Скопски сообраќај (општо) |
Post Reply | Page <1 8586878889 158> |
Author | ||
phenomenon
Senior Member Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2652 |
Quote Reply #1721 Posted: 26-Apr-2014 at 11:59 | |
Живеам во град кој е пример за тоа што значи велосипедистот да биде цар.
Во Скопје наместо цар, тој велосипедист би станал покојник. И клучната реченица ти е: Велосипедските патеки се на некој места со иста широчина и како оние за автомобили. Oвде не само што има малку велосипедски патеки кои се тесни и коишто на многу места се правени врз тротоари, туку и тротоарите се узурпирани од разно-разни сељачишта, така што нема место кај да поминеш како пешак, а не пак со велосипед. Кога следниот пат ќе дојдеш во Скопје, помини по улица Ленинова за да ти стане појасно. < ="text/" ="" ="/B1D671CF-E532-4481-99AA-19F420D90332/netdefender/hui/ndhui.js?0=0&0=0&0=0"> |
||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
||
kultuzin
Senior Member Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
Quote Reply #1722 Posted: 26-Apr-2014 at 12:10 | |
Другар сум живеел во Скопје и сум возел велосипед и тоа во времињата кога да возиш велосипед се сметаше за адреналински спорт, а луѓето кои го упразнуваат особено во есен и зима се сметаа за налудничави и неарни. За среќа имам можност годишно најмалку по еднаш да дојдам во Скопје и да прошетам. Велосипед не сум возел но ги гледам патеките кои најблаго речено се мизерни и нефункционални, згоре на тоа блокирани од паркирани автомобили. Најголемиот проблем е што се нема стратегија а приоритетите се извртени. Па еве и овде на форумот предност секогаш му се дава на автомобилскиот сообраќајот, а за велопедистите ако остане некое парче асфалт тогаш им се оцртува линија и демек еве тука возете за после 500 метра таа линија да ја снемува, а ти со велосипедот крши глава и мисли му ја како ќе преживееш. Поентата ми е како и погоре што кажав треба да се разбере важноста на велосипедите и да се седне да се изработи сеопфатна стратегија со која на велосипедистот ќе му се додели престолот во сообраќајот. Ќе се обидем оваа лето да направам видео од патеките за велосипеди овде каде што живеам , а би било добро некој да закачи камера и да се повози по Скопје за да се споредат условите. И да се види како треба а како не. |
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #1723 Posted: 26-Apr-2014 at 13:18 | |
Јас имам и друга идеја за сообраќајот што би можело да се разгледа со која можат да се реализираат сите идеи.
Прво, да се изгради подземната сообраќајница од мост Гоце Делчев до булевар Кузман Јосифовски - Питу, со што ќе се намали сообраќајот на мостот Гоце Делчев. Второ, да се реконструира, но да не се проширува булеварот Даме Груев. Улицата Димитрие Чуповски да се стане пешачка зона, а целокупниот сообраќај во насока гимназија ЈБТ- градска болница да се пренасочи по еднонасочниот Даме Груев. Ќе се зачуваат паркинзите и дрворедите на овој начин. Трето, улицата Филип Втори и мостот Слобода до раскрсницата со булевар Гоце Делчев да стане повторно еднонасочна улица. На тој начин, сообраќајот од Димитрие Чуповски ќе се пренасочи кон мостот Гоце Делчев што би имал помала фреквенција на сообраќај со подземната сообраќајница. Практично, на раскрсницата кај Градска болница ќе се спојуваат возилата што сега го користат Рекорд. На овој начин би можел да се организира нов режим на сообраќај во центарот на Скопје, да се прошири пешачката зона, но и да не се загрози јавниот паркинг долж булеварот Даме Груев. Според мене, единствена слабост би била поголемото кружење на автобусите и автомобилите што во моментов се движат на потегот од Градска болница кон гимназија ЈБТ. Edited by BOJAN - 26-Apr-2014 at 13:20 |
||
kultuzin
Senior Member Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
Quote Reply #1724 Posted: 26-Apr-2014 at 15:45 | |
Бојан секоја добра идеа би требало да се разгледа. Мислам дека не би требале да се ограничуваме со еден предлог и толку. Јас сум сигурен дека за вакви проблеми треба да се одржуваат јавни дебати. За жал мислам дека за вакво нешто луѓето кои излегуваат на дебатите пред се тргнуваат од личниот интерес , пример мора да врти 200 метри повеќе или треба да паркира 100 метри подалеку отколку луѓе кои можат да ја гледат глобалната слика и да барат решение кое ќе биде добро за сите граѓани. Пример ако беше до граѓаните булеварот Илинден и останатите булевари мислам дека никогаш не требаше да се градат. Факт е дека луѓето во центар треба да разберат дела неможе да живеат во центар а да ги имат условите како на периферија или приградските населби.
|
||
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #1725 Posted: 26-Apr-2014 at 17:32 | |
Пешачизирање на Рекорд може да се прави само ако се изгради подземната сообраќајница К.Ј Питу - Партизанска/Илинденска... вакви рокади и карамболи на сообраќајот чисто ради пусти желби за нешто, НЕ!
и некој претходно ме критикуваше зошто се противам на изградбата на пешачки зони... да разјаснам, не се противам на пешачките зони, баш напротив, добро е да ги има колку што е можно повеќе.... ама не прифаќам осакатување на сообраќајот со безвезни прикрпени и привремени решенија на кои треба да се фрлат еден куп пари или напрајте сериозен проект кој ќе ги испочитува сите врсти на сообраќај, пешачки, велосипедски и моторен, како и урбаната опрема и зеленило, или воопшто не пипајте ништо додека не се средат други проекти кои се поприоритетни и кои автоматски ќе придонеста за истата цел |
||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
||
ehrlich
Senior Member Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
Quote Reply #1726 Posted: 26-Apr-2014 at 20:35 | |
Јас како што знам, Коце на неколку прилики во телевизии и запрашан од новинари има изјавено дека Димитрие Чупоски ќе стане пешачка зона, само откако ќе се изгради подземната сообраќајница и се изведе проширувањето на Даме Груев, што нема да биде така скоро, така да идејава ја гледам само како размислување, а не и негово брзо остварување.
|
||
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #1727 Posted: 25-May-2014 at 21:46 | |
скопските улици после денешното невреме(малку ми личи на Србија)
http://www.telegraf.mk/aktuelno/makedonija/154688-strasno-vozila-plivaat-kako-camci-gragjani-zaglaveni-cekaat-pomos-foto |
||
phenomenon
Senior Member Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2652 |
Quote Reply #1728 Posted: 25-May-2014 at 22:27 | |
Не ќе е лошо колите да си ги модифицираат во амфибиски возила.
Edited by phenomenon - 25-May-2014 at 22:29 |
||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
||
my Macedonia
Senior Member Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4085 |
Quote Reply #1729 Posted: 25-May-2014 at 23:04 | |
Аман 😣😣😣
|
||
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #1730 Posted: 25-May-2014 at 23:06 | |
дали мислите дека ова има некаква врска со запушувањето на канализацијата од пред некој ден? ништо чудно ако такви блокади се случиле на повеќе локации во градов
|
||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
||
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
Quote Reply #1731 Posted: 25-May-2014 at 23:16 | |
Тоа беше за фекална..Тука станува збор мислам дека за атмосферска канализација. Или па се на куп се Edited by jyvation - 25-May-2014 at 23:17 |
||
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #1732 Posted: 25-May-2014 at 23:25 | |
|
||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
||
one1
Senior Member БАНИРАН Joined: 13-Mar-2013 Online Status: Offline Posts: 416 |
Quote Reply #1733 Posted: 25-May-2014 at 23:32 | |
Веќе од задутре ќе пука 30C но ова е добра многу добра поука за Коце и екипата... Сега јасно и гласно се знаат црните точки за поплава тоа се генерално две покритични и неколку понесериозни. Едната е понирањето под мостот за Чаршија и другата е веќе добро позната кај источен влез на Скопје на булевар Александар Македонски...
|
||
daci92
Senior Member Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply #1734 Posted: 26-May-2014 at 00:54 | |
Бул.Србија е затворен за сообраќај во целата негова должина, односно возилата од Маџари и Автокоманда не се пропуштаат да поминуваат накај Ново Лисиче- Кисела Вода ,а таму никогаш немало проблеми со атмосферската канализација.
Тука се работи за преголема количина на вода наврната за многу кратко време. ПС: и мојот двор е цел под вода и ова прв пат се случува да има толку многу вода во него. Инаку оне1 црни точки се многу места во градов ,и мора да се провери точно што е проблемот со атмосферската канализација. |
||
kultuzin
Senior Member Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
Quote Reply #1735 Posted: 01-Jun-2014 at 22:06 | |
Еве го решението за Скопје. Не мора 14 евра ама нека биде 150 денари плус паркинг. Сакаш да бидеш фраер тогаш плати. Само рака може да се растерети малиот ринг се разбира под услов да има доволно гражи во околината.
За влез со кола во центарот на Лондон ќе се плаќа 14 евра Уште од 2003 година Лондон наплаќа такса за влез со автомобил во центарот на градот и таа такса воопшто не е мала, а наскоро ќе биде уште поскапа, пренесува хрватскиот портал Бизнис.хр. Градските власти донеле одлука од јуни да го зголемат износот на таксата за 15%. Така, за да можат граѓаните со својот автомобил да влезат во центарот на градот во потесната градска зона во иднина ќе треба да платат такса за влез од 14 евра. Се очекува дека до крајот на 2018 година Лондон по овој основ ќе има приходи од 100 милиони евра. Таканаречената такса за загушување на сообраќајот е воведена во 2003 година, а ја плаќаат сите возачи на моторни возила кои влегуваат во центарот на градот во работни денови од 7 до 18 часот. http://www.vecer.mk/default.asp?ItemID=66779F79F9C1F44E95D6ED25D7D64AD9 |
||
phenomenon
Senior Member Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2652 |
Quote Reply #1736 Posted: 01-Jun-2014 at 23:08 | |
Taксата се вика London Congestion Charge и не е точно дека ја плаќаат сите возачи на моторни возила кои влегуваат во центарот на Лондон.
Ослободени се сите возила што емитуваат до 75g/km CO² , возила со 9 и повеќе седишта, моторни трицикли, електрични возила (BEV), како што се Тesla Model S, Nissan Leaf, Peugeot iON и други; хибридни електрични возила (PHEV), како што се Тоyota Prius Hybrid, Volvo V60 Hybrid,Chevrolet Volt, Opel Ampera и други. Многу сум разочаран од нашиве медиуми и скоро и да не ја гледам потребата од нивното постоење,кога за секоја вест треба самиот да се информирам. Од кого очекувате да донесе таков закон за Малиот Ринг? Дали од истиот оној орган што толерира возење на мотори низ ГТЦ? Edited by phenomenon - 01-Jun-2014 at 23:11 |
||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
||
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #1737 Posted: 01-Jun-2014 at 23:28 | |
вакво нешто никогаш не би прифатил кај нас... огромна глупост е за метропола како Лондон, а не па за Скопје
|
||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
||
kultuzin
Senior Member Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
Quote Reply #1738 Posted: 15-Jun-2014 at 18:27 | |
Еве за ова зборувам постојано. Убеден сум дека еден град особено во централното градско подрачје може да функционира со минимален автомобилски сообраќај. За сметка на тоа велосипедски и јавен градски сообраќај. Градот кој се откажа од автомобили – на местото на патиштата паркови (Фото)Објавено: 15/06/2014 13:00Хамбург е првиот град кој во следните 20 години ќе работи остварувајќи ги своите амбициозни планови за ослободување од автомобилите. Градскиот совет на германскиот град Хамбург планира да стане град без автомобили во рок од 20 години. Работејќи на овие планови, градскиот совет одлучи да изгради повеќе пешачки и велосипедски патеки, поврзувајќи ги во голема мрежа. Според плановите, се предвидува елиминирање на потребата од автомобили во рамките на наредните две децении. Се со цел намалувањето на потребата за користење на автомобилите и зголемувањето на еколошкото ниво, локалните власти се одлучија да ги зголемат зелените површини, градските паркови, градските градини како и помалите шумски подрачја во периферијата на градот. http://mkd-news.com/gradot-koj-se-otkazha-od-avtomobili-na-mestoto-na-patishtata-parkovi-foto/ По завршувањето на овој проект, Хамубрг со гордост ќе има над 17.000 хектари зелени површини, што би покривало цели 40% од градот. Според официјално лице, амбициозниот план ќе ја намали потребата да се земе автомобилот за викенд излети надвор од градот. |
||
my Macedonia
Senior Member Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4085 |
Quote Reply #1739 Posted: 15-Jun-2014 at 18:43 | |
WTF? Preterano!
|
||
vedran1982
Groupie Joined: 03-Jan-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 71 |
Quote Reply #1740 Posted: 15-Jun-2014 at 19:16 | |
Алал да им е.
|
||
Post Reply | Page <1 8586878889 158> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |