build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics RSS Feed: Јавен автобуски превоз (општо)
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Јавен автобуски превоз (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 4950515253 85>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #1001 Posted: 13-Mar-2013 at 21:17
Originally posted by Cloverstack

Ти благодарам за исцрпните информации.А возниот ред врши ли работа? Гледам некои чудни дупки од по 2 часа (10:15-12:15 и 17:45-19:45)   Question



Возниот ред е ок, според мене, дури можам да кажам и изненаден од 30 минутните интервали.Мислев ќе е нешто ‘колку да е‘ 45-60 минути.Уште го немам проверено лично превозот, ама ми рекоа дека имало некоја си линија и до таа населба Бараки (Гоце Делчев) првично наведена, а не е обележана на информативните табли(а од претходно обележани беа и постојки)и дека веќе возат Галеб и втората фирма веројатно Експрес Димакс Многу несериозно од страна на општината ако не се вметнати тие информации во информативните табли.
А дупките од 10:15-12:15 и 17:45-19:45 исто ми се неразбирливи.Барем на 60 минути да беше тука интервалот.

А за некој (при)градски превоз во Охрид, можат да спојат неколку локални линии во една.На пример Косел - Лескоец - Охрид со Охрид - Пештани, па вработените од Пештани да се со директна врска до фабриките во индустриската зона на излезот кон Ресен, а во лето другиве населби да не менат два автобуси за нецели 25 км.Така и превозниците со едно возило ќе можат да покријат поголем број тргнувања и комбинации.
Исто и од болницата Свети Еразмо или делумно од аеродромот преку Далјан до на пр. с.Лакочереј преку нас. Радоица Новичиќ / или опција за друг крај на линија до веќе споеното со градот Велгошти и оваа линија со претходната да се сечат на една точка за трансфери, како автобуска/ОБ/Гимназија.
Соништа

Edited by Тркало - 13-Mar-2013 at 21:24
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #1002 Posted: 14-Mar-2013 at 11:11
Како и да е, мислам дека воведувањето на јавниот градски превоз ќе значи многу не само за охриѓани, туку и за туристите од овој град. Автобуската станица е поприлично надвор од центарот на градот, така што со ваквата линија за малку пари секој ќе може да стигне до таму. Да не заборавиме дека во летниот период некои таксисти си „лупаат“ сопствени тарифи од око.
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #1003 Posted: 14-Mar-2013 at 13:26
Четврток, 14 Март 2013 09:45

Најголемиот оператор на безжичен интернет SunWireless и Јавното Сообраќајно Претпријатие (ЈСП) – Скопје склучија партнерски договор со кој ќе биде овозможено користењето на безжичен интернет во автобусите на ЈСП.

avtobusi-500

Одсега, сите патници во автобусите на ЈСП за време на нивното патување ќе имаат можност да користат брз и стабилен безжичен интернет од SunWireless.

Со овој договор се предвидува да се обезбедат со безжичен интернет од SunWireless сите автобуси на ЈСП – Скопје, а веќе со сервис се обезбедени 10 – тина автобуси.

SunWireless е водечки провајдер на безжичен интернет во Република Македонија, присутен е во повеќе од 14 градови и региони низ републиката со повеќе од 500 Wi-Fi хот зони. SunWireless ги опслужува аеродромите на ТАВ, градската автобуска станица, најголемите македонски хотели (вклучувајќи ги Александар Палас, Дрим, Београд, Уни Палас, Кристал Палас, Монтана и др.), студентските домови, ексклузивни ресторани, кафе-барови и многу други атрактивни локации.

http://www.kurir.mk/republika/skopje/107547-Bezzicen-internet-vo-avtobusite-na-JSP


Повторно активирана старата идеја за бежичен интернет во Автобусите.

Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #1004 Posted: 14-Mar-2013 at 16:59
Previous
 
Повторно позајмени фотографии. Big%20smile
 
http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=477&PID=113403#113403
 
Толку ли ги мрзи Интернет порталиве и веснициве да си направат сопствени фотографии ?
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #1005 Posted: 14-Mar-2013 at 17:10


Na gotovo e polesno, inaku treba da najmat fotograf a toa se plaka!
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #1006 Posted: 14-Mar-2013 at 17:11
Originally posted by Dexter26

Previous
 
Повторно позајмени фотографии. Big%20smile
 
http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=477&PID=113403#113403
 
Толку ли ги мрзи Интернет порталиве и веснициве да си направат сопствени фотографии ?

Сите позајмуваат ,но затоа ќе ставиш едно лого и ако позајми ќе се знае од каде се
Затоа на сите слики што ги правам за билд ставам билд лого.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #1007 Posted: 15-Mar-2013 at 02:51
За Скопјани не е потребен никаков јавен превоз! Тргично изгледаше 5-ка у 5 попладне, со не повеќе од 20 патници, а на улица милион таксисти.
Никако не можам да разберам како луѓево се спремни да дадат по минимум 150-200 за такси, кога барем во период од 4-5 попладне авотбуските линии се со сосема солиден временски интервал. Така да за нас џабе е изградба на било каков алтернативен транспорт, затоа што прво треба култура да се стекне. Возење кола е луксуз во странство, нарочито од дома до работа, само во земја која е меѓу најсиромашните во Европа, возење кола е ефтина ствар. Па на нас и метро да ни изградат, полупразно ќе е. Затоа и Коце си форсира трамвај, убаво ги прочитал граѓаниве. Едно е што добар дел од членовите на билд бараат и сакаат, сосема друга е реалноста.
23ka.wordpress.com
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1008 Posted: 15-Mar-2013 at 03:15
Originally posted by N23

За Скопјани не е потребен никаков јавен превоз! Тргично изгледаше 5-ка у 5 попладне, со не повеќе од 20 патници, а на улица милион таксисти.
Никако не можам да разберам како луѓево се спремни да дадат по минимум 150-200 за такси, кога барем во период од 4-5 попладне авотбуските линии се со сосема солиден временски интервал. Така да за нас џабе е изградба на било каков алтернативен транспорт, затоа што прво треба култура да се стекне. Возење кола е луксуз во странство, нарочито од дома до работа, само во земја која е меѓу најсиромашните во Европа, возење кола е ефтина ствар. Па на нас и метро да ни изградат, полупразно ќе е. Затоа и Коце си форсира трамвај, убаво ги прочитал граѓаниве. Едно е што добар дел од членовите на билд бараат и сакаат, сосема друга е реалноста.
мора да разбереш, барем за мене лично, има многу работи од ЈСП и општо скопскиот јавен превоз, од кои ми е смачено и поради кои со тешка воља влегувам во автобус... епа да ти кажам, мене многу поприфатливо ми е да потрошам пари за такси (доколку го имам тој луксуз), отколку да си кинам живци со „услугите“ на пропаднато, со години заостанато и неодговорно претпријатие како ЈСП, искомбинирани со глупости како бесплатен превоз за пензионери
воопшто не ми се допаѓа кога некој го споредува нашиов превоз со некој друг многу поразвиен превоз во друга земја... ама еве, нека дојде некој чесен странски корисник на јавен превоз на кој што луксуз му се такси и кола, да видиме дали тука ќе успее да се снајде и колку ќе се испожали доколку би зборел искрено за јавниот превоз
само што ние, вклучувајќи те најверојатно и тебе, сме навикнати во градов да живееме како каубојци, и за нас, треба удобно и прифатливо, да е тоа што воопшто имало зголемен промет на автобуси во попладневните часови

не е поблемот во културата на народот, проблемот е во пропустите во јавниот превоз, поради кои не може да го прифатиме и разбереме истиот озбилно

Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #1009 Posted: 24-Mar-2013 at 19:49
Originally posted by Тркало

Originally posted by Cloverstack

Колкави се табливе и како се поставени?


Вака од око, негде 40х30 cm., поставени се накосо на врвот на метален столб (висина 100-120 cm) сличен како тие за патните знаци или знаците со имиња на улиците низ Охрид поставени од општината.

Инаку ‘двете градски линии‘ практично се оваа кружна линија само во два правци и без планираната врска на населбата Бараки, чии жители беа најголеми поборници за проектов

Ова е трасата на линијата, со опција за поминување од/до ул.Питу Гули покрај Автобуската станица по/од улица Кленоец и директно на или од ул.Железничка (темно црвена линија).Попрактична опција би било десно кон кружниот тек за поблиска врска на учениците од ОЕМУЦ.
Темно жолтата линија е делот кој беше најавуван, а сега го немаме на возниот ред.
ё

Другата планирана линија (рекла казала муабет) била од болницата Свети Еразмо преку нас.Далјан и ул.Гоце Делчев, ОУ Братство Единство, О.Банка, А.Станица, Мед.Центар, Гимназија/Мини Маркет, кон средното угостителско и факултетот за туризам, назад на Туристичка до нас. Рача.Наводно одбиена поради поклопување со линијата Охрид - Струга - Охрид, која е делумно низ Охрид во функција на градска линија.




Сепак се две различни линии


Возен ред за линија 1 (со црвено)
Возен ред за линија 2 (со зелено)
Back to Top
sanos_a View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 149
  Quote sanos_a Quote  Post ReplyReply #1010 Posted: 27-Mar-2013 at 21:37
ова за охрид е доста интересно, да не речам дека и на мене ми одговара линија 1 Applause
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #1011 Posted: 10-Apr-2013 at 15:05

ЈСП најавува нови автобуски билети кои ќе важат цел ден

10.04.2013 - 09:46:50

Наместо досегашната праксa со секое влегување во автобус да се купува нова карта, ЈСП размислува да воведе нови билети кои би важеле цел ден, или само 90 минути, пишува Дневник.

Со оваа олеснителна околност која е практика во градовите во Западна Европа, корисниците ќе може да сменат неколку автобуси  без да плаќаат нов билет .

Станува збор за нов тип наплата, која треба да ги исфрли од употреба досегашните картички, ќе ја намали готовината кај возачите, времето на стоење на постојките, а и претпријатието ќе има поголема контрола врз прометот. Тоа се карти што ќе се надополнуваат по припејд-принцип, како мобилните телефони.

Понудите од тендерот за понудувачи, пријавени за спроведување на електронската наплата во 350 автобуси, ќе се отвори на 22 април годинава.

Требаше во февруари, но поради локалните избори, рокот за доставувањето на понудите беше продолжен. Тендерската документација ја подигнале 16 фирми. Ако се избере најповолен понудувач, тогаш рокот за воведување на системот е една година од потпишувањето на договорот. Новиот начин на наплата беше најавен за изминативе години, но ЈСП се откажа од јавното-приватно партнерство со словенечката фирма „ЕМ тест“ и реши да го воведе самостојно.

http://www.skopjeinfo.mk/gradot/1281704695/jsp-najavuva-novi-avtobuski-bileti-koi-ke-vazat-cel-den
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #1012 Posted: 10-Apr-2013 at 15:28
А приватниците кој ги тркала, нека си работат незаконски и за 25 денари нека се тркаат по улици со автобуси во разни бои!
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #1013 Posted: 11-Apr-2013 at 20:23
Originally posted by sanos_a

ова за охрид е доста интересно, да не речам дека и на мене ми одговара линија 1 Applause



За жал (барем засега), нема да си во можност да ја испробаш.Пред 2 дена е прекинат поради некакви несогласувања со локална самоуправа и наводни пропусти во организацијата.Прво откажа (или нередовно возеле) Димакс, па завчера и Галеб.Ги снема и таблите со возен ред по постојките
Се спомнуваше субвенционирање за почеток на линиите и бесплатен превоз за пензионери, ама со промена на надлежните веројатно се сменале работите.

И една работа која е за револт, а премногу изразена.Бараа луѓето превоз и добија.Возилата одеа скоро празни, а интервалите беа ок.И сега пак уште ќе плачат дека е скапо таксито, а најмногу ќе го користат.

Edited by Тркало - 11-Apr-2013 at 20:28
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #1014 Posted: 11-Apr-2013 at 20:45
Освен за викенд, во текот на неделата, ова е конкретно од вчера, среда, 10 април 2013, слаб е интересот за превоз до средно Водно со возилата на ЈСП Скопје, со оглед на фактот дека за викенд испраќаат двокатни автобуси, а во текот на неделата испраќаат минибуси.
 

Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #1015 Posted: 12-Apr-2013 at 10:01
Жално е што Охрид го изгуби градскиот превоз кој му беше потребен. Мораше да се остави подолг временски период за граѓаните да се прилагодат на термините, на можноста дека имаат автобуска линија. Иако е друг градоначалник на чело, мислам дека ќе треба да размисли уште еднаш за оваа идеја.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15196
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #1016 Posted: 13-May-2013 at 10:40
Јавниот превоз на чекор до ГПС и паметна наплата

Дури 18 компании подигнале тендерска документација за системот за автоматска локација на автобусите

Дури 18 компании се потенцијални изведувачи на системот за автоматска локација на автобусите на ЈСП и за електронска наплата во градскиот превоз. Судбината на проектите, кои се најавуваат веќе петта година по ред, ќе биде позната најдоцна за еден месец. Отворањето на понудите е закажано за 15 овој месец. Од ЈСП се оптимисти дека тендерот овој пат ќе биде успешен.

„Ова, практично, е трет тендер - трета среќа. Веруваме дека овој пат ќе биде успешен зашто не бараме партнер како што беше случај во првите два. Во меѓувреме, заклучивме дека најисплатливо за нас е и двата проекта да ги финансираме сами, за што ќе издвоиме пари од сопствениот буџет, а значителни субвенции ќе добиеме и од Градот“, вели Мишо Николов, директор на ЈСП.

Тој се надева дека барем половина од оние 18 компании што подигнале тендерска документација ќе достават понуди. Надлежните процениле дека за овој проект ќе бидат доволни околу 3 милиони евра.

Инаку, се бара фирма која ќе го имплементира ГПС-системот за автоматска локација на возилата кои се во сообраќај, како и системот за таканаречената паметна електронска наплата. Истовремено, избраната фирма ќе треба да го опреми и диспечерскиот контролен центар за градскиот превоз во кој ќе се собираат сите информации од терен. Имајќи го предвид ГПС-системот на возилата во секое време ќе се знае динамиката на сообраќање на автобусите, причините за можното доцнење, исклучување од трасата и слично.

„Збирно, сите системи ќе овозможат поефикасен и побрз сообраќај и постојана контрола врз него. Можноста од едно место да се надгледуваат сите возила кои се пуштени во сообраќај, времето на нивното поаѓање, пристигнување, бројот на превезени патници и слично, ќе овозможат беспрекорен градски превоз“, вели Николов.

http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=8F542BE95032E84B8EF521E529D17D91
За сè има вторпат
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1017 Posted: 20-May-2013 at 00:17
Мишко не можел да им удоволи на сите, па им удоволил на турбофолкерите...

ПАТНИЦИТЕ СЕ ЖАЛАТ

ЈСП нe принудува на турбофолк

Во новите автобуси на ЈСП „Скопје“ ечи српски турбофолк иако надлежните ветија попристојна музика, се жалат патниците. Нервозни скопјани реагираат дека во попладневните часови, кога уморни се враќаат дома, наместо во мир да патуваат во новите тивки и удобни автобуси, доживуваат терор врз сетилото за слух. Бараат барем музиката да биде потивка.

ЈСП пред една и пол година вети дека во автобусите ќе се пушта одбрана поп, рок, електронска, диско и класична музика и едно време одлуката се почитуваше, но потоа изборот што ќе слушаат стотина луѓе во едно возило повторно се сведе на вкусот на возачот.

- Понекогаш не се поднесува музичката атмосфера во автобусот. Во некои денови, веројатно во зависност од тоа кој вози, на патниците им е пуштено „Фолк радио“ и музиката е буквално неподнослива. Во ЈСП треба да сфатат дека српскиот турбофолк е специфична музика, дали и воопшто може да се нарече музика, и не може да ја слуша секој, исто како што не може секој да слуша хеви метал. Се изнаслушав бесмислени стихови и гласни завивачки рефрени и тоа во моменти кога се враќам дома уморна од работа. Еднаш ме заболе главата и се симнав да чекам нов автобус. Така не се привлекуваат патници во јавниот превоз. Музиката мора да биде општоприфатлива и ненаметлива - вели скопјанката Христина Симоновска од Ново Село. 

Таа додава дека ако ЈСП сака да пушта фолк-музика, нека направи избор од македонскиот опус, а не да се форсира српското. 

Од Јавното претпријатие велат дека последниве месеци се пофлексибилни во однос на музиката во автобусите.

- Не се постигнаа резултати со присилното наметнување одреден вид музика. Луѓето сакаат различни жанрови. Наша препорака и понатаму останува да се пушта музиката од УСБ-стиковите што им беа поделени на возачите. Ние работиме на барање на граѓаните, а добивме поплаки од нив и решивме музичкиот избор да се прави во договор меѓу возачите и патниците. Може да се пушта и радио, но да биде тивко за да не се вознемируваат патниците - вели Мишо Николов, директор на ЈСП.

Тој вели дека на нивната веб-страница добиле десетина поплаки од граѓани што сакале да слушаат македонска народна музика.

- Не може секој да биде задоволен - додава Николов. 

Тој потенцира дека на почетокот биле ригорозни околу музиката и инсистирале да се почитува одлуката за строг избор. Kонтролорите проверувале и што се пушта во возилата, а некои возачи биле казнети. 

Во октомври 2011 година беше договорено каква музика ќе се пушта во автобусите и таа се почитуваше во сите возила. Наутро се пушташе помирна, класична музика бидејќи во тој период се возат постари патници, а напладне одеше подинамична музика, со актуелни домашни и светски хитови. Попладне повторно се пушташе порелаксирачка музика, а навечер, кога автобусите ги користат повеќе млади луѓе, се пушташе електронска музика. Kако причина за таквата одлука директорот Николов ги наведе поплаките од граѓаните дека возачите, од рано утро, ги дразнат со турбофолк. (А.П.)


http://www.dnevnik.com.mk/default.asp?ItemID=D85732A075083B40BB0A24E4CAA7AD45
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #1018 Posted: 20-May-2013 at 00:23
па и USB стикови им поделиле. Со какви се не глупости се занимаваме и си ги трошиме ресурсите и енергијата тоа е нешто чудо!
Зошто мора да има музика во автобус воопшто? Каква е таа глупост? Сега шоферската кабина во двоспратните е одделена и воопшто не треба да се пушта музика во патничкиот салон. Само кај нас може ваква замена на вредности и цели: никој не се качува во автобус за да се изнаслуша музика туку брзо и удобно да стигне до својата цел! Наместо да има гласовна најава на станиците, ќе се чудиме каква музика да сме пуштале, па уште и плејлисти правеле абдаливе!
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
damjan4o View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Sep-2010
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 358
  Quote damjan4o Quote  Post ReplyReply #1019 Posted: 20-May-2013 at 00:35
Се чудев: КОГА ли некој јавно ќе проговори за овој сељачизам и антипатриотизам од страна на голем број возачи на ЈСП (со чест на исто така голем број на оние кои се за пример). Во меѓувреме маката ме натера да најдам решение: седнувам во прв ред на горниот кат (изнад шоферот) и почнувам да цупкам со нозете во ритам на "музиката" (понекогаш е потребно цупкањето да премине во чукање). Гарантирано: после максимум 3 песни радиото оди на off!

Edited by damjan4o - 20-May-2013 at 00:38
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #1020 Posted: 20-May-2013 at 00:39
И сеуште не ми е јасно како изборот на музиката и самата дискусија за пуштање музика во автобус е многу поважна тема отколку функционални информативни табли и звучно известување за тоа која е наредната станица.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 4950515253 85>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.734 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.