build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics RSS Feed: Јавен автобуски превоз (општо)
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Јавен автобуски превоз (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 5455565758 85>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #1101 Posted: 05-Feb-2014 at 14:56
Добро јас најмногу се возам со двојка, па затоа и мојот коментар за кршењата, иако во право сте дека можат да ги пуштат и Саносите или пак Лаз-автобусите, ама што ќе им правиш.

Инаку на петка имаат најглуп распоред, недоволен интервал помеѓу автобусите и често знаат да стават стар крнтија автобус или ЛАЗ и тоа за време на најголемата гужва
Back to Top
СК View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 02-Feb-2014
Location: СКопје
Online Status: Offline
Posts: 106
  Quote СК Quote  Post ReplyReply #1102 Posted: 05-Feb-2014 at 16:44
Ги пофаливте ЛАЗ па ја да кажам дека ретко се возам со нив ама скоро ми се погоди да се качам во неколку и не можев да поверувам колку сите се тресат, крцкаат, тропаат.... Кинескине се класа за нив.
Back to Top
sanos_a View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 149
  Quote sanos_a Quote  Post ReplyReply #1103 Posted: 05-Feb-2014 at 18:02
едноставно немаме улици за нископодни автобуси, ние имавме еден нископоден ман од 2000 година, го продадовме бидејки немаше каде да го воземе со таа конфигурација на шасијата на автобусот Dunno
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2652
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #1104 Posted: 06-Feb-2014 at 18:52
Moже ли некој да каже зошто линиите 18, 18А и 118 се приградски? Ниту возат далеку од центарот на градот, ниту се премногу долги. Дури мислам дека ова се најкратките линии на ЈСП. Кој критериум е земен овие линии да бидат приградски, а линиите 21 и 21А да бидат градски?

Или линиите 31 и 33. Едната е градска, а другата приградска, а и двете идат до Долно Лисиче?

Edited by phenomenon - 06-Feb-2014 at 18:56
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #1105 Posted: 06-Feb-2014 at 19:03
За секое поставено прашање до ЈСП на оваа тема секогаш добиваш одговор од типот на: „за тоа е надлежен Секторот за сообраќај при Град Скопје“, така да најверојатно тие таму одлучуваат по некои си нивни критериуми, иако не мора да значи, затоа што ако ви текнува до пред пет години линијата 12 беше градска и сообраќаше многу редовно, но поради притисок на приватните превозници, линијата стана приградска и сообраќа многу помалку, дали три пати во денот, па така од ова можам да заклучам дека и немаат некои си критериуми.
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2652
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #1106 Posted: 06-Feb-2014 at 19:11
Јас затоа и го поставив прашањето овде а не до ЈСП бидејќи тоа ги надминува нивните мозочни капацитети. Инаку на сајтот на ЈСП линијата 12 е ставена како градска. 12 сообраќа често но претежно се приватни превозници.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #1107 Posted: 06-Feb-2014 at 21:34
Да во право си за 12-ка и јас сега видов дека била се уште градска линија. Инаку кога зборев дека е ретка зборам само за ЈСП, бидејќи приватните немаат ни возен ред, така да не можам нив да ги коментирам, иако овој Сектор за сообраќај што го наведов е тој кој ги доделува линиите и на приватните, па така на 45-ка сообраќаат само приватни, додека ЈСП не вози и слично.
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2652
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #1108 Posted: 15-Feb-2014 at 22:28
Ај нека е аирлија. Пензионерите ќе добијат уште еден ден за гратис возење во ЈСП - недела.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #1109 Posted: 15-Feb-2014 at 22:33
Уште малку па цела недела, и така веќе надмина половина...
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1110 Posted: 16-Feb-2014 at 00:23
едно време мислев дека е супер пензионерите да имаат што е можно повеќе денови во неделата, за да се намали нивниот број во поединечните денови... ама, знаејќи ги нашиве легендарни пензионери, ќе се возат секој ден без прекин, чисто за разонода
сега мислам дека е најдобро да имаат еден, најмногу два дена во неделата, и тоа да бидат сабота и недела, барем да го ослободат јавниот превоз на оние луѓе кои всушност одат на работа и училиште и немаат друг избор
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2652
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #1111 Posted: 16-Feb-2014 at 11:44
Ма ако е џабе и по цел ден ќе се возат. Таков е нашиот менталитет. Сети се само како заврши Појадокот на Камени Мост и сѐ ќе ти се разјасни.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
mr bombastic View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 420
  Quote mr bombastic Quote  Post ReplyReply #1112 Posted: 02-May-2014 at 03:19
Добро бе зар уште не се откажуваат од ова? Па не 5-ти тендер, уште 100 тендери да распишат се им е џабе кога се неспособни тотално!!! Абе уште цела деценија ќе се чудат како да им успее ова!!!





ПЕТТИ ОБИД НА ЈСП ДА ВОВЕДЕ УМНИ БИЛЕТИ



Јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“петти пат распиша меѓународен оглас за набавка и монтирање систем за автоматска локација на автобусите и на електронски систем за наплата на билетите во возилата. Избраната фирма ќе биде должна да ги воведе двата система во рок од 46 месеци, односно за нецели четири години, но директорот на ЈСП, Мишо Николов, вели дека фирмата ќе треба да ја заврши работата за 30 месеци по потпишувањето договор.

Овие два система со кои ќе се модернизира јавниот превоз се најавуваат речиси цела деценија. Со автоматската локација, патниците на автобуските стојалишта на електронски табли ќе добиваат информации за колку време ќе стаса автобусот што го чекаат. Возилата ќе бидат следени преку сателит и информациите ќе се проследуваат во реално време. Со системот за електронска наплата, односно со воведувањето таканаречени умни билети, ќе се избегнат билетите од хартија и ќе се скрати времето на влегување на патниците во возилата. Граѓаните што се возат со јавниот превоз ќе си купат електронски припејд-картички, кои ќе ги дополнуваат со толку пари колку што сакаат, а при влегувањето во автобус ќе ја приближат картичката до читач, кој од неа ќе им одземе сума колку што чини возењето. Така патниците ќе влегуваат брзо во возилата, нема да се задржуваат кај поништувачите на хартиените билети, кои често се расипуваат и нема да мора да купуваат билет од возачот и така да го задржуваат возилото на стојалиштето.

Електронска наплата во 500 автобуси

Досега пропаднаа четири тендери со кои ЈСП планираше да ги воведе современите системи. Причината што досега не се реализираа овие проекти, според Николов, е што системот за електронска наплата е сложен и треба многу внимание за технички да се дизајнира тендерот.

- Во прашање е и нашето неискуство за вакви системи. Очекувам овој пат тендерот да биде успешен. Нема посебни измени на условите во него, тие остануваат речиси исти. Електронската наплата ќе се воспостави во 500 наши автобуси. Ќе бидат поставени исто толку валидатори, односно поништувачи. Исто така, фирмата што ќе биде избрана ќе биде должна да воспостави три машини - автомати за продажба на електронските картички и тоа на пофреквентните автобуски постојки, како што се, на пример, „Рекорд“ или Бит-пазар -информира Николов.

Освен на трите автомати, електронските билети ќе се продаваат и на 58 продажбени места и билетарници. Ќе бидат набавени 200.000 електронски картички (билети), како и 50 уреди за контрола.

- Со текот на времето ќе бидат воспоставени дневни и неделни карти. Но, за тоа потоа - изјави Николов.

Проектите проценети

на 2 милиона евра

За системот за автоматска локација, избраната фирма ќе има задача да постави 40 информативни дисплеи на автобуските постојки, преку кои патниците ќе добиваат информации за пристигнувањето на автобусите. Во сите автобуси ќе треба да постави ГПС-уреди за сателитско следење на возилата и да опреми диспечерски центар за нивно следење, кој ќе биде сместен во рамките на Студентскиот дом „Kузман Јосифовски-Питу“. Главна придобивка од овој систем, освен информирањето на патниците, ќе биде тоа што ќе се надмине доцнењето на возилата.

Проектот за поставување информативни дигитални табли го почна ЈСП во 2010 година. Беа монтирани 10 дисплеи на постојките на кои сообраќаат линиите „2“ и „5“ и со тоа проектот застана.

Заинтересираните компании своите понуди треба да ги достават најдоцна до 16 јуни во 11 часот, во дирекцијата на ЈСП, кога ќе се спроведе јавното отворање на понудите. Проценетата првична вредност на овој проект, според тендерската документација, е 120 милиони денари, односно околу 2 милиона евра.

На претходниот тендер компанијата „Микроелектроника“ од Чешка беше најблиску до добивање на договорот за електронска наплата. Лани во јули ЈСП најпрво ја избра турската компанија „Kенткард“ за поставување на системот, но имаше жалби од другите учесници, односно од „Т-мобиле“ и „Ассеко Сее дооел“ од Скопје. Учествуваше и норвешкиот конзорциум „Бро-ог тунел-селскапет“, но не поднесе жалба. По разгледувањето на жалбите, од евалуација беа исклучени три фирми, а во игра остана само понудата на „Микроелектроника“. Од ЈСП тогаш не обелоденија кој колку пари побарал за да ги воведе системите. Тендерот пропадна, а претпријатието сега повторно се обидува да го осовремени јавниот превоз во метрополата.



http://dnevnik.mk/?ItemID=F2AF494E1B93E74C81653337EA47A075
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #1113 Posted: 02-May-2014 at 11:32

Причината што досега не се реализираа овие проекти, според Николов, е што системот за електронска наплата е сложен и треба многу внимание за технички да се дизајнира тендерот.

- Во прашање е и нашето неискуство за вакви системи. Очекувам овој пат тендерот да биде успешен. Нема посебни измени на условите во него, тие остануваат речиси исти.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2652
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #1114 Posted: 02-May-2014 at 11:53
И што сега да каже човек на вакви ретардирани изјави?
Би замолил ако некој психијатар го чита ова, нам, на лаиците, да ни го објасни ваквиот ментален склоп.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #1115 Posted: 05-May-2014 at 19:15
Одново активирање градски превоз во Охрид


[/QUOTE]
Линија 1 - Црвено
Линија 2 - Зелено
Сина боја - досегашната линија Охрид - Струга - Охрид во делот на Охрид како делумно градски сообраќај


Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2652
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #1116 Posted: 05-May-2014 at 19:37
Ме чуди зошто линиите не одат до Велгошти и до Радојца Новичич.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #1117 Posted: 05-May-2014 at 19:46
Originally posted by phenomenon

Ме чуди зошто линиите не одат до Велгошти и до Радојца Новичич.


Постојат одделни приградски линии за натака (Велгошти и Р.Новичиќ до селото Лакочереј) и во голем дел се поклопени со овие линии.
Уште подобра опција ќе беше да ги спојат некако тие и линиите до индустрискиот дел кон Лескоец и Косел, ама ајде и вака нека е, само да се научат Охриѓани да користат јавен превоз.
А и општината и Галеб да бидат упорни и посериозни, оти минатиот пат кога профункционира прв пат кога пробав да се качам ем закаснав на работа ем жива вода - ненајавено прекинале...
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2652
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #1118 Posted: 05-May-2014 at 19:50
Дај слики од автобусите на градските линии. Ако на нив возат комбиња Iveco Daily на Галеб, бидете сигурни дека повторно ќе ви пропадне јавниот превоз.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #1119 Posted: 05-May-2014 at 20:30
Ивеко се, сигурно ќе одат овие, ама некаква друга шасија со поголема ширина (2х2 распоред на седишта) т.е. 27/29 седишта.






И со ‘автобуски‘ врати








Ако мислиш на овие Ивеко мејд ин Застава (16 седишта), најголем дел стојат во гаража, само 2-3 понекогаш се вртат и веројатно како помош на поновиве Ивека.


Најудобна опција би биле овие приградски Саноси (би имало место за некој багаж до автобуска), ама и најнепрофитабилна



Edited by Тркало - 05-May-2014 at 20:38
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2652
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #1120 Posted: 05-May-2014 at 22:46
Го срамите градот. Туристичко место со градски минибуси со една врата. Имате ли мозок?! Што и да кажам повеќе, би било одвишно.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 5455565758 85>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.602 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.