![]() |
![]() |
![]() |
Јавен автобуски превоз (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 5556575859 86> |
Author | |
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
Зошто не се размислува за варијантата да се набават од минибусите како ЈСП што ги доби..
21 место за седење и 15 за стоење. Нели доби Охрид ако не се лажам панорамски црвен?Одлично би се вклопиле овие. Edited by jyvation - 06-May-2014 at 03:47 |
|
![]() |
|
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
@Jyvation
Ууу никако црвено.Малку овие од општина го сменаа грбот во црвено оти не им се бендисало сино со жолто па уште ова ![]() Според то каков беше лани интересот е повеќе од доволно, а дали е лично градски превоз со комбиња е друга приказна. На општината ова не и е реално битно, исто како и претходната гарнитура лани им е само убав маркетинг преку некое минимално субвенционирање. Да бидат општинарите сериозни (истото мислам и за ЈСП), ќе оформат фирма за ЈГП, ќе одат малку на школо до Прилеп, нивниот проект барем вака плановно е супер за еден град од македонски формат. @Phenomenon И јас викам да одат приградските Саноси, ама математиката не е моја. Проектот е планиран за жителите на периферните населби кои живеат тука(кои рака на срце не обрнуваа многу внимание на градскиот превоз во тие 2 месеци постоење лани и фрлаа по мин. 100денари за такси во еден правец).Тие кои најмногу бараа превоз, најмалку го користеа. За туристите и таканаречената сезона постојат милион диви опции тој месец дена во лето, а таксито им е ‘пофраерски‘ иако ќе бидат изгорени на крај. И нормално, ако бројките одат нагоре логично е да одат во ротација или поголем број возила на помали интервали (редовен случај со местата до Св.Наум) или поголеми возила. Моето размислување е поинакво и за линиите... |
|
![]() |
|
sanos_a ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 149 |
![]() ![]() |
ајде наведете причина зошто не е добра опцијата со iveco минибусите со кои планира галеб да вози на градските линии. во западно европските земји возат со такви возила на градско-приградски линии, додека кај нас ние ќе најдеме некоја маана. тие минибуси имаат капацитет на патници сличен, дури и поголем од кинеските минибуси на ЈСП. имаат поудобни седишта, секако имаат и места за стоење 10 или повеќе за чии патници нормално мора да има доволен простор за стоење и услови за безбеден превоз на патниците кои стојат.
од страна на математиката нормално е дека iveco-вците се најдобра опција. друга предност е габаритноста на возилото, со приградските санос-и не можеш секаде да поминеш низ град додека со iveco-вците можеш секаде да се промушнеш низ гужвата |
|
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum |
|
![]() |
|
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
Не е добра опција за градски превоз зашто има само една врата.
Ако запнале толку по Iveco, можеле да ги набават нивните минибуси со две врати какви што корист Штуз на градските линии во Куманово. Не знам дали си ги видел, жолти се по боја, ќе ги сликам следниот пат. Што ми нуди мене превозникот кој на градска линија пуштил комбе со една врата широка 50 цм? Со две поголеми торби од пазар не би можел да влезам, не можам никаков поголем предмет да пренесам, во шпицовите треба да јавам други патници за да излезам или пак мене да ме јаваат или пак на главните станици пола комбе да се испразни за овие што се истуркани позади да може да влезат. Ако не седам немам прегледност до која станица сум стигнат. Плус гужвата во вакви комбиња нуди идеален терен за џепчии и за педофили да си ги задоволуваат своите потреби, плус жените добиваат гратис во вид на кубење коса и допирање по задник, но кому ќе кажеш и докажеш кога на овие наши квази-превозници толку им влегува во црпката. После граѓаните нејќеле да се возат со јавен превоз, користеле такси - ќе речат, а не гледаат дека тие се главните виновници за таквата состојба. Edited by phenomenon - 10-May-2014 at 23:22 |
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Се сложувам со Phenomenon, за јавен превоз превозното средство би требало да има барем две врати, за влез и за излез. Треба да се земе во предвид дека ќе го користат превозот и доста посетители на градот со нивните торби, па не знам како би изгледал тој превоз со комбиња. Имаат Санос автобуси, тие се сосема солидни како за низ Охрид.
|
|
![]() |
|
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
Во врска со торбите и куферите, пак ќе повторам исти вакви возеа низ Горициа и Удине во Италија.На пример патуваш со 2 огромни куфери кои би пополниле еден бокс во меѓуградски автобус ја користиш баш таа минибус градска линија...ама ретко имаше толку патници да е тешко за движење и влез/излез.
Исто како интересот (лани) во Охрид.Многу логично е да пуштат поголеми возила ако интересот е добар.На крај, градскиот превоз е различен со меѓуградскиот ако го споредуваме во многу аспекти, посебно во смисла носење куфери, носење некои ситни работи да - ама не некои габаритни предмети.Градскиот превоз би требало да е во Wizz Air стил. И пак ќе повторам, ако општината е сериозна во намерата за градски превоз нема да одат со субвенции модел (ако воопшто бидат) туку нека основаат фирма за ЈГП па нека работат (не)профитабилно. И секако постојат линии до приградските населби и селата споени со градот, можат да ги спојат дел линии за поефикасно патување. На пример: 1.Наместо посебни линии до селата во општина Дебарца и кон Велгошти: (Мешеишта) - Аеродром - Оровник - Подмоље - AК Андон Дуков - Болница Свети Еразмо - Извиднички Центар - Далјан - Охридска Банка - Гимназија - Автобуска - Велгошти / и обратно 2.Наместо посебни линии кон Пештани, Свети Наум, Косел и Лескоец (и промена на трасата покрај Факултетот за туризам и средното туристичко): Хотел Десарет - Пештани - Метропол - Б. Извори - (ФТОН) - Гимназија - Охридска Банка - Отекс - Автобуска - Галеб гаража - Леарница - Градски Гробишта - Лескоец - ЕМО - Косел / и обратно 3.Измена и продолжување на трасата до/од с.Лакочереј и Р.Новичиќ со додавање на Факултетот за туризам, средното туристичко училиште и мостот кај Б. Извори како постојки Лакочереј - Р. Новичиќ - Касарна - Автобуска - Отекс - Охридска Банка - Гимназија - (ФТОН - Б. Извори) / Обратно по траса: Б. Извори - ФТОН - Мини Маркет - Медицински Центар - ОУ Христо Узунов - Автобуска И една летна линија која би одела од АК Андон Дуков, Извидничкиот Центар, се до Градиште или понатака, за да не се сменат 2-3 пати автобус и/или такси.Или уште подобро целата крајбрежна линија до струшкиот дел. Ама колку промени се потребни за ова, тешко остварливо со нашава администрација. Edited by Тркало - 11-May-2014 at 10:18 |
|
![]() |
|
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
Eве како изгледа минибус на Iveco на Штуз што се користи за градскиот превоз и не гледам причина зашто таков не би се користел во Охрид, наместо комбиња со една врата:
![]() Edited by phenomenon - 15-May-2014 at 15:55 |
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|
![]() |
|
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
< ="text/" ="" ="/B1D671CF-E532-4481-99AA-19F420D90332/netdefender/hui/ndhui.js?0=0&0=0&0=0">
Гледав и на Google Street View за градовите Гориција и Удине и еве какви автобуси возат:
Во Гориција: ![]() ![]() ![]() < ="text/" ="" ="/B1D671CF-E532-4481-99AA-19F420D90332/netdefender/hui/ndhui.js?0=0&0=0&0=0"> Edited by phenomenon - 19-May-2014 at 20:59 |
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|
![]() |
|
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
Во Удине:
![]() < ="text/" ="" ="/B1D671CF-E532-4481-99AA-19F420D90332/netdefender/hui/ndhui.js?0=0&0=0&0=0"> |
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|
![]() |
|
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
E па драг колега Тркало, дали горните автобуси во Гориција и Удине се исти такви какви што ќе возат градски превоз во Охрид?
![]() ![]() < ="text/" ="" ="/B1D671CF-E532-4481-99AA-19F420D90332/netdefender/hui/ndhui.js?0=0&0=0&0=0"> |
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Еве уште една фотографија од тролејбус „Шкода-Санос“ на улиците на Москва во минатото. Инаку на еден форум прочитав дека еден од нашите автобуси ќе стане дел од идната поставка на автобуси во соодветен музеј во Москва.
![]() |
|
![]() |
|
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
Доколку има посоодветна тема за овој пост, тогаш администраторите/модераторите нека го преместат во таа посоодветна тема.
Чаршиски муабети од неделава што изминува се дека скопски Санос не само што и понатаму работи, туку дури и произведува 3 нови автобуси месечно. Наводно сопственикот продал дел од имотот на фабриката за изградба на станбени објекти, но фабриката во целина не спаѓа во тој продаден имот и сеуште е функционална, со засега 25 вработени. Но главниот чаршиски муабет на неделата што изминува, е наводното партнерство кое што Санос ќе го потпишел со Мерцедес-Бенз во текот на јуни 2014. Сето ова се чаршиски муабети кои доаѓаат од човек кој не го познавам многу, но кој тврди дека веќе 2 месеца работи во фабриката и дека засега се 25 вработени. Официјалниот веб сајт на Санос исто така е функционален, но со години не е освежен со нови информации. http://www.sanos.com.mk/ |
|
![]() |
|
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
@ Phenomenon
Во Горициа имаш исти возила како на Штуз (со една врата), шасијата е истата на Ивеко и за нив, и за Штуз-овите и за Галеб-овите.Разликата е во надградбата и бројот на врати (во Италија се мал милион такви каросеристи на основа на Ивеко - Бреда Менарини, Де Симон, Дала Виа итн.). Исто и на словенечката (Нова) Горица одеа градски превоз со такви возила - и со една и со две врати.Работат заеднички градска линија со траса низ двете Горици(и) со тие возила: ![]() ![]() ![]() За патници со поголем багаж не се баш погодени, ама сепак И внатрешноста ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Edited by Тркало - 01-Jun-2014 at 14:00 |
|
![]() |
|
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
Секако! А внатре имаше искршени и исцепани седишта, возилото полно со прашина, возачот облечен во работнички алишта, онака како да ќе вози надничари за на нива,а не линија на градски превоз. Така ли беше? |
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|
![]() |
|
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
Не знам како е во Штуз, овдешните возачи (исто како и на Хисар, Руле Турс и Транскоп на пример) се униформирани и сносат последици ако ги најдат ‘кежуал‘ облечени (да сме реални, секогаш постојат поединци да рушат углед).
![]() ![]() Edited by Тркало - 01-Jun-2014 at 14:27 |
|
![]() |
|
stratus ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Aug-2010 Location: Bitola/Skopje Online Status: Offline Posts: 755 |
![]() ![]() |
За тие што не знаат, има една македонска компанија што изработува ваков тип на возила со и не така лош квалитет. Мило би ми било некое од нив да го видиме по улиците.
Индбус |
|
![]() |
|
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
Eве како треба да изгледа комбе за градски превоз:
![]() |
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|
![]() |
|
sanos_a ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 149 |
![]() ![]() |
знаеме како изгледа минибус за градски превоз, ама тој од сликата чини 120-130000 евра па види дали имаш економска исплатливост да купеш 3-4 вакви и да возиш градски превоз
еве со какво возило се вози на единствената градска линија во Кочани ![]() а во мегувреме е набавено ова возило ![]() Edited by sanos_a - 01-Jun-2014 at 20:36 |
|
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum |
|
![]() |
|
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
знаеме како изгледа минибус за градски превоз, ама тој од сликата чини 120-130000 евра па види дали имаш економска исплатливост да купеш 3-4 вакви и да возиш градски превоз.
A вие превозниците како да купувате ганц нови комбиња па ќе дадете толку пари. Кажи ми такво комбе старо 10 до 15 години колку чини и дали и толу старо не е барем дестпати подобро од кршевите на Застава-Ивеко. |
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|
![]() |
|
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
Гибралтар 30.000 жители
http://www.gibraltarbuscompany.gi/index.php Во флотата за градски превоз имаат автобуси, двокатни автобуси и комбиња. Ама комбињата се пуштаат на линии кои поминуваат низ стрмни и тесни сокаци. А во Македонија градскиот превоз ги користи само главните улици. ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 5556575859 86> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |