build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Трамвај Скопје ( Лесна железница / LRT )

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1415161718 60>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #301 Posted: 16-Dec-2008 at 15:38
без советот нема да може ни Т од проектот со трамот да реализира Трифун, па колку и да попушта или допушта самиот некакви бројки во буџетот за 2009. мислам дека нема да наиде на разбирање за донесување на буџетот а камо ли за почнување некакви активности на ова поле, бар не додека не ги купи советниците на дпмне, но како стојат работите најверојатно ќе бара подршка за да остане пак за градоначалник, а после со нов совет и нови сили да го тера муабетов со лезет, има нешто се крчкаат чаршиски муабети околу двокатните па се надева Трифун дека владата ќе се откаже од овој проект, па сетне човекот на културен начин ќе се наметне! пази гледано како престиж за паметење трамот е далеку по спектакуларна работа од двокатните бидејќи сакале нејќе бар шините уште долго ќе стојат по улиците, додека двокатните со следната тура на ротација со нови автобуси ќе избледат и од улиците и од сеќавањата! може да се случи да го преземе проектов дпмне во иднина доколку пак ги добие локалните... 
Back to Top
kire85 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2007
Location: Düsseldorf
Online Status: Offline
Posts: 400
  Quote kire85 Quote  Post ReplyReply #302 Posted: 16-Dec-2008 at 21:39
Originally posted by Andrej_LJ

Во зависност од луксузот во трамваите, цената на изградба на километар достигнува до 12 милиони евра - ај ве молам некој нека ми објасни во каков сооднос се изградбата на км трамвајска мрежа со квалитетот и луксузот на самите трамвајски возила!



Moze ne gi prodavaat tramvaite na parce nego na kilometarCrazyLOL
LOL
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #303 Posted: 17-Dec-2008 at 11:34
Според предлог-буџетот градот Скопје е во преговори со Владата за финансирање на трамвајот во Скопје, при што во 2010 и 2011 година би требало да се издвојат околу 900 милиони денари од страна на владата, а околу 2 милијарди денари да се земат од европската инвестициона банка во 2009, 2010 и 2011 година.
Мислам дека се сериозни околу изградбата на трамвајот, а сега како ќе личи целата изградба не сакам ниту да размислувам!
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4084
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #304 Posted: 19-Dec-2008 at 16:22
Трамвајот ќе заглави во административно-политички лавиринти
Скопје
Проектот за изградба на трамвајската мрежа најверојатно ќе заглави во административни процедури предизвикани од политички причини, очекуваат градските власти. Ова му го одговори градоначалникот Трифун Костовски на советникот Жарко Јанковски на вчерашната седница предвидена за советнички прашања. Како главен проблем тој го посочи фактот што за изградбата на трасата ќе бидат потребни градежни дозволи од повеќе општини, а досегашната практика покажувала дека тоа редовно се злоупотребувало и проектите се блокирале заради остварување политички цели.

Јанковски праша дали е смислена стратегија што ќе се случува со проектот ако изградбата почне, а по локалните избори новата градска управа не сака да ја продолжи.

- Горд сум што сум дел од овој состав на советот, што почна активности да спроведе еден ваков џиновски проект за градот. Но морам да прашам дали се предвидени евентуалните ризици од евентуалното премислување на наредниот градоначалник - истакна тој.

Костовски одговори дека проектот за трамвајот е најголемата капитална инвестиција за иднината на градот. Тој додаде дека трамвајот беше предвиден со буџетот за оваа година, а сега дошол до првата фаза од реализацијата, која треба да почне да се спроведува веднаш по Нова година. Вкупната должина на трасата е 56 километри, од кои прво треба да се изградат 12 километри, од депото во Ново Лисиче до центарот. За тоа се потребни околу 40 милиони евра.

