build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Метробус Скопје (Bus rapid transit / BRT)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 7891011 22>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #161 Posted: 27-Mar-2021 at 16:39
BRT ќе го намали времето на патување со автобус за 50% затоа што ќе има одвоена трака за движење. Е сега, за колку време ќе се зголеми времето на патување на автомобилите (вкулително и издувните гасови) доколку лентата на BRT е на штета на автомобилите?
Или претпоставката е дека веднаш, истиот ден, месец најголем дел од корисниците на возила ќе се префрлат на BRT!? Дали е тоа реално или е само желба.

И дали некој направил план што е поисплатливо да се направи со 70 милиони евра знаејќи колку еден мост го растеретува сообраќајот и ја дели гужвата, а чини неколку милиони евра.

ПР.Дали е подобро BRT со моменталната сообраќајна инфрструктура
или:
2 Сообраќајни моста
5 кружни текови
2 надвозници
Пробивање на Хрватска
Велосипедски патеки и натпатници како и пешачки мостови
...

Дали можеби со второто решение ќе се добие 2 во 1? И поголема поделба на гужва, намалено време на патување и изменети автобуски траси со што автоматски ќе се намали и патувањето со автобус.

Штета што нема вакви дебати на ТВ со оглед колку е сериозна инвестицијата и пресврттот во организација на сообраќај која ќе ја покрене.

Edited by alexsend - 27-Mar-2021 at 16:39
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1161
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #162 Posted: 28-Mar-2021 at 10:48
Треба целокупна студија да се направи што ќе ги вклучува сите видови сообраќај и потоа 10-20 годишен план по кој ќе се работи, без разлика кој е градоначалник. Не може на кој како му текне да менува проекти. Коце проба/пробува да ја протне НБРМ - Влада без некоја анализа за предности/маани во однос на првичниот план кон Партизанска, Шилегов го тера БРТ без некое гајле за автомобилски сообраќај, клучки и кружни текови се проектираат произволно (и сега и порано) итн.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #163 Posted: 30-Mar-2021 at 14:42
Март помина, идејниот проект за „трамвајот на тркала“ во Скопје не е објавен

Проектантите доцнат со изработка на проектната документација или Градот Скопје тактизира со објавување на идејниот проект за првата линија од брзиот автобуски систем (БАС) на потегот од Ново Лисиче до Ѓорче Петров? Кога беше потпишан договорот со проектантите на почетокот од октомври лани, рокот за изработка на проектната документација беше договорено да биде 100 работни дена.

Од градските власти првично беше најавено дека до февруари годинава ќе биде изработен идејниот сообраќаен проект, архитектонскиот идеен проект, градежниот идеен проект, како и идејните проекти за сообраќајниците, за машинска инсталација и опрема, за хидротехника, термотехничка инсталација и анализа за ризиците на проектот. Во оваа фаза требаше да се анализира и капацитетот на постојното депо на ЈСП во Ѓорче Петров и да се направи проектирање на нови содржини за идното депо во Ново Лисиче. Сепак, во февруари од градските власти беше најавено дека во текот на март Градот Скопје да го добие идејниот проект и пропратната документација за првата линија од „трамвајот на тркала“ во Скопје.

Измина и март, а официјална презентација на изработената документација од Град Скопје немаше. „Мета.мк“ изминатиов месец во три наврати побара од градските власти одговори на прашањето кога ќе се заврши изработката на идејниот проект, но и кога истиот ќе се презентира во јавноста, како пред граѓаните на главниот град, така и пред експертите. Одговор на овие прашања не добивме.

Експертите што ги контактираше „Мета.мк“, предупредија дека одлуката за воведување на БАС во Скопје веќе е донесена, а отпосле се прави идејниот проект. Професорот Зоран Кракутовски од Градежниот факултет при УКИМ рече дека вообичаена и коректна постапка е најпрвин да се направи физибилити студија во која ќе се проучат сите можни решенија за масовен јавен превоз на патници во Скопје, да се направи јавна презентација на резултатите и да се вклучат во расправа засегнатите страни, а дури потоа да се носи одлука кој систем е најсоодветен за масовен јавен градски превоз.

И од Организацијата за електрични возила „Електромобилност Македонија“ велат дека одлуката за изградба на „трамвајот на тркала“ во Скопје е донесена тајно, без дискусија и без изнесување на детали.

„Сметам дека Град Скопје мора да формира група од неколку луѓе за почеток коишто ќе почнат со оваа работа сериозно да се занимаваат не како консултанти, туку преку формирање на јавно претпријатие, со работно име „Трамвај Скопје“ коешто понатаму може да се интегрира со ЈСП и други комунални компании. Групата која што ќе го проектира и води системот не може да биде помала од десетина, ако е потребно и дваесетина професионалци организирани во извршно тело коешто ќе се занимава со сите аспекти на трамвајот“, вели Кирил Минанов од „Електромобилност Македонија“.

Во меѓувреме, во Собранието на РСМ пред изгласување е задолжувањето на земјава кај Европската банка за обнова и развој (ЕБОР) со 70 милиони евра за изградба на две БАС линии во главниот град. Откако ќе биде изгласан заемот од пратениците и ќе биде потпишан договорот со ЕБОР, треба допрва да се распише тендер за изработка на основниот проект за првата БАС линија од Ново Лисиче до Ѓорче Петров, што би значело дека практичната изведба на „трамвајот на тркала“ со планираните градежни работи на терен би отпочнале по локалните избори во октомври годинава. Опозициската партија ВМРО-ДПМНЕ веќе се изјасни дека е против изградбата на брз автобуски систем во Скопје.

https://meta.mk/mart-pomina-idejniot-proekt-za-tramvajot-na-trkala-vo-skopje-ne-e-objaven/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #164 Posted: 04-Apr-2021 at 11:15
СОБРАНИЕТО ГО ИЗГЛАСА ЗАДОЛЖУВАЊЕТО ЗА ТРАМВАЈ НА ТРКАЛА, ШИЛЕГОВ ВЕЛИ ВО ЈУНИ ТЕНДЕР ЗА ТРАСАТА ОД ЃОРЧЕ ПЕТРОВ ДО НОВО ЛИСИЧЕ

Пратениците во петокот го изгласаа законот за задолжување кај Европската банка за обнова и развој (ЕБРД) за воведување трамвај на тркала во Скопје. Со тоа, по неколку месечна собраниска процедура Град Скопје конечно може да почне со имплементација на проектот за воведување брз автобуски превоз (БРТ). Заемот од ЕБРД ќе биде 70 милиони евра, а како што вели градоначалникот Петре Шилегов, наскоро Владата ќе го потпише договорот за задолжување.

„Откако Собранието го усвои законот за задолжување, наголемо се отвара вратата Скопје конечно да добие современ и добро организиран јавен превоз. Очекувам дека во најкраток можен рок ќе се потпише договорот помеѓу Владата и ЕБРД, со што и формално ќе се создадат можностите да започнат постапките за набавка и имплементација на брзиот автобуски превоз. Екипи на Градот и ЈСП ‘Скопје‘ и досега работеа на подготовка на техничката документација. Со потпишувањето на договорот се создаваат и формални можности да дојдат консултантите на ЕБРД кои треба да ја доработат техничката документација, со што би се распишале и постапките за набавка, кои ќе ги води банката“, вели Шилегов.

Идејното сообраќајно решение е веќе изработено од стручњаци од Битола, Скопје, Белград, Лондон и Брисел. Шилегов вели дека тоа решение ќе претставува основ за тендерската документација.

„Моите очекувања се дека до крајот на јуни ќе се создадат можностите да се распише тендерот. Важно е да се напомене дека во рамките на ЕБРД, овој проект е заведен како зелен проект и се финансира во рамките на мрежата на зелени градови, каде Скопје е член. За мене и за Скопје е важно што е ова верификација на еколошките политики кои што ги креира Градот и што после 40 години конечно ќе почне да се имплементира овој стратешки проект за градот“, вели Шилегов.

Проектот „Воведување брз автобуски превоз во Град Скопје“ опфаќа воспоставување две линии со коридори кои се резервирани само за автобусите од Ѓорче Петров до Ново Лисиче и од Бутел до Кисела Вода, намалување на времетраењето на превозот на патниците и намалување на загадувањето на воздухот.

Трасата од Ѓорче Петров до Ново Лисиче ќе биде со должина од 12,81 километри во една насока, ќе има 21 автобуска постојка и 2 терминали, во индустриската зона во Ѓорче Петров и во населбата Ново Лисиче. Според првичните проценки, приближниот број на патници кои ќе ја користат оваа траса ќе биде околу 65.000 на ден. Со имплементција на првата фаза, се очекува времето на патување од сегашните 70 минути да се намали за повеќе од 50 отсто, да се зголеми фреквенцијата на автобуси на 3-4 минути. Автобусите ќе бидат со хибрид на гас и со должина од 18 метри. Времето потребно едно возило да ја помине трасата од Ѓорче Петров до Ново Лисиче или обратно ќе биде 35 минути.

https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/sobranieto-go-izglasa-zadolzhuvaneto-za-tramvaj-na-trkala-shilegov-veli-vo-juni-tender-za-trasata-od-gorche-petrov-do-novo-lisiche/
Back to Top
Urbanista View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 28-Dec-2020
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 36
  Quote Urbanista Quote  Post ReplyReply #165 Posted: 04-Apr-2021 at 14:29
Ke go raskopaat sredisnoto zelenjlo koe kolku tolku go kompenzira ovoj betonski grad..ke se napravi pomal protok na koli od tri na dve lenti(a realno edna! bidejki na prvata lenta sekogas ima parkirani vozila-koi i policija ako dojde vrtat brojce i policaecot gi ostava). Uste pogolema guzva uste pogolema anarhija, 70 miljoni ubav pricent ke si zeme silegov... a moze samo i raskopano da ostane mnoogu godini znaejki ja sposobnosta na nasite vlasti. Mnogu mi e zal za skopje.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #166 Posted: 04-Apr-2021 at 17:02

Каква експертска анализа пред избори.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
MKDSTRUGA View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 20-Jun-2018
Online Status: Offline
Posts: 465
  Quote MKDSTRUGA Quote  Post ReplyReply #167 Posted: 04-Apr-2021 at 18:08
sega odluci se ke go kopaat sredisnoto zelenilo za dopolnitelni lenti ili ke go stesnat bulevarot od 3 na 2 lenti rezervirajki ja ednata lenta za avtobusi? Mislam deka kopanje samo za postojki ke ima i toa ke bide kaj pesackite premini, a ostatokot od zeleniloto nema da se cepka.
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2041
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #168 Posted: 04-Apr-2021 at 18:21
Ова да не е истиот bot преку два user-а?

Средишно зленило, дисциплина, трева, све се тоа споредни работи кои се прилагодуваат на примарните прокети, булевар и трамвај. Не обратно.
Back to Top
Urbanista View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 28-Dec-2020
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 36
  Quote Urbanista Quote  Post ReplyReply #169 Posted: 04-Apr-2021 at 18:32
Eden user e koj moze neka proveri. Ke se kopa za postojkite i ke pominuvaat luge ulica za da dojdat do postojka. Ama ako ne vi smeta haosov so parkiranje na prva lenta sto dopolnitelno ke se zgolemi i na ova gledate politicki, nemam sto da kazam... inaku ziveam vo zgrada sto e na Partizanska, toa edinstvenata moja zasegnatost.
Ohrigani go pobija moratoriumot za gradenje iljadnici stanovi kaj treska i kaj holidej in a struzani(mkd struga) se zainteresirani za avtobus u treta lenta... koj vozel u istanbul videl a i po ruski gradovi kaj sto nema metro znae deka po taa lenta vo ne tolku kulturni sredini-kako nasata vozat i koli...

Ne e loso da se povozi po plasticarska da se vidi deka so prosiruvanjeto se dobi samo pogolem parking za koli na bulevar drugoto ostana isto.

Edited by Urbanista - 04-Apr-2021 at 18:39
Back to Top
MKDSTRUGA View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 20-Jun-2018
Online Status: Offline
Posts: 465
  Quote MKDSTRUGA Quote  Post ReplyReply #170 Posted: 04-Apr-2021 at 18:46
Urbanista, jas kolku sto znam najlevata lenta fizicki ke bide odvoena od ostanatite, taka sto ne ocekuvam da ima tamu vozila. A stoenjeto vo najdesnata lenta se resava mn efikasno ako se saka. Guzvite vo Skopje za da se namalat potrebno e da se izgradi vnatresnata obikolnica na gradot so sto se sto proaga i tranzitira niz gorce, karpos se do centar bi se dvizelo odokolu.

Plasticarska ne bi ja spordil tuka. Tamu voopsto ne trebase da se odi na vakvo prosruvanje. Toj del treba da e brz bulevar bez zastanuvanja i so segasniot dzgan ne e vozmozen osven podzemno sto gradot ne moze da si go dozvoli.
Back to Top
Urbanista View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 28-Dec-2020
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 36
  Quote Urbanista Quote  Post ReplyReply #171 Posted: 04-Apr-2021 at 19:15
Jas ne znam dali fizicki ke bide odvoena( na raskrcnica divljaci ke mozat da vlezat vo lentata-barem nadvor sum videl taka) ama i sega moze da se sredi parkiraneto na prva lenta(kako sto e sredeno vo belgrad so sokolovo oko), moze i plasticarska da stavat ograda da ne parkiraat, moze i boemska otkako veke ja sredija da e normalna ulica ama gi izvadija site betonski topki i pola ulica e blokirana od parkirani koli, moze i patarina da plakame na vlez i izlez od avtopat a ne na kukarki sekoi 15 km i koa e guzva da cekame red ama toa e. Si ja znaeme nasata makedonska realnost i ne gledam nadez deka nesto sustinski ke se smeni. Vnatresnata obikolnica do kaj e? neli e po logicno taa da e gotova pa da se raboti na ovoj proekt?

https://www.google.com/amp/s/www.bristolpost.co.uk/news/bristol-news/what-car-trap-metrobus-route-464938.amp

https://www.google.com/amp/s/www.bristolpost.co.uk/news/bristol-news/what-car-trap-metrobus-route-464938.amp

Edited by Urbanista - 04-Apr-2021 at 19:38
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #172 Posted: 10-Apr-2021 at 14:08
Шилегов: Со новиот градски превоз очекуваме да се намалат трошоците за осум милиони евра годишно



https://mk.tv21.tv/shilegov-so-noviot-gradski-prevoz-ochekuvame-da-se-namalat-troshotsite-za-osum-milioni-evra-godishno/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #173 Posted: 11-Apr-2021 at 11:29
ГРАД СКОПЈЕ НАСКОРО ЌЕ ПОЧНЕ СО ИМПЛЕМЕНТАЦИЈА НА ПРОЕКТОТ - БРЗ АВТОБУСКИ ПРЕВОЗ



Град Скопје наскоро ќе почне со имплементација на капиталниот проект за брз автобуски превоз (Bus Rapid Transport - БРТ) во Скопје или популарно нареченото „автобуско метро“ или „трамвај на тркала“.
Откако Собранието го усвои законот за задолжување, конечно се отвори патот Скопје да добие современ и добро организиран јавен превоз и да се придружи на друштвото од успешни градови со БРТ коридори. Во наредниот период треба да се потпише договорот помеѓу Владата и ЕБРД, со што и формално ќе се создадат можностите да започнат постапките за набавка и имплементација на брзиот автобуски превоз. Екипи на Градот и ЈСП ‘Скопје‘ и досега работеа на подготовка на техничката документација, а со потпишувањето на договорот се создаваат и формални можности да дојдат консултантите на ЕБРД кои треба да ја доработат техничката документација, со што би се распишале и постапките за набавка, кои ќе ги води банката. Заемот од ЕБРД ќе биде 70 милиони евра со рок на отплата од 15 години.
Проектот за воведување брз автобуски превоз (БРТ) во Град Скопје опфаќа две линии со коридори резервирани за брз автобуски превоз - Линија 1 (исток – запад, од Ѓорче Петров преку Центар до Ново Лисиче) од 12.81 km и 21 автобуска станица, а планирана е и Линија 2 (север – југ од железничката станица на бул. БИХ до бул. Борис Трајковски) во должина од 10.4 km со 20 автобуски станици. Двете линии се преклопуваат во Центар. БРТ овозможува намалување на времетраењето на превозот на патниците и намалување на загадувањето на воздухот.
Со имплементацијата на првата фаза, трасата од Ѓорче Петров до Ново Лисиче со должина од 12,81 километри во една насока, 21 автобуска постојка и 2 терминали, времето на патување од сегашните 70 минути ќе се намали за повеќе од 50 отсто, односно времето потребно едно возило да ја помине трасата од Ѓорче Петров до Ново Лисиче или обратно ќе биде 35 минути.
Посебната траса за брзи автобуси која ќе биде физички издвоена од останатиот сообраќај двојно го намалува времето на патување, а фреквентноста на автобусите од 3-4 минути за време на шпицот оневозможува градски гужви. Сообраќајната предност на автобусите им овозможува движење без застој низ средишниот дел градските улици и булевари. Честотата, пристапноста, безбедноста, удобноста и брзината се показатели за квалитетни транспортни услуги кои ги охрабруваат граѓаните да го користат системот за јавен превоз наместо приватните возила. Исто така, имплементацијата на брзиот автобуски превоз значително ќе го подобри севкупниот јавен превоз во Скопје бидејќи ќе овозможи поголема покриеност низ градот преку пренасочување на сегашните автобуси на други автобуски линии.
Зголемен број корисници на јавен превоз значи намалување на загадувањето на воздухот и подобрување на здравјето на граѓаните бидејќи брзиот автобуски превоз со ефикасни горива доведува до намалување на емисиите на стакленички гасови, емисиите на честички и нивото на бучава.
Значајно е да се нагласи дека во рамките на ЕБРД, овој проект е заведен како зелен проект и се финансира во рамките на мрежата на зелени градови, што претаставува верификација на еколошките политики кои што ги креира Градот и што после 40 години конечно ќе почне да се имплементира овој стратешки проект за градот.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #174 Posted: 11-Apr-2021 at 14:46

Ако формата е поважна од суштината, тогаш може да одат на некој ваков дизајн како во Белфаст:


https://www.vanhool.be/en/news/van-hool-builds-30-trambuses-for-belfast

Glider bus - Belfast


Edited by гитардемон - 11-Apr-2021 at 14:47
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #175 Posted: 11-Apr-2021 at 21:13
Се тоа супер ама по која цена? Не мислам на финансиска.
Која одделна трака!? Жардиниерите или кратење на сообраќајна лента. Зошто на многу места веќе скратија за вело патеки, сега уште по една за автобус?

Еве пример бул.Борис Трајковски, после толку многу години едвај ја проширија од 1+1 на 2+2 и сега? Пак ќе ја скратат на 1+1 или ќе лебди автобусот?

Прашувам зошто во исто време градоначалникот смета дека е неопходно да се шири од Пинтија спрема Драчево на 2+2, но која е логиката ако до Пинтија ја скратиш на 1+1 или сепак таа одвоена лента ќе биде над патот

Не може на сите појавувања на ТВ да му даваат шанса само за романтики и за што би било подобро за автобуски превоз. Прашање по која цена! И што ќе биде жртвата. Секаде е + и - и но може да се збори само за плусот... можеби главниот епилог за градот нема да биде +
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #176 Posted: 11-Apr-2021 at 21:15
За одличен јавен превоз мора добро да се обмисли целиот систем со комплементарите на БРТ - 1) автобусите (собирни и независни) и 2) приградската железница.

1) Со воведување на БРТ голем број на рути кои сега се поминуваат само со еден автобус би се поминувале со автобус и БРТ или автобус, БРТ и друг автобус. Собирните линии мора да бидат чести и граѓаните да ги оставаат што поблиску до БРТ станица, а мрежата да биде многу поширока од сегашните автобуски линии за луѓето кои сега користат еден автобус да не мора да се мачат со комплицирани лавиринти. Терминалните станици мора да бидат на оптимални локации - нешто што не мислам дека е случај со Т Пинтија. Треба да се изнајде решение и за автобуските линии кои (ќе) возат долж трасата на БРТ и не може да се претрасираат.

Истовремено мора да се рашири и мрежата на независни автобуски линии и надоградени - интензивни автобуски линии на високофреквентни рути на кои на кратки интервали би сообраќале автобуси со висок капацитет.

2) БРТ-то веќе е испланирано да во иднина функционира заедно со приградска железница (терминалите во Ѓорче, Бутел и Пинтија/Горно Лисиче се на железнички станици, а терминалот во Ново Лисиче (треба да) е привремен зашто линијата треба да се продолжи до ж.с. Маџари). Новиот концепт на јавен превоз би бил целосно употреблив само со воведување и на приградска железница која би го собрала сообраќајот од о. Сарај, Зелениково, Студеничани и Илинден, а со поголема инвестиција и Петровец и Арачиново. Имајќи предвид дека сите терминали се во градот и никој не е близу автопат, не знам колку би било соодветно кај нив да се паркирај-и-вози-се паркинзите.

Се разбира, нужни се флексибилни билети (вкл. и користење приградска железница, БРТ и автобус со еден билет), водич за јавен превоз кој би нудел оптимални рути и можност за комбинирање на јавниот превоз со велосипед (сосема изводливо кај приградската железница, а кај БРТ може секое трето/четврто возило да има поголем простор адаптиран за велосипеди). Комбинација со електрични тротинети, кои се помали и склопливи, е уште поизводлива.

БРТ и интензивните автобуски линии. Линија 2 на север ја тргнав од внатрешната обиколница, а на југ терминалот го поместив на југозапад, каде што предлагам изградба нова населба и железничка станица. Тиркизната интензивна линија може да служи и како собирна за Волково и Даме Груев.

Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #177 Posted: 12-Apr-2021 at 00:42



Имаш грешка кај линијата 2. Јужниот терминал всушност е планиран кај железничката станица Лисиче. Линијата не оди толку далеку и воопшто не стига до Пинтија.



Инаку неповрзано, има добри причини зошто би било пожелно возилата бидат дво-зглобни, ама ако не бидат, би било добро барем да бидат земени во предвид модели што се подолги од стандардните 18-метарски зглобни автобуси. На пример нешто како Mercedes CapaCity L (21m , 191 патници). За конкретниот модел моментално не можев да најдам CNG хибрид варијанта, но Мерцедес веќе има Citaro CNG хибрид автобуси, па можеби наскоро погонски решенија ќе бидат прилагодени и за овие поголемиве.





Edited by Cloverstack - 12-Apr-2021 at 02:07
Back to Top
kiriOK View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Apr-2012
Location: Tamworth,UK
Online Status: Offline
Posts: 1023
  Quote kiriOK Quote  Post ReplyReply #178 Posted: 12-Apr-2021 at 07:32
Најавено е дека рутата ќе биде обградена и оделена, значи централното зеленило сигурно ќе биде поништено.
Back to Top
Шарла View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 06-Apr-2021
Online Status: Offline
Posts: 38
  Quote Шарла Quote  Post ReplyReply #179 Posted: 12-Apr-2021 at 11:45
Originally posted by гитардемон


Ако формата е поважна од суштината, тогаш може да одат на некој ваков дизајн како во Белфаст:


https://www.vanhool.be/en/news/van-hool-builds-30-trambuses-for-belfast

Glider bus - Belfast


Вакво нешто би било навистина супер,барем визуелно да не личи толку на автобус,мислам дека на луѓето генерално им се смачи да гледаат и да се возат во автобус,со оглед на тоа какво фијаско доживува ЈСП(самите си се виновни) ништо чудно брзиов автобуски превоз да стане главен јавен превоз.
Клучно е физички да биде одвоено од останатиот сообраќај,најмногу за да не може други коли да се пресројуваат во оваа рута,станиците мора да се осовременат и да нудат нешто повеќе од карти за кои треба да се клањаш за да ги земеш. Долг и мачен процес ќе биде,но се надевам дека ќе се заврши,имам мала доза на скептичност со оглед на тоа дека пред избори секогаш се кажуваат најубави приказни.
Back to Top
MKDSTRUGA View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 20-Jun-2018
Online Status: Offline
Posts: 465
  Quote MKDSTRUGA Quote  Post ReplyReply #180 Posted: 12-Apr-2021 at 12:41
Da povtoram moe mislenje e deka sredisnoto zelenilo ke se unisti samo na postojkite i vo ostantiot del ke ostane kako sto e. Vo ostanatiot del ne gledam nikakva pricina za unistuvanje na zeleniloto. Po mene najgolem problem ke bide mostot obedineti nacii koj i denes so samo 2 lenti e tesno grlo na bulevarot partizanski odredi kako i cistenjeto na sneg vo zima. Inace jas bi go koristel ovoj prevoz (1 avtomobil pomalce na ulicite)
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 7891011 22>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.914 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.