Author |
Topic Search Topic Options
|
ovaj_stariov
Senior Member
Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1319
|
Quote Reply
#381 Posted: 14-Jan-2010 at 14:22 |
Ех,и јас би сакал да имаме вакво нешто во Скопје!
Но колку што знам веќе има проект по кој ќе се гради аеродромот.
|
build.mk, гради форумска историја
|
|
axel
Senior Member
Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
|
Quote Reply
#382 Posted: 16-Jan-2010 at 12:18 |
ТАВ почна да копа на Скопскиот аеродром
ТАВ
ги почна подготвителните работи на Скопскиот аеродром "Александар
Велики". Од аеродромското претпријатие потврдуваат дека се испитува
теренот на две локации - во делот каде што треба да се продолжи
полетно-слетната патека и на локацијата каде што треба да се градат
новата терминална зграда и паркингот. "До почетокот на март, новиот
концесионер треба комплетно да го преземе работењето со Аеродромот.
Беше одржан состанок со авиокомпаниите кои летаат од 'Александар
Велики' . Следен чекор е преземањето на вработените", велат од
Скопскиот аеродром. Од укинувањето на визите за македонските
државјани на 19 декември, бројот на патници за европските земји од
Скопскиот аеродром е зголемен за 11,5 насто, споредено со истиот период
минатата зима. Во 2009, на годишно ниво падот на патници, во споредба
со 2008 година, е 8,1 отсто. Само лани во декември, споредено со
истиот месец претходната година, имало зголемување на бројот на
патници од 2,1 насто. За 13 дена од јануари, бројот на патници од
Скопскиот аеродром е зголемен за 9,1 насто. Лани Скопскиот аеродром
имал 600.000 патници. http://www.vest.com.mk/?ItemID=DDD8D5A041499E4C8215C07A299939A2
Edited by pbanks - 16-Jan-2010 at 12:45
|
|
pbanks
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
|
Quote Reply
#383 Posted: 16-Jan-2010 at 12:57 |
Браво за Montevideo, @VirginAtlantic одличен проект не сум го знаел. Јас би бил задоволен и со она што го видовме на рендерите кога се претставуваа турците иако веројатно тоа мало рендерче е далеку од конечното решение. Што се однесува за веста која ја постави axel, можам да кажам само
|
|
my Macedonia
Senior Member
Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4085
|
Quote Reply
#384 Posted: 16-Jan-2010 at 15:33 |
ВЛАДАТА ПОДГОТВУВА ТЕРЕН ЗА ТАВ
Аеродроми да и вратат на М-НАВ 2,5 милиони евра
Македонската влада ги прави потребните подготовки за доаѓањето на Турската компанија ТАВ која, според најавите, треба од март месец да почне со инвестиции во аеродромите Александар Велики во Скопје и Св. Апостол Павле во Охрид. Поради тоа, Владата донесе одлука претпријатието Аеродроми да и врати долг од 2,5 милиони евра на македонската контрола на летање М-НАВ.
Од Владата велат дека долгот мора да се врати назад до крајот на февруари 2010 година. Покрај тоа, М-НАВ треба да го врати на рати кредитот на ЕБОР и тоа еден еден месец пред одредениот датум.
Edited by my Macedonia - 16-Jan-2010 at 15:34
|
|
гитардемон
Senior Member
Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
|
Quote Reply
#385 Posted: 18-Jan-2010 at 00:11 |
„Хохтиф“: Отстапките за ТАВ не се фер
Подоцнежната промена на првичните услови за наддавањето за аеродромите ги става во нерамноправна положба сите други учесници што не беа избрани, изјави за „Дневник“ Андреас Штајнер, портпарол на „Хохтиф“
Постапката за избор на концесионер на двата македонски аеродрома е нефер бидејќи победникот доби нови, подобри услови од пропишаните во јавниот повик кои важеа за сите заинтересирани, реагира германската компанија „Хохтиф“. Таа беше една од четирите што првично беа заинтересирани за концесионирање на аеродромите во Скопје и во Охрид.
Во „Хохтиф“ велат дека будно ја следат целата постапка околу приватизацијата на македонските аеродроми, па наскоро ќе одлучат дали и што ќе преземат.
- Подоцнежната промена на првичните услови за наддавањето ги става во нерамноправна положба сите други учесници што не беа избрани. Затоа, таквата процедура може единствено да се смета за нефер. Поради тие причини, ние со голем интерес и внимание ќе ја следиме приватизацијата на македонските аеродроми - изјави за „Дневник“ Андреас Штајнер, портпарол на „Хохтиф“.
Реномираната германска компанија се откажа од учеството на повикот за концесионирање на аеродромите во Скопје и во Охрид најмногу поради обврската за изградба на карго-аеродромот во Штип, за кој експертите предупредуваа дека е неисплатлива инвестиција. Ставот на Германците го делеа и француската компанија ЕГИС и австриската „Виенски аеродром“, кои се откажаа од истата причина. Штипскиот аеродром, оддалечен само дваесетина километри од скопскиот „Александар Велики“, беше оценет како нерационално решение и во студијата за развој на македонските воздушни пристаништа што ја подготви холандската консултантска куќа „Нако“ по барање на Владата.
Последната отстапка на Владата кон ТАВ , откако претходно на Турците двапати им беше продолжуван рокот за почеток на модернизацијата на двата аеродрома ја разбранува експертската јавност. Експерти за јавни набавки сметаат дека со промената на условите по изборот на концесионерот се доведува во прашање регуларноста на целата постапка, со што се дава добра основа за поништување на јавниот повик. Тие објаснуваат дека трите компании, доколку се жалат пред меѓународни институции на нееднаквиот третман што го добиле во Македонија, сигурно ќе го добијат процесот.
И покрај ваквите реакции, Владата останува на ставот дека нема ништо спорно во целата постапка, бидејќи немало значајни промени во склучениот договор со ТАВ.
Турската компанија ги доби под 20-годишна концесија аеродромите во Скопје и во Охрид, со обврска да ги модернизира, за што ќе вложи околу 200 милиони евра.
Според најавите на ТАВ, по двете одлагања на почетокот на модернизацијата, градежните работи дефинитивно ќе почнат на 2 март. Планирано е прво да се гради нов терминал и да се продолжува пистата на „Александар Велики“, а паралелно со тоа да се врши целосна реконструкција на „Св. Апостол Павле“.
Даница Тунтевска |
Ај честито. Сепак и пеналите се поефтини отколку да си купиме тенкови наместо да ни ги донира турската влада. Стојам на тоа. И онака ако не се Турците ние досега со тенџериња ќе бевме место шлемови.
Инаку да не бидам пицајзла, веста на GM не е за во авиокомпании? Не за друго, да ни се сортираат точно вестите.
Edited by гитардемон - 18-Jan-2010 at 01:14
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
krale
Senior Member
БАНИРАН
Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
|
Quote Reply
#386 Posted: 18-Jan-2010 at 11:27 |
Originally posted by axel
<p id="ArticleTitle">ТАВ почна да копа на Скопскиот аеродром
ТАВ
ги почна подготвителните работи на Скопскиот аеродром "Александар
Велики". Од аеродромското претпријатие потврдуваат дека се испитува
теренот на две локации - во делот каде што треба да се продолжи
полетно-слетната патека и на локацијата каде што треба да се градат
новата терминална зграда и паркингот. "До почетокот на март, новиот
концесионер треба комплетно да го преземе работењето со Аеродромот.
Беше одржан состанок со авиокомпаниите кои летаат од 'Александар
Велики' . Следен чекор е преземањето на вработените", велат од
Скопскиот аеродром. Од укинувањето на визите за македонските
државјани на 19 декември, бројот на патници за европските земји од
Скопскиот аеродром е зголемен за 11,5 насто, споредено со истиот период
минатата зима. Во 2009, на годишно ниво падот на патници, во споредба
со 2008 година, е 8,1 отсто. Само лани во декември, споредено со
истиот месец претходната година, имало зголемување на бројот на
патници од 2,1 насто. За 13 дена од јануари, бројот на патници од
Скопскиот аеродром е зголемен за 9,1 насто. Лани Скопскиот аеродром
имал 600.000 патници. http://www.vest.com.mk/?ItemID=DDD8D5A041499E4C8215C07A299939A2
|
Ако оваа година има пораст од 10%, тоа значи дека Скопскиот ќе има близу 700000 патници, што значи бројката од 1 милион е многу блиску и брзо ќе стане реалност ако дојде барем 1 ниско-буџетна авио компанија.
Затоа ќе повторам дека е смешно да се проектира ваков централен аеродром за 1,5 милион патници (идеално).
|
|
Andrej_LJ
Senior Member
Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
|
Quote Reply
#387 Posted: 18-Jan-2010 at 12:16 |
Ајде де. За поголем аеродром (како Софија или Белград) можеби осцилација од 300 000 патници годишно (околу 10% од нивниот патникопоток) не е многу голема. Но, за Скопје тоа значи зголемување од 33% што неможе да се оствари преку една лоу-кост компанија и без национален авиопревозник. Има неколку предуслови и за лоу-костерот. Треба да е позициониран во Скопје за да може да опслужува многу дестинации за да донесе 300 000 патници годишно и се сомневам дека една единствена компанија може да се справи со тоа.
Инаку за капацитетот мислам дека е прилично доволен за средно-временски период. Што се случува со сегашниот терминал по градбата на новиот? Доколку не се планира на негово место да се гради нешто, со мала модернизација може зградата да се пренамени исклучиво за лоу-костерите притоа нудејќи помалку и понеквалитетни услуги за сметка на помали трошоци и такси, што автоматски привлекува доста компании. Тоа го направија во Софија, старата зграда (Терминал 1) е исклучиво за нискотарифците.
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
krale
Senior Member
БАНИРАН
Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
|
Quote Reply
#388 Posted: 18-Jan-2010 at 14:27 |
Види вака... смешни се овие коментари. Па Скопје веќе имаше преку 1 милион патници и тоа пред 10 години. Што значи во 2010 дека не може да направи таква бројка е нелогично. Да не зборувам дека Приштина во 2009 имаше 1.2 милиони, со помала популација и помал стандард. Сегашната бројка од 600000 е реално побајаги потценета. ТАВ тоа добро го знае инаку не би ни влегувале за 600000.
Инаку осцилација од 300000 е само 4 дополнителни лета дневно (со 100 патници), така да воопшто не е нереална.
Втората идеја ти е добра - за терминалот да се искористи за нискотарифите. Не знам што е во план, треба да се погледне идејниот проект.
Edited by krale - 18-Jan-2010 at 14:30
|
|
гитардемон
Senior Member
Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
|
Quote Reply
#389 Posted: 18-Jan-2010 at 14:31 |
Забораваш дека за време на косовската криза не работеше тамошниот аеродром, а освен тоа сите хуманитарни организации и слични мисии доаѓаа во Скопје и преку Петровец. Тоа дека ќе помине милион ќе помине, не се ТАВ будали, ама дека ќе биде во 2010 нема теорија. Прво треба да дојдат lcc, а во меѓувреме и да се подигне животниот стандард. Не е екскурзија во Париз само трошоци за лет. Треба пари и за престој.
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
krale
Senior Member
БАНИРАН
Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
|
Quote Reply
#390 Posted: 18-Jan-2010 at 14:40 |
Кловер, го забораваш повратниот лет, мислам дека и тие патници се бројат нели?
1999 и 2000 само зборуваат каков потенцијал има аеродромот. Да, имаше затворени правци во Косово, но од друга страна имаше визи, тешко се излегуваше и влегуваше во земјава, а и кризата сепак откажа некои кои планираа да летаат во тој период. Значи ако Приштина во овој момент (со помала популација, стандард и со визи) има 1.2 милино, Скопје по сите нормални параметри би морал да има 1.5 милиони. За жал малиот број е резултат на лошото менаџирање со Аеродромот, а не на потенцијалот на самиот аеродром, мислам дека ќе се сложите.
Јасно дека тоа нема се случи во 2010, но со добри ниско-буџетари, може да се престигне Приштина за 5 години.
|
|
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
|
Quote Reply
#391 Posted: 18-Jan-2010 at 15:07 |
Originally posted by krale
Кловер, го забораваш повратниот лет, мислам дека и тие
патници се бројат нели? |
Да, претпоставувам... Инаку постот го
избришав пред да ми реплицираш. бидејќи само се дуплирав за она што го кажа гитардемон во
меѓувреме, па еве да не се чудат луѓето за таа забелешка
|
|
axel
Senior Member
Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
|
Quote Reply
#392 Posted: 25-Jan-2010 at 00:15 |
Власта не стравува од можни тужби за аеродромите
Според Слаѓана Тасева, менувањето на условите за ТАВ не е поразличнo од случајот со ЕВН, само во обратна насока
Соња Маџовска
Дали обидот на мала врата
изградбата на карго-аеродромот во Штип да се одложи за други времиња,
можеби и за десетина години, може да ја чини многу нашата држава?
Што
ако почнат да тужат, како што веќе некои реномирани компании
најавуваат, а кои се откажаа од овој тендер за реновирање на скопскиот
и на охридскиот аеродром, само поради изградбата на штипскиот.
Владата
не е многу загрижена. Таа останува на ставот дека нема ништо спорно во
целата постапка, бидејќи немало значајни промени во склучениот договор
со ТАВ. Оттаму објаснуваат дека тие ништо не промениле во тендерските
услови, според кои, си останува обврската за изградбата на каргото.
„Нема промена во делот на тендерот дека треба да се гради карго-
аеродромот во Штип. Само има одлагање на неговата изградба поради
изработка на метеоролошка студија за движењата на ветровите во
Штипскиот и во Светиниколскиот регион“, вели портпаролот на Владата,
Мартин Мартиновски. Според него, оваа промена на условите би ја добила
и која било друга компанија, а не само ТАВ, како што е во случајов.
Една од причините зошто сега се одложува изградбата на каргото, е што,
наводно, бил потребен дополнителен елаборат за движењето на ветровите
во Штипскиот регион, што треба да покаже дали небото над Штип ги
исполнува условите за функционирање на аеродромот или не. Но, зарем ова
власт не го знаеше тоа уште пред објавувањето на тендерот?
А
токму каргото во Штип ја двоуми реномираната германска компанија
„Хохтиф“, па се откажа од учеството на повикот за концесионирање на
македонските аеродроми. Нивното мислење го делеа и француската
компанија ЕГИС и австриската „Виенски аеродром“, кои, исто така, се
откажаа.
Според експертите, пролонгирањето на изградбата на
карго-аеродромот во Штип фрла сенка врз тоа колку е рамноправен односот
спрема овие потенцијални инвеститори, а дел од нив веќе целиот тендер
го окавлификуваа како нефер. Аналитичарите порачуваат дека честото
менување на тендерските услови се катастрофални за земјава, бидејќи
создаваат несигурност кај инвеститорите.
Според Слаѓана
Тасева, претседател на „Транспарентност - нулта корупција“, во случајот
со тендерот за македонските аеродроми, другите компании можат да
поведат судски спор и теоретски можат да го добијат поради променетите
услови во тендерот отпосле, но тоа може да трае со години. Тие може да
добијат само отштета, но не и поништување на тендерот. Тоа, пак, значи
дека поведувањето судски спор од страна на некоја од компаниите што се
повлекоа нема да ја одложи изградбата на аеродромите од страна на
турската компанија ТАВ.
За Тасева менувањето на условите за
ТАВ не се ништо поразлично од случајот со ЕВН, само во обратна насока.
„Не гледам разлика меѓу она што се прави со ЕВН и ова со ТАВ. Само при
менувањето на условите за австриската компанија тие се лоши и затоа таа
реагираше со тужба, која најверојатно ќе ја добие. Додека во случајот
со ТАВ, менувањето на тендерските услови им одговара на Турците, па
затоа тие молчат. Во секој случај, оваа практика на власта да ги менува
тендерските услови создава несигурност и ги става инвеститорите во
нерамноправна положба. Власта со компаниите се пазари во зависност од
тоа за кој инвеститор станува збор. Ова е катастрофална состојба што е
на границата на коруптивно однесување. Нашите институции прават се'
тендерските услови да изгледаат формално законски, а, всушност, се
незаконски“, смета Тасева.
А Владата во меѓувреме за ТАВ направи
уште неколку отстапки. На двапати Турците добија одлагање на рокот за
почеток на инвестицијата. Сега останува ветувањето дека турската
компанија ќе почне да гради на 2 март. Таа ги доби под 20-годишна
концесија аеродромите во Скопје и во Охрид, со обврска да ги
модернизира, за што ќе вложи околу 200 милиони евра. Планирано е прво
да се гради нов терминал и да се продолжува пистата на „Александар
Велики“, а паралелно со тоа да се врши целосна реконструкција на „Св.
Апостол Павле“.
Владата неколку пати повтори дека веќе нема да
се прават никакви отстапки и дека ако се пробие и последниот рок,
Македонија ќе ја ефектуира гаранцијата од шест милиони евра што ја
депонирала компанијата ТАВ. Инаку, договорот со ТАВ се' уште не е ниту
јавно објавен и две години откако е склучен, јавноста не знае на што
точно се обврзале нашата Владата и ТАВ. http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=D8DD2EEF40864F4C9F7424258BBD2FFC
|
|
axel
Senior Member
Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
|
Quote Reply
#393 Posted: 06-Feb-2010 at 15:33 |
ТАВ ЈА ИСПИТУВА ПОДЛОГАТА НА СКОПСКИОТ АЕРОДРОМ
Турците го премеруваат "Александар Велики"
Турскиот
концесионер на аеродромите ТАВ продолжува со мерењата и
испитувањата на подлогата на Скопскиот аеродром "Александар
Велики". Подготвителните работи започнаа кон крајот на минатата
година, а Турците и официјално треба да го преземат работењето на
двата македонски аеродрома на први март, со примопредавање меѓу
Министерството за транспорт и врски и претседателот на Бордот на ТАВ
Мустафа Сани Шенер. "Концесионерот има неколку обврски пред
да почне со градбата на новите објекти кои се предвидени со проектот за
реконструкција на Скопскиот аеродром. Треба да се исели воениот дел,
зашто токму каде што е сега лоциран, ќе биде новата терминална
зграда. Ќе се прават и нови паркинг-локации, а ќе има промени и во
пристапот кон Аеродромот, зашто ќе се гради нова клучка. Ќе се
продолжува и пистата за 500 метри, на јужната страна", велат од
менаџментот на АД "Аеродроми на Македонија". ТАВ, според
концесискиот договор, треба да ја дислоцира војската, така што ќе $
овозможи соодветни услови за работа. Новата терминална зграда, според
најавите, треба да има 40.000 квадратни метри. Колку за споредба,
сегашниот терминал има 6.000 квадратни метри, а новиот Софиски аеродром
има 25.000 квадратни метри. Новиот аеродром е димензиониран да опслужи
над 6 милиони патници годишно. Лани Скопскиот аеродром имаше 600.000
патници. Неофицијално се зборува дека, сепак, "Александар Велики" нема
од старт да биде најголем во регионот туку дека ќе се овозможи со
етапна градба, доколку има потреба, да се проширува. Додека се гради
новата терминална зграда, ќе функционира постојната, за која сега се
прават планови каква пренамена ќе има потоа. Двата аеродрома
сега имаат околу 800 вработени. Концесионерот презема обврска
наредните 7 години да не ги отпушта. Уште две години се очекува да
продолжи со работа и Јавното аеродромско претпријатие, додека да
завршат започнатите судски постапки и да се ликвидираат долгувањата и
побарувањата. А.Салтировска http://www.vest.com.mk/?ItemID=EB7BA9BE1A4DE0479C23ED0E853E7BD2
|
|
my Macedonia
Senior Member
Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4085
|
Quote Reply
#394 Posted: 06-Feb-2010 at 18:28 |
luge kolku se 40.000 kvadratni metri?
neli gtc e tolku golem?
|
|
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
|
Quote Reply
#395 Posted: 06-Feb-2010 at 18:29 |
ГТЦ е над 100.000
Новиот веро е 40.000
|
|
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
|
Quote Reply
#396 Posted: 09-Feb-2010 at 23:26 |
Странци ќе го контролираат ТАВ
Меѓународна консултантска компанија ќе контролира дали турската фирма ТАВ ги реконструира македонските аеродроми според
договорот за концесија што го потпиша со Владата. Министерството за
транспорт и врски по вторпат за една година распиша јавен оглас преку
кој бара консултант што ќе врши надзор врз спроведувањето на
концесискиот договор. Првиот тендер пропадна бидејќи пријавените не ги
исполнувале пропишаните услови.
Избраната компанија ќе треба да
дава консултантски, архитектонски и инженерски услуги, како и да прави
технички испитувања и анализа на аеродромите во Скопје и во Охрид, но и
на просторот каде што по неколку години треба да се гради
карго-аеродромот во Штип. Консултантската компанија ќе биде ангажирана
за период од две години, а во тимот што ќе работи во Македонија треба
да вклучи искусни и стручни луѓе.
Од Министерството за транспорт
и врски објаснуваат дека во вториот оглас малку ги измениле условите
што биле пропишани во првиот.
- Претходниот оглас за избор на
консултант беше поништен поради неисполнување на условите од стана на
економските оператори. Односно, поради тоа што бројот на кандидати што
ги исполнуваат критериумите беше помал од минималниот број наведен во
огласот. Оттука, Министерството планира по пат на нова јавна тендерска
постапка да избере реномирана меѓународна компанија што ќе го врши
надзорот на концесискиот договор - велат од ресорното министерство.
Компаниите
заинтересирани за учество на јавниот оглас, меѓу другото, треба да
имаат најмалку три договори за развој и трансформација во транспортниот
сектор, вредни минимум половина милион евра. Тимот што ќе работи во
земјава треба да е составен од најмалку седум стручни лица, од кои дел
веќе реализирале сличен проект на некој аеродром со најмалку 800.000
патници на годишно ниво во последните 10 години. Всушност, токму овој
услов е сменет, споредено со првиот оглас, каде што се бараше
компанијата да има најмалку еден успешно реализиран договор за
трансформација на аеродроми со минимум милион патници годишно во
последните пет години.
Турската компанија веќе се подготвува
да ги преземе аеродромите во Скопје и во Охрид. По две пролонгирања на
рокот, ТАВ почна да го раскопува теренот за новиот терминал на
„Александар Велики“ во Скопје, чија изградба, според последните најави,
треба официјално да почне на 2 март. ТАВ на вработените во
акционерското друштво во државна сопственост „Аеродроми на Македонија“
завчера им подели нови договори за работа, според кои, од 1 март тие ќе
преминат во компанијата „ТАВ Македонија“.
Според концесискиот
договор, ТАВ се обврза дека по преземањето седум години нема да отпушта
вработени, ниту пак ќе им ги намали платите. Синдикатот на вработените
во „Аеродроми на Македонија“ денеска треба да се сретне со претставници
на Министерството за транспорт и на турската компанија за да
разговараат околу нејаснотиите во новите договори за работа.
http://dnevnik.com.mk/?ItemID=105B53FA93CA234A95B9774AAD69431F |
|
|
гитардемон
Senior Member
Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
|
Quote Reply
#397 Posted: 09-Feb-2010 at 23:40 |
Економија
Понудите на ТАВ ги збунија вработените на аеродроми
вторник, 09 февруари 2010, 16:34
Синдикатот на вработените на аеродромите ќе бара од министерот Јанакиески и претставниците на турски ТАВ да објаснат зошто дел од нив добиле понуди за договор за работа во ТАВ Македонија со наведени помали бруто плати. Реагираат дека договорите за работа се полни со нејаснотии и во нив не се наведени додатоците за хранарина, минат труд и слично.
Стево Тодоровски од самостојниот синдикат на аеродроми изјави дека на утрешната средба со надлежните ќе побараат одговор, по што ќе излезеле со официјален став. Синдикалците предупредуваат оти имало и најави дека фирми ќерки на ТАВ ќе преземале дел од дејностите на аеродромите. Маријан Илиевски од синдикатот на аеродроми при Сојузот на синдикати на Македонија изјави дека засега не знаат точно кои ќе бидат овие дејности.
Вработените вчера еден по еден ги подигнуваа понудите за работа во ТАВ Македонија, потпишани од новиот извршен директор Мурат Орнекол. Во нив јасно стои дека работниот однос ќе се смета за прекинат доколку работниците во рок од 15 дена писмено не се произнесат за новите услови за работа.
Наспроти реакциите на синдикалците, од министерството за транспорт и врски велат дека согласно концесискиот договор немало да има намалувања на платите и отпуштања од моментот кога ТАВ ќе го преземе управувањето со аеродромите. Во реакцијата, министерството се повикува на концесискиот договор, чија содржина се` уште е тајна за јавноста.
|
http://www.vesti.alfa.mk/default.aspx?mId=37&egId=7&eventId=18138
Ете контрадикција на последниот параграф од претходната вест. Тешки нека се праведни со отпуштањето, да ги задржат само квалитетните, а не да си одат вредните, а да останат полтрони.
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
Firko
Newbiе
Joined: 21-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
|
Quote Reply
#398 Posted: 10-Feb-2010 at 15:31 |
Знае ли некој што точно се договориле вработените на ЈП Аеродроми со новиот концесионер "Тав"?! И дали воопшто Тав ке продолжи да работи со полтрони или конечно ке видиме на аеродромите вистински порфесионалци!
|
|
pbanks
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
|
Quote Reply
#399 Posted: 10-Feb-2010 at 15:42 |
Јас мислам дека ТАВ доколку ги превземе аеродромите сигурно нема да се зеза со разноразни политички наместени полтрони и ако не веднаш релативно брзо ќе ги исфилтрира вработените.
сепак збориме за приватна фирма која тука дошла да прави профит а не да биде социјална установа.
|
|
Firko
Newbiе
Joined: 21-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
|
Quote Reply
#400 Posted: 10-Feb-2010 at 19:50 |
Да се согласувам со тебе! Но сепак потпишала договор дека ке ги задржи да не кажам издржава уште 7 години истите вработени кои ненаправија ништо за нашите аеродроми! Мора да има други начини како да се реши овој проблем, ова ме потсеќа како некој милјонер да купува очаен фудбалски тим и со истите играчи сака да стане Шампион!
|
|