![]() |
![]() |
![]() |
Скопски сообраќај (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 9495969798 159> |
Author | |
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Градот Скопје ќе инвестира во проширување на улицата Маџари
Градската власт распиша повик за прибирање на понуди за изведба на првата фаза од проектот за проширување на улицата Маџари во скопската општина Гази Баба. Градежните активности најпрво ќе се одвиваат на потегот од крстосницата со улицата Јужноморавски бригади до улицата Палмира Тољати во должина од 666 метри. Улицата Маџари со спроведувањето на проектот ќе добие четири коловозни ленти, при што ќе се реконструира постоечкиот асфалт и ќе се постави атмосферска канализација. Според податоците од веб – страницата на Бирото за јавни набавки, инфраструктурниот проект ќе се реализира во рок од 20 месеци. ![]() За реконструкција и проширување на улицата Маџари е проценето дека ќе се потрошат 63.701.860 денари или околу еден милион евра, без вклучен ДДВ. Понудите ќе се прибираат до 16 април, кога ќе се знае и кој е изведувачот на изведбените работи на терен. Основните проекти за сообраќајна инфраструктура и за атмосферска канализација ги изработи „Давос Инвест“ од Скопје, додека нивната ревизија ја изврши Градежниот факултет. Целосното проширување на улицата Маџари до надвозникот кај автопатот кон Велес ќе се реализира во две фази. http://www.build.mk/?p=43801 |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
ЖИТЕЛИТЕ НА ТРНОДОЛ СО БАРАЊЕ ДО ГРАД СКОПЈЕ И ДО ОПШТИНА КАРПОШ
ДА НЕ СЕ ГРАДИ ЈУЖНАТА ОБИКОЛНИЦА Жителите на Трнодол и Жданец се против реализацијата на обиколницата, бидејќи со нејзината изградба ќе се наруши комплетната досегашна функционалност на двете населби од аспект на сообраќајната безбедност и еколошкото загадување Жителите на населбите Трнодол и Жданец се против изградба на јужната обиколница на местото предвидено во Генералниот урбанистички план. Обиколницата треба да се гради над последниот ред куќи, а над неа, пак, со детален урбанистички план е предвидено да никне нова населба. "Сите жители на Трнодол и Жданец категорично сме против реализацијата на обиколницата, со која ќе се наруши комплетната досегашна функционалност на двете населби од аспект на сообраќајната безбедност и еколошкото загадување. Покрај сообраќајницата, се предвидува да се градат и нови објекти над двете населби, со што целосно ќе биде уништен овој дел од градот", се вели во писмото од жителите на населбата Трнодол до Општина Карпош. Градоначалникот на Општина Карпош Стевче Јакимовски вели дека реализацијата на јужната обиколница е проектирана од Град Скопје, иако тој е против таа да се гради на предвидената локација. "И јас се придружувам на иницијативата на граѓаните на Трнодол. Обиколницата требаше да оди многу повисоко, ние инсистиравме на тоа, но стручњаците од Град Скопје што го работеа ГУП-от одлучија таа да се спушти подолу, за да не се шират неговите граници. Им советувам на граѓаните да не се вознемируваат, затоа што таа обиколница ниту ќе се гради ниту за тоа има средства. А кога ќе се прави новиот ГУП, ние како општина ќе настојуваме таа да оди повисоко", вели градоначалникот Стевче Јакимовски. Од Град Скопје велат дека јужната обиколницата нема да се гради во блиска иднина. "Јужната обиколница била предвидена и во претходниот, останува како решение и во новиот Генерален урбанистички план. Општина Карпош има обврска при носењето на новите детални планови, да ги внесе сите намени предвидени во генералниот план. Јужната обиколница не претставува приоритет во блиска иднина", велат од Град Скопје. (А.А.) http://www.vest.mk/default.asp?ItemID=E88C7B24F45C6D4095E1474ADD976527&fb_action_ids=10206220323365236&fb_action_types=og.recommends Цитирам "Јужната обиколница не претставува приоритет во блиска иднина", велат од Град Скопје." |
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
![]() |
|
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
Градот? Први април помина ало. |
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
![]() |
|
fichot ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
![]() ![]() |
А која е таа Јужна обиколница? Ја мислев само Јужен булевар постои во плановите, а кој минува доле низ Капиштец/Козле/Д.Нерези.
Edited by fichot - 08-Apr-2015 at 01:24 |
|
![]() |
|
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
Некоја уличка кој ја нарекле Јужна обиколнија и која почнува од Припор негде и завршува кај Реплек (Нерези).
|
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
![]() |
|
fichot ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
![]() ![]() |
Аха, ок. Ја мислев да не е како Севернана што е.
![]() |
|
![]() |
|
Svarog ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 21-Mar-2015 Online Status: Offline Posts: 92 |
![]() ![]() |
Јужната обиколница е планирана со вкупно четири ленти, а инече Јужен булевар најверојатно има поголеми шанси да се реализира попрво отколку јужна обиколница. Искрено и не знам како би бил ефектот од обиколницата... |
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
ПАТОТ ЗА ДРАЧЕВО РЕШЕТО
Од Градот велат дека во тек е подготовка на документацијата за целосна реконструкција и проширување на булеварот. Патот за Драчево е изрешетан со дупки кои зјаат на секој чекор. Цела зима се отвораат нови дупки, а никој не ги поправа, се жалат жители на Драчево. Посебно е лоша состојбата на булеварот Борис Трајковски, во делот кај фабриката ОХИС. Драчевци велат дека тука, буквално, си ги кршат колите, бидејќи има неколку дупки кои се многу длабоки, но постојано се полни со вода, па не се гледа дека во нив може да се заглави. Наспроти жалбите на драчевци, од Град Скопје уверуваат дека улиците редовно се одржуваат. "Град Скопје, низ програмите за крпење на ударните дупки, редовно ја третира и оваа делница кај фабриката ОХИС, но атмосферските услови и големите количества дожд на подлогата постојано прават оштетувања од сличен вид", изјавија од Град Скопје. Делницата од булеварот покрај фабриката ОХИС ќе се обнови на ист начин како и претходните две делници од овој булевар. Од Градот велат дека во тек е подготовка на документацијата за целосна реконструкција и проширување на булеварот. (В.З.) http://www.vest.mk/default.asp?ItemID=1F42F61BC4DE5943831B418EA6EB1F0A |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
Наводно за патов се испратени документи во странство и се чека некој да финансира-кредитира.
|
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
![]() |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
totobobo ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Apr-2013 Online Status: Offline Posts: 247 |
![]() ![]() |
Точно е тоа, ЕУ донира само автопати до одреден %, и тоа само за оние кој се транзитни за Европа, веројатно вос лучајов се работи за кредит од Европска банка, ако воопшто е точна информацијата. |
|
Interceptor design
|
|
![]() |
|
ehrlich ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
![]() ![]() |
Патот од Драчево се води како регионален пат и за него е надлежна Агенцијата за државни патишта, а не градот, бидејќи Драчево не влегува во ГУП, со што можно е да го искористат овој момент.
|
|
![]() |
|
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
Мислев за странски финансиски институции како ЕБОР кои ќе кредитираат! Нормално дека град Скопје нема да ја гради со свои средства затоа што ги нема.
Од проектантската куќа документите се предадени во Градот и истоте се препратени на разгледување. А дали е точна информацијата ќе чуете за некој месец на вести кога ќе кажат од кои средства ќе се изработи проектот, т.е.кој ќе го кредитира. |
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
![]() |
|
my Macedonia ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094 |
![]() ![]() |
Почна да се прошири булеварот цветан димов.
Скопјани ајде на терен 😁😁 Иначе пластичарка ќе се прошири во март 2016 и ќе се инвестираат 3 мил. евра. Edited by my Macedonia - 18-Apr-2015 at 18:56 |
|
![]() |
|
alexgizh ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 07-Jan-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1976 |
![]() ![]() |
Од каде ти е информацијата? |
|
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
|
|
![]() |
|
my Macedonia ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094 |
![]() ![]() |
Општина чаир во фацебоок
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
ГРАДОТ ПОДГОТВУВА ПЛАН ЗА НОВ БУЛЕВАР ВО БУТЕЛ
Новата сообраќајница „Кристијан Тодоровски-Карпош“ ќе има траса од околу 1,5 километар и ќе го растовари сообраќајниот метеж на „Бутелска“ и „Александар Урдаревски“ Жителите на општина Бутел ќе се спасат од сообраќаниот метеж на улиците „Бутелска“ и „Радишанска“, бидејќи Градот веќе ја подготвува планската документација за изградба на улицата „Кристијан Тодоровски-Карпош“ во делот на општината Бутел до обиколницата. Станува збор за булеварско решение и штом ќе се комплетира планската документација, градските власти ќе пристапат кон изградба на новата пробивна сообраќајница. Всушност, сегашната траса на „Кристијан Тодоровски-Карпош“ ќе продолжи на вкрстувањето со булеварот „Босна и Херцеговина“ кај социјалните згради во продолжение кај надвозникот, низ општината Бутел до северниот дел на обиколницата, кај улицата „Рокомија“. Бутелчани одамна ја очекуваат реализацијата на овој проект, а геодетите велат дека започнале со премер на земјиштето уште пред Нова година. Неофицијално се зборува дека работите се забавени поради проблемот што надлежните го имаат со приватните сопственици на земјиштето близу надвозникот. Земјата била сопственост на Институтот за лозарство, а потоа со денационализација им била вратена на неколку сопственици, кои сега чекаат обесштетување. Реализацијата на проектот ќе значи многу, особено за жителите од северниот дел на општината кои наместо по „Бутелска“ и „Радишанска“, каде што има целодневен сообраќаен метеж, до градот ќе можат да стигнуваат по многу покус пат. Сообраќајното растоварување ќе значи и помалку издувни гасови и за пешаците и за жителите од овој дел на Бутел. Проектната документација за новиот булевар ќе ја изработи „Геомал дизајн“, а сето тоа ќе чини милион денари. „Трасата на новата булеварска сообраќајница што ќе се поврзе со северниот дел на скопската сообраќајница ќе биде во должина од околу километар и половина, во зависност од тоа каде точно ќе минува, што ќе се знае по изготвувањето на проектната документација. Крајната цел е растоварување на сообраќајниот метеж на ’Бутелска‘ и на ’Александар Урдаревски‘, со што ќе се добие нов сообраќаен излез и влез на општината Бутел. Во втората фаза од реализација на проектот, ќе се прошири и сегашната улица ’Кристијан Тодоровски-Карпош‘, од паркот ’Чаир‘ до социјалните згради, но за тоа најпрвин Општина Чаир треба да ги реши имотно-правните односи за дел од земјиштето кое е во приватна сопственост“, објаснија од канцеларијата за информирање во Градот. Од Општина Бутел велат дека проектот се одолжил поради недостаток на средства. „Со изградбата на пробивната сообраќајница ’Кристијан Тодоровски-Карпош‘, населбата Бутел 2 ќе се поврзе со големиот вијадукт на обиколницата, а кон неа ќе се приклучат и населените места Љуботенски Пат, селото и населбата Радишани. Тоа ќе значи огромно сообраќајно растоварување на улиците ’Радишанска‘ и ’Бутелска‘ и скратување на патот и на времето за овие жители да стигнат до центарот на градот. Општина Бутел имаше доставено барање до Градот улицата ’Натанаил Кучевишки‘ да биде приклучена кон трасата на новиот булевар“, вели Снежана Клинчарова, портпарол во Општина Бутел. http://www.utrinski.mk/?ItemID=0D6F068FF6BDF840B43B29D52A36767F |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
Се асфалтираат ударните дупки во општина Аеродром
![]() Општина Аеродром почна да врши санација и асфалтирање на ударните дупки на целата територија на општината. Станува збор за тековна активност која опфаќа санација на ударните дупки, а потоа нивно асфалтирање на цела територија на општина Аеродром. Во моментов се асфалтираат ударните дупки во населбата Јане Сандански. http://lider.mk/2015/04/20/se-asfaltiraat-udarnite-dupki-vo-opstina-aerodrom/ |
|
![]() |
|
fichot ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
![]() ![]() |
А да ги довршеа прво почнативе „капитални“ проекти (Гологанов, Партизанска во ЃП) па сетне да почнуваат нови?
|
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
Фиш-си ги побркал општините
![]() |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 9495969798 159> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |