build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Железници (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 4546474849 69>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #921 Posted: 28-Aug-2013 at 23:37
Originally posted by ink

Originally posted by daci92

Originally posted by FoSsiL

.....

.....

Добро, а зашто ти требат дизелови гарнитури от Скопje например до Кочани или Битола директно, кога ел. гарнитурата за Гевгелиja преминува през Весел,тамо да те чекат 2 дизелови гарнитури - една за Кочани,една за Битола?
Тоа да оди дизел гарнитура от Скопje до Битола директно или от Скопje до Кочани... си е хабене на дизел,коj е понеизплатлив+загадува.
Зашто ти треба и отделна гарнитура за Скопje-Табановце,кога ел. гарнитурата може да е Табановце-Скопje-Гевгелиja?
Не сум запознаен наполно со околностите,но мислам,тоа е многу пооптимално. 

Originally posted by daci92

....

Да,да тоа зборам и jaс. Каj нас се jaви истиот проблем. Затоа не може да се верува на порталите,кои ти велат еве купуваме нови возови и от утре одат со 100-120 км/ч.


Не е тоа до мене ,таков е возниот ред на МЖ и такви се линиите ,јас само кажувам како би се искористиле според искористеноста на линиите и според можностите на пругата (електифицирана и не електрифицирана) , е сега за таков предлог би можел да го предложи некој на властите во МЖ но неверувам дека ќе се прифати особено за Битола бидејќи како втор град по економија и администрација во Македонија би требало да има директна врска со Скопје.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #922 Posted: 28-Aug-2013 at 23:46
Не си го разбрал како што треба. Значи Битола би си имала директна врска со Скопје со експресни и некои локални возови, но би можело дел од возовите да функционираат со сретнување во Велес. На пример ел. воз Куманово-Скопје-Гевгелија се сретнува на Велес со воз Кочани-Штип-Прилеп-Битола или обратно. Се разбира двата локални. Ова би можело да се направи многу згодно и да заштедува доста сретства и ресурс на МЖ.

На пример сега кога патував со експресниот воз Софија-Варна, на сите поголеми станици стоеа локални возови со поаѓања во рамките на следните 5-15 минути. На Мездра чекаа два локални воза кон Видин и Лом, на станица Левски чекаа возови за Свиштов и Ловеч, на Горна Орјаховица за Русе/Москва и Стара Загора а истото беше и на останатите поважни станици. Мислам дека експресот направи врска со едно 10 локални воза. Тоа би можело да се воведе и кај нас. Само треба да има и возови кои нема да пристигнуваат во Скопје. Такви би можеле да бидат Кочани-Битола, скратена варијанта Штип-Битола или уште поскратена Штип-Прилеп.


Edited by Andrej_LJ - 28-Aug-2013 at 23:48
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #923 Posted: 28-Aug-2013 at 23:56
Originally posted by Andrej_LJ

Не си го разбрал како што треба. Значи Битола би си имала директна врска со Скопје со експресни и некои локални возови, но би можело дел од возовите да функционираат со сретнување во Велес. На пример ел. воз Куманово-Скопје-Гевгелија се сретнува на Велес со воз Кочани-Штип-Прилеп-Битола или обратно. Се разбира двата локални. Ова би можело да се направи многу згодно и да заштедува доста сретства и ресурс на МЖ.

На пример сега кога патував со експресниот воз Софија-Варна, на сите поголеми станици стоеа локални возови со поаѓања во рамките на следните 5-15 минути. На Мездра чекаа два локални воза кон Видин и Лом, на станица Левски чекаа возови за Свиштов и Ловеч, на Горна Орјаховица за Русе/Москва и Стара Загора а истото беше и на останатите поважни станици. Мислам дека експресот направи врска со едно 10 локални воза. Тоа би можело да се воведе и кај нас. Само треба да има и возови кои нема да пристигнуваат во Скопје. Такви би можеле да бидат Кочани-Битола, скратена варијанта Штип-Битола или уште поскратена Штип-Прилеп.

Во голема мера тоа имав во предвид...
Како цело пругите не са многу во Македониja,па еве точно Кочани-Битола,каде се сретнува со воз Скопje-Гевгелиja и тоа дава веднага можност на лугето да се префрлат.
Но како цело разбирам,дека Битола е втор град по големина, но тоа да трошиш дизел от Скопje до Велес при положение,дека над тебе постои електрификациja...тоа е криминал.  Да, един пат на ден во едната насока и обратно-ОК, но сите возови вака-трошене на ресурс,коj се увезува+загадува. Друга можност е на Велес те чека дизел локомотива,откача се електичната локомотива и се закача дизел.Целата процедура е 20 мин. Патниците си седат внатре,ако е зима на топло и нема прекачуване. Тоа ке помогне да се заштеди както пари,вака и намалуване на загадуването.


Edited by ink - 29-Aug-2013 at 00:08
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #924 Posted: 29-Aug-2013 at 00:30
Мислам дека добро го разбрав уште првиот пат и многу пати имам размислувано за такви локални линии, но кај нас тешко дека ќе функционира тоа ,барем додека не се поврзат со пруга повеќето градови и додека не се направат прстени или дво колосечна пруга, друго зашто не би функционирало е бидејќи народот ќе се буни зашто треба да прави конекции и ќе рече полесно ми е да одам со автобус наместо со воз.

Во Словачка ги имам видено и двата система и со прекачување на локални возови и со менување на локомотивата ,но кај нив се случува да одат и двете локомотиви заедно ,напред дизелот а одма позади нејзе електричната е сега незнам дали ова е за ситуации кога возат по пруга каде што не е електрифицирано или пак само ја пренесувале негде електричната или пак дизел локомотивата.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #925 Posted: 31-Aug-2013 at 13:52
Во последно време премногу говориме за плановите за купување на нови возови, но премалку за обнова на постоечките гарнитури, вагони и локомотиви. Има ли некаква новина, на што се работи во моментов во депото Лисиче и во Колска-Велес? Има ли нешто посериозно реконструирано периодов или бар дали се работи на нешто во моментов? Ако може некоја инсајдерска информација, молам.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #926 Posted: 02-Sep-2013 at 17:13
Денеска на сајтот на Бирото за јавни набавки е објавен договор на МЖ-Транспорт со приватна компанија за одржување на хигиената во возовите, дизел и електромоторни гарнитури во рок од една година. Договорот е потпишан пред месец дена, така што се надевам дека има некакво подобрување на хигиената во нашите возови.
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #927 Posted: 21-Sep-2013 at 16:43

ИНТЕРВЈУ Оливер Деркоски: Квалитетот на железничкиот транспорт ќе го подигнеме на високо европско ниво

Две инвестиции треба да го подигнат нивото на квалитет во железничкиот транспорт. Финансиската ефикасност со набавка на новите товарни вагони и квалитетен патнички транспорт со патничките вагони, вели директорот на МЖ Транспорт Оливер Дерковски.

Oliver-Derkoski-4

Економски: Две клучни инветсиции во МЖ АД Транспорт треба да го подигнат нивото на квалитет на компанијата, една од нив е набавката на товарните вагони. До каде е процесот за набавака, колку би чинеле тие и дали со нив ќе се задоволат потребите на домашните компании?

Деркоски: Процесот за набавка на нови 150 товарни вагони е во претпоследна фаза. Имено на 10 септември 2013 година беше крајниот рок за поднесување на понуди од страна на заинтересираните производители на товарни вагони при што задоволителен број од осум компании поднесоа понуди. Сега следува процес на евалвација на понудите согласно критериумите наведени во тендерската документација и согласно правилата на ЕБОР по што ќе следува избирање на најповолен понудувач, потпишување на договор и да чекаме вагоните да бидат доставени. Овој дел од проектот е предвидено да чини околу 15 милиони евра и согласно анализите би требало да задоволи голем дел од потребите на домашните компании но исто така би се користеле и за превоз на стоки од регионов за ЕУ и обратно.

Економски: Како работи МЖ Транспорт со оглед на тоа дека кризата е присутна секаде во европските земји. Какви се приходите на компанијата и евентуална споредба со претходните години?

Деркоски: Функционирањето на МЖ Транспорт АД во услови на криза како и кај сите други железници во Европа е релативно тешко со оглед на тоа дека железницата како систем е директно поврзана со економските текови, односно во случајов колку повеќе европската и регионалната економија е во пораст толку повеќе се зголемува железничкиот превоз, со други зборови зависноста на железничкиот превоз во однос на економската активност на економиите во ЕУ и регионот е право-пропорционална. За надминување на проблемите кои се јавуваат од недостатокот на превоз но и од честите блокади и штрајкови кај нашиот јужен сосед МЖ Транспорт АД презема низа на мерки на штедење и намалување на непродуктивните трошоци особено во делот на потрошувачка на енергенси но и максимално ангажирање сопствените ресурси во процесот на реновирање и одржување на возните средства. Имено минатата и година МЖ Транспорт АД со сопствени ресурси (технички, човечки и финансиски) реновира два нови дизел – моторни гарнитури  за превоз на патници со кои на неколку линии класичниот состав на воз за превоз на патници се замени со ДМГ. На овој начин значително се зголеми ефикасноста во експлоатацијата во патничкиот превоз од проста причина што потрошувачката на гориво на ДМГ е четири пати помала од класичните гарнитури кои исто така имаат поголеми трошоци за одржување, а истовремено се зголеми квалитетот на услуги во патничкиот превоз бидејќи евидентни се реакциите на патниците кои имале прилика да се возат во овие реновирани возови. Дополнително доколку се земе во предвид дека кризата нема да трае вечно, проектот за обнова на возниот парк во соработка со Владата на Република Македонија, Министерството за транспорт и врски и ЕБОР ќе допринесе за заздравување и зајакнување на МЖ Транспорт АД и подготовка за успешно справување со предизвиците во ситуација кога ќе имаме подобрување на економската ситуација.

Економски: Другата инвестиција е набавка на патничките вагони. Кога реално тие ќе стигнаат во земјава и ќе бидат во функција?

Деркоски: Во рамките на проектот со ЕБОР исто така планирана е набавка на четири нови дизел моторни гарнитури (ДМГ) и 2 нови електро – моторни гарнитури. Дво – степениот тендер за овие гарнитури е веќе објавен, петнаесет заинтересирани компании веќе имаат подигнато тендерска документација и на 16 октомври 2013 година се очекува заинтересираните компании да поднесат понуди кога е и рокот за првата фаза, по што следува евалвација на техничките понуди по што компаниите кои ги исполниле условите од тендерот ќе бидат поканети да поднесат финални технички и финансиски понуди најдоцна до 11 декември 2013 по што следува избор на најповолната понуда и потпишување на договор, од кога за една година би требало да пристигне и првиот воз.

Економски;  Како ќе изгледаат тие, дали има компании кои веќе дотавија некаква понуда со некои првични нацрти?

Деркоски: Изгледот на гарнитурите за превоз на патници ќе зависи од дизајнот на производителот кој треба да биде одобрен од наша страна, но во секој случај сите понуди мора да ги задоволуваат највисоките европски стандарди за превоз на патници, како во поглед на технички и безбедносен аспект така и во поглед на комфор и пристапност на гарнитурите. Овие патнички гарнитури би биле целосно климатизирани, опремени со вакум тоалети, пристапни за лица со ограничена мобилност, со помала емисија на бука, енергетски ефикасни итн., односно ќе бидат дополнителен импулс во поглед на подобрување на квалитетот на услуги во патничкиот превоз со железница на едно повисоко ниво.

 Економски; Дали очекувате дека со нив ќе се зголеми обемот на патнички сообраќај?

Деркоски: Нормално очекувањата со воведувањето на новите возни средства во сообраќај се да имаме зголемување на обемот на патници кои би ги користеле нашите услуги што е и нормална реакција на патниците сои оглед на тоа дека новите возни средства би изгледале атрактивно и би биле значителна новина во железничкиот превоз со оглед на тоа дека последните нови возни средства за превоз на патници се набавени пред 30 години.

Економски:  Статистички бројот на патници во железничкиот сообраќај се зголемува, се разлислува ли да се зголеми бројот на линии на релации каде има зголемена фрекфренција на патници?

Деркоски: Со набавката на новите возни средства планирано е зголемување на фреквенцијата на возовите за превоз на патници што претставува уште еден критериум за подобар квалитет на услуги во превозот на патници но и наша интенција е да овозможиме што повеќе алтернативи во текот на денот за да патниците патуваат почесто со железница а со тоа би имале поефикасно искористување на патничките превозни средства.

Економски: Постои ли размилсување да се корегира цената на билетите?

Деркоски: Нашите планови се цената на билетите да остане иста а само нивото на услуга да биде на повисоко ниво. Со тоа очекуваме само зголемување на бројот на патници што заедно со намалените трошоци за енергенси и одржувањето на новите возни средства би дале позитивни резултати.

Eкономски: Грците најавија дека ќе го вратат возот Солун –Скопје, дали до вас имаат испратено некако барање?

Деркоски: Барање за повторно воспоставување на возот кон и од Солун од страна на јужниот сосед се уште немаме добиено. Кога ќе го добиеме нивното барање сериозно ќе го разгледаме повторното воспоставување на оваа линија.


http://ekonomski.mk/2013/09/21/%D0%B8%D0%BD%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B2%D1%98%D1%83-%D0%BE%D0%BB%D0%B8%D0%B2%D0%B5%D1%80-%D0%B4%D0%B5%D1%80%D0%BA%D0%BE%D1%81%D0%BA%D0%B8-%D0%BA%D0%B2%D0%B0%D0%BB%D0%B8%D1%82%D0%B5%D1%82%D0%BE%D1%82/

Back to Top
MAPJAH View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2008
Online Status: Offline
Posts: 246
  Quote MAPJAH Quote  Post ReplyReply #928 Posted: 01-Oct-2013 at 13:01
ШТО ДА СЕ ПРАВИ СО ЖЕЛЕЗНИЧКАТА ИНФРАСТРУКТУРА?
ЗА ДА СЕ ИСКОРИСТАТ НОВИТЕ ВАГОНИ И МОТОРНИ ГАРНИТУРИ
ПОТРЕБНА Е РЕКОНСТРУИРАНА ЖЕЛЕЗНИЧКА ИНФРАСТРУКТУРА.

ДА ПОЧНЕМЕ СО РЕД.
ЧУМУ НИ СЕ МОДЕРНИ ГАРНИТУРИ АКО НЕ МОЖЕМЕ ЛЕСНО ДА СТИГНЕМЕ ДО НИВ?
КАКО ЌЕ СЕ КАЧИМЕ И СИМНЕМЕ ОД ГАРНИТУРИТЕ ОД ПОСТОЕЧКИТЕ ПЕРОНИ?
КАКО ЌЕ ГО ОЛЕСНИМЕ ПРИСТАПОТ ДО ПЕРОНИТЕ НА СТАНИЦАТА СКОПЈЕ?
КАКО ЌЕ ГО ОЛЕСНИМЕ ПРИСТАПОТ ДО ПЕРОНИТЕ НА ОСТАНАТИТЕ СТАНИЦИ?
ОДГОВОРОТ НА ТОА Е ДЕКА ТИЕ ЌЕ СЕ РЕКОНСТРУИРААТ.
НО ДО КАДЕ Е РЕКОНСТРУКЦИЈАТА НА СТАНИЦИТЕ?
ТАА МОРА ДА СЕ ИЗВЕДЕ ПРЕД ДА ПРИСТИГНАТ НОВИТЕ ГАРНИТУРИ.
НЕШТО НЕ Е СИНХРОНИЗИРАНА ОВАА АКТИВНОСТ.
ТОА Е РАБОТА НА МИНИСТЕРСТВОТО ЗА ТРАНСПОРТ И ВРСКИ.

ВО ОДНОС НА ТОВАРНИТЕ ВАГОНИ СИТУАЦИЈАТА Е ИСТА.
ПОТРЕБНА Е РЕКОНСТРУКЦИЈА НА СТАНИЧНИТЕ ПОСТРОЈКИ.
ШТО Е НАПРАВЕНО ДО СЕГА ЗА МОДЕРНИЗАЦИЈА НА ИСТИТЕ.
КАДЕ И КАКО ЌЕ СЕ ВРШИ ТОВАРЕЊЕ И РАСТОВАРУВАЊЕ НА ВАГОНИТЕ?
ДАЛИ САМО СО ЕДЕН ИНТЕРМОДАЛЕН ТЕРМИНАЛ ВО СТАНИЦА СКОПЈЕ ТОВАРНА
ЌЕ СЕ РЕШИ ПОТРЕБАТА ЗА ТРАНСПОРТНА ОПЕРАЦИЈА СО НОВИТЕ ВАГОНИ?

МНОГУ ПРАШАЊА, А НЕМА КОНКРЕТНИ РЕШЕНИЈА.
КОМИНТЕНТИТЕ НЕМА ДА ЈА МОЛАТ ЖЕЛЕЗНИЦАТА ЗА ТРАНСПОРТНИ УСЛУГИ.
ЗА ДА ИМ СЕ ПОМОГНЕ НА КОМИНТЕНТИТЕ, ЖЕЛЕЗНИЦАТА МОРА ДА НАПРАВИ
ГОЛЕМИ ПРОМЕНИ ВО СВОЕТО РАБОТЕЊЕ, А НЕ ДА ЧЕКА ВЛАДИНИ ИНСТРУКЦИИ.

ОД УБАВИ БАЈКИ САМО СОН МОЖЕ ДА МЕ ФАТИ.
ЗА УБАВИ РАБОТИ МОРА ДА СЕ РАБОТИ НАПОРНО.
ТРЕТО НЕМА.
ПОЗДРАВ ОД ЖЕЛЕЗНИЧАРОТ
ПО ПРОФЕСИЈА И ПО ДУША
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #929 Posted: 02-Nov-2013 at 12:01
140 години македонски железници во Македонија



Синоќа во Музејот на град Скопје, градоначалникот на Град Скопје, Коце Трајановски, ја отвори изложбата „140 години железници во Македонија – со осврт на железниците во Скопје“. На отворањето на изложбата присуствуваа и директорот на Македонски железници, Ирфан Асани и директорот на транспортното одделение во Македонски железници, Оливер Петковски.



„Чест ми е и задоволство што имам можност да присуствувам и да ја отворам изложбата што Музејот на град Скопје ја постави по повод одбележувањето на 140 -годишнината од доаѓањето на железницата во Македонија, особено железницата во Скопје. Посебно ми е драго да истакнам дека првата железничка пруга во Македонија била пуштена во 1873 година токму со ставањето во функција на линијата Солун-Скопје кон Белград. Пуштањето на оваа пруга укажува и за почетокот на индустријализацијата во Македонија која што тогаш била дел од отоманската империја. Значаен за нас е и фактот дека пругата поминува низ Скопје, денес главен град на Република Македонија, што укажува дека градот отсекогаш имал значајна гео-стратешка положба во Македонија и регионот. Тоа особено влијаело на тоа денеска Скопје да ја има водечката економска, политичка и социо-културна улога во државата. Токму на оваа локација на која денес се наоѓа и Музејот на град Скопје, била подигната првата железничка станица во Скопје која постоела од 1873 до 1937 година“, рече градоначалникот Трајановски.

Тој додаде дека истата година таа е урната и во 1940 година е пуштена во употреба, за тоа време, една од најубавите железнички станици во Македонија која настрадала во катастрофалниот земјотрес во 1963 година.



Со обновата на градот во 1981 година, Железничката станица во Скопје изградена по проектот на Кензо Танге е префрлена во новиот и модерен дел од градот. Таа денес претставува современ и модерен транспортен центар каде што се сместени и централната автобуска станица во Скопје и станицата на Јавното сообраќајно претпријатие - ЈСП за приградски и градски превоз.



„По повод одбележувањето на 140-годишнината од доаѓањето на железницата во Македонија, во Музејот на град Скопје е поставена изложба којашто го следи развојот на железницата во светот од нејзината појава во 1825 година кога во Англија бил пуштен првиот воз на линијата Стоктон-Дарлингтон, до 1873 година, кога ќе биде пуштена првата железница во Македонија на линијата Солун-Скопје. Авторот на изложбата, вишиот кустос историчар Зоја Богдановска, става акцент на железниците во Македонија следејќи го нивниот развој низ повеќе историски периоди од 1873-та до денес, со посебен осврт на развојот на железниците во Скопје. Низ изложбата провејуваат многубројни историски настани врзани за железниците во Македонија“, истакна Љубица Кондијанова, директорка на Музејот.



Изложбата е збогатена со музејски експонати од фондот на музејот, како и со голем број значајни предмети, што ги собрал и обработил м-р Ванчо Милошевски, што се сопственост на Македонски железници - Инфраструктура. Во соработка на Музејот на град Скопје со Кинотеката на Македонија изложбата е надополнета со документарни филмови за железниците во Македонија. Изложбата ќе биде поставена во Музејот на град Скопје до 19 ноември 2013 година, соопшти Одделение за односи со јавност на Грaд Скопје.





http://www.mkd.mk/makedonija/skopje/140-godini-makedonski-zhelezbici-vo-makedonija-foto#9
За сè има вторпат
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #930 Posted: 02-Nov-2013 at 12:16
Дам, 140 години македонски железници во Македонија...Оти годинава празнувавме јубилеј 150 години независна Македонија.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #931 Posted: 02-Nov-2013 at 15:19
Иако не е спомнат,Владимир има голема заслуга за оваа изложба(и еден мој експонат кој не го гледам на сликиве0
Back to Top
Шпер View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2009
Location: Струмица
Online Status: Offline
Posts: 310
  Quote Шпер Quote  Post ReplyReply #932 Posted: 18-Nov-2013 at 22:48
Оваа изложба, суедјќи по сликите, покажува дека е добра основа за иден железнички музеј.
Најдов некои работи на Ebay, поврзани со Скопје

Yugoslavia, steam loco, 2-10-0, 33-225, at Skopje, 1968, original colour slide

Yugoslavia, 2-10-0 steam loco, 33-225, at Skopje, in 1968, original colour slide

Yugoslavia, 0-6-0T steam loco, 62-014, at Skopje, in 1968, original colour slide

Yugoslavia, 0-6-0T steam loco, 61-050, at Skopje, in 1968, original colour slide

Yugoslavia, 2-10-0 steam loco, 33-168, at Skopje, in 1968, original colour slide
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #933 Posted: 26-Nov-2013 at 16:27

Македонските возови утре ќе запрат во 7 часот

26/11/2013  //  Пред 1 час  //  ИНФРАСТРУКТУРА  //  Коментирај

vozovi-0

Членовите на Независниот синдикат на машиновозачите на Македонија (НСММ) при МЖ Транспорт а.д. Скопје утре наутро во седум часот ќе стапат во штрајк, одлучи на денешниот собир НСММ.

Тие бараат да им се вратат првичните работни позиции на машиновозачите кои биле прераспоредени на други позиции со симнување на здравствената група, исплата на платите до 25. во месецот, како и внесување на методологодијата за пресметка на плата како кај МЖ Инфраструктура во Колективниот договор.

Барањата се содржани во одлуката за штрајкот на НСММ донесена на 5. овој месец. Првично, штрајкот требаше да се реализира денеска, но, според Синдикатот, е пролонгиран за утре во интерес на подобро информирање на патниците.

НСММ соопшти дека во тек на штрајкот согласно Законот за железнички систем, ќе сообраќаат меѓународните експресни возови, како и по еден воз на сите домашни релации. Патниците ќе добијат услуга само на возовите Скопје-Велес со број 2085/2082, Скопје – Битола 641/642,643/644, Скопје – Гевгелија 611/632,613/634, Скопје – Кочани 651/650, Скопје – Кичево 662/661 и Скопје-Табановци возот со број 600/613.

Во известувањето од НСММ испратено и до Владата се наведува дека раководството на МЖ Транспорт направило кадровски промени кои довеле до општо незадоволство кај машиновозачите. Известувањето е испратено и до министерствата за транспорт и за труд и социјална политика и до МЖ Транспорт а.д. Скопје.

http://faktor.mk/archives/85191

Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #934 Posted: 02-Dec-2013 at 13:57

Грчки товарни возови ќе се сообраќаат до Скопје

2.12.2013 - 12:56:42

Првиот товарен воз што ќе се обраќа од Атина кон Северна Грција утре се очекува да пристигне во индустриската област и во пристаништето во Солун, информираат грчките медиуми.

Како што јавува дописникот на Нетпрес од Атина, грчката железница ТРАИНОСЕ има намера оваа рута да ја прошири кон Скопје, Софија и Белград.

Од ТРАИНОСЕ најавуваат дека во првата половина на 2014-та година ќе пуштат два товарни воза неделно што ќе се обраќаат преку Скопје до Белград и уште два до Софија. До март 2014 та ќе биде пуштен и товарен воз и до границата со Турција.

Директорот на Солунското пристаниште Стелиос Агелоудис изјави дека постои потреба пристаништето да биде поврзано со соседните земји. За таа цел компанијата веќе почнала да работи на отворање за балканските пазари.  За таа цел Агелоудис кон крајот на октомври остварил повеќе контакти со претставници од Бугарија и со грчки компании што оперираат кон Бугарија, а слично отворање кон македонскиот пазар е планирано за декември.

Секој ден на патот Атина - Солун поминуваат околу 600 товарни возила, а целта на ТРАИНОСЕ е да преземат барем 10 % од тоа. Според нивните пресметки, за оваа рута,  трошоците за  транспортот со камион изнесуваат околу 500 евра, а трошоците за возот ќе бидат 250 евра од терминал до терминал и 400 евра за испорака од врата до врата.


http://www.skopjeinfo.mk/gradot/1646013683/grcki-tovarni-vozovi-ke-se-soobrakaat-do-skopje-

Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #935 Posted: 25-Dec-2013 at 15:21


Uploaded with ImageShack.us
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #936 Posted: 25-Dec-2013 at 21:59
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #937 Posted: 23-Jan-2014 at 21:51
Железничкиот мост кај Демир Капија (се извинувам ако веќе биле поставени фотографиите овде)













museumdk.mk
За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #938 Posted: 29-Jan-2014 at 08:54
Еве нешто за љубителите на железници:

Respected forum members ,
In the Croatian part of the forum , we started with the presentation of trains and locomotives , the place we called " "Enciklopedija o vlakovima i lokomotivama / The Encyclopedia of trains and locomotives "
This will be a place where we show the trains and locomotives that we like , or who drive by railways in your country .
Show your trains and locomotives on the photos or video clips , as well as their interests and characteristics .
We will be glad to participate in this part of the forum showing trains you like .

http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=1695248
За сè има вторпат
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #939 Posted: 31-Jan-2014 at 16:21
26-01-2014- излез од Демир Капија
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #940 Posted: 03-Feb-2014 at 19:54
По ветувањето и кратката реализација на локалниот воз Битола-Прилеп-Битола пред некоја година, МЖ-Транспорт излегува со нова идеја за која лично сум скептик дека ќе има некаков позитивен ефект, освен за село Радуша:

02.02.2014 - Железничките станици во Тетово и Гостивар ќе бидат меѓу 10 те во Македонија кои ќе се реконструираат

Воведување редовна линија Тетово Скопје на секој час, реновирање на железничките станици во Тетово и Гостивар, набавка на нови возови, се само дел од новините кои ги засегаат граѓаните на полошко кои сакаат да ги користат услугите на железничкиот превоз. Менаџментот на Македонски железници Транспорт Ад Скопје со нови инвестиции во обид да го врати изгубениот сјај на железничкиот сообраќај во Македонија.

Интервјуто со генералниот директор на Македонски железници Транспорт Ад Скопје, Оливер Дерковски, ќе го емитуваме на крајот од регионалните вести.

Наташа Петровска

Извор: Телевизија КИСС Тетово, http://kiss.com.mk/mak/novosti1.asp?id=18906
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 4546474849 69>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.695 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.