build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Скопски сообраќај (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 7071727374 159>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
StreetStruck View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-Nov-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 415
  Quote StreetStruck Quote  Post ReplyReply #1421 Posted: 19-Apr-2012 at 11:25
Previous   Типовите што го смислија ова мора да се тешки Мики Маус фаци само тоа ќе кажам. Нели Коце у програмата имаше подземни пешачки, сега си најдоа попросто и поефтино решение.Wink Истото го зборев и за бул.Климент Охридски за преминот кај Аркадија, ете како излезе.
"Поробените треба да тежнеат кон слободата, а слободните кон совршенство"- Јане Сандански
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #1422 Posted: 19-Apr-2012 at 11:30
Ај размислете подобро. Баш поради тоа што нема семафори, многу често некој кој вози со 60-70 мора да закочи, само затоа што некој сакал да ја помине улицата и не можел да почека 3 секунди да помине возилото.

Јас како пешак на такви големи сообраќајници без семафор си чекам, бидејќи знам колку е досадно како возач на пушка прав пат да треба да намалам за да помине некој, па да забрзувам пак. Непотребно трошење на време и гориво. Вака, ќе си има зелен бран, и на сите ќе им биде погодено. Протокот ќе биде навистина поголем.
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #1423 Posted: 19-Apr-2012 at 17:08
Протокот неможе да биде поголем може во најдобра рака да остане ист. На пешак ништо нема да му смени исто ќе чека, ако до сега требале 20 секунди да поминеш не секогаш кога ќе дојдеш до семафорот ќе биде зелено, пак ќе треба да се чека.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #1424 Posted: 19-Apr-2012 at 17:15
Арно ама автомобилите нема да мораат да застануваат за секој еден кому му текнало дека сака да претрча во моментов. Со зелен бран кој е подесен правилно, и со правилно возење (не со 90 km/h), текот на сообраќајот ќе биде непрекинат.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #1425 Posted: 19-Apr-2012 at 18:15
зелен бран кај нас има на секоја престапна година по неколку денови
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #1426 Posted: 19-Apr-2012 at 18:36
1. Премиерот и неговата велелепна колона од црни коли не поминува на Партизанска никогаш, така што зелениот бран нема да се сјеба по 2 дена од пуштањето (види бул. „Климент Охридски“).
2. Ако профункционира ЦУКС ни погорното не би било пречка.

Дотогаш, се сложувам дека зелен бран ни е мисловна именка, ама пак на Илинденска супер си функционира.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #1427 Posted: 19-Apr-2012 at 18:49
И во Аеродром... по В. С. Бато - Ј. Сандански - К. Ј. Питу функционира зелен бран без никакви неправилности... За по други места низ Скопјево, незнам...
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #1428 Posted: 19-Apr-2012 at 19:34
Previous
 
Дали бидејќи (претпоставувам) живееш во Аеродром, или никогаш не поминуваш таму со автомобил, но јас сега го заобиколувам булевар Кузман Јосифовски Питу кога возам накај Аеродром, возам по калдрмата на кеј Димитар Влахов кај МРТВ, од бензиската пумпа на Макпетрол се приклучувам на булевар Гоце Делчев и од таму продолжувам се до семафорите кај кои се врти кон новиот мост (не му го знам името, доколку воопшто има име), го поминувам мостот и вртам накај Владимир Комаров за да влезам во Аеродром, баш поради семафорите кај Народна Банка на булевар Кузман Јосифовски Питу, кај кои таканаречениот зелен бран е само мисловна именка, зелено е за возилата, но пешаците си тераат по свое како воопшто да не постојат семафорите, истото се случува и кај семафорите на булевар Крсте Петков Мисирков кај Бит Пазар.
 
А од друга страна, кога возам по булевар Александар Македонски, кај трговскиот центар Автокоманда (наспроти Алкалоид и ЈСП Скопје), многу полесно ми е да поминам, има голем знак над самиот пешачки премин, а не на тротоарот, како што им е навиката на градските татковци, мислам дека тој знак датира уште од поранешна Југославија, а ако грешам тогаш сигурно датира од 1990-те години и токму поради истиот тој одлично обележан пешачки премин, таму повеќе функционира таканаречениот зелен бран без семафори, отколку со семафорите поставени на булевар Кузман Јосифовски Питу кај Народна Банка и на булевар Крсте Петков Мисирков кај Бит Пазар, а со овие семафори што сега ги поставија на булевар Партизански Одреди, Бог нека ни е на помош на сите нас, и на возачите и на пешаците.


Edited by Dexter26 - 19-Apr-2012 at 19:42
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #1429 Posted: 19-Apr-2012 at 20:10

И шо сега... ќе правиме натпревар на населби... 

Јас не возам, татко ми вози, кога сум со него... не сум некој што не го интересира градот... па многу логично дека забележувам и дека тоа што го пишав е точно... 

Ако има наплив на возила тоа е друга работа.... Јас зборувам за синхронизиран зелен бран кој постои долж цел тој коридор.

А исто така... зборувам само за Аеродром, односно делот на КЈП во Аеродром... Тоа каква е ситуацијата во Центар не чепкам... Иако знам дека и таму е синхронизиран... само што знае да има гужва или пак нешто да се пореметени тие семафорите за пешаци... друго се функционира како што треба... тоа што можеби поминуваат пешаци... тоа е друга работа...

ПС: Зошто да возиш по кеј Димитар Влахов по калдрма, кога паралелно на него го имаш бул. Гоце Делчев кој е екстра булевар...



Edited by FoSsiL - 19-Apr-2012 at 20:16
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1430 Posted: 19-Apr-2012 at 23:30
Дискусијата што почна од ситуацијата со новите семафори на Партизанска ја префрлив овде, а еве го и текстот од линкот што го постираше alexsend

... долго најавуваниот центар за контрола на сообраќајот ни е насушно потребен

Инаку гитар, зелениот бран знае да „рикне“ и без поминување на функционерските лимузини. Неколку пати на булевар Јане Сандански сум искусил буквално црвен бран, а не зелен.

18.04.2012, 16:12

„Партизанска“ окупирана со семафори

Во план е да се постават нови шест пешачки семафори заради полесно минување преку булеварот, но и за побрз проток на возилата

Деспина Трајковска



На булеварот „Партизански одреди“ семафори почнаа да никнуваат како печурки по дожд. На потегот од Драмски театар кон Соборен храм, од двете страни на сообраќајницата се поставени неколку семафори на пешачките премини. Иако тие се' уште не се во функција, пешаците, а особено возачите веќе почнаа да предвидуваат како ќе се одвива сообраќајот откако ќе проработи светлосната сигнализација. Возачите сметаат дека таа уште толку ќе предизвика метеж во сообраќајот. Велат, непотребно е на булевар да има толку семафори, оти, со тргни - застани, ќе се забави возењето. Пешаците, пак, се радуваат на дополнителните семафори, бидејќи се надеваат дека тие ќе помогнат за побезбедно и побрзо минување преку булеварот.

„Време беше да се постават повеќе семафори зашто само со нив можеме да дојдеме на ред да ја минеме улицата. Сообраќајната култура се' уште ни е под ниво, па ретко кој возач ги пропушта пешаците. Вака, тие ќе бидат принудени да го сторат тоа“, коментира една граѓанка која секојдневно минува во овој дел од градот на патот кон работа.

Во текот на идниот месец и пешаците и возачите ќе го почувствуваат позитивниот „фит бек“ од новите семафори, уверуваат од ЈП „Улици и патишта“ кои ги поставуваат семафорите. Велат, досега е поставена половина од предвидената нова сигнализација. Очекуваат за најмногу еден месец да завршат со монтажата на сите семафори и потоа да ги вклучат.

„Убедени сме дека нема да има поплаки бидејќи семафорите се од заеднички интерес за сите учесници во сообраќајот. Пешаците ќе можат слободно да ги минуваат улиците, а возачите доколку го фатат зелениот бран, ќе можат да возат како на лента“, смета Синиша Ивановски, директор на „Улици и патишта“.

Тој вели дека досега теренците ја завршиле половината од предвидената работа. Ги поставиле семафорите кај Драмски театар и продолжуваат со монтажа на сигнализацијата на пешачките премини кон Соборниот храм. Ќе има вкупно шест семафори. Сите се нови, а се монтираат со современа техника, при која не се сече асфлатот, но, бараат подолго време за инсталација.

Инаку, досега ваков семафор е поставен на булеварот „Климент Охридски“. Тој функционира веќе неколку месеци и од претпријатието велат дека ги дава посакуваните ефекти. Освен овој и планираните шест на „Партизанска“, засега не е во план да се постават пешачки семафори на други локации во градов.

Семафори и во Аеродром, Автокоманда...


Градските власти информираат дека се прават проекции за поставување на уште пет пешачки семафори на „Партизанска“ и наскоро ќе биде решено каде ќе бидат поставени. Покрај овој булевар, со пешачки семафори ќе бидат опремени уште пет локации на неколку фреквентни булевари, како што се „Јане Сандански“, „Александар Македонски“ и „Гоце Делчев“.

„Првите семафори на булеварот ‘Партизански одреди‘ треба да бидат пуштени во употреба на 1 мај, кои ќе бидат вклучени во зелениот бран“, најавуваат од Град Скопје. (Дс.Т.)


Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1431 Posted: 19-Apr-2012 at 23:36
Originally posted by гитардемон

Јас како пешак на такви големи сообраќајници без семафор си чекам, бидејќи знам колку е досадно како возач на пушка прав пат да треба да намалам за да помине некој, па да забрзувам пак. Непотребно трошење на време и гориво. Вака, ќе си има зелен бран, и на сите ќе им биде погодено. Протокот ќе биде навистина поголем.
Исто и јас, но не ради доброто расположение на возачите, туку пред се ради тоа што е 1000 пати поекономично пешакот да застане и почека, отколку автомобил постојано да закочува и да прави тргни застани за по 1-2 пешаци. Не знам историски кога и зошто било дефинирано дека пешаците треба да имаат апсолутна предност на пешачки премин, но мислам дека тоа треба да се преиспита, од чисто економски причини.

Edited by Cloverstack - 20-Apr-2012 at 00:16
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #1432 Posted: 20-Apr-2012 at 00:49
Originally posted by FoSsiL

ПС: Зошто да возиш по кеј Димитар Влахов по калдрма, кога паралелно на него го имаш бул. Гоце Делчев кој е екстра булевар...


Затоа што ми е прв сообраќаен приклучок кога го поминувам мостот на булевар Крсте Петков Мисирков и затоа што нема гужва како на булевар Гоце Делчев, а и кога има протести пред судот булевар Гоце Делчев е блокиран таму, а кеј Димитар Влахов настапува како алтернативно решение.

Како и да е, поентата ми беше дека поисплатливо е поистакнатото и позабележителното обележување на пешачките премини како на булевар Александар Македонски кај трговскиот центар Автокоманда, отколку поставување на семафори, на крајот на краиштата, актуелната влада поставува камери насекаде низ Скопје, а вети дека ќе ги постави и над пешачките премини, тоа е повеќе од доволно за да форсира свест и култура и кај возачите и кај пешаците, отколку да се поставуваат семафори.

Пред 2 или 3 години прочитав во весник дека во некој град во Германија со закон ги забраниле семафорите и ги замениле со кружни сообраќајни текови и СТОП знаци, и успешно функционира тоа кај нив.

Е сега, факт е тоа дека Македонија не може да се споредува со Германија на ниту едно ниво, но сепак можеме да ги испробаме таквите сообраќајни решенија во некои скопски населби, па да видиме дали истите ќе се покажат како задоволителни, а ако се покажат како задоволителни, тогаш воопшто нема да имаме потреба од форсирање на семафори на секој чекор, ова го велам и како возач и како пешак.

Edited by Dexter26 - 20-Apr-2012 at 00:50
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #1433 Posted: 20-Apr-2012 at 12:45
Абе ако јас се прашувам... најдобро решение се подземни или надземни пешачки премини... ама...
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #1434 Posted: 25-Apr-2012 at 13:29

ПОЧНА ИЗГРАДБАТА НА КРУЖЕН ТЕК ВО ОПШТИНА ЃОРЧЕ ПЕТРОВ  



Градот Скопје денеска /25.04.2012 година/ го означи потечоток на изградбата на новиот кружен тек меѓу булеварот Партизански одреди, булеварот Македонска војска, улицата 4.Јули и улицата Лука Геров, во општината Ѓорче Петров.

Почетокот на градежните работи го означија градоначалникот на Град Скопје, Коце Трајановски, Претседателот на Собранието на Република Македонија, Трајко Вељановски, градоначалникот на Ѓорче Петров, Сокол Митровски и Претседателот на Советот на Град Скопје, Ирена Мишева.

- Со овој кружен тек ќе се поврзат 4 сообраќајници, а во самиот кружниот тек ќе се оформат 2 коловозни ленти, со ширина од по 4,5 метри. Пред влезот во кружниот тек булеварот Партизански одреди ќе се прошири со 1 коловозна лента од десната страна, а по должината на булеварот ќе се изградат тротоари со ширина до 2,5 метри коишто ќе се покријат со бекатон плочки.

Булеварот Македонска војска и улиците Лука Геров и 4.Јули нема да ја променат својата ширина и по нивната должина ќе се оформат тротоари од двете страни со ширина од 1,5 до 4,5 метри, коишто ќе се покријат со бекатон плочки - рече градоначалникот Трајановски.

На новоизградениот кружен тек кај црквата „Свети Петар и Павле“ ќе се постави ново осветлување, односно треба да се монтираат 20 нови столба за осветлување со 26 светилки од по 250W.

На изградба на новиот кружен тек во Ѓорче Петров ќе работат екипите на АД „Гранит“, а градежните работи треба да завршат за четири месеци.

Градот Скопје во овој комплексен градежен зафат ќе вложи околу 25 милиони денари.

Извор: Град Скопје



Edited by FoSsiL - 25-Apr-2012 at 13:37
Back to Top
The Man View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 135
  Quote The Man Quote  Post ReplyReply #1435 Posted: 25-Apr-2012 at 17:54
"комплексен градежен зафат" Wallbash
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #1436 Posted: 26-Apr-2012 at 08:01
Ова го чекав долго време, местото навистина е црна точка. Иако не возам често натаму.
Се надевам дека за година две ќе се продолжи партиназнска за нешто над 500 местри и ќе стигне до кружниов.
Само не разбрав чиј споменик ќе биде во кругот?
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #1437 Posted: 09-May-2012 at 19:53

На барање на жителите, до крајот на 2012 година, Градот ќе распише тендер за проширување на булеварот Трета Македонска бригада, најави градоначалникот Kоце Трајановски на последната работна средба со градоначалникот на Општината Аеродром, Ивица Kоневски. По овој булевар се движи автобуската линија „7“. На истата средба тој ја најави и реконструкцијата на булеварот „Јане Сандански“ - од „Мекдоналд“ до булевар Србија која ќе чини околу 750.000 евра. Годинава, пак, Градот и Општина Аеродром, ќе продолжат со доизградба на почнатите паркинзи. Досега, во разни проекти на територијата на оваа општина, според Трајановски, од градскиот буџет биле слеани 500 милиони денари.

На работната средба, освен градоначалниците, присуствуваа и директорите на јавните претпријатија, претставници од градски сектори и месни заедници, како и администрацијата на Општина Аеродром. Средбите со општинските челници, Трајановски ги остварува од почетокот на својот мандат заради полесно реализирање на капиталните проекти.

http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=E56CDB926F2917468B5A5ED3C7522C3F


Во врска со Јане Сандански, се некако мислам дека кажаа од кај Мајчин дом дека ќе ја асфалтираат улицата... затоа и ме зачуди што вчера проаѓам и гледам ја фарбале уличната сообраќајна сигнализација баш кај делот на Мајчин дом. Ако асфалтираат од Мек па до Србија ондак ова ќе биде уште една од фарсите во режија на сегашната градска и општинска власт во Скопје и Аеродром.



Edited by Cloverstack - 10-May-2012 at 13:39
Back to Top
xnx View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 05-Apr-2009
Online Status: Offline
Posts: 1943
  Quote xnx Quote  Post ReplyReply #1438 Posted: 22-May-2012 at 10:59
FALA BOGU DOJDE DENOT
http://www.time.mk/read/NONE/bb97ca6225/index.html
Цело Дебар Маало ќе стане еднонасочно
     
Во изминативе години во општините Гази Баба и Кисела Вода ниту една споредна двонасочна уличка не е направена еднонасочна, додека, пак, во општината Аеродром е направена само една еднонасочна улица



     
За олеснување на сообраќајниот метеж
Поголем капацитет за вклучување на крстосница, зголемување на безбедноста на пешаците и на возачите, олеснување на сообраќајот, повеќе место за паркирање. Ова се само некои од придобивките што граѓаните можат да ги имаат ако се воведе еднонасочен систем на повеќе локации во градот. Сепак, и покрај редицата придобивки, општинарите не се одлучуваат да изработат проекти за што повеќе споредни улички да станат еднонасочни. Во изминативе години во општините Гази Баба и Кисела Вода ниту една споредна двонасочна уличка не е направена еднонасочна, додека, пак, во општината Аеродром е направена само една еднонасочна улица, Владимир Комаров. Во општината Центар еднонасочна е само една сервисна уличка во населбата Капиштец и улицата 29 Ноември.

Иницијатива на жителите

Теоретски, еднонасочниот систем треба да е добро организиран, да има улица во една насока, а друга во спротивна и уште една што ќе ги поврзува овие две и да е двонасочна. Локацијата и геометријата на уличната мрежа се клучни при воведувањето на еднонасочниот систем. Од општината Центар велат дека најголем број барања за промена од двонасочна во еднонасочна улица се по иницијатива од жителите или, пак, откако стручните служби во општината направиле увид на теренот.

- Ние испраќаме допис или барење до градот, а оттаму го препраќаат до СВР Скопје. Уште од пред неколку месеци ние имавме проект за цело Дебар Маало да биде еднонасочно. Тој проект сега е во завршна фаза и наскоро може да почне да се спроведува - вели Јовица Ацковски, портпарол на Центар.
Пред да се воведе еднонасочен систем, потребно е да се направат испитувања и анализи дали ваквиот систем ќе го подобри или влоши сообраќајот, смета Јован Христовски, сообраќаен инженер.

Во Центар, улиците Мито Хаџивасилев-Јасмин и Железничка се еднонасочни, а се поврзани со булеварот Македонија, кој е двонасочен. Овој систем одлично функционира и во Карпош, каде што целиот простор меѓу булеварите Илинден и Партизански одреди е решен на ваков начин.

Долга процедура

Сообраќајот се уредува во согласност со сообраќајните студии, каде што секоја студија предвидува решение во согласност со сообраќајните потреби.

Самата процедува за воведување еднонасочен сообраќај подразбира и добивање позитивно мислење од МВР, по кое согласност дава и градот.

Од СВР Скопје велат дека процедурата за да се одлучи дали една улица може да биде еднонасочна е доста долга.

- Градот или општините испраќаат допис до СВР, а нашите служби заедно со сообраќајни инженери излегуваат на терен и ја утврдуваат состојбата, па врз основа на добиените резултати се одлучува дали ќе се дозволи улицата да биде еднонасочна - ни изјави Лиза Бендевска, портпаролка на СВР Скопје. Според граѓаните, единствен „недостаток“ од еднонасочните улици е само тоа што возачите ќе можат да возат со поголема брзина.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1439 Posted: 19-Jun-2012 at 16:04
„Заштита“ од отворени шахти во центарот на Скопје. Еве токму вакво „решение“ применува на сите шахти, фирмата која колку што можев да забележам изминатите неколку денови ги менуваше рабниците и сливниците на улицава (улица Пролет или улица Крушевска Република, во зависност од мапа до мапа...)

Back to Top
4skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 22-Feb-2011
Online Status: Offline
Posts: 284
  Quote 4skopje Quote  Post ReplyReply #1440 Posted: 05-Jul-2012 at 08:30

Градот Скопје во четврток ќе го промовира зелениот бран за движење на моторните возила по должина на булеварот „Паризански одреди".

Зелениот бран се воведува по должината на булеварот од крстосницата со улицата „Ацо Шопов" во населбата Ѓорче Петров до крстосницата со улицата „Васил Главинов" во центарот на градот.


На промоцијата, која ќе се одржи на крстосницата кај Соборниот храм ќе присуствува и градоначалникот Коце Трајановски. /крај/со/ач


Copyright 2012 makfax Сите права се задржани. Текстот не смее да се печати или емитува, во целина или во делови без договор со Мakfax.

  vote_up0     vote_down0
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 7071727374 159>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.922 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.