ќе чини 2,5 милиони евра, средства обезбедени од Европската банка за обнова и развој (ЕБОР), а ќе се спроведе напролет во 2020 година. Но не беше рехабилитиран ни во 2021, во месеците пред летотото кога преминот беше затворен и немаше фреквенција на возила. Напоредно, тој вети дека ќе се изработи и проект за експресен пат за граница. „Не бараме многу, изгребете го стариот асфалт и турете нов. Колите си ги искршивме. На сите гранични премини каде што имам одено, патот до нив е со нов асфалт, само Меџитлија е како црна овца. Како одговорен граѓанин на оваа држава без денар долг кон истата по било кој основ, прашувам дали ние од Битола не заслуживме рехабилитиран пат до Меџитлија после 30 години самостојност на Македонија? Се префрлува сума од 2 милиона евра за реконструкција на некоја клучка во Скопје, а ние овде зборуваме за пат од 22 километри низ рамница кој ја поврзува државата со граничен премин на ЕУ“ , реагира Драган Вељанов, НВО активист кој подолго време во јавноста се залага за реконструкција на патот. Министерот за транспорт и врски Благој Бочварски при последната посета на Пелагонискиот Регион минатата недела рече: „Во овој момент, размислуваме на динамичките планови да го завршиме патот Прилеп-Градско, секако размислуваме на автопатот Прилеп-Битола и на изградбата на експересниот пат Битола-Меџитлија. Во целиот овој регион се работи и ќе ги следиме состојбите, колкав е бројот на превезени патници, на стока, на возила по овие рути, зашто ако е потребно потоа треба да се направи предимензионирање, отворање на нови рути“, рече Бочварски. При неговата посета во Битола во септември 2020, најави дека уште во октомври истата година преку ЈП за државни патишта ќе се објави тендер за рехабилитација на патниот правец од Битола за Меџитлија, и дека веќе се врши проектирање на нов екпресен пат со обиколница од Битола за граничниот премин. Во Годишната програма на ЈП за 2021 пишува дека ако се обезбедат средства за тековната година се планира да почнат со изградба на експресниот пат. Во известувањето на претпријатието за намера за изведување на проект за експресен пат А3 делница Битола-граничен премин, пишува дека вкупна должина ќе биде 22,15 километри. „Во време на изработка на овој проект, целокупниот (лесен и тежок) транзитен сообраќај на релација од граничен премин Меџитлија кон Битола, а потоа кон Прилеп или кон Ресен и Охрид, минува низ центарот на град Битола или по некои магистрални градски улици, што многукратно го зголемува и отежнува нормалното функционирање на локалниот градски сообраќај и ја загрозува животната средина и квалитетот на живеење на населението. За надминување на оваа состојба се јавува потреба од определување на сосема нов патен правец“, велат од ЈП за државни патишта. Во меѓувреме, не проработи ни железничката линија од Битола за Грција иако веќе е одбновена од пред две години, а поставени се и тараби за безбедност. Не се отвори ни граничниот премин Маркова Нога, за што секако влијание имаше и пандемијата и намалениот број функционални гранични премини меѓу двете држави. https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/na-patot-bitola-grchka-granitsa-ne-se-krpat-ni-dupkite-a-nov-ekspresen-pat-ostana-samo-vo-vetuvanata-od-pred-dve-godini/ |
|
![]() |
|
JOE ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2010 Location: Bitola Online Status: Offline Posts: 226 |
![]() ![]() |
ЈАВНА РАСПРАВА ЗА ЕКСПРЕСНИОТ ПАТ ДО МЕЏИТЛИЈА
Денеска во Битола се одржа Јавна расправа по Студијата за оцена на влијание врз животната средина на Проектот „Изградба на државен пат А3,делница Битола-Меџитлија“.Со проектот се предвидува изградба на нов експресен пат Битола-граничен премин Меџитлија со вкупна должина од околу 22,15 км. Надлежен орган за одобрување на проектот е Министерството за животна средина,а инвеститор на проектот е ЈП за Државни патишта. „Проектот е од јавен интерес и е дел од државната патна мрежа,насловен како А3, меѓутоа оваа делница е исклучително значајна и важна затоа што е дел и од Европскиот коридор 10 Д којшто е врска со коридорот 10 низ Вардарската долина, понатаму гранката 10 Д кон Пелагониската котлина и се поврзува кон Р.Грција“, рече Јоже Јовановски, раководител на Одделението за заштита на животна средина и социјални аспекти при ЈП за Државни патишта. На јавната расправа присутни беа и проектантите од Градежниот институт „Македонија“ и експерти од животната средина. Студијата е изработена врз база на посети на терен,на искуствата и на база на основите кои што ги дава Законот за животна средина. „Разгледувани се 12 варјанти, од аспект на тоа како ќе влијае врз животната средина, од економски и социјален аспект, од сообраќаен аспект и од аспект на важноста на патот со поврзување со Коридорот 10 Д, какао и ваше сообраќајно вмрежување со меѓународната сообраќајна мрежа“, рече експертот Љупчо Аврамовски. Проектот е во финална фаза, после презентацијата на Студијата присутните имаа можност да дадат забелешки и сугестии со цел истиот да се финализира, а ЈП за Државни патишта и Владата да отпочне постапка за изнаоѓање на средства за изградба на овај патен правец. ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Théoden ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2018 Location: Р. Македонија Online Status: Offline Posts: 580 |
![]() ![]() |
Уште некоја слика: ![]() ![]() ![]() ![]() Ова би требало да е пресекот со патот Битола-Логоварди: ![]() ![]() Edited by Théoden - 16-Apr-2022 at 00:10 |
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Ми звучи повеќе ко реклама, кога ќе го прочитате последниот пасус.
Патот од Битола до Меџитлија ќе добие нов лик што ќе отвори можности Битолчани можат да здивнат. Започнуваат градежните активности за санација и рехабилитација на патот од Битола до граничниот премин Меџитлија. Овој многу значаен пат кој го користат битолчани, жителите на околните градови во Пелагонија, на пограничните македонски села и посетителите од Грција, во следните неколку месеци ќе добие сосема нов лик. Во должина од 15 километри ќе биде поставен нов коловоз, за првпат откако патот е изграден. Современата патна инфраструктура ќе отвори нови можности за Кравари, за развој на туризмот, на угостителски и сместувачки капацитети кои позитивно ќе влијаат на локалната економија, изјави првиот човек на СДСМ Битола, Драган Крајовски. Изминатите две години Владата предводена од СДСМ инвестираше во битолскиот регион во реконструкција на патот кон Ниже Поле и ски центарот Стрежево, како и патот до Магарево. Сега се работи на патот до грчка граница. https://novamakedonija.com.mk/makedonija/republika/patot-od-bitola-do-medjitlija-kje-dobie-nov-lik-shto-kje-otvori-mozhnosti/ |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
![]() Станува збор за веќе постоечкиот пат, не за новиот експресен пат кој треба да се изгради. |
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
![]() Знам, затоа ме зачуди, нема никаква најава за експресниот. |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
MKDRobot ![]() Newbie ![]() Joined: 18-Jun-2022 Online Status: Offline Posts: 23 |
![]() ![]() |
Za noviot tek doprva ke se oficijalizira i ako vekje toa stvarno se sluci , za sega nema nisto sigurno , ubavo bi bilo i vekje postoeckiot da se sredi zosto e vo mizerna sostojba.. dodeka noviot se ceka ke pominat uste godini.
|
|
Robotocis
|
|
![]() |
|
nikolakoco ![]() Groupie ![]() Joined: 26-Dec-2021 Online Status: Offline Posts: 58 |
![]() ![]() |
Моментално се реконструира постоечкиот пат. Започнато е со нанаесување на првиот слој асфалт од граница кон Битола. Да се надеваме дека за разумно време ќе биде завршено.
|
|
![]() |
|
nikolakoco ![]() Groupie ![]() Joined: 26-Dec-2021 Online Status: Offline Posts: 58 |
![]() ![]() |
Од меџитлија кон Битола моментално се нанесува вториот слој од асфалт, на постоечкиот пат.
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Се враќав од Грција некаде првата недела на јуни, тогаш беше само изгребан асфалтот, и дури сега нанесува втор слој? Секоја чест на брзината, кај и да е, ќе се обележи со хоризонтална и вертикална сигнализација пред да бидеме примени во ЕУ, некаде околу 2050 година.
Edited by Џоле - 11-Sep-2023 at 10:47 |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
nikolakoco ![]() Groupie ![]() Joined: 26-Dec-2021 Online Status: Offline Posts: 58 |
![]() ![]() |
Чекаа првиот слој да легни
![]() |
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
https://www.facebook.com/drzavnipatista ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <12 |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |