![]() |
![]() |
![]() |
Автопат Демир Капија - Смоквица |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 123 42> |
Author | |||||||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() Posted: 15-Sep-2007 at 01:56 |
||||||||||
Исто така во тек се и активности околу двете делници на М-1 (Е-75, Коридор 10) што недостасуваат да се комплетира автопатот Табановце-Богородица. Тие се: - Делница Демир Капија-Смоквица од км 0+000.00 до км 27+700.00 и - Делница Табановце-Куманово, км. 0+764.70 - км. 8+388.43 Со вкупна должина од 34,6км или 35,5км (контрадикторни информации) и цена од 166.000.000 € Првата делница е најтешка по целата должина на автопатот и ќе не чини околу 155.000.000 €. За возврат ќе добиеме прилично спектакуларен автопатски сегмент. Совладувањето на Демир-Каписката клисура е само почеток... Теренот е предизвик се до Миравци. Вкупната должина на тунелите ќе изнесува 2,2км, а на премостувањата 1,6км (во новинарските текстови се спомнува еден единствен мост од 1,6км, ама тоа не е баш логично). Мене лично ме копка колав ќе биде најдолгиот тунел - се надевам дека нема да е помал од 1км. Инаку малку е збунувачки фактот што фондот објави делница долга 27,7км а сите медиуми 26,8км. Ова останува да се разјасни. Во секој случај ме радува фактот што се гради по сосема нова траса, наместо да се надоградува постоечкиот пат. Причините ги објаснија надлежните - изборот беше јасен: -нов пат, со подобри карактеристики -пократок пат -поевтина изведба -пократка изградба -без застој на сообраќајот за време на работите -стариот магистрален пат се зачувува Работите треба да почнат кон средината на 2008 и да завршат кон крајот на 2011. Втората делница ќе го докомплетира сегментот помеѓу Табановце и Куманово. Се работи за 7,6км кои ќе се надградуваат. Околностите се сосема различни од првата делница и надградба е природно решение во случајов. Цената е 11.000.000 €. Работите треба да почнат кон крајот на годинава или почетокот на наредната, а се надевам ќе бидат готови за неколку месеци. Еве два текста на темава. Содржат по некоја грешка (глупост), ама подобри нема... http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=AC5E8880C1B1FC48A2ADC314EE54620F
http://www.dnevnik.com.mk/?itemID=231256EED4ED9D41A44832632E20629E&arc=1
Edited by Cloverstack - 15-Sep-2007 at 02:01 |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
||||||||||
![]() Остануваат уште 25те километри во клисурата.
Извор: Дневник
|
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
vardar ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
![]() ![]() |
||||||||||
А зошто грциве да го изработуваат проектот? Па нели обично странциве учествуваат во финансискиот дел а ние сами си тераме со се друго
![]() |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
ProMKD ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 25-Feb-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 244 |
![]() ![]() |
||||||||||
Ме чуди..а не би било нешто ново да е новинарско еба*е
|
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||||||||
И мене не ми е јасно каква врска имаат Грците со проектот, но не е исклучено. Во секој случај, за некој банален дел што учествуваат, веќе со години ни го кочат автопатот, то ест ги блокираат средствата што се од други извори, а они се за жал „менаџери“.
Ете така функционира ЕУ, не можеш ни да им речаеш на Грците да одјебат и дека ти сам ќе си го финансираш делот за кој се нафатиле они, туку мора да се расправаш и за средствата кои немаат врска со нив. Не знам која е поентата на тој „надзор“ што по видување на ЕУ треба да го врши Грција, како нивни локален играч. Ако целта е со надзорот да се спречат злоупотреби, тогаш очигледно е тотален промашај, затоа што токму Грција врши една крајно груба злоупотреба. А морам да признаам дека ова фашизоидно и тотално деструктивно однесување на Грција кон Македонија, кај мене веќе почнува да предизвикува вистинска омраза. Џабе човек да се труди да биде рационален и отворен спрема нив, изгледа треба само да им се возврати со крајна деструктивност. Излегува дека немаме ни што да изгубиме,затоа што Грците према нас секако се однесуваат најгнасно што можат, без разлика како се поставуваме ние. Ако им возвратиме со истата таа крајна деструктивност може бар да добиеме некаква сатисфакција. Edited by Cloverstack - 17-Mar-2008 at 11:27 |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
vardar ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
![]() ![]() |
||||||||||
Со ова се согласувам целосно, ниту кон еден од нашите соседи немам она знаеш примитвна целосна омраза , но со потезите и провокациите на јужниве а и источните полека ме влечат во таа насока. Највеќе пак ме нервира што некои другари кој уште од времето имаат вградена омраза кон овие држави сега ми викаат шо ти викам ја цело време, тие се вакви такви..... обично не прифаќам стереотипи за еден народ и држава али ако самите си ги потврдуваат тие стереотипи.........
|
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||||||||
Гледам пред извесно време била ставена на увид на јавноста студијата за оценка на влијание врз животната средина на делницата Д.Капија - Смоквица.
Студијата (и разни анекси меѓу кои и интересни мапи) можете да ја погледнете/превземете од овде http://www.vlada.mk/eia/eia.htm Браво за надлежните за овој чекор, иако е само мал дел од она што треба да се практикува. Да се надеваме дека брзо ќе се движиме во тој правец и дека во блиска иднина ваквите и секакви други јавни информации задолжително ќе се објавуваат ![]() Инаку, од студијата покрај влијанието на животната средина, се разбира може да се извлечат и доста други корисни податоци. Еве да сумирам од она што го прочитав и пролистав... Ако памтите, кога прв пат објавиваме вест на оваа тема (во септември 2007), во игра беа две варијанти за трасата на оваа делница: 1. Надградба на постоечкиот пат што ја прати долината на Вардар (од левата страна), за што постои детален проект уште од 90-тите. 2. Сосема нова траса од десната страна и надвор од долината, за што се уште нема детален проект и во игра се неколку модификации. Тогаш беше спомнато дека веќе е одбрана втората варијанта, но еве не било баш така. Како прво, оргиналната траса на втората варијанта е сега битно модифицирана, пред се за да се избегне штетното влијание врз живиот свет во пештерата Бела Вода. Така сегашнава модифицирана втора варијанта на почетокот се движи приближно по постоечкиот пат, го премостува Вардар кај Демир Капија и со тунел ја пробива клисурата на левата страна од реката, а веднаш потоа уште еднаш го премостува Вардар и продолжува по претходно предвидената траса за оваа варијанта, то ест од десната страна, далеку од реката. Сепак, прашање е дали и оваа траса нема да претрпи некакви измени, а како што кажав, за оваа варијанта уште нема детален проект. Еве на оваа мапа на коридорите кои влегле во студијата ги вцртав двете варијанти кои моментално се разгледуваат. Со црвено е првата варијанта, која речиси целосно го прати стариот пат. Со жолто е модифицираната втора варијанта која речиси целосно оди по засебна траса. ![]() Според студијата, и модифицираната втора варијанта има понегативно влијание врз флората и фауната одколку првата варијанта, а исто така е потенцијално понеповолна од археолошки аспект. Но тука престануваат поволностите на првата варијанта, а листата на нејзините неповолности е прилично подолга... -- И покрај различните податоци во игра за втората варијанта, првата варијанта е грубо нешто над 20% подолга од втората, што е прилично значајна разлика. -- Техничките карактеристики на првата варијанта се многу полоши... Ова особено се однесува на проектираната брзина... Да се има автопатска делница долга над 30km проектирана за брзини од 80 и 100 km/h, е многу голем минус за оваа варијанта ![]() -- Првата варијанта би наметнала подолг период на градба (на времето во медиумите беше наведен податокот 3 години подолга изградба него втората варијанта) -- Првата варијанта би наметнала одредено попречување на сообраќајот на постоечкиот пат, за време на работите за негова надградба. Вистински алтернативен пат се разбира нема. -- Втората варијанта би значела зачувување на стариот пат како алтернатива со одлични технички карактеристики за таква потреба, што е уште поважно кога ќе се земе во предвид дека оваа делница е тесно грло и стратешка слаба точка во нашиот транспортен систем. -- Првата варијанта би уништила многу повеќе плодно земјоделско земјиште одколку втората, која во најголем дел поминува низ слабо пошумени предели во државна сопственост. -- Како капак на се, првата варијанта и покрај сите овие неповолности е и поскапата варијанта... (на времето беше спомнат податок од 155 милиони евра за втората варијанта, а првата варијанта дека би била поскапа за 50 милиони евра) Кога се ќе се собере, очигледно дека првата варијанта има цел куп на непоправливи слабости, додека слабостите на втората варијанта се релативно мали и претпоставувам може во голема мерка да се корегираат. Во делот на негативните влијанија кон локалната флора и фауна - иако студијата ги проучува ефектите врз животната средина и овој проблем е автоматски пренагласен, сепак не добив впечаток дека се работи за критични штетни влијанија, така да уште на сам почеток овој аргумент е прилично слаб. Дополнително, овие штетни влијанија можат да се минимизираат со вложување во разни еколошки „лекови“, како зелени мостови, пошумување и ред други многу поспецифични решенија кои се наведени во студијата... Во делот пак што се однесува на културното наследство, втората варијанта потенцијално навлегува во три помали археолошки локалитети. Но дури и ако тие локалитети се од голема важност (а тоа воопшто не се тврди во студијата) и дополнително доколку не можат да се истражат пред изградбата на тие сегменти, сепак лесно би можеле да се направат мали модификации на трасата со кои локалитетите би биле заобиколени. Тоа јасно се гледа на оваа мапа: http://www.vlada.mk/eia/Appendix%20I-4%20Habitat%20Map.jpg Јас мислам дека дилеми воопшто не треба да има - треба да се оди на финално рафинирање на втората варијанта, а првата варијанта засекогаш да остане во архивите... Се надевам дека и надлежните размислуваат во овој правец. Единствено ме плаши да не никнат некои квази-еко ЕУ бирократи и целата работа да ја превртат наопаку, затоа што за финансиите за проектов во најголем дел зависиме од нив... ЕУ и по овие прашања има некои идиотски „политички коректни“ тенденции, па откако го истребија пола жив свет во нивните држави, сега одеднаш се „освестија“ и почнаа да одат во друга крајност... Единствено ова ме плаши, инаку стварно не треба да има никаква дилема која траса треба да се избере. За крај едно непријатно изненадување... ![]() Не е наведено за која варијанта се однесува ова, но последната фалба беше дека ќе се возиме по комплетираниот М-1 до 2011 (мада ни тоа не беше прва фалба, на времето имаше фалби дека се ќе било готово до олимпијадата во Атина) И да се надоврзам на фалбите на владата за сите оние илјадници километри автопати (од кои голем дел би биле буквално непотребни) кои наводно ќе се изграделе во најскоро време. Ова само покажува дека дури и да се обезбедени финансиски средства, планирањето и изградбата на автопати е ужасно долг процес... Понекогаш објективно, понекогаш ради глупи фактори, но сеедно... Погледнете само колку се оддолжи работата со другиот сегмент кој недостасува за комплетирање на М-1, северно од Куманово, кој е многу пократок и поедноставен... Јас би им предложил да престанат да летаат во облаци и да и сервираат глупости на јавноста, а енергијата да ја вложат во работи кои се навистина изводливи и ни се навистина потребни - дооформување на примарната сообраќајна мрежа во Скопје без лоши импровизации и железничко поврзување по коридорот 8. Edited by Cloverstack - 30-Jun-2008 at 00:44 |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||||||||||
А зашто демир-капија смоквица има толку многу голем рок?! Па тој пат може да се подели на неколку фирми паралелно да работат.
|
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
vardar ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
![]() ![]() |
||||||||||
Според статијава смоквица-демир капија ќе биде негде 5.8 мил/КМ (поскапата верзија испаѓа 7.6 мил/КМ)
|
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||||||||||
![]() |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
Plugger ![]() Senior Member ![]() Joined: 15-Sep-2008 Online Status: Offline Posts: 378 |
![]() ![]() |
||||||||||
A mene ne mie jasno sto ima veze Grcija so seto ova? Tie si go rabotat nivniot del nie nashiot zosto morame nie od niv da zavisime??
Pa 26 kilometri se ne e toa nekoj golem pat, sigurno mozheme da napravime neshto na nekoj drug nachi. 155 Miljoni evra mnogu skapo e toa. |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||||||||
![]() Прочитај ја нишкава од почеток, ќе најдеш инфо за улогата на Грција. Цената исто така е реална, затоа што се работи за тежок терен. И за ова можеш детално да се информираш ако внимателно ја прочиташ нишката од почеток. |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||||||||||
mia.com.mk |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||||||||||
|
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||||||||
Оставајќи ги на страна случувањата со името на автопатот и еве да прифатиме дека финансирањето ќе се одвива како што било претходно зацртано, не може да се премолчи постојаното одложување.
Почеток во 2010, градба најмалку 4 години?!? Колку години припрема и ефективна градба се потребни за 20-тина кулометри??? Да потсетам дека оваа делница требаше да биде готова до 2004, не до 2014 (мада не оставиле простор да им се верува дека дури и вака лабав рок ќе испочитуваат, па испаѓа дека треба да бидеме среќни доколку навистина се реализира и до 2014). Од 2004 навака скоро секоја година најавуваат дека кај да е ќе започнат со работите. Роковите по обичај се менуваат и се менуваат, а на терен уште нема ништо... До кога вака? ![]()
http://www.vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=14&tabid=1&EditionID=1615&ArticleID=107046 |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||||||||
http://a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=105050 |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||||||||||
Досега едно чудо пари влегоа, па отсега многу ќе ни се накрши!
![]() |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
||||||||||
па види реално не дека МКД ќе процвета доколку патниот коридор се стокми целосно и сега има услови за оние кои сакаат да тераат низ МКД, мислам главна осовина за нас се железничките коридори т.е. фокусот мора да биде на нив, па засега и на оваа тема не е ни премногу штетно по МКД преименувањето на автопатот, мерено по некој македонски аршин, иако реално средствата од еу се потребни, истите нема да ни бидат многу од полза доколку некој упорно негира дека ние полагаме право на македонската култура и историја, особено не користејќи се со шовинистички методи на угнетување на една самостојна земја!
|
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||||||||||
Непосредно пред селото Смоквица кај Гевгелија, не повеќе од километар од местото каде што е преминот од автопат, уствари баш кај што е клучката за село с. Смоквица (41°15'32.11"N 22°28'28.27"E), вчера имаше геодети на терен. Се работи ваљда на прибирање на техничка документација за делницата Смоквица - Демир Капија.
|
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
AKADEMIK ![]() Newbiе ![]() Joined: 27-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
||||||||||
Ne znam dali kazal nekoj do sega, megjutoa geodetskiot proekt (podloga za proektiranje) za potegot Demir Kapija-Smokvica e gotov. Sega se izrabotuva Glavniot proekt.
|
|||||||||||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 123 42> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |