![]() |
![]() |
![]() |
Скопски сообраќај (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 8788899091 157> |
Author | ||
xnx ![]() Senior Member ![]() Joined: 05-Apr-2009 Online Status: Offline Posts: 1943 |
![]() ![]() |
|
resenie e vo voveduvanje red od gradot i opstinite. ima nacin kako da se onevozmozat kolite da se parkiraat na trotoar. ako cekame na kulturata da se smeni vo ovaa mizerija od drzava ke pominat uste 3 veka.
|
||
![]() |
||
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
|
СЕ ГОТВИ ПРОЕKТ ЗА НОВО СООБРАЌАЈНО РЕШЕНИЕ НА „РЕKОРД“
ГРАДОТ ГИ БРКА АВТОМОБИЛИТЕ ОД СТРОГИОТ ЦЕНТАР Локалните власти од Град Скопје и од Општина Центар ќе соработуваат за изработка на проект за ново сообраќајно решение за улицата Димитрија Чуповски, познатa како „Рекорд“. Идејата е сообраќајни експерти да понудат предлози за утврдување пешачка зона во строгиот центар на градот, а потоа локалните власти да ги разгледаат можностите тоа да го изведат во практиката. Во која форма ќе се одвива сообраќајот на улицата и дали воопшто ќе го има, за скоро време ќе каже проектот, велат од Секторот за сообраќај при Град Скопје. С` уште се преговара за зградата што стрчи Одлуката за изработка на заеднички проект со Општина Центар е усвоена на Советот на Скопје, а трошоците, во висина од 150.000 денари, ќе ги покрие градската власт. - Советот го прифаќа предлогот на Општина Центар за воспоставување соработка помеѓу Град Скопје и Општина Центар и го уредува начинот, условите, финансирањето и други прашања за изработка на основен сообраќаен проект за режим на сообраќај на дел од „Димитрија Чуповски“, на потег од раскрсницата со „11 Октомври“ до раскрсницата со „Даме Груев“ и „Васил Главинов“ со обезбедена ревизија - објаснуваат градските власти. Од одделението за односи со јавноста велат дека е возможно да се воведе пешачка зона на „Рекорд“ и да оформување на големо шеталиште во строгиот центар, заедно со постојната пешачката улицата и плоштад „Македонија“, но само откако улицата Даме Груев ќе биде проширена во булевар. Притоа „Димитрие Чуповски“ е предвидено да стане пешачка зона, шеталиште, но сепак нема целосно да биде затворена за сообраќај. По неа најверојатно ќе се дозволи движење само на возилата од јавниот превоз и евентуално на таксистите. „Даме Груев“, која поминува кај ТЦ „Палома бјанка“ и до Собранието сега е двонасочна улица со по еден коловоз во обете насоки. Градот планира да ја прошири со уште две ленти, на сметка на сегашните паркиралишта, каде што е воведен зонски систем на наплата. Проблематичен е делот каде што „Даме Груев“ ја сече улицата Македонија, каде што има зграда чиј пасаж пречи на проширувањето. Градските власти сакаат да интервенираат на првите два ката на зградата, која е во приватна сопственост, и да ја обезбедат со потпорни столбови, а под неа да поминуваат возилата. Но, поради несогласувања за обесштетувањето со сопственикот, работата неколку месеци е статус кво. - Разговорите со сопственикот на зградата, воедно сопственик на „Макоил“ с` уште траат. Институтот за земјотресно инженерство веќе достави неколку понуди за решавање на проблемот, останува да се договориме за најдоброто решение. Градот Скопје не се откажува од проектот за булеварско решение на „Даме Груев“ - изјавија одговорните лица од Градот. Помало загадување за 30 отсто По напуштањето на идејата за изградба на подземна сообраќајница на кејот на Вардар, поради прескапите понуди од изведувачите, неодамна градоначалникот Kоце Трајановски најави дека во замена ќе се фокусира на други сообраќајни решенија, кои ќе влијаат за растоварување на метежот во Скопје, а со тоа и на помало аерозагадување, кое е меѓу најголемите проблеми на скопјани. Градските власти покажуваат тенденција да го следат трендот на поголемите светски урбани центри и да го потиснат сообраќајот од централното подрачје на Скопје, односно да го однесат надвор од „Малиот ринг“. Планот да се изгради булевар Даме Груев, е едно од решенијата во таа насока која Градот е цврсто решен да го изведе, а второто е проширувањето на улицата Јордан Мијалков, поранешна „Железничка“. И двете се однесуваат на центарот на градот, каде што сообраќајниот калабалак е најголем. Во претходните години, пак, актуелната градска власт прошири повеќе улици и булевари од „Големиот ринг“, кои би го прифатиле зголемениот интензитет на возилата, како што се „Теодосиј Гологанов“ и „Свети Kлимент Охридски“. - Булеварското решение за „Даме Груев“ не е новина, напротив, тоа е стар проект од пред четири децении. Го има во стариот Генерален план на Скопје, го има и во новиот. Со остварување на замислата, конечно ќе се комплетира строгиот центар познат како „Мал ринг“ - потенцираат од Градот Скопје. Според некои процени, ако сообраќајот се тргне од строгиот центар, се очекува аерозагадувањето во овој дел од градот да се намали за 30 отсто. Јорданка Ивановска # http://dnevnik.mk/?ItemID=F933814A5D665743AE1DA5B8B048313B Дали конечно ќе се осмелат да го реализират овој проект останува да видиме. Парите не би требале да бидат проблем со оглед на откажувањето од подземната улица покрај Вардар. Идеално би било ако успеат и просторот пред Собрание да го ослободат од автомобили. Само незнам дали може на друг начин да се реши влез и излез во поземната гаража на ГТЦ. Edited by kultuzin - 19-Jul-2014 at 10:43 |
||
![]() |
||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
|
не утепаа со крпеници и привремени решенија... ама ај
|
||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
||
![]() |
||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
|
Ова ќе биде епска глупост, а се прави од една причина, тие фамозни туристи и народ да гледа дека се "гради". Затоа и го земаа Рекорд на пик, една од најфреквентни точки у градот. Или Коце има пусти мерак Илица у Скопје да ја направи. А поголема глупост е што прво акнаа на Даме Груев катна гаража до сама улица, а сеа ќе праеле булевар, што значи дека цел дрворед и зеленило ќе уништат што е у слоп со линијата на Градски ѕид, а убеден сум дека никакво намалување на загадувањето нема да има. Тие што сеа идат преку Рекорд, ќе идат од другава страна. А за Макоил не е проблем, толку тендери кркна од државата, ако треба и сам ќе ја сруши зградата
![]() И загадување не се намалува со пренасочување сообраќај од една на друга улица, се прави со квалитетен јавен превоз, пожелно шински, со нови автомобили, и најбитно со строгоча кон таквите како Минчо. Се додека овие три точки не се решат, ако сакаат и на небо нека ја дигнат улицата, загадувањето ќе биде исто. Боље Коце нека засука рукави и да најде подобар начин за подземната, наместо за вакви погубни проекти да се прави муабет. После ова да ти е мерак у Градски ѕид да живееш, пиеш кафе на тераса над фрекфентен булевар. За мерак. |
||
23ka.wordpress.com
|
||
![]() |
||
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2650 |
![]() ![]() |
|
Toa ќе го направат кога врбите засадени во Вардар ќе родат грозје. На кои нивни особини и капацитети се повикуваш па да имаш реална основа да се надеваш дека ќе спроведат барем една точка од тие што си ги навел? |
||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
||
![]() |
||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
|
дрворедот одамна му е пишано да биде исечен.проблемот е дали и со проширувањето ќе се реши нешто
|
||
![]() |
||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
|
за центарот да се растерети, градов треба да си ги изгради другите главни сообраќајници кои се дел од главната сообраќајна мрежа на градов и да се промени малце културата на возење која вели дека само низ центар може да стигнеш од точка А до точка Б |
||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
||
![]() |
||
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
|
Тоа не е премостување ,тоа се вика убивање на виталната точка во градскиот сообраќај во Скопје и само закочување во улица која и ден денес е доста користена. Таа денес е со 2 ленти и овие 4 на рекорд се 6 ,а кога ќе се затвори рекорд и оваа се прошири тогаш ќе има само 4 ,односно по 2 во насока ,а од тоа нема да добиеме поедноставен сообраќај. Проблемот кај Скопје не се решава со проширувањето на улицава туку со изградба на оние клучни булевари (или нивно довршување) како што се АСНОМ , бул Македонија (ако не се лажам овој треба да биде јужната обиколница), Словенија, Кирил и Методиј итн. Кога сите овие ќе се изработат како што треба може Рекорд да го затворат и да ја градат онаа мизерна подземна сообраќајница во Скопје. Воедно со Скопскиот сообраќај мора да се реши јавниот транспорт со некаков иновативен превоз (како оној некаде позади во нишкава што го спомнавме а е изум на наш сограѓанин ,со жичарите). Мора да се направат градски велосипедски патеки кој ќе бидат целосно оделени од другиот сообраќај и да се потикне народот повеќе да користи јавен превоз и велосипед како нивно превозно средство. Но нашиве немаат идеја што да направат.
|
||
![]() |
||
ehrlich ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
![]() ![]() |
|
Па добро не е толку неважна работа самото проширување, бидејќи со тоа ќе се подобри проточноста во самиот Мал Ринг, но точно е дека нема кој знае што да се подобри од сегашната ситуација.
Веќе кога пропадна тендерот за подземната сообраќајница, зашто не пробаат да го реализираат довршувањето на Големиот Ринг, односно продолжувањето на Св. Климент Охридски преку Кале до Никола Карев, со што центарот би добил уште еден прстен околу него, а сметам дека ова е можеби и побитно отколку самото проширување на Даме Груев, но очигледно не се способни за олкави големи проекти. |
||
![]() |
||
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
|
јас се извинувам ,незнам дали има бул Кирил и Методиј ,мислев на Климент Охридски
|
||
![]() |
||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
|
кога ќе се реши таа мрежа може и нема да има потреба од иновативни видови на јавен превоз, туку само подобра распределба на постоечкиот (читај цела реформација на ЈСП) и тогаш дури ќе се има чист полигон за создавање на ЛРТ мрежа, која веќе има своја основа во постоечката железница околу градов нека не ве залажуваат со привремени решенија кои повеќе прават штета отколку корист |
||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
||
![]() |
||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
|
Не се ни повикувам, само давам идеи кои на никој у локалната администрација не би му текнале. Да имаат вакви идеа, не би биле сеа на власт и позиција, зашто би биле далеку пред "реалното" време во Македонија |
||
23ka.wordpress.com
|
||
![]() |
||
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
|
Коце е гостин во моментов на радио слободна Македонија rsm.mk
Се зборува за јужниот булевар, Димитрија Чуповски и другите улици во центарот. |
||
![]() |
||
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
|
Спомнува голем проект продолжување на Климент Охридски преку Вардар и да излегува на пластичарска улица.
|
||
![]() |
||
one1 ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 13-Mar-2013 Online Status: Offline Posts: 416 |
![]() ![]() |
|
Каде ќе излегува проектот со мост па тунел во Тенеке маало? Оф мори мајко каква пластичарска улица... Пропаднати проекти сличен на оној тунелот со сврзник од Илинденска.
|
||
![]() |
||
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
![]() ![]() |
|
ЗАВРШИ РЕКОНСТРУКЦИЈАТА НА КОЛОВОЗОТ ПРЕД АВТОБУСКОТО СТОЈАЛИШТЕ СПРОТИ „РЕКОРД“
Градот Скопје пред предвидениот рок ја заврши реконструкцијата на крајната сообраќајна лента на улицата Димитрие Чуповски, пред автобуското стојалиште наспроти „Рекорд“, со што сообраќајот на овој потег од денеска /21.07.2014 година/ се одвива без ограничувања. Крајната сообраќајна лента на улицата Димитрие Чуповски, пред автобуското стојалиште наспроти „Рекорд“, се реконструираше во должина од 200 метри, пред и по автобуската станица. Оштетениот и вдлабнат асфалт беше изгребан, на делови каде што коловозот беше многу оштетен се санираше и потповршинскиот слој и се нанесе нов асфалт. Во текот на реконструкцијата на сообраќајната лента кај „Рекорд“ беа нивелирани и постојните шахти и сливници. Градот Скопје за овој градежен зафат одвои околу 4 милиони денари. http://www.skopje.gov.mk/ShowAnnouncements.aspx?ItemID=6673&mid=482&tabId=1 ![]() |
||
![]() |
||
fichot ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
![]() ![]() |
|
А што не го спуштат Рекорд под земја и готова работа? Само прво Мијалков да се прошири, а после и турцине Јужен да го направат.
|
||
![]() |
||
one1 ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 13-Mar-2013 Online Status: Offline Posts: 416 |
![]() ![]() |
|
За една сообраќајна лента од 280 метри беше закрчен пола град. Па барем да искористеија да ја преасфалтираа цела во должина од двата семафора и да го бетонираа солидно и другиот контра дел за пред автобуската.
|
||
![]() |
||
tonikostov ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Oct-2009 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 127 |
![]() ![]() |
|
една коловозна лента во должина од 200 метри ја асфалтираа 2 недели... nuff said!
|
||
![]() |
||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
![]() ![]() |
|
За непочитување на жолтата лента на Рекорд и Партизанска, казна 2000 евра, тоа го сакам. А не куртони паркирани по крајната десна лента, а автобуси по средната лента.
|
||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 8788899091 157> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |