![]() |
![]() |
![]() |
Жичарница на Водно |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 23456 39> |
Author | |
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
http://www.build.com.mk/?p=1904 Edited by Cloverstack - 14-Feb-2010 at 10:51 |
|
![]() |
|
leonid23 ![]() Senior Member ![]() ![]() БАНИРАН Joined: 30-Nov-2009 Location: Strumitza Online Status: Offline Posts: 579 |
![]() ![]() |
Finaly
![]() |
|
![]() |
|
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
Едно големо браво!
|
|
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|
![]() |
|
Plugger ![]() Senior Member ![]() Joined: 15-Sep-2008 Online Status: Offline Posts: 378 |
![]() ![]() |
Eve poveke informacii
Идниот месец почнува реализацијата на долгонајавуваниот проект Жичарница ќе води до Милениумски крст Најпрво ќе се гради жичарницата на потегот од Средно Водно до Милениумскиот крст, а во втората фаза, која ќе следува по комлетирање на првата, се предвидува продолжување на жичарницата од Средно Водно до локацијата која се наоѓа во близина на црквата "Св. Јован" во Капиштец Минстерството за транспорт и врски следниот месец почнува со изградбата на жичарницата на Водно. Реализацијата на овој долгонајавуван проект ќе се спроведува во две етапи. Според информациите од ресорното министерство најпрво ќе се гради на потегот од Средно Водно до Милениумскиот крст, а во втората фаза, која ќе следува по комлетирање на првата, се предвидува продолжување на жичарницата од Средно Водно до локацијата што се наоѓа во близина на црквата Св. Јован" во Капиштец. Изградбата на првата етапа, во должина од околу 2000 метри, е планирано да заврши за 15 месеци. Проектот за изградба на жицницата на Водно како и целосната изведба ќе го врши реномираната австриска компанија Допелмаер", која важи за една од најафирмираните компании во доменот на на ваков тип инсталации. Таа фирма, како што веќе информиравме, беше избрана за избрана за најповолен понудувач јавната набавка што ја спроведе Министерството за транспорт. Во согласност со договорот "Допелмаер" има обврска да подготви основен проект за целата предвидена траса и за изградба на делот од Средно Водно до Милениумскиот крст. - Планирано е да се гради кабинска еднојажна жичарница, со затворен тип на гондоли, а секоја од гондолите треба да има капацитет да превезе 8 патници. Ова техничко решение претставува најексплоатирано и најпопуларно решение во однос на сличните решенија кога станува збор за жичарници. Вкупниот капацитет на превезени патници е предвидено да изнесува 1.200 патници на час. Предвидено е почетокот на градежните работи да биде во март, годинава, потврдуваат од Транспорт. Во согласност со потпишаниот Договор за изготовка на проектот за целата жичарница и градба на делот од Средно Водно до врвот на Водно станува збор за инвестиција тешка 407.800.000 денари или околу 6,7 милиони евра. Експертите велат дека жичницата на Водно ќе биде уште една туристичка атракција, но таа е дефинитивно и потреба, бидејќи е одличен начин да се сочува овој многу битен екосистем за градот. Екологистите велат дека инсталацијата на жичарата е добар предуслов комплетно да се забрани сообраќајот во овој дел. Елизабета АРСОСКА http:// www.vecer.com.mk/?ItemID=9AF764F7C7AD2F47BED5A5E72C9EB605 |
|
![]() |
|
Plugger ![]() Senior Member ![]() Joined: 15-Sep-2008 Online Status: Offline Posts: 378 |
![]() ![]() |
ИЗГРАДБАТА НА ДОЛГОНАЈАВУВАНИОТ ПРОЕКТ ПОЧНУВА ВО МАРТ
Скопјани есенва ќе се возат на жичница
Роза Петкова http://www.vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=0&tabid=1&EditionID=1943&ArticleID=133842 |
|
![]() |
|
Plugger ![]() Senior Member ![]() Joined: 15-Sep-2008 Online Status: Offline Posts: 378 |
![]() ![]() |
Vaka sega po dve prashanja Dali ke nosi samo 8 patnici ili ke ima poveke vagoni sto ke idat nagore? A isto taka sto ke bide so stubovite kade ke gi stavat isto taka kako ke im bide bezbedniot plan za da mozhe site da bidat bezbedni dur se transportiraat preku zhicharata. |
|
![]() |
|
Macedonian ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 25-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 78 |
![]() ![]() |
Кабинската жичница со едно јаже ќе биде со затворен тип гондоли, а секоја од нив има капацитет да превезе осум патници
|
|
![]() |
|
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
![]() Секоја кабина има капацитет од 8 седишта. Ова е најмодерна жичарница и најскапа воедно исти такви има низ цела европа. Столбови се монтираат со хелихоптер, Допелмаер го има изградено цел свет со жичари. http://www.hotel-mr.com/images/leisure-winter.jpg |
|
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Еве ги почнаа да квичат "екологистите". Им текнува на три дрва вака што се блиску до урбани средини, а не им текнува колку шума се сече секоја сезона за огрев и легално и не. Edited by lslcrew - 16-Feb-2010 at 12:32 |
|
![]() |
|
UrbanFreak ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
![]() ![]() |
Јас како љубител на Водно, и по убедување екологист 100% се сложувам со иницијативата за изградба на жичарница во врвот. Еве и зошто: - Патот до врвот ќе може и понатаму да остане затворен за сообраќај, а со тоа помало загадување на планината и вознемирување на животните и рекреативците
- Ќе го зголеми интересот на граѓаните на Скопје за планината која им е најблиску и ќе биде нова атракција во градот
- Бидејќи работи на струја воопшто нема да ја загадува планината
- Конечно би го заживеала крстот
|
|
![]() |
|
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
Сепак би требало да е обврска на секој што ќе сече дрво, да засади 10 за возврат. Мислам тоа не е тешко изводливо, а ќе придонесе да не се нарушува еколошката слика која и онака ни е катастрофална.
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Огромна подршка за проектов, ама никако не ми е јасна почетната точка кај црквата Св. Јован... Мислам спомнав и порано, јавниот превоз до таму е ужасно слаб, а местото за паркинг е минимално. Како ќе се справи тој простор со капацитетот на жичарницава од 1200 патници на час?!? Реално не може да се справи ни со 10 пати помал капацитет
![]() |
|
![]() |
|
mitatos ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
![]() ![]() |
Проектов ми се допага, стварно е топ, само што не ми се допага тоа што го прават на еден начин дискриминаторски ,пошто во македонија живеат 900 илјади муслимани,а овој проект се прави само за да се стигне од еден христијански до друг христијански објект,јас не дека имам нешто против,но лично за мене тоа што се врзуваат црквата со крстот едноставно не ме влече да се качам на таа жичара, мада една туристичка атракција треба да биде инспиративна за сите грагани,а не само за еден дел,барем јас така мислам не ме свакајте погрешно ,немам ништо против , јас повеке би бил жичарата да беше според проектот на Ристо пенов да почне од Скопското кале, до средно водно, па од водно до крстот, така би било поволно и за двете страни.
|
|
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
мислам дека не треба да се гледа работата од таа црно-бела призма која не по наша вина ни се наметна како образец на размислување во секоја дискусија на форумов. проектов има многу други димензии кои претежни ги спомна Урбан фрик и е пред се го спојува градот со рекреативните зони на средината и врвот на планината а не некакви религиски симболи. За самата траса. И покрај маните кои ги спомна Кловер, секогаш сум се прашувал како ќе изгледа таа жичарница (еве нека не е од Кале до врвот на Водно, туку од Рамстор) која ќе проаѓа над големи површини на резиденцијални населби. Колкави столбови ќе треба да се издигнат за да луѓето од кабините не им ѕиркаат на луѓето во дворовите и што е со безбедноста? Замисли да се откачи една кабина на тој потег каков 'ршум ќе направи. Во делот каде што се предлага сега, урбаната зона е многу тенка и мене лично ми е логично таму да проаѓа жичарата иако губи доста на атрактивноста. |
|
![]() |
|
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
Дефинитивно рамстор е подобро место за поаѓање. Кај црквата нема место за такво нешто.
|
|
![]() |
|
Max ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3686 |
![]() ![]() |
најверојатно заради јужен булевар е ваквото решение кое во иднина може да се измени или да добие дополнителни приклучоци!?! но додека да ја стокмат првата фаза може и проектот дополнително ќе се ревидира!
|
|
![]() |
|
UrbanFreak ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
![]() ![]() |
Според мене најлогично место за почеток на жичарата е сеизмолошка. Вероватно недостатокот е малку поголемата должина бидејќи е источно од врвот, но би се решил проблемот со паркинг. Порано постоеше и автобус (незнам дали сеуште постои) 9а кој одеше до Хотел Панорама. Можеби истиот да продолжи до Сеизмолошка.
|
|
![]() |
|
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
мислам дека требаше прво да стават привремена траса од средно водно до крстот, таму има и паркинг кој ги задоволува потребите, а подоцна да се размислуваше за продолжеток на трасата
Edited by zabegan - 16-Feb-2010 at 20:40 |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Митатос не знам зашто би ти пречела завршната кота на жичара. Ако кртстот ништо не значи во твој живот едноставно игнорирај го, гледај го како обична зграда и немора воопшто да ти раѓа било какви чувства, а поготово па негативни. Тоа што долната кота е црквата не е ништо намерно за инает нечив, него е една од опциите што се разгледувани и е тука усвоена. Најдобронамерно сакам да посочам, па и жичарава ли сега ќе биде предмет на тензии по разни основи? Сега и на жичарава ли со сила ќе и импутираме политика. А кога сме веќе кај црквата, тамо непосредно од црквата и нема техничка можност да тргнува. Над црквата е карпа, горе одма се некои куќи. Најблиску каде што има место и за паркинг да се направи и за почетна станица ми изгледа локацијава над капиштец 41°59'30.54"N 21°24'45.31"E. Друга локација што ми изгледа доста логична е оваа 41°59'28.79"N 21°24'21.20"E, одкаде што без да се иде над куќи слободно може да се пробие трасата.
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 23456 39> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |