![]() |
![]() |
![]() |
Јавен автобуски превоз (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 5051525354 86> |
Author | |
Nemorosus ![]() Newbie ![]() ![]() Joined: 25-Oct-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 24 |
![]() ![]() |
Абе дечки, нели Јутонгов беше ексклузивен само за Македонија? Се појавиа фотки на интернет од Бразил ако не се лажам:
![]() ![]() Извор: http://www.flickr.com/photos/riveranotario/7716987660/ |
|
![]() |
|
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
Џоле дискутирано е уште пред некој месец за ова (мислам дека во дискусијата за двокатни автобуси), инаку автобусов не е во Бразил туку во Чиле и е на туристичка агенција ,но повеќе информации за тоа како се нашол таму мислам дека никој нема.
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Дечкото што го поставува прашањето не сум јас ![]() |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
И јас прво мислев дека си ти
![]() |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
Е ајде кажи му, во втората слика се гледа знаме за кое повеќе од јасно е дека не е бразилско, веројатно знаат луѓево за кого навиваат на светски првенства во фудбал и за време на Копа Америка. Се забележуваат ситни модификации кај возилото, горните светла се за нијанса поинакви во споредба со горните светла кај скопските двокатни градски автобуси, поставени се хоризонтално, додека кај скопските двокатни градски автобуси се поставени вертикално. Исто така над страничниот електронски дисплеј има прозорец кој го нема кај скопските двокатни градски автобуси. Паметни се Кинезиве, бидејќи наводно двокатните градски автобуси од кинески Јутонг се ексклузивно наменети за Скопје, со овие мали модификации, овие двокатни градски автобуси не спаѓаат во таа група на автобуси. А и не би било лошо да го контактираме Мишко или Коце за да ни објасни дали е информиран за ова и дали била побарана дозвола за ова од градот Скопје или од ЈСП Скопје и ако дале дозвола, дали градот Скопје или ЈСП Скопје на некаков начин профитирале од издавањето на таква дозвола ? Но мора да им се признае на Чилеанциве, барем со поубави реклами ги "декорираат" автобусите во споредба со нашинциве, секоја им чест. ![]() Edited by Dexter26 - 20-May-2013 at 10:31 |
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Четири фирми сакаат да ја осовременат наплатата во ЈСП
Три странски и една македонска компанија доставиле понуди на тендерот. Исходот се очекува до крајот на јуни Четири компании се подготвени да го инсталираат системот за автоматска локација на автобусите на ЈСП, а истовремено да овозможат и електронска наплата во градскиот превоз. Од претпријатието информираат дека станува збор за „Т-мобиле“, чешката компанија „Микроелектрон“, турската „Кенткард“, а понуда доставил и еден норвешки конзорциум. Сите тие своите понуди ќе ги презентираат пред надлежната комисија во текот на јуни, а потоа ќе се одржи електронска аукција на која ќе треба да се одбере најдобрата понуда. „Ако се' оди по планот и нема жалби на целата постапка, очекуваме најдоцна до крајот на јуни да го знаеме исходот од тендерот. Задоволни сме од бројот на пристигнатите понуди иако имаше дури 18 подигнати тендерски документации. Очекуваме овој пат тендерот да биде успешен“, вели Мишо Николов, директор на ЈСП. Претпријатието практично по четврти пат ќе се обиде да најде компанија која ќе го осовремени јавниот превоз, пред се', во однос на наплатата. Претходните три обиди што се реализираа во последните речиси пет години беа неуспешни од технички причини, а имаше и жалби поради кои постапките беа прекинати. Во меѓувреме, надлежните одлучија наместо преку формата на јавно приватно партнерство, сами да го финансираат целиот проект, односно само да најдат компанија која ќе ги инсталира бараните системи. Процениле дека најисплатливо за нив е и двата проекта да ги финансираат сами и за таа цел имаат обезбедено околу 3 милиони евра, пари од сопствениот буџет, а значителни субвенции ЈСП ќе добие и од Градот. Инаку, се бара фирма која ќе го имплементира ГПС-системот за автоматска локација на возилата кои се во сообраќај, како и системот за таканаречената паметна електронска наплата. Истовремено, избраната фирма ќе треба да го опреми и диспечерскиот контролен центар за градскиот превоз во кој ќе се собираат сите информации од терен. Се очекува имплементацијата на системите да овозможи поефикасен и побрз сообраќај, како и постојана контрола врз него. http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=5FB074C11D3D434FA90FCE8F45CDA649 Edited by Џоле - 20-May-2013 at 10:37 |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
Долго време трубам дека директорот на ЈСП дефинитивно не е способен да го води оваа јавно прдпријатие. И ајде настрана што не е способен да воведе дневни билети, што не е способен ниту да направи и збере асални мапи за јавниот превоз туку ни сервираше некој си чрканици за кои треба навистина човек да има факултет завршено а и 30 минути време да ги анализира за да стигне од точка А кон точка Б, да не зборувам за начинот на наплата и слично. Човекот едноставно не е способен ни да ја одржува хигиената во автобусите а за одржување исто така се сомневам. Има многу ѓубре во новите автобуси http://dnevnik.mk/?ItemID=92FB69A65F23014088F6F6EE501731CB |
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Турци ќе ги прават картичките за автобус
Турската фирма "Кенткарт" е должна да го инсталира новиот систем за наплата со смарт тикет во рок од девет месеци, по што хартиените билети ќе станат неважечки Турската фирма "Кенткарт" победи на огласот на ЈСП за изработка на смарт тикетот. Турците понудија најдобри услови за замена на хартиените билети со картички, кои ќе се користат и во приватните и во градските автобуси. Од ЈСП велат дека Комисијата треба да ја донесе конечната одлука деновиве, по што ќе биде потпишан договорот. Според него, Турците се должни да го инсталираат новиот систем за наплата во рок од девет месеци. За таа цел, во автобусите ќе треба да се постават валидатори, на кои патниците ќе ги доближуваат картичките за да им се одземе потребната сума. Смарт тикетот ќе се купува во специјални пунктови и ќе може постојано да се надополнува. Планирано е да се постават и три автомати за издавање картички, од каде што со пуштање метални пари ќе се купува смарт тикет, кој ќе важи за едно возење. Фирмата има обврска да инсталира и ГПС во сите автобуси за да се лоцира нивната траса на движење, како и 40 информативни дисплеи на автобуските постојки, на кои ќе има информации за времето на пристигање на автобусите. "Турската фирма даде најдобра понуда, а сега Комисијата ќе ја преиспита. Доколку нема жалби, ќе биде потпишан договорот и во рок од 270 дена Турците ќе треба да ги исполнат сите услови за воведување на смарт тикетот", изјави Мишо Николов, директор на ЈСП "Скопје". Покрај фирмата "Кенткарт", на тендерот учествуваа и "Т-Мобиле", "Микроелектроника" од Чешка и "Бро-ог тунелселскапет" од Норвешка. (М.Ѓ.) http://www.vest.mk/default.asp?ItemID=6B585628E364B44D82FEEE86273FDEC5 |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Системот за наплата на ЈСП стана историја, со години се влечка проектот по административни лавиринти и ниту самиот набавувач не знае како ќе заврши. Не е вредно ниту да се коментира проектов, според мене.
|
|
![]() |
|
kire85 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Nov-2007 Location: Düsseldorf Online Status: Offline Posts: 400 |
![]() ![]() |
Еве како би изгледале тие апаратчиња:
http://www.kentkart.com/UserFiles/en_b5489126-78c9-42f2-a5d9-de02551d3c4d.pdf |
|
Phantasie ist wichtiger als Wissen, denn Wissen ist begrenzt.
Albert Einstein |
|
![]() |
|
Djole88 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-May-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 611 |
![]() ![]() |
дали ќе има и како би изгледале обичните апаратчиња за валидација на картите кои ќе бидат да речеме за 24ч, за едно возење, карти за временски интервал итн ? сите оние кои нема да добијат „чип“ верзија
Edited by Djole88 - 13-Jul-2013 at 18:29 |
|
![]() |
|
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
|
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
![]() |
|
Djole88 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-May-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 611 |
![]() ![]() |
Добро не се до толку луди картата за едно возење исто со чип да ја прават
![]() |
|
![]() |
|
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
Со оглед на најавите дека автомаски билетарници ќе има на само 7-8 постојки, се сомневам дека сагата ќе се реши некако поинаку освен со купување од кај шоферот. Ако има апаратчиња за издавање на карти во автобусот, нема да мора да се откуцуваат, едноставно ќе биде испечатено време и број на автобусот во кој е издадена картата, меѓутоа со оглед на најавите дека автомаски билетарници...
![]() |
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
![]() |
|
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
Гледам дека има забуни и незнаење како би функционирал систем со смарт картички. Ваков систем на наплаќање јавен транспорт има во Бризбен а и пред пола година истиот систем го воведоа и во Мелбурн. Првата и најбитна работа е тоа што, да може да се купи карта кај возачот но таа обично е некои 50% поскапа од цената на возењето кога би била наплатена преку смарт картичката....вака се стимулира употребата на смарт картичките а постои систем да се наплати возењето во случај да се нема кредит на картичката или за туристи кои само кратко престојуваат во градот. Е сега принципот со смарт картичката е да се допре на терминалот при влегување и при излегување за да се регистрира возењето. Е сега колку тоа че се наплати или не, не е битно....на контролорите битно им е ти да се имаш најавено при влегување во возилото. Еднаш кога ќе се воспостави дадениот систем на смарт картички наплаќањето може да иде различно бидејчи е работа на програмирање на систем. На пример може да се наплаќа од возење, може да се наплаќа од патување (со менување неограничен број автобуси а се наплаќа по тоа колку зони се поминати). Исто така може да се има посебни смарт картички за ученици, студенти и пензионери кои ќе терба на контролорот да му се прикажат со соодветна идентификација а од тие картички ќе се наплаќа само еве да речеме половина од цената за патување. Еден начин на "штедење" застапен во Бризбен на пример е после деветото патување во неделата сите останати до крајот на неделата се бесплатни....ама пак ти треба при влегување и излегување да се пријавиш на системот со допирање на смарт картичката. Можностите се неограничени. Во основа системот може да се програмира и за месечни и годишни карти, само треба да се допира картичката на терминалот при влегување и излегување. Во однос на "билетарница" нема баш билетарници туку терминали (како тие на Паркинзи на општина центар) каде се додаваат пари да се наполни картичката со кредит.....иако картичката може да се полни и преку интернет....едноставно кажано целиот систем со смарт картичките дава голема флексибилност во моделирање на тарифите за патување и притоа претставува одличен начин за мониторинг на искристеност на одредени линии во одередени денови или делови од денот. Еве ви линкови до Вики страните за смарт картичките во Бризбен и Мелбурн и нивната имплементација, критики, проблеми и тарифни решенија: https://en.wikipedia.org/wiki/Go_card https://en.wikipedia.org/wiki/Myki Edited by mirakuliks - 16-Jul-2013 at 00:34 |
|
![]() |
|
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
Цела поента ми е дека шоферот не треба да биде и билетарница во исто време, па поради тоа автобусот да стои на постојка четири пати подолго од шо би му требало доколку само влегуваат луѓе и сами му ја мислат за билет од вградени уреди за издавање на карти внатре во автобусот.
Edited by гитардемон - 16-Jul-2013 at 13:20 |
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
![]() |
|
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
нели имаше скроз ист ваков систем во некои од приватните превозници? јас се прелажав да ја купам таа картичка, за после помалку од година дена да ги исфрлат од употреба... системот функционираше одлично, ама воопшто немаше заинтересираност за него, нити од превозниците, нити од патниците
|
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
![]() |
|
Djole88 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-May-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 611 |
![]() ![]() |
Токму тоа ми беше поентата. Се е во ред, ако е замислено како што рековте погоре како во Бризбејн, но што да правиме со туристите или со тие што да речеме користат автобус многу ретко(како мене на пример). најдобар систем е како што е во најголем број од Европските градови. смарт картичка за месечни/годишни билети, а нормалните билети за едно возење да се хартиени со тоа што да се стават машини за продажба на билети внатре а не возачот да продава. Нема поента ти турист што е на 2 дена во СК да го тераш да купува смарт картичка, makes no sense ![]() |
|
![]() |
|
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
Џоле, прочитај го мојот пост уште еднаш, има можност за купување за карта за едно возење кај шоферот и како што спомнав таа карта е 50% поскапа од цената за возење ако се плати со смарт картичка. Токму поради тоа точно само туристите за кратко или пак тие кои многу ретко користат автобус ќе платат карта кај шоферот....а со оглед дека процентот на тие луѓе е екстремно мал (1 на 100 патника најмногу) воопшто не се ни приметува во процесот на купување карта.
|
|
![]() |
|
Danndy ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Sep-2010 Online Status: Offline Posts: 410 |
![]() ![]() |
Не мислам дека е добар начин за стимулирање на употреба на смарт картичките - воведување 50% поскап билет купен од самиот возач, не мислам дека самиот возач треба да биде и билетар во исто време. Автоматизирани пунктови во кои ќе постои продажба на Смарт картичка за една употреба, нормално помалце исплатлива отколку стандардната верзија.... Единствен проблем тука е тоа што Смарт картичките ги содржат сите информации за сопственикот, не знам како тоа би се имплементирало во pay-per-ride систем, знаејќи дека информациите (заради многу причини) им се важни. Сепак, мора да се најде решение за оние кои не живеат во Скопје. |
|
Traveling.
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 5051525354 86> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |