Author |
Topic Search Topic Options
|
Vladimir P
Senior Member
Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
|
Quote Reply
#341 Posted: 14-Jan-2009 at 12:55 |
Е, тоа се веќе ексремни услови за луѓе, кај нас таква работа НЕ
|
|
 |
BOJAN
Senior Member
Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
|
Quote Reply
#342 Posted: 14-Jan-2009 at 19:10 |
АМААААН! Нека почнат да го градат веќе, на Балканов автомобилот е продолжение на половиот орган за широките маси, така што доколку нема цврста волја од креативци, Скопје и во иднина ќе остане најзапустениот главен град во Европа. Трамвајот да почне со изградба, а оние што си се против може и понатаму да си возат со автомобили!
|
 |
La Linea
Senior Member
Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
|
Quote Reply
#343 Posted: 24-Jan-2009 at 00:32 |
Завршен проектот за трамвајот, изградбата стартува во март

Проектот од завчера е на ревизија, а Градот го подготвува тендерот за изведувач
По едномесечно задоцнување, градските власти минатата недела го
добија проектот за трамвајот. И тоа не само неговата прва фаза, која се
однесува на депото, туку и вториот дел, кој претставува проектно
решение за изградба на првите три километри од делницата. Комплетниот
проект од завчера го разгледуваат ревизорите од шпанската „Идом
инженерија“. Од Градот објаснуваат дека
македонско-италијанско-бугарскиот конзорциум, кој го работи проектот,
го испочитувал пролонгираниот рок за доставување, истовремено
изработувајќи ја и втората фаза од проектот, којашто на Градот требаше
да му биде доставена за еден месец.
„Сега, покрај за депото,
го добивме и делот за изградба на првите три километри од делницата.
Ревизорите веќе го разгледуваат материјалот и за десетина дена ќе го
дадат своето мислење. Ние истовремено работиме на подготовка на
тендерот за избор на изведувач, кој ќе биде објавен кога Советот ќе
даде зелено светло за изградба на шинскиот систем, одлука што ќе биде
доставена пред советниците на седницата закажана на 28 јануари“, велат
од Градот чии математики укажуваат дека по неколкуте пролонгирани
рокови за старт на проектот на терен, сега се очекува првата лопата да
биде фрлена кон крајот на март.
Трамвајското депо, како прв
чекор во реализација на трамвајскиот систем во Скопје, ќе се гради на
местото на недовршениот автобуски терминал во населбата Ново Лисиче.
Тоа ќе се протега на површина од 13.000 квадратни метри и ќе се гради
фазно. Освен простор за сервисирање и гаражирање на трамваите, во него
ќе биде сместена и контролна соба за сигнализација и нивно управување.
Првата фаза од проектот предвидува и изградба на првата трамвајска
делница во должина од девет километри, која ќе води од Ново Лисиче до
Центар. Во годинашниот буџет Градот има издвоено 7,5 милиони евра за
трамвајскиот систем. (Дс.Т.)
|
Статијата е прочитана 28 пати
|
http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=8C0EA590A09B51419E53A6D9427DB562
|
|
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
 |
GreatMakedon
Senior Member
Joined: 13-Nov-2007
Online Status: Offline
Posts: 186
|
Quote Reply
#344 Posted: 24-Jan-2009 at 06:19 |
Se plasam po 'zaminuvanjeto' na trifun od gradonacalnickata fotelja, idniot gradonacalnik 'za inaet' da go zaprit proektov za tramvaj.. posto za magareski inaet nasite politicari se broj eden vo svet.
|
 |
zabegan
Senior Member
Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
|
Quote Reply
#345 Posted: 24-Jan-2009 at 12:47 |
Originally posted by GreatMakedon
Se plasam po 'zaminuvanjeto' na trifun od gradonacalnickata fotelja, idniot gradonacalnik 'za inaet' da go zaprit proektov za tramvaj.. posto za magareski inaet nasite politicari se broj eden vo svet. |
немај гајле на крај на мандат ќе му текне и на него
|
 |
Vladimir P
Senior Member
Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
|
Quote Reply
#346 Posted: 30-Jan-2009 at 14:48 |
Месецов измина од шпанците ни траг ни глас, или само туризам сето беше !?
|
|
 |
pbanks
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
|
Quote Reply
#347 Posted: 04-Feb-2009 at 12:58 |
Костовски објави тендер за трамвај
 Локалните
власти на градот Скопје објавија оглас во кој се бараат изведувачи за
изградба на административна зграда со депо за трамваи и за изградба на
првата фаза од трамвајската пруга. Во огласот објавен во Службен весник
пред два дена исто така се предвидува набавка на пет трамвајски возила. Во
огласот е предвидено дека административната зграда со депо служба треба
да содржи управувачки центар, работилница, перална и посебен дел за
гаражирање на 40 возила. За трамвајската пруга во оваа прва фаза се
предвидува изградба на траса од 12 километри, додека, пак, за
трамвајските возила се прецизира дека треба да се со спуштен под и со
должина не подголема од 33 метри. На огласот можат да се пријават
фирми кои работат во оваа област од земјава и странство. Компаниите кои
ќе се пријават на огласот покрај потврда за економската и финансиска
состојба, треба да има остварено приходи од најмалку 80 милиони евра од
извршени работи од областа на јавниот превоз во последните три години,
како и најмалку 36 милиони евра приходи од испорака на трамвајски
возила. Понудите треба да се достават најдоцна до 24 март 2009 година. Од
Антикорупциската комисија ваквиот потег на Градот го кометнираат со
фактот дека сите непланирани активности кои не се во годишната програма
на Општините и кои не биле предвидени во реализација во овој период не
треба да се ставаат на тендер. Сеуште не сме го разгледале тој
случај но според мене секој определен потег кој е непланиран за време
на изборна кампања значи изборна порака и треба да се прекине” изјави
за “Тотал” Мирјана Димовска, претседател на Антикорупциската комисија. Според
нејзе сега сите треба да се воздржат од одредени активности бидејќи се
наоѓаме пред локални и претседателски избори и секоја активност може да
се толкува како изборна порака кон гласачите. “На денешната седница
ќе го разгледаме огласот на Градот и потоа ќе донесеме одлука дали тое
е законски или не”, додава Димовска. |
Извор: Тотал
|
 |
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
|
Quote Reply
#348 Posted: 04-Feb-2009 at 13:16 |
 Трамваскиот сектор мислам дека треба да се обидеме да го либерализираме исто како и железницата. Со транспорт и инфраструктура. Па така ќе отвориме врата за приватни превозници, додека градот у почетокот ќе има повеќе средства за да работи инфраструктура па понатака и градот ќе купува трамваи за да оперира по скопските траси Чак Норис гласаше за Трифун.....Еднаш!!!
|
 |
pbanks
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
|
Quote Reply
#349 Posted: 04-Feb-2009 at 13:22 |
Originally posted by lslcrew
Трамваскиот сектор мислам дека треба да се обидеме да го либерализираме исто како и железницата. Со транспорт и инфраструктура. Па така ќе отвориме врата за приватни превозници, додека градот у почетокот ќе има повеќе средства за да работи инфраструктура па понатака и градот ќе купува трамваи за да оперира по скопските траси
Чак Норис гласаше за Трифун.....Еднаш!!! 
|
Јавен превоз под дифолт не е профитабилна работа и има потреба од субвенции. Не треба да се забегува со било какви неиздржани либерализации. Јавниот превоз во град како Скопје треба да биде централизиран максимално и тоа не само во еден сектор (трамвајски, автобуски...) туку треба да се третира интегрално заради придобивките и во однос на рационализација на трошоци и во однос на поцелоисходно планирање на мрежата. Како што видовме "конкуренцијата" во автобускиот јавен превоз ни донесе само лошо...
|
 |
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
|
Quote Reply
#350 Posted: 04-Feb-2009 at 13:36 |
 Не се слагаме џуро. Која е идејата прво да се соберат парите од граќаните преку даноци и да се дадат на градот а градот да ги даде на јавниот сообраќај, кога може тие даноци воопшто да не се соберат и да има за нијанска поскапи билети?! Баш треба да се отвори вратата за приватњаци во јавниот сообраќај баш за да ни докажат дека тоа може да биде профитабилно, па градот да прави ќар од јавниот превоз кој потоа може да го пренамени каде сега, а би требало во инфраструктурата! Ваквата ситуација во јавниот превоз, за која викаш дека ни донела само лошо, не е поради приватниците, него е поради неспособноста на регулаторите и лошата регулатива. Нема унифицирани карти и за јавни и за приватни компании. Се дозволува на секоја будала што ќе купи автобус од автопазар да земе и да вози градска линија. Нема никакви технички ограничувања за автобусите што возат. за ова не се криви приватњаците. Ја може во предходниот пост и пре-либералистички настапив што реков прво приватњаците да влезат. Ама мора дефинитивно да се отвори врата и за таквите. За централизираниот градски превоз воопшто не прави разлика дали тоа ќе бидат градски или приватни превозници. Кога ќе има една карта и за автобус и за трамвај, за секој автобус и за секој трамвај. Кога ќе има одредено рута на секој автобус или трамвај тогаш нема да биде проблем јавниот превоз. Ако добро те сватив што мислеше под централизиран јавен превоз.
|
 |
vardar
Senior Member
Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
|
Quote Reply
#351 Posted: 04-Feb-2009 at 15:21 |
lsl ако те разбрав во еден пост бараш градот да ја изгради инфраструктурата за да можат приватњаците да возат а во другиот си целосно против било какво учество со нашите пари, па за кое си  Види да имаше голем профит во јавниот превоз досега ќе беше приватизиран сто пати, како што вика пбанкс субвенциите се реалност во многу поразвиени и побогати земји од нашата. доколку дојде приватњак формулата е веќе добро позната, драстично покачување на цената а колку може тоа да го поднесе македонскиот граѓанин не е битно. Сепак јавниот превоз не е луксуз туку потреба.
Него мене друго ме нервира а тоа е инаетот на трифка (ала грујо) за трамвајов, како може да распишува тендер кога градот нема доволно средства да изгради вакво нешто а нема земено ниту кредити 
|
 |
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
|
Quote Reply
#352 Posted: 06-Feb-2009 at 17:43 |
Повлечена точката за трамвајот
Советот на Скопје на вчерашната седница не ја разгледуваше точката
за почнување проект за изградба на трамвај во главниот град. Пред
почетокот на седницата, точката, без образложение, беше повлечена од
дневен ред. Иако градската администрација веќе подолго време работи на
проектот за кој неодамна беше распишан и тендер, а скопјани го
очекуваат почетокот на изградбата на првата шина, реализацијата запна
уште во стартот. (С.Н.) |
http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=77638FB7AFF910488CF4D14BC1AEB558
|
 |
Supervisor
Senior Member
Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
|
Quote Reply
#353 Posted: 08-Feb-2009 at 22:41 |
Денес се вратив од Софија. Таму па има некои 100-тина километри инфраструктура, меѓутоа тоа е започнато и завршено пред добри 60 години. Единствено им се недостаток нови возила. Сепак актуелен е метро системот кој што е во постојан напредок. ПС. Кај нас мислам дека треба уште многу време да помине за да почнеме да градиме, барем една линија трамвај.
|
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
 |
vardar
Senior Member
Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
|
Quote Reply
#354 Posted: 09-Feb-2009 at 01:33 |
Нема стопирање на тендерот за трамвајот, Антикорупциска се заканува со кривична

Градските власти утврдиле дека не го прекршиле законот
Деспина Трајковска
Трифун Костовски нема намера да го стопира тендерот за избор на изведувач на првата фаза од проектот за трамвајскиот систем, иако завчера тоа го побара Антикорупциската комисија, заканувајќи се, како што појасни Костовски, со кривична пријава. Градските власти утврдиле дека не го прекршиле Законот за спречување корупција со објавувањето на огласот, иако за тоа се' уште немаат одлука на Советот.
Токму ваквиот редослед на настаните за антикорупционерите значело кршење на регулативата. Поради тоа тие и побараа запирање на постапката. Од Антикорупциска и вчера останаа без подетално објаснување за случајот и одговор дали и какви последици може да има Костовски, односно Градот Скопје, со оглед на тоа дека нема да го почитува нивното барање. Претседателката на комисијата, Мирјана Димовска, заминала на службено патување, а само таа давала изјави за медиумите. Но, нејзината завчерашна изјава за весникот „Нова Македонија“ дека единствена причина за запирање на постапката се должи на тоа што „за некој месец во градот ќе седат други луѓе“, Костовски ја оцени како скандалозна и коруптивна. „Ја купува ли тоа госпоѓата Димовска својата фотелја и милоста на власта на најнедоличен начин?“, реагираше вчера градоначалникот.
Инаку, токму по негово барање, од завчерашната седница на Советот на Градот беше повлечена точката со која советниците требаше да дадат зелено светло за изградба на шинскиот систем. На овој потег градоначалникот се одлучил откако во меѓувреме го добил дописот од антикорупционерите.
„По сериозното и детално разгледување на дописот, стручните служби во Град Скопје констатираа дека со објавениот оглас за јавна набавка не е направена никаква повреда на Законот за спречување корупција. Согласно со член 11 од овој закон, за јавната набавка претходно се обезбедени средства од буџетот, односно станува збор за реализација на програма донесена врз основа на закон за тековната година“, утврдиле во Градот. Оттаму потенцираат дека набавката е во согласност и со Законот за Град Скопје и Статутот на Град Скопје. Меѓународниот тендер за избор на изведувач на првата фаза од проектот за трамвајскиот систем бил објавен во периодот по 10 јануари 2009 година, а претходно испланиран во буџетот на Град Скопје и во инвестиционата програма усвоени во декември 2008 година.
Инаку, на тендерот се бара фирма која ќе го изведе трамвајското депо и првите три километри од шинскиот систем долг 56 километри. За таа намена градските власти имаат издвоено 7,5 милиони евра.
|
|
 |
my Macedonia
Senior Member
Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
|
Quote Reply
#355 Posted: 11-Feb-2009 at 17:03 |
eve go dobi basel noviot tramvaj
oberwil = selo vo baselland
Das erste BLT Tango-Tram trifft in Oberwil ein
erstellt am 03. September 2008
Am 2. September 2008 nahm die BLT in Oberwil ihr erstes Tango-Tram in Empfang. Anschliessend erfolgt die Phase der Inbetriebsetzung, Tests und technischbetrieblichen Sicherheitsprüfung durch das Bundesamt für Verkehr. Gebaut wird die neue Tramgeneration von Stadler Rail in Altenrhein, transportiert wird es auf einem Spezialtieflader ins Baselbiet. Ab Dezember 2008 wird das Tango-Tram mit Fahrgästen unterwegs sein.
Endlich war es soweit. Das erste Tango-Tram einer neuen Tramgeneration traf am 2. September 2008 in Oberwil am BLT Hauptsitz ein. Der Transport erfolgt auf der Strasse mit einem Spezialtieflader, auf dem die Hälfte des ersten Tango-Trams Platz findet. Das Zugfahrzeug inkl. Tram hat ein Gewicht von 72 Tonnen. Mittels einer Rampe wurden die drei Wagenkastenteile auf die Schienen gefahren und ins Depot rangiert. Wie vor zwei Jahren von Stadler Rail AG angekündigt, wurde damit die erste Teillieferung der vier Vorserienfahrzeuge pünktlich vollzogen.
In der Nacht durchquerte der Spezialtransporter die Schweiz von Ost nach West soweit möglich auf Autobahnen. In Pratteln wurde der Konvoi durch die Baselbieter Polizei empfangen und bis Oberwil begleitet.
Da ein geeigneter SBB Gleisanschluss ans Schienennetz von BLT/BVB fehlt, um ein solch langes Tram abzuladen, musste der Weg über die Strasse gewählt werden.
In der Nacht vom 2. auf den 3. September wurde die zweite Hälfte des Trams in den Raum Basel transportiert und am Mittwochmorgen auf dieselbe Weise abgeladen. Nach dem Zusammenbau der beiden Fahrzeughälften folgen umfangreiche Tests. Insbesondere die komplexen Steuerungssysteme werden nun unter realen Bedingungen intensiv geprüft und justiert. Die Tests beinhalten auch Belastungsfahrten auf dem gesamten Schienennetzes der BLT und BVB.
Nach einer technisch-betrieblichen Sicherheitsprüfung durch das Bundesamt für Verkehr beginnt die Ausbildung der Wagenführerinnen und Wagenführer der BLT.
Am Samstag, 22. November 2008, wurde das Tango-Tram der Öffentlichkeit vorgestellt. Über 6′000 Personen nahmen an der Themenrundfahrt teil, in der die Entwicklung des Trams - vom Pferdetram bis zur modernen Stadtbahn - in Meilenschritten und mit einem Augenzwinkern vorstellt wurde.
Ab Dezember 2008 werden die BLT-Fahrgäste das neue Tango-Fahrgefühl erleben können.
imat 3 nedeli sto go dobia
ama sum zaboravil
sum bill 3 pati vnatre i prekrasno e
ce se obidam utre da ja slikam od vnatre
|
 |
my Macedonia
Senior Member
Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
|
Quote Reply
#356 Posted: 11-Feb-2009 at 17:05 |
tramvajot bese kupen vo 03.2008
ama go pustia pred 3 nedeli
|
 |
pbanks
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
|
Quote Reply
#357 Posted: 11-Feb-2009 at 22:35 |
ТЕНДЕРОТ ЗА ТРАМВАЈ СО СТРОГИ КРИТЕРИУМИ
Прифатлив изведувач со едно изградено депо
Роза Петкова
Со
набавка на пет трамвајски возила и изградба на едно депо и
12-километарска траса, градските власти планираат да го почнат проектот
за воведување на трамвајот како ново јавно превозно средство во Скопје.
Меѓународниот конкурс на кој ќе се пријавуваат заинтересираните
инвеститори, објавен кон крајот на јануари, ќе трае до 24 март кога е
закажано отворање на понудите. Во тендерот се бара изведувач кој ќе има
обврска да изгради депо кое ќе вклучува административна зграда со
менаџерски центар, работилница, хала за миење на возилата, посебен дел
за гаража за 40 возила и дополнителна гаража за шест возила. Исто така,
се предвидува и изградба на единична трамвајска линија во должина од 12
километри, која ќе биде физички одделена од другите сообраќајни правци
на патот, како и набавка на пет стопроцентно нископодни возила со
должина до 33 метри. - Досега има неколку заинтересирани фирми што имаа
можност да подигнат тендерска документација - велат во Град Скопје.
Понудувачите ќе треба да достават обемна документација, од финансиски
извештаи до изјави и потврди од релевантни органи дека против нив нема
правосилни пресуди за криминално дело. Се бараат и потврди дека фирмата
не е во банкрот, дека не е отворена постапка за нејзина ликвидација,
дека плаќала даноци, придонеси и други јавни давачки, како и извештаи
од ревизорски куќи и позитивен финансиски резултат реализиран во секоја
од последните три години. Фирмата-кандидат би требало да има годишен
приход од најмалку 80 милиони евра за завршени ангажмани во областа
која е предмет на распишаниот тендер и приход од 36.000.000 евра за
испорака на добра. Понудувачот треба да поднесе и листа со ангажманите
кои ги завршил, оценки за нив и дали ги завршил навреме. Понатаму се
бара информација за квалификациите на професионалниот кадар на фирмата,
а во тимот мора да има барем еден проект-координатор кој ќе биде
дипломиран инженер со минимум 20 години искуство и три инженери со
десет години искуство. Понудувачот би требало да има изградено барем
едно трамвајско депо во последните пет години, слично по големина со
тоа кое се бара во огласот, да изградил најмалку 30-километарска
трамвајска траса или подземна линија за истиот период. Од него се бара
да изградил и испорачал најмалку 50 единици на нископодни трамвајски
возила и да поседува пет потврди за нивна квалитетна и навремена
испорака. Откако го објави конкурсот, Државната комисија за спречување
корупција побара од Град Скопје да ја преиспита јавната набавка бидејќи
се одвива во период непосредно пред локалните избори кога не се
почнувале нови капитални проекти. Од Градот велат дека набавката е
објавена според законските прописи и нема да ја повлечат. Инаку,
градските власти имаа подготвена одлука за почнување со проектот за
трамвај, која требаше да се најде пред советниците на Градот на
последната седница, но ја повлекоа за, како што рекоа, доработка и
дополнителни консултации. |
http://www.vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=1&tabid=1&EditionID=1620&ArticleID=107464
|
 |
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
|
Quote Reply
#358 Posted: 13-Feb-2009 at 18:00 |
|
 |
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
|
Quote Reply
#359 Posted: 13-Feb-2009 at 18:24 |
|
 |
my Macedonia
Senior Member
Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
|
Quote Reply
#360 Posted: 13-Feb-2009 at 18:31 |
@ lslcrew
ova pokazuva kako ce izgleda koga ce imame tamvaj no kon krajot imase eden most, toa ne bese od skopje
|
 |