- Имаме пари да ја почнеме изградбата на депото. Но токму недефинираниот статус на градот, поделбата по општини и нивните надлежности ќе предизвика големи проблеми. Очекуваме многу опструкции. Тоа го покажуваат примерите со проширувањето на улицата Илинденска и на раскрсницата кај Тутунскиот комбинат. И за овие проекти се обезбедени пари, најдени се и изведувачи, но стојат во место. Не можеме да почнеме со работа затоа што чекаме да завршат процедурите. Класичен пример на блокирање на градските проекти - истакна Костовски.

Тој упати апел до советниците како членови на политички партии да не дозволат партиските интереси да го запрат проектот.

- Предностите на овој вид превоз се големи, бидејќи немаме друга алтернатива за јавниот сообраќај. Тој е брз, безбеден, еколошки чист, а неговата траса не може да биде узурпирана од други возила. Но не смееме да го доживуваме трамвајот како нешто лично. Тој е во интерес на сите и суштинска потреба на градот. Затоа треба да се заложите да продолжи изградбата откако ќе почне - додаде градоначалникот.

Се разговараше и за финансирањето на проектот. Советникот Александар Георгиев праша дали градот размислувал да обезбеди дополнителни извори на финансирање за овој и за други капитални проекти, како издавање обврзници. Костовски рече дека сè уште чекале да им се издаде кредитен рејтинг врз основа на кој би можеле да добиваат повеќе пари.
 
http://www.novamakedonija.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=0&tabid=2&fCat=1&top=1&EditionID=268&ArticleID=14028

- За жал, за оваа работа не наидовме на поддршка ниту од оваа ниту од минатата влада. Никој не ни дава гаранции за да обезбедиме дополнителни пари, на пример од кредити. Наместо тоа, државата секогаш кога и требаат пари им зема на нашите јавни претпријатија, врз основа на камати за неплатен ДДВ. Воспоставивме контакти со некои банки што би биле заинтересирани да учествуваат. Но сите го чекаат нашиот кредитен рејтинг, кој би бил гаранција дека можеме да ги враќаме парите. Постои можност и да отвориме посебно претпријатие за трамвајот, во кое би влегол и странски акционер - објасни Костовски.

Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #305 Posted: 19-Dec-2008 at 16:45
Тој е брз, безбеден, еколошки чист, а неговата траса не може да биде узурпирана од други возила


Е сега сакал да каже дека ако има возило на патот го гази и го рамни со земја, или сакал да каже дека трасите ќе бидат оддвоени од улиците? Пошто второто ми звучи некако многу пологично (ама знаејќи какви шофери сме и првото не е исклучено) веројатно таков е проектот кој го изработиле. Ова ме тера да прашам, дали го има некаде тој победнички проект, и како изгледа тој?
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #306 Posted: 19-Dec-2008 at 20:25
Еве до кај стигнала прашинава
EuRail press.de

Vom: 06.05.08

Mazedonien: Neue Straßenbahn für Skopje

Die mazedonische Hauptstadt Skopje will in den nächsten Jahren mehrere große Infrastrukturvorhaben realisieren. Zu den wichtigsten Investitionsprojekten zählt dabei der Nahverkehrsbereich von Skopje. Unter anderem ist der Neubau eines Straßenbahnnetzes geplant. Im Detail sollen vier neue Linien erreichtet werden, darunter eine Ringlinie.

Nach aktuellen Schätzungen liegen die Investitionskosten bei rund 260 Mio. EUR, einschließlich der Trafostationen, der Fahrzeuge und einem Depot für 50 Straßenbahnen. Die Gesamtlänge des Gleisnetzes wird auf 56 km geplant.

Die erste Phase des Vorhabens, der Bau der ersten Linie in Ost-West-Richtung mit etwa 10 km Länge und einem großen Depot, soll nun verstärkt vorangetrieben werden, so Vertreter der Stadtadministration. Geplant ist, dass das Projekt dafür bis September 2008 erstellt werden wird. Danach soll ein Tender für den Bau der Strecke folgen. 

Allerdings ist die Finanzierung noch nicht geklärt. Die Stadt Skopje sucht noch nach Geldquellen. Eine Überlegung ist, das Vorhaben als BOT-Projekt zu realisieren und eine Konzession für den Betrieb der Straßenbahnlinien zu vergeben. Erwogen wird, eventuell eine EU-Finanzierung für das Projekt zu erhalten. Nach Angaben aus der Verwaltung bemüht sich Skopje derzeit als erste Kommune in Mazedonien um ein Kreditrating. Das würde es der Stadt in Zukunft ermöglichen, auch den Kapitalmarkt anzuzapfen.

http://www.eurailpress.de/search/article/view//mazedonien_neue_strassenbahn_fuer_skopje.html


Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #307 Posted: 19-Dec-2008 at 20:35
i ovoj proekt za tramvajot paga vo voda, iako na start znaev deka e samo foliranje , pa da se nadevame deka posle 8 godini t.e posle 2 mandati nekoj ke pocne nesto  
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #308 Posted: 19-Dec-2008 at 20:42
Додуша и овие го кажуваат истото што и нашите, интересното е што стигнало дотаму.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #309 Posted: 20-Dec-2008 at 20:53
План што пронајдов на српскиот железнички форум - траваји - Tramvaj u Skopju?



Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #310 Posted: 20-Dec-2008 at 20:59


Ова е според ГУП-от кој очигледно никој не го есапи  Ohno

Одамна го имам планов на компјутер, ама бев убеден дека веќе сум го постирал Suicide
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #311 Posted: 20-Dec-2008 at 21:06
Ај, ме стави во дилема, дали сум го видел овде или ...
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #312 Posted: 20-Dec-2008 at 21:16
Originally posted by Vladimir P

Ај, ме стави во дилема, дали сум го видел овде или ...


Си го видел сигурно... Кловер ја има постирано мапата некаде во оваа нишка...
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #313 Posted: 23-Dec-2008 at 00:14
Проектот за трамвајот доцни две недели

Доцнењето на проектот за изградба на депото автоматски ги пролонгира сите други рокови

Најкапиталниот и, според многумина, најфутуристички проект - изградбата на трамвај во Скопје, градоначалникот Трифун Костовски на крајот од мандатот веројатно ќе го остави само на хартија. Со оглед на тоа дека корпорацијата, предводена од италијанските фирми „Џанкарло Боно - Долџаго“ и „Аксиома дизајн“, доцни со подготовката на проектот за изградба на трамвајското депо, неговата реализација се пролонгира.

Пред две недели истече договорениот термин за предавање на проектот до градските власти, иако при потпишувањето на договорот од корпорацијата најавија дека својата обврска ќе ја завршат и пред утврдениот рок. Од Градот не кријат дека избраната фирма доцни со обврската, но, сепак, додаваат дека тоа воопшто не значи целосно запирање на работите. Градските власти уверуваат дека, во меѓувреме, надлежните служби работат на утврдување на сопственоста на земјиштето каде што треба да се гради депото. Со оглед на тоа дека во најголем дел тоа е во државна сопственост, од Градот подготвуваат документација што ќе им биде алиби за барањето до Министерството за транспорт за отстапување на земјата на користење во траење од 99 години.

„Доцнењето од две недели не е голем пропуст, но, сепак, е пролонгирање на работите. Автоматски ќе се помести тендерот за избор на изведувач, што значи дека и изградбата нема да стартува во втората половина на февруари, како што планиравме“, велат од Градот, но потенцираат дека не се обесхрабрени во намерите грандиозниот проект за трамвај во Скопје да стартува на крајот од мандатот на сегашната градска постава.

Во Градот очекуваат проектот за депото да го добијат до крајот на неделава. Во меѓувреме, завршил и тендерот за избор на фирма што ќе врши ревизија на проектот. Тоа е шпанската компанија „Идом инженерија“, која на тендерот за проектот на трамвајскиот систем беше второрангирана. На конкурсот, пак, за избор на ревизор, оваа фирма всушност била и единствената заинтересирана.

Инаку, во првата фаза од проектот за трамвајот се предвидува изградба на главното депо во Ново Лисиче кое, всушност, е основа за целиот систем. Тоа ќе се протега на 13.000 квадратни метри и ќе се гради фазно. Во него, покрај простор за сервисирање и гаражирање на трамваите, ќе се наоѓа и контролна соба за сигнализација и нивно управување. Ќе има капацитет за 40 трамваи и шест т.н. трамвајски воза. Првата фаза од проектот предвидува и изградба на првата трамвајска делница, во должина од девет километри, која ќе води од Ново Лисиче до центар. За целосна изведба на првата фаза на трамвајскиот систем Градот има издвоено 7,5 милиони евра.

http://utrinski.com.mk/?ItemID=53FADDB093F69E4FA6A4E6F4EA66623C

Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #314 Posted: 23-Dec-2008 at 00:32
И приказната завршува.
- Така од градот Скопје си живееа среќно и долго цели четири години.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #315 Posted: 23-Dec-2008 at 12:12
И доколку се гради, немаме ние култура на живеење за трамвај. Кај нас се знае, од опинци во мерцедес директно и шибај со 200 на саат. Остала раја се вози со автобуси од пред пола век и тоа е тоа. Авганистан на БалканотOhno!
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #316 Posted: 26-Dec-2008 at 13:14
ПО ИЗГРАДБАТА НА ДЕПОТО
Градот ќе добие ЈП „Трамвај“? Јавно претпријатие, кое ќе се грижи за градскиот превоз со трамвај, би можело да се формира откако ќе се направат првите линии и ќе се изгради депо за тоа превозно средство. Таквите најави ги даде градоначалникот Трифун Костовски на последната седница на Советот на градот. Според него, изградбата треба да почне од јануари, а локацијата каде ќе се наоѓа првото депо за трамвај веќе е одредена. Во моментов градските власти ги чекаат резултатите од постапката за процена на нивниот рејтинг за кредитна способност која ја почнале пред четири месеци. - Го чекаме рејтингот на градот и на јавните претпријатија, се надевам дека сликата ќе биде позитивна, но не можам да гарантирам. Дополнителен проблем е тоа што секоја општина низ која ќе минува трасата на трамвајот мора да даде градежна дозвола. Се плашам дека и овој проект може да се судри со истите пречки, бидејќи дозволите беа проблем и во случајот на проширувањето на Илинденска и крстосницата кај Тутунски комбинат “ нагласи Костовски. Предвидено е првата трамвајска линија да тргнува од Лисиче и да завршува со кружен тек во центарот. Изградбата на трамвајот, Градот ќе ја почне со сопствени средства.


http://www.vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=0&tabid=1&EditionID=1585&ArticleID=104744
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #317 Posted: 29-Dec-2008 at 12:13
Трамвајот на Скопје би требало да постане дел од Јавното Сообраќајно Претпријатие-Скопје, а не да се дели од автобускиот превоз. На овој начин би имале подобра координација на линиите.
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4084
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #318 Posted: 31-Dec-2008 at 13:17
koj ce odit vo plastadot za nova godina?'
i vidite dali navistina tramvajot ke dojde...
koj ima aparat neka ja zemaSmileBig%20smileThumbs%20UpLOLLaugh
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4084
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #319 Posted: 01-Jan-2009 at 16:25
sramota navistina ne laza
ne pisuva nitu kaj vesnicite nitu nigde srammmooootttttttttttaaaaaaaaaaaaaaa
cel skopje go lazel
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #320 Posted: 01-Jan-2009 at 17:15
Originally posted by my Macedonia

sramota navistina ne laza
ne pisuva nitu kaj vesnicite nitu nigde srammmooootttttttttttaaaaaaaaaaaaaaa
cel skopje go lazel
де бе што се изненади толку? Smile
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1415161718 60>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 1.164 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.