build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Скопски сообраќај (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3031323334 157>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3664
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #621 Posted: 16-Feb-2010 at 19:42

 

Originally posted by beTon

Надвозници во Скопје како решение за проблемот на некои критични сообраќајници - http://volanskopje.blogspot.com/2006/04/blog-post_114467574819760546.html

ајде аирлија нека е! конечно нешто изводливо и конкретно во однос на скопскиот уличен хаос, јасно ова не е соломонско решение, туку само дополнително растоварување, кое како такво не е лошо да се вметне и кај мавровка! јасно дека урбаните автопати се приоритет, но и вакви комбинации се повеќе од добредојдени со оглед дека се брзо изводливи! 

Градските власти ќе изработуваат идејни решенија за четири клучки што не се предвидени во сообраќајните решенија во Генералниот план, а ако се покажале како добри проекти, ќе биле вметнати во новиот ГУП - http://www.dnevnik.com.mk/?itemID=80F86E15A58ABE4BBC0010778924342D&arc=1


Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #622 Posted: 16-Feb-2010 at 21:36
Јасно дека ова е решение гужвљата да се растерети - ако сега кај мавровка чекаат сите што одат и кон аеродром-и кон битпазар- и кон автокоманда и кон центар, со клучка без семафори ќе се чека на следните раскрници но само 1/4 од возилата што чекаат пред мавровка (груба математика).

Брзо, ефикасно и лесно решение. Да не спомнувам ефтино зашто некои чувствувам веќе ми дишат во врат.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #623 Posted: 16-Feb-2010 at 21:41
Не си ми јасен, викаш клучка а сепак четвртина ќе чекале. Клучка е за да никој нечека. Ај ако можеш скицирај како го тоа замислуваш.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #624 Posted: 16-Feb-2010 at 21:50
По 1/4 од гужвата ќе се префрли на следните раскрсници, што значи сериозно растеретување на сообраќајот - бидејќи сега се чека од сите 4 страни, а тогаш секој ќе појде на својата страна и таму ќе чека. Не мислев на чекање пред Мавровка.

(Пример колите што доаѓаат преку мостот Г. Делчев сите чекаат на Мавровка - некои од кон автокоманда, некои кон Бит пазар, некои кон аеродром или пак кон гтц, со клучка на мавровка сите би се распределиле кон своите дестинации и ќе нема толку гужва.)
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #625 Posted: 23-Feb-2010 at 00:42

Еднонасочeн метеж во Кисела Вода

Додека експертите бараат да се врати стариот двонасочен сообраќаен режим во населбата, локалните власти ќе чекаат метежот сам да се реши откако „Првомајска“ ќе стане булевар

Режимот на еднонасочен сообраќај по улиците Сава Ковачевиќ и Иван Козарев во Кисела Вода треба итно да се смени, бидејќи ваков каков што е само создава метеж, предупредува сообраќајниот инженер Пламен Гавриловски. Еднонасочниот сообраќај во дел од Кисела Вода беше воведен пред четири години и според Гавриловски, досега се покажа како погрешен потег на локалните власти.

- Еднонасочниот сообраќај навлекува голем број возила, а згора на тоа се создава лоша безбедносна состојба, затоа што радиусите на крстосување се многу мали. Така на пример, автобусот со број 58 мора да заврти и небезбедно да се вклучи на улицата Народни херои. И обратно, еднонасочниот режим по улицата Сава Ковачевиќ, во насока од Кисела Вода кон центарот, во шпицовите навлекува многу возила и се создава голем метеж и закрчување на сообраќајот кај семафоризираната раскрсницата кај општинските бараки - вели Гавриловски.

Според него, овој систем на сообраќај најверојатно е воведен без претходна анализа и снимање на сообраќајот. Тој смета дека е крајно време состојбата да се измени. Општината Кисела Вода предлага да преземе мерки за двонасочен сообраќај и во таа насока да ги санира улиците Сава Ковачевиќ и Иван Козаров, кои се руинирани и со големи ударни дупки.

- Ниту претходниот ниту сегашниот градоначалник на Кисела Вода не сметаа дека е потребно да се реши овој проблем, односно да се врати стариот двонасочен сообраќај на двете улици. Постои идеја на „Иван Козаров“ комплетно да се оформат тротоари, на кои би се извел и паркинг за поголем број на возила.

Со ова се отвора можност да се регулира и паркингот и стојалиштето за дивите таксисти во близина на хотелот „Пелагонија“, кај средното економско училиште, а вкрстувањето на „Првомајска“ и „Сава Ковачевиќ“ кај Општината би се одвивало со светлосна сигнализација - вели Гавриловски.

И во Општината Кисела Вода се согласуваат дека постои сообраќаен метеж во овој дел на општината. Оттаму објаснуваат дека по консултацијата со Секторот за сообраќај во Градот Скопје им било сугерирано да се почека реализацијата на улицата Првомајска и нејзина изведба во булеварско решение, што според најавите ќе почне во текот на оваа година.

- Со проекциите што се направени на стручно ниво, со ваквото решение на „Првомајска“ ќе се растовари метежот на овие улици. Ако ситуацијата на теренот не ги даде соодветните резултати, ќе се премине кон враќање на стариот двонасочен сообраќаен режим - вели Марјан Спасески, портпарол во Кисела Вода.

Оттаму додаваат и дека веќе е изработен проект за поставување тротоари на „Иван Козаров“ и за воведување паркинг-места.

Во Град Скопје велат дека немаат добиено барање за промена на сообраќајниот режим на улиците Сава Ковачевиќ и Иван Козаров.

http://dnevnik.com.mk/?ItemID=4E965B5253B3B742968F8EAAF5008C44
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #626 Posted: 23-Feb-2010 at 00:46
Па проблемов со едносмерниве улици не сум го осетил нешто посебно на моја кожа иако сум жител во непосредна близина. Ретко ги користам овие улици во шпицевите. Оние проблеми кои се наведени горе со ризичните раскрници ги знам добро. Руски рулет е да свртиш на една од тие раскрници, ама уствари тоа ионака ќе си остане и со враќање на двонасочниот сообраќај. А главен проблем со овие улици е што се можеби најруинираните во Скопје. Тоа е невиден релјеф. Сепак додека Сава Ковачевиќ не се прошири во потполен профил како што е по гуп, нема да видиме квалитетно решение. 
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #627 Posted: 23-Feb-2010 at 00:58
Како е замислено таму проширувањето? Имаш некоја скица?
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #628 Posted: 23-Feb-2010 at 01:04
Улицата е сега уствари на косо поставена од идната траса. Следи ги градежните линии ќе видиш лесно. Од Првомајска до народни херои може слободно да се прошири, со оглед на тоа што се работи само за запуштени дворови на некои колективни куќи кои најверојатно и се на државно земјиште. Воопшто не е никаков проблем. А инаку свртување од Сава на Првомајска треба да е со многу поголем радису од сегашпниов и треба баш да го пресекува тоа паркчето пред кулата.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #629 Posted: 25-Feb-2010 at 06:30
Originally posted by lslcrew

Клучка е за да никој нечека.
Не баш, има разни видови клучки. Клучка треба да обезбеди денивелиранње на барем една оска (паркло, дијамант, SPUI), а на посочените локации тешко дека може да се направи нешто повеќе од тоа (ниту пак се чини неопходно). Тоа што во текстот е заклучено дека ако се направеле клучки автоматски ќе се елиминирале семафорите, се разбира не е точно.


Originally posted by krale

Јасно дека ова е решение гужвљата да се растерети - ако сега кај мавровка чекаат сите што одат и кон аеродром-и кон битпазар- и кон автокоманда и кон центар, со клучка без семафори ќе се чека на следните раскрници но само 1/4 од возилата што чекаат пред мавровка (груба математика).
Не е коректна оваа математика:
- Како што спомнав, кај Мавровка дури и кога би имало клучка, тоа извесно би била „дијамант“ или евентуално друг тип семафоризирана клучка.
- Се работи за сврзани садови. И од аспект на тоа што подобрување на протокот на една крстосница не решава премногу дури ни на таа крстосница, доколку соседните се исто така проблематични. И од аспект на тоа дека таа груба 1/4 не е сама за себе туку се надоврзува на некои други веќе постоечки „четвртини“ и други удели на соседните крстосници и пошироко.

Едноставно кажано, кај Мавровка на пример не треба да поминуваат толку возила, туку треба да бидат дисперзирани преку целосно оформена и ефикасна примарна сообраќајна мрежа. Затоа ваквите најави за клучки на места каде досега не биле планирани според ГУП-от, колку и да звучат примамливо, им пристапувам скептично и се плашам дека се матење на водата или бегање од неопходните големи проекти. Додуша нема штета доколку само се вметнат во плановите, но доколку добијат приоритетен статус, тогаш ептен ќе се утне работата. Нема логика да се размислува за такви решенија, додека важечкиот сообраќаен ГУП не се реализира во многу поголема мерка, па после тоа да се види дали и какви прилагодувања се потребни. Во спротивно, ова се само импровизации кои не одалечуваат од сеопфатните долгорочни решенија (и преку одлевање на средства и преку одвлекување на вниманието и преку маскирање на проблемите). Ако навистина им дошло до клучки (би ме радувало тоа), нека изградат по некоја што веќе е планирана, а такви има десетици во ГУП-от.

----------------------------------------------------------

Туку што станува со ова? Навистина не ми е јасно каде планираат клучка на Даме Груев... 

Предвидени се пари во буџетот за следната година за да се направат идејни решенија за булеварот Гоце Делчев кај Судската палата, за крстосниците на булеварот 8-ми Септември со Илинденска и со Партизанска, како и за улицата Даме Груев.

Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #630 Posted: 25-Feb-2010 at 10:04
Дали ќе биде клучката дијамант јас не знам. Затоа и прашував дали има некои скици и како ќе се одвива просторот. Значи пред да видам некои проекти, не би сакал да нагаѓам дека ќе има семафори.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #631 Posted: 26-Feb-2010 at 02:52


Просторот таму е исклучително ограничен од три страни... што е и нормално за градска средина. Така да речиси невозможно и тотално непрактично е да се изведе клучка со комплетно континуирани сообраќајни текови, ниту пак е потребна.  Доколку некогаш се прави клучка на оваа локација, прилично извесно е дека би била од типот дијамант, или некој негов „дериват“. Значи би била со семафори, нема бегање од тоа.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #632 Posted: 26-Feb-2010 at 09:05


Не знам дали си ги видел новите клучки во Нови Београд, кои се на две нивоа, со кружен тек, односно комплетно без семафорско решение на релативно мал простор.

Нешто помало исто така може да се изведе кај Мавровка.

Еве ти линк од клучките во Белград овде.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #633 Posted: 27-Feb-2010 at 03:02


Не може да се споредува бидејќи во примерот што го даваш има две сообраќајници со огромен диспаритет. Едната е тој нивниот урбан автопат на кој нема никакви сообраќајни „пречки“, а другата („Шпанских бораца“) е таа што е приклучена на кружниот тек. Но „Шпанских бораца“ е очигледно сообраќајница со многукратно помал сообраќај и од булевар Гоце Делчев и од булевар Крсте Мисирков. Кај Мавровка, кружен тек на толкав простор и соочен со толкав сообраќај лошо би се справил, без разлика на кој од двата булевари би го поставил. Во секој случај, клучка со кружен тек е далеку од клучка која обезбедува непречен тек на сообраќајот. Семафорите се проблематични, но кружните текови исто така, и тоа генерално во поголем број околности и ситуации отколку семафорите.

Всушност примерот што го даваш е индикативен во друга насока. Во Белград се работи за клучка помеѓу урбан автопат и обична градска сообраќајница. Клучката е „делумна“, односно овозможува комплетно непречен тек на сообраќајот само на автопатот. Ова е и најчест пристап низ светот - голем капацитет и голема мобилност се обезбедува со урбани автопати, а не со екстензивна денивелација на обичната градска мрежа. Скопје е исто така испланирано со урбани автопати и треба апсолутен приоритет да се стави на нив и на бројните други алки од примарната сообраќајна мрежа кои недостасуваат. Така меѓудругото и ќе се растеретат многу сообраќајници и крстосници кои сега се закрчени. Тоа е единственото решение кое ќе донесе вистински и долгорочни резултати. Ако после тоа гужвата остане на некои места, тогаш нека се разгледуваат дополнителни решенија. Но доколку се продолжи да се запоставува дооформувањето на примарната мрежа, а приоритет се стави на такви ад-хок решенија како клучка кај Мавровка, тогаш само ќе ги зацементираме деформациите во сообраќајните текови и нема да се справиме со гужвите.


Edited by Cloverstack - 27-Feb-2010 at 03:28
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #634 Posted: 27-Feb-2010 at 09:45
Не се работи за комплетно решение со кружен тек. Едниот правец де факто добива приоритет (кој ќе биде зависи од пресметките на проточност), а исто така директен приоритет добиваат и сите свртувања на десно (што не е случај со сите семафорско решените двонивелациски клучки.

Единствено на кружниот тек се качуваат сите свртувања на лево и едниот прав правец (пример Бит Пазар - НБМ). Можеби си во право - ова да е преголем интензитет за кружниот тек, но има и кружни текови во светот со многу поголем проток од раскрсницата кај Мавровка кои функционираат беспрекорно. Чисто го давам како една идеја, бидејќи и со тунел и без, ваквата сосојба кај Мавровка не е одржлива на долг рок.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #635 Posted: 27-Feb-2010 at 12:07
Пресметките за проточност ќе ти се пореметат ако се изгради булевар на другата страна на градот. Пресметките се пратат според сообраќајни модели за генерален урбанистички план, а не според ситуацијата на терен. Затоа треба што поскоро да си се зафатиме со крупните сообраќјни проекти, за да не трба за истите тие раскрсници што сме ги направиле "клучки" да треба да даваме пари да ги рушиме и да ги прилагодуваме на новата ситуација. Една раскрсница не е изолиран случај од градот.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #636 Posted: 27-Feb-2010 at 12:40
@ krale
Како да не си прочитал што сум напишал  Question
Цело време зборувам за клучка на две нивоа, со кружен тек, токму како примерот што го посочи.


Originally posted by krale

директен приоритет добиваат и сите свртувања на десно (што не е случај со сите семафорско решените двонивелациски клучки.
Непречено вртење десно ниту е загарантирано со кружен тек, ниту е исклучено со обична крстосница или клучка од типот дијамант или слична.


Originally posted by krale

но има и кружни текови во светот со многу поголем проток од раскрсницата кај Мавровка кои функционираат беспрекорно
Добро би дошло да наведеш пример, за да ги разгледаме точните околности.

Originally posted by krale

Чисто го давам како една идеја, бидејќи и со тунел и без, ваквата сосојба кај Мавровка не е одржлива на долг рок
Претпоставувам зборуваш за тунелот под плоштад. Но не е само тој проект кој драстично би го намалил притисокот кај Мавровка. Тука се и сите три урбани автопати (најмногу Крушевска Република), потоа бул. Хрватска, исто така продолжението на бул. Климент Охридски преку Вардар, а можеби и некои други помали. А единствен проект кој би го зголемил притисокот би било спојувањето на бул. Гоце Делчев со бул. АВНОЈ, но и тоа прашање е колку, бидејќи најголем дел од тие возила ионака поминуваат кај Мавровка, само што претходно кружат преку други сообраќајници и крстосници, оптоварувајќи ги и нив. Значи доколку почнеме да ги реализираме зацртаните сеопфатни решенија, потенцијалот за намалување на притисокот кај Мавровка е огромен. Тоа е многу подобро отколку да одиме на изолирани решенија. На крајот на краиштата, нема никакво фајде и ако се постигне поголема проточност кај Мавровка, доколку после заглавиш некаде во непосредна близина (на пример на крстосницата кај стоковната куќа Илинден, која е на само ~130 метри одалеченост).  Решение за проблемите може да биде само избалансирана сообраќајна мрежа. Сегашните проблеми произлегуваат токму од тоа што ја немаме оформено (како што си е планирана според ГУП).
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #637 Posted: 01-Mar-2010 at 01:12
Пак се чини дека не читате што пишувам. Многу јасно ми е мене дека сто тунели под градов, и поткопани автопати се подобро решение. Во исто време уште подобро ќе биде да воведеме метро, да пробиеме тунел и под Водно итн итн...

Но сега назад во реалноста, за проекти кои не чинат катаљон евра, туку скромни и реални суми. За 10-15 милиони евра, навистина не гледам проект кој може да има толкаво значење како клучка кај Мавровка (вклучувајќи решение и за Илинден). Ако имате подобар начин да потрошите 10-15 милиона кажете ми, баш сакам да чујам предлози.

Пример на проточен кружен тек имаш овде:
Прага

Само не знам колку ова ќе ти фати око, пошто е од крале.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #638 Posted: 01-Mar-2010 at 07:26


А што е тоа што не сме прочитале? Јас имам впечаток дека е обратно.

Не се работи за 100 тунели, туку за правилно димензионирана мрежа која сеопфатно би го покривала градот (а патем тунелите се бројат на прстите од една рака и не се никаков ликсуз туку неопходност... ниту пак мора да се изградат наеднаш сите, туку секој посебно би имал огромен ефект). И главнината на тие проекти не чини катаљон евра туку отприлика колку глупостите од Скопје 2014. А што е уште поважно, треба да се земе во предвид исплатливоста на тие проекти, а не нивното чинење. Зарем не би вложил и катаљон, доколку инвестицијата се врати за 5 години?

Што се однесува до клучка кај Мавровка, тое е пред се изолирано „решение“. Цел град е закрчен... не знам како мислиш да се одглави со едно или две изолирани решенија. Така не само што ќе заглавиш 100 метри понатака, туку таа гужва може да ти ја парализира и самата клучка. Исто така Скопје е град кој зафаќа површина од речиси 20 илјади хектари, кои се мизерно покриени со примарна сообраќајна мрежа. Сваќаш ли колку е безначајна крстосницата кај Мавровка сама за себе? Доколку беа изградени барем некои зацртани решенија во ГУП-от, нека тргне секој од себе колку драстично поретко ќе требаше да поминува кај Мавровка. А токму тоа е поентата на една добро планирана мрежа - да нема непотребно кружење, да се  елиминира преголем интензитет на одредени точки, да се добро покриени сите делови од градот... а сигурно не е поентата да се форсира една точка за од таму да мора да помине пола сообраќај во градот. Плус тоа, како што беше веќе спомнато неколку пати, не знаеме дали клучка кај Мавровка воопшто би ни била потребна кога ќе се реализираат други (вистински приоритетни) проекти. Сега за сега, освен исправање на крстосницата (што покрај поголема безбедност ќе донесе и малку подобра проточност), секаков друг проект е тотално сувишен. Уште еднаш нагласувам дека не сум против едноставно вцртување како долгорочен план, ама ако сакаат да се истрчуваат со градење (а на сметка на многу поприоритетни, покорисни и посеопфатни проекти) нека презентираат издржани сообраќајни модели како потврда за потребата (што сигурно нема да бидат во состојба да го направат).




Originally posted by krale

Пример на проточен кружен тек имаш овде:
Прага

Само не знам колку ова ќе ти фати око, пошто е од крале.
Крале, кога реков да наведеш пример, за да ги разгледаме точните околности, не реков да најдеш кружен тек на google maps па после тотално да нагаѓаме за се во врска со него. Што знаеме за овој кружен тек што го посочуваш? Ајде да земеме дека е проточен, ама кои се конкретните фактори и дали може да се пресликаат кај Мавровка? Дали располагаш барем со податок за вкупниот сообраќај на тој кружен тек? Всушност твоето изворно тврдење не беше дека постојат проточни кружни текови (се разбира дека постојат), туку ти изричито кажа дека имало „кружни текови во светот со многу поголем проток од раскрсницата кај Мавровка кои функционираат беспрекорно“. Зарем како доказ на тоа приложуваш сателитска снимка од некој кружен тек во Прага, за кој не знаеме ништо? Ако треба да нагаѓаме од око, со оглед на празните околни улици, прилично е јасно дека врз него нема никаков сообраќаен притисок, барем во моментот кога е направена сликата, а тоа е и моментот од кој што треба да заклучиме дека кружниот тек функционира без поголеми проблеми.

Но пред се, очигледно е дека се работи за кружен тек кој по својата функција нема ништо заедничко со претпоставениот кружен тек кај Мавровка. Токму тоа е проблемот со генерализации и кога некој ќе види негде нешто па мисли дека е универзално применливо. Ама не се јаде се што лета  Smile
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #639 Posted: 01-Mar-2010 at 09:32
Кловер,

многу си напнат друже, олабави се малку.

Не е точно дека за кружниот тек не знаеме ништо. Добро го знам кружниот тек и сообраќајот овде, од лично искуство. Значи тука имаш шест ленти од еден правец и четири од друг правец, ПЛУС трамвајски линии што се вкрстуваат во средината од двата правци. Сателитската снимка е направена 100% во викенд, но ајде не битно - ти побара пример на кружен тек со голема проточност, јас ти пуштам линк, и сеа испаѓа ЗОШТО ми пушташ линк работава?

И по стоти пат истото објаснување колку супер би биле тунелите. Ок, тоа никој не го спори. Само што нивната сума е ненормална за град со буџет на Скопје.

Друго прашање поставив, и мислам дека можеш да дадеш сериозен одговор. Имаш 15 милиони евра - како ќе ги потрошиш на сообраќајот во Скопје за да добиеш максимален ефект? (и не! не го сметам одговорот ги ставам во банка и чекам 20 години да станат 150 милиони евра па да градам тунел за сериозен).

Edited by krale - 01-Mar-2010 at 09:36
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #640 Posted: 01-Mar-2010 at 11:25
Се фативте конкретно за мавровка раскрсницата. Таа раскрница е само симптом напроблемот недоизградена патна мрежа. А е една оид раскрницте што драстично ќе го сменат пгдс-от со фоградба на други прекинати делови во сообраќајната мрежа. Голем дел од сообраќајот овде во иднина треба да се пренасочи према нов мост кај влада, исто така голем дел од сообраќајот сега што доаќа од кај ману треба во динина да доаѓа од кај мтв. И се да градиме клучка што потоа не само што нема да биде потребна туку и ќе биде трн во здрава нога, ќе биде проблем за нормално функционирање, а парите се фрлени во ветер. Ова дури не се рамња со клучка континентал.

Е сега крале вака малку промовираш решение кружен тек како универзално решение за проблемите. Точно е дека низ свет повеќе се практикува од кај нас, но проблем е за оваа раскрница дури и вакво решение, со оглед на тоа што се работи за драстично асиметрични пгдс на правците, додека кружен тек е најфункционален кај раскрници каде ентропијата е максимална, односно каде приливот е унифромен по правците. Е сега кај нас може и треба да не биде до толку одфрлен како репшение, меѓутоа тука за оваа раскрница тоа не е решение.

Додека со 15-те милиони евра наменети за сообраќајна мрежа почнувам проект тунел под плоштад. До кај стигне, стигне.


Edited by lslcrew - 01-Mar-2010 at 11:28
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3031323334 157>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.737 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.