Author |
Topic Search Topic Options
|
phenomenon
Senior Member
Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
|
Quote Reply
#841 Posted: 01-Feb-2012 at 16:00 |
Што им е на овие од ЈСП? Да не се ретардирани? Напишале: зимен возен ред! И ние чекаме да изработат мапа на линии и да ги чистат автобусите.
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
 |
ovaj_stariov
Senior Member
Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1321
|
Quote Reply
#842 Posted: 02-Feb-2012 at 19:36 |
Ne mi e bas jasno koi se ovie avtobusi,no vo seko slucaj dobra vest
ПРИЛЕП НАЕСЕН КОНЕЧНО КЕ ДОБИЕ ГРАДСКИ СООБРАЌАЈ
Во втората половина на оваа година конечно се очекува реализација на повеќе децении заговараниот но нереализиран проект за воспоставување на градски сообраќај во Општина Прилеп.
Јавното претпријатие за просторно планирање, вели неговиот директор Бранко Нешкоски, до Сообраќајниот факултет во Битола нарача и во тек е изработка на студија за оправданост на воведување на градски превоз, кој со оглед на тоа дека градот просторно се шири а и трошоците на граѓаните се се поголеми, е повеќе од неопходен.
- Според таа студија да се димензионира адекватен број на превозни средства, нивната големина, правецот на движење...До половината на оваа година студијата ќе биде изготвена, а втората половина ќе ја искористиме за реализација на проектот.Општината има ветување дека од Владата на Република Македонија ќе добие нови автобуси, а студијата ќе покаже колку и каков друг вид на помали превозни средства ќе треба да се набават, а за кои во буџетот имало предвидено средства:
- Од Владата имаме најава дека ќе добиеме 3 автобуси кои се донација од кинеската Влада, или купени се за Скопје но ние ќе ги добиеме како донација и би биле добра стартна основа за овој наш проект.
Општината ќе реши дали ќе формира посебно Јавно претпријатие Градски сообраќај или линиите ќе ги дава на тендер, вели Нешкоски:
- Најверојатно ќе се формира ново Јавно претпријатие кое ќе се занимава со јавниот превоз, или пак линиите да се дадат на тендер, а може да биде и моделот на јавно приватно партнерство. Сите опции се отворени.
Останува прилепчани да се надеваат дека овие ветувања ќе се реализираат и конечно, по пропаднатиот обид пред околу 25 години и незаживеаниот проект од 2006 година, на прагот на 21-виот век Прилеп со околу 75.000 жители конечно ќе добие градски превоз, а неговите жители на пример од Варош за преглед или по друга потреба до Градската болница нема да плаќаат за такси и повеќе од 100 денари. |
http://10bez10.com/vesti/2105--prilep-naesen-konechno-ke-dobie-gradski-soobrakjaj
|
build.mk, гради форумска историја
|
 |
Obedineta Makedonija
Senior Member
Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
|
Quote Reply
#843 Posted: 13-Feb-2012 at 00:44 |
ЈСП доби нови автобуси, а остана со стари поништувачи за билети

Неодамна на старо повторно биле купени над шеесеттина слични апарати за читање на картите
Бојан Шашевски
Иако низ градските улици
одамна сообраќаат нови автобуси со исправен мотор, амортизација, греење,
камери, со мирис на ново и свежо, сепак, осовременувањето на јавниот
превоз не ги зафати старите и често нефункционални поништувачи на
билети.
Апаратите за читање на автобуските картички на ЈСП
буквално се крш. Постојано даваат црвен сигнал „во дефект“, па возачите
се принудени да ги потчукнуваат или рестартираат за да проработат, а
патниците се возат со преполовени и искинати билети. Некои граѓани се
жалат дека апаратите упорно им ги „јадат“ картичките. Неисправните
поништувачи создаваат редици луѓе во автобусот, бидејќи патниците се
принудени да чекаат возачот сам да го поништи билетот. Многу често се
случува на картичката воопшто да не се познаваат отпечатените бројки и
датумот на возењето, податоци што треба да ги прегледуваат контролорите.
„Пред неколку дена, не знам по кој пат, повторно ми ’отидоа’
неколку возења во автобус. Регуларно ја ставив и отчукав картичката во
апаратот, но откако забележав дека е закочен, ја повлеков назад и видов
дека од едната стана е целосно искината. А имав уште за пет возења.
Освен што картичката редовно ми ја кине возачот, сега почнаа и самите
автомати да ги уништуваат“, револтирана е Весна Маневска од населбата
Аеродром.
Слично искуство имал и Сашо Најдевски од Тафталиџе 2.
Тој вели дека поништувачите на билети се тотално застарени и
неупотребливи, па при честите турканици патниците многу лесно ги
докршуваат и демолираат.
„Не ми е јасно како може во вакви нови
автобуси се' уште да функционираат ’антички‘ и распаднати автомати.
Поништувачите се крш. Единствено се корисни за исфрлање на фрустрациите
на граѓаните. Особено е тензично кога ќе се расипат во двокатен автобус.
Тогаш сите му викаат на возачот, а тој воопшто не ги ни слуша од
затворената вратичка“, вели Најдевски.
По неколкугодишни најави и
неуспешни тендери, ЈСП „Скопје“ при крајот на август, конечно, избра
фирма која ќе инсталира електронски апарати за наплата, автомати за
издавање и дополнување билети што ќе бидат лоцирани на автобуските
постојки во градското подрачје, како и можност за поставување џи-пи-ес
уреди за автоматска локација на возилата. Но, додека граѓаните чекаат на
чип-картичките од словенечката фирма „ЕМ тест“, а ЈСП со моменталниот
платежен систем троши по околу 10 милиони денари годишно за хартија за
печатење, се' уште, барем до септември, нема можност да се воведе
безготовинско плаќање во автобусите.
„По конкурсот за јавно
приватно партнерство, избравме една фирма, а дел од останатите четири
конкуренти поднесоа тужби кои најрано до септември треба да поминат низ
Управниот суд и Второстепената комисија“, вели Мишо Николов, директорот
на ЈСП. Тој потврдува дека претпријатието периодов на старо повторно
купило над шеесетина слични поништувачи на билети, но овој пат не била
избрана италијанската фирма која ги изработуваше претходните апарати.
„Ќе
се користат и овие автомати. Многу подобри и пофункционални се од
претходните. Ги набавивме колку да преживееме и да одговорат на
потребите на автобусите. Инаку, поправката на старите поништувачи не е
премногу скапа. Имаме посебна служба која се грижи за нив, а годишно
издвојуваме околу 5.000 евра за сервисирање на апаратите“, вели Николов и
додава дека кога ќе дојде време, таканаречениот смарт (паметен) систем
на наплата со електронски билети ќе биде инсталиран на 270-280 автобуси.
| http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=5E4AF7D3E91CE741BED5CE41A08A055E
Edited by Cloverstack - 13-Feb-2012 at 00:55
|
 |
OCB
Senior Member
Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
|
Quote Reply
#844 Posted: 13-Feb-2012 at 01:12 |
Originally posted by Obedineta Makedonija
„По конкурсот за јавно приватно партнерство, избравме една фирма, а дел од останатите четири конкуренти поднесоа тужби кои најрано до септември треба да поминат низ Управниот суд и Второстепената комисија“, вели Мишо Николов, директорот на ЈСП. Тој потврдува дека претпријатието периодов на старо повторно купило над шеесетина слични поништувачи на билети, но овој пат не била избрана италијанската фирма која ги изработуваше претходните апарати. „Ќе се користат и овие автомати. Многу подобри и пофункционални се од претходните. Ги набавивме колку да преживееме и да одговорат на потребите на автобусите. Инаку, поправката на старите поништувачи не е премногу скапа. Имаме посебна служба која се грижи за нив, а годишно издвојуваме околу 5.000 евра за сервисирање на апаратите“, вели Николов и додава дека кога ќе дојде време, таканаречениот смарт (паметен) систем на наплата со електронски билети ќе биде инсталиран на 270-280 автобуси. |
Овој Мишко повеќе не е смешен. Значи ниту овој договор се уште не е потпишан? До септември ќе се разгледуваат жалбите од другите компании!? Цела година за жалби за тендер!? Кога ќе дошло време ќе имало смарт автомати за 270-280 автобуси? Па знае ли „директоров“ дека тендерот беше распишан за 450 автобуси:
http://jsp.com.mk/proekt.aspx?proekt=9
Ова е неверојатно и повторно мириса на политика и темпирање на договорите да бидат исполнети непосредно пред локалните избори в година. А до тогаш (кога ќе дојде време), ќе преживуваме со стари автомати за поништувачи на билети за кои никој не знае колку пари се потрошени, од кого се купени и дали воопшто бил распишан тендер.
|
 |
Macedonicus
Senior Member
Google Maps: Regional Expert
Joined: 29-May-2011
Location: Czech Republic
Online Status: Offline
Posts: 398
|
Quote Reply
#845 Posted: 13-Feb-2012 at 13:37 |
Приватнициве се за жалење, како што е напоменато во статијата на build.mk тие се тотално незаинтересирани за напредок. Нема ни физички билети ни фискална а автобусите се толку стари што прокиснуваат. Друга работа што ме нервира е тоа што ни ЈСП ни приватнициве немаат ноќна линија за 9ка. Многу порентабилно би било за нив затоа што младината се повеќе се откажува од такси превозот поради огромните цени а овие незнаат тоа да го искористат. Еднаш прашав еден шофер од приватниве зошто немаат ноќна линија и овој ми вика „шознам зашо, тоа со ЈСП треба да средиме“. Кога ќе го споредам нашиот јавен превоз со Белградскиот и Софискиот ми доаѓа да голтнам петарда!
|
ಠ_ಠ
|
 |
axel
Senior Member
Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
|
Quote Reply
#846 Posted: 14-Feb-2012 at 12:15 |
ОПШТИНАТА ПЛАНИРА ВОВЕДУВАЊЕ РЕДОВЕН ГРАДСKИ СООБРАЌАЈ
Kинески автобуси ќе возат и низ Прилеп

Очекуваме да
добиеме три автобуси од донацијата од кинеската влада, а студијата што
се подготвува ќе покаже колку и каков друг вид помали превозни средства
ќе се набават, а за кои во буџетот има предвидено средства, велат од ЈП
за просторно и урбанистичко планирање
Kинески автобуси за градски сообраќај ќе превезуваат патници низ
Прилеп, најави ЈП за просторно и урбанистичко планирање кое од есен
планира воведување јавен градски превоз во градот. ЈП нарача од
Сообраќајниот факултет во Битола изработка на студија за оправданост од
воведување на ваков превоз во градот под Марковите кули.
Според
директор Бранко Нешкоски, Прилеп се шири просторно, а граѓаните се
изложени на трошоци за превоз од едниот кон другиот крај на градот,
подолг од четири километри. Давачките за такси-превоз минуваат во една
насока повеќе од сто денари. Паркинг-просторот е с` потесен, особено во
саботите кога е пазарен ден и кога граѓаните доаѓаат во центарот на
градот.
- Повеќе од неопходен е градскиот превоз, кој е планиран
со децении. Ќе обезбедиме градски превоз кој ќе биде поевтин од
останатите - вели Нешкоски.
Содржината на студијата што ја
подготвуваа стручњаците треба да димензионира соодветен број превозни
средства, големина, насоки на движење и друго.
- Очекувам да
добиеме три автобуси од донацијата од кинеската влада. Тоа е добра
стартна позиција. Студијата ќе покаже колку и каков друг вид помали
превозни средства ќе се набават, а за кои во буџетот има предвидено
средства. Kаква ќе биде организацијата, ќе реши Општината. Во игра се
сите варијанти: од јавно претпријатие за градски сообраќај до издавање
на линиите на тендер. Не е исклучено и јавно-приватно партнерство - вели
Нешкоски.
Прилеп има околу 75.000 жители, а заедно со околните
населени места и помалите општини Kривогаштани и Долнени, кон градот
гравитираат над 100.000 жители.
Поради с` поголемиот проблем во
сообраќајот, особено со паркинг-простор, ЈП за просторно и урбанистичко
планирање воведе зонски режим на паркирање на дел од улицата Маршал Тито
и во Старата чаршија во Прилеп. Пробно е поставен режим на плаќање на
паркинг преку СМС-пораки за најмногу од два часа, по цена од 25 денари
за час.
- Возачите на најфреквентниот дел може да паркираат два
часа и да завршат некоја работа во администрацијата или во банките,
оставајќи простор за други возила. По два часа автомобилот не може да
остане на просторот или е можно по еден час пак да се плати за еден или
два часа. Веќе испечативме картички-билети за возачите кои немаат
мобилни телефони, а кои се продаваат во најблиската трафика - вели
Нешкоски.
Директорот Нешковски додава дека во другите неколку
стотиcи паркинг-места и катната гаража, засега останува паркирањето 30
денари за осум часа. http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=63C0B60C70AB8E489A0CDFDF5ADCE685
|
 |
mladen_s
Senior Member
Joined: 04-May-2010
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 407
|
Quote Reply
#847 Posted: 14-Feb-2012 at 12:32 |
Ако им дадат на (односно ако Миле си земе за) прилепчани двокатни автобуси, тоа отвара ново поле за вицови.
Еве ќе почнам.. Дали има модел со горни врати?
Ако постов е за во меана, слободно преместете го..
Edited by mladen_s - 14-Feb-2012 at 13:05
|
 |
Dexter26
Senior Member
Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
|
Quote Reply
#848 Posted: 14-Feb-2012 at 13:25 |
Originally posted by OCB
Овој Мишко повеќе не е смешен. Значи ниту овој договор се уште не е потпишан? До септември ќе се разгледуваат жалбите од другите компании!? Цела година за жалби за тендер!? Кога ќе дошло време ќе имало смарт автомати за 270-280 автобуси? Па знае ли „директоров“ дека тендерот беше распишан за 450 автобуси:
http://jsp.com.mk/proekt.aspx?proekt=9
Ова е неверојатно и повторно мириса на политика и темпирање на договорите да бидат исполнети непосредно пред локалните избори в година. А до тогаш (кога ќе дојде време), ќе преживуваме со стари автомати за поништувачи на билети за кои никој не знае колку пари се потрошени, од кого се купени и дали воопшто бил распишан тендер. | Можеби времето за инсталација и употреба на смарт автоматите за билети ќе дојде во 2013, таман за наредните редовни локални избори.
|
 |
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
|
Quote Reply
#849 Posted: 14-Feb-2012 at 13:56 |
За каква донација на автобуси од кинеската влада се мисли? (оние што се спомнуваат за Прилеп)
Јас единствено помнам донација на 23 минибуси за училишен превоз. Ми промакнала некоја друга донација или сега овие ќе се пренаменуваат за јавен градски превоз? Дали второто евентуално може да биде проблем од гледна точка на донаторот?
Edited by Cloverstack - 14-Feb-2012 at 13:57
|
 |
BOJAN
Senior Member
Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
|
Quote Reply
#850 Posted: 14-Feb-2012 at 18:49 |
Originally posted by Cloverstack
За каква донација на автобуси од кинеската влада се мисли?(оние што се спомнуваат за Прилеп)Јас единствено помнам донација на 23 минибуси за училишен превоз. Ми промакнала некоја друга донација или сега овие ќе се пренаменуваат за јавен градски превоз? Дали второто евентуално може да биде проблем од гледна точка на донаторот?
|
Мислам дека многу појасна состојба ќе добиеме доколку проговори некој од Скопје, да не речам од Министерството за транспорт и врски и од ЈСП Скопје, бидејќи прилепските соговорници единствено објаснуваат дека се работи за ветување.
|
 |
Dexter26
Senior Member
Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
|
Quote Reply
#851 Posted: 20-Feb-2012 at 00:36 |
Нови бисери од Мишко - вработените во ЈСП Скопје треба да го чистат снегот.
Ме чуди како досега не му текнало на Мишко да ги тера возачите од свој џеб да плаќаат за регистрација, осигурување и миење на возилата, а не би било лошо од свој џеб да плаќаат и за нафтата за возилата, сигурно ЈСП Скопје на дебело ќе заштеди пари.
http://www.vesti.alfa.mk/default.aspx?mId=36&eventId=46352
Вработените во ЈСП ги чистеа улиците во Скопје
Вработените во ЈСП денеска ги чистеа улиците во Скопје, оти вчера добиле порака од директорот на претпријатието дека според програмата на градот и тие мораат да чистат. Ова предизвика незадоволство кај независниот синдикат на возачи.Тие денеска одбија да чистат. Возачите на автобусите не сметаат дека е нивно да ја вршат работата на „Улици и патишта“.
На возачите не им беше јасно зошто треба да ги чистат улиците кога според кажувањата на градоначалникот Коце Трајановски-тие се чисти. Директорот на ЈСП пак вели дека досега негови вработени не помагале во расчистување на снегот како другите јавни претпријатија па затоа 40 вработени денеска им помагале на комунална хигиена.
Возачите во ова гледаат реваншизам. Пред три дена испратиле протесно писмо до градоначалникот на Скопје во кое го искажуваат незадоволството од работата на „Улици и патишта“,па сега сметаат дека поради критиките до Коце Трајановски за начинот на кој градот се справуваше со снегот , како казна требало да чистат улици.
Бојан Стојановски |
|
 |
OCB
Senior Member
Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
|
Quote Reply
#852 Posted: 20-Feb-2012 at 01:54 |
Станува збор за мала група неработници кои што ете денеска наоѓаат 300 причини зошто они не треба да работат и да помогнат во расчистувањето на снегот.
- Мишко |
За случајов лично ќе го известам Народниот правобранител и ќе барам да иницира дисциплинска постапка против овој феудалистички робовладетел.
|
 |
ko4ani
Senior Member
Joined: 05-May-2010
Online Status: Offline
Posts: 288
|
Quote Reply
#853 Posted: 27-Feb-2012 at 20:26 |
hahah moja slika od forumt avtobusi.net  ima daden sanos na opstina zrnovci no oviee sakale da go prodadat i da kupat bager
|
 |
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
|
Quote Reply
#854 Posted: 28-Feb-2012 at 03:27 |
Originally posted by ko4ani
hahah moja slika od forumt avtobusi.net
|
Каде
|
 |
ko4ani
Senior Member
Joined: 05-May-2010
Online Status: Offline
Posts: 288
|
Quote Reply
#855 Posted: 28-Feb-2012 at 21:39 |
vo gradski prevoz od okolinata - jsp i privatni prevoznici autobusi.net/forum
|
 |
gjoko
Senior Member
Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
|
Quote Reply
#856 Posted: 05-Mar-2012 at 21:10 |
|
 |
FoSsiL
Senior Member
Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
|
Quote Reply
#857 Posted: 05-Mar-2012 at 22:26 |
Од прозор ваљда...
Edited by FoSsiL - 05-Mar-2012 at 22:26
|
 |
tomi_z
Senior Member
Joined: 24-Oct-2010
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 196
|
Quote Reply
#858 Posted: 07-Mar-2012 at 18:26 |
Колку седишта има автобусов? Нели ако се над 23 седишта законски треба да има 2 врати? Или јас нешто не сум разбрал?
|
 |
Тркало
Senior Member
Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
|
Quote Reply
#859 Posted: 07-Mar-2012 at 18:47 |
Originally posted by tomi_z
Колку седишта има автобусов? Нели ако се над 23 седишта законски треба да има 2 врати? Или јас нешто не сум разбрал?
|
Изгледа точно си разбрал
|
 |
gjoko
Senior Member
Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
|
Quote Reply
#860 Posted: 07-Mar-2012 at 19:25 |
го прашав еден од возачите на ЕЛС Кичево кој ми објасни дека во Кина законите налагале да автобусите за деца имаат само една врата,а ови автобуси биле некако со донации донесени(целосно или делумно незнам) па поради тоа морало да се прифатат само со една врата
|
 |