build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Јавен автобуски превоз (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 5051525354 86>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Nemorosus View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 25-Oct-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 24
  Quote Nemorosus Quote  Post ReplyReply #1021 Posted: 20-May-2013 at 07:37
Абе дечки, нели Јутонгов беше ексклузивен само за Македонија? Се појавиа фотки на интернет од Бразил ако не се лажам:




Извор:
http://www.flickr.com/photos/riveranotario/7716987660/
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #1022 Posted: 20-May-2013 at 08:05
Џоле дискутирано е уште пред некој месец за ова (мислам дека во дискусијата за двокатни автобуси), инаку автобусов не е во Бразил туку во Чиле и е на туристичка агенција ,но повеќе информации за тоа како се нашол таму мислам дека никој нема. 
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #1023 Posted: 20-May-2013 at 09:45
Originally posted by daci92

Џоле дискутирано е уште пред некој месец за ова (мислам дека во дискусијата за двокатни автобуси), инаку автобусов не е во Бразил туку во Чиле и е на туристичка агенција ,но повеќе информации за тоа како се нашол таму мислам дека никој нема. 



Дечкото што го поставува прашањето не сум јас
За сè има вторпат
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #1024 Posted: 20-May-2013 at 09:46
И јас прво мислев дека си ти
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #1025 Posted: 20-May-2013 at 10:26
Originally posted by daci92

Џоле дискутирано е уште пред некој месец за ова (мислам дека во дискусијата за двокатни автобуси), инаку автобусов не е во Бразил туку во Чиле и е на туристичка агенција ,но повеќе информации за тоа како се нашол таму мислам дека никој нема.

 
Е ајде кажи му, во втората слика се гледа знаме за кое повеќе од јасно е дека не е бразилско, веројатно знаат луѓево за кого навиваат на светски првенства во фудбал и за време на Копа Америка.
 
Се забележуваат ситни модификации кај возилото, горните светла се за нијанса поинакви во споредба со горните светла кај скопските двокатни градски автобуси, поставени се хоризонтално, додека кај скопските двокатни градски автобуси се поставени вертикално.
 
Исто така над страничниот електронски дисплеј има прозорец кој го нема кај скопските двокатни градски автобуси.
 
Паметни се Кинезиве, бидејќи наводно двокатните градски автобуси од кинески Јутонг се ексклузивно наменети за Скопје, со овие мали модификации, овие двокатни градски автобуси не спаѓаат во таа група на автобуси.
 
А и не би било лошо да го контактираме Мишко или Коце за да ни објасни дали е информиран за ова и дали била побарана дозвола за ова од градот Скопје или од ЈСП Скопје и ако дале дозвола, дали градот Скопје или ЈСП Скопје на некаков начин профитирале од издавањето на таква дозвола ?
 
Но мора да им се признае на Чилеанциве, барем со поубави реклами ги "декорираат" автобусите во споредба со нашинциве, секоја им чест. Big%20smile


Edited by Dexter26 - 20-May-2013 at 10:31
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #1026 Posted: 20-May-2013 at 10:36
Четири фирми сакаат да ја осовременат наплатата во ЈСП

Три странски и една македонска компанија доставиле понуди на тендерот. Исходот се очекува до крајот на јуни

Четири компании се подготвени да го инсталираат системот за автоматска локација на автобусите на ЈСП, а истовремено да овозможат и електронска наплата во градскиот превоз. Од претпријатието информираат дека станува збор за „Т-мобиле“, чешката компанија „Микроелектрон“, турската „Кенткард“, а понуда доставил и еден норвешки конзорциум. Сите тие своите понуди ќе ги презентираат пред надлежната комисија во текот на јуни, а потоа ќе се одржи електронска аукција на која ќе треба да се одбере најдобрата понуда.

„Ако се' оди по планот и нема жалби на целата постапка, очекуваме најдоцна до крајот на јуни да го знаеме исходот од тендерот. Задоволни сме од бројот на пристигнатите понуди иако имаше дури 18 подигнати тендерски документации. Очекуваме овој пат тендерот да биде успешен“, вели Мишо Николов, директор на ЈСП. Претпријатието практично по четврти пат ќе се обиде да најде компанија која ќе го осовремени јавниот превоз, пред се', во однос на наплатата. Претходните три обиди што се реализираа во последните речиси пет години беа неуспешни од технички причини, а имаше и жалби поради кои постапките беа прекинати. Во меѓувреме, надлежните одлучија наместо преку формата на јавно приватно партнерство, сами да го финансираат целиот проект, односно само да најдат компанија која ќе ги инсталира бараните системи. Процениле дека најисплатливо за нив е и двата проекта да ги финансираат сами и за таа цел имаат обезбедено околу 3 милиони евра, пари од сопствениот буџет, а значителни субвенции ЈСП ќе добие и од Градот.

Инаку, се бара фирма која ќе го имплементира ГПС-системот за автоматска локација на возилата кои се во сообраќај, како и системот за таканаречената паметна електронска наплата. Истовремено, избраната фирма ќе треба да го опреми и диспечерскиот контролен центар за градскиот превоз во кој ќе се собираат сите информации од терен. Се очекува имплементацијата на системите да овозможи поефикасен и побрз сообраќај, како и постојана контрола врз него.

http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=5FB074C11D3D434FA90FCE8F45CDA649

Edited by Џоле - 20-May-2013 at 10:37
За сè има вторпат
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #1027 Posted: 30-Jun-2013 at 22:30

Долго време трубам дека директорот на ЈСП дефинитивно не е способен да го води оваа јавно прдпријатие. И ајде настрана што не е способен да воведе дневни билети, што не е способен ниту да направи и збере асални мапи за јавниот превоз туку ни сервираше некој си чрканици за кои треба навистина човек да има факултет завршено а и 30 минути време да ги анализира за да стигне од точка А кон точка Б, да не зборувам за начинот на наплата и слично. Човекот едноставно не е способен ни да ја одржува хигиената во автобусите а за одржување исто така се сомневам. 



Има многу ѓубре во новите автобуси



Патник во двокатен автобус на ЈСП „Скопје“ на линијата број 3 пред неколку дена бил непријатно затечен кога наместо да седне во чист автобус, од двете страни на горниот кат се соочил со купчиња отпадоци. Револтиран од глетката, го фотографирал ѓубрето и се пожали во нашата редакција.

- Тоа беше во вторникот околу 17 часот кога се качив на почетната станица во Ново Лисиче. Освен што се соочив речиси со депонија, внатре во автобусот имаше и многу прав. Имаше нечистотии на пластиката на седиштата, а валкани беа и прозорците. Автобусите не треба да се чистат само однадвор, туку и однатре. Зарем не може во возилата да се постават мали канти за отпадоци - вели Ивица Ивановски.

Во претпријатието велат дека хигиената во возилата се одржува редовно, а за неа треба да се грижат и самите патници.

- Возилата се мијат наутро и навечер и редовно се пребришуваат. Имаме хигиеничари внатре чистат со џогери, метли и со специјални правосмукалки. Освен тоа, сега на новите автобуски постојки има и канти за отпадоци, па патниците може да го фрлат отпадот пред да влезат. Но, нашата култура на однесување е таква каква што е. Досега сме немале поплаки од ваков вид - вели Билјана Јанкуловска, шеф на кабинетот на директорот на ЈСП.

Таа додаде дека ќе се обидат да најдат начин за поголема хигиена.

- Би можело да се постават помали канти на места каде што не би им пречеле на патниците, но тие би биле, пред с`, за билетите што се поништуваат. Во автобусот јасно е назначено дека е забрането да се внесува сладолед, домашни миленичиња и храна. Најчесто внесуваат храна средношколците, а неколкумина од нив досега биле вратени од возачите - вели Јанкуловска.

Според Kодексот на однесување на патниците на ЈСП им е забрането: попречување на одговорното лице во вршење на својата работа, задржување во возилото на начин што ја попречува наплатата на билети, оневозможување да се отворат вратите, нивно насилно отворање, влегување и излегување од возилото додека е во движење, фрлање отпадоци, оштетување на возилото, пушење и консумирање храна и пијалаци.

(А.П.)



Приватниците сами си чистат

За одржување на хигиената во приватните автобуси индивидуално се грижат нивните сопственици. Ова го тврдат и во приватното претпријатие за јавен градски превоз „Слобода превоз“ и во „Мак експрес“.

Kако што вели Ленин Јовановски, директор на „Слобода превоз“, хигиената во автобусите не зависи само од нивното одржување туку и од корисниците на услугите, а понекогаш влијаат и временските услови.

- Внатре автобусите редовно се чистат по завршување на работата. Тоа го прават самите сопственици. А надворешно, секој втор или трет ден. Сопственикот или сам го мие или го носи во салон за миење. За разлика од ЈСП, ние немаме каде да ги оставаме автобусите. Секој сопственик го остава на место кое сам го наоѓа - вели Јовановски.

Тој тврди дека за разлика од порано, последниве години немале поплаки во врска со хигиената во автобусите.

Сличен став има и Војо Велески, еден од сопствениците на „Мак експрес“.

- Возилото се чисти пред секоја смена. Се чисти внатрешниот дел, а покрај подот, се бришат и столчињата и држачите. Однадвор автобусите се мијат во зависност од временските услови. Налето, кога нема дождови, тие не се мијат однадвор и по неколку дена, но кога времето е врнежливо, тоа се прави секој ден. Секој сопственик сам го прави тоа. Некои ги носат во приватни салони за миење каде што плаќаат по 300 или 400 денари - изјави Велески.

Тој вели дека контролорите ги опоменуваат возачите што возат нечисти автобуси, но засега нема казни.

http://dnevnik.mk/?ItemID=92FB69A65F23014088F6F6EE501731CB

Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #1028 Posted: 08-Jul-2013 at 18:28
Тур­ци ќе ги пра­ват кар­тич­ки­те за ав­то­бус

Тур­ска­та фир­ма "Кен­ткарт" е дол­жна да го ин­ста­ли­ра но­ви­от сис­тем за нап­ла­та со смарт ти­кет во рок од де­вет ме­се­ци, по што хар­ти­е­ни­те би­ле­ти ќе ста­нат не­ва­жеч­ки

Тур­ска­та фир­ма "Кен­ткарт" по­бе­ди на ог­ла­сот на ЈСП за из­ра­бот­ка на смарт ти­ке­тот. Тур­ци­те по­ну­ди­ја нај­доб­ри ус­ло­ви за за­ме­на на хар­ти­е­ни­те би­ле­ти со кар­тич­ки, кои ќе се ко­рис­тат и во при­ват­ни­те и во град­ски­те ав­то­бу­си.
Од ЈСП ве­лат де­ка Ко­ми­си­ја­та тре­ба да ја до­не­се ко­неч­на­та од­лу­ка де­но­ви­ве, по што ќе би­де пот­пи­шан до­го­во­рот.

Спо­ред не­го, Тур­ци­те се дол­жни да го ин­ста­ли­ра­ат но­ви­от сис­тем за нап­ла­та во рок од де­вет ме­се­ци. За таа цел, во ав­то­бу­си­те ќе тре­ба да се пос­та­ват ва­ли­да­то­ри, на кои пат­ни­ци­те ќе ги доб­ли­жу­ва­ат кар­тич­ки­те за да им се од­зе­ме пот­реб­на­та су­ма. Смарт ти­ке­тот ќе се ку­пу­ва во спе­ци­јал­ни пун­кто­ви и ќе мо­же пос­то­ја­но да се на­до­пол­ну­ва. Пла­ни­ра­но е да се пос­та­ват и три ав­то­ма­ти за из­да­ва­ње кар­тич­ки, од ка­де што со пуш­та­ње ме­тал­ни па­ри ќе се ку­пу­ва смарт ти­ке­т, кој ќе ва­жи за ед­но во­зе­ње.

Фир­ма­та има об­вр­ска да ин­ста­ли­ра и ГПС во си­те ав­то­бу­си за да се ло­ци­ра нив­на­та тра­са на дви­же­ње, ка­ко и 40 ин­фор­ма­тив­ни дис­плеи на ав­то­бус­ки­те пос­тој­ки, на кои ќе има ин­фор­ма­ции за вре­ме­то на прис­ти­га­ње на ав­то­бу­си­те.

"Тур­ска­та фир­ма да­де нај­доб­ра по­ну­да, а се­га Ко­ми­си­ја­та ќе ја пре­ис­пи­та. До­кол­ку не­ма жал­би, ќе би­де пот­пи­шан до­го­во­рот и во рок од 270 де­на Тур­ци­те ќе тре­ба да ги ис­пол­нат си­те ус­ло­ви за во­ве­ду­ва­ње на смарт ти­ке­тот", из­ја­ви Ми­шо Ни­ко­лов, ди­рек­тор на ЈСП "Скоп­је".

Пок­рај фир­ма­та "Кен­ткарт", на тен­де­рот учес­тву­ваа и "Т-Мо­би­ле", "Мик­ро­е­лек­тро­ни­ка" од Чеш­ка и "Бро-ог ту­нел­сел­ска­пет" од Нор­веш­ка.
(М.Ѓ.)

http://www.vest.mk/default.asp?ItemID=6B585628E364B44D82FEEE86273FDEC5
За сè има вторпат
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #1029 Posted: 09-Jul-2013 at 10:29
Системот за наплата на ЈСП стана историја, со години се влечка проектот по административни лавиринти и ниту самиот набавувач не знае како ќе заврши. Не е вредно ниту да се коментира проектов, според мене.
Back to Top
kire85 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2007
Location: Düsseldorf
Online Status: Offline
Posts: 400
  Quote kire85 Quote  Post ReplyReply #1030 Posted: 09-Jul-2013 at 22:44
Еве како би изгледале тие апаратчиња:

http://www.kentkart.com/UserFiles/en_b5489126-78c9-42f2-a5d9-de02551d3c4d.pdf
Phantasie ist wichtiger als Wissen, denn Wissen ist begrenzt.

Albert Einstein
Back to Top
Djole88 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-May-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 611
  Quote Djole88 Quote  Post ReplyReply #1031 Posted: 13-Jul-2013 at 18:25
дали ќе има и како би изгледале обичните апаратчиња за валидација на картите кои ќе бидат да речеме за 24ч, за едно возење, карти за временски интервал итн ? сите оние кои нема да добијат „чип“ верзија

Edited by Djole88 - 13-Jul-2013 at 18:29
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1032 Posted: 13-Jul-2013 at 19:29
Originally posted by Djole88

дали ќе има и како би изгледале обичните апаратчиња за валидација на картите кои ќе бидат да речеме за 24ч, за едно возење, карти за временски интервал итн ? сите оние кои нема да добијат „чип“ верзија
полека, ЈСП сеуште живеат во среден век и не слушнале за карти за временски интервал за жал... се ќе си остане исто, само месо кеш ќе користиме кредити
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Djole88 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-May-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 611
  Quote Djole88 Quote  Post ReplyReply #1033 Posted: 15-Jul-2013 at 10:07
Добро не се до толку луди картата за едно возење исто со чип да ја прават за тоа ми беше прашањето, дали ќе има сеуште нормални машинки со откуцување за ваквите карти. А за временски карти се надевам дека ќе му текне на тој дебилот Мишо да направи
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #1034 Posted: 15-Jul-2013 at 12:15
Со оглед на најавите дека автомаски билетарници ќе има на само 7-8 постојки, се сомневам дека сагата ќе се реши некако поинаку освен со купување од кај шоферот. Ако има апаратчиња за издавање на карти во автобусот, нема да мора да се откуцуваат, едноставно ќе биде испечатено време и број на автобусот во кој е издадена картата, меѓутоа со оглед на најавите дека автомаски билетарници...
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #1035 Posted: 16-Jul-2013 at 00:33

Гледам дека има забуни и незнаење како би функционирал систем со смарт картички.
Ваков систем на наплаќање јавен транспорт има во Бризбен а и пред пола година истиот систем го воведоа и во Мелбурн.

Првата и најбитна работа е тоа што, да може да се купи карта кај возачот но таа обично е некои 50% поскапа од цената на возењето кога би била наплатена преку смарт картичката....вака се стимулира употребата на смарт картичките а постои систем да се наплати возењето во случај да се нема кредит на картичката или за туристи кои само кратко престојуваат во градот.

Е сега принципот со смарт картичката е да се допре на терминалот при влегување и при излегување за да се регистрира возењето. Е сега колку тоа че се наплати или не, не е битно....на контролорите битно им е ти да се имаш најавено при влегување во возилото.
Еднаш кога ќе се воспостави дадениот систем на смарт картички наплаќањето може да иде различно бидејчи е работа на програмирање на систем.
На пример може да се наплаќа од возење, може да се наплаќа од патување (со менување неограничен број автобуси а се наплаќа по тоа колку зони се поминати). Исто така може да се има посебни смарт картички за ученици, студенти и пензионери кои ќе терба на контролорот да му се прикажат со соодветна идентификација а од тие картички ќе се наплаќа само еве да речеме половина од цената за патување.

Еден начин на "штедење" застапен во Бризбен на пример е после деветото патување во неделата сите останати до крајот на неделата се бесплатни....ама пак ти треба при влегување и излегување да се пријавиш на системот со допирање на смарт картичката.
Можностите се неограничени. Во основа системот може да се програмира и за месечни и годишни карти, само треба да се допира картичката на терминалот при влегување и излегување.

Во однос на "билетарница" нема баш билетарници туку терминали (како тие на Паркинзи на општина центар) каде се додаваат пари да се наполни картичката со кредит.....иако картичката може да се полни и преку интернет....едноставно кажано целиот систем со смарт картичките дава голема флексибилност во моделирање на тарифите за патување и притоа претставува одличен начин за мониторинг на искристеност на одредени линии во одередени денови или делови од денот.

Еве ви линкови до Вики страните за смарт картичките во Бризбен и Мелбурн и нивната имплементација, критики, проблеми и тарифни решенија:

https://en.wikipedia.org/wiki/Go_card

https://en.wikipedia.org/wiki/Myki

Edited by mirakuliks - 16-Jul-2013 at 00:34
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #1036 Posted: 16-Jul-2013 at 13:17
Цела поента ми е дека шоферот не треба да биде и билетарница во исто време, па поради тоа автобусот да стои на постојка четири пати подолго од шо би му требало доколку само влегуваат луѓе и сами му ја мислат за билет од вградени уреди за издавање на карти внатре во автобусот.

Edited by гитардемон - 16-Jul-2013 at 13:20
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1037 Posted: 17-Jul-2013 at 00:07
нели имаше скроз ист ваков систем во некои од приватните превозници? јас се прелажав да ја купам таа картичка, за после помалку од година дена да ги исфрлат од употреба... системот функционираше одлично, ама воопшто немаше заинтересираност за него, нити од превозниците, нити од патниците
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Djole88 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-May-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 611
  Quote Djole88 Quote  Post ReplyReply #1038 Posted: 18-Jul-2013 at 15:02
Originally posted by zabegan

нели имаше скроз ист ваков систем во некои од приватните превозници? јас се прелажав да ја купам таа картичка, за после помалку од година дена да ги исфрлат од употреба... системот функционираше одлично, ама воопшто немаше заинтересираност за него, нити од превозниците, нити од патниците



Токму тоа ми беше поентата. Се е во ред, ако е замислено како што рековте погоре како во Бризбејн, но што да правиме со туристите или со тие што да речеме користат автобус многу ретко(како мене на пример). најдобар систем е како што е во најголем број од Европските градови. смарт картичка за месечни/годишни билети, а нормалните билети за едно возење да се хартиени со тоа што да се стават машини за продажба на билети внатре а не возачот да продава. Нема поента ти турист што е на 2 дена во СК да го тераш да купува смарт картичка, makes no sense
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #1039 Posted: 19-Jul-2013 at 22:41
Џоле, прочитај го мојот пост уште еднаш, има можност за купување за карта за едно возење кај шоферот и како што спомнав таа карта е 50% поскапа од цената за возење ако се плати со смарт картичка. Токму поради тоа точно само туристите за кратко или пак тие кои многу ретко користат автобус ќе платат карта кај шоферот....а со оглед дека процентот на тие луѓе е екстремно мал (1 на 100 патника најмногу) воопшто не се ни приметува во процесот на купување карта.
Back to Top
Danndy View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Sep-2010
Online Status: Offline
Posts: 410
  Quote Danndy Quote  Post ReplyReply #1040 Posted: 20-Jul-2013 at 11:11
Originally posted by mirakuliks

Џоле, прочитај го мојот пост уште еднаш, има можност за купување за карта за едно возење кај шоферот и како што спомнав таа карта е 50% поскапа од цената за возење ако се плати со смарт картичка. Токму поради тоа точно само туристите за кратко или пак тие кои многу ретко користат автобус ќе платат карта кај шоферот....а со оглед дека процентот на тие луѓе е екстремно мал (1 на 100 патника најмногу) воопшто не се ни приметува во процесот на купување карта.



Не мислам дека е добар начин за стимулирање на употреба на смарт картичките - воведување 50% поскап билет купен од самиот возач, не мислам дека самиот возач треба да биде и билетар во исто време.
Автоматизирани пунктови во кои ќе постои продажба на Смарт картичка за една употреба, нормално помалце исплатлива отколку стандардната верзија.... Единствен проблем тука е тоа што Смарт картичките ги содржат сите информации за сопственикот, не знам како тоа би се имплементирало во pay-per-ride систем, знаејќи дека информациите (заради многу причини) им се важни.

Сепак, мора да се најде решение за оние кои не живеат во Скопје.
Traveling.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 5051525354 86>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.716 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.